abonnement Unibet Coolblue
  Vis een optie? maandag 7 mei 2018 @ 18:06:31 #1
70532 loveli
N
pi_178994808
'"Outlaw In Em"
Diagonaal geflipt Kiribatiaans voor: Krumpen is toch hartstikke leuk




Lyrics
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger zal in Lissabon zijn lied ten gehore brengen vanaf een verhoogd podium, met sfeervol blauw licht, wat achtergrondlampen en omringd door vier "muzikanten" (dansers). In het begin van het nummer staan deze heren, geheel volgens de regels van het songfestival, duidelijk nep hun instrument te bespelen. Halverwege het nummer breekt echter hun innerlijke Outlaw los, gooien zij hun instrumenten weg en gaan uitbundig (met hier en daar een aanwijzing van onze Way) hun eigen ding doen.

Wat hun eigen ding is? Wel, Krumpen natuurlijk!
Krumping is een dans ontwikkeld in Los Angeles door de dansers Ceasare "Tight Eyez" Willis en Jo'Artis "Big Mijo" Ratti. Zoals wij allemaal natuurlijk weten is Krumping gebaseerd op het eerdere Clowning, oftewel Clowndansen (maar waag het niet Waylons act een circusact te noemen, witbips).

Dat laatste gaat natuurlijk ook op voor alle niet-witte bipsen die de act niet begrijpen.
Finale? We gaan het zien donderdag.
Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
  maandag 7 mei 2018 @ 18:06:45 #2
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178994812
Ik vind hem nog steeds een knurft omdat hij zo aangebrand reageert op degelijk onderbouwde kritiek van mensen die hun taak en liefhebberij serieus nemen (nee, we zien geen 8 seconden, we zien écht veel meer). Maar als die reactie eigenlijk de druppel was die de emmer deed overlopen omdat de media al maanden zulke intense ratten blijken te zijn (echt, hoe kun je, huillie Stefan, maar nog erger de Story! :o ), dan ben ik toch weer #teamwaylon . Zucht. Wat een achtbaan.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178994826
I don't understand why we don't get it right
Why do we keep going round and round
At the end of the day
We've only got ourselves to blame


Maar goed, met Australië zelf gaat het ook niet zo lekker.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:07:33 #4
368283 ato
pi_178994828
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:06 schreef Andromache het volgende:
Ik vind hem nog steeds een knurft omdat hij zo aangebrand reageert op degelijk onderbouwde kritiek van mensen die hun taak en liefhebberij serieus nemen (nee, we zien geen 8 seconden, we zien écht veel meer). Maar als die reactie eigenlijk de druppel was die de emmer deed overlopen omdat de media al maanden zulke intense ratten blijken te zijn (echt, hoe kun je, huillie Stefan, maar nog erger de Story! :o ), dan ben ik toch weer #teamwaylon . Zucht. Wat een achtbaan.
Stap maar in *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_178994853
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:03 schreef Fred_B het volgende:
Had die wel door dat het überhaupt gefilmd werd?
Die Noel zegt: ik ben hier in opdracht van AD video dus dat lijkt me wel ja.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:08:44 #6
368283 ato
pi_178994856
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:07 schreef Fred_B het volgende:
I don't understand why we don't get it right
Why do we keep going round and round
At the end of the day
We've only got ourselves to blame


Maar goed, met Australië zelf gaat het ook niet zo lekker.
Dan kan je wel zo'n lief schattig meisje zijn, je bent er nog niet.
Nog even wachten Maan :{w
Life can be a bitch, so like it..
pi_178994870
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:06 schreef Andromache het volgende:
Ik vind hem nog steeds een knurft omdat hij zo aangebrand reageert op degelijk onderbouwde kritiek van mensen die hun taak en liefhebberij serieus nemen (nee, we zien geen 8 seconden, we zien écht veel meer). Maar als die reactie eigenlijk de druppel was die de emmer deed overlopen omdat de media al maanden zulke intense ratten blijken te zijn (echt, hoe kun je, huillie Stefan, maar nog erger de Story! :o ), dan ben ik toch weer #teamwaylon . Zucht. Wat een achtbaan.
De act is gewoon echt slecht. Daar helpt wild om je heen slaan niet tegen. Het probleem is gewoon dat d'n Pannecoucke weer matig werk aflevert. Dat niet elke vorm van kritiek even subtiel en smaakvol was, is wel het geval, maar dan nog had je dat moeten voorkomen door met een passend optreden te verschijnen.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178994877
Ik kom niet meer bij als Waylon straks een televotemagneet blijkt, en iedereen die act straks gewoon tof vindt met die dansers. Die man van escunited (weet ff z’n naam niet meer) zei ook in een review van de tweede rehearsal dat de persreacties ovedreven waren.

Het komt wel goed. :)

En anders maar niet. :P
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 18:10:07 #9
163650 Greys
pi_178994878
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar hij geeft nu enkel meer redenen om mensen slecht te laten schrijven.
Laat die stumperd gewoon zitten, en neem desnoods een woordvoerder of bedenk vooraf hoe je gaat reageren.
Ik neem dat soort kranten met een grote korrel zout en kijk naar zijn optreden en interviews.
Dat ben ik ook echt met je eens, dat Raatgever nu eigenlijk krijgt wat ie al maanden wilde, een Waylon die laat merken hoe dwars het hem zit na al die tijd.

Maar aan de andere kant begrijp ik Waylon ook weer dat ie de appjes heeft laten zien. Als mens. Dat je niet alles over je heen kunt laten gaan en je manager voor leugenaar uit kunt laten maken. Dat mensen nu kunnen zien waarvoor hij excuses wilde in april en dat dat niet om alleen zure stukjes ging. Als ik me er ook maar één procent in verplaats hoe dat allemaal voelt hoe fucking oneerlijk al z'n berichtgeving was al die maanden, op een conflict met een manager gebaseerd, kan ik me oprecht voorstellen dat je uiteindelijk er niet meer tegen kunt en de waarheid wilt laten zien.

Dus ja. Dubbel. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:10:43 #10
368283 ato
pi_178994892
Ik heb zojuist besloten om teamWaylon te blijven tot en met zaterdag *O* w/

Straks even kijken wat RTL boulevard zegt.
Oh ja ik ben ook benieuwd naar de linkse kranten wat zij over de rel zeggen.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 18:11:49 #11
163650 Greys
pi_178994912
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:06 schreef Andromache het volgende:
Ik vind hem nog steeds een knurft omdat hij zo aangebrand reageert op degelijk onderbouwde kritiek van mensen die hun taak en liefhebberij serieus nemen (nee, we zien geen 8 seconden, we zien écht veel meer). Maar als die reactie eigenlijk de druppel was die de emmer deed overlopen omdat de media al maanden zulke intense ratten blijken te zijn (echt, hoe kun je, huillie Stefan, maar nog erger de Story! :o ), dan ben ik toch weer #teamwaylon . Zucht. Wat een achtbaan.
Ja dit idd. Tis echt dubbel. Ik wil het niet maar snap het wel. Zeker als je al ruim een half jaar door die rat wordt getergd en je het bewijs in handen hebt dat het toch heel anders ligt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:12:56 #12
368283 ato
pi_178994931
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat ben ik ook echt met je eens, dat Raatgever nu eigenlijk krijgt wat ie al maanden wilde, een Waylon die laat merken hoe dwars het hem zit na al die tijd.

Maar aan de andere kant begrijp ik Waylon ook weer dat ie de appjes heeft laten zien. Als mens. Dat je niet alles over je heen kunt laten gaan en je manager voor leugenaar uit kunt laten maken. Dat mensen nu kunnen zien waarvoor hij excuses wilde in april en dat dat niet om alleen zure stukjes ging. Als ik me er ook maar één procent in verplaats hoe dat allemaal voelt hoe fucking oneerlijk al z'n berichtgeving was al die maanden, op een conflict met een manager gebaseerd, kan ik me oprecht voorstellen dat je uiteindelijk er niet meer tegen kunt en de waarheid wilt laten zien.

Dus ja. Dubbel. ;(
Greys jij moet samen met Cee in de delegatie.
Wij geven adviezen. Jullie kijken of jullie er wat mee kunnen *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_178994947
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:10 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik kom niet meer bij als Waylon straks een televotemagneet blijkt, en iedereen die act straks gewoon tof vindt met die dansers. Die man van escunited (weet ff z’n naam niet meer) zei ook in een review van de tweede rehearsal dat de persreacties ovedreven waren.

Het komt wel goed. :)

En anders maar niet. :P
haha, ja, waardeloos lied maar die dansers daar hebben we op gestemd!
  maandag 7 mei 2018 @ 18:14:22 #14
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178994958
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:13 schreef Wup2 het volgende:

[..]

haha, ja, waardeloos lied maar die dansers daar hebben we op gestemd!
De Italiaanse televote met al die hitsige ventjes ging ook naar de Poolse melkmeisjes :')
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 18:15:04 #15
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178994973
Een stukje kwetsbare ijs_beren(zelf)psychologie van de koude grond; is dat niet je ding kun je beter de spoiler overslaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door ijs_beer op 07-05-2018 18:25:44 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178995043
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:14 schreef Andromache het volgende:

[..]

De Italiaanse televote met al die hitsige ventjes ging ook naar de Poolse melkmeisjes :')
En dat zijn (denk ik) ook wel dingen waarom niet iedereen het ESF even serieus neemt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 18:20:07 #17
163650 Greys
pi_178995093
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:12 schreef ato het volgende:

[..]

Greys jij moet samen met Cee in de delegatie.
Wij geven adviezen. Jullie kijken of jullie er wat mee kunnen *O*
Nee joh, ik heb er geen kijk op. Ik vond CATS ook niks voor het songfestival in het begin :P En m'n Salvador voorspelling was wrs toeval en geluk.

En ik ben de laatste die om zou kunnen gaan met Raatgever z'n 'journalistiek'. :D

Ik vind het ergens nog knap dat Waylon al maanden van de manager wist hoe het zat en nog zo lang z'n mond erover heeft kunnen houden en hem de hand wilde reiken in april mits excuses voor z'n gedrag naar de manager.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178995094
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:08 schreef ato het volgende:

[..]

Dan kan je wel zo'n lief schattig meisje zijn, je bent er nog niet.
Nog even wachten Maan :{w
Bij Maan valt er niks uit het verleden te graven, is er geen zwangerschap die net ff in die week aangekondigd wordt, etc.
Wat dat betreft was Waylon en Ilse gewoon top samen. Lijkt me ook lekker om de negatieve hysterie met zijn tweeën te beleven en elkaar te steunen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178995101
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:14 schreef Andromache het volgende:

[..]

De Italiaanse televote met al die hitsige ventjes ging ook naar de Poolse melkmeisjes :')
Dat was dan ook het meest memorabele optreden
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 18:21:16 #20
163650 Greys
pi_178995111
IJsbeer, prachtige tekst onder je spoiler _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178995179
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:15 schreef ijs_beer het volgende:
Een stukje kwetsbare ijs_beren(zelf)psychologie van de koude grond; is dat niet je ding kun je beter de spoiler overslaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You outlaw! :P Mooi geschreven en vanuit jouw point of view begrijpelijk dat jou dit ook wat doet.
~The present is all there is~
pi_178995199
Nu EditieNL over het songfestival
~The present is all there is~
pi_178995208
Topic 80 _O- Laatste postte hier iemand toen we rond de 50 topics zaten, zouden we de 100 topics halen? Ik dacht toen haha nee dat gaat nooit lukken.
pi_178995211
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:15 schreef ijs_beer het volgende:
Een stukje kwetsbare ijs_beren(zelf)psychologie van de koude grond; is dat niet je ding kun je beter de spoiler overslaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geweldig _O_
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 18:27:46 #25
163650 Greys
pi_178995252
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:24 schreef grazz het volgende:
Nu EditieNL over het songfestival
Ik ga niet kijken want het zal wel weer kut zijn *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178995293
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga niet kijken want het zal wel weer kut zijn *O*
Haha helemaal wel niet :D Ging over het ontbreken van de LEDwall. Rolf Meter (regisseur vorig jaar) kwam nog even aan het woord. Die vindt de landen nu weinig onderscheidend voor de kijkers. Krumpen werd kort benoemd en dat de wedkantoren vooralsnog geen vertrouwen hebben in NL.
~The present is all there is~
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 18:30:32 #27
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178995305
Ohja, en z'n gebrek aan teflon snap ik ook heel goed. En dingen jezelf niet niet kunnen aantrekken dat ook.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 18:36:54 #28
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_178995395
en we gaan los bij boulevard
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 18:38:25 #29
163650 Greys
pi_178995428
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:30 schreef ijs_beer het volgende:
Ohja, en z'n gebrek aan teflon snap ik ook heel goed. En dingen jezelf niet niet kunnen aantrekken dat ook.
Ik ook.

