abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178981254


Cryptocoins?
Bitcoin is het bekendste voorbeeld van cryptocurrency. Naast Bitcoins zijn er nog heel veel 'altcoins' kijk hier maar eens voor een overzicht; CryptoCurrency Market Capitalizations. Bitcoin is bedoeld als betaalmiddel, je kan geld (Bitcoin) naar iemand overmaken zonder tussenkomst van een bank. De transactie is anoniem en binnen enkele minuten geregeld. Dit gebeurt allemaal door middel van een blockchain.

Blockchain?
De blockchain kun je zien als een kasboek dat wordt gecontroleerd door iedereen die gebruik maakt hiervan. Je kan in dat kasboek elke transactie zien die ooit heeft plaatsgevonden. De blockchain wordt door heel veel pc's gecontroleerd en is niet achteraf wijzigbaar. Een systeem wat moeilijk te manipuleren is dus.
In elk block in de blockchain zitten transacties van coins. Kijk maar eens hier om zelf een kijkje te nemen in zo`n blockchain; Bitcoin Block Explorer - Blockchain

Wie houdt de blockchain bij?
De blockchain wordt bijgehouden door zogeheten 'miners'. Deze (groepen van) pc's stoppen transacties in een block en voegen die toe aan de blockchain. De miner die het block uiteindelijk maakt wordt beloond met Bitcoin.
Dit is natuurlijk kort door de bocht; bekijk dit filmpje maar eens voor een uitgebreidere uitleg;


Er zijn tegenwoordig twee verschillende technieken die worden gebruikt om de blockchain bij te houden, namelijk; Proof of Work (PoW) en (Leased) Proof of Stake (LPoS of PoS). Wil je meer weten hierover dan ga je dit maar Googlen. :P

Minen levert dus geld op?
Ja. Maar op kleine schaal is het minen van Bitcoin eigenlijk niet meer rendabel door de kosten van aanschaf van hardware, stroomkosten etc. Dit omdat het minen van Bitcoin ook steeds moeilijker wordt en er veel concurrentie is. Wellicht als Bitcoin in de toekomst nog veel meer waard word dat het weer rendabel wordt. Het minen van sommige altcoins op kleine schaal kan wel rendabel zijn, helemaal met wellicht een prijsstijging in het verschiet.

En wat zijn de verschillen tussen Bitcoin en verschillende altcoins?
De verschillen tussen al die coins zijn soms minimaal en soms gigantisch groot. Op de verschillende websites van de coin is informatie te vinden over de technische werking of de visie van het team erachter.


groeten

Oké. Hoe kom ik aan cryptocurrency?
Cryptocurrency kun je kopen via bedrijven of via een exchange. De laatstgenoemde is eigenlijk een soort AEX maar dan alleen voor cryptocurrency. Kopen via een exchange is meestal goedkoper dan het kopen van een bedrijf. Dit omdat je nu geen tussenpersoon hebt maar rechtstreeks van een andere gebruiker koopt.

En hoe sla ik mijn digitale geld nu veilig op?
In een wallet. En dat kan op verschillende manieren en plekken, elk met zijn eigen voor en nadelen.
Je kan het in je wallet op een exchange bewaren maar de geschiedenis heeft geleerd dat dit niet altijd een goed idee is. Je kan bij je wallet door middel van een private key, alleen hiermee kun je transacties doen. Omdat de exchange jouw private key beheerd kan de eigenaar van die exchange er in theorie dus met al het geld vandoor gaan. Google maar eens op 'mt. Gox' voor een voorbeeld.

Wil je dagelijks handelen met crypto dan is het handiger om je coins op een exchange te laten. Koop je ze voor de lange termijn dan kun je het beter opslaan in een ander soort wallet.

Wallet? Offline wallet? Hardware wallet? Paper wallet? Wat?
Een wallet komt in verschillende vormen. Je kan een walletprogramma voor desbetreffende coin installeren op je pc / laptop / telefoon / tablet en daar je coin in opslaan. Maakt wel een backup van je private key zodat als deze crasht je je coins nog wel van recoveren.

Daarnaast zijn er ook hardware wallets tekoop zoals de Trezor of de Nano Ledger.

Een paper wallet is heel simpel. Je maakt online een bitcoinadres aan en stuurt naar dat adres je coins. Je print je private key uit. Deze sla je op een aantal plekken veilig op en je coins staan nu op dat adres in de blockchain opgeslagen. Met die key kun je op een later tijdstip een wallet installeren en bij je coins.

Meer info: https://www.coindesk.com/information/paper-wallet-tutorial/

Probeer 3rd party wallets te vermijden. Dit zijn Wallets die zijn gemaakt door een partij die niet in eerste instantie bij het team zit dat desbetreffende coin heeft ontwikkeld. Het verleden heeft uitgewezen dat hier nog wel eens misbruikt van is gemaakt.

Wat een hoop info. Waarom moet ik instappen?
Omdat je bank 0.1% rente per jaar geeft en omdat de blockchain de toekomst heeft. Het is niet voor niks dat er steeds meer geld in cryptocurrency omgaat. To the moon motherfuckers!

En wat zorgt er nou voor dat een coin waarde krijgt?
De markt bepaalt de waarde van een coin. Hoe meer mensen er heil in zien, hoe meer het waard wordt.

Maar nu even serieus, ik snap er nog steeds niks van!
Bekijk hier stap voor stap handleidingen:
BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #1 Voor al je kleine en grote vragen

Hoe claim ik een geforkte munt?
Door je private key in een wallet te importeren die de nieuwe munt support (wel eerst je Bitcoins verplaasen naar een ander adres!). Gedetailleerde uitleg voor Bitcoin Cash en Bitcoin Gold: BTC / [N00B] Crypto beginnerstopic #2 Voor al je kleine en grote vragen

Afkortingen en jargon
FOMO - Fear of missing out - Paniekreactie omdat een coin opeens erg veel in waarde stijgt. Paniekaankoop.
FUD - Fear, uncertainty, doubt. Op het moment dat er angst en onzekerheid in de markt zit dan gaan vaak veel mensen hun geld omzetten naar fiat. Dit zorgt voor een dalende trend of crash in de markt.
ICO - Initial Coin Offering. Een nieuwe munt wordt geïntroduceerd. Hier is geld voor nodig. Vroege investeerders kunnen in een ICO investeren in de hoop dat de munt daarna een veelvoud waard wordt.
Fee - Om een transactie te doen moet er fee worden betaald. Dit is een bedrag dat ervoor zorgt dat jouw transactie in behandeling wordt genomen. Sommige exchanges rekenen ook fee om uit te laten betalen.
Hodlen - Je cryptomunten altijd houden (holden).

Shorten? Long gaan? Margin trading? Leverage?
Geen zin om nu deze termen nu uit te leggen. Google er maar op :').

Exchanges;
Kraken | Buy, Sell and Margin Trade Bitcoin (BTC) and Ethereum (ETH) - Buy, Sell, Trade Bitcoin
Bittrex.com - Bittrex, The Next Generation Digital Currency Exchange
Binance - Chinese exchange, werkt goed voor handelen tussen crpytomunten

Bedrijven waar je crypto kan kopen buiten een exchange om?
Bitcoins Kopen en Verkopen met iDEAL, Bancontact of SEPA | LiteBit
Bitonic
Bitcoins kopen - iDEAL, Banktransfer of Creditcard | BTC Direct

Bitcoin block explorers
Blockchain.info
BlockExplorer.com
CryptoGraffiti.info

Crypto koersen
Coinmarketcap.com - CryptoCurrency Market Capitalizations
Cryptodashboard.io - Lichtgewicht versie van Coinmarketcap met auto refresh
cryptowat.ch - Live koersen van de belangrijkste exchanges

Gedetailleerde crypto statistieken
fork.lol
coin.dance
Statoshi.info
Cryptocurrency Mining Profitability
BitcoinWisdom.com

Crypto nieuws
Bitcoin Magazine
Coindesk
CoinTelegraph
/r/CryptoCurrency
/r/Bitcoin (Bitcoin.org / Bitcoin aanhangers)
/r/btc (Bitcoin.com / Bitcoin Cash aanhangers)

Bitcoin resources (websites)

Bitcoin en belastingaangifte

Bitcoins als vermogen: box 3
Het bezit van bitcoins en andere cryptovaluta wordt gezien als vermogen. Vermogen moet worden opgegeven in box 3.

De waarde die u opgeeft is de waarde (in euro’s) van uw cryptovaluta op 1 januari van het fiscale jaar. Bij uw belastingaangifte over het jaar 2016, geeft u dus aan hoeveel uw ‘coins’ op 1 januari waard waren. Wij adviseren u om altijd al uw currencies op te geven, ook als het om kleine bedragen gaat. Immers kan uw cryptovaluta in een jaar sterk in waarde stijgen, als u het niet eerder heeft opgegeven dan kampt u in de toekomst wellicht met een voor de belastingdienst onverklaarbaar vermogen.

Voor meer informatie kunt u kijken op de website van de Belastingdienst.

Starten met het kopen van Bitcoin of Altcoins
- Open een account op bijv Binance.(Zie hierboven)
- Bij de tab 'Deposits/withdrawals' kies je 'Deposit' bij Ether. Kopieer het wallet-adres.
- Koop Ether (bijvoorbeeld bij BTC-direct of Bitonic). Verzend het naar het adres van Binance. Betaal met iDeal.
- Na de verwerkingstijd (meestal 20-30 min) staat je saldo in Ether op Binance. Via de Exchanges kan je Ether kopen/verkopen voor andere Crypto.
(Elke transactie -dus koop/verkoop van crypto op Binance- kost je 0,1% van de transactiesom aan fee. Lagere fee (0,05%) is mogelijk als je BNB-crypto gekocht hebt. In dat geval gaan deze fees direct van je BNB-saldo af.)

DISCLAIMER:
Cryptocurrency is een erg jonge en volatiele markt. Nog meer dan voor elke andere markt geldt hier dat je je goed moet inlezen en investeer enkel geld dat je kan missen. Don't invest recklessly.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178981405
Goede TT.
pi_178981595
Beste TT ever.
Lambo of Rekt
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 01:37:45 #5
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178981741
Godver ... zit lekker The 100 te kijken, seizoen 1 en 2 waren fucking geweldig, seizoen 3 eerst paar afleveringen ook, maar nu gaat Sci-Fi factor wel op tilt hoor .....

Zo'n hekel aan goede series die opeens over the top Sci-Fi gaan om alles weer recht te lullen.

Zo ... random rant over.
pi_178981744
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 01:37 schreef Kyran het volgende:
Godver ... zit lekker The 100 te kijken, seizoen 1 en 2 waren fucking geweldig, seizoen 3 eerst paar afleveringen ook, maar nu gaat Sci-Fi factor wel op tilt hoor .....

