abonnement Unibet Coolblue
pi_179001668
Zelf heb ik nooit echt op een sportvereniging gezeten. Toen ik 14 was wilde ik eigenlijk op voetbal gaan. Toch maar niet gedaan. Komend seizoen, wil ik 25 jaar, dan toch eindelijk op voetbal gaan. Heb nooit een teamsport gedaan. Het team waar ik in terecht kom voetbalt bijna iedereen al van jonge leeftijd. Het is een laagdrempelig niveau. Maar dan nog vele malen beter dan mij, Ik kan nog geeneens fatsoenlijk een bal aannemen. En ook heb ik op dit moment niet de conditie om 90 minuten vol te maken doordat ik eigenlijk niet sport. Enfin dat zal wel los lopen. Dat ik kneiterslecht ben daar ben ik al op voorbereid.

Ik heb daarnaast nog wel veel moeite met gezamenlijk douchen. Ik heb dit nog nooit gedaan. De enige die mij naakt ziet is al enige jaren slechts mijn vriendin. En ik zit er niet bepaald op te wachten om met mannen naakt te douchen. Is het normaal om bij de senioren op het platteland autochtone omgeving met je boxer aan te douchen?

Tips of adviezen. Ik hoor het allemaal graag.
pi_179001743
25 is niet oud
pi_179001770
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:28 schreef PSVCL het volgende:
25 is niet oud
Vandaar ook de haakjes. Is niet écht oud.

Toen ik 14 was schaamde ik mij zo om als 'late starter' aan te sluiten. Dat ik het eigenlijk 11 jaar uitgesteld heb.
  maandag 7 mei 2018 @ 22:31:36 #4
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179001855
Niks mis met samen douchen.
Beetje salami gluren.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 7 mei 2018 @ 22:33:31 #5
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_179001908
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks mis met samen douchen.
Beetje salami gluren.
Samen douchen is prima. Als je vervolgens de stap neemt om elkaar lekker af te zuigen na elke wedstrijd is het helemaal genieten.
pi_179001915
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:29 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Vandaar ook de haakjes. Is niet écht oud.

Toen ik 14 was schaamde ik mij zo om als 'late starter' aan te sluiten. Dat ik het eigenlijk 11 jaar uitgesteld heb.
Ok , en tijdens het douchen gewoon een boxer aan .
pi_179001956
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
Niks mis met samen douchen.
Beetje salami gluren.
Naja. Er gaan dus hardnekkige geruchten dat ik zeer groot geschapen ben. En ondertussen hebben ze dit in een aantal jaar naar mythische proporties geschept. Zitten een paar vrienden van mij bij. Volgens mij ben ik idd wel bovengemiddeld. Maar ik weet dan ook meteen dat er mensen bij zijn die reikhalzend uitkijken om mijn worst voor het eerst in het echt te zien. :{

Klinkt bijna jiskefet nu ik het mij zo hoor zeggen 8)7 maar goed daardoor voel ik me er extra onprettig bij.
  maandag 7 mei 2018 @ 22:41:12 #8
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_179002107
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:35 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Naja. Er gaan dus hardnekkige geruchten dat ik zeer groot geschapen ben. En ondertussen hebben ze dit in een aantal jaar naar mythische proporties geschept. Zitten een paar vrienden van mij bij. Volgens mij ben ik idd wel bovengemiddeld. Maar ik weet dan ook meteen dat er mensen bij zijn die reikhalzend uitkijken om mijn worst voor het eerst in het echt te zien. :{

Klinkt bijna jiskefet nu ik het mij zo hoor zeggen 8)7 maar goed daardoor voel ik me er extra onprettig bij.
Stuur maar een foto.
Ik ben expert en kan je zeggen of hij bovengemiddeld is.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
  maandag 7 mei 2018 @ 22:45:13 #9
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_179002198
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:35 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Naja. Er gaan dus hardnekkige geruchten dat ik zeer groot geschapen ben. En ondertussen hebben ze dit in een aantal jaar naar mythische proporties geschept. Zitten een paar vrienden van mij bij. Volgens mij ben ik idd wel bovengemiddeld. Maar ik weet dan ook meteen dat er mensen bij zijn die reikhalzend uitkijken om mijn worst voor het eerst in het echt te zien. :{

Klinkt bijna jiskefet nu ik het mij zo hoor zeggen 8)7 maar goed daardoor voel ik me er extra onprettig bij.
Na paar keer is gevoel van schaamte wel weg en douchen zonder boxer is wel vrij praktisch. Het is mannen onder elkaar, dan maakt dat niet uit.
  maandag 7 mei 2018 @ 22:46:13 #10
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179002223
Wat is dit nou weer voor topic :`)

En als je niet wil douchen moet je een Marokkanenteam uitkiezen. Die douchen meestal niet en als ze het al doen met een boxershort aan. Bijkomend voordeel is dat elke wedstrijd gestaakt wordt en je dus ook niet de 90 minuten volmaakt. Extra bijkomend voordeel is dat Marokkanen doorgaans de bal nooit afspelen dus dan valt het minder op dat je er geen vinkentering van kan.

