abonnement Unibet Coolblue
pi_179501719
gewoon een magneetslot erop zetten.
pi_179560003
Electriciteit in orde gemaakt, 2 stopcontacten en 1 schakelaar
pi_179570431
quote:
0s.gif Op woensdag 30 mei 2018 13:46 schreef Sorella het volgende: [..]

En bedankt he :'(
Het scheelt dat het aan de buitenkant zit maar misschien een kapje erover heen zou geen kwaad kunnen denk.
Met 1cm2-gaas had het wel uitgemaakt dat de hendel aan de buitenkant zit. Ik zag bij een buurkat dat katten ingenieurs kunnen zijn. Gewoon kijken hoe het in elkaar steekt en dan zelf proberen. Als het niet meteen lukt, gaan zitten prakkizeren en hoppa.

Waarom zit het aan de buitenkant?
pi_179574884
quote:
0s.gif Op zaterdag 2 juni 2018 23:30 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Waarom zit het aan de buitenkant?
Geen idee eigenlijk :@ omdat het van binnen naar buiten minder opvalt ?

Misschien dat ze kans zien om de hendel naar beneden te drukken maar dan moeten ze de deur ook nog open zien te schuiven en dat zie ik ze eerlijk gezegd niet doen.
pi_179575684
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 09:02 schreef Sorella het volgende:

[..]

Geen idee eigenlijk :@ omdat het van binnen naar buiten minder opvalt ?

Misschien dat ze kans zien om de hendel naar beneden te drukken maar dan moeten ze de deur ook nog open zien te schuiven en dat zie ik ze eerlijk gezegd niet doen.

If you can't beat them, arrange to have them beaten. -George Carlin.
pi_179577966
Waarom maak je niet ook nog 2 oogjes met een muskaton haak om het vast te maken. Dat lukt zeker niet.
pi_179600797
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 12:11 schreef Nico987 het volgende:
Waarom maak je niet ook nog 2 oogjes met een muskaton haak om het vast te maken. Dat lukt zeker niet.
Dat zou een goed idee kunnen zijn maar je moet er wel van twee kanten bij kunnen komen.
pi_179600907
Planken tegen de muur met kussentjes en speeltjes. er staat nu nog een stoel tot de loungeset komt dan kunnen ze vanaf de loungeset op de eerste plank springen.
Oja de tuinslang is straks niet meer te zien als de set er staat, die hangt op deze hoogte i.v.m. leeglopen van de slang.


Borderrol over de hele breedte opgehangen en de eerste aarzelende stappen werden gezet :)


Voorlopig zijn we er klaar mee. Manlief gaat a.s. donderdag twee weken met de motor naar Oostenrijk toe even bijkomen en dan op naar de volgende klus.

De oude kattenren (zie eerste pagina) wil ik netter hebben dus de kunststof kast gaat weg daar komt een houten kast voor in de plaats, daar tegen aan kom zo,n containerkist voor de vuil containers zodat je die ook niet meer ziet en daaraan vast een kist voor rotzooi zoals bloempotten e.d.
Hierboven komt weer een nieuwe plank terug.

[ Bericht 3% gewijzigd door Sorella op 04-06-2018 15:44:11 ]
  maandag 4 juni 2018 @ 15:24:12 #59
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_179601743
Wat een ontzettend tof project _O_ Die katten boffen maar.
Spoilers!
  maandag 4 juni 2018 @ 15:31:11 #60
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_179601834
Oh wat gaaf zeg! _O_ Heel tof zo!
***
pi_179602077
Dank jullie wel, ik ben er ook blij mee :)
Als het helemaal af is dan post ik een overzichts foto :)
pi_179695731
Mooi hoor!
  Moderator zaterdag 9 juni 2018 @ 18:53:31 #63
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_179696546
Leuk, dat driedimensionale voor de beestjes ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_179696628
Misschien nog boomstam of dikke tak op de kop tikken ergens voor klauter- en krabbehoefte
pi_179757226
quote:
0s.gif Op maandag 4 juni 2018 14:36 schreef Sorella het volgende: Planken tegen de muur met kussentjes en speeltjes. er staat nu nog een stoel tot de loungeset komt dan kunnen ze vanaf de loungeset op de eerste plank springen.
Oja de tuinslang is straks niet meer te zien als de set er staat, die hangt op deze hoogte i.v.m. leeglopen van de slang.
[ afbeelding ]

Borderrol over de hele breedte opgehangen en de eerste aarzelende stappen werden gezet :)
[ afbeelding ]

Voorlopig zijn we er klaar mee. Manlief gaat a.s. donderdag twee weken met de motor naar Oostenrijk toe even bijkomen en dan op naar de volgende klus.

