abonnement Unibet Coolblue
pi_179019258


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
pi_179019331
Ik.shill nergens en gun gewoon mensen een goede winst. Als je het team en prestaties achter dit project ziet, het is gewoon beter dan goed. En ze hebben een reeds werkend product, alle (al vele) verzekeringspolisen gaan via de blockchain (Asie) sinds 2 weken. Alleen hebben ze een mindere marketing afdeling maar dat zie ik zelfs positief. Je kunt nu instappen want gezien de cap staat de munt nog erg laag.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lospedrosa op 08-05-2018 18:40:18 ]
Vakman pur sang
  dinsdag 8 mei 2018 @ 18:26:05 #3
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_179019355
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:25 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik.shill nergens en gun gewoon mensen een goede winst. Als je het team en prestaties achter dit project ziet, het is gewoon beter dan goed. En ze hebben een reeds werkend product, alle (al vele) verzekeringspolisen gaan al via de blockchain (Asie) sinds 2 weken. Alleen hebben ze een mindere marketing afdeling maar dat zie ik zelfs positief. Je kunt nu instappen want gezien de cap staat de munt nog erg laag.
Welk project?
pi_179019625
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:26 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Welk project?
Zillinqa (ZIL)
Vakman pur sang
pi_179019855
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zillinqa (ZIL)
Zilliqa*... :P
Helemaal int begin gehad en reeds verkocht met leuke winst ;-)
pi_179019981
12 miljard Total supply koekoek
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179020213
Vechain..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2018 19:05:55 ]
pi_179020226
Kijk even niet.. is IOST er ff vandoor gegaan :+
pi_179020283
Seal....
pi_179020401
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zillinqa (ZIL)
Volgens mij passen ze alleen sharding toe op state en niet op txs toch? Vind ik beetje karig.
pi_179020681
Ik wil een aanzienlijk bedrag uitlenen op Bitfinex. Vastzetten tegen 0,1%/dag voor 30 dagen lang. Dikke rendement.

Wat zie ik over het hoofd?
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:30:55 #12
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179020800
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil een aanzienlijk bedrag uitlenen op Bitfinex. Vastzetten tegen 0,1%/dag voor 30 dagen lang. Dikke rendement.

Wat zie ik over het hoofd?
Bij wie doe je dat?
pi_179020827
quote:
3s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:30 schreef RickoKun het volgende:

[..]

Bij wie doe je dat?
Bitfinex.
pi_179021013
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil een aanzienlijk bedrag uitlenen op Bitfinex. Vastzetten tegen 0,1%/dag voor 30 dagen lang. Dikke rendement.

Wat zie ik over het hoofd?
Volgens mij zie je niets over het hoofd maar ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, er is een andere user hier die dit wel doet - ben even vergeten wie alleen. :') Als je er flink wat op wilt verdienen mag je wel een groot bedrag inleggen, maar dat had je zelf vast al uitgerekend.

Op 100k pak je maar 3k in een maand. Als je al een dergelijk kapitaal als speelgeld hebt, kun je waarschijnlijk naast die margin loans op andere manieren veel meer verdienen.

Daarnaast kan de koers van BTC natuurlijk omlaag gaan, en geven banken zo'n 0.5% rente, stukje meer. ;)
pi_179021019
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:32 schreef xaban06 het volgende:

[..]

Bitfinex.
Ah een entiteit gevestigd op de Britse maagdeneilanden, die zo bekend staan om hun transparantie en geweldige manier van doorpakken als er iets fout gaat in het rechtssysteem _O_

Ja, klinkt als een solide plan.
pi_179021061
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:25 schreef xaban06 het volgende:
Ik wil een aanzienlijk bedrag uitlenen op Bitfinex. Vastzetten tegen 0,1%/dag voor 30 dagen lang. Dikke rendement.

Wat zie ik over het hoofd?
Het risico dat je alles kwijt bent.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179021094
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:40 schreef illusions het volgende:
Op 100k pak je maar 3k in een maand.
_O- _O- _O- _O-

3% rendement per maand is echt insane. Dan maak je in 10 jaar van je 100.000 euro een dikke 3 miljoen.
pi_179021134
Oh ja, met die bankrente maak ik nogal een grof denkfoutje. :')
pi_179021141
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:40 schreef illusions het volgende:

[..]

Volgens mij zie je niets over het hoofd maar ik heb er persoonlijk geen ervaring mee, er is een andere user hier die dit wel doet - ben even vergeten wie alleen. :') Als je er flink wat op wilt verdienen mag je wel een groot bedrag inleggen, maar dat had je zelf vast al uitgerekend.

Op 100k pak je maar 3k in een maand. Als je al een dergelijk kapitaal als speelgeld hebt, kun je waarschijnlijk naast die margin loans op andere manieren veel meer verdienen.

Daarnaast kan de koers van BTC natuurlijk omlaag gaan, en geven banken zo'n 0.5% rente, stukje meer. ;)
Met 100k pak je 30k in een jaar. Op de bank laten staan levert je 500 euro op, vervolgens betaal je 1.2% belasting over je 100k, sta je 700 euro in de min :D

Niet helemaal natuurlijk, maar op de bank laten staan levert je iig niets op.
pi_179021183
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Het risico dat je alles kwijt bent.
Uiteraard, dat is een risico wat je neemt.
pi_179021194
Je enige risico is volgens mij dat Bitfinex een exit-scam doet, en dat risico acht ik vrij klein. Ook al zijn het scammers, het is nog veel te vroeg om zoiets te flikken.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:47:09 #22
61320 TwztId
ja toch..
pi_179021244
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:45 schreef illusions het volgende:
Je enige risico is volgens mij dat Bitfinex een exit-scam doet, en dat risico acht ik vrij klein. Ook al zijn het scammers, het is nog veel te vroeg om zoiets te flikken.
Exchanges als Bitfinex en Binance etc hebben echt compleet niks aan een exit scam, het geld stroomt daar letterlijk met miljoenen binnen..

Ze zullen er dan eerder op achteruit gaan :')
pi_179021252
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:45 schreef illusions het volgende:
Je enige risico is volgens mij dat Bitfinex een exit-scam doet, en dat risico acht ik vrij klein. Ook al zijn het scammers, het is nog veel te vroeg om zoiets te flikken.
Of een hack.
pi_179021269
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:47 schreef TwztId het volgende:

[..]

Exchanges als Bitfinex en Binance etc hebben echt compleet niks aan een exit scam, het geld stroomt daar letterlijk met miljoenen binnen..

Ze zullen er dan eerder op achteruit gaan :')
Ja, dat zeg ik.
pi_179021298
Een exit-scam van een exchange is alleen rendabel voor ze als óf BTC in elkaar klapt, of mensen massaal een bank-run bij hun specifieke exchange aan 't doen zijn.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:49:23 #26
61320 TwztId
ja toch..
pi_179021303
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:48 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik.
Ja, ik ook...


Zijn we het dan eens :?
pi_179021309
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:49 schreef TwztId het volgende:

[..]

Ja, ik ook...

Zijn we het dan eens :?
Denk 't. :P
pi_179021335
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:13 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Volgens mij passen ze alleen sharding toe op state en niet op txs toch? Vind ik beetje karig.
Nee sharding op transaction niet op state.
Das een con maar niet onoverkomelijk.

https://www.reddit.com/r/(...)JGXYYSF3&sh=319b78be
Vakman pur sang
pi_179021336
Heb me helemaal volgevreten en moet zo gaan joggen. Fuck my life.
pi_179021360
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef illusions het volgende:
Heb me helemaal volgevreten en moet zo gaan joggen. Fuck my life.
Van wie moet dat dan?
Vakman pur sang
pi_179021390
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee sharding op transaction niet op state.
Das een con maar niet onoverkomelijk.

https://www.reddit.com/r/(...)JGXYYSF3&sh=319b78be
Ah haalde ik ze door elkaar :D

Mijn fout ^O^
pi_179021427
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:51 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Van wie moet dat dan?
Van mezelf. Pact gesloten met een maat van me om eens van die bierbuiken af te komen en gezond te worden. Veel drank, sigaretten en coke werkt niet echt naarmate je ouder wordt. :') Dus nu gestopt met roken en nog maar 1 keer per week zuipen.
pi_179021580
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef illusions het volgende:
Heb me helemaal volgevreten en moet zo gaan joggen. Fuck my life.
Luljoggen zeker.
U MAD?
pi_179021623
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Luljoggen zeker.
Nee, een uur lang echt joggen en grootste gedeelte vrij steil de berg op. Aan het einde komt iemand ons dan ophalen want geen zin om weer een uur terug te hobbelen.
pi_179021820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:03 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, een uur lang echt joggen en grootste gedeelte vrij steil de berg op. Aan het einde komt iemand ons dan ophalen want geen zin om weer een uur terug te hobbelen.
Wel bier in de auto dan toch :P
Vakman pur sang
pi_179022286
When moon sirs?
pi_179022928
Zo ook ff getrainded 45 km op de racefiets,
Nu nog verjaardag....daar geen zin an.
(Wel bier)
Vakman pur sang
  dinsdag 8 mei 2018 @ 20:57:17 #38
141665 IrishBastard
Is that right, Rambo?
pi_179023338
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Van mezelf. Pact gesloten met een maat van me om eens van die bierbuiken af te komen en gezond te worden. Veel drank, sigaretten en coke werkt niet echt naarmate je ouder wordt. :') Dus nu gestopt met roken en nog maar 1 keer per week zuipen.
De coke inname blijft gewoon hetzelfde? :')
pi_179024241
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:55 schreef illusions het volgende:

[..]

Van mezelf. Pact gesloten met een maat van me om eens van die bierbuiken af te komen en gezond te worden. Veel drank, sigaretten en coke werkt niet echt naarmate je ouder wordt. :') Dus nu gestopt met roken en nog maar 1 keer per week zuipen.
waarom niet een half uur langzaam opbouwen?
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 21:20:42 #40
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179024443
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef illusions het volgende:
Heb me helemaal volgevreten en moet zo gaan joggen. Fuck my life.
Je kan beter krachttraining gaan doen en afsluiten met cardio. Dat werkt een stuk sneller.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179024625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:27 schreef Gehrman het volgende:
When moon sirs?
$12 EOY.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 21:25:00 #42
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_179024700
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:23 schreef BadVlad het volgende:

[..]

