abonnement Unibet Coolblue
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 mei 2018 @ 17:13:27 #126
163650 Greys
pi_179044507
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator woensdag 9 mei 2018 @ 17:14:00 #127
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_179044516
Waylon zit weer te vloeken hoor _O-
pi_179044639
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:14 schreef Momo... het volgende:
Waylon zit weer te vloeken hoor _O-
42 terwijl er dit jaar 43 zijn haha lekker hoor _O-
  woensdag 9 mei 2018 @ 17:43:36 #129
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_179045321
Als er iets niet klopt aan de act van Waylon, dan is het volgens mij dat die al weken wordt ondergewaardeerd. De hele tijd hoor ik zo veel hoofden zeggen dat hij elke repetitie weer goed zingt, en dat het best een lekker nummer is. Maar ja, het is country, en de act is raar. En dat is dan die blije open en tolerante ESF family. Hoezo all aboard? :?

Hij is gewoon de beste zanger en zingt ze allemaal naar huis. Het nummer is in zijn soort net zo generiek als die andere 42, maar wel verrassend en afwijkend voor het ESF, en toch ook middle-of-the-road genoeg om veel mensethuis aan te spreken. En dan met name groepen die zich van te voren niet zo veel met het songfestival bemoeien, zoals de fanclubs en de aanwezige pers (want laten we wel wezen, die is geen doorsnee van de serieuze muziekjournalistiek). Geen gokker die daarom denkt dat het zinvol is om op Waylon in te zetten. Of dat zinvol is dat weet ik ook niet, maar ik vermoed wel dat Waylon het veel beter gaat doen dan verwacht. Dat weet ik natuurlijk niet zeker, dat is fingerspitzengefühl, of het komt doordat het me nooit goed lukt om objectief naar de NLse inzending te kijken. :+

Ergens heb ik het gevoel dat Ilse niet helemaal ontspannen op de bank zit morgenavond en zaterdagavond (want finale daar ga ik gewoon van uit). Zo van, eens even lekker lachen om hoe Waylon onderuit gaat. Het is geen zekerheid dat Waylon succes gaat hebben, maar het is ook geen zekerheid dat hij gaat falen.

Los daarvan: ik vind het gewoon vet! Waylon, het nummer, de act. ^O^ Ik hoop zo dat hij de laatste is die lacht.
Hey ho. Let's go!
pi_179045438
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:43 schreef yorrick69 het volgende:
Als er iets niet klopt aan de act van Waylon, dan is het volgens mij dat die al weken wordt ondergewaardeerd. De hele tijd hoor ik zo veel hoofden zeggen dat hij elke repetitie weer goed zingt, en dat het best een lekker nummer is. Maar ja, het is country, en de act is raar. En dat is dan die blije open en tolerante ESF family. Hoezo all aboard? :?

Hij is gewoon de beste zanger en zingt ze allemaal naar huis. Het nummer is in zijn soort net zo generiek als die andere 42, maar wel verrassend en afwijkend voor het ESF, en toch ook middle-of-the-road genoeg om veel mensethuis aan te spreken. En dan met name groepen die zich van te voren niet zo veel met het songfestival bemoeien, zoals de fanclubs en de aanwezige pers (want laten we wel wezen, die is geen doorsnee van de serieuze muziekjournalistiek). Geen gokker die daarom denkt dat het zinvol is om op Waylon in te zetten. Of dat zinvol is dat weet ik ook niet, maar ik vermoed wel dat Waylon het veel beter gaat doen dan verwacht. Dat weet ik natuurlijk niet zeker, dat is fingerspitzengefühl, of het komt doordat het me nooit goed lukt om objectief naar de NLse inzending te kijken. :+

Ergens heb ik het gevoel dat Ilse niet helemaal ontspannen op de bank zit morgenavond en zaterdagavond (want finale daar ga ik gewoon van uit). Zo van, eens even lekker lachen om hoe Waylon onderuit gaat. Het is geen zekerheid dat Waylon succes gaat hebben, maar het is ook geen zekerheid dat hij gaat falen.

