abonnement Unibet Coolblue
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 19:58:46 #76
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_179021514
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:54 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Jaja. Je moet normaal doen. Maar als mods hier Hitlerreferenties maken moet dat kunnen, maar als ik hier een aantal keer FREEJC roep dan kan ik een ban krijgen.

Het is een beetje willekeurig zo he. Ik snap dat je niet alles gaat uitschrijven. Maar nu is er een enorm grijs gebied.
Beide zitten inderdaad in een wat grijs gebied en dus afhankelijk van de context waarin het geplaatst wordt. Om even bij dat FREE te blijven. Je zult waarschijnlijk niet een ban krijgen omdat je zoiets eens een keertje zegt en je verder nergens een probleem van maakt (maar ook hier weer, uitzonderingen zijn mogelijk, wil je wat weten over een specifieke ban van jou kun je mailen of PM'en). Echter wordt het bijvoorbeeld verwijderd en/of aangesproken door een mod dat het niet gewenst is en je gaat dan nog door ligt het bijvoorbeeld weer meer voor de hand.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_179021541
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:58 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Beide zitten inderdaad in een wat grijs gebied en dus afhankelijk van de context waarin het geplaatst wordt. Om even bij dat FREE te blijven. Je zult waarschijnlijk niet een ban krijgen omdat je zoiets eens een keertje zegt en je verder nergens een probleem van maakt (maar ook hier weer, uitzonderingen zijn mogelijk, wil je wat weten over een specifieke ban van jou kun je mailen of PM'en). Echter wordt het bijvoorbeeld verwijderd en/of aangesproken door een mod dat het niet gewenst is en je gaat dan nog door ligt het bijvoorbeeld weer meer voor de hand.
Hitlerreferenties zijn ook niet eenmalig hoor.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 20:01:07 #78
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_179021555
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Hitlerreferenties zijn ook niet eenmalig hoor.
Het gaat me dan ook vooral om de context waarin iets geplaatst wordt. Heb ik die niet kan ik er weinig mee.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_179021565
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Het gaat me dan ook vooral om de context waarin iets geplaatst wordt. Heb ik die niet kan ik er weinig mee.
Dan heb je bij deze een pm.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 20:02:00 #80
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_179021576
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dan heb je bij deze een pm.
Die ik nog niet zie, maar ik zal ernaar kijken :P

Ontvangen, ik ga ernaar kijken
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_179021602
Ahh mijn reactie is weer weggehaald. Hypocriete mods hier.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179021718
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:58 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Beide zitten inderdaad in een wat grijs gebied en dus afhankelijk van de context waarin het geplaatst wordt. Om even bij dat FREE te blijven. Je zult waarschijnlijk niet een ban krijgen omdat je zoiets eens een keertje zegt en je verder nergens een probleem van maakt (maar ook hier weer, uitzonderingen zijn mogelijk, wil je wat weten over een specifieke ban van jou kun je mailen of PM'en). Echter wordt het bijvoorbeeld verwijderd en/of aangesproken door een mod dat het niet gewenst is en je gaat dan nog door ligt het bijvoorbeeld weer meer voor de hand.
Je snapt mijn punt niet echt. Ik doel er meer op dat jullie beleid een heel groot grijs gebied heeft. Terwijl dat niet nodig is. Waarom zou je dat doen? Stel gewoon een a4tje met een duidelijk beleid op zodat we weten wat wel en wat niet kan.

Ik mag bijvoorbeeld niet 10x FREEJC of Ties02 zeggen. Maar wel af en toe dat je moeder een hoer is en dat Hitler een mooie vent was.

Ik neem aan dat je snapt dat dit een behoorlijk debiel beleid is. :)
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 20:15:24 #83
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_179021948
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet echt. Ik doel er meer op dat jullie beleid een heel groot grijs gebied heeft. Terwijl dat niet nodig is. Waarom zou je dat doen? Stel gewoon een a4tje met een duidelijk beleid op zodat we weten wat wel en wat niet kan.

Ik mag bijvoorbeeld niet 10x FREEJC of Ties02 zeggen. Maar wel af en toe dat je moeder een hoer is en dat Hitler een mooie vent was.

Ik neem aan dat je snapt dat dit een behoorlijk debiel beleid is. :)
We hebben geen lijst met verboden woorden oid, juist omdat we rekening willen kunnen houden met bijvoorbeeld de aanleiding van hetgeen er gepost wordt (je kunt je bijvoorbeeld voorstellen dat mensen na een aanslag oid wat heftiger reageren, of nadat ze zelf de pleuris gescholden zijn ook wat harder reageren), is een user al langer topics aan het verstoren, of post iemand al tijden prima mee en gaat hij eens over de grens, speelt er al langer iets tussen users die over de grens gaan enzovoorts. Daar proberen we wel rekening mee te houden.