$12 EOY.
Max
  dinsdag 8 mei 2018 @ 21:30:01 #43
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179024985
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:57 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

De coke inname blijft gewoon hetzelfde? :')
Beter inruilen voor pep. Ben je die kilo's zo kwijt.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179025361
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef illusions het volgende:
Heb me helemaal volgevreten en moet zo gaan joggen. Fuck my life.
http://www.voedingscentrum.nl/nl/mijn-gewicht/heb-ik-een-gezond-gewicht/bmi-meter.aspx

quote:
man / 198cm / 92kg / 42 jaar

Je BMI is 23.5
Je gewicht past goed bij je lengte
Houden zo! Met een gezond gewicht heb je een kleinere kans op bepaalde ziekten, dan als je te zwaar of te licht bent.
Mooi, ik ga niet fietsen of hardlopen.
pi_179025414
quote:
OPSEC MAGNET!!!!
pi_179025430
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:57 schreef IrishBastard het volgende:

[..]

De coke inname blijft gewoon hetzelfde? :')
Nee, alleen bij het zuipen, dus dat gaat evenredig omlaag. :P

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:20 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je kan beter krachttraining gaan doen en afsluiten met cardio. Dat werkt een stuk sneller.
Ik wou juist beginnen met 's ochtends krachttraining (rond een uur of 10:00) en 's avonds om 19:00 cardio.
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Beter inruilen voor pep. Ben je die kilo's zo kwijt.
Slaap je ook niet meer. En vind het niet lekker.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 21:38:25 #47
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179025480
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, alleen bij het zuipen, dus dat gaat evenredig omlaag. :P

[..]

Ik wou juist beginnen met 's ochtends krachttraining (rond een uur of 10:00) en 's avonds om 19:00 cardio.

[..]

Slaap je ook niet meer. En vind het niet lekker.
Je kan het beter achter elkaar doen. En ik raad je aan om eerst goed te eten (geen tyfuszooi) alvorens je gaat sporten :)
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179025500
quote:
BMI zegt geen reet. Zo ver ben ik inmiddels wel. Ik doe 't ook niet omdat ik het zo leuk vind maar krijg er wel een voldaan gevoel van en voel me echt beter. Sta vroeger op enzo, keertje voor 12u m'n nest uit is ook wel leuk. :P
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 21:38:49 #49
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179025504
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:30 schreef fathank het volgende:

[..]

Beter inruilen voor pep. Ben je die kilo's zo kwijt.
_O_
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179025541
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:38 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je kan het beter achter elkaar doen. En ik raad je aan om eerst goed te eten (geen tyfuszooi) alvorens je gaat sporten :)
Ja ik had vandaag flink gegeten voor het sporten maar dat maakt het gelijk een stuk onprettiger hoor.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 21:41:12 #51
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179025650
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja ik had vandaag flink gegeten voor het sporten maar dat maakt het gelijk een stuk onprettiger hoor.
Je moet ook geen 7 gangen menu eten voordat je gaat sporten. Maar een gezonde maaltijd, zo'n 1,5/2 uur voor het sporten is prima. Voor je begint nog een banaantje er in en hop hop hop gaan met die banaan.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  dinsdag 8 mei 2018 @ 21:41:38 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179025678
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:37 schreef illusions het volgende:

[..]

Nee, alleen bij het zuipen, dus dat gaat evenredig omlaag. :P

[..]

Ik wou juist beginnen met 's ochtends krachttraining (rond een uur of 10:00) en 's avonds om 19:00 cardio.

[..]

Slaap je ook niet meer. En vind het niet lekker.
Lekker pammetje voor t slapen
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179025726
Ik sport helemaal niet meer eigenlijk. Vond hardlopen altijd wel leuk, maar helaas kan ik dat niet meer sinds 15 december 2013.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 21:42:40 #54
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179025736
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker pammetje voor t slapen
Heerlijk jezelf naar de klote helpen O+
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179025740
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Je moet ook geen 7 gangen menu eten voordat je gaat sporten. Maar een gezonde maaltijd, zo'n 1,5/2 uur voor het sporten is prima. Voor je begint nog een banaantje er in en hop hop hop gaan met die banaan.
Koop wel shakes ofzo.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:41 schreef fathank het volgende:

[..]

Lekker pammetje voor t slapen
Probeer een beetje van medicijnen af te blijven. Slik op dit moment 0 medicijnen en dat wil ik zo lang mogelijk zo houden.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 21:43:13 #56
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_179025765
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:42 schreef BadVlad het volgende:
Ik sport helemaal niet meer eigenlijk. Vond hardlopen altijd wel leuk, maar helaas kan ik dat niet meer sinds 15 december 2013.
Vertel ons alles Vladje. Wat is er gebeurd op die nu al legendarische 15e december van 2013?!?!?!?!?!
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_179025982
Laatst Lormetazepam 2mg gekregen van een maat, nou dat werkt dus voor geen meter. :')

Ben al jaren gestopt met blowen maar dat werkte altijd wel lekker. :P
pi_179026073
wel ironisch dat we hier iemand met een Gucci tasje afbranden maar iemand die zijn crypto winsten door zijn neus laat glibberen vinden we helemaal ok :') _O-
pi_179026121
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:46 schreef illusions het volgende:
Laatst Lormetazepam 2mg gekregen van een maat, nou dat werkt dus voor geen meter. :')

Ben al jaren gestopt met blowen maar dat werkte altijd wel lekker. :P
Probeer maar ns clonazepam 2mg, en dan 2 ervan tegelijk.
Lambo of Rekt
pi_179026276
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef Weissmania het volgende:
wel ironisch dat we hier iemand met een Gucci tasje afbranden maar iemand die zijn crypto winsten door zijn neus laat glibberen vinden we helemaal ok :') _O-
:D

Ik had vroeger ook een tasje van Guess. Had m'n vriendin aangesmeerd. :') Het is wel redelijk handig in de zomer als je niet je broekzakken helemaal vol wil hebben zitten.

Heb zelfs een Stone Island shirt. _O-
pi_179026281
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:43 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Vertel ons alles Vladje. Wat is er gebeurd op die nu al legendarische 15e december van 2013?!?!?!?!?!
Knie ontwricht, helaas nooit meer helemaal goedgekomen.
pi_179026336
bitcoin beeeeeeeconnect, de komende Carlos Matos hardfork _O_


bcash btc btcgold btc abc, diamond, private killer
pi_179026404
stelletje junkies hier bah
pi_179026496
quote:
Die heeft mij al een paar keer gebanned. :P
pi_179026883
moeeeeeeeeeeeehoehoehoen
Lambo of Rekt
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 22:20:10 #67
230491 Zith
pls tip
pi_179027848
Tasjesmensen hier 😂😂😂

Weiss en illusions hebben een note
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 22:22:31 #68
230491 Zith
pls tip
pi_179027956
Ik powerlift trouwens, iemand hier betere squat en deadlift dan ik?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179027998
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:22 schreef Zith het volgende:
Ik powerlift trouwens, iemand hier betere squat en deadlift dan ik?
Onlogisch ja.
Lambo of Rekt
pi_179028013
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:20 schreef Zith het volgende:
Tasjesmensen hier 😂😂😂

Weiss en illusions hebben een note
Kijk ik woon in het buitenland en als de Guardia Civil je aanhoudt en je hebt je paspoort niet bij je dan mag je dus gewoon een nachtje zitten.
pi_179028061
Waarom heb ik een note? Of was dat een grapje? (Goeie :P)
pi_179028077
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:22 schreef Zith het volgende:
Ik powerlift trouwens, iemand hier betere squat en deadlift dan ik?
5x5 135 en 150. 1RM weet ik zo niet..
pi_179028145
Je BMI is 25.3
Je bent te zwaar voor je lengte
pi_179028186
BMI zegt niks man
pi_179028249
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:20 schreef Zith het volgende:
Tasjesmensen hier 😂😂😂

Weiss en illusions hebben een note
kom dan rotjong
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 22:29:37 #76
230491 Zith
pls tip
pi_179028318
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:24 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

5x5 135 en 150. 1RM weet ik zo niet..
OK heb hogere dl maar veel lagere squat, 3x5

Jy wint, wil je mod worden?
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179028386
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:26 schreef illusions het volgende:
BMI zegt niks man
ja

ik zie er zo uit man


dit is 1.70 @ 73kg

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2018 22:31:33 ]
pi_179028503
1.70, cute :P
pi_179028557
quote:
99s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:31 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

ja

ik zie er zo uit man

[ afbeelding ]
dit is 1.70 @ 73kg
Kaal, naakt en geen penis.

Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_179028590
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:34 schreef illusions het volgende:
1.70, cute :P
,,!,,(-L-),,!,,
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:36:59 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179028621
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:22 schreef Zith het volgende:
Ik powerlift trouwens, iemand hier betere squat en deadlift dan ik?
1x5 2xbw dl
10 km onder de 40 min
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179028640
Lijkt wel of je een MSN-hartje typt. Zo'n status van vroeger. -.-.-.- (L) .-.-.-.-.
pi_179028688
Die cobinhood app. Is die echt zo erg als de reviews zeggen?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179028710
Train je met deathlift ook je benen?
pi_179028767
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:34 schreef illusions het volgende:
1.70, cute :P
Quasimodo 8-)
pi_179028904
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:38 schreef Dimachaerus het volgende:
Train je met deathlift ook je benen?
Hamstrings, billen, en rug.
Lambo of Rekt
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:44:18 #87
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179028945
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:43 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Hamstrings, billen, en rug.
En grip. Tenzij je zo'n strapflikkertje bent natuurlijk
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179029045
echt een homo oefening met je kont naar achteren :')

ik ga liever voetballe train ik me bene beter mee
pi_179029112
Ga eind van de maand bergbeklimmen. Ik ga echt pijn lijden volgens mij.
pi_179029116
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef Weissmania het volgende:
echt een homo oefening met je kont naar achteren :')

ik ga liever voetballe train ik me bene beter mee
Zeker niet... korte spieren versus lange, power versus cardio. Buiten dat het niet te vergelijken is, train je het er niet beter mee.
Lambo of Rekt
pi_179029183
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zeker niet... korte spieren versus lange, power versus cardio. Buiten dat het niet te vergelijken is, train je het er niet beter mee.
volgens mij doet hij geen flikker oefeninge

  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:49:52 #92
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179029200
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:48 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Zeker niet... korte spieren versus lange, power versus cardio. Buiten dat het niet te vergelijken is, train je het er niet beter mee.
Kijk naar Ronaldo

Mooie lange spieren van de voetbal
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179029239
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:46 schreef Weissmania het volgende:
echt een homo oefening met je kont naar achteren
_O-
pi_179029348
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:49 schreef fathank het volgende:

[..]