Ja wel een tijdje misschien. Maar niet zo lang je mond kunnen houden met hoe het echt zit terwijl de ander ondertussen al die maanden blijft porren en jennen en onwaarheden schrijven en meer porren en jennen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178995568
Het is wachten op de eerste NLse songfestivalfan die dit in het Engels (@wiwi) de wereld in tweet :')
~The present is all there is~
  maandag 7 mei 2018 @ 18:43:45 #31
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_178995578
Zeg het ze Peter
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_178995648
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:43 schreef grazz het volgende:
Het is wachten op de eerste NLse songfestivalfan die dit in het Engels (@wiwi) de wereld in tweet :')
Je kunt ook precies de types voorspellen die dit gaan doen.
pi_178995659
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:43 schreef grazz het volgende:
Het is wachten op de eerste NLse songfestivalfan die dit in het Engels (@wiwi) de wereld in tweet :')
Dit is toch wel vooral een nationaal dingetje. Ik denk niet dat het mensen echt boeit als de zangeres van Malta een conflict zou hebben met een journalist van het Valetta's Dagblad.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:47:22 #34
368283 ato
pi_178995684
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:15 schreef ijs_beer het volgende:
Een stukje kwetsbare ijs_beren(zelf)psychologie van de koude grond; is dat niet je ding kun je beter de spoiler overslaan:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O_
Life can be a bitch, so like it..
pi_178995689
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:06 schreef Andromache het volgende:
Zucht. Wat een achtbaan.
Dat zeker. Ik volg twee dagen (zaterdag en zondag) en vanmiddag het topic niet en je bent zoveel topics verder _O- Een achtbaan waar genoeg over te zeggen valt iig :P
mag het weten
pi_178995715
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit is toch wel vooral een nationaal dingetje. Ik denk niet dat het mensen echt boeit als de zangeres van Malta een conflict zou hebben met een journalist van het Valetta's Dagblad.
Laten we het hopen dat het een nationaal dingetje blijft. Op onze eigen Way kunnen we gelukkig niet stemmen ander stonden we op -239
pi_178995744
Dave zal ook wel in z'n nopjes zijn nu die Jeffrey ik doe een randslag Wammes één van de kandidaten van Adam zkt Eva is
~The present is all there is~
pi_178995777
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:46 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Dit is toch wel vooral een nationaal dingetje. Ik denk niet dat het mensen echt boeit als de zangeres van Malta een conflict zou hebben met een journalist van het Valetta's Dagblad.
Ik wilde net typen dat dit meer een dingetje is binnen 'onze bubble'. De gemiddelde kijker krijgt hier toch niks van mee. Niks aan het handje. Wat maken we ons weer druk. Hey, de zon schijnt! Zijn jullie vandaag al naar buiten geweest?
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:51:49 #39
368283 ato
pi_178995822
Net bij Shownieuws en RTL boulevard. Koos en Aram van beide roddel programma's waren neutraal en netjes. Zelf zei Aram ik begrijp aan de ene kant ook Waylon.
Filmpje werd herhaaldelijk laten zien. Maar goed ik heb mijn respect voor beide roddel journalisten.
Zij hebben ook Waylon gesproken. Waylon zag er overigens bij beide interviews er prima uit. Geen dichte ogen.

Toen Aram of Aran uit beeld bij RTL was. Meteen dat RTL kliekje roddelen waarvan ik Olcay Gulsen het afschuwelijkst vond. Hij trekt altijd negatieve aandacht etc.

Straks een interview met Bibi *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_178995840
JAAA WAYLON DIE IN EEN VLEK ROERT! _O_

#100%TEAMWAYLON
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:52:53 #41
368283 ato
pi_178995854
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:50 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik wilde net typen dat dit meer een dingetje is binnen 'onze bubble'. De gemiddelde kijker krijgt hier toch niks van mee. Niks aan het handje. Wat maken we ons weer druk. Hey, de zon schijnt! Zijn jullie vandaag al naar buiten geweest?
Ik wel tussen door
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:53:24 #42
368283 ato
pi_178995871
En met je eens Grazz..
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:53:48 #43
368283 ato
pi_178995883
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:49 schreef grazz het volgende:
Dave zal ook wel in z'n nopjes zijn nu die Jeffrey ik doe een randslag Wammes één van de kandidaten van Adam zkt Eva is
Oh is dat zo
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 18:54:13 #44
163650 Greys
pi_178995889
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:43 schreef grazz het volgende:
Het is wachten op de eerste NLse songfestivalfan die dit in het Engels (@wiwi) de wereld in tweet :')
Dan kunnen zelfs zij alsnog echt wel inzien dat 'Waylon boycot pers' niet waar is. De pers is juist uitgenodigd vanavond op de showcase. :P En hij ging breed lachend op de foto gisteravond met een van de andere prominente Wiwi.
En dat ie twee journalisten uit eigen land boycot moet ie lekker zelf weten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178995910
Zul je zien dat Waylon gewoon nog hoog gaat eindigen ook. In de jaren dat er niks aan de hand was en heel het land hoopte op de winst, werd het 'maar' een 11e plek, en nu veel mensen Waylon het liefst zien afgaan (bron: twitter :') ) eindigt WaylonGod in de top 5 _O_ :B
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 18:55:20 #46
163650 Greys
pi_178995912
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:51 schreef ato het volgende:
Straks een interview met Bibi *O*
Wait whut? Waar?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:55:58 #47
368283 ato
pi_178995922
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:20 schreef Greys het volgende:

[..]

Nee joh, ik heb er geen kijk op. Ik vond CATS ook niks voor het songfestival in het begin :P En m'n Salvador voorspelling was wrs toeval en geluk.

En ik ben de laatste die om zou kunnen gaan met Raatgever z'n 'journalistiek'. :D

Ik vind het ergens nog knap dat Waylon al maanden van de manager wist hoe het zat en nog zo lang z'n mond erover heeft kunnen houden en hem de hand wilde reiken in april mits excuses voor z'n gedrag naar de manager.
Ik zei toch dat je van ons advies en tips krijgt, headphone in darling.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:56:22 #48
368283 ato
pi_178995932
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Wait whut? Waar?
RTL Boulevard
Life can be a bitch, so like it..
pi_178995935
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:53 schreef ato het volgende:

[..]

Oh is dat zo
Ja ik dacht ik meld het ff, aangezien hier de doelgroep zich bevindt(?) :@
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:56:38 #50
368283 ato
pi_178995940
Moet heel positief zijn *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_178995957
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:54 schreef Greys het volgende:

[..]

Dan kunnen zelfs zij alsnog echt wel inzien dat 'Waylon boycot pers' niet waar is. De pers is juist uitgenodigd vanavond op de showcase. :P En hij ging breed lachend op de foto gisteravond met een van de andere prominente Wiwi.
En dat ie twee journalisten uit eigen land boycot moet ie lekker zelf weten.
Er komt straks niemand opdagen _O-
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 18:57:59 #52
368283 ato
pi_178995967
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:56 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja ik dacht ik meld het ff, aangezien hier de doelgroep zich bevindt(?) :@
Hee...
Life can be a bitch, so like it..
pi_178995998
Waylon heeft de Blik nog amper gedaan tijdens de repetities, gooit hij die erin wordt er door heel Europa gesopt en stroomt die televoting-winst binnen. Verder is de gemiddelde juryleeftijd 40. Precies goed om daddyrock te begrijpen. En daarnaast harken we alle country en krumpingfans binnen.

Dit is gewoon een kwestie van even ophalen die beker.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:00:02 #54
368283 ato
pi_178996000
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:27 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ga niet kijken want het zal wel weer kut zijn *O*
Nee hoor. Koos en Aran of is het nou Aram zijn netjes voor roddeljournalistiek en eerder kamp Waylon.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:01:37 #55
368283 ato
pi_178996023
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:59 schreef Wuwwa het volgende:
Waylon heeft de Blik nog amper gedaan tijdens de repetities, gooit hij die erin wordt er door heel Europa gesopt en stroomt die televoting-winst binnen. Verder is de gemiddelde juryleeftijd 40. Precies goed om daddyrock te begrijpen. En daarnaast harken we alle country en krumpingfans binnen.

Dit is gewoon een kwestie van even ophalen die beker.
Zeker weten. Ik weet zeker dat Waylon meer televoting krijgt dan DB en OG3NE
Life can be a bitch, so like it..
pi_178996056
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:50 schreef grazz het volgende:

[..]

Ik wilde net typen dat dit meer een dingetje is binnen 'onze bubble'. De gemiddelde kijker krijgt hier toch niks van mee. Niks aan het handje. Wat maken we ons weer druk. Hey, de zon schijnt! Zijn jullie vandaag al naar buiten geweest?
Jazekers. :Y Broeierig warm. Houd er niet van maar moest mijn meisje (kat) in de gaten houden. :P
pi_178996057

Wat een valse nicht is Riesj ook he, met 'enfent terrible'.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:04:17 #58
368283 ato
pi_178996081
Leuk interview met Bibi en Waylon later over aankomende baby.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178996090
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  maandag 7 mei 2018 @ 19:05:09 #60
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996101
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:49 schreef grazz het volgende:
Dave zal ook wel in z'n nopjes zijn nu die Jeffrey ik doe een randslag Wammes één van de kandidaten van Adam zkt Eva is
Ik neem aan Adam zoekt Adam dan.
:o)
  maandag 7 mei 2018 @ 19:06:09 #61
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178996138
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:05 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik neem aan Adam zoekt Adam dan.
Nog meer piemels? *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:06:14 #62
368283 ato
pi_178996141
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:03 schreef marcodej het volgende:

Wat een valse nicht is Riesj ook he, met 'enfent terrible'.
Ik ga het niet meer openen. Ik ga vanaf nu ook geen negatieve berichten volgen of er in blijven hangen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178996151
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:59 schreef Wuwwa het volgende:
Waylon heeft de Blik nog amper gedaan tijdens de repetities, gooit hij die erin wordt er door heel Europa gesopt en stroomt die televoting-winst binnen. Verder is de gemiddelde juryleeftijd 40. Precies goed om daddyrock te begrijpen. En daarnaast harken we alle country en krumpingfans binnen.

Dit is gewoon een kwestie van even ophalen die beker.
Geef ons ook ff wat van dat spul *O*
~The present is all there is~
  maandag 7 mei 2018 @ 19:07:57 #64
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996172
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:06 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Nog meer piemels? *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die Curt Fontain dinges van vorig jaar. *O* *O* :9~
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:08:13 #65
163650 Greys
pi_178996181
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:56 schreef ato het volgende:

[..]

RTL Boulevard
Dus eerst over Waylon en straks nog over Bibi? Ze hebben het er maar druk mee :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:08:22 #66
368283 ato
pi_178996185
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:05 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik neem aan Adam zoekt Adam dan.
Oh ja is waar hij valt op Adams. Ik ga toch ook maar weer kijken.
Maar ik ben te oud hoor voor hem, ik kijk alleen maar.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:08:51 #67
368283 ato
pi_178996191
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Dus eerst over Waylon en straks nog over Bibi? Ze hebben het er maar druk mee :D
Was leuk hoor.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:09:14 #68
163650 Greys
pi_178996199
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:57 schreef grazz het volgende:

[..]

