abonnement Unibet Coolblue
pi_179058442
Hier +0.3 ^O^ mag, wijntjes gister. Vanmiddag festivalletje dus komt vast weer wat bij morgen, maar dan ook weer lekker sporten en zo. Idd: trendlijn is nog immer zakkende ;)
pi_179058804
-0,6

Lijstje:
O: Griekse yoghurt met pure hagelslag
L: salade met gerookte kip en avocado
D: nasi
T: 2 of 3 biertjes tijdens het songfestival
pi_179061075
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 09:26 schreef Stormqueen het volgende:
Mlb, het hoort er helaas bij. Toch zal het plateau wel meevallen. Ik heb daar soms ook, zal wel even wat plaatjes posten ter demonstratie.

- hm, lukt even niet. Maar probeer je iig op de trendlijn te focussen. Je eet al heel weinig, dus ga daar niet proberen nog meer vanaf te halen :* sterker nog, ik denk dat iets meer eten je juist kan helpen om weer door te pakken :)
Thanks voor de bemoedigende woorden.
Je hebt al eerder om mijn grafiek gevraagd. Ik val gemiddeld een kilo per week af dus ik mag zeker niet klagen. Twee weken stilstaan is dan even schrikken. Maar ik moet nog aardig wat. En mijn huidige gewicht is meestal t punt waar ik op geef/ zwanger word. Dus ik wil nu echt doorzetten en eindelijk mijn streefgewicht halen.


http://imgur.com/a/wVeNBPc
pi_179061101
quote:
0s.gif Op donderdag 10 mei 2018 09:58 schreef MevrouwCactus het volgende:
78,6 kg vanmorgen. We gaan weer echt de goede kant op.

Met al dat gereken van jullie ben ik geneigd om mijn Fitbit weer op te laden en op mijn beweging te gaan letten, maar ik wil er eigenlijk niet te veel mee bezig zijn. Ik vind het nu al lastig om er niet te veel mee bezig te zijn, laat staan als ik ook nog calorieën ga tellen enzo. Dat vind ik wat eng.
Bij mij help fitbit juist om meer te bewegen. Ik heb wel een realistisch doel gesteld, want elke dag 10.000 haal ik gewoon niet.
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 10 mei 2018 @ 12:49:51 #105
149959 SQ
snelle trees
pi_179061138
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:45 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Thanks voor de bemoedigende woorden.
Je hebt al eerder om mijn grafiek gevraagd. Ik val gemiddeld een kilo per week af dus ik mag zeker niet klagen. Twee weken stilstaan is dan even schrikken. Maar ik moet nog aardig wat. En mijn huidige gewicht is meestal t punt waar ik op geef/ zwanger word. Dus ik wil nu echt doorzetten en eindelijk mijn streefgewicht halen.


http://imgur.com/a/wVeNBPc
wat een prachtige lijn!
Een kilo per week is ook wel heel veel, dat hou je niet vol op langere termijn. Ik denk dat je je langzaam moet gaan instellen op een pond per week, dat is een prachtig streven. En het kan zomaar zijn dat je morgen ineens een kilo dropt ;)
disclaimer
pi_179061158
4 weken geleden begonnen met hardloop training en ik moest vandaag zolang achter elkaar lopen als ik kon. Nu kan ik daar echt niks mee, dus had aan trainster gevraagd wat ik minimaal als doel moest stellen. 15 min was het antwoord. Hiervoor had ik max 5 min achter elkaar gelopen. Dus ik zag er nogal tegenop. Maar ik kon tijden het lopen mijn doel steeds verleggen en zo rende ik 4km achter elkaar in 31 min!

4 weken gelden kon ik niet eens fatsoenlijk 1 min hardlopen.

Nu hopen dat ik mijn snelheid nog wat omhoog kan krijgen.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_179061205
Missladybug ik ben het helemaal eens met SQ! Mijn grafiek zag er meer uit als een hartslag lijn hahaha ;)

Echt volhouden nu! Er gaat vanzelf weer wat af.
En ik heb ook wel eens gehad dat ik de ene week niks af viel en dan opeens weer 1 kilo. Is toch nog gemiddeld dan 0.5 kilo per week.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_179061309
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:47 schreef Skoap het volgende:

[..]

Bij mij help fitbit juist om meer te bewegen. Ik heb wel een realistisch doel gesteld, want elke dag 10.000 haal ik gewoon niet.
Ik kan de oplader nergens vinden, heb alleen de fitbit gevonden tot nu toe :')
  donderdag 10 mei 2018 @ 13:02:19 #109
149959 SQ
snelle trees
pi_179061400
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:50 schreef Skoap het volgende:
4 weken geleden begonnen met hardloop training en ik moest vandaag zolang achter elkaar lopen als ik kon. Nu kan ik daar echt niks mee, dus had aan trainster gevraagd wat ik minimaal als doel moest stellen. 15 min was het antwoord. Hiervoor had ik max 5 min achter elkaar gelopen. Dus ik zag er nogal tegenop. Maar ik kon tijden het lopen mijn doel steeds verleggen en zo rende ik 4km achter elkaar in 31 min!

