abonnement Unibet Coolblue
pi_179015080
Kopstukken

President - Donald Trump

Vice President - Mike Pence

Het kabinet
Secretary of State - Mike Pompeo
Secretary of Treasury - Steven Mnuchin
Secretary of Defense - General Jim 'Mad Dog' Mattis
Attorney General - Jeff Sessions
Secretary of the Interior - Ryan Zinke
Secretary of Agriculture - Sonny Perdue
Secretary of Commerce - Wilbur Ross
Secretary of Labor - Alexander Acosta
Secretary of Health and Human Services - Alex Azar
Secretary of Housing & Urban Development - Ben Carson
Secretary of Transportation - Elaine Chao
Secretary of Energy - Rick Perry
Secretary of Education - Betsy DeVos
Secretary of Veterans Affairs - Ronny Jackson???
Secretary of Homeland Security - Kirstjen Nielsen

Cabinet-level officials:
White House Chief of Staff - John F. Kelly
Trade Representative - Robert Lighthizer
Director of National Intelligence - Dan Coats
Ambassador to the UN - Nikki Haley
Director of the Office of Management & Budget - Mick Mulvaney
Director of the Central Intelligence Agency - Gina Haspel (beoogd)
Administrator of the Environmental Protection Agency - Scott Pruitt
Administrator of the Small Business Administration - Linda McMahon

Andere kopstukken:
Ivanka Trump (Advisor to the President), Jared Kushner (Senior Adviser Strategic Planning), Stephen Miller (Senior Adviser Policy), John Bolton (National Security Adviser), Kellyanne Conway (Counselor), Donald McGahn (White House Counsel), Sarah Huckabee Sanders (Press Secretary), Christopher Wray (Director of the Federal Bureau of Investigation), Robert Mueller (Special Counsel), Rod Rosenstein (United States Deputy Attorney General).

Verdwenen of voormalige kopstukken:
Michael Flynn (National Security Advisor), Sally Yates (Attorney General (Acting)), James Comey (FBI Director), Reince Priebus (Chief of Staff), Mike Dubke (White House Communications Director), Sean Spicer (Press Secretary, White House Communications Director (Acting)), Anthony Scaramucci (White House Communications Director), Hope Hicks (White House Communications Director), Preet Bharara (U.S. Attorney), Stephen Bannon (Chief Strategist), Tom Price (Secretary of Health and Human Services), Rob Porter (White House Staff Secretary), Gary Cohn (Assistant to the President for Economic Policy and Director of the National Economic Council), Rex Tillerson (Secretary of State), John McEntee (Personal Assistent), Andrew McCabe (Deputy Director FBI), Herbert McMaster (National Security Adviser), David Shulkin (Secretary Veterans Affairs)
pi_179015144
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:29 schreef DeParo het volgende:

[..]

Maar we kunnen wel zeggen wat de ambities van Iran nu zijn, van dit regime, of hadden we toen Iran jaren geleden begon met het bouwen van een kernwapen moeten zeggen, oh we wachten wel, misschien houden ze er vanzelf wel een keer mee op.
Ze zijn er inmiddels al bijna tien jaar mee gestopt. Een stuk langer dan de deal in elk geval.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:22 schreef DeParo het volgende:

[..]

Omdat deze deal helemaal niet voorkomt dat Iran een kernwapen bouwt maar stelt het alleen maar uit, ten gunste van Iran, dat in de tussentijd veel sterker kan worden.
Het stelt het niet uit omdat je niet kunt voorspellen wat Iran doet. Alsnog kunnen ze zodra de deal afloopt niet op gelijke voet verder met hun kernwapenprogramma omdat de eisen van de deal erg streng zijn. Dus waar het op neerkomt is een Iran dat nú kernwapens heeft of een Iran dat wellicht weer een kernwapenprogramma kan opstarten over tien jaar. Eventueel kan er dan nog besloten worden tot hardere sancties (als je zoals jij van mening bent dat die werken) of zelfs militair ingrijpen.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 15:33:23 #3
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_179015155
The art of no deal was een betere TT geweest
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_179015180
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:28 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Waarom denk je dat we per se de F35 moesten kopen? ;)
:P

quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:26 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Die moeten hier ook weg inderdaad.
Sommige landen zijn nu eenmaal meer gelijke dan andere landen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:27 schreef Ulx het volgende:

[..]

Net zoals zo heel succesvol gebeurde bij Cuba en Noord-Korea?
Het hield beide staten in ieder geval vrij kort dus wat dat betreft valt er wellicht wat voor te zeggen.

quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:27 schreef Tchock het volgende:

[..]