Er komt straks niemand opdagen _O-
Songfestivalweblog had er al zin in dus die zijn er iig :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178996209
Huh? WAAAT!! :o Ik lees op escdaily dat de dansers van Waylon terug zijn in België voor de opnames van een tvprogramma op VTM dat zowel dinsdag als woensdagmiddag wordt opgenomen. Mogelijk gaan de stand-ins woensdagavond optreden. Wat is dat dan? Zie hieronder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(
~The present is all there is~
  maandag 7 mei 2018 @ 19:10:27 #70
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996227
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:08 schreef ato het volgende:

[..]

Oh ja is waar hij valt op Adams. Ik ga toch ook maar weer kijken.
Maar ik ben te oud hoor voor hem, ik kijk alleen maar.
IK KIJK OOK ALLEEN MAAR HOOR! :'(
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:10:37 #71
163650 Greys
pi_178996230
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:08 schreef ato het volgende:

[..]

Was leuk hoor.
Ik stond te koken maar met Bibi is ook al geweest dus? Ging dat alleen over zwanger of ook nog over de ophef? En waren ze een beetje lief voor haar deze keer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178996241
Laat ze woensdagavond maar optreden, als ze er donderdag maar zijn
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:11:12 #73
368283 ato
pi_178996242
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:10 schreef Dave het volgende:

[..]

IK KIJK OOK ALLEEN MAAR HOOR! :'(
Jaja _O-

Grapje...
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 19:11:24 #74
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996250
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:09 schreef grazz het volgende:
Huh? WAAAT!! :o Ik lees op escdaily dat de dansers van Waylon terug zijn in België voor de opnames van een tvprogramma op VTM dat zowel dinsdag als woensdagmiddag wordt opgenomen. Mogelijk gaan de stand-ins woensdagavond optreden. Wat is dat dan? Zie hieronder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(
Ze gaan een Gerard Jolinkje doen!?

:'(
:o)
pi_178996261
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:07 schreef Dave het volgende:

[..]

Die Curt Fontain dinges van vorig jaar. *O* *O* :9~
yum :Y
dag
pi_178996271
Lekker getimed grazz, je hebt ook echt geen geduld he :@ 8)7
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:12:53 #77
368283 ato
pi_178996288
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik stond te koken maar met Bibi is ook al geweest dus? Ging dat alleen over zwanger of ook nog over de ophef? En waren ze een beetje lief voor haar deze keer?
Is geweest. Zijnzijn lief voor elkaar, passen echt bij elkaar.
En ik moet eerlijk zeggen ik heb ook snel een oordeel en ik vond haar eerst vreselijk ondanks dat zij prachtig kan zingen. Zij kwam echt spontaan en lief over.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178996315
Ik ben blij als het donderdagavond 10 uur is.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:14:50 #79
368283 ato
pi_178996332
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:14 schreef Wuwwa het volgende:
Ik ben blij als het donderdagavond 10 uur is.
22.00 uur zijn ze nog niet klaar met de enveloppen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178996338
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:09 schreef grazz het volgende:
Huh? WAAAT!! :o Ik lees op escdaily dat de dansers van Waylon terug zijn in België voor de opnames van een tvprogramma op VTM dat zowel dinsdag als woensdagmiddag wordt opgenomen. Mogelijk gaan de stand-ins woensdagavond optreden. Wat is dat dan? Zie hieronder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(
Godver, ik dacht meteen wat gaat er nu weer mis :( :D
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 19:15:07 #81
375570 crew  Cyan9
pi_178996341
Het lijkt me verstandig dat ik helemaal niks ga zeggen over die media dramatiek, alleen dat het jammer is dat de focus niet meer bij het optreden van de artiest en het nummer/staging ligt, ongeacht welke artiest er nou staat.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:16:24 #82
163650 Greys
pi_178996366
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:09 schreef grazz het volgende:
Huh? WAAAT!! :o Ik lees op escdaily dat de dansers van Waylon terug zijn in België voor de opnames van een tvprogramma op VTM dat zowel dinsdag als woensdagmiddag wordt opgenomen. Mogelijk gaan de stand-ins woensdagavond optreden. Wat is dat dan? Zie hieronder:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:'(
Klojo _O- _O- _O- _O- O+

Ja ik dacht heel even GODVER NEE TOCH. Be proud :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 19:17:50 #83
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996389
Waylon heeft weer ge-instagrammed.

Geen zorgen: over een bloemencorso dit keer. Kan vooralsnog geen kwaad lijkt me.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:18:17 #84
163650 Greys
pi_178996392
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:15 schreef Cyan9 het volgende:
Het lijkt me verstandig dat ik helemaal niks ga zeggen over die media dramatiek, alleen dat het jammer is dat de focus niet meer bij het optreden van de artiest en het nummer/staging ligt, ongeacht welke artiest er nou staat.
Het is ook super zonde.
Maar in mijn beleving is dat wel voor 85 procent de schuld van Raatgever. Die heeft een heel smerig spel gespeeld. En laat dit in deze week tot hoogtepunt komen. Waarna Waylon bijna niet anders meer kan dan reageren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:18:37 #85
163650 Greys
pi_178996400
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:17 schreef Dave het volgende:
Waylon heeft weer ge-instagrammed.

Geen zorgen: over een bloemencorso dit keer. Kan vooralsnog geen kwaad lijkt me.
Met een mooi gediggie erbij. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Vis een optie? maandag 7 mei 2018 @ 19:20:13 #86
70532 loveli
N
pi_178996424
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Met een mooi gediggie erbij. :P
Voor Stefan:

Roses are red
Violets are blue
Hi, I am Waylon
and i don't talk with you

?
crap in = crap out
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 19:20:19 #87
375570 crew  Cyan9
pi_178996425
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Het is ook super zonde.
Maar in mijn beleving is dat wel voor 85 procent de schuld van Raatgever. Die heeft een heel smerig spel gespeeld. En laat dit in deze week tot hoogtepunt komen. Waarna Waylon bijna niet anders meer kan dan reageren.
Ik doe geen moeite om me er verder in te verdiepen en geef gewoon alle partijen de schuld. Hoe ze de schuld-percentages verdelen maakt m'n witte kont-bips niks uit.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178996453
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor Stefan:

Roses are red
Violets are blue
Hi, I am Waylon
and i don't talk with you

?
Bloemen verwelken,
Schepen vergaan,
Nu geen finale,
Maar volgend jaar Maan
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:22:58 #89
163650 Greys
pi_178996474
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor Stefan:

Roses are red
Violets are blue
Hi, I am Waylon
and i don't talk with you

?
:D _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178996490
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:14 schreef Em31 het volgende:

[..]

Godver, ik dacht meteen wat gaat er nu weer mis :( :D
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Klojo _O- _O- _O- _O- O+

Ja ik dacht heel even GODVER NEE TOCH. Be proud :+
YESSS *O* gelukt! Het zijn de dames die er weer intrappen, ik geniet _O-
~The present is all there is~
pi_178996503
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor Stefan:

Roses are red
Violets are blue
Hi, I am Waylon
and i don't talk with you

?
Tweeten! :D
~The present is all there is~
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 19:24:31 #92
375570 crew  Cyan9
pi_178996506
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:23 schreef grazz het volgende:

[..]

[..]

YESSS *O* gelukt! Het zijn de dames die er weer intrappen, ik geniet _O-
Seksisme!
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Vis een optie? maandag 7 mei 2018 @ 19:26:14 #93
70532 loveli
N
pi_178996550
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:24 schreef grazz het volgende:

[..]

Tweeten! :D
Ik heb geen twitter, maar de laatste regel moet natuurlijk zijn "ain't talking to you".
Of with you. Maar in ieder geval ain't.
crap in = crap out
pi_178996551
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:24 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Seksisme!
Em31 is een man, toch? sorry, foutje :@
~The present is all there is~
  maandag 7 mei 2018 @ 19:28:03 #95
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996597
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:20 schreef loveli het volgende:

[..]

Voor Stefan:

Roses are red
Violets are blue
Hi, I am Waylon
and i don't talk with you

?
Kan korter.

Roses are red, Stefan drop dead.
:o)
  maandag 7 mei 2018 @ 19:29:03 #96
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178996618
En natuurlijk moet de Telegraaf weer plassen over het Boulevard-item, ze pikken nét het ene negatieve stukje eruit.
https://www.telegraaf.nl/(...)-altijd-een-probleem

’Waar je Waylon ook heen stuurt, er is altijd een probleem’
6 min geleden in ENTERTAINMENT

Dat Waylon de Telegraaf en AD boycot in de aanloop naar het Songfestival, roept gemengde gevoelens op. Olcay Gulsen laat zich bij RTL niet onbetuigd. „Jammer dat dit moet.”

Gulsen zegt bij de zender dat ze vindt dat als iemand Nederland vertegenwoordigt, ’Nederland ook een mening over je mag hebben. Ze trekt de vergelijking met vorig jaar toen Og3ne naar het Songfestival ging. „Toen was alles vrolijk.” Zo hoort het ook te zijn, is haar stellige overtuiging.

Op RTL was een filmpje te zien waarin Waylon uithaalt naar een verslaggever van het AD. Oclay: „Ik vind Waylon behoorlijk agressief. Waar je Waylon ook heen stuurt, er is altijd een probleem.”
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178996629
Zijn we klaar voor morgen??

DieTukkerfries twitterde op maandag 07-05-2018 om 19:27:10 Als Waylon mijn artikel leest in de Metro van morgen denk ik dat ook ik op zijn Bruine Lijst kom. 🙃 #sorrynotsorry reageer retweet
~The present is all there is~
pi_178996642
Godsamme, misschien moet ik een roze icon nemen.
pi_178996668
Ik heb een beetje een deja-vu naar 2014.

Juist door de spanningen tussen Ilse en Waylon kwam het verhaal van CATS volgens sommigen extra goed over. Een ‘relatie’ die niet meer te redden is. Nou, letterlijk.

En nu dan: 2018. Bakken van kritiek van de vaderlandse pers, op zowel de act als het nummer. Outlaw in ‘em gaat over blijven staan voor waar je in gelooft. Kom op Waylon.

Al die negativiteit kan nadelig zijn voor zijn focus, maar aan de andere kant... Bewijs maar dat ze er allemaal naast zitten en geef een killerperformance. Spuug ze allemaal in hun bek.
  maandag 7 mei 2018 @ 19:31:12 #100
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996676
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:30 schreef Em31 het volgende:
Godsamme, misschien moet ik een roze icon nemen.
Hij stangt je omdat ik me vergiste.
:o)
pi_178996678
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:29 schreef MaLo het volgende:
En natuurlijk moet de Telegraaf weer plassen over het Boulevard-item, ze pikken nét het ene negatieve stukje eruit.
https://www.telegraaf.nl/(...)-altijd-een-probleem

’Waar je Waylon ook heen stuurt, er is altijd een probleem’
6 min geleden in ENTERTAINMENT

Dat Waylon de Telegraaf en AD boycot in de aanloop naar het Songfestival, roept gemengde gevoelens op. Olcay Gulsen laat zich bij RTL niet onbetuigd. „Jammer dat dit moet.”

Gulsen zegt bij de zender dat ze vindt dat als iemand Nederland vertegenwoordigt, ’Nederland ook een mening over je mag hebben. Ze trekt de vergelijking met vorig jaar toen Og3ne naar het Songfestival ging. „Toen was alles vrolijk.” Zo hoort het ook te zijn, is haar stellige overtuiging.

