abonnement Unibet Coolblue
pi_178997384
Ik wil één schakelaar op één lamp aansluiten. Simpel, zou je denken. In al mijn haast heb ik echter een wisselschakaar gekocht en deze is in principe bedoelt om door te lussen naar een volgende schakelaar.

Is deze in mijn situatie toch te gebruiken of kan ik beter een andere schakelaar kopen?
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_178997441
Dan hou je toch gewoon een poort leeg?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178997444
Zou gewoon moeten kunnen werken.
pi_178997489
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:07 schreef Jordy-B het volgende:
Dan hou je toch gewoon een poort leeg?
Dat was wel mijn gedachte maar wist het niet zeker.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 20:11:20 #5
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_178997516
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:05 schreef Mgolovic het volgende:
Ik wil één schakelaar op één lamp aansluiten. Simpel, zou je denken. In al mijn haast heb ik echter een wisselschakaar gekocht en deze is in principe bedoelt om door te lussen naar een volgende schakelaar.

Is deze in mijn situatie toch te gebruiken of kan ik beter een andere schakelaar kopen?
Die kun je gewoon enkelpolig aansluiten hoor; dan gebruik je de andere toch niet ?
Dat werkt prima :)

Er zijn ook bijna geen dedicated enkelpolige schakelaars te koop; men gebruikt gewoon een wisselschakelaar.
pi_178997618
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:11 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Die kun je gewoon enkelpolig aansluiten hoor; dan gebruik je de andere toch niet ?
Dat werkt prima :)

Er zijn ook bijna geen dedicated enkelpolige schakelaars te koop; men gebruikt gewoon een wisselschakelaar.
Weer wat geleerd :)

Na jaren van 2 linker handen begin ik heel langzaamaan wat handiger te worden maar check het zeker bij elektra liever een keer te veel dan te weinig.
Ik heb geen speciaal talent. Ik ben slechts nieuwsgierig.
pi_178998197
Werkt prima, zolang je maar 2 contacten aansluit. Hoet moeder- en het wisselcontact; van die laatste zijn er 2, je gebruikt er 1
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')