abonnement Unibet Coolblue
pi_178993687
Ik heb 4 jaar Utopia gevolgd. Nu is het einde in zicht. DE "Utopiaan van de eeuw"....... Redactie van Utopia, dit is niet het spel zoals het gespeeld moet worden. Ik mis volledig de stem van het publiek, daarnaast zit er een tweeling in die ALTIJD 6 stemmen aan 1 persoon geven. Ik begrijp echt niet dat deze 2 samen Utopia in mochten komen. Ik heb sterk het vermoeden dat er sprake is van vriendjes politiek. Een Ivan en een Bas die terug mogen komen voor de titel, die er al lang uitgestemd waren. Er gaat nu geen "Utopiaan van de eeuw" winnen. De enige kandidaten daarvoor waren: Billy, Romy en Cemal. Billy is er al uit, en Romy en Cemal gaan volgen. De finale is al bekend; de twins en Bas...... Heel teleurstellend en onterecht einde van een tijdperk en dit zal heel veel kijkers gaan kosten. Jammer........
pi_178993844
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:07 schreef Mirquiso het volgende:
Ik heb 4 jaar Utopia gevolgd. Nu is het einde in zicht. DE "Utopiaan van de eeuw"....... Redactie van Utopia, dit is niet het spel zoals het gespeeld moet worden. Ik mis volledig de stem van het publiek, daarnaast zit er een tweeling in die ALTIJD 6 stemmen aan 1 persoon geven. Ik begrijp echt niet dat deze 2 samen Utopia in mochten komen. Ik heb sterk het vermoeden dat er sprake is van vriendjes politiek. Een Ivan en een Bas die terug mogen komen voor de titel, die er al lang uitgestemd waren. Er gaat nu geen "Utopiaan van de eeuw" winnen. De enige kandidaten daarvoor waren: Billy, Romy en Cemal. Billy is er al uit, en Romy en Cemal gaan volgen. De finale is al bekend; de twins en Bas...... Heel teleurstellend en onterecht einde van een tijdperk en dit zal heel veel kijkers gaan kosten. Jammer........
Tja, BIlly is in jaar 1 al uit zichzelf weggegaan, die had ook nooit terug mogen komen ;)

En dat Utopiaan van de eeuw is ook achterhaald, er komt namelijk meteen een nieuw Utopia achteraan ;)

Het had al veel eerder moeten stoppen en als het dan toch 1 Utopiaan van de eeuw moet worden, dan Ivan, die staat wat mij betreft het dichtste bij de opzet/grondbeginselen van het programma. Van de oude Bas is namelijk niets meer over, die had ook niet meer terug moeten komen ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_178993958
Het klopt dat Billy er al eerder uit is gestemd. Maar is wel 1 van de allereerste inwoners. Zij is terug gekomen maar zonder de weet dat Utopia zou stoppen of dat er een titel "Utopiaan van de eeuw" zou zijn. Daarnaast heeft ze heel lang in Utopia gezeten vanaf het moment dat ze weer terug is gekomen. Dat kan je van Ivan niet zeggen. Hij is er heel lang uit geweest en kwam op het allerlaatste moment terug met de kennis dat er veel geld te winnen zou zijn.
  maandag 7 mei 2018 @ 17:23:56 #4
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_178994022
jonge, boeiend toch allemaal :')
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  maandag 7 mei 2018 @ 17:24:54 #5
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_178994051
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:20 schreef Mirquiso het volgende:
Het klopt dat Billy er al eerder uit is gestemd. Maar is wel 1 van de allereerste inwoners. Zij is terug gekomen maar zonder de weet dat Utopia zou stoppen of dat er een titel "Utopiaan van de eeuw" zou zijn. Daarnaast heeft ze heel lang in Utopia gezeten vanaf het moment dat ze weer terug is gekomen. Dat kan je van Ivan niet zeggen. Hij is er heel lang uit geweest en kwam op het allerlaatste moment terug met de kennis dat er veel geld te winnen zou zijn.
En reken hem ook maar bij de grote finale.
Als er geen nieuwe bemoeienissen komen van de febo zijn er minstens 4 nog daar aanwezig eind mei.
pi_178994108
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:20 schreef Mirquiso het volgende:
Het klopt dat Billy er al eerder uit is gestemd. Maar is wel 1 van de allereerste inwoners. Zij is terug gekomen maar zonder de weet dat Utopia zou stoppen of dat er een titel "Utopiaan van de eeuw" zou zijn. Daarnaast heeft ze heel lang in Utopia gezeten vanaf het moment dat ze weer terug is gekomen. Dat kan je van Ivan niet zeggen. Hij is er heel lang uit geweest en kwam op het allerlaatste moment terug met de kennis dat er veel geld te winnen zou zijn.
Tja nu praat je jezelf ook wel tegen hoor ;) , BIlly is er ook bijna 2 jaar uit geweest , volgens mij bijna net zo lang dus als Ivan eruit is geweest. En Ivan heeft juist de langste tijd als eerste erin gezeten en BIlly de tweede keer langer. Dus in afweging hebben beide net zoveel rechten erop was het niet dat Billy er al is uitgestemd.
En eerlijk is eerlijk, als Ivan niet terug was gekomen en ook een paar anderen die nu boven op het geld zitten, had er als je het mij vraagt nooit zoveel geld in de pot nu gezeten. Ze leefde er namelijk erg makkelijk op los. En BIlly heeft haar prijs al, haar neus plus al die andere luxe dingen, kleding, botox, fillers die ze heeft gehad, je wilt al niet zien met hoeveel vuilniszakken zij weg ging _O-
Plus het gaat om de Utopiaan van de eeuw, niet om de Utopiaan van 2018 ;)

Maar laat ik duidelijk zijn, van mij mag morgen de boel op slot gegooid worden hoor, het heeft veel te lang al door loppen sudderen

[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 07-05-2018 18:01:39 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
  maandag 7 mei 2018 @ 21:02:24 #7
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_178999005
Billy utopiaan? :')

Billy die in 1.0 alles heeft lopen dwarsbomen, overal aan mee wou doen, ikke ikke ikke, en als ze dan mee mocht doen bleek het weer teveel te zijn voor mevrouw en kwam haar stopwoordje "dat ga ik niet doen" weer tevoorschijn, en hield ze alles weer tegen.

Aike in de weg zitten, Nicoline dwarsbomen , die mocht nergens schilderen van mevrouw en moest maar buiten gaan zitten.
Het altelier was van haar, de studio was van haar, het kantoor was van haar en alles kliederde ze onder met haar verf spetters.

Neuken met Ruud, liefst overdag als er gasten rondliepen, nooit eens een poot uitsteken.Hele dagen in bed of in de zon luieren, zelden zag je haar eens vegen of poetsen.

Dan in 4.0 het penthouse met niemand willen delen, weer kerels nodig hebben om tv te maken, Jessie, Ruud, Johan ...Ruud bespuugd en geslagen, Jessie geslagen,Romy overal voor laten betalen want geen geld, maar wel zakken met kleding en schoenen bestellen.

Als dat je utopiaan maakt, dan is Billy de ultieme utopiaan :Y

:r
pi_179001816
Iedereen valt hier alleen maar over Billy. Maar waar is de stem van de kijkers in deze ultieme verkiezing?! De populairste inwoners vliegen er een voor een uit. Ben ik dan echt de enige die daar teleurgesteld over is en het een oneerlijke strijd vind?
pi_179001885
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:02 schreef Flow3r het volgende:
Billy utopiaan? :')

Billy die in 1.0 alles heeft lopen dwarsbomen, overal aan mee wou doen, ikke ikke ikke, en als ze dan mee mocht doen bleek het weer teveel te zijn voor mevrouw en kwam haar stopwoordje "dat ga ik niet doen" weer tevoorschijn, en hield ze alles weer tegen.

Aike in de weg zitten, Nicoline dwarsbomen , die mocht nergens schilderen van mevrouw en moest maar buiten gaan zitten.
Het altelier was van haar, de studio was van haar, het kantoor was van haar en alles kliederde ze onder met haar verf spetters.

Neuken met Ruud, liefst overdag als er gasten rondliepen, nooit eens een poot uitsteken.Hele dagen in bed of in de zon luieren, zelden zag je haar eens vegen of poetsen.

Dan in 4.0 het penthouse met niemand willen delen, weer kerels nodig hebben om tv te maken, Jessie, Ruud, Johan ...Ruud bespuugd en geslagen, Jessie geslagen,Romy overal voor laten betalen want geen geld, maar wel zakken met kleding en schoenen bestellen.

Als dat je utopiaan maakt, dan is Billy de ultieme utopiaan :Y

:r
^O^
pi_179001966
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:30 schreef Mirquiso het volgende:
Iedereen valt hier alleen maar over Billy. Maar waar is de stem van de kijkers in deze ultieme verkiezing?! De populairste inwoners vliegen er een voor een uit. Ben ik dan echt de enige die daar teleurgesteld over is en het een oneerlijke strijd vind?
Heb je wel eens gekeken hoeveel % stemmen BIlly altijd van de kijkers had :+ Die bungelde altijd in de onderste regionen Alleen de week toen ze eruit ging was ze wat gestegen maar meen dat ze altijd zo rond de 3% of zo zat _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_179001975
?
pi_179002026
Ik heb het niet alleen over Billy. En Johan, Beau, Chip en dadelijk een Cemal of een Romy?
pi_179002086
Daar hebben wij helemaal geen stem in gehad. Terwijl het programma het juist moet hebben van de trouwe kijkers.
pi_179002087
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:38 schreef Mirquiso het volgende:
Ik heb het niet alleen over Billy. En Johan, Beau, Chip en dadelijk een Cemal of een Romy?
Andere vraag, kijk jij altijd de tv uitzendingen of kijk je de streams?

Zit namelijk een heel groot verschil tussen de beelden van de streams en het knip/plak verhaallijntje op TV
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_179002133
Het is geen eerlijke strijd. Ze stemmen juist de populaire inwoners naar huis om zelf zoveel mogelijk kans te maken op de titel. Is dat dan DE Utopiaan van de eeuw?
pi_179002141
Ik ben een hele fanatieke streams kijker!
pi_179002197
Maar dat gaat nu helaas veranderen......
pi_179002238
Het verbaasd mij echt dat ik de enige ben die dit opmerkt.
pi_179002271
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:42 schreef Mirquiso het volgende:
Het is geen eerlijke strijd. Ze stemmen juist de populaire inwoners naar huis om zelf zoveel mogelijk kans te maken op de titel. Is dat dan DE Utopiaan van de eeuw?
Dat is niet alleen van deze keer, dat is in het verleden ook al gebeurt, denk aan een Isa. En als goed is, weten de bewoners niet hoe de stand is van de popipoll, ja als er een evenement is dan wordt het ze ingefluisterd, is dan op de streams te horen.

Vraag mij trouwens af wat jij onder een Utopiaan van de eeuw verstaat, wat moeten ze doen? lieve lach opzetten en gezellig koffie met je drinken?
Maar stuk voor stuk de mensen die jij nu opnoem zijn in mijn ogen geen Utopiaan van de eeuw waardig.

Al had ik voor JOhan wel een zwak maar wat heeft die daar nu gedaan?
Johan moet met die nieuwe RLS mee gaan doen, met zangers en weet ik veel, denk dat hij daar meer thuis zal horen ;)
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_179002307
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:42 schreef Mirquiso het volgende:
Ik ben een hele fanatieke streams kijker!
Dat verbaasd mij dan dat jij die je net allemaal hier neer deed zetten als Utopiaan van de eeuw bestempel :@
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_179002377
Klopt. Utopiaan van de eeuw is voor mij zeker niet een Mehmet, twins, Linda, Iwan en een Bas!
  maandag 7 mei 2018 @ 22:54:09 #22
111260 Charmian
a little joy
pi_179002460
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:07 schreef Mirquiso het volgende:
Ik heb 4 jaar Utopia gevolgd. Nu is het einde in zicht. DE "Utopiaan van de eeuw"....... Redactie van Utopia, dit is niet het spel zoals het gespeeld moet worden. Ik mis volledig de stem van het publiek, daarnaast zit er een tweeling in die ALTIJD 6 stemmen aan 1 persoon geven. Ik begrijp echt niet dat deze 2 samen Utopia in mochten komen. Ik heb sterk het vermoeden dat er sprake is van vriendjes politiek. Een Ivan en een Bas die terug mogen komen voor de titel, die er al lang uitgestemd waren. Er gaat nu geen "Utopiaan van de eeuw" winnen. De enige kandidaten daarvoor waren: Billy, Romy en Cemal. Billy is er al uit, en Romy en Cemal gaan volgen. De finale is al bekend; de twins en Bas...... Heel teleurstellend en onterecht einde van een tijdperk en dit zal heel veel kijkers gaan kosten. Jammer........
zal jdm het jeuken voor die paar weken
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_179002504
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:51 schreef Mirquiso het volgende:
Klopt. Utopiaan van de eeuw is voor mij zeker niet een Mehmet, twins, Linda, Iwan en een Bas!
Voor mij , van al die 15 inwoners verdiend niemand die tittel, als ik kijk naar het totaalplaatje en nu ook weer zie wat Ivan doet, als er dan 1 mag winnen zal hij het voor mij zijn.
Om de doodeenvoudige reden dat hij nooit te beroerd is om aan te pakken, dat hij anderen inwoners dingen kan laten (in)zien, KIjk naar die 15 inwoners die er zaten en die er nu nog zitten. Enige 2 die nog aanpakken zijn LInda en Ivan, de rest doet geen ene moer, liggen buiten in de zon af of zitten achter de pc, en dit is niet van de laatste dagen, ook geen weken, praat je meer in maanden soms wel jaren _O-