Win win win

Nou, joe.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  maandag 7 mei 2018 @ 22:46:44 #11
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_179002235
Overigens viel het mij wel tegen. Door het gebrek aan techniek. Het is wel enigszins vervelend de kneus van het team te zijn, ook al zijn ze al lang blij dat je mee doet.
  maandag 7 mei 2018 @ 22:47:40 #12
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179002254
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:46 schreef Immerdebestebob het volgende:
Overigens viel het mij wel tegen. Door het gebrek aan techniek. Het is wel enigszins vervelend de kneus van het team te zijn, ook al zijn ze al lang blij dat je mee doet.
Gewoon lekker op de back gaan staan, daar hoef je niks voor te kunnen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179002255
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:33 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ok , en tijdens het douchen gewoon een boxer aan .
Doe normaal joh. Dat is ranzig.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 7 mei 2018 @ 22:52:15 #14
414990 Immerdebestebob
Frikandellenfetisjist
pi_179002406
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:47 schreef Caland het volgende:

[..]

Gewoon lekker op de back gaan staan, daar hoef je niks voor te kunnen.
Wel kut als ze druk zetten en je weer terug moet op de keeper of in het andere geval een kutbal door het midden geeft om de aanvaller te bereiken. Rechts of links mid is dan chiller. Geef je niet gelijk open kans weg als je blundert en mooi inzakken en druk zetten net hoe het uit komt.
pi_179002452
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:47 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Doe normaal joh. Dat is ranzig.
niet als je een schone boxer meeneemt 8-)

heb in de jeugd in een team gespeeld 13 Nederlanders en 1 andere Marokkaan , toen nog zonder.
later in een team met 14 Marokkanen daar wel met omdat iedereen het deed, alleen was het team na een maand uit elkaar omdat niemand contributie wilde betalen en er maar 4 man kwamen opdagen op de training_O_
  maandag 7 mei 2018 @ 22:54:15 #16
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179002467
Gewoon doen inderdaad, vooral als er ook nog vrienden van je bijzitten. En douchen zonder boxershort, als je krampachtig met een handdoek ofzo gaat klooien gaan ze ook wel gluren. En wat boeit het. Zou bij ons in ieder geval meer grappen over gemaakt als je met boxershort gaat douchen.
  maandag 7 mei 2018 @ 22:54:40 #17
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179002482
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

niet als je een schone boxer meeneemt 8-)

heb in de jeugd in een team gespeeld 13 Nederlanders en 1 andere Marokkaan , toen nog zonder.
later in een team met 14 Marokkanen daar wel met omdat iedereen het deed, alleen was het team na een maand uit elkaar omdat niemand contributie wilde betalen en er maar 4 man kwamen opdagen op de training_O_
Verrassend.
pi_179002505
Ik heb ook al iets van twintig jaar niet meer gevoetbald en het lijkt mij ook wel wel leuk om dat weer te doen. Ik kon er toen alleen al geen reet van en nu nog minder, dus het moet wel echt een reteslecht team zijn om het voor mij een beetje leuk te maken.
  maandag 7 mei 2018 @ 22:59:10 #19
444149 Eejit
What's the craic?
pi_179002588
Ik zou gewoon zonder boxer douchen. Als iedereen een boxer aan heeft kun je hem altijd aanlaten.
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
pi_179002596
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

niet als je een schone boxer meeneemt 8-)

heb in de jeugd in een team gespeeld 13 Nederlanders en 1 andere Marokkaan , toen nog zonder.
later in een team met 14 Marokkanen daar wel met omdat iedereen het deed, alleen was het team na een maand uit elkaar omdat niemand contributie wilde betalen en er maar 4 man kwamen opdagen op de training_O_
Dan was je je lul toch niet? Wij hadden altijd 4/5 met boxer. Allemaal Afrikanen en een Turk. Vond dat altijd nog wel oke, maar blanken die dat doen kun je niet serieus nemen.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179002629
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

