abonnement Unibet Coolblue
pi_180660967
Batphone?

Komt er een single aan?
  maandag 23 juli 2018 @ 11:53:39 #252
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_180671255
Denk gezien Aisu's toespeling eerder de titeltrack.
  maandag 23 juli 2018 @ 16:28:38 #253
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_180677166
2000 light years from home
pi_180677248
Geweldig. Batphone, Martini Police, Mark Speaking scène bij elk refrein en het lift einde.
  maandag 23 juli 2018 @ 16:39:41 #255
192683 AMDB
Visionair.
pi_180677365
Echt, elke keer dat je denkt dat een AM videoclip niet meer awkward kan weten ze het toch weer te overtreffen.

Wel tof verder hoor.
  maandag 23 juli 2018 @ 16:41:16 #256
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_180677400
Vind het wel een prima clip hoor. Of ik zit teveel in het reality distortion field, kan ook.
2000 light years from home
pi_180678524
Kunnen we dan ook gauw een B-side verwachten?
pi_180683679
quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 11:53 schreef Xurk het volgende:
Denk gezien Aisu's toespeling eerder de titeltrack.
Of een maand eerder vrij letterlijk hier :P:

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:24 schreef Aisumasen het volgende:
Titel-track gaat trouwens de nieuwe video worden - misschien dat Turner z'n baard daarom weer verdwenen is ;)? - en ze hebben ook een idee voor de potentiële derde video, die ook van kant A gaat komen.
Zo veel goede referenties weer in deze video. Zoals in de sequel uit de SIAS-era, maar dan nog veel beter uitgevoerd. (En wat een goed liedje.) En er komt dus nog een vervolg.

quote:
0s.gif Op maandag 23 juli 2018 17:46 schreef Duinen het volgende:
Kunnen we dan ook gauw een B-side verwachten?
Helaas niet, zit niets in het vat. Het album is één geheel, alles staat op de plaat.
pi_180688719
We hebben veel dingen gemist/niet besproken hier, maar ik denk dat de nieuwe Turner-verschijning bij The Colbert Report zodadelijk zelfs hier een 2 augustus 2011-momentje gaat opleveren.
pi_180690822


😱😱😱
  dinsdag 24 juli 2018 @ 08:59:29 #261
65940 Xurk
Burnside Deventer
pi_180691151
:o 8)7
pi_180691568
Gastzanger Miles Kane?
pi_180692485
Wtf _O-
pi_180694098
Heeft Alex zn kop nou kaalgeschoren???
  dinsdag 24 juli 2018 @ 13:13:14 #265
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_180695188
Lol
2000 light years from home
  dinsdag 24 juli 2018 @ 13:16:22 #266
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_180695236
lol
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_180698434
pi_180700332

Link dan ook effe, joh :P.

AM zoals we AM kennen, dwars, vervreemdend en prikkelend, op de dag dat je een nieuwe video/radio-single uitbrengt een langzame album-track spelen bij een van de meest prominente Amerikaanse late night shows.
pi_180705989
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:26 schreef sander26 het volgende:
[ afbeelding ]

😱😱😱
Haha prison break kapsel, ik vind het wel cool!
Een dag niet geleefd, is een dag niet gelachen
  woensdag 25 juli 2018 @ 08:44:16 #271
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_180713029
quote:
Dat langzame net uit de maat zingen vind ik niet echt geslaagd. . . . . . . .
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 25 juli 2018 @ 08:47:26 #272
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_180713061
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_180721941
quote:
Heel vet! Lijkt wel al een tijdje of Amerika betere setlists krijgt tov Europa.
pi_180743257
Merch staat online (inclusief sleutelhangers en limited t-shirts: https://ukstore.arcticmonkeys.com/
  zaterdag 28 juli 2018 @ 20:15:16 #275
192683 AMDB
Visionair.
pi_180798530
Vanavond de show in Washington DC. Zin in, eerste deze tour voor mij en geen enkel idee wat de setlist gaat zijn:-)
pi_180893064
Komen ze na de Amerikaanse tour eigenlijk nog touren in Europa? Is daar al iets over bekend?
pi_180894637
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 11:08 schreef bloodymary1 het volgende:
Komen ze na de Amerikaanse tour eigenlijk nog touren in Europa? Is daar al iets over bekend?
2019 staat nog open, maar ook de festival lonken weer.