Zo'n hekel aan goede series die opeens over the top Sci-Fi gaan om alles weer recht te lullen.

Zo ... random rant over.
Die staat toevallig ook op mijn lijstje om te kijken. Ben nog aan het bijkomen van Lost in Space. Wat een teleurstelling was dat.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 01:41:13 #7
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178981756
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2018 01:38 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Die staat toevallig ook op mijn lijstje om te kijken. Ben nog aan het bijkomen van Lost in Space. Wat een teleurstelling was dat.
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan afmaken. Laat het je nog wel weten :D

Echt seizoen 1 was epic, seizoen 2 misschien nog wel beter. Seizoen 3 Episode 7 zat ik vol verbazing op het puntje van mijn stoel te kijken, mooie aflevering ... tot de laatste 5 minuten waar ik serieus OOOOH FUCK OFF zei tegen mijn scherm ..... Onnodige plot twist. Hoop niet dat ze het nu verneuken, durf bijna niet verder te kijken.
pi_178982155
Goeiemorgen crypto loosers
pi_178982156
Verkopen hup hup
  maandag 7 mei 2018 @ 06:18:54 #10
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_178982221
Watskebeurt!! Korea dump :(
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_178982334
Jankend rood weer
pi_178982488
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 06:49 schreef Jed1Gam het volgende:
Jankend rood weer
lekker man, blijft het rustig hier :Y)
Lambo of Rekt
  maandag 7 mei 2018 @ 07:16:49 #13
474113 hodlwave
HODL fanaat
pi_178982586
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 07:12 schreef EggsTC het volgende:

[..]

lekker man, blijft het rustig hier :Y)
ja dagen zoals deze post ik idd ook minder. :')
pi_178982623
Zo, dit hakt er even lekker in op de maandag
pi_178982752
UTK... 22% (A)
Nomnom
GOEDEMORGENNN
pi_178982762
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 07:30 schreef pnxsinned het volgende:
UTK... 22% (A)
Nomnom
GOEDEMORGENNN
jinx
Lambo of Rekt
pi_178982773
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 07:31 schreef EggsTC het volgende:

[..]

jinx
:(
Sletje
pi_178982939
When moon dear sir?
pi_178983025
NOOIT MEER 10K LXIV EN KLAASWEETALLES KOM ER MAAR IN
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  maandag 7 mei 2018 @ 08:02:53 #21
332574 µ
alt-m
pi_178983067
geen 10k dit weekend :(
జ్ఞ‌ా
pi_178983105
Vandaag is groennnnnn :D
pi_178983206
Notarisdag *O*

Misschien kan ik die notaris wel wat Factom aansmeren :P
pi_178983251
Is Europa al wakker?
  maandag 7 mei 2018 @ 08:33:18 #25
131603 Afwazig
Serious business
pi_178983323
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 08:26 schreef Wereldgozer het volgende:
Is Europa al wakker?
Wacht maar tot Appelscha straks wakker is. DAN GA JE WAT MEEMAKEN!!!111
pi_178983381
Invest in UTK nu die nog cheap is!
10 mei gaat first store open :D
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 08:40:49 #27
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_178983410
Heu, ik voel me weer rijk.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 09:39:33 #28
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178984135
Moggul
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 09:42:45 #29
230491 Zith
pls tip
pi_178984178
The expanse is wel een redelijke SF, nu in seizoen 3
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178984409
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:42 schreef Zith het volgende:
The expanse is wel een redelijke SF, nu in seizoen 3
Eens! Maar seizoen 2 van Westworld is ook spannond!
pi_178984483
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:58 schreef Potatobrain het volgende:

[..]

Eens! Maar seizoen 2 van Westworld is ook spannond!
Die ga ik vanavond checken :D
  maandag 7 mei 2018 @ 10:08:57 #32
61320 TwztId
ja toch..
pi_178984527
FUN doet iets :o
  maandag 7 mei 2018 @ 10:22:48 #33
62913 Blik
The one and Only!
pi_178984785
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:08 schreef TwztId het volgende:
FUN doet iets :o
Opeens +15% *O*
pi_178984998
https://medium.com/@Vlad_(...)harmful-d039888c3208

Goed stuk. Wel enigszins kritisch over de techniek an sich, dus mocht je moon boy zijn die louter lambo wil, sla het over ^O^
pi_178985306
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:08 schreef TwztId het volgende:
FUN doet iets :o
Eindelijk _O_
pi_178985311
Hoe laat is de sec uitspraak jongs?
Vakman pur sang
  † In Memoriam † maandag 7 mei 2018 @ 11:03:18 #37
230491 Zith
pls tip
pi_178985383
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:58 schreef Potatobrain het volgende:

[..]

Eens! Maar seizoen 2 van Westworld is ook spannond!
JAAAAAAHAHAHAAAA
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_178985444
Nieuwe week, nieuwe kansen voor de +10k. *O*
Koning.
pi_178986369
quote:
Klein dipje, meer niet.
pi_178986438
Was het niet zo bij Airfrance KLM dat ze zoveel hebben gestaakt dat ze juist daardoor zoveel geld zijn kwijtgeraakt dat het daarna niet eens meer mogelijk was om die loonsverhoging die ze hadden geëist kon worden doorgevoerd? Stakers...
pi_178986753
Even een crosspost van het ICO topic:

https://www.wemark.com/

Heeft er al iemand naar Wemark gekeken? Ziet er goed uit op het eerste gezicht. Ik moet nog even de Whitepaper doorlezen.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178986811
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 07:30 schreef pnxsinned het volgende:
UTK... 22% (A)
Nomnom
GOEDEMORGENNN
Dat is idd wel een voordeel van die utk. Zodra alles rood is, kijk ik even naar mijn UTK en dan staat daar vaak weer 10% groen. :D

en ohja, goedemorgen -.-
pi_178987170
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:13 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Dat is idd wel een voordeel van die utk. Zodra alles rood is, kijk ik even naar mijn UTK en dan staat daar vaak weer 10% groen. :D

en ohja, goedemorgen -.-
Goedemorgen mede UTK pwner. :D
pi_178987570
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:39 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Goedemorgen mede UTK pwner. :D
zodra die de 23 cent aantikt gaat die in de verkoop :)

Dan heb ik er 40% winst op gemaakt ongeveer :)
  maandag 7 mei 2018 @ 13:09:35 #46
62913 Blik
The one and Only!
pi_178987667
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:55 schreef metallicelmo het volgende:
Was het niet zo bij Airfrance KLM dat ze zoveel hebben gestaakt dat ze juist daardoor zoveel geld zijn kwijtgeraakt dat het daarna niet eens meer mogelijk was om die loonsverhoging die ze hadden geëist kon worden doorgevoerd? Stakers...
Beetje off-topic, maar de stakingen hebben al 170 miljoen euro gekost. En die 170 miljoen waren waarschijnlijk genoeg geweest voor loonsverhogingen voor het personeel ja :')

Zonde dat KLM met een dergelijke partner zit opgescheept
pi_178987745
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:09 schreef Blik het volgende:

[..]

Beetje off-topic, maar de stakingen hebben al 170 miljoen euro gekost. En die 170 miljoen waren waarschijnlijk genoeg geweest voor loonsverhogingen voor het personeel ja :')

Zonde dat KLM met een dergelijke partner zit opgescheept
Laat ze maar meer staken. Hoe minder vliegtuigen hoe beter Milieu vervuilers eerste klas!
En ik gvd maar belastingen betalen over benzine en vliegtuigen? Nee hoor, hoeft niet :')

Ik haat vliegtuigen ik haat schiphol!

zo tot zo ver mijn gezeik over vliegtuigen ;p
pi_178987777
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:14 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Laat ze maar meer staken. Hoe minder vliegtuigen hoe beter Milieu vervuilers eerste klas!
En ik gvd maar belastingen betalen over benzine en vliegtuigen? Nee hoor, hoeft niet :')

Ik haat vliegtuigen ik haat schiphol!

zo tot zo ver mijn gezeik over vliegtuigen ;p
Vliegtuigen zijn veel efficienter dan auto's qua vervuiling per persoon. ;)
pi_178987829
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:14 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Laat ze maar meer staken. Hoe minder vliegtuigen hoe beter Milieu vervuilers eerste klas!
En ik gvd maar belastingen betalen over benzine en vliegtuigen? Nee hoor, hoeft niet :')

Ik haat vliegtuigen ik haat schiphol!

zo tot zo ver mijn gezeik over vliegtuigen ;p
Vliegtuigen zijn voor echte mannen, maar geen probleem als je dat niks vindt ;)
pi_178987836
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Vliegtuigen zijn veel efficienter dan auto's qua vervuiling per persoon. ;)
Mwa, dat betwijfel ik.

En google zegt ook iets anders :)

https://dier-en-natuur.in(...)g-auto-en-trein.html

Waarbij overigens veel belastingen betaald worden over benzine en diesel waarmee we weer kunnen investeren in het milieu. In tegenstelling tot kerosine wat belastingvrij is..
pi_178987866
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:20 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Mwa, dat betwijfel ik.

En google zegt ook iets anders :)

https://dier-en-natuur.in(...)g-auto-en-trein.html

Waarbij overigens veel belastingen betaald worden over benzine en diesel waarmee we weer kunnen investeren in het milieu. In tegenstelling tot kerosine wat belastingvrij is..
Google zegt wel meer dingen, je kan voor elk discussiepunt wel ondersteunende resultaten vinden - het gaat natuurlijk niet alleen om CO2 emissies en ik vertrouw liever een universitair onderzoek dan een "dier-en-natuur.infonu" website. :D Ik heb ook een tyfushekel aan vliegen, maar over het algemeen gezien is het veiliger en schoner dan reizen per auto.
pi_178987867
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:19 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Vliegtuigen zijn voor echte mannen, maar geen probleem als je dat niks vindt ;)
haha, tjah, het zal wel. Ik hou wel van de natuur. En schiphol is 1 van onze grootste vervuilers! En dan betalen ze er ook nog eens amper belasting voor..

Van mij mogen vliegtickets wel wat duurder worden en zet er meteen 40% belasting boven op. En laten ze van die belastinginkomsten investeren in het milieu.

Ik betaal extra belasting over de benzine zodat men geen belasting hoeft te betalen over kerosine.. Terwijl vliegtuigen veel vervuilende zijn!
pi_178987911
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:22 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

haha, tjah, het zal wel. Ik hou wel van de natuur. En schiphol is 1 van onze grootste vervuilers! En dan betalen ze er ook nog eens amper belasting voor..

Van mij mogen vliegtickets wel wat duurder worden en zet er meteen 40% belasting boven op. En laten ze van die belastinginkomsten investeren in het milieu.

