abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:41:43 #51
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179038883
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:40 schreef Smoofie het volgende:
Het is gewoon kut in het huidige lvoetbal. Tis dat ik Amsterdammer ben en daardoor binding voel met Ajax, maar we zijn straks gewoon amateurs ;(
straks? Het is natuurlijk internationaal gezien al helemaal niks met af en toe een uitschieter
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:41:51 #52
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179038886
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:24 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Maar wel een bepaald type speler. Daarnaast vind ik het ook opvallend dat het vaak jongens met allochtone roots betreft.
Die zijn sowieso in de meerderheid in de jeugd dus zo vreemd is dat dan niet he Hans.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:42:20 #53
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179038893
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:41 schreef Smoofie het volgende:
Niemand die wilt spelen in een nietszeggende met kunstgras in overvloed kut competitie waar ook geen lekker weer is zoals in portugal :(
In Portugal wordt ook wat meer gesjoemeld, dat scheelt toch ook weer
pi_179038941
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:38 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Omdat jongens met allochtone roots gewoon vaak minder vooruitzichten hebben in het maatschappelijk leven mocht een profcarriere het niet worden dan andere jongens, mede ook omdat deze toch vaak in een iets minder riante thuissituatie leven.

Zaakwaarnemers weten bovenstaand ook en zullen die ouders meteen verhalen verkopen over gouden bergen en bieden die vader dan bijv. een baan als schoonmaker aan voor 50.000 pond per jaar.
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:35 schreef Tarado het volgende:

[..]

ze hebben natuurlijk een aardig traject doorlopen om Ajax 1 te halen, 1 van mijn zoons speelde redelijk hoog in de jeugd en had dan vaak afvallertjes van Ajax en AZ in zijn team, als je dan hoort wat die ouders er al jaren voor doen en laten is het niet onbegrijpelijk dat de druk hoog is om te cashen.
Geld is dan schijnbaar alles bepalend geworden. Maar zou zo'n Ouasim Bouy nu bijvoorbeeld echt veel meer hebben dan verdiend dan als hij bij Ajax was gebleven en wellicht op die manier (sportieve prestaties) een transfer had bewerkstelligt? Ik vraag dat me sterk af.

Je kunt wel op je 17e of 18e vertrekken, maar als je op je 24e vervolgens bankie kunt warm houden in de Segunda, wat schiet je daarmee op? :). Het echte grote geld zit bij de absolute top.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2018 12:45:25 ]
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:45:00 #55
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179038944
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:42 schreef Tarado het volgende:

[..]

In Portugal wordt ook wat meer gesjoemeld, dat scheelt toch ook weer
Dat is de laatste jaren wel wat minder geworden volgens mij sinds strengere wetgeving door de economische crisis destijds daar.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:46:41 #56
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179038962
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]


[..]

Geld is dan schijnbaar alles bepalend geworden. Maar zou zo'n Ouasim Bouy nu bijvoorbeeld echt veel meer hebben dan verdiend dan als hij bij Ajax was gebleven en wellicht op die manier een transfer had bewerkstelligt? Ik vraag dat me sterk af.

Je kunt wel op je 17e of 18e vertrekken, maar als je op je 24e vervolgens bankie kunt warm houden in de Segunda, wat schiet je daarmee op? :). Het echte grote geld zit bij de absolute top.
Al wacht je wat jaren en als je dan alsnog faalt, zie davy, dan heb je alsnog meer salaris ja. Davy kreeg bij Ajax al meer(ook tekengeld?) En bij Everton loopt hij aardig binnen. Meer als een 18-jarig talent zal krijgen.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:47:14 #57
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179038972
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]


[..]

Geld is dan schijnbaar alles bepalend geworden. Maar zou zo'n Ouasim Bouy nu bijvoorbeeld echt veel meer hebben dan verdiend dan als hij bij Ajax was gebleven en wellicht op die manier (sportieve prestaties) een transfer had bewerkstelligt? Ik vraag dat me sterk af.