Kijk naar Ronaldo

Mooie lange spieren van de voetbal
Nou, volgens mij zit die gast meer in de gym als op 't grasveld
pi_179029464
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:53 schreef illusions het volgende:

[..]

Nou, volgens mij zit die gast meer in de gym als op 't grasveld
is toch geen bodybuildertje ofzo waarom zou hij in de gym zitten :') spieren zijn zwaar dus maakt je trager op het veld

echt een domme post van je

valt me tegen
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 23:00:26 #96
230491 Zith
pls tip
pi_179029636
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:49 schreef Weissmania het volgende:

[..]

volgens mij doet hij geen flikker oefeninge

[ afbeelding ]
Zo ziet hij er anders wel uit, guess bag erbij en het is klaar.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179029736
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:50 schreef illusions het volgende:
Heb me helemaal volgevreten en moet zo gaan joggen. Fuck my life.
Als je wil afvallen kun je je beter niet volvreten. Sport is leuk maar het belangrijkste is gewoon minder vreten. :)
pi_179030035
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:03 schreef kthxbye het volgende:
niet
Eet niet echt veel eigenlijk. Juist mensen die ik ken die sporten eten veel en vaak, en in de regel ook wel gezonder maar zeker niet minder.
pi_179030053
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Zo ziet hij er anders wel uit, guess bag erbij en het is klaar.
hij pijpt Danny niet, jij wel

dus wie nou de echte flikker is

:')
pi_179030202
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:08 schreef illusions het volgende:

[..]

Eet niet echt veel eigenlijk. Juist mensen die ik ken die sporten eten veel en vaak, en in de regel ook wel gezonder maar zeker niet minder.
minder eten dan je verbruikt, tis niet zo heel lastig hoor.

je kan je helemaal kapot sporten maar als je dan toch jezelf volpropt erna dan val je ook niet af

https://www.volkskrant.nl(...)inspanning~a4236376/
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:16:57 #101
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179030399
Sinds maandag weer begonnen... was vorig jaar 20kilo afgevallen. ( bijna op ideale gewicht! )
Toen kwam de zomer en ging ik terug naar me oude leefstijl... drank, geen sporten en eten wat ik wil... nu is die 20 er weer bij :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179030558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:16 schreef revpolen het volgende:
Sinds maandag weer begonnen... was vorig jaar 20kilo afgevallen. ( bijna op ideale gewicht! )
Toen kwam de zomer en ging ik terug naar me oude leefstijl... drank, geen sporten en eten wat ik wil... nu is die 20 er weer bij :(
Ik ook, maar dan ff 5 jaar sinds ik nog actief was :P
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:27:27 #103
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179030833

Links 20kg lichter... ja moet echt die kant weer op 🙈
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179031210
Koop aub fatsoenlijke broeken met je cryptowinsten :@
pi_179031299
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:27 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Links 20kg lichter... ja moet echt die kant weer op 🙈
Lekker zuipen op Fallas :P
pi_179031362
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:27 schreef revpolen het volgende:
[ afbeelding ]
Links 20kg lichter... ja moet echt die kant weer op 🙈
omfg ben jij dat!
ik ken jou ouwe pyro hooligan 😂

Fallassss de gekste!
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:49:00 #107
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179031379
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:45 schreef illusions het volgende:

[..]

Lekker zuipen op Fallas :P
Niet alleen zuipen! 🙈,

En neh zijn de ideale broeken voor dit soort “werk”...
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:49:32 #108
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179031387
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:48 schreef Predator38 het volgende:

[..]

omfg ben jij dat!
ik ken jou ouwe pyro hooligan 😂
Nu word ik nieuwschierig... 🙈
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179031424
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:49 schreef revpolen het volgende:

[..]

Niet alleen zuipen! 🙈,

En neh zijn de ideale broeken voor dit soort “werk”...
Valencia bazenstad
pi_179031436
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:49 schreef revpolen het volgende:

[..]

Nu word ik nieuwschierig... 🙈
dat geloof ik wel... maar ik ben dus ook Valencia ( 7x), Italië en Malta ganger voor het echte spul.... 😊
pi_179031444
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:50 schreef illusions het volgende:

[..]

Valencia bazenstad
op zeker! vooral met Fallas 😍
pi_179031470
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat geloof ik wel... maar ik ben dus ook Valencia ( 7x), Italië en Malta ganger voor het echte spul.... 😊
lol 't ligt bij mij om de hoek (nog geen 2 uur rijden) en ik ben nog niet eens 7x naar fallas geweest
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:53:45 #113
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179031488
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:51 schreef Predator38 het volgende:

[..]

dat geloof ik wel... maar ik ben dus ook Valencia ( 7x), Italië en Malta ganger voor het echte spul.... 😊
Ah! Ik 6x, helaas door omstandigheden dit jaar niet geweest naar Fallas :(, november wel weer Adelfia, en as maandag naar Polen toe 🙈
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179031534
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:53 schreef revpolen het volgende:

[..]

Ah! Ik 6x, helaas door omstandigheden dit jaar niet geweest naar Fallas :(, november wel weer Adelfia, en as maandag naar Polen toe 🙈
In Spanje kan je ook echt 't hele jaar door zwaar vuurwerk kopen, prachtig :D
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:55:33 #115
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179031548

NL trots op het plein met la crema 👹
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179031659
Waar gaat dit over?
Vakman pur sang
  woensdag 9 mei 2018 @ 00:03:33 #117
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179031772
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar gaat dit over?
Dagje slecht crypto, dus we zijn allemaal onze vrouwelijke kant aan het laten zien ( kwa lichaamsgewicht en BMI ) toen plaatste ik foto en nu gaat het over leukste Europese feest van het jaar!
Over half uurtje praten we volgens de agenda over 1e x ongesteld worden voor mannen
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179031799
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:03 schreef revpolen het volgende:

[..]

Dagje slecht crypto, dus we zijn allemaal onze vrouwelijke kant aan het laten zien ( kwa lichaamsgewicht en BMI ) toen plaatste ik foto en nu gaat het over leukste Europese feest van het jaar!
Over half uurtje praten we volgens de agenda over 1e x ongesteld worden voor mannen
Gezellige kerel ben je, niet slim maar een goede kroeg kameraad.
Vakman pur sang
pi_179031802
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:53 schreef revpolen het volgende:

[..]

Ah! Ik 6x, helaas door omstandigheden dit jaar niet geweest naar Fallas :(, november wel weer Adelfia, en as maandag naar Polen toe 🙈
wij zijn ook niet meer geweest afgelopen 2 jaar, hebben nu andere verplichtingen thuis en kunnen niet zomaar weg, Adelfia vind ik maar tegenvallen de laatste jaren, er zijn ook veel grote schieters die er niet meer willen komen zoals Di Candia.
pi_179031823
quote:
12s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gezellige kerel ben je, niet slim maar een goede kroeg kameraad.
bek houwe tegen rev
pi_179031839
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:05 schreef Weissmania het volgende:

[..]

bek houwe tegen rev
Thankyoubye
Vakman pur sang
pi_179031895
WGR / Zorgen om geldproblemen, ongegrond.

van wie is dit een kloon jongens :')
pi_179031924
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:59 schreef Lospedrosa het volgende:
Waar gaat dit over?
niveautje he _O-
  woensdag 9 mei 2018 @ 00:12:16 #124
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179031946
quote:
12s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Gezellige kerel ben je, niet slim maar een goede kroeg kameraad.
Gezellig wanneer gaan we?
Staat ooit nog een etentje toch? Bij waves Scheveningen... maar dan moet het eerst wavesmaand worden en ¤100,- de coin doen...
( geen idee wie deze belofte had gemaakt.. :( )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179031964
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:10 schreef kthxbye het volgende:

[..]

niveautje he _O-
ach het is beter dan:

when moon
when lambo

sell sell sell

we gaan omlaaaagggg crashhhh

UNIVERSAAAAAAJAAAHAHAHAHAAA
pi_179032026
Beste jongens hier hoir, en dat meen ik. Maar ga gvd je lijf niet afbreken met coke, Pep en zeker geen slaappillen (alles met Pam) dat is gvd voor psychotische wijven.
Vakman pur sang
pi_179032114
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:12 schreef revpolen het volgende:

[..]

Gezellig wanneer gaan we?
Staat ooit nog een etentje toch? Bij waves Scheveningen... maar dan moet het eerst wavesmaand worden en ¤100,- de coin doen...
( geen idee wie deze belofte had gemaakt.. :( )
Bij zuipen kom ik zeker. Met BBQ!
Gezamenlijk wat geld storten en goed investeren voor max winst..
Met 50¤ inzet hebben we einde jaar zeker een 10K te besteden.
Wie is hier de beste handelaar? Ik vermoed BadVlad. Die beheert het portfolio op volledig vertrouwen.
Vakman pur sang
  woensdag 9 mei 2018 @ 00:23:20 #128
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179032131
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Beste jongens hier hoir, en dat meen ik. Maar ga gvd je lijf niet afbreken met coke, Pep en zeker geen slaappillen (alles met Pam) dat is gvd voor psychotische wijven.
Kreeg vorige maand na alle shit
oxazepam Voor geschreven... heb 1 pil op.. damm wat een meuk is dat! Was totaal vd kaart de dag erna...