Nee. Of althans, we mogen er wel "bij" want de ruimtes moeten bewaakt worden. Maar Nederland kan geen Amerikaanse kernwapens afvuren voor zover ik weet.
Volgens bewaken en onderhouden Amerikanen zelf toch die wapens.

quote:
7s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:29 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Zo kan je het ook zien maar ik denk dat juist Trump zich echt zorgen maakt over die ontmoetingen :)
Omdat?
  Overall beste user 2022 dinsdag 8 mei 2018 @ 15:35:08 #5
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179015206
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ze zijn er inmiddels al bijna tien jaar mee gestopt. Een stuk langer dan de deal in elk geval.

[..]

Het stelt het niet uit omdat je niet kunt voorspellen wat Iran doet. Alsnog kunnen ze zodra de deal afloopt niet op gelijke voet verder met hun kernwapenprogramma omdat de eisen van de deal erg streng zijn. Dus waar het op neerkomt is een Iran dat nú kernwapens heeft of een Iran dat wellicht weer een kernwapenprogramma kan opstarten over tien jaar. Eventueel kan er dan nog besloten worden tot hardere sancties (als je zoals jij van mening bent dat die werken) of zelfs militair ingrijpen.
De VS kan niet militair ingrijpen. Daar hebben ze geen geld meer voor.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179015223
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:35 schreef Ulx het volgende:

[..]

De VS kan niet militair ingrijpen. Daar hebben ze geen geld meer voor.
Dat ben ik niet met je eens gezien de absurde omvang van de Amerikaanse Defensie.

Ik denk wel dat het een absoluut rampzalig en catastrofaal besluit zou zijn waarbij de invasie van Irak totaal verbleekt met mogelijkheden tot escalatie naar een derdewereldoorlog.
  Overall beste user 2022 dinsdag 8 mei 2018 @ 15:36:37 #7
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179015234
tedlieu twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 15:31:18 Dear @realDonaldTrump: Why are you afraid to use the word TORTURE? That's the issue here with Gina Haspel. If you truly believe it's okay to TORTURE people, then come out and say it. Otherwise you are, again, misleading the American public on the real issue at stake. https://t.co/n1wreBRr0J reageer retweet
realDonaldTrump twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 13:09:23 Gina Haspel, my highly respected nominee to lead the CIA, is being praised for the fact that she has been, and alway will be, TOUGH ON TERROR! This is a woman who has been a leader wherever she has gone. The CIA wants her to lead them into America’s bright and glorious future! reageer retweet
Goede vraag. Waarom zegt Trump niet gewoon dat martelen een goed idee is?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179015272
quote:
12s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:36 schreef Tchock het volgende:

[..]

Dat ben ik niet met je eens gezien de absurde omvang van de Amerikaanse Defensie.

Ik denk wel dat het een absoluut rampzalig en catastrofaal besluit zou zijn waarbij de invasie van Irak totaal verbleekt met mogelijkheden tot escalatie naar een derdewereldoorlog.
Ik verwacht dat Amerika de belangrijkste militaire acties overlaat aan Israel en wellicht de Arabische staten. Er komt helemaal geen invasie.
pi_179015287
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:38 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik verwacht dat Amerika de belangrijkste militaire acties overlaat aan Israel en wellicht de Arabische staten. Er komt helemaal geen invasie.
Jij denkt dat Israël Iran gaat binnenvallen?
  Overall beste user 2022 dinsdag 8 mei 2018 @ 15:41:33 #10
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179015367
Tof. Weer een vluchtelingenstroom deze kant op.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179015370
Ik kan werkelijk met de beste wil van de wereld geen rechtvaardigheding vinden voor het eenzijdig opzeggen van die deal. Tenzij je er gewoon voor bent om Iran kapot te maken op welke manier dan ook en ten koste van alles is die er gewoon niet.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179015376
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:32 schreef Tchock het volgende:

[..]

Ze zijn er inmiddels al bijna tien jaar mee gestopt. Een stuk langer dan de deal in elk geval.
Volgens mij bouwden ze [voor de deal dus] nog steeds de capaciteiten op om snel uit te kunnen breken indien nodig.