Je kunt wel op je 17e of 18e vertrekken, maar als je op je 24e vervolgens bankie kunt warm houden in de Segunda, wat schiet je daarmee op? :). Het echte grote geld zit bij de absolute top.
Altijd koffiedik kijken. Wat is er bijvoorbeeld verkeerd aan de carriere tot nu toe van een Ake of Fosu-Mensah. Redan en Chong schijnen het ook uitstekend te doen daar.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:48:42 #58
467261 Ascorbinezuur
Bordevol Vitamine C
pi_179038999
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:44 schreef Dejannn het volgende:

[..]

[..]

Geld is dan schijnbaar alles bepalend geworden. Maar zou zo'n Ouasim Bouy nu bijvoorbeeld echt veel meer hebben dan verdiend dan als hij bij Ajax was gebleven en wellicht op die manier (sportieve prestaties) een transfer had bewerkstelligt? Ik vraag dat me sterk af.

Je kunt wel op je 17e of 18e vertrekken, maar als je op je 24e vervolgens bankie kunt warm houden in de Segunda, wat schiet je daarmee op? :). Het echte grote geld zit bij de absolute top.
Er is natuurlijk ook de kans dat zijn ontwikkeling niet anders was geweest als hij bij Ajax had gespeeld. Dan was hij in dezelfde situatie maar zonder geld.
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:49:27 #59
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179039013
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Altijd koffiedik kijken. Wat is er bijvoorbeeld verkeerd aan de carriere tot nu toe van een Ake of Fosu-Mensah. Redan en Chong schijnen het ook uitstekend te doen daar.
daarom en je kan ook geblesseerd raken of erger zoals Nouri
pi_179039015
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Altijd koffiedik kijken. Wat is er bijvoorbeeld verkeerd aan de carriere tot nu toe van een Ake of Fosu-Mensah. Redan en Chong schijnen het ook uitstekend te doen daar.
Ake speelt bij een halve degradatiekandidaat in Engeland, Fosu-Mensah was daar dit seizoen op uitleen, Redan en Chong valt nog niets over te zeggen. Verleden heeft wel uitgewezen dat de kans op een doorbraak 0,1% is.

quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:45 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Dat is de laatste jaren wel wat minder geworden volgens mij sinds strengere wetgeving door de economische crisis destijds daar.
Ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre die Portugese clubs nu veel rijker zijn dan een Ajax of PSV. Zo'n Sporting wordt al jarenlang tweede of derde maar namen zoals Rui Patricio en William Carvalho lopen er nog rustig rond. Dat zou in Nederland ondenkbaar zijn.
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:51:02 #61
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179039038
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ake speelt bij een halve degradatiekandidaat in Engeland, Fosu-Mensah was daar dit seizoen op uitleen, Redan en Chong valt nog niets over te zeggen. Verleden heeft wel uitgewezen dat de kans op een doorbraak 0,1% is.

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre die Portugese clubs nu veel rijker zijn dan een Ajax of PSV. Zo'n Sporting wordt al jarenlang tweede of derde maar namen zoals Rui Patricio en William Carvalho lopen er nog rustig rond. Dat zou in Nederland ondenkbaar zijn.
Spelen premier league ja. Gewoon prima, beter dan eredivisie.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179039070
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:49 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Ake speelt bij een halve degradatiekandidaat in Engeland, Fosu-Mensah was daar dit seizoen op uitleen, Redan en Chong valt nog niets over te zeggen. Verleden heeft wel uitgewezen dat de kans op een doorbraak 0,1% is.

[..]

Ben eigenlijk wel benieuwd in hoeverre die Portugese clubs nu veel rijker zijn dan een Ajax of PSV. Zo'n Sporting wordt al jarenlang tweede of derde maar namen zoals Rui Patricio en William Carvalho lopen er nog rustig rond. Dat zou in Nederland ondenkbaar zijn.
Tegen degradatie vechten in de PL is nog altijd superieur aan top eredivisie.

Als zo´n Ake of Mensah terug naar Nederland zouden willen kunnen ze waarschijnlijk morgen terecht bij zowel Ajax, Feyenoord als PSV.
blablablabla
pi_179039074
quote:
OVERZICHT - Bizarre soap bij Ajax
Door MIKE VERWEIJ

2 uur geleden in SPORT

De ontwikkelingen volgen zich bij Ajax momenteel in een rap tempo op. Een overzicht.