( ooit in Thailand voor mij zee ziekte pillen gehaald... nou die werkte ook! Ben 3 dagen van me vakantie kwijt 😂 )
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179032138
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Beste jongens hier hoir, en dat meen ik. Maar ga gvd je lijf niet afbreken met coke, Pep en zeker geen slaappillen (alles met Pam) dat is gvd voor psychotische wijven.
Inkakken = bijpakken

Zin in chocolade ineens
pi_179032150
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bij zuipen kom ik zeker. Met BBQ!
Gezamenlijk wat geld storten en goed investeren voor max winst..
Met 50¤ inzet hebben we einde jaar zeker een 10K te besteden.
Wie is hier de beste handelaar? Ik vermoed BadVlad. Die beheert het portfolio op volledig vertrouwen.
Je kunt ook een FokBBQ coin op de Waves Dex knallen en deze flink zitten pumpen.

Jajajaja JONGENS HEBBRN JULLIE HET AL GEVOELD JUNI WORDT DE WAVESWEEK WE GAAN RAMMMENNNNN SLINGER HET VUUR MAAR AAN GOOI DIE TSHIRTS EROP EN WODKAAAAAAA SASHSHHAHAHAHAAAA
pi_179032162
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:23 schreef revpolen het volgende:

[..]

Kreeg vorige maand na alle shit
oxazepam Voor geschreven... heb 1 pil op.. damm wat een meuk is dat! Was totaal vd kaart de dag erna...


( ooit in Thailand voor mij zee ziekte pillen gehaald... nou die werkte ook! Ben 3 dagen van me vakantie kwijt 😂 )
Een week in de shit is het een prima oplossing, dan snel weer door op eigen kracht. Verslavende troep.
Vakman pur sang
  woensdag 9 mei 2018 @ 00:26:31 #132
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179032180
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:22 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Bij zuipen kom ik zeker. Met BBQ!
Gezamenlijk wat geld storten en goed investeren voor max winst..
Met 50¤ inzet hebben we einde jaar zeker een 10K te besteden.
Wie is hier de beste handelaar? Ik vermoed BadVlad. Die beheert het portfolio op volledig vertrouwen.
Iedereen 0,0065 btc.. moet te doen zijn toch?
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179032261
Niet je dag beginnen met een cocktail van benzos, opiaten, en ketamine :')
pi_179032291
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:32 schreef kthxbye het volgende:
Niet je dag beginnen met een cocktail van benzos, opiaten, en ketamine :')
Nee inderdaad!
Vakman pur sang
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2018 @ 00:49:40 #135
230491 Zith
pls tip
pi_179032484
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179032494
quote:
de subaru natuurlijk. amerikaanse auto's :')
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende: Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_179032729
quote:
Nissan Leaf.
pi_179032738
Worden jullie ook overal online doodgegooid met reclame van Brickblock?
pi_179032904
hahaha leuk om terug te lezen over mensen die sporten.

Wil je afvallen? kan ik je dit aanraden.

https://www.gojuvo.nl/

Is een warme maaltijd vervanger. Voor de rest, kan je beter lichtjes eten voor trainen en wat meer Na trainen om af te vallen. Waarom?

Omdat je na het trainen nog steeds aan het verbranden bent, dan verbrand je sneller je eten wat je na het trainen eet.
Ga je voor het trainen uitgebreid eten dan zul je niet veel verbranden...
Mensen die uitgebreid eten voor trainen die willen juist spiermassa kweken ( breder worden ).
Voor het afvallen is het belangrijk dat je elke dag ontbijt, dan begint je lichaam al met verbranden, vervolgens ga je sporten en na het sporten eet je weer ( dit wordt bijna meteen verbrand doordat je lichaam nog in de cooling down fase zit.

Verder raad ik je aan om veel te zwemmen, daar gebruik je de meeste spieren bij en je traint niet echt zwaar.
Je kan natuurlijk ook extra krachtoefeningen doen, maar doe dit niet zoals hier gezegd wordt vlot achter elkaar..
Doe de 1 ochtens en de andere avonds, zo dat je lichaam 2x op een dag bezig is met verbranden, ipv 1x heel zwaar en daarna nog cardio te gaan doen.
Het is net als met eten, als je het over de dag verdeeld blijft je lichaam bezig en is dus beter dan alles in 1x heel zwaar te doen.
Echter moet ik ook weer zeggen dat het voor elk persoon verschillend is..

Oke tot zover deze onzin van mijn kant.. heb dit ooit nog eens gehad tijdens mijn fitnes a en b diploma's, jaja ik heb ooit nog de CIOS gedaan :')
pi_179032920
quote:
8s.gif Op woensdag 9 mei 2018 01:45 schreef BadVlad het volgende:
Worden jullie ook overal online doodgegooid met reclame van Brickblock?
Ik krijg wel elke x de melding als ik inlog bij ING:

Bezit u cryptomunten, vergeet dan niet om dit op te geven bij de belastingdienst..

FOK OFF!
pi_179032941
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:55 schreef Weissmania het volgende:

[..]

is toch geen bodybuildertje ofzo waarom zou hij in de gym zitten :') spieren zijn zwaar dus maakt je trager op het veld

echt een domme post van je

valt me tegen
Ik mag hopen dat dit sarcastisch is? Ronaldo heeft meer uren getraind ZONDER bal dan met BAL en als hij zonder bal traint is het puur lichamelijk..

Die man heeft vroeger elke dag uren getraind op het strand zonder bal. Elke prof voetballer traint in de gym, ,maar dat wist je zelf ook wel..
pi_179032966
.

[ Bericht 99% gewijzigd door noobcrypto op 09-05-2018 03:16:20 ]
  woensdag 9 mei 2018 @ 06:04:28 #144
61320 TwztId
ja toch..
pi_179033622
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 03:13 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ik mag hopen dat dit sarcastisch is? Ronaldo heeft meer uren getraind ZONDER bal dan met BAL en als hij zonder bal traint is het puur lichamelijk..

Die man heeft vroeger elke dag uren getraind op het strand zonder bal. Elke prof voetballer traint in de gym, ,maar dat wist je zelf ook wel..
Random nektasje in de sportschool: "ik voetbal elke zaterdag, dus ik hoef me benen niet te trainen"

_O-
  woensdag 9 mei 2018 @ 06:15:30 #145
61320 TwztId
ja toch..
pi_179033815
quote:
Shitcoin = Risico

En mensen die nog steeds verbaasd zijn dat Crypto gemanipuleerd word door het grote geld kunnen ook beter uitstappen.
  woensdag 9 mei 2018 @ 06:32:18 #146
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179033915
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 00:49 schreef Zith het volgende:
https://turo.com/search?c(...)=100&minimumPrice=35®ion=IL&sortType=PRICE_LOW&startDate=08%2F15%2F2018&startTime=10%3A00&type=6

Welke huur ik frienden?
Challenger, mits V8. De V6 is wel erg braaf.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179034049
NOOIT MEER 10K

NEVER FORGET KLAAS
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179034061
quote:
Manipulatie in Crypto? Nee joh!
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179034099
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 07:01 schreef JeSuisDroppie het volgende:
NOOIT MEER 10K

NEVER FORGET KLAAS
Die Harvard boys hebben er echt kijk op.
pi_179034280
Rode dagen zijn weer terug in cryptoland
pi_179034354
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 07:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Rode dagen zijn weer terug in cryptoland
Ongesteld?

Goedemorgen!
Vakman pur sang
pi_179034433
Die coins bloeden idd wel lekker
  woensdag 9 mei 2018 @ 07:56:55 #153
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179034446
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 07:43 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Ongesteld?

Goedemorgen!
Zei het toch dat we het daar over zouden hebben!


Btw.. ( hij mag weer...)
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179035721
Nog steeds blij dat ik vorige week ff wat uitbetaald heb voor m'n zonnepaneeltjes, warmtepomp, meubeltjes, klusspullen, etc :')

Komt vast wel weer goed met de koersen maar voor nu is de timing wel fijn, achteraf.
pi_179035751
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 06:15 schreef TwztId het volgende:

[..]

Shitcoin = Risico

En mensen die nog steeds verbaasd zijn dat Crypto gemanipuleerd word door het grote geld kunnen ook beter uitstappen.
Van manipulatie sta ik niet te kijken. Gaat me meer om de schaal waarop en de vermeende betrokkenheid van Binance zoals beschreven staat in dat artikel.
pi_179035837
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 07:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Manipulatie in Crypto? Nee joh!
Zucht.

Okee, laat maar.
pi_179035845
Dom volk hier.
pi_179035974
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:56 schreef Raskolnikow het volgende:

[..]

Zucht.

Okee, laat maar.
Sarcasme op Fok? Nee joh!
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_179036025
Heeft Klaas zich al gemeld?
pi_179036027
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:03 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

Sarcasme op Fok? Nee joh!
Nog een. Sarcasme okee, verder geen inhoudelijke reactie kunnen geven bedoel ik.
pi_179036206
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:56 schreef Raskolnikow het volgende:
Dom volk hier.
:W
pi_179036437
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:12 schreef kthxbye het volgende:

[..]

:W
:W
  woensdag 9 mei 2018 @ 10:25:18 #163
61320 TwztId
ja toch..
pi_179036461
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:56 schreef Raskolnikow het volgende:
Dom volk hier.
Jij vraagt "wat vinden jullie hier van ?"

Dat de antwoorden je niet bevallen is je eigen probleem, als je de meningen hier niet wil horen moet je het niet vragen.

Manipulatie is niks nieuws.
Shitcoin = risico
Over Binance twijfel ik totaal niet "funds are safe"
FUD artikelen van zure mensen die al hun geld kwijt zijn door shitcoin ben ik ook wel klaar mee.

Ik neem aan dat je met dom volk jezelf bedoeld ? :W
pi_179036488
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:25 schreef TwztId het volgende:
FUD artikelen van zure mensen die al hun geld kwijt zijn door shitcoin ben ik ook wel klaar mee.
Hoezo is dit FUD dan? Los van het feit dat de term FUD gewoon echt flauwekul is :')

Maar iemand kan toch klagen over dat ie zijn geld verloren is? Wat is daar niet terechte fear, uncertainty and doubt aan?
pi_179036490
Oh shit, rellen *O*
pi_179036568
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:25 schreef TwztId het volgende:

[..]