[..]

quote:
Het stelt het niet uit omdat je niet kunt voorspellen wat Iran doet. Alsnog kunnen ze zodra de deal afloopt niet op gelijke voet verder met hun kernwapenprogramma omdat de eisen van de deal erg streng zijn. Dus waar het op neerkomt is een Iran dat nú kernwapens heeft of een Iran dat wellicht weer een kernwapenprogramma kan opstarten over tien jaar. Eventueel kan er dan nog besloten worden tot hardere sancties (als je zoals jij van mening bent dat die werken) of zelfs militair ingrijpen.
Je kan prima verwachtingen opstellen van wat Iran doet en zou willen doen. Wat Iran nu bijvoorbeeld doet hebben critici, waaronder ikzelf maar ook in veel Israelische media, al lang voorspeld. Dit had je kunnen zien aankomen hoe Iran zich in de regio opstelt. Ik zie geen reden om aan te nemen dat Iran dan over een paar jaar, wanneer het de kans krijgt, het niet alsnog nog gaat doen. Dan hebben sancties veel minder zin omdat Iran de economische en militaire mogelijkheden heeft om dat beter op te vangen en relatief sneller het programma weer op te zetten. De deal is wat dat betreft voortgekomen uit het idee dat er een deal moest zijn, hoe dan ook, en dat geeft niet altijd het beste resultaat.
pi_179015401
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:38 schreef Tchock het volgende:

[..]

Jij denkt dat Israël Iran gaat binnenvallen?
Ik denk dat Israel inderdaad doelwitten in Iran kan en zeer waarschijnlijk ook zal bombarderen en aanvallen, de situatie is er naar, en ik denk dat dit op korte termijn al kan gebeuren overigens.
pi_179015423
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij bouwden ze [voor de deal dus] nog steeds de capaciteiten op om snel uit te kunnen breken indien nodig.

[..]

[..]

Je kan prima verwachtingen opstellen van wat Iran doet en zou willen doen. Wat Iran nu bijvoorbeeld doet hebben critici, waaronder ikzelf maar ook in veel Israelische media, al lang voorspeld. Dit had je kunnen zien aankomen hoe Iran zich in de regio opstelt. Ik zie geen reden om aan te nemen dat Iran dan over een paar jaar, wanneer het de kans krijgt, het niet alsnog nog gaat doen. Dan hebben sancties veel minder zin omdat Iran de economische en militaire mogelijkheden heeft om dat beter op te vangen en relatief sneller het programma weer op te zetten. De deal is wat dat betreft voortgekomen uit het idee dat er een deal moest zijn, hoe dan ook, en dat geeft niet altijd het beste resultaat.
Toon maar even aan dan dat Iran dat deed. En sorry dat ik niet zoveel op heb met critici als corrupte Bibi.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179015465
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat Israel inderdaad doelwitten in Iran kan en zeer waarschijnlijk ook zal bombarderen en aanvallen, de situatie is er naar, en ik denk dat dit op korte termijn al kan gebeuren overigens.
Israël dat onterecht militaire acties onderneemt, ja daar zal het rustiger van worden in het Midden Oosten.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_179015517
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:41 schreef DeParo het volgende:

[..]

Volgens mij bouwden ze [voor de deal dus] nog steeds de capaciteiten op om snel uit te kunnen breken indien nodig.

Volgens mij niet. Heb je een bron?

Voor zover ik weet is Iran na het officiëel stopzetten van het programma in 2003 in het geheim verder gaan werken maar daarmee gestopt in 2009. Voor de duidelijkheid: de deal ging in in 2015.
quote:
[..]

Je kan prima verwachtingen opstellen van wat Iran doet en zou willen doen. Wat Iran nu bijvoorbeeld doet hebben critici, waaronder ikzelf maar ook in veel Israelische media, al lang voorspeld. Dit had je kunnen zien aankomen hoe Iran zich in de regio opstelt. Ik zie geen reden om aan te nemen dat Iran dan over een paar jaar, wanneer het de kans krijgt, het niet alsnog nog gaat doen. Dan hebben sancties veel minder zin omdat Iran de economische en militaire mogelijkheden heeft om dat beter op te vangen en relatief sneller het programma weer op te zetten. De deal is wat dat betreft voortgekomen uit het idee dat er een deal moest zijn, hoe dan ook, en dat geeft niet altijd het beste resultaat.
Ik denk dat je kijk op het proces om een kernwapen te maken wellicht wat simplistisch is. Dankzij de deal heeft Iran afstand gedaan van vrijwel al het uranium, van het enige uranium dat ze hebben wat military-grade is en van een deel van de machinerie om uranium te verrijken. Dat is niet iets wat een sterker Iran kan herstellen of in elk geval niet in korte tijd. De "breakout time" (hoe lang het duurt voor Iran een bom kan hebben) is daarmee van enkele weken naar ruim een jaar gegaan. Bovendien heeft het verleden aangetoond dat o.a. de VS en Israël uraniumverrijking kunnen verhinderen waardoor Iran wellicht nooit meer aan kernwapens toe komt.