4 weken gelden kon ik niet eens fatsoenlijk 1 min hardlopen.

Nu hopen dat ik mijn snelheid nog wat omhoog kan krijgen.
oh, jij rent met een trainer! Vandaar dat wij niet hetzelfde schema lopen.
Supergoed hoor, wauw. Heb je gewoon een half uur non-stop gerend??? _O_
disclaimer
pi_179061487
Ik wil ook zo'n lijn hoor Miss! Poeh ^O^ _O_
Sterkheidsbaas van alles.
pi_179061569
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:50 schreef Skoap het volgende:
4 weken geleden begonnen met hardloop training en ik moest vandaag zolang achter elkaar lopen als ik kon. Nu kan ik daar echt niks mee, dus had aan trainster gevraagd wat ik minimaal als doel moest stellen. 15 min was het antwoord. Hiervoor had ik max 5 min achter elkaar gelopen. Dus ik zag er nogal tegenop. Maar ik kon tijden het lopen mijn doel steeds verleggen en zo rende ik 4km achter elkaar in 31 min!

4 weken gelden kon ik niet eens fatsoenlijk 1 min hardlopen.

Nu hopen dat ik mijn snelheid nog wat omhoog kan krijgen.
Stoer!

@Missladybug mooie lijn hoor
pi_179061737
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:45 schreef Missladybug het volgende:

[..]

Thanks voor de bemoedigende woorden.
Je hebt al eerder om mijn grafiek gevraagd. Ik val gemiddeld een kilo per week af dus ik mag zeker niet klagen. Twee weken stilstaan is dan even schrikken. Maar ik moet nog aardig wat. En mijn huidige gewicht is meestal t punt waar ik op geef/ zwanger word. Dus ik wil nu echt doorzetten en eindelijk mijn streefgewicht halen.


http://imgur.com/a/wVeNBPc
_O_ wow. Enneh, niet opgeven he!! Je komt nu wellicht op het punt dat het allemaal een stukje minder 'makkelijk' gaat, zoals anderen ook al zeggen, maar dat betekent niet dat het helemaal niet meer zal lukken hoor! Hoppa! *O*
pi_179062169
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 13:02 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

oh, jij rent met een trainer! Vandaar dat wij niet hetzelfde schema lopen.
Supergoed hoor, wauw. Heb je gewoon een half uur non-stop gerend??? _O_
elke zaterdag, met nog 4 andere vrouwen. We trainen allemaal voor de 5KM in de Almere city run. Je moet dan ook nog 2x per week thuis trainen. Ik ben wel de enige zonder hardloopervaring & de traagste.

Maar als je mij 4 weken geleden had verteld dat ik 30 min achter elkaar zou hardlopen had ik je voor gek verklaard.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_179062263
Lijstje

O: havermout gemaakt met (ongeroosterde) amandelmelk en wat frambozen
T: kurkurma latte met dezelfde amandelmelk & zonder suiker of andere zoetstof
S: 45 min hardloop training
L: wortelwrap met zelf gemaakte hummus, gerookte kipfilet, alfalfa, komkommer.
Zon­na­tu­ra Spelt­wa­fel met runderrookvlees en komkommer
T: 100% groentensapje freshjuice (bah)
S: krachttraining 20 min
D: kipfilet met buffelmozzarella en tomaat & broccoli
Life is what happens while you are busy making other plans...
  donderdag 10 mei 2018 @ 14:39:29 #115
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179063218
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 12:50 schreef Skoap het volgende:
4 weken geleden begonnen met hardloop training en ik moest vandaag zolang achter elkaar lopen als ik kon. Nu kan ik daar echt niks mee, dus had aan trainster gevraagd wat ik minimaal als doel moest stellen. 15 min was het antwoord. Hiervoor had ik max 5 min achter elkaar gelopen. Dus ik zag er nogal tegenop. Maar ik kon tijden het lopen mijn doel steeds verleggen en zo rende ik 4km achter elkaar in 31 min!

4 weken gelden kon ik niet eens fatsoenlijk 1 min hardlopen.

Nu hopen dat ik mijn snelheid nog wat omhoog kan krijgen.
Wauw, dat is echt knap als je nooit langer dan 5min achter elkaar gelopen heb! :o _O_
***
pi_179063376
Heel erg bedankt voor jullie support! Ik ga gewoon door. Wie weet nog een drop ergens komende tijd. Over een ruim een week ga ik op vakantie. Nog een kilootje eraf zou mooi zijn voor de statistieken. Maar ik ben blij met wat ik al bereikt heb.