Zou je een lijst hebben die zegt dat op woord x een ban staat van y dagen kun je met bovenstaande eigenlijk al niets meer. Dat is onder meer waarom je op FOK! geen dergelijk A4'tje gaat vinden, aangezien we juist die context belangrijk vinden. Ik kan me overigens prima voorstellen dat dat wel ten koste gaat van de duidelijkheid. Zoals gezegd kun je natuurlijk altijd een mod aanschieten.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_179022089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:15 schreef Tagliano het volgende:

[..]

We hebben geen lijst met verboden woorden oid, juist omdat we rekening willen kunnen houden met bijvoorbeeld de aanleiding van hetgeen er gepost wordt (je kunt je bijvoorbeeld voorstellen dat mensen na een aanslag oid wat heftiger reageren, of nadat ze zelf de pleuris gescholden zijn ook wat harder reageren), is een user al langer topics aan het verstoren, of post iemand al tijden prima mee en gaat hij eens over de grens, speelt er al langer iets tussen users die over de grens gaan enzovoorts. Daar proberen we wel rekening mee te houden.

Zou je een lijst hebben die zegt dat op woord x een ban staat van y dagen kun je met bovenstaande eigenlijk al niets meer. Dat is onder meer waarom je op FOK! geen dergelijk A4'tje gaat vinden, aangezien we juist die context belangrijk vinden. Ik kan me overigens prima voorstellen dat dat wel ten koste gaat van de duidelijkheid. Zoals gezegd kun je natuurlijk altijd een mod aanschieten.
Oké, prima. Maar dan is het niet duidelijk wat wel en niet mag. Mods editten en verwijderen posts zonder dat ik weet waarom. Bij FREE en Ties02 weet ik het. Maar blijkbaar zijn er nog 40-45 dingen die ook niet door de beugel kunnen.

Ik zie regelmatig wat verdwijnen en bewerkt worden waarbij ik geen idee heb waarom. Loop ik daarin nou risico omdat ik recidivist ben? Terwijl ik geen idee heb wat er wel of niet mag.
pi_179022228
:’)

Sjezus, mensen nemen dit ook heel erg serieus he
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 20:27:39 #86
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_179022278
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:20 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Oké, prima. Maar dan is het niet duidelijk wat wel en niet mag. Mods editten en verwijderen posts zonder dat ik weet waarom. Bij FREE en Ties02 weet ik het. Maar blijkbaar zijn er nog 40-45 dingen die ook niet door de beugel kunnen.

Ik zie regelmatig wat verdwijnen en bewerkt worden waarbij ik geen idee heb waarom. Loop ik daarin nou risico omdat ik recidivist ben? Terwijl ik geen idee heb wat er wel of niet mag.
Mwoah, als je ziet dat het verwijderd is en je post het nog een keer of tien, dan mogelijk wel :P Als je dan een DM stuurt aan een mod met de vraag hoe en wat (of dat in FB vraagt) zou ik daar niet zo'n probleem in zien nee.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_179022783
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Mwoah, als je ziet dat het verwijderd is en je post het nog een keer of tien, dan mogelijk wel :P Als je dan een DM stuurt aan een mod met de vraag hoe en wat (of dat in FB vraagt) zou ik daar niet zo'n probleem in zien nee.
Maar zelfs als ik zie dat iets is verwijderd. Dan kan ik dat vragen. En dan is het zoiets debiels als Ties02. Dan denk ik goed, voeg ik het aan mijn verboden woorden toe.

Terwijl ik daarvoor zeg dat je moeder haar kontje heeft verkocht voor geld. Ofja geld, die slet moest mij betalen. Blij dat ze een keer een Fok pener van 32cm had. Beter dan die micropenis van je opa.

En dat blijft dan staan.

Snapte?

Anders stop ik hiermee hoor. Ze hebben FA's niet echt uitgekozen op intelligentie ofwel?
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 20:42:34 #88
446803 crew  Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_179022847
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar zelfs als ik zie dat iets is verwijderd. Dan kan ik dat vragen. En dan is het zoiets debiels als Ties02. Dan denk ik goed, voeg ik het aan mijn verboden woorden toe.

Terwijl ik daarvoor zeg dat je moeder haar kontje heeft verkocht voor geld. Ofja geld, die slet moest mij betalen. Blij dat ze een keer een Fok pener van 32cm had. Beter dan die micropenis van je opa.

