abonnement Unibet Coolblue
pi_179014271
quote:
Als hij iets aan zichzelf zou mogen veranderen, dan zou NPO 3FM-dj Domien Verschuuren graag wat minder driftig willen zijn.
"Als iets me niet aanstaat, kan ik opvliegerig reageren", legt de 30-jarige dj, die op de zender zijn eigen ochtendprogramma presenteert, uit.

Verschuuren geeft hierbij ook een voorbeeld. "Moet ik bijvoorbeeld in de Italiaanse bergen via smalle weggetjes naar beneden rijden, dan word ik overvallen door een paniekerige drift. En moeten de mensen om mij heen het ontgelden."

Een andere opvallende karaktereigenschap van de dj is dat hij overal een mening over heeft. "Over alles. Over muziek, interviews van collega's, over het verkeer."

"Of ik dan het handigste beroep heb als radio-dj met een microfoon voor mijn neus, kun je je afvragen. Maar juist doordat ik een uitgesproken mening heb, worden mijn programma's echt van míj. Het zorgt ervoor dat een ochtendshow interessant wordt."
Bron
pi_179016736
Meer een tekst voor Gordon. Deze gast is nog bang voor zijn eigen schaduw en is nooit boos.
De Tour is net als de gevangenis van Dendermonde, er zijn er 20 ontsnapt en weeral is er geen enkele Belg bij.
  Forum Admin/Beste/Leukste FA 2022 dinsdag 8 mei 2018 @ 16:42:15 #3
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_179016971
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:34 schreef Treinhomo het volgende:
-> [SHO]. }:|
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  dinsdag 8 mei 2018 @ 18:00:11 #4
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')