De oude kattenren (zie eerste pagina) wil ik netter hebben dus de kunststof kast gaat weg daar komt een houten kast voor in de plaats, daar tegen aan kom zo,n containerkist voor de vuil containers zodat je die ook niet meer ziet en daaraan vast een kist voor rotzooi zoals bloempotten e.d.
Hierboven komt weer een nieuwe plank terug.
Hoe bevalt dat bewegende pad na een paar dagen?
pi_179758509
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 00:48 schreef Teslynd het volgende:

[..]

Hoe bevalt dat bewegende pad na een paar dagen?
Niet echt, diallo (de lichte) gaat er wel voorzichtig overheen maar banjer vertikt het tot nog toe. Grote kans dat het vervangen wordt door vaste planken.

We hebben onze zwager al ingeseind die kent iemand die bomen kapt maar ik zie op tegen het ontschorsen wat er dan gedaan moet worden (i.v.m. beestjes onder de schors).

We hebben besloten om toch iets van een lichtkoepel of polycarbonaat plaat o.i.d. te gaan plaatsen in het dak.
pi_179776447
quote:
0s.gif Op woensdag 13 juni 2018 08:23 schreef Sorella het volgende: [..]

Niet echt, diallo (de lichte) gaat er wel voorzichtig overheen maar banjer vertikt het tot nog toe. Grote kans dat het vervangen wordt door vaste planken.

We hebben onze zwager al ingeseind die kent iemand die bomen kapt maar ik zie op tegen het ontschorsen wat er dan gedaan moet worden (i.v.m. beestjes onder de schors).

We hebben besloten om toch iets van een lichtkoepel of polycarbonaat plaat o.i.d. te gaan plaatsen in het dak.
Gewoon laten hangen joh. Je weet nooit hoe ze later nog een dolle bui krijgen. Ik zag zo'n wiebelbrug in een filmpje waar een hele toestand gebouwd was. Er werd een lap naar boven gegooid en de kat joeg omhoog, vond de hele hindernisbaan geweldig. Dat moet de kat natuurlijk wel liggen. En ook nog even inspiratie zien. Leuke kattenfilmpjes laten kijken :Y De inerte pandaberen hadden ook filmpjes nodig om in beweging te komen (om voor nageslacht te zorgen).
pi_179862607
Misschien hebben ze tijd nodig om de uitdaging aan te gaan. Als Diallo er vaker over gaat en er op gaat liggen, ziet Banjer vanzelf dat het niet gevaarlijk is. Niet dat hij verplicht is om zich erop te wagen, maar waarom meteen al gaan slopen en de allergemakkelijkste plank ophangen alsof katten eigenlijk niet veel kunnen qua klimmen en koorddansen? O, dat doet me denken aan de keer dat ik stond te staren naar een huisjesslak die zich hardnekkig langs een vertikale draad omhoogwerkte. Daar stond ik wel even van te kijken. Dat ze tegen ruiten en muren op klimmen is niet opmerkelijk, gezien hun kleefzool. Dat touw was wel een uitdaging om daar die kleefzool omheen te krijgen & te houden.

Ja, lichtkoepel zal wel gunstig uitpakken. Dan kan je er ook zitten lezen zonder overdag de lamp aan te moeten doen en daarmee insekten te lokken.
pi_179865448
We doen de planken ook niet meteen weg, volgend jaar ofzo :)
Voor de rest is er nog niet veel gedaan, manlief komt morgen terug van vakantie en dan even bekijken wat prioriteit heeft.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')