Ik betaal extra belasting over de benzine zodat men geen belasting hoeft te betalen over kerosine.. Terwijl vliegtuigen veel vervuilende zijn!
Zo werkt dat echt niet hoor. :P

Overigens zijn auto's die op brandstof rijden toch al vrij binnenkort verleden tijd hoor. Volvo stopt bijv. volgend jaar al met het produceren van auto's op brandstof, en gaat enkel nog elektrische auto's maken. Nog een paar jaar later heb je ook geen bestuurders meer.
pi_178987915
Mijn alts doen het niet echt lekker, behalve Helbiz die moon gaat.
pi_178987932
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:22 schreef illusions het volgende:

[..]

Google zegt wel meer dingen, je kan voor elk discussiepunt wel ondersteunende resultaten vinden - het gaat natuurlijk niet alleen om CO2 emissies en ik vertrouw liever een universitair onderzoek dan een "dier-en-natuur.infonu" website. :D Ik heb ook een tyfushekel aan vliegen, maar over het algemeen gezien is het veiliger en schoner dan reizen per auto.
Niet lullig bedoeld maar kom dan ook met een bron?
Alles wat ik op google tegenkom zegt het tegenovergestelde van jou?
pi_178987962
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:24 schreef illusions het volgende:

[..]

Zo werkt dat echt niet hoor. :P

Overigens zijn auto's die op brandstof rijden toch al vrij binnenkort verleden tijd hoor. Volvo stopt bijv. volgend jaar al met het produceren van auto's op brandstof, en gaat enkel nog elektrische auto's maken. Nog een paar jaar later heb je ook geen bestuurders meer.
Het is maar net hoe je het wilt zien.

Het is een feit dat je heel veel belasting over benzine betaald en dat kerosine belastingvrij is.

Waarom?
  maandag 7 mei 2018 @ 13:30:36 #57
61320 TwztId
ja toch..
pi_178988010
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:27 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Het is maar net hoe je het wilt zien.

Het is een feit dat je heel veel belasting over benzine betaald en dat kerosine belastingvrij is.

Waarom?
Omdat particulieren/burgers geen kerosine nodig hebben, als alle auto's op kerosine zouden gaan rijden dan ga jij heel rap daar belasting over betalen..
pi_178988054
Alts season zou vandaag beginnen.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2018 13:33:40 ]
pi_178988073
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:16 schreef illusions het volgende:

[..]

Vliegtuigen zijn veel efficienter dan auto's qua vervuiling per persoon. ;)
Ja dat dacht ik ook.
Super manier van transport, vind dat echt een van de hoogstandjes van de mens.
Vakman pur sang
pi_178988086
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:30 schreef TwztId het volgende:

[..]

Omdat particulieren/burgers geen kerosine nodig hebben, als alle auto's op kerosine zouden gaan rijden dan ga jij heel rap daar belasting over betalen..
Voor auto's wel, voor vliegtuigen niet, daar maken ze een uitzondering voor. De elite moet natuurlijk wel "goedkoop" kunnen reizen..

Vliegverkeer moet duurder gemaakt worden en treinverkeer zou subsidie moeten krijgen.
pi_178988102
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:33 schreef Gehrman het volgende:
Alts season zou vandaag beginnen.
Bron?
pi_178988111
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:36 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Bron?
fok!


off topic vraag, ik zit nu in de zon en dat kijkt toch best lastig op mijn laptop scherm. Zijn er schermen die hier een beetje tegen bestand zijn?
pi_178988115
Wat is er aan de hand met al die Monero-cloons? Is die zo makkelijk te forken?
pi_178988131
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:34 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Voor auto's wel, voor vliegtuigen niet, daar maken ze een uitzondering voor. De elite moet natuurlijk wel "goedkoop" kunnen reizen..

Vliegverkeer moet duurder gemaakt worden en treinverkeer zou subsidie moeten krijgen.
CO2 foodprint van treinreizen is ontzettend veel hoger.
Vakman pur sang
pi_178988134
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:36 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

fok!

off topic vraag, ik zit nu in de zon en dat kijkt toch best lastig op mijn laptop scherm. Zijn er schermen die hier een beetje tegen bestand zijn?
Een mat scherm helpt al een stuk. Verder kun je ook zoiets kopen.

pi_178988148
pi_178988168
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

CO2 foodprint van treinreizen is ontzettend veel hoger.
Inderdaad.

Binnenkort toch allemaal passé, voor je 't weet is alles elektrisch. Echter vraag ik me af of dat wel veel beter voor het milieu is, die elektriciteit moet toch ook ergens vandaan komen. :P
pi_178988171
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:38 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

CO2 foodprint van treinreizen is ontzettend veel hoger.
de watte? :P
pi_178988195
quote:
11s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:37 schreef BadVlad het volgende:
Wat is er aan de hand met al die Monero-cloons? Is die zo makkelijk te forken?
Ja. Cryptonote coins zijn heel makkelijk te forken. Comlete handleiding staat online en vereist amper technische kennis.

Je hebt zelfs Forknote tooltje om dit te automatiseren... In een kwartiertje heb jij je Monero fork draaien.
pi_178988218
Wat een hippies hier. Ik eet elke dag vlees, vlieg een paar keer per jaar en heb een auto met energielabel G.

Ik recycle wel alles en heb geen kinderen. Daarmee compenseer ik dat hopelijk een beetje.
pi_178988241
Het feit dat je erover praat maakt je niet gelijk een hippie hoor. :P Ik eet ook elke dag vlees, indien rund dan rood, vliegen doe ik nauwelijks omdat ik het verschrikkelijk vind, maar dat maak ik goed met een 5 liter V8. :D
pi_178988375
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:45 schreef illusions het volgende:
Het feit dat je erover praat maakt je niet gelijk een hippie hoor. :P Ik eet ook elke dag vlees, indien rund dan rood, vliegen doe ik nauwelijks omdat ik het verschrikkelijk vind, maar dat maak ik goed met een 5 liter V8. :D
True. ;)

Con vino tinto?
pi_178988496
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:45 schreef illusions het volgende:
Het feit dat je erover praat maakt je niet gelijk een hippie hoor. :P Ik eet ook elke dag vlees, indien rund dan rood, vliegen doe ik nauwelijks omdat ik het verschrikkelijk vind, maar dat maak ik goed met een 5 liter V8. :D
Ik had ook ooit een auto met een 5.0 blok maar dat ding was niet bepaald zuinig. Wel leuk
  maandag 7 mei 2018 @ 14:07:51 #75
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178988587
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:34 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Voor auto's wel, voor vliegtuigen niet, daar maken ze een uitzondering voor. De elite moet natuurlijk wel "goedkoop" kunnen reizen..
Ze maken het juist zo goedkoop mogelijk zodat ook het plebs kan vliegen. Was het nog maar voor de elite, dan had ik niet naast gerrie, anita met kids delano en priscilla in het vliegtuig hoeven zitten :r

quote:
Vliegverkeer moet duurder gemaakt worden en treinverkeer zou subsidie moeten krijgen.
Mee eens, maar niet om de reden die jij aandraagt.
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178988642
Ik vind met de trein reizen leuker dan met het vliegtuig :@
  maandag 7 mei 2018 @ 14:11:46 #77
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178988654
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:36 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

fok!

off topic vraag, ik zit nu in de zon en dat kijkt toch best lastig op mijn laptop scherm. Zijn er schermen die hier een beetje tegen bestand zijn?
Laptops met oled displays hebben hier nauwelijks last van ^O^
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178988663
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:10 schreef KappenBakken het volgende:
Ik vind met de trein reizen leuker dan met het vliegtuig :@
Ik vind de bus altijd leuk. Zo'n touringbus dan. :P
pi_178988714
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:12 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Ik vind de bus altijd leuk. Zo'n touringbus dan. :P
Niet zo een ?

pi_178988868
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:02 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

zodra die de 23 cent aantikt gaat die in de verkoop :)

Dan heb ik er 40% winst op gemaakt ongeveer :)
Haha, nice.
Ik wacht netjes op 100 cent ;-)
Heb ik er ~2000% winst op :P
pi_178989467
Wanneer gaat Waves naar 500 dollar?
pi_178990137
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:53 schreef BadVlad het volgende:

[..]

True. ;)

Con vino tinto?
Nee, melk of water. :D Lust geen wijn. :')
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:00 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Ik had ook ooit een auto met een 5.0 blok maar dat ding was niet bepaald zuinig. Wel leuk
Zo'n ding koop je ook niet omdat hij zo zuinig is. ;) Leukste motor vond ik de 5.0L V10 TDI, wat een kracht, 380 PK en 850 Nm. Heb nu een benzinemotor, ook leuk.
pi_178990160
Lekker pizza in de oven, nomnomnom. Prima ontbijtje.
pi_178990240
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:05 schreef illusions het volgende:
Lekker pizza in de oven, nomnomnom. Prima ontbijtje.
:D
Sjiek.
JIJ MAG ER ZIJN! c_/
pi_178990614
M'n fucking PopcornTime werkt niet meer. :( Wat moet ik nou met m'n leven .. alleen nog maar Netflix en dan zeker weer handmatig torrents downloaden. Fuck my life.
pi_178990714
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:18 schreef illusions het volgende:
M'n fucking PopcornTime werkt niet meer. :( Wat moet ik nou met m'n leven .. alleen nog maar Netflix en dan zeker weer handmatig torrents downloaden. Fuck my life.
Kodi x Quasar of TerrariumTV
Uitvinder van de biersmiley.
pi_178990750
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:21 schreef dimmak het volgende:

[..]

Kodi x Quasar of TerrariumTV
Draai al jaren Kodi, eigenlijk nooit een add-on geïnstalleerd. Zal me er eens in verdiepen, bedankt. :)
pi_178990761
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:18 schreef illusions het volgende:
M'n fucking PopcornTime werkt niet meer. :( Wat moet ik nou met m'n leven .. alleen nog maar Netflix en dan zeker weer handmatig torrents downloaden. Fuck my life.
Of net als mij, richt je sickbeard / couchpotato / SABnzbd / Transmission / Plex in :P
Ik tik 1 film/serie in sickbeard of couchpotato en nog geen uur later staat hij in mijn plex library op mijn TV's :D
Serie's houd die automatisch bij, met subs en al ^^
My Personal Netflix :D
  maandag 7 mei 2018 @ 15:24:35 #89
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178990827
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Of net als mij, richt je sickbeard / couchpotato / SABnzbd / Transmission / Plex in :P
Ik tik 1 film/serie in sickbeard of couchpotato en nog geen uur later staat hij in mijn plex library op mijn TV's :D
Serie's houd die automatisch bij, met subs en al ^^
My Personal Netflix :D
Dit inderdaad :)

Sickrage dan wel
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178990841
quote:
3s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:24 schreef Rossdale het volgende:

[..]