quote:
0s.gif Op zaterdag 28 juli 2018 20:15 schreef AMDB het volgende:
Vanavond de show in Washington DC. Zin in, eerste deze tour voor mij en geen enkel idee wat de setlist gaat zijn:-)
Je hebt een bijzondere set gezien. Ze doen elke avond íetsjes anders, maar je zag plots 'Brianstorm' ergens in het midden terwijl die áltijd als tweede is, rariteit 'Batphone' (inclusief 'Batman'-stukje) én een nieuwe '505'-jam in de titel-track:


Die sloot jouw avond nog veel beter aan het volgende liedje, zag ik op fragmenten. Hoe was het?
pi_180974297
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:27 schreef Aisumasen het volgende:

[..] Hoe was het?
'From The Ritz To The Rubble' zojuist in Toronto. Tweede keer (gisterenavond eerste keer) in Noord-Amerika in 11 jaar! Heb je al spijt, AMDB :P?
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:36:04 #280
192683 AMDB
Visionair.
pi_181020059
quote:
0s.gif Op donderdag 2 augustus 2018 12:27 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Je hebt een bijzondere set gezien. Ze doen elke avond íetsjes anders, maar je zag plots 'Brianstorm' ergens in het midden terwijl die áltijd als tweede is, rariteit 'Batphone' (inclusief 'Batman'-stukje) én een nieuwe '505'-jam in de titel-track:


Die sloot jouw avond nog veel beter aan het volgende liedje, zag ik op fragmenten. Hoe was het?
Moet zeg het dat ik niet eens wist dat dat bijzonder was. Echt geen enkele setlist gezien van tevoren.

Het was een geweldig optreden. De zaal was geweldig mooi, goed geluid, en de band was in topvorm. Het publiek kon alles meezingen en ging vooral bij de oude tracks uit hun dak (Brianstorm, Dancefloor, Teddy Picker). Eigenlijk was het heel anders dan ik me voorgesteld had bij een Amerikaanse show. Geen moshpits ofzo maar daar ben ik zelf ook wel een beetje te oud voor inmiddels. Denk dat dit een van de betere was die ik gezien heb (oke het was niet legendarisch zoals een Finsbury of HMH07 dat voor me was, maar echt elk nummer was raak en ze waren ontzettend strak).

Ik heb echt ontzettend genoten, zo blij om ze weer te zien. Hoop ze nog wel voor een tweede leg van de tour te zien uiteindelijk. Zeer blij dat ik hiervoor naar Washington ben gegaan en niet in het betonblok in m'n thuisstad ben geweest ;)

quote:
0s.gif Op maandag 6 augustus 2018 04:06 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

'From The Ritz To The Rubble' zojuist in Toronto. Tweede keer (gisterenavond eerste keer) in Noord-Amerika in 11 jaar! Heb je al spijt, AMDB :P?
Stiekem een beetje, maar anderzijds is het zo'n kutlocatie. Hou liever m'n Washington herinnering vast :)
  dinsdag 7 augustus 2018 @ 23:39:17 #281
192683 AMDB
Visionair.
pi_181020133
Weet je, ik was zelfs blij om Do Me A Favor te horen. Terwijl dat nummer op vorige tours me echt niet meer kon bekoren.

Daarnaast een nummer als 505 ergens lukraak in het midden van de set, zonder dat de opener, afsluiter, of encore onrecht aangedaan wordt. Dat laat wel zien dat ze nu echt teveel goede nummers hebben :)
pi_181037130
quote:
0s.gif Op dinsdag 7 augustus 2018 23:39 schreef AMDB het volgende:
Weet je, ik was zelfs blij om Do Me A Favor te horen. Terwijl dat nummer op vorige tours me echt niet meer kon bekoren. [..]
Ja, precies dit. Een warhorse die maar bleef voortslepen, maar ineens in 2018 een prachtig punt in de set heeft met de nieuwe band.