niet als je een schone boxer meeneemt 8-)

heb in de jeugd in een team gespeeld 13 Nederlanders en 1 andere Marokkaan , toen nog zonder.
later in een team met 14 Marokkanen daar wel met omdat iedereen het deed, alleen was het team na een maand uit elkaar omdat niemand contributie wilde betalen en er maar 4 man kwamen opdagen op de training_O_
Lol dat verhaal. Lekker tuig team ofniet😂
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  maandag 7 mei 2018 @ 23:02:18 #22
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_179002682
Ik heb uit zeer betrouwbare bron vernomen dat DonRaja wel goed kan voetballen
  maandag 7 mei 2018 @ 23:07:25 #23
444149 Eejit
What's the craic?
pi_179002795
Maar zou zeggen, koop een bal en zorg dat je meer kan dan alleen puntertjes geven :)
Tiocfaidh ár lá!
We are the pride of the North!
pi_179002801
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:00 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Lol dat verhaal. Lekker tuig team ofniet😂
Ja man waardeloos team , niet komen trainen maar wel een basisplaats eisen .
pi_179002827
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:07 schreef PSVCL het volgende:

[..]

Ja man waardeloos team , niet komen trainen maar wel een basisplaats eisen .
Bal je nu nog dan?
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
pi_179002947
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:08 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Bal je nu nog dan?
niet meer nee ,heel af en toe nog met het team van mn broertje

Jij wel?
pi_179003180
:') dat gelul over onderbroek aan of uit :')

Als je je ding doet voor je team maakt niemand er een punt van.

Zelfde met ramadan. Dan spelen sommige Marokkaanse spelers soms wat minder. In andere wedstrijden maken ze regelmatig het verschil.

Bij nader inzien, er komen wat verdrongen herinneringen boven :') , beter doen Hollanders ook onderbroek aan. Bukte er een keer 1 om een fles shampoo te pakken. Keek zo die Koentunnel naar binnen :r was geen florissant aanzien :N
pi_179003488
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:24 schreef Mojo.jojo het volgende:
:') dat gelul over onderbroek aan of uit :')

Als je je ding doet voor je team maakt niemand er een punt van.

Zelfde met ramadan. Dan spelen sommige Marokkaanse spelers soms wat minder. In andere wedstrijden maken ze regelmatig het verschil.

Bij nader inzien, er komen wat verdrongen herinneringen boven :') , beter doen Hollanders ook onderbroek aan. Bukte er een keer 1 om een fles shampoo te pakken. Keek zo die Koentunnel naar binnen :r was geen florissant aanzien :N
Coentunnel
* Verwijderd *
pi_179009148
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:33 schreef fetX het volgende:

[..]

Samen douchen is prima. Als je vervolgens de stap neemt om elkaar lekker af te zuigen na elke wedstrijd is het helemaal genieten.
Welke vereniging is dit? Moest ik vragen van een vriend. Grgr
U MAD?
pi_179010064
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:26 schreef TserrofEnoch het volgende:
Zelf heb ik nooit echt op een sportvereniging gezeten. Toen ik 14 was wilde ik eigenlijk op voetbal gaan. Toch maar niet gedaan. Komend seizoen, wil ik 25 jaar, dan toch eindelijk op voetbal gaan. Heb nooit een teamsport gedaan. Het team waar ik in terecht kom voetbalt bijna iedereen al van jonge leeftijd. Het is een laagdrempelig niveau. Maar dan nog vele malen beter dan mij, Ik kan nog geeneens fatsoenlijk een bal aannemen. En ook heb ik op dit moment niet de conditie om 90 minuten vol te maken doordat ik eigenlijk niet sport. Enfin dat zal wel los lopen. Dat ik kneiterslecht ben daar ben ik al op voorbereid.

Ik heb daarnaast nog wel veel moeite met gezamenlijk douchen. Ik heb dit nog nooit gedaan. De enige die mij naakt ziet is al enige jaren slechts mijn vriendin. En ik zit er niet bepaald op te wachten om met mannen naakt te douchen. Is het normaal om bij de senioren op het platteland autochtone omgeving met je boxer aan te douchen?