En dat blijft dan staan.

Snapte?
Ja, ik kan weinig anders dan zeggen wat ik net deed. Ik kan me voorstellen dat het soms willekeurig overkomt als je geen a4'tje met verboden woorden hebt. Al zou dat in dit geval niet eens zoveel uitmaken denk ik.
quote:
Anders stop ik hiermee hoor. Ze hebben FA's niet echt uitgekozen op intelligentie ofwel?
Klopt.
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_179023172
Die behoefte aan regels, laat gaan joh, lekker belangrijk. Als je bang bent voor een ban dan weet je toch dat je op een grens zit en beter je mond kan houden? :P

En mods en FA’s mogen lekker afwijken van die regels en hun eigen gang gaan. Sjiek is het niet, maar het is een forum, geen rechtsstaat. :P
-nee-
  Hardste schreeuwer 2022 dinsdag 8 mei 2018 @ 21:48:22 #90
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179026084
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:43 schreef klaasweetalles het volgende:

[..]

volkert is een volksheld
Nuff said :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179026744
Lenny je moet gewoon een keer normaal doen
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 22:01:01 #92
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179026829
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nuff said :')
Is geregeld.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  dinsdag 8 mei 2018 @ 22:07:22 #93
374936 RensAjacied
VI Hooligans
pi_179027184
Zonder persoonlijke aanvallen of extra zout in de wonden gooien, het is wel schrikbarend hoe VBL in een paar jaar tijd totaal in elkaar is gezakt. "Vroeger was altijd beter" gaat niet altijd op maar voor VBL wel!
AFCA!
pi_179028504
Dus ik kan wel de conclusie trekken dat de meerderheid mij terug wil als moderator.
Noot noot.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 22:34:37 #95
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179028520
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Dus ik kan wel de conclusie trekken dat de meerderheid mij terug wil als moderator.
Huh.
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_179029182
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:59 schreef Heubach het volgende:
Lenny je moet gewoon een keer normaal doen
Waarom post jij hier nog? Je hebt toch zo'n hekel aan dit aids forum?
pi_179029853
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Goede communicatie dus tussen de mods en FA. :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

5,5 weken lang.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef Elan het volgende:

[..]

We zijn je schaapjes niet hoor. Met je uitweiden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:17 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Er vindt ongetwijfeld wel eens een misverstand plaats ja :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:18 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Wat heeft dat precies met schapen te maken? :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:19 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat banbeleid is de basis/het uitgangspunt. Wel hebben (F)A's in zijn algemeen de vrijheid om daarvan af te wijken als dat noodzakelijk is.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:18 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Verwijder verder gewoon dat banbeleid.
Als je voor 1 post gelijk een maand kan pakken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Als je dat echt vond, dan ben je wel heel fijngevoelig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:20 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Ik heb eigenlijk nog geen flauw idee over welke maandban je het hebt. Mocht het de jouwe betreffen kun je mailen naar het welbekende adres.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:20 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Verder heb je weer een topic aanzienlijk minder activiteit laten krijgen.
Goed werk, Tagliano. FOK! heeft in deze tijd echt zulke admins nodig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:21 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

De gene waar ik jou zogenaamd tot in het diepst beledigde.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:21 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Er staat mij persoonlijk weinig van bij. Maar zoals gezegd kun je mailen, dan kijk ik of een andere FA ernaar.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:22 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Heb ik nu niets meer aan.
Want de communicatie tussen de mods en de admins is namelijk zodanig slecht dat er in 5,5 weken niet naar gekeken kon worden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zelfs al zou ik hier destijds binnen een minuut antwoord op hebben gegeven, dan nog had je destijds kunnen mailen. Dat is echt de enige plek waar we wat kunnen doen aan de ban van jou of een ander.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Nee hoor.
Want andere bans zijn wel opgeheven na ophef in dit topic :)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:24 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Dat zou kunnen, er zou ook een andere reden voor kunnen zijn. Maar nogmaals, als je wat over je eigen ban kwijt wil kan dat in de mail, dit is daar niet de plek voor. Daar hou ik het dan ook bij wat dit betreft.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:26 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zoals gezegd, mail in het vervolg gerust als je het niet eens bent met je ban.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:27 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Je zou ook gewoon pro-actief topics kunnen kijken
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dan zou ik wat harder m'n best doen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:29 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Want als je na 5,5 weken niet eens 1 keer in een topic kan kijken. Dan heeft een doodgaand medium als fora wel iets actievere admins nodig.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:30 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Zoals gezegd, ik heb echt geen enkele behoefte noch de plicht om uit te leggen waarom ik de afgelopen tijd drukker ben geweest dan normaal en weinig tijd aan FOK! heb kunnen besteden.