Pedal steel, de 'Humbug' drum-break tijdens de climax terug, Tyler Parkford plots onmisbaar met mooie nuances op de Wurlitzer. En lol @ 0:45.

Tof dat je de set niet kende. Moet veel indruk gemaakt hebben, zo goed als ze op het moment zijn. Hier nog de nieuwste transitie van 505 in TBH+C, zoals je het gezien hebt:


Er is ondertussen een pro-shot van, maar die staat niet op YouTube.
pi_181037478
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 juli 2018 08:26 schreef sander26 het volgende:
[ afbeelding ]

😱😱😱
Wat doet een jonge R. Ashcroft in dezen topic?
pi_181040540
Nu het album even heeft kunnen bezinken ben ik eruit: de titelsong is het beste nummer van TBH+C.
pi_181047283
Nog een paar weekjes en dan is het tijd voor Londen. Is het normaal dat ik nog steeds geen tickets heb? Is toch niet meer van deze tijd dat ze dat via de post doen?
pi_181047412
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:13 schreef sander26 het volgende:
Nog een paar weekjes en dan is het tijd voor Londen. Is het normaal dat ik nog steeds geen tickets heb? Is toch niet meer van deze tijd dat ze dat via de post doen?
Vanuit Engeland versturen ze tickets vaak pas een week van tevoren omdat ze zwarthandel willen tegengaan. Weet niet waar je ze gekocht hebt, maar bijv. bij Seetickets moet je ze vaak ophalen bij de box office.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_181051927
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:13 schreef sander26 het volgende:
Nog een paar weekjes en dan is het tijd voor Londen. Is het normaal dat ik nog steeds geen tickets heb? Is toch niet meer van deze tijd dat ze dat via de post doen?
Inderdaad, altijd ellende met tickets in Engeland. Kaarten zijn nog niet verzonden. Waarom niet gewoon e-tickets? Ze nemen je stub toch vaak in tegenwoordig.

quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:21 schreef Felixa het volgende:

[..]

Vanuit Engeland versturen ze tickets vaak pas een week van tevoren omdat ze zwarthandel willen tegengaan. Weet niet waar je ze gekocht hebt, maar bijv. bij Seetickets moet je ze vaak ophalen bij de box office.
Ja, maar dat is een schijnmethode. Op de zwarthandel-sites kun je kaarten die je nog niet fysiek in handen hebt verkopen, Viagogo komt ze zelfs per koerier ophalen als het moet. En alle tickets voor deze tour staan toch al op naam, geen kaart kan doorverkocht worden. Het enige wat het nu oplevert is wederom slechte service voor de consument. Box office is bijna altijd een drama, en reken maar niet dat je je verzendkosten terugkrijgt als ze de dag van tevoren melden dat ze niet naar het buitenland verzenden.
pi_181064623
quote:
0s.gif Op donderdag 9 augustus 2018 09:21 schreef Felixa het volgende:

[..]

Vanuit Engeland versturen ze tickets vaak pas een week van tevoren omdat ze zwarthandel willen tegengaan. Weet niet waar je ze gekocht hebt, maar bijv. bij Seetickets moet je ze vaak ophalen bij de box office.
Ik heb via SeeTickets gekocht. Net in m’n account gekeken en daar hebben ze het nu ineens wel over e-tickets maar dat deze ‘nog niet klaarstaan’. Had iets soortgelijks met het Belgische Tele Ticket Service afgelopen april voor concert Arcade Fire. Kon ik toen ook pas een dag of tien voor het concert downloaden. We zullen zien en wachten nog even af!
pi_181371962
Heeft iemand een goede geluidsopname van een concert (of meerdere concerten) van de afgelopen tour voor mij? Hoeft niet met beeld te zijn.
pi_181372604
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:10 schreef hallo-daar het volgende:
Heeft iemand een goede geluidsopname van een concert (of meerdere concerten) van de afgelopen tour voor mij? Hoeft niet met beeld te zijn.
Ik zou wachten op deze:


Met afstand best gemixte opname, andere zijn allemaal 'on the spot' TV-uitzendingen.