Dit inderdaad :)

Sickrage dan wel
Idd Sickrage :D
pi_178990852
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:23 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Of net als mij, richt je sickbeard / couchpotato / SABnzbd / Transmission / Plex in :P
Ik tik 1 film/serie in sickbeard of couchpotato en nog geen uur later staat hij in mijn plex library op mijn TV's :D
Serie's houd die automatisch bij, met subs en al ^^
My Personal Netflix :D
Ik ben al jaren van usenet afgestapt. Ok, SickBeard werkt ook met Torrents maarja dat was nooit echt soepel. CouchPotato vind ik gewoon een kutprogramma, maar het gaat er vooral om dat usenet vrij dood is tegenwoordig. Ik denk met weemoed terug aan de FTD tijden.
pi_178990902
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:25 schreef illusions het volgende:

[..]

Ik ben al jaren van usenet afgestapt. Ok, SickBeard werkt ook met Torrents maarja dat was nooit echt soepel. CouchPotato vind ik gewoon een kutprogramma, maar het gaat er vooral om dat usenet vrij dood is tegenwoordig. Ik denk met weemoed terug aan de FTD tijden.
Hmhm, meeste halen de programma's hier toch van Nieuwsgroepen, wel een paid newsserver usen. Voor het eraf gehaald wordt, heb ik het al binnen. Als backup gebruik ik private torrent site :)
Synology kan trouwens al die dingen in 1 device, redelijk zuinig.
Voor Plex, gebruik ik zelf Intel Canyons. (Tevens een game emulator met 9k games en xx aantal consoles :D)

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2018 15:28:19 ]
pi_178990987
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:27 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hmhm, meeste halen de programma's hier toch van Nieuwsgroepen, wel een paid newsserver usen. Voor het eraf gehaald wordt, heb ik het al binnen. Als backup gebruik ik private torrent site :)
Pirate Bay voldoet bij mij gewoon prima hoor. Usenet heeft al enorm lang niet meer de hoeveelheid content die er vroeger op stond.

Check dit bijv.
https://www.nzbserver.com(...)a0&search[value][]=#

Vroeger was 1 zo'n pagina in een paar uur gevuld, nu zie je in 1 oogopslag al een paar dagen terug.
pi_178991101
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:29 schreef illusions het volgende:

[..]

Pirate Bay voldoet bij mij gewoon prima hoor. Usenet heeft al enorm lang niet meer de hoeveelheid content die er vroeger op stond.

Check dit bijv.
https://www.nzbserver.com(...)a0&search[value][]=#

Vroeger was 1 zo'n pagina in een paar uur gevuld, nu zie je in 1 oogopslag al een paar dagen terug.
Hmhm ik durf geen public torrents meer te usen :D Moet ik VPN fixen enzo.. vandaar ik private use :) Heb nog een invite? ;p Moet je wel sharen.. sharing = caring :D

Maar klopt... toen ging het gigantisch hard.. nu stuk minder.. en als iets het dan haalt, vaak binnen enkele uren eraf gegooid.. krijg je dus zo'n lijst.
Echter die programma's zijn vaak sneller, dan wanneer het eraf gepleurd wordt :D
  maandag 7 mei 2018 @ 15:37:13 #95
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178991227
Synology nas alles laten downloaden via vpn, vervolgens sickrage laten zoeken op torrents via rssfeed van eztv.

Pats, boem, klaar. Werkt als een trein
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178991237
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:33 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Hmhm ik durf geen public torrents meer te usen :D Moet ik VPN fixen enzo.. vandaar ik private use :) Heb nog een invite? ;p Moet je wel sharen.. sharing = caring :D

Maar klopt... toen ging het gigantisch hard.. nu stuk minder.. en als iets het dan haalt, vaak binnen enkele uren eraf gegooid.. krijg je dus zo'n lijst.
Echter die programma's zijn vaak sneller, dan wanneer het eraf gepleurd wordt :D
Graag.

Al is het hier in Spanje geen probleem om te downloaden, wordt niet op gejaagd zoals in Duitsland het geval is. Het systeem wat ze in NL gebruiken heb ik zelf ontwikkeld (niet voor de torrents, maar de rest) dus ik weet wat je bedoelt. :D
pi_178991299
quote:
3s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:37 schreef Rossdale het volgende:
Synology nas alles laten downloaden via vpn, vervolgens sickrage laten zoeken op torrents via rssfeed van eztv.

Pats, boem, klaar. Werkt als een trein
Heheh, das opzich wel een goeie :D
Welk pakket gebruik jij voor VPN of hoe heb je dat precies gerealiseerd?
  maandag 7 mei 2018 @ 15:53:09 #98
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_178991754
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:39 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Heheh, das opzich wel een goeie :D
Welk pakket gebruik jij voor VPN of hoe heb je dat precies gerealiseerd?
https://nl.pepper.com/kor(...)j-stack-social-64198

vervolgens als proxy in Download Station instellen. Kan vast ook wel in transmission
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_178991852
quote:
3s.gif Op maandag 7 mei 2018 15:53 schreef Rossdale het volgende:

[..]

https://nl.pepper.com/kor(...)j-stack-social-64198

vervolgens als proxy in Download Station instellen. Kan vast ook wel in transmission
Whut, lifetime?
Thanks man!
Looks good!
pi_178992421
Eindelijk heb ik ook eens een munt die op 1 staat van biggest gainer.

https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
pi_178992457
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:15 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Niet zo een ?

[ afbeelding ]
Zo'n bus is ook wel leuk, alleen dan niet met collega's. :') :') :')
pi_178992478
Zitten jullie ook in spanning om dat hele SEC gebeuren?
pi_178992543
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:17 schreef BadVlad het volgende:
Zitten jullie ook in spanning om dat hele SEC gebeuren?
oh ja goed dat je het zegt, ben benieuwd
pi_178992597
pi_178992620
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:21 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
:')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178992661
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:21 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
Haha, Warren en Munger waren weer lekker bezig dit weekend.

Aan de andere kant wel logisch hun verdienen miljarden aan het huidige systeem en al hun geld zit daarin. Ook al weten ze beter, ze kunnen moeilijk roepen dat de Dollar een scam is.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178992662
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:21 schreef BadVlad het volgende:
[ afbeelding ]
:') :') :')
pi_178992763
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 00:18 schreef kthxbye het volgende:

[..]

is dit serieus? _O-

dat horizontale lijntje ook even, "gewoon".
Uiteraard, binnenkort maar eens een betaalde groep beginnen met wachtlijst om het exclusief te houden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 7 mei 2018 @ 16:28:10 #109
61320 TwztId
ja toch..
pi_178992797
Sickrage :')

Geen Sonarr en/of Radarr gebruiken.
pi_178992816
Ik gebruik nog altijd LimeWire. Werkt prima.
pi_178992944
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:28 schreef TwztId het volgende:
Sickrage :')

Geen Sonarr en/of Radarr gebruiken.
Zolang mijn huidige setup stable werkt, why? :D
pi_178993072
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:17 schreef BadVlad het volgende:
Zitten jullie ook in spanning om dat hele SEC gebeuren?
Nee joh. Allemaal ruis wat op de lange termijn toch geen verschil gaat maken :P
  maandag 7 mei 2018 @ 16:47:49 #113
61320 TwztId
ja toch..
pi_178993277
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:17 schreef BadVlad het volgende:
Zitten jullie ook in spanning om dat hele SEC gebeuren?
Ik lees steeds meer (Twitter, Telegram) dat er vandaag zowiezo niet echt een sluitend uitspraak komt oid..
  maandag 7 mei 2018 @ 16:55:47 #114
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178993451
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:17 schreef BadVlad het volgende:
Zitten jullie ook in spanning om dat hele SEC gebeuren?
Zoiets kan prima nog weken/maanden duren. Dus je moet nog ff wachten ;)
pi_178993981
wit_sec_birb twitterde op maandag 07-05-2018 om 13:35:40 Hey @taxifyapp! Have you heard about @vergecurrency? We recently partnered with @mindgeek and @trafficjunky recently. #xvg now has real use cases and we'd love to hear your thoughts on adopting us. How's about it? DM me!!#vergefam please retweet. reageer retweet
Dit begint wel een beetje triest te worden.
pi_178994010
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:21 schreef BadVlad het volgende:
wit_sec_birb twitterde op maandag 07-05-2018 om 13:35:40 Hey @taxifyapp! Have you heard about @vergecurrency? We recently partnered with @mindgeek and @trafficjunky recently. #xvg now has real use cases and we'd love to hear your thoughts on adopting us. How's about it? DM me!!#vergefam please retweet. reageer retweet
Dit begint wel een beetje triest te worden.
Trieste reactie

Dit is mass adoption in werking
pi_178994019
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:45 schreef illusions het volgende:
Het feit dat je erover praat maakt je niet gelijk een hippie hoor. :P Ik eet ook elke dag vlees, indien rund dan rood, vliegen doe ik nauwelijks omdat ik het verschrikkelijk vind, maar dat maak ik goed met een 5 liter V8. :D
Zelfde hier!
2 auto's, 2 motoren, tuingereedschap op benzine :')

Rood vlees, onbeschermde seks, kinderen, maar scheid wel mijn afval

[ Bericht 3% gewijzigd door Lospedrosa op 07-05-2018 17:36:33 ]
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 17:24:37 #119
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178994042
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:21 schreef BadVlad het volgende:
wit_sec_birb twitterde op maandag 07-05-2018 om 13:35:40 Hey @taxifyapp! Have you heard about @vergecurrency? We recently partnered with @mindgeek and @trafficjunky recently. #xvg now has real use cases and we'd love to hear your thoughts on adopting us. How's about it? DM me!!#vergefam please retweet. reageer retweet
Dit begint wel een beetje triest te worden.
Over een paar dagen krijgen we een tweet dat er weer 50 miljoen verge nodig is voor een mooie partnership.
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 17:25:01 #120
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178994054
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 14:10 schreef KappenBakken het volgende:
Ik vind met de trein reizen leuker dan met het vliegtuig :@
Sheldon, is that you :D
pi_178994131
We recently partners recently :')
Vakman pur sang
pi_178994150
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zelfde hier!
2 auto's, 2 motoren, tuingereedschap op benzine :')
#YOLO

En ik betaal nog geen 150¤ per jaar wegenbelasting. 8-)
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 17:31:22 #123
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178994165
quote:
8s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:43 schreef BadVlad het volgende:
Wat een hippies hier. Ik eet elke dag vlees, vlieg een paar keer per jaar en heb een auto met energielabel G.