Op RTL was een filmpje te zien waarin Waylon uithaalt naar een verslaggever van het AD. Oclay: „Ik vind Waylon behoorlijk agressief. Waar je Waylon ook heen stuurt, er is altijd een probleem.”
Mijn hemel, inderdaad zeg _O- Dit is wel ernstig. Waren eigenlijk meer in het voordeel van Waylon, behalve de laatste 30 seconden toen Olcay even het woord had.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:31:40 #102
163650 Greys
pi_178996688
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:29 schreef MaLo het volgende:
En natuurlijk moet de Telegraaf weer plassen over het Boulevard-item, ze pikken nét het ene negatieve stukje eruit.
https://www.telegraaf.nl/(...)-altijd-een-probleem

’Waar je Waylon ook heen stuurt, er is altijd een probleem’
6 min geleden in ENTERTAINMENT

Dat Waylon de Telegraaf en AD boycot in de aanloop naar het Songfestival, roept gemengde gevoelens op. Olcay Gulsen laat zich bij RTL niet onbetuigd. „Jammer dat dit moet.”

Gulsen zegt bij de zender dat ze vindt dat als iemand Nederland vertegenwoordigt, ’Nederland ook een mening over je mag hebben. Ze trekt de vergelijking met vorig jaar toen Og3ne naar het Songfestival ging. „Toen was alles vrolijk.” Zo hoort het ook te zijn, is haar stellige overtuiging.

Op RTL was een filmpje te zien waarin Waylon uithaalt naar een verslaggever van het AD. Oclay: „Ik vind Waylon behoorlijk agressief. Waar je Waylon ook heen stuurt, er is altijd een probleem.”
Telegraaf zit in de ban bij Waylon.
Dus daar hoef je echt niet één positief stukje meer van te verwachten hoor :P Die zijn ineens Team Raadgever. Lekker met z'n tweeën tegen één is nog makkelijker dan het al was natuurlijk. Zo voorspelbaar. Waylon had gewoon gelijk deze twee te bannen. Hier ga je toch geen seconde van je kostbare tijd meer aan besteden. Iedereen die het item gezien heeft weet dat ie hier weer alleen de paar negatieve seconden verslaat. Zetten alleen zichzelf er maar mee voor lul :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:31:41 #103
368283 ato
pi_178996689
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:29 schreef MaLo het volgende:
En natuurlijk moet de Telegraaf weer plassen over het Boulevard-item, ze pikken nét het ene negatieve stukje eruit.
https://www.telegraaf.nl/(...)-altijd-een-probleem

’Waar je Waylon ook heen stuurt, er is altijd een probleem’
6 min geleden in ENTERTAINMENT

Dat Waylon de Telegraaf en AD boycot in de aanloop naar het Songfestival, roept gemengde gevoelens op. Olcay Gulsen laat zich bij RTL niet onbetuigd. „Jammer dat dit moet.”

Gulsen zegt bij de zender dat ze vindt dat als iemand Nederland vertegenwoordigt, ’Nederland ook een mening over je mag hebben. Ze trekt de vergelijking met vorig jaar toen Og3ne naar het Songfestival ging. „Toen was alles vrolijk.” Zo hoort het ook te zijn, is haar stellige overtuiging.

Op RTL was een filmpje te zien waarin Waylon uithaalt naar een verslaggever van het AD. Oclay: „Ik vind Waylon behoorlijk agressief. Waar je Waylon ook heen stuurt, er is altijd een probleem.”
Ja ik zei net ook al dat ik Olcay walgelijk vind.
Ik had net een beetje respect voor haar sinds Wie is de mol.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178996752
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:29 schreef MaLo het volgende:
En natuurlijk moet de Telegraaf weer plassen over het Boulevard-item, ze pikken nét het ene negatieve stukje eruit.
https://www.telegraaf.nl/(...)-altijd-een-probleem
Gulsen zegt bij de zender dat ze vindt dat als iemand Nederland vertegenwoordigt, ’Nederland ook een mening over je mag hebben. Ze trekt de vergelijking met vorig jaar toen Og3ne naar het Songfestival ging. „Toen was alles vrolijk.” Zo hoort het ook te zijn, is haar stellige overtuiging.
Het is te begrijpen dat ze het hele familiedrama niet heeft opgemerkt want dat werd nauwelijks uitgemolken
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:38:35 #105
163650 Greys
pi_178996831
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:34 schreef Wup2 het volgende:

[..]

Het is te begrijpen dat ze het hele familiedrama niet heeft opgemerkt want dat werd nauwelijks uitgemolken
:@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178996853
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:40:54 #107
163650 Greys
pi_178996866
quote:
Mijn god wat een treurigheid dit, gaan ze nou elke vijf minuten haat spuien? Man wat zetten die zichzelf te kijk _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 19:41:25 #108
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178996885
:')

Sennek heeft geluk dat ze niet meedoet voor Nederland, anders was ze ook al compleet de grond in geboord.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:42:01 #110
163650 Greys
pi_178996889
Echt elke vijf minuten. Jezus Richard.. :') En dan zeg je dat Waylon zich laat kennen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 19:42:28 #111
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178996893
Dit schrikt ook mensen af inderdaad om kandidaat te worden voor NL ....
pi_178996896
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:41 schreef Em31 het volgende:
:')

Sennek heeft geluk dat ze niet meedoet voor Nederland, anders was ze ook al compleet de grond in geboord.
Oh nee grapje toch niet, volgens Stefan is ze na Israël de favoriet voor de winst.
pi_178996909
Mijn god, die titel van dat filmpje ook weer. Kinderachtig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:43:07 #114
163650 Greys
pi_178996911
Het mooie is wel dat nu ook wrs meer mensen gaan begrijpen waarom hij niet meer met hen wil praten. Met dit vuur aan porren en prikken en jennen. Dus bedankt _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 19:43:31 #115
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996917
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:42 schreef Momo... het volgende:
Dit schrikt ook mensen af inderdaad om kandidaat te worden voor NL ....
We moeten God op onze knieën danken als Maan volgend jaar uberhaupt nog mee wil doen inderdaad.
:o)
pi_178996918
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:42 schreef Momo... het volgende:
Dit schrikt ook mensen af inderdaad om kandidaat te worden voor NL ....
ja, nu je het zegt. Wie heeft daar nou trek in.
pi_178996923
Het is zelfs een item bij RTL nieuws
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:43:59 #118
163650 Greys
pi_178996926
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:42 schreef Momo... het volgende:
Dit schrikt ook mensen af inderdaad om kandidaat te worden voor NL ....
Daar hebben de 'heren' echt dikke schijt aan. Als ze maar kunnen treiteren en de hele boel voor iedereen kunnen verzieken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178996936
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:43 schreef Dave het volgende:
We moeten God op onze knieën danken als Maan volgend jaar uberhaupt nog mee wil doen inderdaad.
haha
pi_178996937
Ja dit begint wel heel triest te worden zo. De Telegraaf doet nu plotseling aan eenzijdige berichtgeving. Dat was ook wel weer te verwachten...
  maandag 7 mei 2018 @ 19:45:05 #121
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178996946
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:43 schreef Wup2 het volgende:

[..]

ja, nu je het zegt. Wie heeft daar nou trek in.
Hallo, daar was ik al.

:o)
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:45:42 #122
163650 Greys
pi_178996955
Ik ben geneigd om aan Richard te gaan vragen of hij dat gevolg zelf wel onder ogen ziet maar ik laat het maar. Jammer, had hem wat wel hoger zitten dan dit. Laat ie zichzelf nou maar te kakken zetten ook met dit gedrag. Toont alleen maar meer Waylon z'n gelijk van de boycot aan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 19:46:47 #123
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178996976
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:45 schreef Dave het volgende:

[..]

Hallo, daar was ik al.

[ afbeelding ]
pi_178996995
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:43 schreef Wup2 het volgende:

[..]

ja, nu je het zegt. Wie heeft daar nou trek in.
Laat ik nou net twee weekjes vrij hebben in mei volgend jaar
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:48:16 #125
368283 ato
pi_178997015
Vriend/kennis van mij die daar alle rehearsals volgt en ook met iedereen op de foto gaat.
Moest lachen om die rel, er is altijd wat. Hij geeft Waylon 50/50 kans om naar de finale te gaan.
Maar hij was zo en zo geen echte fan van het liedje van Waylon.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178997027
haha en zo wordt het topic vanzelf weer leuk
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 19:50:20 #127
368283 ato
pi_178997058
Ik mocht leien dat zij volgend jaar ook een boycot hebben, ook al is het Maan of Jan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178997077
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:42 schreef Momo... het volgende:
Dit schrikt ook mensen af inderdaad om kandidaat te worden voor NL ....
Valt wel mee als je het mij vraagt.
Heb je geen roddels of temper dan is er niks aan de hand.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178997087
Umm.. Daarlijk zitten we écht aan ieder jaar Waylon vast omdat er niemand anders wilt.
Liever niet hoor. Wel jammer inderdaad dat het nou de spuigaten uitloopt (Telegraaf). Dat is ook weer nergens voor nodig. :{w
pi_178997104
Ik vind dit ook echt een naar stukje trouwens:

Was je eerder niet onnodig hard voor Outlaw in ‘Em?
,,Ik heb volgens mij duidelijk opgeschreven dat ik het een goed nummer vind, maar ongeschikt voor het Songfestival. Zeker als je ziet wat hij nog meer op zijn laatste album (The World Can Wait) beschikbaar heeft. Voor rockmuziek is de doelgroep echt te klein. En Waylon roept steeds dit keer te willen winnen.''

Zo van, hij roept dat hij wil winnen, dus ik heb daarom het recht om het compleet af te zeiken want ik weet vanaf het begin 100% zeker dat dit niet gaat gebeuren. Echt naar.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:55:36 #131
163650 Greys
pi_178997193
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:50 schreef ato het volgende:
Ik mocht leien dat zij volgend jaar ook een boycot hebben, ook al is het Maan of Jan.
Ja. Dit.
Kritiek mag, dit is gewoon maandenlang ziekelijk treiteren.

Als iemand maandenlang in je gezicht gaat zitten poeren met een vinger zonder je aan te raken maar wel poeren en jennen en poeren en je mag er dan niks op terug zeggen en er ook niet boos om worden. Ga er maar aan staan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 19:57:11 #132
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178997222
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:52 schreef Em31 het volgende:
Ik vind dit ook echt een naar stukje trouwens:

Was je eerder niet onnodig hard voor Outlaw in ‘Em?
,,Ik heb volgens mij duidelijk opgeschreven dat ik het een goed nummer vind, maar ongeschikt voor het Songfestival. Zeker als je ziet wat hij nog meer op zijn laatste album (The World Can Wait) beschikbaar heeft. Voor rockmuziek is de doelgroep echt te klein. En Waylon roept steeds dit keer te willen winnen.''

Zo van, hij roept dat hij wil winnen, dus ik heb daarom het recht om het compleet af te zeiken want ik weet vanaf het begin 100% zeker dat dit niet gaat gebeuren. Echt naar.
Dat hele artikel is een draak, helemaal zo geschreven om Stefan er mooi uit te laten komen.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178997223
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:48 schreef ato het volgende:
Vriend/kennis van mij die daar alle rehearsals volgt en ook met iedereen op de foto gaat.
Moest lachen om die rel, er is altijd wat. Hij geeft Waylon 50/50 kans om naar de finale te gaan.
Maar hij was zo en zo geen echte fan van het liedje van Waylon.
zo en zo?!!!

Dude....
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 7 mei 2018 @ 19:58:21 #134
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178997240
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

zo en zo?!!!

Dude....
Ik wilde niks zeggen :X
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 19:58:38 #135
163650 Greys
pi_178997246
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

zo en zo?!!!