Jij vraagt "wat vinden jullie hier van ?"

Dat de antwoorden je niet bevallen is je eigen probleem, als je de meningen hier niet wil horen moet je het niet vragen.

Manipulatie is niks nieuws.
Shitcoin = risico
Over Binance twijfel ik totaal niet "funds are safe"
FUD artikelen van zure mensen die al hun geld kwijt zijn door shitcoin ben ik ook wel klaar mee.

Ik neem aan dat je met dom volk jezelf bedoeld ? :W
Je bent de eerste die een mening geeft.
pi_179036580
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:27 schreef Weissmania het volgende:
Oh shit, rellen *O*
Vuist op mijn neus !!
pi_179036593
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 07:36 schreef Jed1Gam het volgende:
Rode dagen zijn weer terug in cryptoland
snap ik niet, ik sta al ongeveer een week rete stabiel :') hoe kan dat dan
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_179036623
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:32 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

snap ik niet, ik sta al ongeveer een week rete stabiel :') hoe kan dat dan
Ook Verge zekers?
pi_179036637
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:32 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Vuist op mijn neus !!
Shitcoin, je moeder is een homo, dit dat alles *O*
pi_179036806
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:21 schreef noobcrypto het volgende:
https://news.livecoinwatc(...)ims-xrp-is-security/

krijgt ripple gezeik omdat ze niet mineable zijn? Mijn engels is zo gaar...
Wat een koekenbakker is dat jo!

Ripple @ $2.6 kopen na een veel te grote hype :')
Na 12 dagen op $1.7 weer verkopen :')
Iets kopen waarvan je niet eens weet wat het is :')
Nu gaan lopen huilen dat het niet op exchanges verkocht mag worden :')
Voor 890$ loss een rechtzaak beginnen :')

Misschien kan hij deze advocaat huren?
Advocaten mr. J W Koekebakker - Raadhuis advocaten
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179036869
De topiques lopen hier nog wel aardig door zo te zien, dus ik kom weer even lurken.

Boxmining heeft een review gedaan over Wepower: .

Ik ben er van overtuigd dat dit een parel is, het is een super idee. Michael van Boxmining is tevens een gewaardeerde gozer in de cryptowereld en Reddit. Wepower zit op het moment in Alpha, in Juni komt het definitieve product. Goed team, zeer transparant, samenwerkingen, elke paar weken een AMA. Eind dit jaar moeten de eerste drie groene energie projecten gefund worden op Wepower.
  woensdag 9 mei 2018 @ 11:39:27 #174
61320 TwztId
ja toch..
pi_179037767
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:27 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Hoezo is dit FUD dan? Los van het feit dat de term FUD gewoon echt flauwekul is :')

Maar iemand kan toch klagen over dat ie zijn geld verloren is? Wat is daar niet terechte fear, uncertainty and doubt aan?
Binance word in een publiek artikel ergens van beschuldigd zonder bewijs, valt voor mij onder het kopje en in Crypto jargon: FUD verspreiden

Klagen mag, maar andere de schuld geven en een heel artikel schrijven met een of andere conspiracy theory is wat anders.. in mijn ogen dan.

Crypto is net het wilde westen, iedereen probeerd samen te leven maar tis compleet regellooss, de rijke gaan over lijken en de sherrif is net zo corrupt.

Wil je zo min mogelijk risico lopen, investeer dan alleen in Bitcoin en laat de rest met rust. :)
  woensdag 9 mei 2018 @ 11:48:56 #175
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179037961
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 10:43 schreef ITrade het volgende:

[..]

Wat een koekenbakker is dat jo!

Ripple @ $2.6 kopen na een veel te grote hype :')
Na 12 dagen op $1.7 weer verkopen :')
Iets kopen waarvan je niet eens weet wat het is :')
Nu gaan lopen huilen dat het niet op exchanges verkocht mag worden :')
Voor 890$ loss een rechtzaak beginnen :')

Misschien kan hij deze advocaat huren?
Advocaten mr. J W Koekebakker - Raadhuis advocaten
Heerlijk joh zulke mensen!
Voor elke trade waarmee jij winst maakt, maakt iemand anders ergens verlies. Geld wordt niet gemaakt, het schuift van de ene hand naar de andere.

Idioten zoals deze persoon zijn de mensen waar wij ons geld aan verdienen *O* Meer cryptokneuzen graag _O_
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179038031
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:48 schreef Rossdale het volgende:
Geld wordt niet gemaakt,
Huh?

quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:39 schreef TwztId het volgende:

[..]

Binance word in een publiek artikel ergens van beschuldigd zonder bewijs, valt voor mij onder het kopje en in Crypto jargon: FUD verspreiden

Klagen mag, maar andere de schuld geven en een heel artikel schrijven met een of andere conspiracy theory is wat anders.. in mijn ogen dan.

Crypto is net het wilde westen, iedereen probeerd samen te leven maar tis compleet regellooss, de rijke gaan over lijken en de sherrif is net zo corrupt.

Wil je zo min mogelijk risico lopen, investeer dan alleen in Bitcoin en laat de rest met rust. :)
Ja heb je wel een punt :)

Tevens en ongerelateerd;

ericturnr twitterde op woensdag 09-05-2018 om 01:14:30 Jan. 2018 will go down in history as the greatest time to be a decentralized dentist https://t.co/8j11aEjlT5 reageer retweet
pi_179038053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:51 schreef KappenBakken het volgende:

Tevens en ongerelateerd;

ericturnr twitterde op woensdag 09-05-2018 om 01:14:30 Jan. 2018 will go down in history as the greatest time to be a decentralized dentist https://t.co/8j11aEjlT5 reageer retweet
_O- _O- _O- _O- _O-
pi_179038257
WHEN MOENNNNNNNNN
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 12:59:07 #179
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179039194
When Lambo? Wat is dit voor een geouwehoer! Alt season my ass :P

Gelukkig blijf ik qua satoshi redelijk stabiel nu.
pi_179039478
Iets gemist?
Vakman pur sang
pi_179039630
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:16 schreef Lospedrosa het volgende:
Iets gemist?
Mij ? :@ :@ :@
pi_179039807
quote:
3s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:48 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Heerlijk joh zulke mensen!
Voor elke trade waarmee jij winst maakt, maakt iemand anders ergens verlies. Geld wordt niet gemaakt, het schuift van de ene hand naar de andere.

Idioten zoals deze persoon zijn de mensen waar wij ons geld aan verdienen *O* Meer cryptokneuzen graag _O_
Ja klopt wel eigenlijk, rond de $2.60 had ik de meeste XRP gedumpt. Wel grappig om dus de tegenpartij eens te zien :p

Het is overigens niet echt een zero-sum game.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179039993
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 11:51 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Huh?

[..]

Ja heb je wel een punt :)

Tevens en ongerelateerd;

ericturnr twitterde op woensdag 09-05-2018 om 01:14:30 Jan. 2018 will go down in history as the greatest time to be a decentralized dentist https://t.co/8j11aEjlT5 reageer retweet
Dentacoin :') ook al zo'n scamproject.
pi_179040513
Voor 16 Mei door de 12k heen.
pi_179040613
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:04 schreef KappenBakken het volgende:
Voor 16 Mei door de 12k heen.
Deze man _O_
pi_179040625
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:10 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Deze man _O_
_O_
Lambo of Rekt
  Moderator woensdag 9 mei 2018 @ 14:13:07 #187
18653 crew  D.
pi_179040674
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:41 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dentacoin :') ook al zo'n scamproject.
+28% vandaag :Y
pi_179040952
Deze jongen heeft gisteren een voorstel gekregen voor een nieuwe baan.
pi_179040962
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:26 schreef BadVlad het volgende:
Deze jongen heeft gisteren een voorstel gekregen voor een nieuwe baan.
Vertel alles.
Lambo of Rekt
pi_179040975
quote:
6s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vertel alles.
Cryptoslet. Kontje verkopen achter het station voor UNIVERSAAAAJAAAA
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:29:48 #191
131603 Afwazig
Serious business
pi_179041017
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:26 schreef BadVlad het volgende:
Deze jongen heeft gisteren een voorstel gekregen voor een nieuwe baan.
PA van Magnet.
pi_179041048
quote:
6s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:27 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Vertel alles.
OPSEC!!!

Wel blij om weer te gaan werken. Al zou ik het nog wel even uit kunnen houden met mijn cryptogains.
pi_179041068
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:29 schreef Afwazig het volgende:

[..]

PA van Magnet.
Frettenmasseur.
pi_179041088
quote:
14s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:31 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Frettenmasseur.
Masseer jij maar lekker de fret van Magnet. VIESPEUK.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179041118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:32 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Masseer jij maar lekker de fret van Magnet. VIESPEUK.
20 Universa is 20 Universa.
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:35:40 #196
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179041148


_O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:37:22 #197
366734 dimmak
bitcoin
pi_179041184
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:35 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
:')
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179041277
REP _O_
VEN _O_
POA _O_

_O_ mijn portfolio _O_
pi_179041366
quote:
7s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:35 schreef TimKuik het volgende:
[ afbeelding ]

_O-
Er zijn weer 100.000 bagholders bij zie ik al :D

Wat een mongolen, ga je blind in een pump & dump scheme met ze stappen. Dan vraag je erom.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179041368
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:41 schreef kthxbye het volgende:
REP _O_
VEN _O_
POA _O_

_O_ mijn portfolio _O_
Wacht maar tot Wavesmaand. Zal alles verbleken.
pi_179041392
M’n fretten wachten. Waar blijf je nou?
pi_179041487
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:41 schreef kthxbye het volgende:
VEN _O_
12usdeoymax
Lambo of Rekt
pi_179041519
Vechain kutcoin scamcoin shitcoin unconfirmed partnerships geen whitepaper dit dat alles max 12$ eoy