Ik recycle wel alles en heb geen kinderen. Daarmee compenseer ik dat hopelijk een beetje.
Vlees _O_ (bijna dagelijks)
Vliegen _O_ (1x per jaar gemiddeld denk ik)
Wel zuinige auto (PriusGod _O_)
pi_178994203
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:31 schreef Kyran het volgende:

[..]

Vlees _O_ (bijna dagelijks)
Vliegen _O_ (1x per jaar gemiddeld denk ik)
Wel zuinige auto (PriusGod _O_)
JOOO JE LEEFT NOG.
Vlees.. eet ik steeds minder, maar als ik dat doe, niks tekort :P Kwaliteit vlees van de slager!
Vliegen... amper.
Auto... Twingo 2012, rijd max 100, of achter een vrachtauto. Zuiniger kan niet :P
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 17:34:33 #125
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178994242
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:33 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

JOOO JE LEEFT NOG.
Vlees.. eet ik steeds minder, maar als ik dat doe, niks tekort :P Kwaliteit vlees van de slager!
Vliegen... amper.
Auto... Twingo 2012, rijd max 100, of achter een vrachtauto. Zuiniger kan niet :P
Ja, beetje druk geweest laatste dagen en verslaafd aan The 100, dus ben echt mega aan het bing watchen :D

Daarnaast is er nu weinig gaande in cryptoland, dus weinig te melden, vooral met een portfolio waar niks in veranderd qua samenstelling :D
pi_178994330
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:34 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, beetje druk geweest laatste dagen en verslaafd aan The 100, dus ben echt mega aan het bing watchen :D

Daarnaast is er nu weinig gaande in cryptoland, dus weinig te melden, vooral met een portfolio waar niks in veranderd qua samenstelling :D
Mooist weer mogelijk in Nederland en Kyran gaat een beetje bingewatchen :')
Vakman pur sang
  Moderator / Redactie Sport maandag 7 mei 2018 @ 17:45:07 #127
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178994450
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:39 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Mooist weer mogelijk in Nederland en Kyran gaat een beetje bingewatchen :')
Heerlijk toch, lekker in de tuin, biertje bij, genieten :D

Jij zit ook maar op je zolder op FOK! of niet :D
pi_178994583
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heerlijk toch, lekker in de tuin, biertje bij, genieten :D

Jij zit ook maar op je zolder op FOK! of niet :D
Desperado hier B:)B
pi_178994643
when lambo ?
pi_178994722
Niemand hier UTK/QSP?
Briljante concepten.. nu nog goedkoop... Ben er atm super blij mee, houden zich sterk!
  maandag 7 mei 2018 @ 18:07:41 #131
61320 TwztId
ja toch..
pi_178994832
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:01 schreef pnxsinned het volgende:
Niemand hier UTK/QSP?
Briljante concepten.. nu nog goedkoop... Ben er atm super blij mee, houden zich sterk!
ff nog 4x vragen, misschien dat er dan ineens 10 mensen ja zeggen.

Je lijkt wel een Vergin :P
pi_178994918
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:01 schreef pnxsinned het volgende:
Niemand hier UTK/QSP?
Briljante concepten.. nu nog goedkoop... Ben er atm super blij mee, houden zich sterk!
UTK hiero....een van de weinige groene cijfers in blockfolio :(
pi_178994934
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:07 schreef TwztId het volgende:

[..]

ff nog 4x vragen, misschien dat er dan ineens 10 mensen ja zeggen.

Je lijkt wel een Vergin :P
Heb jij ze?:D
Wat ben je btw aan't vergelijken man.
Onderste crap van hell, met de bovenste shit van heaven.
pi_178995180
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:45 schreef Kyran het volgende:

[..]

Heerlijk toch, lekker in de tuin, biertje bij, genieten :D

Jij zit ook maar op je zolder op FOK! of niet :D
Zolder met airconditioning :P

Nee ik kom met dit weer tijd tekort, veel sporten en veel buiten. Geen tv eigenlijk
Vakman pur sang
pi_178995226
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:23 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Zolder met airconditioning :P

Nee ik kom met dit weer tijd tekort, veel sporten en veel buiten. Geen tv eigenlijk
aantal posts: 1.334 (gemiddeld 12 per dag)
Ik geloof er geen zak van. :P
pi_178995246
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:25 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

aantal posts: 1.334 (gemiddeld 12 per dag)
Ik geloof er geen zak van. :P
Ja kantoorbaan/buitenfunctie..

Nja Busted eigenlijk :')


Ps bitcoin gaat morgen weer naar 10K zeg ik.met mijn malafide TA Kunsten :7
Vakman pur sang
  maandag 7 mei 2018 @ 18:42:34 #137
61320 TwztId
ja toch..
pi_178995541
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:13 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Heb jij ze?:D
Wat ben je btw aan't vergelijken man.
Onderste crap van hell, met de bovenste shit van heaven.
Nee, wel gehad..

Ik vergelijk Utrust niet met Verge, maar jou met Vergins :P
pi_178995652
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:42 schreef TwztId het volgende:

[..]

Nee, wel gehad..

Ik vergelijk Utrust niet met Verge, maar jou met Vergins :P
Jij bent ook een sletjeeeeee! :D
Jinxed Vergin ben ik nu :(
  maandag 7 mei 2018 @ 18:46:46 #139
167941 hmmmz
Verlicht Despoot
pi_178995667
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:52 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Desperado hier B:)B
Gatver :r

Drink dan ranja.
Op vrijdag 12 juni 2015 21:03 schreef Danny het volgende:
Jup. Ben dan ook apetrots op je ;)
pi_178995673
Als de BTC een paar % wil stijgen, koop ik nog wat extra EUR, een leuke aankoop voor de lange termijn.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  Eindredactie Games maandag 7 mei 2018 @ 18:48:31 #141
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_178995722
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 18:12 schreef descon het volgende:

[..]

UTK hiero....een van de weinige groene cijfers in blockfolio :(
etc *O* _O_ _O_ *O* _O_ _O- *O* *O*
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_178996851
Vechain Back on business _O_
Vakman pur sang
pi_178996882
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechain Back on business _O_
VECHAIN shitcoin max 12$ eoy
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178996910
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:41 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

VECHAIN shitcoin max 12$ eoy
12$ eoy _O_
Vakman pur sang
  maandag 7 mei 2018 @ 20:10:54 #145
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178997509
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 19:39 schreef Lospedrosa het volgende:
Vechain Back on business _O_
Waarom?
Hmz...
  maandag 7 mei 2018 @ 20:19:21 #146
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_178997897
quote:
Soon® Seal Partner!
  maandag 7 mei 2018 @ 20:35:53 #148
230730 Koelkastje
Mental Madness
pi_178998371
quote:
wtf

die partnership met pwc stelt dus geen ene k*moer voor

ze gebruiken gwn deloitte blockchain solution

alles verkocht
pi_178998493
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wtf

die partnership met pwc stelt dus geen ene k*moer voor

ze gebruiken gwn deloitte blockchain solution

alles verkocht
Wat wsl overgaat naar SEAL :P
  maandag 7 mei 2018 @ 20:46:36 #151
131603 Afwazig
Serious business
pi_178998508
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wtf

die partnership met pwc stelt dus geen ene k*moer voor

ze gebruiken gwn deloitte blockchain solution

alles verkocht
En Waves is partners met Deloitte dus eigenlijk is VEN gewoon een token op de Waves blockchain. WAVES MOEN
pi_178998933
hey bois ik was eventjes weg

nog iets gemist hier?
pi_178999089
Slim vrouwtje op consensus volgende week:

https://www.coindesk.com/events/consensus-2018/agenda/

Jojo hubart 2:20 Energy tuesday
Vakman pur sang
pi_178999117
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:59 schreef Weissmania het volgende:
hey bois ik was eventjes weg

nog iets gemist hier?
Vechain scamcoin
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178999141
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Vechain scamcoin
wil niet veel zeggen maar heb jij wel es vuist van Dima op je kaak gevoeld?
pi_178999342
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:07 schreef Weissmania het volgende:

[..]

wil niet veel zeggen maar heb jij wel es vuist van Dima op je kaak gevoeld?
Ja, ga short op VeChain en hij komt je persoonlijk liquideren.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_178999505
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:42 schreef Dimachaerus het volgende:

[..]

wtf

die partnership met pwc stelt dus geen ene k*moer voor

ze gebruiken gwn deloitte blockchain solution

alles verkocht
Niet zo negatief joh, Sunny heeft BMW nog !
Vakman pur sang
pi_179000866
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 16:16 schreef BadVlad het volgende:
Eindelijk heb ik ook eens een munt die op 1 staat van biggest gainer.

https://coinmarketcap.com/gainers-losers/
PizzaCoin?
pi_179000921
quote:
9s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:04 schreef Gehrman het volgende:

[..]

PizzaCoin?
Nadat ik het poste is mijn munt natuurlijk meteen van mijn chest afgegleden. Helbiz.
pi_179000960
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:05 schreef BadVlad het volgende:

[..]

Nadat ik het poste is mijn munt natuurlijk meteen van mijn chest afgegleden. Helbiz.
Dat heb je meestal met dukaten die hard aan het shinen zijn.
pi_179001130
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:06 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Dat heb je meestal met dukaten die hard aan het shinen zijn.
https://coinmarketcap.com/currencies/helbiz/

Super weird de laatste dag op die chart.
pi_179001293
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:11 schreef BadVlad het volgende:

[..]

https://coinmarketcap.com/currencies/helbiz/

Super weird de laatste dag op die chart.
Hmm een market cap van maar 8 miljoen. Ook maar eens verdiepen in dit project.
pi_179001367
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:15 schreef Gehrman het volgende:

[..]

Hmm een market cap van maar 8 miljoen. Ook maar eens verdiepen in dit project.
ICO prijs was 0,15 USD.
pi_179002069
Morgen moondag en anders overmorgen wel
pi_179002344
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:17 schreef BadVlad het volgende:

[..]

ICO prijs was 0,15 USD.
Ziet eruit als een pump and dump coin.
Wtf is het?
pi_179003329
Morgen groen!
Vakman pur sang
pi_179003367
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen groen!
Goedemorgen 👐
pi_179003512
quote:
10s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:50 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Ziet eruit als een pump and dump coin.
Wtf is het?
Het is een beetje een vaag project. Maar denk wel dat er veel winst te behalen valt. 10 mei komt het op een top 10 exchange en 30 mei een top 5 exchange. Iedereen in de Telegram-groep is mad vanwege de lage prijs dus veel hodlers.