Dude....
Lekker belangrijk ook of iemand wel of niet goed kan schrijven. Ieder z'n ding en talenten, kom op. Als je iedereen die wat minder schrijft of dyslectisch is erop wilt gaan aanspreken ben je nog wel ff bezig op FOK :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178997261
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:57 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat hele artikel is een draak, helemaal zo geschreven om Stefan er mooi uit te laten komen.
Het zou me niets verbazen als hij zichzelf heeft lopen interviewen :D |:(
pi_178997266
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Lekker belangrijk ook of iemand wel of niet goed kan schrijven. Ieder z'n ding en talenten, kom op.
:Y Ik maak ook zo vaak een fout. Zijn wel ergere dingen in de wereld dan dat.
pi_178997272
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Lekker belangrijk ook of iemand wel of niet goed kan schrijven. Ieder z'n ding en talenten, kom op.
Is in het geval van Stefan wel een dingetje ;-)
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  maandag 7 mei 2018 @ 20:00:16 #139
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178997277
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Lekker belangrijk ook of iemand wel of niet goed kan schrijven. Ieder z'n ding en talenten, kom op.
Dat, soberso ^O^
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 20:00:46 #140
163650 Greys
pi_178997287
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:59 schreef Em31 het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als hij zichzelf heeft lopen interviewen :D |:(
Tis gewoon z'n eigen stuk ja. Met de naam van een collega erboven. En het maar gek vinden dat Waylon die andere collega van het AD ook niet wilde spreken. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178997292
Man man, wat een dag.. Nu even rust gelukkig :P
  maandag 7 mei 2018 @ 20:01:07 #142
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178997293
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:59 schreef Em31 het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als hij zichzelf heeft lopen interviewen :D |:(
Dat denk ik ook (serieus), zo'n tweegesprek met zichzelf.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 20:01:41 #143
163650 Greys
pi_178997305
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:59 schreef RipCity het volgende:

[..]

Is in het geval van Stefan wel een dingetje ;-)
Daarbij gaat het om de inhoud, om wat ie zegt :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178997329
Aziatisch schrijven is soberso lastig

https://www.facebook.com/public/Zoe-Soo
pi_178997347
DitisdeDag twitterde op maandag 07-05-2018 om 19:43:14 In #DIDD: Hoofdredacteur @HansNijenhuis van @ADnl reageert op de uitspraak van Waylon dat hij de krant wil boycotten naar aanleiding van de ruzie die hij heeft met poprecensent @stefanraatgever. @NPORadio1 https://t.co/xhqm7VPTNR reageer retweet
pi_178997359
Zo, ik ben ook weer bij.

Man, man, man, elke vijf minuten komt er weer wat bij he?

Maar ik ga Waylon steeds meer begrijpen. Wat laat de AD en de Televaag zich nu kennen zeg. Gadverdamme. :r En helemaal niet verwacht van Richard ook. Stefan is gewoon een kleuter, bah.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Vis een optie? maandag 7 mei 2018 @ 20:04:28 #147
70532 loveli
N
pi_178997364
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:01 schreef MaLo het volgende:

[..]

Dat denk ik ook (serieus), zo'n tweegesprek met zichzelf.
Het liefst is mij zo'n twistgesprek
Als ik en IK vaak voeren
Daar ik direc' die grote bek
Zo mieters weet te snoeren

John O'Mill
crap in = crap out
pi_178997370
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:59 schreef Em31 het volgende:

[..]

Het zou me niets verbazen als hij zichzelf heeft lopen interviewen :D |:(
Denk ik ook ja. Zie ik hem zo voor aan.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178997396
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:04 schreef Aoibhin het volgende:
Zo, ik ben ook weer bij.

Man, man, man, elke vijf minuten komt er weer wat bij he?

Maar ik ga Waylon steeds meer begrijpen. Wat laat de AD en de Televaag zich nu kennen zeg. Gadverdamme. :r En helemaal niet verwacht van Richard ook. Stefan is gewoon een kleuter, bah.
Stefan wil iets te graag sinds het succes van Angela.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_178997416
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Het liefst is mij zo'n twistgesprek
Als ik en IK vaak voeren
Daar ik direc' die grote bek
Zo mieters weet te snoeren

John O'Mill
^O^
  maandag 7 mei 2018 @ 20:07:47 #151
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178997436
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:04 schreef loveli het volgende:

[..]

Het liefst is mij zo'n twistgesprek
Als ik en IK vaak voeren
Daar ik direc' die grote bek
Zo mieters weet te snoeren

John O'Mill
Nah, denk dat die van Stefan wel anders verloopt.

* Stefan, ben je niet te hard voor Waylon :?
- Stefan, wat fijn dat je dit vraagt. Blabla Waylon blabla water en wijn blabla muzikale zelfmoord bla portdrinken met marga
* Wow Stefan, bedankt voor je eerlijke en oprechte antwoord!
- Graag gedaan Stefan, altijd fijn om met zo'n professionele en onbevooroordeelde journalist als jij te spreken ^O^
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178997454
Het lastige aan Waylon is dat zijn emoties onder de oppervlakte liggen, kort lontje, alle ergernissen moeten worden geuit en meteen en veel.

En in dit geval snap ik het ook volkomen dat hij boos is, want jemig wat een valsigheid komt er op hem af.

Maar zo krijg je dus wel een image als 'degene waar altijd problemen mee komen', wat in veel gevallen misschien wel onterecht is of in ieder geval dat mensen niet meer kunnen zien dat er een groter geheel is waar de andere partijen ook niet heel goed uitkomen. Lijkt me een lastige karaktertrek om te hebben als je in de spotlights staat, want je kunt nu al zien dat de valse media ermee weg gaan komen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178997589
Het AD en de Telegraaf kunnen overigens wel een relletje gebruiken om hun verkoopcijfers wat op te krikken.

De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 20:16:25 #154
163650 Greys
pi_178997645
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:07 schreef MaLo het volgende:

[..]

Nah, denk dat die van Stefan wel anders verloopt.

* Stefan, ben je niet te hard voor Waylon :?
- Stefan, wat fijn dat je dit vraagt. Blabla Waylon blabla water en wijn blabla muzikale zelfmoord bla portdrinken met marga
* Wow Stefan, bedankt voor je eerlijke en oprechte antwoord!
- Graag gedaan Stefan, altijd fijn om met zo'n professionele en onbevooroordeelde journalist als jij te spreken ^O^
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 20:18:10 #155
163650 Greys
pi_178997685
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:03 schreef Wuwwa het volgende:
DitisdeDag twitterde op maandag 07-05-2018 om 19:43:14 In #DIDD: Hoofdredacteur @HansNijenhuis van @ADnl reageert op de uitspraak van Waylon dat hij de krant wil boycotten naar aanleiding van de ruzie die hij heeft met poprecensent @stefanraatgever. @NPORadio1 https://t.co/xhqm7VPTNR reageer retweet
Hier ga ik al helemaal niet naar luisteren. Als er iemand al duizend keer verguisd is op social media over z'n gekleurde berichtgeving naar gelang zn eigen (oa politieke) voorkeuren is hij het.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178997700
ja, NRC gaf van de week papieren kranten gratis weg maar probeerde online abonnementen te verkopen
pi_178997732
pi_178997775
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178997823
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Bloemen verwelken,
Schepen vergaan,
Nu geen finale,
Maar volgend jaar Maan
_O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178997830
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
:D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_178997915
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:21 schreef Fred_B het volgende:
[ afbeelding ]
  maandag 7 mei 2018 @ 20:31:26 #162
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178998006
_O_ Zeg t hem, Douwe!

douwe_bob twitterde op maandag 07-05-2018 om 20:30:00 @waylonline Ruuustaahhhgggg reageer retweet
pi_178998055
De hele week gaat overgenomen worden door dit gezeik he? ;(
  maandag 7 mei 2018 @ 20:34:00 #164
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178998083
Douwe moet zich hierbuiten houwe
(om maar bij de gedichtjes te blijven)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178998303
Wel een interessante manier van Welon om ons de krumperts te doen laten vergeten....
KRUMPING BIJ EEN COUNTRYROCK LIED WTF
pi_178998345
Journalisten hoeven voor mij niet te bepalen of dansers wel of niet geschikt zijn, het komt er allemaal net iets te zelfvoldaan uit, terwijl als ik de act bekijk, ik de dansers nog het leukste vind van de hele act.
Journalisten zijn nogal omhooggevallen haantjes tegenwoordig.

Wat dat betreft geef ik Waylon even het voordeel van de twijfel. Hoewel ik het liedje ook niet geschikt vind.
pi_178998382
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:39 schreef Wuwwa het volgende:
Wel een interessante manier van Welon om ons de krumperts te doen laten vergeten....
KRUMPING BIJ EEN COUNTRYROCK LIED WTF
Beste afleidingstactiek van Welen idd. _O-
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 20:43:08 #168
163650 Greys
pi_178998397
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:34 schreef MaLo het volgende:
Douwe moet zich hierbuiten houwe
(om maar bij de gedichtjes te blijven)
Nou idd. Valt me nogal van hem tegen. :{ Zeg dit ook even tegen die kranten dan. Maar nee die heeft ie nog nodig natuurlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 20:44:08 #169
368283 ato
pi_178998434
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

zo en zo?!!!

Dude....
Ach neem het niet te zwaar op *O*
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 20:45:49 #170
163650 Greys
pi_178998478
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:32 schreef Em31 het volgende:
De hele week gaat overgenomen worden door dit gezeik he? ;(
Stefan gaat zo nog even huppelend met z'n duim in zijn mond een rondje langs alle commentatoren waarschijnlijk.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 20:46:14 #171
368283 ato
pi_178998492
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:57 schreef RipCity het volgende:

[..]

zo en zo?!!!

Dude....
Sosieso

Beter..
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 20:46:32 #172
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178998507
AD nu uiteraard ook met een artikel over Boulevard en Olcay.
https://www.ad.nl/show/ol(...)-problemen~a43fa2d5/
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 20:47:09 #173
368283 ato
pi_178998521
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:58 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ik wilde niks zeggen :X
Sowieso, beter? :X
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 20:47:41 #174
368283 ato
pi_178998547
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Lekker belangrijk ook of iemand wel of niet goed kan schrijven. Ieder z'n ding en talenten, kom op. Als je iedereen die wat minder schrijft of dyslectisch is erop wilt gaan aanspreken ben je nog wel ff bezig op FOK :)
Dank je.. O+
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 20:47:55 #175
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178998559
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:47 schreef ato het volgende:

[..]