Edwin van der Sar en Marc Overmars.
Edwin van der Sar en Marc Overmars.Ⓒ HOLLANDSE HOOGTE
Zakaria Labyad heeft overeenstemming bereikt met Ajax. De oud-speler van PSV, Sporting Lissabon en Vitesse werd gisteren medisch gekeurd. "Natuurlijk is dat zeer eervol", aldus de middenvelder van FC Utrecht over de transfer.

Tadic
De Amsterdamse club gelooft ook meer en meer dat de komst van Premier League-speler Dusan Tadic (ex-FC Groningen en -FC Twente) realistisch is.

Neres, De Ligt & Onana
De Ajax-directie krijgt er een zware kluif aan om de selectie intact te houden. Naast David Neres, op wie tientallen miljoenen is geboden door een Duitse topclub, hebben ook Matthijs de Ligt en André Onana intern hun vertrekwens kenbaar gemaakt. Zij zijn teleurgesteld over afgelopen seizoen en zien (vooralsnog) te weinig perspectief voor nog een jaar onder Ten Hag.

View image on Twitter
View image on Twitter

Telesport Voetbal

@televoetbal
OVERZICHT - Al het #Ajax-nieuws op een rij: https://www.telegraaf.nl/t/2014196/ #Labyad #Tadic #Neres #DeLigt #Onana #Magallan #Kluivert #DeBoer

9:46 AM - May 9, 2018
3
See Telesport Voetbal's other Tweets
Twitter Ads info and privacy
Magallan
Ajax hoopt snel zaken te doen inzake beoogd doelwit Lisandro Magallan (24) van Boca Juniors. Een eerste bod van vijf miljoen euro werd door de Argentijnse club afgewezen.

Justin Kluivert
Nadat duidelijk werd dat de kans op bijtekenen van Justin Kluivert (19) nihil is, melden de clubs zich achter elkaar bij zijn zaakwaarnemer Raiola.

Frank de Boer
Opvallend is dat Frank de Boer is gepolst door Ajax of hij openstaat voor een terugkeer. De viervoudig kampioen heeft daar positief op gereageerd

telegraaf.
word niks he volgend seizoen? :)
"Wedstrijden kun je altijd verliezen anders hoef je die wedstrijden ook niet te spelen"
Klaasweetalles 14-08-2018
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:53:09 #64
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179039078
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Tegen degradatie vechten in de PL is nog altijd superieur aan top eredivisie.

Als zo´n Ake of Mensah terug naar Nederland zou willen kan hij waarschijnlijk morgen terecht bij zowel Ajax, Feyenoord als PSV.
Zonder enige twijfel. Direct een basisplek zelfs.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179039112
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:52 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

word niks he volgend seizoen? :)
Hoezo niet?

Jammer dat je grote talenten kwijraakt, maar het is niet dat Labyad voor eredivisiebegrippen geen goede speler is, zelfde voor Magallan, Schuurs, Bande, Jensen etc.
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:55:40 #66
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179039125
Frank de boer :D. Denk dat de telegraaf dat niet ff verzint
AFCA
Qui audet adipiscitur
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:56:02 #67
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179039132
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:15 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Het is gewoon gebrek aan perspectief. Ajax gaat niet ver komen in Europa, ze gaan geen kampioen worden.
Waarom gaan die jongens dan blijven?
Dat vind ik het zwakke aan het hele verhaal. Je hebt met dit team en 1 of 2 goede aankopen best een goede kans op het kampioenschap. Als wat er nu staat niet massaal weg zou gaan, heb je alleen Ziyech die je moet opvangen. Dat is lastig, maar niet onmogelijk.

Uiteindelijk ben je er zelf bij en ligt het aan jouw eigen prestaties en van je medespelers of je kampioen wordt of niet. Ik kan me niet voorstellen dat als een De Ligt weet dat Ziyech weg gaat en Kluivert ook lijkt te vertrekken hij zo in paniek moet raken dat hij ook maar moet gaan.