Zelf gekocht op 0,000016 en 0,000014 ETH. :')
pi_179003593
Ohja, ik koop ook shitcoins. Maar ik besef tenminste dat ik shitcoins koop. Snel inleg eruit halen en hodlen. :)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 mei 2018 @ 00:05:47 #170
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179003767
Drgn is wel erg aantrekkelijk zeg met eenprijs net boven en dollar.
pi_179003845
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:05 schreef Kyran het volgende:
Drgn is wel erg aantrekkelijk zeg met eenprijs net boven en dollar.
Wel een hoop FUD op dit moment.
pi_179004020
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:05 schreef Kyran het volgende:
Drgn is wel erg aantrekkelijk zeg met eenprijs net boven en dollar.
Tja...die draken liggen al ff in coma...
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:33:25 #173
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179004021
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179004031
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 20:46 schreef Afwazig het volgende:

[..]

En Waves is partners met Deloitte dus eigenlijk is VEN gewoon een token op de Waves blockchain. WAVES MOEN
Al die IT bedrijven partneren nog met je moeder als ze er denken geld mee te kunnen verdienen..

Partnerships zegt niet veel
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:35:16 #175
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179004032
Zit met “dilemma” spaar elke maand ( zakelijk ) zodat ik elke 5 jaar nieuwe bestelwagen kan kopen voor mijn bedrijf... de rente zuigt toch zwaar... zal ik elke maand bedrag X wat ik normaal zet op mijn auto spaar rekening omzetten in ETH/BTC 🙈 het is een gokje... maar heb er best vertrouwen in..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
pi_179004052
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:35 schreef revpolen het volgende:
Zit met “dilemma” spaar elke maand ( zakelijk ) zodat ik elke 5 jaar nieuwe bestelwagen kan kopen voor mijn bedrijf... de rente zuigt toch zwaar... zal ik elke maand bedrag X wat ik normaal zet op mijn auto spaar rekening omzetten in ETH/BTC 🙈 het is een gokje... maar heb er best vertrouwen in..
Regel 1 met Crypto...zet er alleen geld in wat je bereid bent om te verliezen.

Als je spaart voor een bedrijfswagen klinkt het niet zo ;)
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 00:41:05 #177
230491 Zith
pls tip
pi_179004072
quote:
Martijn met een FOK shirt _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 8 mei 2018 @ 00:42:22 #178
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179004080
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:38 schreef descon het volgende:

[..]

Regel 1 met Crypto...zet er alleen geld in wat je bereid bent om te verliezen.

Als je spaart voor een bedrijfswagen klinkt het niet zo ;)
Heb genoeg staan... ( zowel crypto als bank.)
“Sparen voor bestelwagen” is meer als, elke maand gaat bedrag X automatisch naar speciale rekening voor nieuwe bus..) en zo heb ik nog meer potjes..
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 00:43:50 #179
230491 Zith
pls tip
pi_179004090
quote:
hoddel xD Xd xdxd
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 00:45:21 #180
230491 Zith
pls tip
pi_179004103
quote:
Robin :') :') man man man wat een kutfilmpje

Robin zeg het ff als je hier zit dan ban ik je
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179004108
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:42 schreef revpolen het volgende:

[..]

Heb genoeg staan... ( zowel crypto als bank.)
“Sparen voor bestelwagen” is meer als, elke maand gaat bedrag X automatisch naar speciale rekening voor nieuwe bus..) en zo heb ik nog meer potjes..
Als dr wat over is...waarom niet. Zo leg ik ook maandelijks in ipv sparen.
pi_179004184
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Robin :') :') man man man wat een kutfilmpje

Robin zeg het ff als je hier zit dan ban ik je
Sjonge jonge...wat een tegenstrijdigheid in dat filmpje...ik huur omdat ik geld wil investeren..maar geloof dat een Audi S7 ook lekker afschrijft....
  dinsdag 8 mei 2018 @ 02:30:00 #184
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179004444
quote:
Oude mannen die een mening hebben over dit soort technologie :'), met kinderachtige opmerkingen ook nog.

Maarja ze verdienen bakken met geld in andere sectoren. Dat mag natuurlijk niet in gevaar komen
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_179004464
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 02:30 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Oude mannen die een mening hebben over dit soort technologie :'), met kinderachtige opmerkingen ook nog.

Maarja ze verdienen bakken met geld in andere sectoren. Dat mag natuurlijk niet in gevaar komen
Beetje triest dat de (officieel) rijkste man ter wereld nog zo krampachtig doet. Waarom, zou je denken.
pi_179004476
Het ziet er weer prachtig uit. :D
  dinsdag 8 mei 2018 @ 04:40:15 #187
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179004638
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 02:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Beetje triest dat de (officieel) rijkste man ter wereld nog zo krampachtig doet. Waarom, zou je denken.
Geen idee zal wel een verborgen agenda zijn.

Maar als ik mensen die 60+ zijn over technologische ontwikkelingen hoor praten (zonder dat ze zich daarin specialiseren) dan neem ik hun advies al niet serieus.

Zoals Opstelten die toen minister was van justitie en veiligheid. En daarmee ook cybercrime en dergelijke moest gaan aanpakken :').

Net zo treurig als mannen/vrouwen zonder defensie ervaring wel op een dergelijke functie plaatsen ipv een kolonel of ander hooggeplaatste persoon.

[ Bericht 1% gewijzigd door Maikuuul op 08-05-2018 04:46:55 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 8 mei 2018 @ 06:25:02 #188
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_179005308
FUN gaat eindelijk weer eens omhoog :')
pi_179005674
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 23:32 schreef Lospedrosa het volgende:
Morgen groen!
Groen, groen, groen!

Goedemorgen !
Vakman pur sang
pi_179005682
Zo, weer wat goedgemaakt op de verliezen. Nu op naar de10k, of naar 0, who knows !
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179005696
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 07:30 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Groen, groen, groen!

Goedemorgen !
Groenemorgen!


:T
pi_179005707
quote:
Deze oude baas is bang dat zn investering naar de maan gaan.
Niet onze maan, meer een soort van Debt star, moehahahahahaha :P

.yoda
  dinsdag 8 mei 2018 @ 07:44:32 #193
366734 dimmak
bitcoin
pi_179005767
Die oude fossielen zijn gewoon bang voor het nieuwe geld.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179005844
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 04:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Zoals Opstelten die toen minister was van justitie en veiligheid. En daarmee ook cybercrime en dergelijke moest gaan aanpakken :').
De beste man werd ooit gevraagd wat spam was en kon daar toen geen antwoord opgeven (interview ging over cyber-security/crime). Je verzint het niet...
pi_179006343
quote:
wat een verschrikkelijk item
pi_179006505
Bytecoin doet even een 50+ in procenten, whatsupwithdat? https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/
pi_179006513
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:50 schreef Potatobrain het volgende:
Bytecoin doet even een 50+ in procenten, whatsupwithdat? https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/
Gelist op binance :)
  dinsdag 8 mei 2018 @ 08:54:10 #198
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179006558
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:50 schreef Potatobrain het volgende:
Bytecoin doet even een 50+ in procenten, whatsupwithdat? https://coinmarketcap.com/currencies/bytecoin-bcn/
Ik zat vanochtend toevallig te kijken naar bytecoin. Jammer dat ik er niet wat van had opgepikt op 74sats :D

Toch van plek 24 naar 18 gegaan. Geen idee wat de coin verder kan.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
  dinsdag 8 mei 2018 @ 08:54:34 #199
131603 Afwazig
Serious business
pi_179006569
Als je een coin hebt die pumpt door een exchange listing kun je hem maar beter gelijk verkopen. De prijs bloed daarna altijd de komende dagen weer flink.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:01:01 #200
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179006659
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 04:40 schreef Maikuuul het volgende:

[..]

Geen idee zal wel een verborgen agenda zijn.

Maar als ik mensen die 60+ zijn over technologische ontwikkelingen hoor praten (zonder dat ze zich daarin specialiseren) dan neem ik hun advies al niet serieus.

Zoals Opstelten die toen minister was van justitie en veiligheid. En daarmee ook cybercrime en dergelijke moest gaan aanpakken :').

Net zo treurig als mannen/vrouwen zonder defensie ervaring wel op een dergelijke functie plaatsen ipv een kolonel of ander hooggeplaatste persoon.
Lol Opstelten :').

Teeven heb ik dan wel weer sympathie voor. Beetje de buschauffeur spelen :D .
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:10:52 #201
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179006779
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:01 schreef fathank het volgende:

[..]

Lol Opstelten :').

Teeven heb ik dan wel weer sympathie voor. Beetje de buschauffeur spelen :D .
Teeven inderdaad als buschauffeur. Kan ik zeker respect voor opbrengen als men een normale mensenbaan neemt na zon functie.

Maar mensen die al met een been in het graf staan laten beslissen over IT zaken moeten we niet willen.

Irritant. Wil 0.118 eth van bitfinex afhalen maar de minimum withdraw is 250$. Slaat toch nergens op, buiten het feit dat ik hun app echt onoverzichtelijk vind ook nog deze flauwekul. Even wat eth oversturen en die bagger van hun verwijderen.

[ Bericht 5% gewijzigd door Maikuuul op 08-05-2018 09:32:37 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_179006795
0X blijft ook maar stijgen, die laat echt een hele stabiele groei zien de afgelopen maand.. en gaat vandaag ook weer als een achterlijke tekeer :+
pi_179006903
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:12 schreef sandertjuh het volgende:
0X blijft ook maar stijgen, die laat echt een hele stabiele groei zien de afgelopen maand.. en gaat vandaag ook weer als een achterlijke tekeer :+
lijkt me een goed moment om te verkopen als ik dat zie, x3, richting ATH
OEH!!AAAAHH UNIVERSAAJAJAJAJAHHEEOEEUEUE
pi_179007141
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 00:45 schreef Zith het volgende:

[..]

Robin :') :') man man man wat een kutfilmpje

Robin zeg het ff als je hier zit dan ban ik je
_O-
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 mei 2018 @ 09:52:30 #205
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179007414
Buffet snapt meeste technologie niet, laat staan crypto.

Dat Buffet een prima investeerder is is een feit, maar niet alle calls van een investeerder zijn goud waard. HIj snapt dit hele gebeuren gewoon niet en in plaats van dat gewoon toe te geven en zijn bek te houden zit hij constant te schoppen. Jammer van iemand met zijn status, maar het is niet anders en hij is in dit geval gewoon niet serieus te nemen.
pi_179007516
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:19 schreef Nappeklapperapper het volgende:

[..]

lijkt me een goed moment om te verkopen als ik dat zie, x3, richting ATH
Nee, kan makkelijk 4-5$ worden met de huidige supply.
٩๏̯͡๏)۶
pi_179007643
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
Buffet snapt meeste technologie niet, laat staan crypto.

Dat Buffet een prima investeerder is is een feit, maar niet alle calls van een investeerder zijn goud waard. HIj snapt dit hele gebeuren gewoon niet en in plaats van dat gewoon toe te geven en zijn bek te houden zit hij constant te schoppen. Jammer van iemand met zijn status, maar het is niet anders en hij is in dit geval gewoon niet serieus te nemen.
Punt is ook dat mensen hem om zijn mening vragen......
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 mei 2018 @ 10:06:04 #208
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179007665
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:04 schreef descon het volgende:

[..]