Tot nu toe zijn er soundboards van deze volledige (of bijna volledige) shows: Le Zenith (Parijs), Mad Cool, TRNSMT, Lollapalooza, NOS Alive. Juli gingen ze los met de streams, en in augustus ineens weer helemaal niets.
pi_181374627
quote:
0s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 14:44 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik zou wachten op deze:


Met afstand best gemixte opname, andere zijn allemaal 'on the spot' TV-uitzendingen.

Tot nu toe zijn er soundboards van deze volledige (of bijna volledige) shows: Le Zenith (Parijs), Mad Cool, TRNSMT, Lollapalooza, NOS Alive. Juli gingen ze los met de streams, en in augustus ineens weer helemaal niets.
Thanks. Maar ik doelde eigenlijk op een mp3 bestand oid. Zodat ik niet iets van youtube hoef te rippen. Heb jij toevallig een download voor me?

Denk je dat die show op NDF nog helemaal online komt?
pi_181378318
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:07 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Thanks. Maar ik doelde eigenlijk op een mp3 bestand oid. Zodat ik niet iets van youtube hoef te rippen. Heb jij toevallig een download voor me?

Denk je dat die show op NDF nog helemaal online komt?
Die Four Out Of Five versie is echt goed. Fijne mix! Ik ben ook benieuwd naar de hele opname. Wanneer komt deze helemaal online?
pi_181378573
quote:
1s.gif Op woensdag 22 augustus 2018 16:07 schreef hallo-daar het volgende:

[..]

Thanks. Maar ik doelde eigenlijk op een mp3 bestand oid. Zodat ik niet iets van youtube hoef te rippen. Heb jij toevallig een download voor me?

Denk je dat die show op NDF nog helemaal online komt?
Een YouTube-rip ;(. Nee, nog niet eens aan m'n eigen video's toegekomen... Je moet anders maar met demux-tooltjes aan de slag om de video's in mp3 om te zetten.

Ja, op ARTE, "in het najaar". Weet niet hoe volledig.
pi_181574564
Die titeltrack heeft een verslavende werking. Fijn nummer.
pi_181686238
Vorige week via de mail én via de chat van SeeTickets laten bevestigen dat de tickets voor Londen toch écht naar mij verzonden zouden worden om vervolgens zojuist een mail te ontvangen waarin staat dat ik ze fijn op de dag van het concert vanaf 18:00 mag ophalen bij ‘de box office’.

Niks geen adres erbij of wat dan ook. Schandalig vind ik het! Zelf opzoek naar waar dat dan wel niet is om vervolgens met duizenden in een rij te gaan staan om je tickets te kunnen krijgen. Ik vind het echt niet kunnen en helpt behoorlijk m’n voorpret om zeep!
pi_181687219
De box office vind je links naast de hoofdingang van the O2.
Daar zijn een paar loketjes.
Met duizenden zul je er niet staan, alleen de "overseas" fans.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  dinsdag 4 september 2018 @ 18:07:04 #297
52513 whosvegas
The Trickster
pi_181687431
Laatst het eerste album maar weer eens geluisterd, wat een geniaal album _O_
Wat mij betreft is het daarna alleen maar achteruit gegaan
Are you nuts??
pi_181687608
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 17:25 schreef sander26 het volgende:
Vorige week via de mail én via de chat van SeeTickets laten bevestigen dat de tickets voor Londen toch écht naar mij verzonden zouden worden om vervolgens zojuist een mail te ontvangen waarin staat dat ik ze fijn op de dag van het concert vanaf 18:00 mag ophalen bij ‘de box office’.