Tips of adviezen. Ik hoor het allemaal graag.
Lekker man, ergens in het 8e voetballen met wat ander jongens op leeftijd
Volle bak opstap op zaterdag, zondag ontbijten met een broodje frikandel mayo en bij de warming up nog snel even in de bosjes kotsen

Heel de wedstrijd snel vergeten en dan weer de kantine in!
  dinsdag 8 mei 2018 @ 15:28:08 #31
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_179015022
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 11:15 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Welke vereniging is dit? Moest ik vragen van een vriend. Grgr
FC Bal in de Zak
pi_179018645
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:13 schreef PSVCL het volgende:

[..]

niet meer nee ,heel af en toe nog met het team van mn broertje

Jij wel?
No man. Ben wel lid, maar kom eigenlijk zelden.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 8 mei 2018 @ 18:21:09 #33
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_179019249
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:24 schreef Mojo.jojo het volgende:
:') dat gelul over onderbroek aan of uit :')

Als je je ding doet voor je team maakt niemand er een punt van.

Zelfde met ramadan. Dan spelen sommige Marokkaanse spelers soms wat minder. In andere wedstrijden maken ze regelmatig het verschil.

Bij nader inzien, er komen wat verdrongen herinneringen boven :') , beter doen Hollanders ook onderbroek aan. Bukte er een keer 1 om een fles shampoo te pakken. Keek zo die Koentunnel naar binnen :r was geen florissant aanzien :N
Wat zit je naar zijn kont te kijken, ben je zemmel of wat?
pi_179019388
Bang zijn voor gezamenlijk douchen :')
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 18:47:19 #35
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_179019772
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
Wat is dit nou weer voor topic :`)

En als je niet wil douchen moet je een Marokkanenteam uitkiezen. Die douchen meestal niet en als ze het al doen met een boxershort aan. Bijkomend voordeel is dat elke wedstrijd gestaakt wordt en je dus ook niet de 90 minuten volmaakt. Extra bijkomend voordeel is dat Marokkanen doorgaans de bal nooit afspelen dus dan valt het minder op dat je er geen vinkentering van kan.

Win win win

Nou, joe.
:D
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_179019785
Ben op m'n 21e weer gaan voetballen nadat ik van m'n 6e tot 18e altijd gevoetbald had.
Geen aanrader.
pi_179019932
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:46 schreef Caland het volgende:
Wat is dit nou weer voor topic :`)

En als je niet wil douchen moet je een Marokkanenteam uitkiezen. Die douchen meestal niet en als ze het al doen met een boxershort aan. Bijkomend voordeel is dat elke wedstrijd gestaakt wordt en je dus ook niet de 90 minuten volmaakt. Extra bijkomend voordeel is dat Marokkanen doorgaans de bal nooit afspelen dus dan valt het minder op dat je er geen vinkentering van kan.

Win win win

Nou, joe.
Je vergeet nog een belangrijk voordeel, je hoeft het bakkie bier niet te delen na de wedstrijd ^O^
pi_179020161
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 18:47 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ben op m'n 21e weer gaan voetballen nadat ik van m'n 6e tot 18e altijd gevoetbald had.
Geen aanrader.
Waarom niet?
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:23:12 #39
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179020625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:03 schreef TserrofEnoch het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik ongeveer hetzelfde. Tot ongeveer mijn zeventiende gevoetbald. Toen gestopt omdat het niet meer te combineren was met mijn bijbaan. Geld verdienen om uit te kunnen gaan, telefoon- en sportschoolabonnement te betalen en op zuipvakantie te kunnen ging toch even voor.

Later weer begonnen in een seniorenelftal, maar vond het toch tegenvallen. Op zaterdagavond hield ik er altijd een beetje rekening mee, vaak om 09:00 uur verzamelen dus dat betekent de volgende ochtend weer redelijk op tijd eruit. Helaas deden mijn teamgenoten dit niet. 's ochtends in de Whatsappgroep al veel quasi-grappige opmerkingen als 'ik ga niet koppen' etc.. Ik snap wel dat we niet bij Real Madrid voetballen, maar als ik op zondagochtend ga voetballen wil ik ook gewoon winnen. Niet verliezen van een, in principe, minder team omdat vijf/zes van de elf spelers nog halfbezopen op het veld staan en geen knikker raken. Het samen douchen was voor mij nooit echt een issue, team bestond uitsluitend uit autochtonen. De grootste etnische afwijking binnen ons team was iemand met een Engelse oma van moederskant en zelfs hij werd 'die Engelsman' genoemd. Dan weet je het wel. In zo'n team vol boeren (begrijp me niet verkeerd, ben zelf ook wel een boertje) wordt het ook niet echt gewaardeerd als je zegt dat je na de wedstrijd meteen wil gaan omdat ik nog boodschappen of iets voor mijn studie wilde doen. Je bent dan eigenlijk sociaal verplicht om de hele middag in de kantine broodjes frikandel te eten en bier te drinken terwijl je naar de Eredivisie-wedstrijden kijkt. Ook wel eens gedaan maar dan kom je om 17:00 uur toch weer iets te dronken thuis en dan voelde het toch alsof mijn zondag verneukt was. Daarnaast bij ons ook vaak gezeik over wie er moest rijden naar uitwedstrijden omdat sommige spelers over een auto beschikken en andere jongens weer niet. Je zou zeggen dat dit makkelijk op te lossen is maar dat viel in de praktijk dus tegen.