Punt is ook dat mensen hem om zijn mening vragen......
Prima, maar dan kan die oude reus ook gewoon zeggen "geen mening" of "ik snap er geen kut van" in plaats van "rat poison".
pi_179007692
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 17:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Sheldon, is that you :D
Wie? :P
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 mei 2018 @ 10:08:26 #210
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179007699
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:07 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Wie? :P
Jonguh, Big Bang niet kennen :P
pi_179007770
quote:
Als ik dit zie schaam ik mij dat ik in crypto actief ben.
pi_179007953
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:14 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Als ik dit zie schaam ik mij dat ik in crypto actief ben.
Why?
pi_179007982
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:24 schreef pnxsinned het volgende:

[..]

Why?
Dit zijn nou niet echt de mensen waarmee je geassocieerd wil worden _O- _O-

Sowieso iedereen met enig verstand in crypto weet dat ie niet op tv/internet/waar dan ook (vooruit Youtube) moet gaan roepen hoeveel die heeft.
pi_179008058
En winkeltassen van Gucci en Louis Vutton als "kunst" in je woonkamer hebben, is ook niet mijn ding :P
pi_179008498
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:30 schreef KappenBakken het volgende:
En winkeltassen van Gucci en Louis Vutton als "kunst" in je woonkamer hebben, is ook niet mijn ding :P
Smaak is niet te koop.
pi_179008529
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:48 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Smaak is niet te koop.
Over smaak gesproken, heb jij wel eens Duitse zeewier honing geproefd?
pi_179008761
quote:
Leuke auto, pauper huis incl. inrichting. Met z’n Louis Vitton tasjes. Gay!
U MAD?
pi_179009869
Zijn er hier trouwens mensen die echt actief daytraden?
pi_179010034
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:49 schreef Weissmania het volgende:

[..]

Over smaak gesproken, heb jij wel eens Duitse zeewier honing geproefd?
Helaas heeft deze variant van ons favoriete bijenproduct nog nooit mijn tong mogen beroeren.

Ik voel mij onvolwassen.

Hendrik.

:{
pi_179010384


:9
pi_179010454
Hoe is het eigenlijk met onze vrienden van Paragon met The Game en die mooie chick het hun wietcoin?
pi_179010477
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 11:46 schreef metallicelmo het volgende:
Zijn er hier trouwens mensen die echt actief daytraden?
Robin wel

Zelf meer van het swingtraden
pi_179010874
En wats geburt met Bytecoin (BCN)? +170%
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:42:46 #224
366734 dimmak
bitcoin
pi_179011005
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:34 schreef metallicelmo het volgende:
En wats geburt met Bytecoin (BCN)? +170%
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:51 schreef sandertjuh het volgende:

[..]

Gelist op binance :)
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179011050
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:34 schreef metallicelmo het volgende:
En wats geburt met Bytecoin (BCN)? +170%
Wojoh chill. Daar had ik nog een bag van gemined vroeger
  dinsdag 8 mei 2018 @ 12:46:31 #226
366734 dimmak
bitcoin
pi_179011085
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wojoh chill. Daar had ik nog een bag van gemined vroeger
Een paar dagen geleden kreeg ik al de tip dat hij gelist zou worden op Binance. Maar ik had geen zin om BTC over te maken naar Poloniex in alle onzekerheid.

Typisch gevalletje, had ik maar.
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179011232
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:46 schreef dimmak het volgende:

[..]

Een paar dagen geleden kreeg ik al de tip dat hij gelist zou worden op Binance. Maar ik had geen zin om BTC over te maken naar Poloniex in alle onzekerheid.

Typisch gevalletje, had ik maar.
Daarom gewoon HODL alle coins! :P
pi_179011313
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:53 schreef metallicelmo het volgende:

[..]

Daarom gewoon HODL alle coins! :P
Haha..ben nog steeds blij dat ik niet al mijn XRP heb gehodlt :+
pi_179011441
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:52 schreef Kyran het volgende:
Buffet snapt meeste technologie niet, laat staan crypto.

Dat Buffet een prima investeerder is is een feit, maar niet alle calls van een investeerder zijn goud waard. HIj snapt dit hele gebeuren gewoon niet en in plaats van dat gewoon toe te geven en zijn bek te houden zit hij constant te schoppen. Jammer van iemand met zijn status, maar het is niet anders en hij is in dit geval gewoon niet serieus te nemen.
volgens mij hadden die oude rotten ze zelf al toegegeven dat ze erg slecht waren met het investeren in nieuwe technologie

ik snap ook niet dat dit telkens in het nieuws komt.
pi_179011453
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Prima, maar dan kan die oude reus ook gewoon zeggen "geen mening" of "ik snap er geen kut van" in plaats van "rat poison".
hun zijn de ratten...lol
pi_179011703
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:06 schreef Kyran het volgende:

[..]

Prima, maar dan kan die oude reus ook gewoon zeggen "geen mening" of "ik snap er geen kut van" in plaats van "rat poison".
Het is net Fok! :D
pi_179011738
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 12:45 schreef ChickenMan het volgende:

[..]

Wojoh chill. Daar had ik nog een bag van gemined vroeger
Snel eruit gooien nu :P
pi_179011757
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:05 schreef Predator38 het volgende:
ik snap ook niet dat dit telkens in het nieuws komt.
Mwauh, als twee van de rijkste mensen ter wereld (Buffet en Gates) iets zeggen is relevant. Zeker als het over speculatieve markt als crypto gaat. Daarnaast heeft Gates ook gewoon prima kennis van technologie hoor.
pi_179011771
Universa in de zomer op 30usd.
Lambo of Rekt
pi_179011780
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:24 schreef EggsTC het volgende:
Universa in de zomer op 30usd.
:') :') :')

Niet minstens 100 USD verwachten. Noob.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 13:26:22 #236
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179011820
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:24 schreef EggsTC het volgende:
Universa in de zomer op 30usd.
volgens mij vergeet je een paar nullen vriend

kan minimaal 3000
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179011856
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:23 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Mwauh, als twee van de rijkste mensen ter wereld (Buffet en Gates) iets zeggen is relevant. Zeker als het over speculatieve markt als crypto gaat. Daarnaast heeft Gates ook gewoon prima kennis van technologie hoor.
Ook heeft 'ie toch wel gelijk op een bepaalde manier, Bitcoin is enorm slecht voor het milieu om maar een voorbeeld te noemen.
pi_179011889
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:26 schreef fathank het volgende:

[..]

volgens mij vergeet je een paar nullen vriend

kan minimaal 3000
Beetje onrealistisch dit :{
Lambo of Rekt
  dinsdag 8 mei 2018 @ 13:36:26 #239
392973 dready007
What else?
pi_179012016
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:29 schreef EggsTC het volgende:

[..]

Beetje onrealistisch dit :{
Is dat de wereld tegenwoordig niet dan? onrealistisch :o
what the fok
  dinsdag 8 mei 2018 @ 13:41:14 #240
366734 dimmak
bitcoin
pi_179012144
Is er geen bot die reageert op nieuwe listings op Binance? :P
Uitvinder van de biersmiley.
pi_179012165
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:41 schreef dimmak het volgende:
Is er geen bot die reageert op nieuwe listings op Binance? :P
Ja die wil ik ook wel volgen
pi_179012266
Bytecoin BCN
@Bytecoin_BCN
The network is experiencing an unusually high load. Transactions can be delayed, node synchronization can lag far behind.
The team is working hard to solve these issues.
It's strongly recommended to avoid any transferring of BCN until the situation is resolved.#BCN #Bytecoin
pi_179012273
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:46 schreef metallicelmo het volgende:
Bytecoin BCN
@Bytecoin_BCN
The network is experiencing an unusually high load. Transactions can be delayed, node synchronization can lag far behind.
The team is working hard to solve these issues.
It's strongly recommended to avoid any transferring of BCN until the situation is resolved.#BCN #Bytecoin
:|W
pi_179012309
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:26 schreef fathank het volgende:

[..]

volgens mij vergeet je een paar nullen vriend

kan minimaal 3000
in guldens?
pi_179012592
Wen moon?
pi_179012626
pi_179012762
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 13:24 schreef EggsTC het volgende:
Universa in de zomer op 30usd.
Bijgekocht, all in.
pi_179013027
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:06 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Bijgekocht, all in.
Nooit doen he... Das een dikke troll coin oid van FOK! oid. :p
pi_179013449
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:06 schreef Blaatje38 het volgende:

[..]

Bijgekocht, all in.
Hier ook all-in gegaan. UniversalRoyalCoin was het toch?
pi_179013599
Nieuwe theeglazen gekocht bij Blokker. 2+2 gratis. B-)
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 8 mei 2018 @ 14:47:10 #251
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_179013842
Waarom zit BTC nou weer te kutten dan -O-

Waren mij gouden bergen beloofd :( $100.000 zeiden ze, kan niet verkeerd gaan zeiden ze, neem een extra hypotheek zeiden ze!
pi_179013969
M'n EtherLink muntjes zijn nog maar $0.16 potverdorie. Al m'n spaargeld erin @ $4.00. :(
pi_179014066
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:47 schreef Kyran het volgende:
Waarom zit BTC nou weer te kutten dan -O-

Waren mij gouden bergen beloofd :( $100.000 zeiden ze, kan niet verkeerd gaan zeiden ze, neem een extra hypotheek zeiden ze!
Omdat PoW een matig mechanisme is :P

Stiekem is dit niet relevant want Henk en Anita geven hier niks om.
pi_179014101
Probeer net m'n achternaam te verwijderen op Facebook door 'm op Indonesisch in te stellen met een Indonenische VPN, lukte niet, toen Tamil geprobeerd met een VPN uit India en nu is m'n telefoon en computer ingesteld op Tamil en is m'n account gelocked. :')

Kkmongool ben ik ook. Eens even uitvogelen of ik dit nog kan fixen, en anders maar zo'n straatverkoper raadplegen die Tamil kan lezen. :P
  dinsdag 8 mei 2018 @ 14:59:11 #255
366734 dimmak
bitcoin
pi_179014132
danielalexiuc twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 03:41:24 Here's what it's like to buy an actual real coffee using the #LightningNetwork. Lightning is now live as a payment option at The Botanist Kitchen and Bar #brisbaneairport Spoiler: it works :) Thanks @TravelbyBit and @roomofsatoshi https://t.co/yT0Zipc0e0 reageer retweet
Koffie kopen met Lightning Network. Volgens gaat het rap met de adoptie in Australië.
Uitvinder van de biersmiley.
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 15:00:49 #256
230491 Zith
pls tip
pi_179014191
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:59 schreef dimmak het volgende:
danielalexiuc twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 03:41:24 Here's what it's like to buy an actual real coffee using the #LightningNetwork. Lightning is now live as a payment option at The Botanist Kitchen and Bar #brisbaneairport Spoiler: it works :) Thanks @TravelbyBit and @roomofsatoshi https://t.co/yT0Zipc0e0 reageer retweet
Koffie kopen met Lightning Network. Volgens gaat het rap met de adoptie in Australië.
Koffie bar partnership met bitcorn _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179014202
Hey, kent iemand hier nog goeie IRC channels waarin mensen met veel kennis (en evt. tips) over crypto zitten?
  † In Memoriam † dinsdag 8 mei 2018 @ 15:04:57 #258
230491 Zith
pls tip
pi_179014327
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:56 schreef KappenBakken het volgende:

[..]