Sowieso, beter? :X
^O^

Maar let vooral niet op mij, ik kan nogal een spellingsnazi zijn!
Koel en donker bewaren
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 20:48:29 #176
368283 ato
pi_178998582


[ Bericht 100% gewijzigd door ato op 07-05-2018 20:49:07 ]
Life can be a bitch, so like it..
pi_178998620
Dit gaat em niet worden.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 20:50:03 #178
368283 ato
pi_178998633
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:01 schreef Chocoladesoes het volgende:
Man man, wat een dag.. Nu even rust gelukkig :P
Denk je..
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 20:50:18 #179
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178998641




:o)
pi_178998650
Het punt is dat die journalisten en zelfbenoemde muziekkenners van Telegraaf en AD zich niet verdiepen in de act. Ze staan meteen met een mening klaar. Vragen zich niet af waarom voor deze dansact is gekozen. Als je daar wél over nadenkt, kun je tot een analyse komen als: het muzieknummer is tamelijk agressief, de dansers zorgen voor de ontlading. Zonder die dansers heb je alleen een schreeuwende Waylon en het leuke van het nummer is de ontlading. Maar als die ontlading nergens heen gaat, niet geleid wordt, komt het nogal rauw in de zaal terecht. Door de dansers eromheen uit hun dak te laten gaan op een bepaald moment, wordt de energie door de ruimte geslingerd op een leuke manier.
Zo journalisten, laat dit maar eens even tot je doordringen. Dit zijn de dingen die Waylon wil lezen. En terecht, je verwacht dat muziekjournalisten een beetje nadenken en niet alleen maar een negatief verhaal ophangen.
pi_178998680
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:50 schreef Dave het volgende:
[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
haha die is er snel bij
  maandag 7 mei 2018 @ 20:51:58 #182
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178998706
Was van 2 mei
:o)
pi_178998721
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:51 schreef Dave het volgende:
Was van 2 mei
ow. oops, maar hij is leuk
pi_178998792
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:50 schreef Loekie1 het volgende:
Het punt is dat die journalisten en zelfbenoemde muziekkenners van Telegraaf en AD zich niet verdiepen in de act. Ze staan meteen met een mening klaar. Vragen zich niet af waarom voor deze dansact is gekozen. Als je daar wél over nadenkt, kun je tot een analyse komen als: het muzieknummer is tamelijk agressief, de dansers zorgen voor de ontlading. Zonder die dansers heb je alleen een schreeuwende Waylon en het leuke van het nummer is de ontlading. Maar als die ontlading nergens heen gaat, niet geleid wordt, komt het nogal rauw in de zaal terecht. Door de dansers eromheen uit hun dak te laten gaan op een bepaald moment, wordt de energie door de ruimte geslingerd op een leuke manier.
Zo journalisten, laat dit maar eens even tot je doordringen. Dit zijn de dingen die Waylon wil lezen. En terecht, je verwacht dat muziekjournalisten een beetje nadenken en niet alleen maar een negatief verhaal ophangen.
Dat had ik wel bij tvoptredens, bijv. bij Pauw. Het was een hoop geschreeuw en goed, maar het oogde na anderhalve minuut vrij vermoeiend en dan ga je denken: jaja doe maar rustig. Nu wordt de aandacht halverwege over genomen door de dansers. Alleen hoop ik dat het er allemaal wat vloeiender en subtieler uit gaat zien donderdag.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 20:55:36 #185
375570 crew  Cyan9
pi_178998805
En daarom lees ik alleen de kwaliteitskrant DvhN.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178998818
Nederland weet altijd songfestivals te verzieken.
Ik noem even de toppers, Joan Franka de vals kwelende Pocahontas en ik schaar Waylon met die rare stuiptrekkende danceact hier ook onder.
pi_178998829
Welon aan het eind nog altijd bezig met interviews. Hier zie je dat ie in het begin nog opgefokt is, misschien komt ie net uit de scheldpartij met het AD
  maandag 7 mei 2018 @ 21:04:58 #188
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178999074
Wow, wat gebeurt er allemaal weer?!
Heb een dag mijn telefoon niet ter beschikking, en moest dus bijlezen. Wat een dag zeg -O-
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 21:05:13 #189
368283 ato
pi_178999081
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:47 schreef Guanabana het volgende:

[..]

^O^

Maar let vooral niet op mij, ik kan nogal een spellingsnazi zijn!
Oh dan moet je echt niet mijn berichtjes gaan lezen, vooral niet nu in deze achtbaan van emoties. w/
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 21:08:10 #190
163650 Greys
pi_178999152
AvroTros heeft op Instagram gepost over de showcase vanavond maar totaal niet wáár het is. Tis dus idd niet de bedoeling dat er ander publiek komt kennelijk. Alleen pers en delegaties. En die zitten volgens mij voornamelijk bij de juryshow. Maar hoop echt dat ik hier heel erg ongelijk heb en dat een groot deel na de dress rehearsal van vanmiddag dat nu wel even gezien heeft :D :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 21:09:11 #191
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178999180
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:08 schreef Greys het volgende:
AvroTros heeft op Instagram gepost over de showcase vanavond maar niet waar het is. Tis dus niet de bedoeling dat er ander publiek komt kennelijk. Alleen pers en delegaties. En die zitten volgens mij allemaal bij de juryshow. Maar hoop echt dat ik hier heel erg ongelijk heb en dat een groot deel na de dress rehearsal van vanmiddag dat nu wel even gezien heeft :D
Ja, het is wel een wat rare timing lijkt me.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 21:10:03 #192
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178999211
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:42 schreef Greys het volgende:
Echt elke vijf minuten. Jezus Richard.. :') En dan zeg je dat Waylon zich laat kennen.
Die Richard lijkt aardig, maar is kennelijk ook een wolf in schaapskleren. :{
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 21:11:03 #193
163650 Greys
pi_178999243
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:09 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ja, het is wel een rare timing lijkt me.
Elke avond deze week is er iets natuurlijk. En dan beter tijdens een juryshow dan tijdens een semi. En zondag was de opening waar iedereen is. Zaterdagavond en vrijdagavond en donderdag zat die club al met ander programma op podium. Dus er is niet heel veel andere keuze over ben ik bang. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 21:11:12 #194
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178999248
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:08 schreef Greys het volgende:
AvroTros heeft op Instagram gepost over de showcase vanavond maar niet waar het is. Tis dus niet de bedoeling dat er ander publiek komt kennelijk. Alleen pers en delegaties. En die zitten volgens mij allemaal bij de juryshow. Maar hoop echt dat ik hier heel erg ongelijk heb en dat een groot deel na de dress rehearsal van vanmiddag dat nu wel even gezien heeft :D
De meeste persteams hebben ook meerdere mensen bij zich natuurlijk. In die streams is dat ook wel te zien. Bij escXtra zitten ze vaak ook even in de stream te overleggen wie waar wat gaat doen. Dan blijven er bijvoorbeeld 2 bij de stream, 2 gaan in de zaal kijken en de anderen kunnen naar dit soort dingen.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 21:13:36 #195
163650 Greys
pi_178999304
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:11 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

De meeste persteams hebben ook meerdere mensen bij zich natuurlijk. In die streams is dat ook wel te zien. Bij escXtra zitten ze vaak ook even in de stream te overleggen wie waar wat gaat doen. Dan blijven er bijvoorbeeld 2 bij de stream, 2 gaan in de zaal kijken en de anderen kunnen naar dit soort dingen.
Dat is ook zo idd. Goeie.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 21:18:13 #196
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_178999433
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:11 schreef Greys het volgende:

[..]

Elke avond deze week is er iets natuurlijk. En dan beter tijdens een juryshow dan tijdens een semi. En zondag was de opening waar iedereen is. Zaterdagavond en vrijdagavond en donderdag zat die club al met ander programma op podium. Dus er is niet heel veel andere keuze over ben ik bang. ;)
Beter dan tijdens een semi idd, maar was een andere club dan geen optie?
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  maandag 7 mei 2018 @ 21:19:44 #197
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178999664
quote:
Gezien de kontenlikkerij geloof ik er nu helemaal geen flikker meer van dat hij die ene (William?) een white ass nog wat heeft genoemd.
pi_178999713
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:26 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Gezien de kontenlikkerij geloof ik er nu helemaal geen flikker meer van dat hij die ene (William?) een white ass nog wat heeft genoemd.
Vermoed nog steeds dat het om die Instagram post gaat van een week geleden, waarin hij een post likete die critici om de act 'white asses' noemde, en dat die William (of zus Suzanne) dat veel te persoonlijk hebben genomen.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178999808
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:08 schreef Greys het volgende:
AvroTros heeft op Instagram gepost over de showcase vanavond maar totaal niet wáár het is. Tis dus idd niet de bedoeling dat er ander publiek komt kennelijk. Alleen pers en delegaties. En die zitten volgens mij voornamelijk bij de juryshow. Maar hoop echt dat ik hier heel erg ongelijk heb en dat een groot deel na de dress rehearsal van vanmiddag dat nu wel even gezien heeft :D :P
quote:
Tonight Waylon will give an exclusive showcase in Lisbon for press, commentators, delegations en the ebu!
AVROTROS kruipt even bij EBU (jon ola sand) onder het bureau. Waylon gaat winnen jongens *O*
~The present is all there is~
pi_178999937
Lea staat straks vooraan
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 21:38:19 #202
163650 Greys
pi_179000018
quote:
En niks te White Boy dus. :')
Gaat toch heel leuk dit?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 21:39:27 #203
163650 Greys
pi_179000068
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:18 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Beter dan tijdens een semi idd, maar was een andere club dan geen optie?
Ik gok dat alles bezet is tijdens de drukste week van het jaar vol gewone toeristen plus nog esf toeristen. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179000093
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Nou idd. Valt me nogal van hem tegen. :{ Zeg dit ook even tegen die kranten dan. Maar nee die heeft ie nog nodig natuurlijk.
Dit was gewoon een grapje van Douwe, die twee zijn prima samen

Het is verder ook zo zoals Manusje zei, je kunt vantevoren nooit 100% zeker weten of iets qua act werkt. Achteraf kun je pas echt beoordelen of het de verkeerde keuze is.

Tot die tijd moeten we er maar gewoon achter gaan staan en hij heeft er in ieder geval zijn hele ziel en zaligheid in liggen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179000239
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:38 schreef Greys het volgende:

[..]

En niks te White Boy dus. :')
Gaat toch heel leuk dit?
Noou hij kijkt hem wel aan alsof hij hem goed kan gebruiken op de plantage.
  maandag 7 mei 2018 @ 21:54:11 #206
130755 Kinga
versier hier
pi_179000576
Nou hé. Ik ben na 4 topics bijlezen ook weer bij hoor. Het enige wat ik kan zeggen: Waylon waar maak je je druk om jong! Geniet van je 2e ESF ervaring en laat ze lekker lullen. Hij verpest het voor zichzelf door uberhaupt te luisteren naar negativiteit. Hij moet zich op de performance concentreren, that's it.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 21:58:56 #207
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179000688
Waylon moet met Lea gaan praten, kan ze m Hvala, ne leren. Kan ie wel gebruiken na dit gedonder. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 22:01:20 #209
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179000771
De snor nu over Waylon
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179000772
Johan Derksen nu over Waylon.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 22:01:30 #211
163650 Greys
pi_179000776
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:40 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Dit was gewoon een grapje van Douwe, die twee zijn prima samen

Het is verder ook zo zoals Manusje zei, je kunt vantevoren nooit 100% zeker weten of iets qua act werkt. Achteraf kun je pas echt beoordelen of het de verkeerde keuze is.

Tot die tijd moeten we er maar gewoon achter gaan staan en hij heeft er in ieder geval zijn hele ziel en zaligheid in liggen.
Hoe weet je dat ze prima zijn samen? Oprechte vraag hoor geen achterdocht want dat zou ik juist fijn vinden als dat zo is! :Y
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 22:01:53 #212
163650 Greys
pi_179000789
quote:
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 22:02:10 #213
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179000799
'Als hij niet zingt, heeft hij ze niet allemaal op een rijtje'
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179000804
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe weet je dat ze prima zijn samen? Oprechte vraag hoor geen achterdocht want dat zou ik juist fijn vinden als dat zo is! :Y
Die kennen elkaar uit het wereldje. daar zit geen haat :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 7 mei 2018 @ 22:02:46 #215
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179000822
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:01 schreef marcodej het volgende:
Johan Derksen nu over Waylon.
Ik was eerder >:)
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  maandag 7 mei 2018 @ 22:03:35 #216
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179000846
Hebben hun huiswerk klaarblijkelijk ook niet gedaan |:(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 22:09:59 #217
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179001073
Johan is een parodie op een voetbalanalist. _O- Wel vermakelijk zijn voorspelbaarheid. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 22:13:45 #218
163650 Greys
pi_179001217
Nog geen enkel bericht van AvroTros over de showcase?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  maandag 7 mei 2018 @ 22:16:41 #219
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_179001334
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
Johan is een parodie op een voetbalanalist. _O- Wel vermakelijk zijn voorspelbaarheid. :D
Precies ja, ik wist al bij voorbaat wattie ging zeggen
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_179002116
Ali _O_

"Als je op zoek bent naar verstand, moet je Waylon niet naar het Songfestival sturen."
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_179002119
Es zien wat shownieuws zo nog heeft te melden
~The present is all there is~
pi_179002135
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:09 schreef ijs_beer het volgende:
Johan is een parodie op een voetbalanalist. _O- Wel vermakelijk zijn voorspelbaarheid. :D
Hij heeft groot gelijk over Waylon. Een enorm talent, maar daarnaast een beetje een mafkees.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_179002191
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:41 schreef marcodej het volgende:
Ali _O_

"Als je op zoek bent naar verstand, moet je Waylon niet naar het Songfestival sturen."
Heerlijk! Maar hij staat wel achter hem en waardeert hem om hoe principieel hij is, zoveel is duidelijk.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 22:55:01 #224
368283 ato
pi_179002492
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:38 schreef Greys het volgende:

[..]