Daarnaast zie ik nog steeds niet wat ik nog toe zou kunnen lichten naast wat Pharkus al gezegd heeft maar als dat er is hoor ik het graag.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:58 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Beide zitten inderdaad in een wat grijs gebied en dus afhankelijk van de context waarin het geplaatst wordt. Om even bij dat FREE te blijven. Je zult waarschijnlijk niet een ban krijgen omdat je zoiets eens een keertje zegt en je verder nergens een probleem van maakt (maar ook hier weer, uitzonderingen zijn mogelijk, wil je wat weten over een specifieke ban van jou kun je mailen of PM'en). Echter wordt het bijvoorbeeld verwijderd en/of aangesproken door een mod dat het niet gewenst is en je gaat dan nog door ligt het bijvoorbeeld weer meer voor de hand.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:00 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Hitlerreferenties zijn ook niet eenmalig hoor.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:01 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Het gaat me dan ook vooral om de context waarin iets geplaatst wordt. Heb ik die niet kan ik er weinig mee.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:01 schreef Insomnia2.0 het volgende:

[..]

Dan heb je bij deze een pm.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Die ik nog niet zie, maar ik zal ernaar kijken :P

Ontvangen, ik ga ernaar kijken
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:06 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Je snapt mijn punt niet echt. Ik doel er meer op dat jullie beleid een heel groot grijs gebied heeft. Terwijl dat niet nodig is. Waarom zou je dat doen? Stel gewoon een a4tje met een duidelijk beleid op zodat we weten wat wel en wat niet kan.

Ik mag bijvoorbeeld niet 10x FREEJC of Ties02 zeggen. Maar wel af en toe dat je moeder een hoer is en dat Hitler een mooie vent was.

Ik neem aan dat je snapt dat dit een behoorlijk debiel beleid is. :)
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:25 schreef Doublepain het volgende:
:’)

Sjezus, mensen nemen dit ook heel erg serieus he
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:27 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Mwoah, als je ziet dat het verwijderd is en je post het nog een keer of tien, dan mogelijk wel :P Als je dan een DM stuurt aan een mod met de vraag hoe en wat (of dat in FB vraagt) zou ik daar niet zo'n probleem in zien nee.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Maar zelfs als ik zie dat iets is verwijderd. Dan kan ik dat vragen. En dan is het zoiets debiels als Ties02. Dan denk ik goed, voeg ik het aan mijn verboden woorden toe.

Terwijl ik daarvoor zeg dat je moeder haar kontje heeft verkocht voor geld. Ofja geld, die slet moest mij betalen. Blij dat ze een keer een Fok pener van 32cm had. Beter dan die micropenis van je opa.

En dat blijft dan staan.

Snapte?

Anders stop ik hiermee hoor. Ze hebben FA's niet echt uitgekozen op intelligentie ofwel?
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:52 schreef Marsenal het volgende:
Die behoefte aan regels, laat gaan joh, lekker belangrijk. Als je bang bent voor een ban dan weet je toch dat je op een grens zit en beter je mond kan houden? :P

En mods en FA’s mogen lekker afwijken van die regels en hun eigen gang gaan. Sjiek is het niet, maar het is een forum, geen rechtsstaat. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:48 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Nuff said :')
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 21:59 schreef Heubach het volgende:
Lenny je moet gewoon een keer normaal doen
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]

Is geregeld.
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:34 schreef Jojoortje het volgende:
Dus ik kan wel de conclusie trekken dat de meerderheid mij terug wil als moderator.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
Zonder persoonlijke aanvallen of extra zout in de wonden gooien, het is wel schrikbarend hoe VBL in een paar jaar tijd totaal in elkaar is gezakt. "Vroeger was altijd beter" gaat niet altijd op maar voor VBL wel!
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 22:49 schreef Lenny_Leonard het volgende:

[..]

Waarom post jij hier nog? Je hebt toch zo'n hekel aan dit aids forum?
Tl;dr..
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:22:54 #98
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_179030659
Goede tijden slechte tijden hier. Neem niet alles te serieus hier boys kom op.
pi_179030749
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 23:22 schreef KingRoland het volgende:
Goede tijden slechte tijden hier. Neem niet alles te serieus hier boys kom op.
ga weg dan
  woensdag 9 mei 2018 @ 00:05:09 #100
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179031811
Het is maar een forumpje.

- haags_kwartiertje
Oh.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')