En voor de derde (vierde?) keer of zo, de deal is inderdaad niet de beste deal ooit. Internationale multilaterale afspraken zijn niet zo simplistisch te vangen in goed en slecht zoals Trump doet. Dat hoeft ook helemaal niet om een positieve invloed te hebben op de situatie.
pi_179015633
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:43 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik denk dat Israel inderdaad doelwitten in Iran kan en zeer waarschijnlijk ook zal bombarderen en aanvallen, de situatie is er naar, en ik denk dat dit op korte termijn al kan gebeuren overigens.
En wat vind jij dat de VS zou moeten doen? Je vindt de deal een blunder van Obama en het heel verstandig van Trump als hij hem opzegt. Tegelijkertijd ben je ook van mening dat Iran de personificatie van het kwaad is. Dus wat is dan de logische oplossing in jouw gedachten?
pi_179015832
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:44 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Toon maar even aan dan dat Iran dat deed. En sorry dat ik niet zoveel op heb met critici als corrupte Bibi.
Hier staat wel een aardig overzicht:
https://www.iranwatch.org(...)rans-nuclear-program

Twee citaten:

quote:
These investments in equipment and know-how paid off. By the end of 2007, Iran had commenced feeding uranium hexafluoride gas into approximately 3,000 centrifuges it had installed at its site at Natanz. All were of the IR-1 variety. The number of these centrifuges then rose steadily. By late 2008 Iran had installed almost 5,000 centrifuges, and by August 2015, Iran had installed over 15,000 centrifuges and was feeding gas into more than 9,000 of them. In February 2013, Iran began installing a more advanced centrifuge model at Natanz, referred to as the IR-2m. By August 2015, 1,008 IR-2m centrifuges had been installed, though none had been fed with uranium gas. During this same period Iran made great strides in producing uranium hexafluoride at its Uranium Conversion Facility (UCF) in Isfahan. From March 2004 through February 2011, Iran produced a total of 371 tons of this material.
En:

quote:
ran’s activities at UCF have focused on the first two of these process lines: the conversion of uranium ore concentrate into UF6 and the production of UO2. The other process lines are still planned.[25] Iran began conducting hot tests at UCF in May and June 2004, generating about 30-35 kg of UF6.[26] Since the start of conversion activities at UCF, Iran has produced 550 tonnes of natural UF6 at UCF, of which 185 tonnes have been transferred to the Fuel Enrichment Plant at Natanz. Iran has also produced 13.8 tonnes of natural uranium in the form of UO2 at UCF, of which 13.2 tonnes have been transferred to the Fuel Manufacturing Plant (FMP) at Esfahan. In November 2015, the IAEA reported that Iran has neither produced UO2 at UCF nor transferred any UO2 from UCF to FMP since January 2014. Iran is continuing R&D activities at UCF on the recovery of uranium from scrap generated from conversion activities.
En ook de IAEA nog even:

quote:
Between 2011 and 2015, the IAEA regularly reported that the Iran was evading questions related to the Agency’s investigation of Iran’s alleged weaponization efforts. When the JCPOA was agreed to in July 2015, Iran and the IAEA also signed a “Road-Map” agreement intended to resolve all of the IAEA’s outstanding questions related to this investigation. As part of a separate agreement, the IAEA received environmental samples from the Parchin military base, which was a suspected site of nuclear weapons experimentation. The samples were reportedly collected by Iranians under IAEA monitoring by video and still cameras and GPS tracking.[101]

On December 2, 2015, the IAEA issued its final report on Iran’s alleged weaponization efforts, concluding that Iran had a coordinated nuclear weapon-related program until 2003, and that some weapon-related activities continued through 2009.[102] The IAEA report disclosed that Iran did not provide new information or meaningful information for most of the 12 outstanding issues in the IAEA’s investigation. To many of the Agency’s questions, Iran offered no new information, or made denials without explanation, or gave explanations contradicted by other information available to the Agency. Nonetheless, the IAEA Board of Governors voted unanimously to close the Agency’s investigation on December 15, 2015.
Was genoeg aan de hand.
  Overall beste user 2022 dinsdag 8 mei 2018 @ 16:02:05 #19
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_179015885
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 15:50:26 Bill O’Reilly offered to stand next to Sarah Sanders at White House briefings to “keep people in line,” according to Hollywood Reporter. https://t.co/d5mmVdHrhI reageer retweet
Dafuq?
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_179015891
Conclusie: Iran's wapenprogramma ligt al sinds 2009 stil.

Het is waar dat Iran nog steeds onderzoek doet naar Uranium en de verrijking ervan voor de opwekking van energie. Dit is ook niet verboden onder de deal, trouwens, maar Iran doet er wel erg schimmig over.
pi_179015940
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:48 schreef Tchock het volgende:

[..]