Los daarvan: ik vind het gewoon vet! Waylon, het nummer, de act. ^O^ Ik hoop zo dat hij de laatste is die lacht.
Verder heel veel songs die de homosuele medemens en hardcore Eurofan pleased, maar er is ook een meerderheid die dit soort songs niks vindt/doet, die wil bijv. scheurende gitaren en gaat dit vinden bij Waylon en AWS.
We gaan gewoon linkerrijtje pakken hoor op zn minst.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 9 mei 2018 @ 17:50:31 #131
163650 Greys
pi_179045531
Top vijf grootste oorwurmen van het ESF. Liedjes die niet meer uit je hoofd gaan. Leuk dat we daar in staan :D

https://www.inquisitr.com(...)tter_impression=true
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179045958
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:43 schreef yorrick69 het volgende:
Als er iets niet klopt aan de act van Waylon, dan is het volgens mij dat die al weken wordt ondergewaardeerd. De hele tijd hoor ik zo veel hoofden zeggen dat hij elke repetitie weer goed zingt, en dat het best een lekker nummer is. Maar ja, het is country, en de act is raar. En dat is dan die blije open en tolerante ESF family. Hoezo all aboard? :?
Als de act niet goed is, dan is het toch normaal dat het benoemd wordt? Dat was bij België ook het voornaamste probleempunt en gisteren hebben we gemerkt hoe dat de score negatief beïnvloedt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:10:36 #133
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179045962
pa og3ne in de vakjury, daar begrijp ik dan weer niks van

maar verder merk ik dat nu de zenuwen bij mij wel beginnen op te komen :@

[ Bericht 30% gewijzigd door JaneDoe op 09-05-2018 18:16:52 ]
pi_179045989
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:10 schreef JaneDoe het volgende:
pa og3ne in de vakjury, daar begrijp ik dan weer niks van

maar verder merk ik dat nu de zuren bij mij wel beginnen op te komen :@
Dat de schrijver van een Songfestivalliedje eens een keer jurylid mag zijn, lijkt me niet zo'n probleem toch?
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_179046035
Ben benieuwd wat hij hoog zal ranken, ik denk dat alles buiten pop/ballade er van langs krijgt bij Vol.
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:16:12 #136
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179046073
quote:
O+ waylon joling O+
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:17:58 #137
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179046100
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:12 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dat de schrijver van een Songfestivalliedje eens een keer jurylid mag zijn, lijkt me niet zo'n probleem toch?
als je t zo omschrijft niet, maar t is nou niet zo dat een begenadigde songwriter is
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:24:12 #138
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179046233
sorry voor mijn mosterd na de maaltijd, ben aan t bijlezen
maar wat kinderachtig dit weer

"Een lied dat niet dieper uit de ziel van de zanger had kunnen komen. Je merkt dat de muziek de maker door de aderen stroomt. Het toevoegen van de dansstijl krumping is een hartverwarmende innovatie op het Eurovisie-podium.’

– Dit bericht is in lijn met het Mediahandboek 2018 van Waylon."
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:33:18 #139
401368 yorrick69
Here hung those lips...
pi_179046419
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:10 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Als de act niet goed is, dan is het toch normaal dat het benoemd wordt? Dat was bij België ook het voornaamste probleempunt en gisteren hebben we gemerkt hoe dat de score negatief beïnvloedt.
Jazeker mag dat! Morgenavond om ongeveer 21:40 uur (of nu al, als je wilt). En als een act ondergewaardeerd voelt mag dat ook benoemd worden. Het is niet mijn bedoeling wie dan ook de mond te snoeren. :s)
Hey ho. Let's go!
pi_179046533
RTL Boulevard nu ;)
~The present is all there is~
pi_179046652
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:40 schreef grazz het volgende:
RTL Boulevard nu ;)
William :r
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:47:24 #142
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179046660
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:43 schreef yorrick69 het volgende:
Als er iets niet klopt aan de act van Waylon, dan is het volgens mij dat die al weken wordt ondergewaardeerd.
Nou zoiets kwam ik dus net schrijven.