Omdat PoW een matig mechanisme is :P

Stiekem is dit niet relevant want Henk en Anita geven hier niks om.
Haten op het beste proof systeem :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_179014339
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 14:37 schreef BadVlad het volgende:
Nieuwe theeglazen gekocht bij Blokker. 2+2 gratis. B-)
Hoelang is die Airdrop nog ?
  dinsdag 8 mei 2018 @ 15:08:22 #260
366734 dimmak
bitcoin
pi_179014445
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Koffie bar partnership met bitcorn _O_
MOON!
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 15:11:10 #261
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179014544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:00 schreef Zith het volgende:

[..]

Koffie bar partnership met bitcorn _O_
Concurrentie voor COF :o
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_179015619
Rustig hier zeg. Hebben jullie allemaal een baan ofzo?
pi_179015794
Waarschijnlijk wel :P maar wie weet niet meer over 5 jaar ofzo, dan chillen we allemaal in het zwembad in de tuin
pi_179015897
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:04 schreef Zith het volgende:

[..]

Haten op het beste proof systeem :')
Ik vind finality belangrijker.
pi_179016043
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 02:38 schreef illusions het volgende:

[..]

Beetje triest dat de (officieel) rijkste man ter wereld nog zo krampachtig doet. Waarom, zou je denken.
Uiteindelijk krijgt hij toch wel (weer) gelijk en hadden de meeste mensen beter naar hem kunnen luisteren. Hij werd ook voor alles en niets uitgemaakt in de tech bubbel en dat hij de boot gemist had enzo.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179016082
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:08 schreef ITrade het volgende:

[..]

Uiteindelijk krijgt hij toch wel (weer) gelijk en hadden de meeste mensen beter naar hem kunnen luisteren. Hij werd ook voor alles en niets uitgemaakt in de tech bubbel en dat hij de boot gemist had enzo.
Nou ja, uiteindelijk outperformed hij de S&P al een tijd niet volgens mij.

Neemt niet weg dat het een geweldige belegger is hoor.
pi_179016089
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:58 schreef metallicelmo het volgende:
Waarschijnlijk wel :P maar wie weet niet meer over 5 jaar ofzo, dan chillen we allemaal in het zwembad in de tuin
Doe ik nu al hoor. Lekker glas Taksi erbij van de Nederlandse super, helemaal goed.
pi_179016101


Zo knap is dit niet.
pi_179016136
Te warm om te klussen, nu maar ff buiten in schaduw
pi_179016137
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:09 schreef illusions het volgende:

[..]

Doe ik nu al hoor. Lekker glas Taksi erbij van de Nederlandse super, helemaal goed.
Naast 't zwembad dan want het water is maar iets van 20 graden. Brr.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:15:04 #271
366734 dimmak
bitcoin
pi_179016231
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:11 schreef MaGNeT het volgende:
Te warm om te klussen, nu maar ff buiten in schaduw
Ik moet straks sporten. Maar de keuze tussen een warme sportzaal en hardlopen onder de warme zon is ook moeilijk.
Uitvinder van de biersmiley.
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:20:47 #272
61320 TwztId
ja toch..
pi_179016441
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 15:01 schreef illusions het volgende:
Hey, kent iemand hier nog goeie IRC channels waarin mensen met veel kennis (en evt. tips) over crypto zitten?
Mensen gebruiken nog IRC ???

Denk dat in de crypto Telegram het nieuwe IRC is..
pi_179016465
https://news.livecoinwatc(...)ims-xrp-is-security/

krijgt ripple gezeik omdat ze niet mineable zijn? Mijn engels is zo gaar...
pi_179016509
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:20 schreef TwztId het volgende:

[..]

Mensen gebruiken nog IRC ???

Denk dat in de crypto Telegram het nieuwe IRC is..
Irc...
Vroeger uren op doorgemaakt

server irc../auth.quakenet.org
Join# Zdg
Join# etc etc etc

mooie tijden :D Zwaar de gekste!!
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:25:42 #275
61320 TwztId
ja toch..
pi_179016567
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:22 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Irc...
Vroeger uren op doorgemaakt

server irc../auth.quakenet.org
Join# Zdg
Join# etc etc etc

mooie tijden :D Zwaar de gekste!!
Stiekem mis ik eind jaren 90 begin 2000 internet wel een beetje :@
pi_179016606
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:25 schreef TwztId het volgende:

[..]

Stiekem mis ik eind jaren 90 begin 2000 internet wel een beetje :@
Toen kreeg ik voor het eerst te maken met adsl :P ( op gegroeid op het platteland.. )
en dus online gamen.. mijn doodvonnis qua studeren -.-
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:29:55 #277
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_179016659
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:22 schreef noobcrypto het volgende:

[..]

Irc...
Vroeger uren op doorgemaakt

server irc../auth.quakenet.org
Join# Zdg
Join# etc etc etc

mooie tijden :D Zwaar de gekste!!
IIRC, Cu2 en ICQ. Mooie tijden :D
Please sir. When moon? When Mustang?
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:30:29 #278
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179016683
de tandjes wat zijn vrouwen op de werkvloer irritant zeg hier zit er gvd eentje heel de dag hardop te denken en proberen praatjes aan te knopen alsjeblieft flikker op hou je bek

gelukkig is het nog 5,5 dag en dan hoef ik hier nooit meer terug te komen *O*

/rant off
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179016716
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:30 schreef fathank het volgende:
de tandjes wat zijn vrouwen op de werkvloer irritant zeg hier zit er gvd eentje heel de dag hardop te denken en proberen praatjes aan te knopen alsjeblieft flikker op hou je bek

gelukkig is het nog 5,5 dag en dan hoef ik hier nooit meer terug te komen *O*

/rant off
niet je eigen kantoor hebben :')


;)
pi_179016739
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:30 schreef fathank het volgende:
de tandjes wat zijn vrouwen op de werkvloer irritant zeg hier zit er gvd eentje heel de dag hardop te denken en proberen praatjes aan te knopen alsjeblieft flikker op hou je bek

gelukkig is het nog 5,5 dag en dan hoef ik hier nooit meer terug te komen *O*

/rant off
Vrouwen buiten het keuken domein :')
Vakman pur sang
pi_179016791
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:32 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Vrouwen buiten het keuken domein :')
ik slaap niet zo graag in de keuken hoor..
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:38:29 #282
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179016895
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:51:37 #283
61320 TwztId
ja toch..
pi_179017184
quote:
Ik wil ook zo cool zijn als Robin }:|
pi_179017210
Hardware wallets aanraden :') ... als je die seed raad is het ook gewoon klaar... het is even veilig als een normale seed, tenzij je gebruik maakt van een publieke PC
Lambo of Rekt
  dinsdag 8 mei 2018 @ 16:59:39 #285
226677 revpolen
Skysong Fireworks Liuyang
pi_179017385


Porto van PowNed meisje momenteel.. 🙈
Skysong Fireworks Liuyang "The BEST fireworks direct to you!"
  dinsdag 8 mei 2018 @ 17:02:16 #286
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179017431
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:52 schreef EggsTC het volgende:
Hardware wallets aanraden :') ... als je die seed raad is het ook gewoon klaar... het is even veilig als een normale seed, tenzij je gebruik maakt van een publieke PC
geen tweedehands ledger kopen met voorgedefineerde seed :')
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179017436
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 16:30 schreef fathank het volgende:
de tandjes wat zijn vrouwen op de werkvloer irritant zeg hier zit er gvd eentje heel de dag hardop te denken en proberen praatjes aan te knopen alsjeblieft flikker op hou je bek

gelukkig is het nog 5,5 dag en dan hoef ik hier nooit meer terug te komen *O*

/rant off
had je maar een vak moeten leren
  dinsdag 8 mei 2018 @ 17:03:46 #288
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_179017466
quote:
10s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:02 schreef Weissmania het volgende:

[..]

had je maar een vak moeten leren
ja of gewoon outkiering trekken jatog
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_179017485
quote:
14s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:03 schreef fathank het volgende:

[..]

ja of gewoon outkiering trekken jatog
WaJongCoin beste coin _O_
pi_179017532
Ik zie nog steeds de noodzaak niet van een hardware wallet
pi_179017595
Klaas heeft toch gelijk. We gaan nooit meer boven de $10K komen.
pi_179017646
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:09 schreef BadVlad het volgende:
Klaas heeft toch gelijk. We gaan nooit meer boven de $10K komen.
Maakt ook niet uit, als het zo blijft vind ik het ook goed. Scheidt het kaf een beetje van het koren. ;)
pi_179017729
quote:
15s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:09 schreef BadVlad het volgende:
Klaas heeft toch gelijk. We gaan nooit meer boven de $10K komen.
Nee hoor van de week was die a 10020 $
Vakman pur sang
pi_179017787
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:16 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Nee hoor van de week was die a 10020 $
1 exchange telt niet.
pi_179018334
Gvd kut bitcoin met je kut dalingen sterf
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179018636
Nog steeds niemand in ZILLIQUA?
Grootste stijger deze week 43% in mijn PF.
280% deze maand.
Vakman pur sang
pi_179018653
Oud muntje,die loopt niet meer zo rap.
IOTA daarentegen _O_
pi_179018657
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog steeds niemand in ZILLIQUA?
Grootste stijger deze week 43% in mijn PF.
280% deze maand.
Jij zoekt mensen om aan te verkopen?
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_179018869
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog steeds niemand in ZILLIQUA?
Grootste stijger deze week 43% in mijn PF.
280% deze maand.
Ik wist niet dat Godzilla een eigen munt had.
pi_179019193
quote:
6s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:54 schreef Lospedrosa het volgende:
Nog steeds niemand in ZILLIQUA?
Grootste stijger deze week 43% in mijn PF.
280% deze maand.
Maar vind je dat dan een goed moment om in te stappen?
pi_179019255
.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')