En niks te White Boy dus. :')
Gaat toch heel leuk dit?
Leuk
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 22:58:56 #225
375570 crew  Cyan9
pi_179002581
Ik lees net: "MAAN komt naar Feestvierdaagse Norg!"
.
.
.
.
WAAROM? Wat heb ik fout gedaan in m'n leven om dit te verdienen?
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 22:59:09 #226
163650 Greys
pi_179002587
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:44 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Heerlijk! Maar hij staat wel achter hem en waardeert hem om hoe principieel hij is, zoveel is duidelijk.
Zei hij dat echt? Want hij deed op Instagram juist heel positief tegen Waylon over z'n act.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 22:59:23 #227
368283 ato
pi_179002594
quote:
Leuke interviewster
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 23:01:14 #228
368283 ato
pi_179002651
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:58 schreef Cyan9 het volgende:
Ik lees net: "MAAN komt naar Feestvierdaagse Norg!"
.
.
.
.
WAAROM? Wat heb ik fout gedaan in m'n leven om dit te verdienen?
En als kers op de taart, koppelen wij jou aan Efe
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 23:01:22 #229
163650 Greys
pi_179002656
De showcase begint dus gewoon pas na de semi. Zie net songfestivalweblog iets tweeten naar iemand anders over wake up call voor het vertrekken naar de showcase. Dus prima rekening gehouden met de tijd ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 23:01:37 #230
375570 crew  Cyan9
pi_179002665
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:01 schreef ato het volgende:

[..]

En als kers op de taart, koppelen wij jou aan Efe
Dat overleeft ie niet.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  maandag 7 mei 2018 @ 23:01:47 #231
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_179002669
koos doet wel gedegen verslaggeving
pi_179002679
Volgens mij zei Koos net rond half twaalf. Straks gaan ze nog even live schakelen naar Koos
~The present is all there is~
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 23:02:24 #233
368283 ato
pi_179002684
quote:
6s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:01 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Dat overleeft ie niet.
Daarom juist *O*
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 23:02:53 #234
368283 ato
pi_179002697
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:01 schreef Greys het volgende:
De showcase begint dus gewoon pas na de semi. Zie net songfestivalweblog iets tweeten naar iemand anders over wake up call voor het vertrekken naar de showcase. Dus prima rekening gehouden met de tijd ^O^
Ja goed getimed.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 23:04:56 #235
163650 Greys
pi_179002735
Evert Santegoeds neemt het gewoon soort van op voor Waylon :o

"Het Nederlands elftal krijgt bv ook veel shit over zich heen maar dan ben je nog een groep. Waylon krijgt dit allemaal in z'n eentje." En de toon van de berichten over hem vond ie ook best naar. (En dat van Santegoeds _O-) Hij hoopt wel dat ze het nog bij gaan leggen. Ik gok op nee, Eef.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179002738
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:59 schreef Greys het volgende:

[..]

Zei hij dat echt? Want hij deed op Instagram juist heel positief tegen Waylon over z'n act.
Dat over ‘verstandig’ was gewoon een leuke grap van Ali. Hij was enthousiast over de act en Waylon zelf.
pi_179002773
Bij Shownieuws vond ik ze behoorlijk #TeamWaylon idd. Niet heel handig, maar ze begrepen het wel en hoopten dat het voor wat extra vuur zou zorgen bij Weelen.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 23:07:03 #238
368283 ato
pi_179002787
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:04 schreef Greys het volgende:
Evert Santegoeds neemt het gewoon soort van op voor Waylon :o

"Het Nederlands elftal krijgt bv ook veel shit over zich heen maar dan ben je nog een groep. Waylon krijgt dit allemaal in z'n eentje." En de toon van de berichten over hem vond ie ook best naar. (En dat van Santegoeds _O-) Hij hoopt wel dat ze het nog bij gaan leggen. Ik gok op nee, Eef.
Koos en Aram zijn ook best wel team Waylon, maar zeiden ook dat zij hopen dat het goed komt.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 23:07:05 #239
163650 Greys
pi_179002790
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:05 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Dat over ‘verstandig’ was gewoon een leuke grap van Ali. Hij was enthousiast over de act en Waylon zelf.
Netjes. O+
Want hij nam het op Instagram idd ook flink voor hem op. Echt loyaal dat ie dat voor de camera ook doet en tegen de massa in durft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 23:08:12 #240
163650 Greys
pi_179002815
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:06 schreef Manusje_v_a het volgende:
Bij Shownieuws vond ik ze behoorlijk #TeamWaylon idd. Niet heel handig, maar ze begrepen het wel en hoopten dat het voor wat extra vuur zou zorgen bij Weelen.
Ik zapte en zag Santegoeds. Was dat Shownieuws? Want dat viel me alles mee. Wel dat het jammer is dat het zo ging maar dat ze hem wel snapten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 23:08:22 #241
368283 ato
pi_179002822
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Netjes. O+
Want hij nam het op Instagram idd ook flink voor hem op. Echt loyaal dat ie dat voor de camera ook doet en tegen de massa in durft.
Kortom, komt goed *O*
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 23:08:55 #242
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_179002843
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:01 schreef Greys het volgende:
De showcase begint dus gewoon pas na de semi. Zie net songfestivalweblog iets tweeten naar iemand anders over wake up call voor het vertrekken naar de showcase. Dus prima rekening gehouden met de tijd ^O^
^O^
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_179002858
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:08 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zapte en zag Santegoeds. Was dat Shownieuws? Want dat viel me alles mee. Wel dat het jammer is dat het zo ging maar dat ze hem wel snapten.
Jep! En ze zagen Koos wel voor zich als goede mediator O+
pi_179002881
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:07 schreef ato het volgende:

[..]

Koos en Aram zijn ook best wel team Waylon, maar zeiden ook dat zij hopen dat het goed komt.
Maakt het ook extra lachwekkend om dan beide Olcay te gaan citeren. Hahaha echt kansloos, maar voor mensen die boulevard niet gezien hebben lijkt het alsof ze het dus eens waren met AD/telegraaf. :')
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 23:11:13 #245
163650 Greys
pi_179002890
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:09 schreef Manusje_v_a het volgende:

[..]

Jep! En ze zagen Koos wel voor zich als goede mediator O+
Haha leuk! En goed idee. Ik miste het hele stuk maar zag nog net die laatste paar zinnen dat ze hem ook echt wel begrepen. En m'n bek viel open. Op de goede manier _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179002984
Die Raatgever is vanaf moment 1 al negatief. Journalistiek bedrijven en kritiek leveren, fine. Hoort erbij. Maar de toon waarop... En zonder onderbouwing. Allemachtig.

Volgens mij las ik een paar weken geleden een comment hier: ‘heeft Waylon die Reetveger ooit afgewezen ofzo.”

Nou. _O- Wat blijkt, het is dus echt persoonlijk. Het AD hoort hem hiervoor gewoon te ontslaan, want meneer is aangenomen om journalistieke stukjes te schrijven. Wat hij doet is zijn positie gebruiken/misbruiken om een persoonlijke vete uit te vechten, in ‘s lands 2e krant. En nav een akkefietje met de manager van Waylon en niet met Waylon zelf, maar hij krijgt vervolgens wel alle stront over zich heen.
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 23:16:59 #247
368283 ato
pi_179003014
Als de enveloppen open gaan as donderdag, wordt als eerste Nederland genoemd.
Iedereen is zenuwachtig en durven Waylon niet meer te pesten.
Life can be a bitch, so like it..
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 23:17:48 #248
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179003027
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:16 schreef ato het volgende:
Als de enveloppen open gaan as donderdag, wordt als eerste Nederland genoemd.
Iedereen is zenuwachtig en durven Waylon niet meer te pesten.
*O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 23:22:07 #249
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179003115
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:16 schreef ato het volgende:
Als de enveloppen open gaan as donderdag, wordt als eerste Nederland genoemd.
Iedereen is zenuwachtig en durven Waylon niet meer te pesten.
De hosts halen meteen Nederland uit de enveloppe en zeggen: "Btw, no idea who this is, but to a Stefan Raatgever "
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 23:23:34 #250
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179003153
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179003174
In shownieuws hebben ze het nog steeds over het songfestival. Marga Bult wil graag dat Jan Smit niet meer gaat presenteren. Wat een wijze vrouw.
  maandag 7 mei 2018 @ 23:25:13 #252
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179003194
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, ik neem ook een glaasje.

Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 7 mei 2018 @ 23:31:54 #253
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179003317
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:23 schreef ijs_beer het volgende:
[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, en ben er gewoon een beetje klaar mee ook, is het al donderdag? :') :@
Koel en donker bewaren
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 23:31:59 #254
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179003319
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
In shownieuws hebben ze het nog steeds over het songfestival. Marga Bult wil graag dat Jan Smit niet meer gaat presenteren. Wat een wijze vrouw.
Margagodin _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_179003397
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:24 schreef BillDauterive het volgende:
In shownieuws hebben ze het nog steeds over het songfestival. Marga Bult wil graag dat Jan Smit niet meer gaat presenteren. Wat een wijze vrouw.
Marga _O_

Gaf ze ook nog een reden? :D
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 23:36:28 #256
163650 Greys
pi_179003401
Waylon heeft Dolly Bellefleur dr hertaling van het lied met video op FB gezet. En ze is nu heel blij op Twitter :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 7 mei 2018 @ 23:37:01 #257
163650 Greys
pi_179003414
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Marga _O_

Gaf ze ook nog een reden? :D
Ze schreef al eens dat ze vindt dat hij er niks mee heeft voor haar gevoel. Geen oud deelnemer, niet echt een andere link, geen echte interesse.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179003448
Evert Santegoeds vind ik ook echt een enorme kwallenbak
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 7 mei 2018 @ 23:40:09 #259
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179003456
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Ze schreef al eens dat ze vindt dat hij er niks mee heeft voor haar gevoel. Geen oud deelnemer, niet echt een andere link, geen echte interesse.
Ja dat heb ik dus ook nooit begrepen, waarom Jan Smit blijkbaar een Songfestivalman is.

Maar gewoon vanuit de Tros toch?
Koel en donker bewaren
pi_179003472
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:35 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Marga _O_

Gaf ze ook nog een reden? :D
Wat Greys zegt. Ze vindt dat Cornald samen met een oud-deelnemer moet presenteren.
Ik vind dat wel logisch, dan hoor je toch wat leukere verhalen. Daarnaast heeft elke oud-deelnemer meer toe te voegen dan Jan Smit :P
  maandag 7 mei 2018 @ 23:41:47 #261
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179003486
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:40 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Wat Greys zegt. Ze vindt dat Cornald samen met een oud-deelnemer moet presenteren.
Maar met wie is de vraag? :P

Kun je weer een heel topic aan wijden als je niet uitkijkt.
Koel en donker bewaren
pi_179003492
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:40 schreef BillDauterive het volgende:

[..]