Even los van hoe de act tegenvalt en hoe wij daar al dagen over schrijven, is het toch eigenlijk godsgeklaagd dat zo'n lekker nummer van zo'n goede zanger het zo ontzettend magertjes doet in de odds? Wat een moeizaam gezeur eigenlijk joh.
Koel en donker bewaren
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:49:44 #143
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179046701
Ik merk dat ik echt nog ergens de stiekeme hoop heb dat het morgen allemaal op zijn plek valt en we echt een fikse indruk gaan achterlaten. En gewoon ruim de finale halen.

Ik moet echt wat dagen (weken) bijkomen als we stranden in de semi's.
Koel en donker bewaren
pi_179046708
Ik heb ook zo'n gevoel dat dit lied buiten de ESF-fanbubble het veel beter gaat doen dan gedacht :Y
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2018 @ 18:51:42 #145
368283 ato
pi_179046745
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb ook zo'n gevoel dat dit lied buiten de ESF-fanbubble het veel beter gaat doen dan gedacht :Y
Heb ik ook
Life can be a bitch, so like it..
pi_179046750
Veel plezier
pi_179046763
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat ik echt nog ergens de stiekeme hoop heb dat het morgen allemaal op zijn plek valt en we echt een fikse indruk gaan achterlaten. En gewoon ruim de finale halen.

Ik moet echt wat dagen (weken) bijkomen als we stranden in de semi's.
Precies. Ik zal nooit een fan worden van de dansers, maar de enigen die het tot nu toe beoordeeld hebben, hadden al een beeld erbij. We kunnen wellicht heel erg gaan verrassen bij kijkers die nog niets gehoord hebben.

En zo laag in de odds is inderdaad absurd, ook met een tegenvallende act.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_179046772
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:43 schreef yorrick69 het volgende:
Als er iets niet klopt aan de act van Waylon, dan is het volgens mij dat die al weken wordt ondergewaardeerd. De hele tijd hoor ik zo veel hoofden zeggen dat hij elke repetitie weer goed zingt, en dat het best een lekker nummer is. Maar ja, het is country, en de act is raar. En dat is dan die blije open en tolerante ESF family. Hoezo all aboard? :?

Hij is gewoon de beste zanger en zingt ze allemaal naar huis. Het nummer is in zijn soort net zo generiek als die andere 42, maar wel verrassend en afwijkend voor het ESF, en toch ook middle-of-the-road genoeg om veel mensethuis aan te spreken. En dan met name groepen die zich van te voren niet zo veel met het songfestival bemoeien, zoals de fanclubs en de aanwezige pers (want laten we wel wezen, die is geen doorsnee van de serieuze muziekjournalistiek). Geen gokker die daarom denkt dat het zinvol is om op Waylon in te zetten. Of dat zinvol is dat weet ik ook niet, maar ik vermoed wel dat Waylon het veel beter gaat doen dan verwacht. Dat weet ik natuurlijk niet zeker, dat is fingerspitzengefühl, of het komt doordat het me nooit goed lukt om objectief naar de NLse inzending te kijken. :+

Ergens heb ik het gevoel dat Ilse niet helemaal ontspannen op de bank zit morgenavond en zaterdagavond (want finale daar ga ik gewoon van uit). Zo van, eens even lekker lachen om hoe Waylon onderuit gaat. Het is geen zekerheid dat Waylon succes gaat hebben, maar het is ook geen zekerheid dat hij gaat falen.

Los daarvan: ik vind het gewoon vet! Waylon, het nummer, de act. ^O^ Ik hoop zo dat hij de laatste is die lacht.
Ben het volledig met je eens!
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:53:03 #149
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179046774
Bij RTL-live ook weer van die belachelijke opmerkingen jeeez 8)7
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:54:53 #150
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179046806
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:49 schreef Guanabana het volgende:
Ik merk dat ik echt nog ergens de stiekeme hoop heb dat het morgen allemaal op zijn plek valt en we echt een fikse indruk gaan achterlaten. En gewoon ruim de finale halen.

Ik moet echt wat dagen (weken) bijkomen als we stranden in de semi's.
Ik moet sowieso bijkomen, raak altijd in een depressie als het voorbij is }:|

Ik probeer te voorkomen dat de hoop weer met me aan de haal gaat :X
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')