Supply chain is niet zo grote markt
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179041523
Bitcoin met hun idiote transactietijden :') 20 minuten en pas 1 confirmation
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179041567
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:45 schreef MaGNeT het volgende:
M’n fretten wachten. Waar blijf je nou?
Was nog even met mijn eigen fretje bezig.
pi_179041644
SimpleSwap_io twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 20:52:42 Proud to announce partnership @SimpleSwap_io with @wavesplatform 🎆 Now this is the easiest way to invest in #WAVES. Are you ready for quick exchanges of $WAVES? 🔄 https://t.co/eHTh9LwpN4 reageer retweet
WAVES HEEFT WEER EEN PARTNERSHIP!!!
pi_179041693
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:56 schreef BadVlad het volgende:
SimpleSwap_io twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 20:52:42 Proud to announce partnership @SimpleSwap_io with @wavesplatform 🎆 Now this is the easiest way to invest in #WAVES. Are you ready for quick exchanges of $WAVES? 🔄 https://t.co/eHTh9LwpN4 reageer retweet
WAVES HEEFT WEER EEN PARTNERSHIP!!!
Heeft Waves het ook geconfirmed? Anders geloof ik het niet echt.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179041721
Waves is 12000 usd eoy max.
Lambo of Rekt
pi_179041794
https://www.vechain.org/

Leip, dat filmpje had ik nog niet eens gezien :D
Lambo of Rekt
pi_179042385
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 14:51 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Bitcoin met hun idiote transactietijden :') 20 minuten en pas 1 confirmation
Instant finality is wat we willen, maar dat is best lastig :P
  woensdag 9 mei 2018 @ 15:47:12 #211
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_179042775
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 15:28 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Instant finality is wat we willen, maar dat is best lastig :P
Block Lattice. Lekker light-weight en instant. ^O^
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_179043187
Het is niet mogelijk een PDF oid te koppelen aan je post he ?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 16:13:14 #213
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179043299
Ok, seizoen 3 van The 100 was weird, maar hebben ze netjes opgelost. Seizoen 4 was weer geniaal en begin van 5 is ook weer interessant. Loop nu bij :(

Next!

en wat is het toch verdomd lekker weer _O_
pi_179043354
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:07 schreef pnxsinned het volgende:
Het is niet mogelijk een PDF oid te koppelen aan je post he ?
Hoezo koppelen? Je kunt überhaupt niets aan een post hier "koppelen."
pi_179043439
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:13 schreef Kyran het volgende:
Ok, seizoen 3 van The 100 was weird, maar hebben ze netjes opgelost. Seizoen 4 was weer geniaal en begin van 5 is ook weer interessant. Loop nu bij :(

Next!
Was eerst zwaar fan maar naarmate die serie vordert vindt ik het maar kut worden.

quote:
en wat is het toch verdomd lekker weer _O_
Hier regen. Ach ja, vind ik wel chill. Zo vaak regent het niet, dus dan is het wel gezellig om op de bank bij te pleuren en serie opzetten. :9
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 16:26:20 #216
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179043525
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:21 schreef illusions het volgende:

[..]

Was eerst zwaar fan maar naarmate die serie vordert vindt ik het maar kut worden.

[..]

Hier regen. Ach ja, vind ik wel chill. Zo vaak regent het niet, dus dan is het wel gezellig om op de bank bij te pleuren en serie opzetten. :9
Ergens halverwege seizoen 3 had ik bijna opgegeven, wat was dat even kut toen het opeens over AI begon te gaan etc.

Eerste twee seizoenen en seizoen vier zijn wel geniaal _O_ Gewoon pure entertainment. Het is geen hoogstandje, maar gewoon lekker weg te kijken.
pi_179043589
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ergens halverwege seizoen 3 had ik bijna opgegeven, wat was dat even kut toen het opeens over AI begon te gaan etc.

Eerste twee seizoenen en seizoen vier zijn wel geniaal _O_ Gewoon pure entertainment. Het is geen hoogstandje, maar gewoon lekker weg te kijken.
Lost in Space deed me eraan denken, alleen veel hogere Disney-factor.
  † In Memoriam † woensdag 9 mei 2018 @ 16:51:28 #218
230491 Zith
pls tip
pi_179044073
Man, The 100 is echt zo'n typische shit-serie. Zo'n serie waar iemand de ene aflevering de slechterik is, en de aflevering erna weer de goederik (en niemand boeit het meer dat hij mensen voor de lol vermoorde). Net GTST.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179044112
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:07 schreef pnxsinned het volgende:
Het is niet mogelijk een PDF oid te koppelen aan je post he ?
De laatste update aan Fok was in 1995. Nee dus.
pi_179044162
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

De laatste update aan Fok was in 1995. Nee dus.
when moen.
Lambo of Rekt
pi_179044338
Black Mirror vind ik goed, zit nu ergens in S03.
  woensdag 9 mei 2018 @ 17:08:29 #222
61320 TwztId
ja toch..
pi_179044403
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:04 schreef MaGNeT het volgende:
Black Mirror vind ik goed, zit nu ergens in S03.
Dan kan je Channel Zero ook wel waarderen denk, is iets minder "tech" maar iets meer "weird" :P
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 17:11:57 #223
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179044473
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:51 schreef Zith het volgende:
Man, The 100 is echt zo'n typische shit-serie. Zo'n serie waar iemand de ene aflevering de slechterik is, en de aflevering erna weer de goederik (en niemand boeit het meer dat hij mensen voor de lol vermoorde). Net GTST.
Dat is juist het interessante. Niemand is alleen maar goed of slecht. Iedereen zit in survival mode en doet wat hij/zij op dat moment goed vindt. Zitten wel een paar kut karakters bij, zoals Pike in seizoen 3.

Snap je punt, maar dat is nou net ook een punt wat het interessant maakt. Denk ook dat dat echt zo zou lopen in een soortgelijke situatie, dus best realistisch ;)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 17:12:17 #224
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179044481
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:04 schreef MaGNeT het volgende:
Black Mirror vind ik goed, zit nu ergens in S03.
Zet ik er bij ;)
pi_179044554
West Wing _O_
pi_179044621
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:12 schreef Kyran het volgende:

[..]

Zet ik er bij ;)
Na de eerste aflevering heb je wss wel zoiets van “okwtf”.
pi_179044734
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:18 schreef MaGNeT het volgende:

[..]

Na de eerste aflevering heb je wss wel zoiets van “okwtf”.
Na de 2e ook. Weet niet of ik nu verder moet kijken, staan alle afleveringen op zichzelf?
pi_179044914
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Na de 2e ook. Weet niet of ik nu verder moet kijken, staan alle afleveringen op zichzelf?
Ja, snijden iedere keer een ander onderwerp aan, andere cast, etc. Vaak een flinke “wtf” twist in het verhaal.

Geen “GTST” taferelen dus ;)
pi_179044946
Ik vind The Rain wel leuk, nieuwe Deense serie op Netflix.
pi_179044973
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:28 schreef illusions het volgende:
Ik vind The Rain wel leuk, nieuwe Deense serie op Netflix.
Ik zag ‘m voorbij komen. Leek me ook de moeite waard.
Kan tot december nog wel ff vooruit geloof ik ;)
pi_179045015
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:28 schreef illusions het volgende:
Ik vind The Rain wel leuk, nieuwe Deense serie op Netflix.
Is dit realistisch hou niet van Fantasy op?
Vakman pur sang
pi_179045071
La Casa de Papel !!...

Soort van spaanse prison break met overvallers

https://www.netflix.com/nl-en/title/80192098

Net bezig met 2e gedeelte van seizoen 2. Bazen serie...lang geleden dat ik weer zit van ...vooruit..nog 1 aflevering dan terwijl het al laat is *O*

pi_179045286
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:31 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Is dit realistisch hou niet van Fantasy op?
Ja, vrij realistisch.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:33 schreef descon het volgende:
La Casa de Papel !!...

Soort van spaanse prison break met overvallers

https://www.netflix.com/nl-en/title/80192098

Net bezig met 2e gedeelte van seizoen 2. Bazen serie...lang geleden dat ik weer zit van ...vooruit..nog 1 aflevering dan terwijl het al laat is *O*

[ afbeelding ]
Zal 'm eens downloaden, heb er op Netflix helaas geen ondertiteling bij. Hoewel ik goed Spaans kan, is het bij series toch moeilijk te begrijpen.
  woensdag 9 mei 2018 @ 17:47:03 #234
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179045434
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179045482
Damn, SEAL is goed bezig!
Zie kwartaal rapport voor interesse :D
pi_179045558
quote:
"Gediscrimineerd" omdat je geen fucking lening kan krijgen :')
En op tv zeggen dat je je cash in een kluis hebt zitten, en dan ook nog even het pand erbij geven _O- _O- _O-
pi_179045683
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:48 schreef pnxsinned het volgende:
Damn, SEAL is goed bezig!
Zie kwartaal rapport voor interesse :D
:')
pi_179045733
CobraBitcoin twitterde op woensdag 09-05-2018 om 17:55:39 Long after Warren Buffet, Bill Gates and Charlie Munger are dead, the names at the top of the Forbes rich list will be a bunch of pseudonymous identities. Anonymity will be a necessity in a world where individual wealth is stored almost entirely in Bitcoin. reageer retweet
pi_179045857
ZIL vandaag weer absolute topper +17% en stijgt nog steeds.
+1000¤ vanaf mijn aankoop op 3 mei _O_
Vakman pur sang
pi_179045884
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:48 schreef pnxsinned het volgende:
Damn, SEAL is goed bezig!
Zie kwartaal rapport voor interesse :D
Jij met je SEAL. :D Ding staat niet eens gelist op CMC verrekte shitcoin dat 't is. :')
  woensdag 9 mei 2018 @ 18:23:44 #241
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179046225
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 17:48 schreef pnxsinned het volgende:
Damn, SEAL is goed bezig!
Zie kwartaal rapport voor interesse :D
Paar highlights?
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179046226
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Jij met je SEAL. :D Ding staat niet eens gelist op CMC verrekte shitcoin dat 't is. :')
Idd, en nu al goed bezig zijn! ^O^ :D
pi_179046246
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:23 schreef fathank het volgende:

[..]