Of hij heeft natuurlijk meer info.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_179039134
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Tegen degradatie vechten in de PL is nog altijd superieur aan top eredivisie.

Als zo´n Ake of Mensah terug naar Nederland zouden willen kunnen ze waarschijnlijk morgen terecht bij zowel Ajax, Feyenoord als PSV.
Dat zal zeker, maar het uiteindelijke doel moet toch veel hoger liggen? Europese topclubs, CL-spelen, prijzen. Dat soort zaken. Als de tegenwoordige talenten tevreden zijn met in het rechterrijtje van de EPL te spelen is wel een ernstig probleem qua ambitie.
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:57:49 #69
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179039165
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:56 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat zal zeker, maar het uiteindelijke doel moet toch veel hoger liggen? Europese topclubs, CL-spelen, prijzen. Dat soort zaken. Als de tegenwoordige talenten tevreden zijn met in het rechterrijtje van de EPL te spelen is wel een ernstig probleem qua ambitie.
Wist niet dat Ake en Fosu-Mensah al in de 30 waren
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:58:20 #70
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179039175
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:56 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat zal zeker, maar het uiteindelijke doel moet toch veel hoger liggen? Europese topclubs, CL-spelen, prijzen. Dat soort zaken. Als de tegenwoordige talenten tevreden zijn met in het rechterrijtje van de EPL te spelen is wel een ernstig probleem qua ambitie.
die Mensah is 20 dus die heeft echt nog wel de tijd om hogerop te gaan voetballen, Aké wat ouder maar ook dat zegt nog weinig, die heeft ook nog zeker 2 jaar om nog een stap te maken
pi_179039190
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:56 schreef Dejannn het volgende:

[..]

Dat zal zeker, maar het uiteindelijke doel moet toch veel hoger liggen? Europese topclubs, CL-spelen, prijzen. Dat soort zaken. Als de tegenwoordige talenten tevreden zijn met in het rechterrijtje van de EPL te spelen is wel een ernstig probleem qua ambitie.
Jij maakt er veel teveel een jongensboek van.
blablablabla
pi_179039192
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:55 schreef skysherrif het volgende:

[..]

Hoezo niet?

Jammer dat je grote talenten kwijraakt, maar het is niet dat Labyad voor eredivisiebegrippen geen goede speler is, zelfde voor Magallan, Schuurs, Bande, Jensen etc.

Hoe weet je dat dat goede spelers zijn?

Bande komt van een club die in België gedegradeerd is waar hij er ook niet echt consequent bovenuit stak, Schuurs doet het prima in de Jupiler League, Magallan heb ik nog nooit zien spelen en Jensen speelt op zijn 22e nog in Denemarken zonder caps.

Ik durf wel te wedden dat minimaal de helft gaat floppen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:00:03 #73
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_179039205
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:58 schreef Tarado het volgende:

[..]

die Mensah is 20 dus die heeft echt nog wel de tijd om hogerop te gaan voetballen, Aké wat ouder maar ook dat zegt nog weinig, die heeft ook nog zeker 2 jaar om nog een stap te maken
Ake haalt t niet. Iig niet als CV. Als back miss. Hogerop bedoel ik dan.
AFCA
Qui audet adipiscitur
pi_179039217
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:59 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dat goede spelers zijn?

Bande komt van een club die in België gedegradeerd is waar hij er ook niet echt consequent bovenuit stak, Schuurs doet het prima in de Jupiler League, Magallan heb ik nog nooit zien spelen en Jensen speelt op zijn 22e nog in Denemarken zonder caps.

Ik durf wel te wedden dat minimaal de helft gaat floppen.
Hoe weet jij dat dat geen goede spelers zijn? ;) Zekerheid bied het natuurlijk niet, maar die heb je nooit.
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:01:31 #75
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179039219
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:00 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Ake haalt t niet. Iig niet als CV. Als back miss. Hogerop bedoel ik dan.
Geboren: 18 februari 1995 (23 jaar jaar), Den Haag
Lengte: 1,8 m
Salaris: 20 miljoen GBP (2017)

toch niet verkeerd
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')