Ik las het ja Simpel volkquote:Op zaterdag 19 mei 2018 09:45 schreef b2py het volgende:
Hago, voor al uw reiniging en machinistenmepperij 😅
Hadden ze nu maar die Unimogs gehad net als Prorail. Dan hadden die reizigers zelfs hun aansluiting nog gehaald.quote:Op zondag 20 mei 2018 01:16 schreef dennistd het volgende:
Gestrande ICE op de HSL tussen Luik en Aachen: https://twitter.com/AdrianBebb/status/997413377331859456
Nou nou nou, doe even normaal zeg.quote:Op vrijdag 18 mei 2018 19:55 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik zie gewoon een achterlijke kafferhoer die gewoon lak heeft aan die man met die rode vlag. Levensgevaarlijk. Rijontzegging voor 10 jaar minimum. De maatschappij kan veel leed bespaard worden.
quote:14.40-15.10 uur RAIL AWAY (HH)
Serie over markante spoorlijnen.
Kroatië: Zagreb-Knin
De legendarische Oriënt Express rijdt
er niet meer,maar nog steeds is de
trein een uitstekend vervoermiddel om
Kroatië te verkennen.
Als je uit het treinraam kijkt,trekken
er eeuwenoude forten,kristalheldere
rivieren en watervallen,uitgestrekte
bossen en diepe canyons aan je
voorbij.We stappen op in de hoofdstad
Zagreb en rijden tot aan Knin.
komt net nog eentje door amstel richting het zuidenquote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:23 schreef MCH het volgende:
De Thalys zag ik net langs Woerden rijden, vaag.
aanrijding met persoon tussen Adam en schiphol ergensquote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:36 schreef Koen66 het volgende:
Uurtje geleden reed er nog gewoon een Thalys langs de A4 bij het ringvaartaquaduct richting zuid
Geen treinen Sloterdijk - Lelylaan daardoor.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 08:50 schreef HaverMoutKoekje het volgende:
[..]
aanrijding met persoon tussen Adam en schiphol ergens
maar ook geen intercity tussrn schiphol en Amersfoort, wat ik niet helemaal snap danquote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:09 schreef James1988 het volgende:
[..]
Geen treinen Sloterdijk - Lelylaan daardoor.
De reden waarom het alleen onder viaducten of bruggen gedaan wordt, lijkt me omdat de portalen veel dichter bij elkaar moeten staan bij de verlaagde afstand. Het lijken wel ~2x zo veel portalen, op plekken zoals waar de nieuwe busbrug bij Zwolle is geplaatst.quote:Op donderdag 17 mei 2018 15:38 schreef Goverman het volgende:
[..]
Nee, problemen levert het niet op, want de rijdraad (waar de stroomafnemer dus tegen aan zit) hangt altijd op dezelfde hoogte (5,5 meter als ik het wel heb). Een verlaagde bovenleiding betekent dat de ophangdraden lager zitten: de afstand tussen de ophangdraad en de rijdraad is dan korter. Dat is vooral handig wanneer een bovenleiding onder een viaduct hangt. Waarom het dan niet altijd die (korte) afstand is weet ik zo niet. Maar daar zal ongetwijfeld een (technische) reden voor zijn.
Die komen daar niet in de buurt.quote:Op dinsdag 22 mei 2018 09:26 schreef dcm360 het volgende:
Daarvan moeten de treinen wellicht langs de storing voordat ze hun rit beginnen?
Wat zie jij dan?quote:Op maandag 21 mei 2018 00:22 schreef DeaDLocK2K het volgende:
Helemaal na eerder geroeptoeter van jouzelf over "eerst het onderzoek afwachten".
Die beginnen/eindigen in Schiphol toch? Daar keerde ook de ICd. Misschien was er geen plek in Schiphol voor beide?quote:
Tja, misschien materialen die voor evenementen nodig zijn verplicht via het spoor aanleveren? Dat lijkt me al een flink deel van de overlast weg te nemen.twitter:redactieadun twitterde op dinsdag 22-05-2018 om 06:35:36 Omwonenden zijn toenemende overlast van #Spoorwegmuseum in #Utrecht beu "Het lijkt wel een tweede #Schiphol." https://t.co/5Zx6407Nm1 reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |