abonnement Unibet Coolblue
pi_179170321
quote:
2s.gif Op maandag 14 mei 2018 18:58 schreef Falco het volgende:
52 dode Palestijnen aldus The Guardian.

Wat een schofterig gedrag van de Israëliërs op een dag dat een feestdag zou moeten zijn :r.
:? Welke feestdag ?
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 22:54 schreef VeX- het volgende:
Walgelijk hoe de Israelis optreden. Zoveel doden kan gewoon niet. Je zou verwachten dat Israelis wel wat geleerd zouden hebben over hoe je minderheden behandelt, na de Tweede Wereldoorlog.
Je bedoelt hoe ze geleerd hebben dat ze fanatieke idioten die hun uit willen roeien keihard moeten aanpakken ?
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 06:24 schreef Falco het volgende:
Zit je nou te lachen om dode Palestijnen? Echt walgelijk die zionistische agenda van jou :r
Die islamitische agenda van jou is nog veel walgelijker :{w

[ Bericht 48% gewijzigd door bluemoon23 op 15-05-2018 09:27:45 ]
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:54:12 #227
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_179170823
Onderontwikkelden gonna onderontwikkeld.
pi_179170986
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:52 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

Denk niet dat ze in Israel wakker liggen van wat ene Erdogan zegt :s) Ik trouwens ook niet. Ga , na een voldaane dag heerlijk naar m,n bedje
Dat zou ik maar niet te vroeg roepen. Israel heeft de onvoorwaardelijke steun van de VS, maar ze dat niet hadden dat is Turkije gewoon instaat om het IDF te vernederen.
pi_179171085
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 06:24 schreef Falco het volgende:

[..]

Zit je nou te lachen om dode Palestijnen? Echt walgelijk die zionistische agenda van jou :r
Jij bent alleen maar je morele verontwaardiging aan het posten, maar bent nog niet met een rationeel, effectief alternatief gekomen.

Hoe moet Israel een horde antisemieten tegenhouden? rubberen kogels, traangas is al geprobeerd. Stroom op het hek?
pi_179171113
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:04 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat zou ik maar niet te vroeg roepen. Israel heeft de onvoorwaardelijke steun van de VS, maar ze dat niet hadden dat is Turkije gewoon instaat om het IDF te vernederen.
:*
BARUJ SHEM KEVOD MALJUTO LE´OLAM VA´ED
pi_179171157
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:33 schreef speknek het volgende:

[..]

Schuimbekkende :').

Waren het niet gewoon zombies?
Nee. Het waren zo'n 30.000 'demonstranten' die daar stonden in naam van Hamas. Volstrekt evident dus dat Israel de grens wil beschermen.
pi_179171163
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:58 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Door mensen als jij zal het antisemitisme verder groeien.
De pot verwijt de ketel
pi_179171169
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:11 schreef Pinkelotjeblauw het volgende:

[..]

:*
Jij denkt van niet?
pi_179171172
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:04 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat zou ik maar niet te vroeg roepen. Israel heeft de onvoorwaardelijke steun van de VS, maar ze dat niet hadden dat is Turkije gewoon instaat om het IDF te vernederen.
Maar dan hebben ze toch niets te vrezen?
pi_179171207
quote:
9s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:14 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Maar dan hebben ze toch niets te vrezen?
De macht van de VS is ook niet voor eeuwig. Alles vergaat.
pi_179171243
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:16 schreef Rangono het volgende:

[..]

De macht van de VS is ook niet voor eeuwig. Alles vergaat.
Turkije moet zelf weten of ze atoombommen willen koppen.
pi_179171291
quote:
1s.gif Op maandag 14 mei 2018 23:13 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Uh, die joden schieten met scherp op wat stenen gooiende jongeren. Daarmee stellen ze zichzelf nogal in een kwaad daglicht.
Opvallend dat je dit nieuws als zoete koek slikt.
Terwijl je normaal zo kritisch bent.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 10:27:34 #238
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_179171375
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:04 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat zou ik maar niet te vroeg roepen. Israel heeft de onvoorwaardelijke steun van de VS, maar ze dat niet hadden dat is Turkije gewoon instaat om het IDF te vernederen.
*Bulderlacht* Ja, met Leopard 2A4's... Oh nee, wacht, die zijn ze kwijtgeraakt aan wat vrouwen met een paar raketten, omdat die incompetente sufturken ze één voor één het veld instuurden. _O-

Turkije wordt, net als alle andere legers uit islamitische landen, in de pan gehakt als ze het proberen. Niet omdat Israël nou zo goed is, wat ze trouwens wel is, maar omdat islamitische landen niet goed met de westerse militaire hiërarchie overweg kunnen. Je kunt ze wapens en uniformen verkopen, je kunt ze de militaire tactieken en strategieën leren, je kunt ze de westerse militaire hiërarchie bijbrengen, maar daarmee heb je nog geen effectief leger. Daarvoor worden islamitische landen, ook Turkije, teveel geplaagd door de cultuur. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door BorisDeLul op 15-05-2018 10:33:24 ]
pi_179171484
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 07:44 schreef truthortruth het volgende:
Kan iemand mij gewoon uitleggen hoe dit niet de schuld van de Palestijnen is ? Want ik zie het echt niet... Dus zonder er van alles bij te halen maar puur kijken naar de situatie van gisteren.

30.000 mannen met allerlei primitieve aanvalsmiddelen bestormen je grens. Israël heeft gewaarschuwd dat ze het niet moeten doen, heeft al laten zien dat ze niet voor extreem geweld terugdeinzen.

En dan het toch doen, dat is toch gewoon ‘suïcide by Israelis’ om een term maar even aan te passen. Dat is het martelaarschap kiezen. Daar zit verder toch geen normale gedachte achter. Ik snap dat echt niet.
Volgens mij kun je ook met waterkanonnen en rubberen kogels werken tegen stenenwerpende relschoppers in plaats van dat je direct met scherp gaat schieten.

Maar goed, dat is blijkbaar een absurde gedachte in dit topic. Vind het wat verontrustend dat veel users hier schouderophalend of zelfs verheugd reageren op het feit dat er tientallen mensen zijn doodgeschoten.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_179171492
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
Onderontwikkelden gonna onderontwikkeld.
Wat verwacht je als je 1,8 miljoen mensen op een stuk grond zo groot als één gemeente in Nederland gevangen zet, met een hermetisch afgesloten grens en geen mogelijkheid om op een normale manier geld te verdienen?

Wat zou jij doen als je daar geboren was?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 10:35:08 ]
pi_179171509
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:04 schreef Rangono het volgende:

[..]

Dat zou ik maar niet te vroeg roepen. Israel heeft de onvoorwaardelijke steun van de VS, maar ze dat niet hadden dat is Turkije gewoon instaat om het IDF te vernederen.
hahahahhaahaha Turkije ! Man die oude troep van hun. Israel zou turkije in nog minder dan een dag kunnen overnemen.
pi_179171656
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:34 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij kun je ook met waterkanonnen en rubberen kogels werken tegen stenenwerpende relschoppers in plaats van dat je direct met scherp gaat schieten.
Dat zou idd kunnen, maar zodra er 1 dode aan Israelische zou vallen dan staat Netanyahu zwak voor zijn achterban. Nu wordt er in zijn kaarten gespeeld. Nu kan die roepen, kijk ondanks de internationale druk hou ik iedereen veilig en neem geen risico. De figuren die hem steunen vinden het prima. Dus je wint niets, je verliest alleen.
quote:
Maar goed, dat is blijkbaar een absurde gedachte in dit topic. Vind het wat verontrustend dat veel users hier schouderophalend of zelfs verheugd reageren op het feit dat er tientallen mensen zijn doodgeschoten.
Dat is ook idioot.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_179171667
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat verwacht je als je 1,8 miljoen mensen op een stuk grond zo groot als één gemeente in Nederland gevangen zet, met een hermetisch afgesloten grens en geen mogelijkheid om op een normale manier geld te verdienen?

Wat zou jij doen als je daar geboren was?
Verhuizen naar 1 van de andere fantastische welkomende islamitische landen.
pi_179171694
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:44 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Verhuizen naar 1 van de andere fantastische welkomende islamitische landen.
Dat kunnen ze dus niet. 8)7
pi_179171786
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:46 schreef Igen het volgende:

[..]

Dat kunnen ze dus niet. 8)7
Ja, dat is kut dat Egypte dat tegenhoudt dan.
pi_179171821
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:51 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Ja, dat is kut dat Egypte dat tegenhoudt dan.
Daarnaast pleit je nu gewoon voor een etnische zuivering. :r
pi_179171878
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:52 schreef Igen het volgende:

[..]

Daarnaast pleit je nu gewoon voor een etnische zuivering. :r
Okee dude.

"Het is ergens kut."
"Misschien een idee om te verhuizen waar je een beter leven hebt."
"jE pLeIt VoOr eTnIScHe zUivERinG!!"

:')
pi_179171957
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:34 schreef Igen het volgende:

[..]

Wat verwacht je als je 1,8 miljoen mensen op een stuk grond zo groot als één gemeente in Nederland gevangen zet, met een hermetisch afgesloten grens en geen mogelijkheid om op een normale manier geld te verdienen?

Wat zou jij doen als je daar geboren was?
Als je de paniek hier ziet als er weer vluchtelingen hier in ons "overvolle" land onze vrijheid en banen af zouden pakken moet je er niet aan denken dat die mensen in een situatie zouden zitten waar er geen ruimte, werk, geld en vrijheid is.

Als we daar geboren zouden zijn zouden we ons waarschijnlijk gewoon doodvechten. En als ik in Israël geboren zou zijn zou ik vast begrip hebben voor de regering. Zo gaan die dingen nou eenmaal.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 11:07:10 #249
343757 BorisDeLul
Komt hier niet meer
pi_179172071
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 10:34 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Volgens mij kun je ook met waterkanonnen en rubberen kogels werken tegen stenenwerpende relschoppers in plaats van dat je direct met scherp gaat schieten.

Maar goed, dat is blijkbaar een absurde gedachte in dit topic. Vind het wat verontrustend dat veel users hier schouderophalend of zelfs verheugd reageren op het feit dat er tientallen mensen zijn doodgeschoten.
Dat komt omdat die mensen weten wat voor mensen die doodgeschoten Palestijnen eigenlijk zijn. :)

Ik grijns ook als er eens neonazi's omkomen. Same thing. :)
pi_179172125
Het is wel grappig want als je klaagt over dingen in Nederland is het standaard linkse stokpaardje: Dan verhuis je toch uit Nederland?

Nu zeg ik het over Palestijnen en dan pleit ik voor etnische zuivering volgende dezelfde linksen.

Heerlijke dubbele standaard _O_ _O-
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')