Wat Greys zegt. Ze vindt dat Cornald samen met een oud-deelnemer moet presenteren.
Ik vind dat wel logisch, dan hoor je toch wat leukere verhalen. Daarnaast heeft elke oud-deelnemer meer toe te voegen dan Jan Smit :P
Terecht punt _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179003502
Stefan en Richard maken de cruciale fout door hun mening als feiten te presenteren... daar gaat het mis

Koos geeft ze wel mooi onder uit de zak over het stiekeme filmen van het AD en Richard wordt ook even op zijn plek gezet _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179003521
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar met wie is de vraag? :P

Kun je weer een heel topic aan wijden als je niet uitkijkt.
Elk jaar een ander. Ik vraag me wel af of we genoeg goede commentatoren hebben. Het is het proberen waard.
  maandag 7 mei 2018 @ 23:44:47 #265
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179003533
Cornald en Edsilia O+ Hoewel die wat te hysterisch is denk ik :P
Koel en donker bewaren
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 23:45:33 #266
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179003543
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:44 schreef Guanabana het volgende:
Cornald en Edsilia O+ Hoewel die wat te hysterisch is denk ik :P
Joaaaaah *O* *O* *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 23:45:51 #267
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179003547
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:42 schreef TheVulture het volgende:
Stefan en Richard maken de cruciale fout door hun mening als feiten te presenteren... daar gaat het mis

Koos geeft ze wel mooi onder uit de zak over het stiekeme filmen van het AD en Richard wordt ook even op zijn plek gezet _O_
Wat zit je te kijken?
Dan weet ik wat ik straks moet terugkijken. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179003548
Complimenten voor Shownieuws trouwens, die dit heel netjes verwoorden _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179003556
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:45 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Wat zit je te kijken?
Dan weet ik wat ik straks moet terugkijken. :P
Shownieuws aan het terugkijken
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  maandag 7 mei 2018 @ 23:47:00 #270
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179003567
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:46 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Shownieuws aan het terugkijken
Thanks, ga ik dan ook ff zoeken straks.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_179003574
Zijn optreden start over een uur (instagram story weer :'))
  Moderator maandag 7 mei 2018 @ 23:50:13 #272
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_179003606
De avrotros zal er toch ook wel een kek clipje bij blauw licht van maken?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  maandag 7 mei 2018 @ 23:50:29 #273
356692 MuscleLover29
Can I touch that?
pi_179003609
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar met wie is de vraag? :P

Kun je weer een heel topic aan wijden als je niet uitkijkt.
Sieneke. Dan doet zij de kapsels en draaiorgels, en Cornald de rest.
pi_179003697
Het zou al schelen als Jan niet gewoon even snel invliegt voor de liveshows en daar ook gewoon volwaardig onderdeel is van de delegatie...

Is ie uberhaupt al in Portugal?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 23:58:11 #275
368283 ato
pi_179003700
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ja, ik neem ook een glaasje.

[ afbeelding ]
Jullie hadden het over Hamka's toch? Ik zit aan de Hanka's..
Life can be a bitch, so like it..
  maandag 7 mei 2018 @ 23:58:31 #276
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179003701
OK, we wisten het al natuurlijk, maar toch: Koos _O_

Ook de enige die ik tot nu toe heb gezien die even heeft doorgevraagd ipv gewoon raatgevers spuisels te slikken.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  maandag 7 mei 2018 @ 23:59:39 #277
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179003707
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:58 schreef ato het volgende:

[..]

Jullie hadden het over Hamka's toch? Ik zit aan de Hanka's..
Ik niet iig, ik eet die dingen nooit. :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:00:46 #278
163650 Greys
pi_179003716
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:41 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Maar met wie is de vraag? :P

Kun je weer een heel topic aan wijden als je niet uitkijkt.
Cornald met Gerard een keer sowieso. Die is zó goed geïnformeerd :o En grappig.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179003718
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
OK, we wisten het al natuurlijk, maar toch: Koos _O_

Ook de enige die ik tot nu toe heb gezien die even heeft doorgevraagd ipv gewoon raatgevers spuisels te slikken.
Ja echt heel goed gedaan... en ik weet dat Greys een beetje fan is van Richard maar die vind ik het predikaat journalist ook echt onwaardig hoor... da's gewoon een geupgrade fanboy met kinnesinne...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 00:01:04 #280
368283 ato
pi_179003721
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:59 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik niet iig, ik eet die dingen nooit. :P
Iemand had het erover en ik dacht laat ik de Hamka's een keer nemen :)
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:01:45 #281
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_179003729
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Cornald met Gerard een keer sowieso. Die is zó goed geïnformeerd :o En grappig.
Lijkt me ook erg leuk ja!
Koel en donker bewaren
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:04:59 #282
163650 Greys
pi_179003758
quote:
14s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:58 schreef Roger_Epiales het volgende:
OK, we wisten het al natuurlijk, maar toch: Koos _O_

Ook de enige die ik tot nu toe heb gezien die even heeft doorgevraagd ipv gewoon raatgevers spuisels te slikken.
Ja! Koos zegt ook gewoon dat Waylon niet alles even handig zegt maar is wel veel meer fair want hij holt niet klakkeloos achter Raatgever aan ook al is het "collega media". En dat soort kritiek als hij is ook niet altijd even subtiel kan Waylon wel prima hebben. Zei hij ook vanmiddag tegen RTL. Iedereen mag kritiek hebben maar geen nare achterliggende vetes en oneerlijke spelletjes. En terecht imho.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179003766
Heeft Ilse al gereageerd?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:07:25 #284
163650 Greys
pi_179003784
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja echt heel goed gedaan... en ik weet dat Greys een beetje fan is van Richard maar die vind ik het predikaat journalist ook echt onwaardig hoor... da's gewoon een geupgrade fanboy met kinnesinne...
Daar ben ik heel teleurgesteld in nu hoor. Als persoon was hij superleuk tegen ons allemaal op het EIC maar wat ie vanmiddag deed door te zeggen 'heel dat team wilde Waylon helemaal niet joh' terwijl Cornald al heel lang het tegendeel beweert vind ik gewoon naar stoken tussen de delegatie en de artiest.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:09:01 #285
163650 Greys
pi_179003798
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:05 schreef marcodej het volgende:
Heeft Ilse al gereageerd?
Dat is het enige waar al die jaren niemand over kon vallen zowel bij haar als hem, geen dirt over elkaar zeggen. Nooit gedaan allebei. Ondanks alles. _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 00:09:51 #286
368283 ato
pi_179003806
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:07 schreef Greys het volgende:

[..]

Daar ben ik heel teleurgesteld in nu hoor. Als persoon was hij superleuk tegen ons allemaal op het EIC maar wat ie vanmiddag deed door te zeggen 'heel dat team wilde Waylon helemaal niet joh' terwijl Cornald al heel lang het tegendeel beweert vind ik gewoon naar stoken tussen de delegatie en de artiest.
Zo zie je maar dat wolven in schapen kleding bestaan.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:09:52 #287
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179003808
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:00 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja echt heel goed gedaan... en ik weet dat Greys een beetje fan is van Richard maar die vind ik het predikaat journalist ook echt onwaardig hoor... da's gewoon een geupgrade fanboy met kinnesinne...
Ja, ik dacht altijd dat journalistiek te maken had met waarheidsvinding, erachter komen wat er werkelijk aan de hand is en zo. Een kijkje op de Nederlandse nieuwsmedia vandaag bevestigt echter mijn idee dat sensatie tegenwoordig belangrijker is.

Met welke kop krijgen we meer clicks?
"Waylon boycot NL pers want te negatief" vs "AD journalist was niet zo netjes".

Blij te zien dat Koos zijn werk wel serieus neemt.
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:10:37 #288
163650 Greys
pi_179003816
Nu even bijkomen omdat ik net de pers poll zag van vanavond en wtf _O- Echt alles ligt nog open.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 00:12:57 #289
368283 ato
pi_179003842
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:10 schreef Greys het volgende:
Nu even bijkomen omdat ik net de pers poll zag van vanavond en wtf _O- Echt alles ligt nog open.
Het wordt echt een spannende week er is nog geen duidelijke winnaar.
Life can be a bitch, so like it..
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:14:16 #290
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_179003860
quote:
11s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:10 schreef Greys het volgende:
Nu even bijkomen omdat ik net de pers poll zag van vanavond en wtf _O- Echt alles ligt nog open.
* Roger_Epiales schuift Greys een limoncello toe.

Ja die press poll was een interessante. :D
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:16:47 #291
163650 Greys
pi_179003881
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:09 schreef ato het volgende:

[..]

Zo zie je maar dat wolven in schapen kleding bestaan.
Oh maar we zeiden toch alleen dat hij superaardig tegen ons allemaal was? Ken hem verder niet natuurlijk. En dat ie aardig was tegen ons blijft zo. Tis niet dat we hem heilig verklaard hebben :P En als journalist was en ben ik het wel vaker met hem oneens. Dit jaar wat minder oneens (tot vandaag dan..) want ik vond hem tot vandaag prima schrijven over esf en Waylon.

En als ik hem in Lissabon tegenkom doe ik nog steeds een borrel met hem wellicht en zal ik het eerlijk tegen hem zeggen wat ik vond. Want dat kan prima met hem.
Ik ga ons tripje er absoluut geen seconde door laten vergallen iig *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 08-05-2018 00:26:29 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:17:40 #292
163650 Greys
pi_179003893
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:14 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

* Roger_Epiales schuift Greys een limoncello toe.

Ja die press poll was een interessante. :D
Lekkerrrr :9

Ja, ben echt benieuwd of Israël morgen nog op één staat in de odds.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 00:21:59 #293
368283 ato
pi_179003937
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh maar we zeiden toch alleen dat hij superaardig tegen ons allemaal was? Ken hem verder niet natuurlijk. En dat ie aardig was tegen ons blijft zo. Tis niet dat we hem heilig verklaard hebben :P En als journalist was en ben ik het wel vaker met hem oneens. Dit jaar wat minder oneens (tot vandaag dan..) want ik vond hem tot vandaag prima schrijven over esf en Waylon.

En als ik hem in Lissabon tegenkom doe ik nog steeds een borrel met hem wellicht en zal ik het eerlijk zeggen wat ik vond.
Ik ga ons tripje er absoluut geen seconde door laten vergallen iig *O*
Moet je ook zeker niet doen, lekker genieten *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_179003966
Jongens ik ga pitten, morgenvroeg naar Lissabon :W

Zal me vast wel een keer tussendoor hier melden :P
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_179003968
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Jongens ik ga pitten, morgenvroeg naar Lissabon :W

Zal me vast wel een keer tussendoor hier melden :P
Veel plezier alvast!
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 00:26:38 #296
368283 ato
pi_179003969
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Jongens ik ga pitten, morgenvroeg naar Lissabon :W

Zal me vast wel een keer tussendoor hier melden :P
Veel plezier geniet ervan w/
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:27:06 #297
163650 Greys
pi_179003973
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:26 schreef TheVulture het volgende:
Jongens ik ga pitten, morgenvroeg naar Lissabon :W

Zal me vast wel een keer tussendoor hier melden :P
Goede reis, veel plezier en wie weet tot daar *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:28:30 #298
163650 Greys
pi_179003982
Aan de Instastories te zien staat er zat volk bij de showcase ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:42:59 #299
163650 Greys
pi_179004083
Ik hoop echt dat ze wat filmpjes online gooien buiten de stories om want hij zingt echt beláchelijk goed in die showcase. Vooral Outlaw kwam echt uit elke vezel. _O_ _O_ _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_179004147
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:09 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is het enige waar al die jaren niemand over kon vallen zowel bij haar als hem, geen dirt over elkaar zeggen. Nooit gedaan allebei. Ondanks alles. _O_
Behalve dat hij een lied over haar op zijn album zette. Niet bepaald netjes.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 8 mei 2018 @ 00:55:43 #301
163650 Greys
pi_179004179
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:51 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Behalve dat hij een lied over haar op zijn album zette. Niet bepaald netjes.
Zonder haar in de media te noemen of haar naam überhaupt in het lied te noemen. Zij zei in de media met z'n naam erbij dat het de zwartste periode van haar leven was. Dus dat heft elkaar aardig op vind ik persoonlijk.

Maar het viel mij iig alles mee al die tijd over elkaar. Van allebei.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')