Volgens mij niet. Heb je een bron?

Voor zover ik weet is Iran na het officiëel stopzetten van het programma in 2003 in het geheim verder gaan werken maar daarmee gestopt in 2009. Voor de duidelijkheid: de deal ging in in 2015.
Voor bron zie hierboven gaat er wel aardig uitgebreid op in. In 2009 zijn ze gestopt met het wapengedeelte maar ze hebben de capaciteiten om uiteindelijk makkelijk uit te breiden doorgezet, uranium en centrifuges, tot bijna tegen de deal aan ongeveer.

[..]

quote:
Ik denk dat je kijk op het proces om een kernwapen te maken wellicht wat simplistisch is. Dankzij de deal heeft Iran afstand gedaan van vrijwel al het uranium, van het enige uranium dat ze hebben wat military-grade is en van een deel van de machinerie om uranium te verrijken. Dat is niet iets wat een sterker Iran kan herstellen of in elk geval niet in korte tijd. De "breakout time" (hoe lang het duurt voor Iran een bom kan hebben) is daarmee van enkele weken naar ruim een jaar gegaan. Bovendien heeft het verleden aangetoond dat o.a. de VS en Israël uraniumverrijking kunnen verhinderen waardoor Iran wellicht nooit meer aan kernwapens toe komt.
Ik ben geen kernwapenexpert dus mijn kijk zal ongetwijfeld wat simplistisch zijn. Mij gaat het dan ook meer om de beweegredenen van Iran om dit te willen en te doen. De politieke en militaire context van Iran zal over tien jaar natuurlijk geheel anders zijn dan een land dat al jaren heeft geleden onder sancties. Ongetwijfeld zal het een jaar duren, misschien zelfs langer, maar dat betekent niet dat Iran het dan niet uit een veel sterkere positie kan doen.

quote:
En voor de derde (vierde?) keer of zo, de deal is inderdaad niet de beste deal ooit. Internationale multilaterale afspraken zijn niet zo simplistisch te vangen in goed en slecht zoals Trump doet. Dat hoeft ook helemaal niet om een positieve invloed te hebben op de situatie.
Internationale en multilaterale afspraken heb je vooral wat aan als staten er enigszins dezelfde belangen in hebben, dezelfde visie, maar Iran is geen Europese staat, Iran is geen Amerika, ze hanteren niet dezelfde belangen of strategie. En ja dat betekent dat je op deze manier elke afspraak wel de grond in kan boren en dat is zeker niet wat ik bedoel. Maar ik vind het naief om Iran te benaderen als een staat zoals wij dat zijn. En dit gaat niet alleen om Iran uiteraard.
pi_179015979
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:02 schreef Ulx het volgende:
kylegriffin1 twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 15:50:26 Bill O’Reilly offered to stand next to Sarah Sanders at White House briefings to “keep people in line,” according to Hollywood Reporter. https://t.co/d5mmVdHrhI reageer retweet
Dafuq?
Kritische journalisten moet je niet willen natuurlijk.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_179015983
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:02 schreef Tchock het volgende:
Conclusie: Iran's wapenprogramma ligt al sinds 2009 stil.

Het is waar dat Iran nog steeds onderzoek doet naar Uranium en de verrijking ervan voor de opwekking van energie. Dit is ook niet verboden onder de deal, trouwens, maar Iran doet er wel erg schimmig over.
Dat klopt. Zeer schimmig. Ze hebben zelf de beeldvorming er ook niet echt op verbeterd (overigens denk ik ook niet dat bijvoorbeeld een Rusland zat te wachten op Iran als staat met een kernwapen bijvoorbeeld).
pi_179015990
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:04 schreef DeParo het volgende:

[..]

Ik kan simpelweg niet meegaan in je "geen deal is beter dan een slechte deal"-logica. Iran wordt zonder deze deal gewoon niet belemmerd om het doel te bereiken wat jij zo graag wil voorkomen, behalve door de sancties, en die hebben in het verleden ook niet geholpen.
pi_179016009
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:00 schreef DeParo het volgende:

[..]

Hier staat wel een aardig overzicht:
https://www.iranwatch.org(...)rans-nuclear-program

Twee citaten:

[..]

En:

[..]

En ook de IAEA nog even:

[..]

Was genoeg aan de hand.
Jij leest je eigen links niet goed geloof ik. Sinds 2009 geen productie meer, maar wel wat gerelateerd onderzoek. Nou poeh hey, dat rechtvaardigt het eenzijdig opzeggen door de VS wel.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')