Tegenwoordig op zaterdagavond lekker even naar de kroeg, de volgende ochtend niet al te vroeg opstaan en even gewichten te gaan smijten in de sportschool.

Mijn beeld zal wel enigszins vertekend zijn, lag ook aan mijn team. Natuurlijk was het soms best leuk, maar met name het lage niveau door alcohol- en drugsgebruik op de avond ervoor begon me heel erg tegen te staan. Dus ik zou zeggen zorg dat je in een team terecht komt met gasten die het niet té serieus nemen maar voetballen wel wat belangrijker vinden dan zuipen, snuiven en slikken de avond ervoor.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:24:03 #40
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179020649
Daarom lekker op zaterdag gaan voetballen, kan je daarna gewoon stappen.
VBL SC influencer
Left, right, behind
pi_179020761
Als je op zondagvoetbal gaat ben je ook wel een enorme mongool.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:55:07 #42
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179021430
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:24 schreef Caland het volgende:
Daarom lekker op zaterdag gaan voetballen, kan je daarna gewoon stappen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:29 schreef LordVoldermort het volgende:
Als je op zondagvoetbal gaat ben je ook wel een enorme mongool.
Kan hier in de omgeving voor senioren niet op zaterdag hoor.
pi_179021446
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]


[..]

Kan hier in de omgeving voor senioren niet op zaterdag hoor.
Waar woon je dan in godsnaam? In mijn dorp had je al 6 clubs.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 8 mei 2018 @ 19:57:40 #44
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179021495
quote:
5s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:55 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

Waar woon je dan in godsnaam? In mijn dorp had je al 6 clubs.
Inmiddels verhuisd, maar dit was in een dorp in het westen van Brabant. Dorp waar ik speelde had één club met ongeveer twaalf seniorenelftallen. Daarnaast in de omgeving wat kleinere dorpen met maximaal vier seniorenelftallen. Spelen allemaal op zondag.
pi_179021530
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:57 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Inmiddels verhuisd, maar dit was in een dorp in het westen van Brabant. Dorp waar ik speelde had één club met ongeveer twaalf seniorenelftallen. Daarnaast in de omgeving wat kleinere dorpen met maximaal vier seniorenelftallen. Spelen allemaal op zondag.
Dat is wel kut ja. Dan was ik ook gestopt.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  dinsdag 8 mei 2018 @ 20:02:31 #46
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179021591
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:53 schreef PSVCL het volgende:

[..]

niet als je een schone boxer meeneemt 8-)

heb in de jeugd in een team gespeeld 13 Nederlanders en 1 andere Marokkaan , toen nog zonder.
later in een team met 14 Marokkanen daar wel met omdat iedereen het deed, alleen was het team na een maand uit elkaar omdat niemand contributie wilde betalen en er maar 4 man kwamen opdagen op de training_O_
Gestel?
pi_179021735
quote:
9s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:55 schreef LordVoldermort het volgende:

[..]

No man. Ben wel lid, maar kom eigenlijk zelden.
Ik ken het 8-)
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 20:02 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]

Gestel?
Daar spelen de meeste van de boys nu .. het was een kilometer verderop bij de amateurtak van FC Eindhoven
  dinsdag 8 mei 2018 @ 20:21:06 #49
333026 ZuidGrens
VI Hooligans
pi_179022101
quote:
Haha, ja daarom dacht ik dat je daar voetbalde. Zijn inderdaad bekend van die filmpjes. Veel harde kern PSV daar (vroeger in ieder geval, volgens mij is een deel wel gestopt nu). Maar gekke club hoor.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 20:46:28 #50
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_179022968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 19:55 schreef ZuidGrens het volgende:

[..]


[..]

Kan hier in de omgeving voor senioren niet op zaterdag hoor.
_O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')