Niks geen adres erbij of wat dan ook. Schandalig vind ik het! Zelf opzoek naar waar dat dan wel niet is om vervolgens met duizenden in een rij te gaan staan om je tickets te kunnen krijgen. Ik vind het echt niet kunnen en helpt behoorlijk m’n voorpret om zeep!
Ik kan me hier niet meer om verbazen, niet dat dat het minder achterlijk maakt. Zoals je al op een internationaal forum hebt kunnen lezen zijn mijn tickets voor de ene show traag fysiek verzonden naar mijn adres in Nederland, de andere tickets moet ik bij de box office ophalen, want "we verzenden niet naar het buitenland".

Tot nu toe is dit bij elke dubbel-show die ik in Engeland meepak zo gegaan (Royal Albert Hall '10 had ik twee orders, Don Valley Bowl '11, O2 Arena '11, Earls Court '13, Finsbury Park '14...), het is ondertussen traditie en ik kan er alleen nog maar om lachen. Ik moet wel zeggen dat de box office in de Engelse zalen altijd prima is geregeld, geen Zuid-Europese taferelen waardoor je staanplaats ineens een plek bij de merchandise kan worden. Het tegenovergestelde van het Engelse prehistorische ticketbeleid. Geen e-tickets in 2018 :'). SeeTickets kon het in 2010 wél voor de Shepherd's Bush show.
pi_181690161
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 september 2018 18:14 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Ik kan me hier niet meer om verbazen, niet dat dat het minder achterlijk maakt. Zoals je al op een internationaal forum hebt kunnen lezen zijn mijn tickets voor de ene show traag fysiek verzonden naar mijn adres in Nederland, de andere tickets moet ik bij de box office ophalen, want "we verzenden niet naar het buitenland".

Tot nu toe is dit bij elke dubbel-show die ik in Engeland meepak zo gegaan (Royal Albert Hall '10 had ik twee orders, Don Valley Bowl '11, O2 Arena '11, Earls Court '13, Finsbury Park '14...), het is ondertussen traditie en ik kan er alleen nog maar om lachen. Ik moet wel zeggen dat de box office in de Engelse zalen altijd prima is geregeld, geen Zuid-Europese taferelen waardoor je staanplaats ineens een plek bij de merchandise kan worden. Het tegenovergestelde van het Engelse prehistorische ticketbeleid. Geen e-tickets in 2018 :'). SeeTickets kon het in 2010 wél voor de Shepherd's Bush show.
Ja, ik maak het voor het eerst mee. Ik vind het verbazingwekkend allemaal. Maar in NL zijn we denk ik ook gewoon erg verwend. Blij te horen dat box office goed geregeld is in ieder geval.

Jij donderdag in Manchester? Ik hoop zo op een flinke opschudding van de setlist, maar ik vrees het ergste.
pi_181690491
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 september 2018 20:20 schreef sander26 het volgende:

[..]

Ja, ik maak het voor het eerst mee. Ik vind het verbazingwekkend allemaal. Maar in NL zijn we denk ik ook gewoon erg verwend. Blij te horen dat box office goed geregeld is in ieder geval.

Jij donderdag in Manchester? Ik hoop zo op een flinke opschudding van de setlist, maar ik vrees het ergste.
Ja, het is ook niet normaal, maar ik kan er een beetje om lachen omdat het gewoon slapstick is dat het na een decennium nog steeds niet op orde is. Zeker gezien het mailtje altijd zo strikt is dat ze écht niet naar het buitenland verzenden, terwijl je op de achtergrond het geluid van de brievenbus hoort. Oh, en trouwens, reken maar niet dat je die verzendkosten terugkrijgt.

Jazeker, tour-opening, Europese tour-opening, en nu UK tour-opening O-). En ik verwacht ook helemaal niets, haha. Alex Turner is niet meer in LA geweest sinds mid-juli, heeft zijn tijd in Londen gespendeerd. Maar helaas is de drummer van dienst juist pas sinds dit weekend in Londen, dus een dikke repetitie hebben ze sowieso niet gedaan. Denk gewoon 'Ritz' als cadeautje voor Engeland, en dat is het. Die makkelijke akoestische versies heb ik nu ook wel gehad, 2011, 2013 (steeds 'Mardy Bum' in een andere versie) en 2014 ('A Certain Romance').

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')