Paar highlights?
Zie bijbehorend topic :) Heb daar het e.e.a copied pasted.
pi_179046512
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Zie bijbehorend topic :) Heb daar het e.e.a copied pasted.
Vind 't niet heel interessant, misschien na de ICO als je ermee kan traden eens wat mee doen. Overigens heb ik nog nooit iets niet-authentieks gekocht zonder het te weten, daar heb ik geen app voor nodig.
pi_179046530
Mensen hier die aan de OneLedger ICO meedoen?
pi_179046539
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:39 schreef illusions het volgende:
Overigens heb ik nog nooit iets niet-authentieks gekocht zonder het te weten, daar heb ik geen app voor nodig.
Touché.
pi_179046570
niks lekkerder dan hasj rechtstreeks uit marokko kanonnen
pi_179046591
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:06 schreef Lospedrosa het volgende:
ZIL vandaag weer absolute topper +17% en stijgt nog steeds.
+1000¤ vanaf mijn aankoop op 3 mei _O_
Ik heb m al weken op mn watchlist staan maar wil telkens niet kopen omdat ooit die correctie toch wel moet komen. Staat al redelijk hoog op CMC.. meestal is dat voor mij ook een trigger om een rondje over te slaan.
pi_179046717
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Vind 't niet heel interessant, misschien na de ICO als je ermee kan traden eens wat mee doen. Overigens heb ik nog nooit iets niet-authentieks gekocht zonder het te weten, daar heb ik geen app voor nodig.
Ik dus wel :(
Zelfs met een horloge :(
Bah.
pi_179046917
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:43 schreef unlimitedzxr het volgende:

[..]

Ik heb m al weken op mn watchlist staan maar wil telkens niet kopen omdat ooit die correctie toch wel moet komen. Staat al redelijk hoog op CMC.. meestal is dat voor mij ook een trigger om een rondje over te slaan.
Stoploss?
Vakman pur sang
pi_179047039
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:50 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ik dus wel :(
Zelfs met een horloge :(
Bah.
Je weet toch wáár je iets koopt? Dat is bijna altijd wel voldoende.
pi_179047053
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:42 schreef noobcrypto het volgende:
niks lekkerder dan hasj rechtstreeks uit marokko kanonnen
Alle hasj hier uit Marokko. :P En de wiet gaat naar Nederland en GB.
pi_179047111
ZIL is dat een concurrent voor waves?
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:07 schreef illusions het volgende:

[..]

Alle hasj hier uit Marokko. :P En de wiet gaat naar Nederland en GB.
hou maar op, krijg veel shit uit spanje aangeboden.. Maar wat wil je ook met al die social clubs met hun gedoog vergunning..
Heb blok hasj gekregen van een Marokkaanse vriend die komt rechtstreeks uit de ketama gebergte, die smaak.. de tering, love it!
pi_179047127
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Je weet toch wáár je iets koopt? Dat is bijna altijd wel voldoende.
Nu kiezen; pizza of friet?
pi_179047163
friet,

geloof me, pizza's met warme weer.. Tenzij je ze zelf maakt. Maar in al die toko's is het zo warm.. En zo netjes nemen ze de regels niet..
Bestellen met warm weer is niet echt aan te raden heb ik het idee..
pi_179047195
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:10 schreef noobcrypto het volgende:
friet,

geloof me, pizza's met warme weer.. Tenzij je ze zelf maakt. Maar in al die toko's is het zo warm.. En zo netjes nemen ze de regels niet..
Bestellen met warm weer is niet echt aan te raden heb ik het idee..
Hier heb ik wat aan _O_
  woensdag 9 mei 2018 @ 19:12:22 #257
131603 Afwazig
Serious business
pi_179047217
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nu kiezen; pizza of friet?
Het is patat.
pi_179047237
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:12 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Het is patat.
PIZZA OF PATAT ?!
pi_179047338
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:06 schreef illusions het volgende:

[..]

Je weet toch wáár je iets koopt? Dat is bijna altijd wel voldoende.
Niet in alle landen it seems :'( ;)
pi_179047342
hier gaat de frituur ook zo aan, franse frietjes lekker man.
pi_179047349
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:12 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

PIZZA OF PATAT ?!
Frietje met.
NOMNOMNOM
pi_179047451
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:09 schreef noobcrypto het volgende:
ZIL is dat een concurrent voor waves?

[..]

hou maar op, krijg veel shit uit spanje aangeboden.. Maar wat wil je ook met al die social clubs met hun gedoog vergunning..
Heb blok hasj gekregen van een Marokkaanse vriend die komt rechtstreeks uit de ketama gebergte, die smaak.. de tering, love it!
Die clubs mogen het ook niet kopen, hoewel het wel een goede ontwikkeling is - het is progressiever als in Nederland en het is geen gedoogbeleid maar gewoon volgens opgestelde regels. Prijs is echter alleen maar omhoog gegaan.
pi_179047522
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:09 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Nu kiezen; pizza of friet?
Pizza, altijd.

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:10 schreef noobcrypto het volgende:
friet,

geloof me, pizza's met warme weer.. Tenzij je ze zelf maakt. Maar in al die toko's is het zo warm.. En zo netjes nemen ze de regels niet..
Bestellen met warm weer is niet echt aan te raden heb ik het idee..
Hoe doen ze dat in Italië dan denk je? Pizza's gaan ook in de oven, daar is het ook warm. De ingrediënten zitten gewoon in van die gekoelde bakjes overigens.

Pizza niet in de zomer eten :') Voor schepijs moet je uitkijken, pizza niet. :D
pi_179047598
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 16:55 schreef EggsTC het volgende:

[..]

when moen.
wen binance
pi_179047616
Matrix AI _O_ wat een bazencoin. Wat een ROI. Wat een geld.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179047683
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:18 schreef illusions het volgende:

[..]

Die clubs mogen het ook niet kopen, hoewel het wel een goede ontwikkeling is - het is progressiever als in Nederland en het is geen gedoogbeleid maar gewoon volgens opgestelde regels. Prijs is echter alleen maar omhoog gegaan.
maatje van me heeft zo'n club. Heeft daarbij ook vergunning om te mogen kweken voor zijn clubs. Echter heeft hij een paar spook adressen waar die ook kweekt. Zodra er 1 gepakt wordt, komt ie met zijn vergunning aanzetten en ruimt ie alles op. Maar het is nog maar 2x gebeurd en hij is al 2 jaar bezig?
Hij hoeft niks te kopen hij mag zijn eigen wiet kweken op basis van het aantal leden
pi_179047744
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:20 schreef illusions het volgende:

[..]

Pizza, altijd.

[..]

Hoe doen ze dat in Italië dan denk je? Pizza's gaan ook in de oven, daar is het ook warm. De ingrediënten zitten gewoon in van die gekoelde bakjes overigens.

Pizza niet in de zomer eten :') Voor schepijs moet je uitkijken, pizza niet. :D
Ja ik weet niet hoe de keukens daar zijn. Maar in Nederland zijn pizza toko's gewoon dik en dik commercieel. Die bewaren hun eten wat door de pizza gaat niet zo netjes.. Gaat allemaal snel snel en dat met deze temperaturen..
Lekker zweet druppels van het gezicht af zien vallen op je pizza die hij aan het uitrollen is...

Nee dank je..
  woensdag 9 mei 2018 @ 19:30:35 #268
61320 TwztId
ja toch..
pi_179047838
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:26 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ja ik weet niet hoe de keukens daar zijn. Maar in Nederland zijn pizza toko's gewoon dik en dik commercieel. Die bewaren hun eten wat door de pizza gaat niet zo netjes.. Gaat allemaal snel snel en dat met deze temperaturen..
Lekker zweet druppels van het gezicht af zien vallen op je pizza die hij aan het uitrollen is...

Nee dank je..
Weet niet bij welke pizzeria's jij gaat, maar hier is het altijd open keuken, dragen ze petjes voor haar/zweet en ook handschoentjes..

Kortom, valt reuze mee.

Ik heb het dan over Domino's, New York pizza etc..
pi_179048039
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:30 schreef TwztId het volgende:

[..]

Weet niet bij welke pizzeria's jij gaat, maar hier is het altijd open keuken, dragen ze petjes voor haar/zweet en ook handschoentjes..

Kortom, valt reuze mee.

Ik heb het dan over Domino's, New York pizza etc..
een pizza om te bezorgen, daar ben ik niet zo over te spreken op dit moment.

Een pizzeria die niet bezorgt en waar je dus daar eet dat is wat anders..

Maar hey, het is gewoon mijn ervaring hoor, doe er mee wat je wilt. Ik raad het gewoon niet aan om te bestellen met warm weer, toko's die aan bezorgen doen met eten die nemen het naar mijn beleving niet zo nauw met regeltjes..
pi_179048042
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:24 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

maatje van me heeft zo'n club. Heeft daarbij ook vergunning om te mogen kweken voor zijn clubs. Echter heeft hij een paar spook adressen waar die ook kweekt. Zodra er 1 gepakt wordt, komt ie met zijn vergunning aanzetten en ruimt ie alles op. Maar het is nog maar 2x gebeurd en hij is al 2 jaar bezig?
Hij hoeft niks te kopen hij mag zijn eigen wiet kweken op basis van het aantal leden
Ik weet hoe het werkt. En dat opruimen hoeft niet, je mag gewoon kweken en vervoeren als je je vergunning maar in orde hebt - maar heeft niets met gedogen te maken, gewoon legalisatie is dit. Maargoed, dat is dus geen aanzienlijk deel van alle productie, verreweg het meeste wordt niet door clubs gekweekt en gaat rechtstreeks op de vrachtwagen.
pi_179048061
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:38 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

een pizza om te bezorgen, daar ben ik niet zo over te spreken op dit moment.

Een pizzeria die niet bezorgt en waar je dus daar eet dat is wat anders..

Maar hey, het is gewoon mijn ervaring hoor, doe er mee wat je wilt. Ik raad het gewoon niet aan om te bestellen met warm weer, toko's die aan bezorgen doen met eten die nemen het naar mijn beleving niet zo nauw met regeltjes..
Valt best mee joh. Hier is het 8 maanden warm en ik bestel gewoon lekker een kebab of een pizza aan m'n deur hoor.
pi_179048064
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik weet hoe het werkt. En dat opruimen hoeft niet, je mag gewoon kweken en vervoeren als je je vergunning maar in orde hebt - maar heeft niets met gedogen te maken, gewoon legalisatie is dit. Maargoed, dat is dus geen aanzienlijk deel van alle productie, verreweg het meeste wordt niet door clubs gekweekt en gaat rechtstreeks op de vrachtwagen.
Hij ruimt dan zijn spookadressen op, aangezien er 1 ontdekt is en hij voor 1 maar een vergunning heeft. Vandaar.
pi_179048091
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:39 schreef illusions het volgende:

[..]