[ Bericht 1% gewijzigd door DaniqueV op 07-05-2018 23:00:33 ]
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_179002557
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:54 schreef Charmian het volgende:

[..]

zal jdm het jeuken voor die paar weken
Vind het gewoon zonde dat er een 2.0 komt, was er net aan gewend dat het bijna was afgelopen _O-
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_179002643
Ivan? Die is op het laatste moment erin gekomen alleen maar omdat hij wist dat hij veel geld kon winnen. Daarom is hij nu zo fanatiek geld aan het generen. Bas hetzelfde verhaal alleen die doet verder niets. Een Cemal en een Romy hebben een heeeele lang tijd heel hard gewerkt in en voor Utopia!
pi_179002780
Maar de mensen die ik hierboven noemde, die eruit gestemd zijn, stonden allemaal hoog in de peilingen. Dus heb het niet over mijn favorieten maar die van de kijkers!
pi_179002940
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:51 schreef Mirquiso het volgende:
Klopt. Utopiaan van de eeuw is voor mij zeker niet een Mehmet, twins, Linda, Iwan en een Bas!
Voor mij wel. :Y
pi_179002962
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:06 schreef Mirquiso het volgende:
Maar de mensen die ik hierboven noemde, die eruit gestemd zijn, stonden allemaal hoog in de peilingen. Dus heb het niet over mijn favorieten maar die van de kijkers!
Cemal en Romy hebben nooit hoger dan ergens in de middenmoot gestaan. :N
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 7 mei 2018 @ 23:14:48 #29
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179002967
Bigmac menu
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  maandag 7 mei 2018 @ 23:30:45 #30
111260 Charmian
a little joy
pi_179003291
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:57 schreef DaniqueV het volgende:

[..]

Vind het gewoon zonde dat er een 2.0 komt, was er net aan gewend dat het bijna was afgelopen _O-
ik twijfel of ik weer ga kijken. Misschien zijn er geen streams, dan wordt het makkelujk :D
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_179003328
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:30 schreef Charmian het volgende:

[..]

ik twijfel of ik weer ga kijken. Misschien zijn er geen streams, dan wordt het makkelujk :D
Twijfel ook nog hoor :Y
Laat de charme van imperfectie, het hunkeren naar perfectie voorbij streven....
pi_179003706
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:51 schreef Mirquiso het volgende:
Klopt. Utopiaan van de eeuw is voor mij zeker niet een Mehmet, twins, Linda, Iwan en een Bas!
Zeker wel, afgezien van Bas dan, dat is meer de afknapper van de eeuw.
pi_179008247
Ik geef het op. Ik probeer te praten over de manier hoe het spel nu verloopt. Maar er wordt hier alleen maar naar personen gekeken. De laatste keer: waar is de stem van de kijker???
pi_179010153
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:38 schreef Mirquiso het volgende:
Ik geef het op. Ik probeer te praten over de manier hoe het spel nu verloopt. Maar er wordt hier alleen maar naar personen gekeken. De laatste keer: waar is de stem van de kijker???
Wat boeit jou het dat de kijken niet mag stemmen....

Laat die gasten zelf onderling bepalen wie utopiaan word of wie niet. Niet elk programma hoeft een paradepaardje van jdm te worden waarbij het publiek overduidelijk altijd de verkeerde keus maakt.

Wij als kijker zien niet alles ook niet op de streams. We kunnen enkel emotie uiten op dat gene wat we wel zien. En wie bepaalt of dat de werkelijkheid is?

En wie laat je bepalen welk publiek er stemt, de tv kijker of de stream volger? Want de tv kijker heeft al helemaal een vertekend beeld van sommige inwoners.

Jezus gast laat het los en accepteer dat de de inwoners zelf een keus maken. De regie bepaald toch al wel voor 70% wat er gebeurt.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')