abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179922602
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 14:54 schreef Jacobuspower het volgende:

[..]

Leuk, ben benieuwd! En kant A lijkt me altijd een goede keuze.

Wel interessant die nieuwe keuzewisselingen van het nieuwe album op de set. Hoop voor dinsdag vooral op She Looks Like Fun, als Cameron Avery weer terug is, en Batphone.
Huh, dinsdag al! :o

'The Ultracheese' n 'Batphone' n 'Star Treatment' eergisteren, dat zou ik graag zien. En gisteren 'She Looks Like Fun' ipv 'Batphone'. Titel-track niet meer aan zet geweest sinds 'The Ultracheese'.

Opvallend dat ze 'She Looks Like Fun' helemaal niet meer speelden nadat Cameron Avery vertrok van de tour (eerste keer zonder hem was Best Kept Secret), maar ze hem toch weer deden gisteren, terwijl hij zelf op vakantie is. (Voor wie het niet weet, hij doet de lage vocalen op het nummer.)

Besef nu pas dat hij er vanaf nu (na Amerika) weer bij is. Voor wie gaat, wees op tijd, en hoop dat hij deze fantastische nieuwe compositie zal spelen:

Al zou de 'Nightclubbing' Iggy Pop-cover met Tyler Parkford op toetsen ook tof zijn. Als-ie z'n vrouw maar niet meer laat meezingen op 'Dance With Me', heb me sinds het "Roos Paul McCartney Ahoy 2012"-incident nooit meer zo plaatsvervangend ongemakkelijk gevoeld als bij die 3 keer in Amerika.

edit: Ik hoor dat 'High' gisteren voor het eerst geskipt is, dat gaat de goede kant op. De andere 'AM'-songs zijn een must, en al is deze flink verbeterd met Tyler Parkford's toetsen, kan ik 'em missen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Aisumasen op 20-06-2018 15:51:17 ]
pi_179923305
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 15:39 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Huh, dinsdag al! :o

'The Ultracheese' n 'Batphone' n 'Star Treatment' eergisteren, dat zou ik graag zien. En gisteren 'She Looks Like Fun' ipv 'Batphone'. Titel-track niet meer aan zet geweest sinds 'The Ultracheese'.

Opvallend dat ze 'She Looks Like Fun' helemaal niet meer speelden nadat Cameron Avery vertrok van de tour (eerste keer zonder hem was Best Kept Secret), maar ze hem toch weer deden gisteren, terwijl hij zelf op vakantie is. (Voor wie het niet weet, hij doet de lage vocalen op het nummer.)

Besef nu pas dat hij er vanaf nu (na Amerika) weer bij is. Voor wie gaat, wees op tijd, en hoop dat hij deze fantastische nieuwe compositie zal spelen:

Al zou de 'Nightclubbing' Iggy Pop-cover met Tyler Parkford op toetsen ook tof zijn. Als-ie z'n vrouw maar niet meer laat meezingen op 'Dance With Me', heb me sinds het "Roos Paul McCartney Ahoy 2012"-incident nooit meer zo plaatsvervangend ongemakkelijk gevoeld als bij die 3 keer in Amerika.

edit: Ik hoor dat 'High' gisteren voor het eerst geskipt is, dat gaat de goede kant op. De andere 'AM'-songs zijn een must, en al is deze flink verbeterd met Tyler Parkford's toetsen, kan ik 'em missen.
Ja gaat snel zeg!

Leek me logisch dat ze She Looks Like Fun dus niet deden zonder Cameron Avery, maar blijkbaar was dat dus niet per se de reden. Benieuwd naar zijn toevoeging en naar z'n solo set.

High en One for the Road zijn nu op de roulatiestoel terecht gekomen blijkbaar, lijkt me een prima beslissing om die soms te droppen. Dikke kans dat het dus alweer een hele andere volgorde en set gaat worden volgende week vergeleken met BKS
  zaterdag 23 juni 2018 @ 11:24:09 #228
42322 MCH
Voyage Voyage
pi_179987754
Jeetje, vandaag alweer 7 jaar geleden dat ze in Paradiso stonden. :B

Beter is het niet meer geworden.
I ALWAYS FELT CLOSER TO KLB THAN I DID TO CUL!!!
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')