Skoap topper ben je!! Superknap!
  donderdag 10 mei 2018 @ 15:08:49 #117
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179063822
Mooie grafiek hoor Mlb! :Y En een prachtig resultaat al! _O_
***
pi_179068381
Lijstje:

O: magere yoghurt met gebakken ontbijtgranen en bosbessen. 277 kcal.
Vroege L: tosti ham/kaas 262 kcal
T: 2 wasa crackers met 2 eitjes 204 kcal
D: pasta pesto: tagliatelle met paprika tomaat pesto tartaar pijnboompitten rucola en 20+kaas 594 kcal

Totaal 1337 kcal. Mutjevol.
pi_179068494
Skoap, wow! Ik vind het echt indrukwekkend hoor :o

En Missladybug ook al zo goed bezig _O_ Blij zijn met wat je al bereikt is ook heel fijn en je hebt ook al heel veel bereikt :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 10 mei 2018 @ 20:26:51 #120
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_179070556
Hier een relax dagje met een uitstapje naar de bios.. dus ruimte creëeren..
Lijstje:
O:- ( uitgeslapen)
T: 20 g cashewnoten
L : flamkuchen ( 512 cals)
T: 250 g aardbeien met 1 gram poedersuiker
D: gevulde kippendij met spek en cheddar en een slaatje
T: uitdeelzakje wokkels
T2: zoute popcorn.. :+
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:04:28 #121
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179071903
Ik had net al een stuk boterkoek afgesneden. En toen heb ik de kinderen gevraagd als de sodemieter de kist open te maken zodat die boterkoek daarin kon voor ik het opat. *O*
Ik vond het ineens zo zonde van de derde dag zonder snoep en koek. *)

Eens kijken of dat morgen ook op de weegschaal terug te zien is. :+

Oh, en net 10km gefietst om toch nog even te bewegen. Ben aan het leren voor toets dus beweeg nauwelijks. ;)
***
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:05:34 #122
149959 SQ
snelle trees
pi_179071966
Goed zo BE! *O*
disclaimer
  donderdag 10 mei 2018 @ 21:08:44 #123
149959 SQ
snelle trees
pi_179072104
En ik ben ook onder de indruk van skoap :D ik ben 7 weken bezig en kan nu net de 2×10 minuten zonder te sterven. :')

Lijstje vandaag:
O: dubbele boterham ossenworst, koffie met suiker
T: 2 koffie met suiker
L: yoghurt met een halve banaan, aardbeien, bessen, ananas en een handje amandelen
B: lesje hardlopen
D: 200gr friet met 30gr mayo en anderhalve kroket. Dat is gewoon 1200 calorieën, mensen :')!
Je kunt beter pizza eten.

[ Bericht 2% gewijzigd door SQ op 10-05-2018 21:18:33 ]
disclaimer
  Redactie Sport donderdag 10 mei 2018 @ 21:33:39 #124
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_179073329
Mijn lijstje vandaag: :')

O: een snee brood met 100% pindakaas en een banaan
B: op- en afbouwen + zelf spelen voor concert
L: churros en poedersuiker
T: twee bolletjes chocolade ijs
D: bami, sojasaus, groente, knoflook, gember, gebakken ei en pinda's
T: appel
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
  vrijdag 11 mei 2018 @ 08:10:08 #125
149959 SQ
snelle trees
pi_179083003
quote:
10s.gif Op donderdag 10 mei 2018 21:33 schreef DeLuna het volgende:
Mijn lijstje vandaag: :')

O: een snee brood met 100% pindakaas en een banaan
B: op- en afbouwen + zelf spelen voor concert
L: churros en poedersuiker
T: twee bolletjes chocolade ijs
D: bami, sojasaus, groente, knoflook, gember, gebakken ei en pinda's
T: appel
Gelukkig zat er nog wat groente in je bami O+

Wat speel je?

Ik was "vanmorgen" 77,0. Maar het was pas 5 uur dus het had vast beter gekund als ik niet zo kenservroeg wakker was geweest. :P

Eetplanning, speciaal voor Luna en hugo:

O: 230 ml volle yoghurt met 118 gram banaan, 44 gram bosbessen, 91 gram aardbeien, 31 gram muesli en een kop koffie met een klont suiker.
T: 250 gram cherrytomaten. 2 koffie met een klont suiker
L: Salade van 130 gram mesclun, 100 94 gram gerookte zalm, 215 gram komkommer en 120 gram ei
T: 1 appel
D: Hoogstwaarschijnlijk pasta met paprika-roomsaus, champignons en tonijn. (stond van de week al op de planning maar dat werd toen iets anders)
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')