Valt best mee joh. Hier is het 8 maanden warm en ik bestel gewoon lekker een kebab of een pizza aan m'n deur hoor.
Geen haar op mijn hoofd om nu iets te bestellen bij een hasret of iets dergelijks.. Zo'n bezwete turk zonder handschoenen en haarnetje etc.. Nee dank je vriendelijk..
pi_179048117
Gewoon zelf pizza maken.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 19:41:28 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179048118
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:23 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Matrix AI _O_ wat een bazencoin. Wat een ROI. Wat een geld.
Eindelijk komen de exchanges :D

Gekocht op $0.55 nu $1.36 _O_

UTN en QASH zijn enige twee die nog niet willen bij mij sinds begin april :{w
pi_179048155
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:39 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Hij ruimt dan zijn spookadressen op, aangezien er 1 ontdekt is en hij voor 1 maar een vergunning heeft. Vandaar.
Raar verhaal, dan ga je toch juist door op het adres wat ze weten en waar hij een vergunning voor heeft? Overigens kweekt er hier niemand binnen in de clubs, veel te riskant betreft diefstal.
pi_179048165
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 18:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Zie bijbehorend topic :) Heb daar het e.e.a copied pasted.
mèh
pi_179048194
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:40 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Geen haar op mijn hoofd om nu iets te bestellen bij een hasret of iets dergelijks.. Zo'n bezwete turk zonder handschoenen en haarnetje etc.. Nee dank je vriendelijk..
Als het warm is, is iedereen in de keuken bezweet. :P In warme landen moeten mensen toch ook eten? :D
pi_179048231
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:42 schreef illusions het volgende:

[..]

Raar verhaal, dan ga je toch juist door op het adres wat ze weten en waar hij een vergunning voor heeft? Overigens kweekt er hier niemand binnen in de clubs, veel te riskant betreft diefstal.
Ja daar gaat ie door ja, maar zijn spookadressen niet!
Hij begint op 3 plekken tegelijk, hij mag 1 legaal doen. Op moment dat 1 ontdekt wordt, worden de andere 2 opgeruimd.
Hij doet het ook niet zelf, dat was onder ander mijn werk ;p
pi_179048264
Wietsletje
Vakman pur sang
pi_179048265
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:46 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Ja daar gaat ie door ja, maar zijn spookadressen niet!
Hij begint op 3 plekken tegelijk, hij mag 1 legaal doen. Op moment dat 1 ontdekt wordt, worden de andere 2 opgeruimd.
Hij doet het ook niet zelf, dat was onder ander mijn werk ;p
Meh, gewoon volrammen die zooi. Paar miners erbij in een bijkamertje .. hoppa.
pi_179048274
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:44 schreef illusions het volgende:

[..]

Als het warm is, is iedereen in de keuken bezweet. :P In warme landen moeten mensen toch ook eten? :D
Daarom ook liever niet bij simpele eet toko's bestellen bij warm weer..

Liever een toko waar een echte chefkok werkt die rekening houdt met het warme weer :)
  woensdag 9 mei 2018 @ 19:47:57 #283
61320 TwztId
ja toch..
pi_179048279
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:40 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Geen haar op mijn hoofd om nu iets te bestellen bij een hasret of iets dergelijks.. Zo'n bezwete turk zonder handschoenen en haarnetje etc.. Nee dank je vriendelijk..
Mja, dat zijn van die dingen.. hoe ver wil je er in gaan ?

Als ik bedenk hoeveel shit (letterlijk ook) ik heb aangeraakt door iemand een simpele hand te geven of iets dergelijks.

Cash geld, openbaar vervoer, winkel karretjes, "normale restaurants"...etc.

Je moet er bij dit soort dingen gewoon niet over nadenken, dan kan je helemaal niks meer en ontwikkel je een of andere smetvrees ofzo..

Mijn gedachte is -> Shoarma is lekker, zowel in de winter als in de zomer.

Dat het door een bezwete turk is gemaakt kies ik maar om te vergeten. :P
pi_179048295
quote:
10s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:47 schreef Lospedrosa het volgende:
Wietsletje
ik hou van de natuur :D, die 1 doet tulpen of aardbeien, ik doe soms wat anders -.-
pi_179048317
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:47 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Daarom ook liever niet bij simpele eet toko's bestellen bij warm weer..

Liever een toko waar een echte chefkok werkt die rekening houdt met het warme weer :)
Ja ik snap dat dus niet zo, wat maakt het warme weer nou uit? Spullen liggen sowieso in de koeling, en wat bij kamertemperatuur kan liggen, dat kan 10 graden warmer ook wel aan.
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:47 schreef TwztId het volgende:

[..]

Mja, dat zijn van die dingen.. hoe ver wil je er in gaan ?

Als ik bedenk hoeveel shit (letterlijk ook) ik heb aangeraakt door iemand een simpele hand te geven of iets dergelijks.

Cash geld, openbaar vervoer, winkel karretjes, "normale restaurants"...etc.

Je moet er bij dit soort dingen gewoon niet over nadenken, dan kan je helemaal niks meer en ontwikkel je een of andere smetvrees ofzo..

Mijn gedachte is -> Shoarma is lekker, zowel in de winter als in de zomer.

Dat het door een bezwete turk is gemaakt kies ik maar om te vergeten. :P
Shoarma is ook niet door een Turk gemaakt. :P

quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:48 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

ik hou van de natuur :D, die 1 doet tulpen of aardbeien, ik doe soms wat anders -.-
Wiet is verdriet.
pi_179048352
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:47 schreef TwztId het volgende:

[..]

Mja, dat zijn van die dingen.. hoe ver wil je er in gaan ?

Als ik bedenk hoeveel shit (letterlijk ook) ik heb aangeraakt door iemand een simpele hand te geven of iets dergelijks.

Cash geld, openbaar vervoer, winkel karretjes, "normale restaurants"...etc.

Je moet er bij dit soort dingen gewoon niet over nadenken, dan kan je helemaal niks meer en ontwikkel je een of andere smetvrees ofzo..

Mijn gedachte is -> Shoarma is lekker, zowel in de winter als in de zomer.

Dat het door een bezwete turk is gemaakt kies ik maar om te vergeten. :P
Daarom was ik ook ALTIJD mijn handen voor het eten?
Of valt dat onder smetvrees?

Ik heb het gewoon niet op die simpele hasret toko's of van die domino's waar kids werken..
Behaarde bezwete mannen die met blote handen werken. Gaan ze even naar buiten om sigaretje te roken, beetje neus peuteren en weer verder met jou eten..

Een echte chef wast zijn handen etc, maar heeft vaak geen tijd om te roken tussen door :)
pi_179048361
Boys boys boys.... Dit is toch een cryptotopic. We dwalen af...
pi_179048363
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:41 schreef Kyran het volgende:

[..]

Eindelijk komen de exchanges :D

Gekocht op $0.55 nu $1.36 _O_

UTN en QASH zijn enige twee die nog niet willen bij mij sinds begin april :{w
EINDELIJK _O_
Juiste moment ingestapt, pareltje.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179048375
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:51 schreef Frans449 het volgende:
Boys boys boys.... Dit is toch een cryptotopic. We dwalen af...
Helemaal niet. Kijk eens goed.
pi_179048380
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:49 schreef illusions het volgende:

[..]

Ja ik snap dat dus niet zo, wat maakt het warme weer nou uit? Spullen liggen sowieso in de koeling, en wat bij kamertemperatuur kan liggen, dat kan 10 graden warmer ook wel aan.

Als je er goed oplet, ligt hier lang niet alles in de koeling..En daar ga je dan met dit warme weer op stuk.
pi_179048401
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:51 schreef Frans449 het volgende:
Boys boys boys.... Dit is toch een cryptotopic. We dwalen af...
Idd, hoe gaat het met songfestival? :')

Ik knal mijn ps4 eens aan, tijd voor fornite.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 9 mei 2018 @ 19:54:26 #292
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179048419
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:53 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Idd, hoe gaat het met songfestival? :')
Hey geen verkeerd woord over Songfestival of Greys komt je in de ballen trappen :D
pi_179048751
Laamaarzittuhjoh
pi_179048759
Crypto_Ed_NL twitterde op woensdag 09-05-2018 om 17:55:55 kijkerstip voor de Nederlanders: morgenavond 20.25 op NPO3 een documentaire over de crypto scene in NL https://t.co/DBJdz6mTt5 reageer retweet
pi_179048791
Fucking songfestival. :') Daar is echt nooit iets goeds uit gekomen.

Enige memorabele was een wijf met een baard.
pi_179048793
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:08 schreef Gehrman het volgende:
Crypto_Ed_NL twitterde op woensdag 09-05-2018 om 17:55:55 kijkerstip voor de Nederlanders: morgenavond 20.25 op NPO3 een documentaire over de crypto scene in NL https://t.co/DBJdz6mTt5 reageer retweet
Nice
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179048799
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:10 schreef illusions het volgende:
Fucking songfestival. :') Daar is echt nooit iets goeds uit gekomen.

Enige memorabele was een wijf met een baard.
Mijn pener was toen zwaar confused
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179048833
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:10 schreef illusions het volgende:
Fucking songfestival. :') Daar is echt nooit iets goeds uit gekomen.

Enige memorabele was een wijf met een baard.
pi_179048851
wtf :')
  woensdag 9 mei 2018 @ 20:13:24 #300
61320 TwztId
ja toch..
pi_179048868
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:10 schreef illusions het volgende:
Fucking songfestival. :') Daar is echt nooit iets goeds uit gekomen.

Enige memorabele was een wijf met een baard.
ABBA was toch vrij succesvol :Y
pi_179048988
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 20:13 schreef TwztId het volgende:

[..]

ABBA was toch vrij succesvol :Y
Het tijdsbestek waarin je dat als argument kon gebruiken is enigszins verlopen. :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')