abonnement Unibet Coolblue
pi_178985098
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:42 schreef Deckard het volgende:

[..]

Mij voor dom uitmaken, terwijl je zelf niet echt al te intelligente opmerkingen maakt. :D

Dus als jij iemand uitnodigt uit amerika betaal jij ook even de vliegkosten.
Daar ging het niet over. Jij noemde mijn reactie seksistisch. Waarom?
pi_178985461
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:54 schreef Simondedenker het volgende:

[..]

Dat wilde hij ook de volgende keer doen. Hij zei tegen mij dat hij graag een keer langskomt.
Misschien dat hij nu eerst naar NL komt omdat je laatst dus ook al in Swiss was?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178985576
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:31 schreef Deckard het volgende:

[..]

Niet iedereen blijft bij de eerste de beste dorpsmeid die ze ooit tijdens hun jeugd aan de haak hebben geslagen.
Niet iedereen is zo wereldvreemd dat ze bereid zijn een relatie met een onbekende te overwegen als die persoon duizenden kilometers verderop woont. Dit soort shit is materiaal voor legio televisieprogramma's met een reden... Als je niet in staat bent om thuis een partner te vinden, dan moet je misschien je geld in een psycholoog of plastisch chirurg steken... :D
pi_178985905
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:14 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo wereldvreemd dat ze bereid zijn een relatie met een onbekende te overwegen als die persoon duizenden kilometers verderop woont. Dit soort shit is materiaal voor legio televisieprogramma's met een reden... Als je niet in staat bent om thuis een partner te vinden, dan moet je misschien je geld in een psycholoog of plastisch chirurg steken... :D
:') :') :')
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178986072
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:14 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo wereldvreemd dat ze bereid zijn een relatie met een onbekende te overwegen als die persoon duizenden kilometers verderop woont. Dit soort shit is materiaal voor legio televisieprogramma's met een reden... Als je niet in staat bent om thuis een partner te vinden, dan moet je misschien je geld in een psycholoog of plastisch chirurg steken... :D
:') :') :')
pi_178986245
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:44 schreef Simondedenker het volgende:

[..]

Mijn hemel, het gaat om iemand leren kennen. Niet om meteen het bed met elkaar in te duiken.
Uhh waarom zou je helemaal daarheen reizen en dan niet met hem het bed in duiken? Nogal zonde van de hele trip toch?
  maandag 7 mei 2018 @ 11:51:39 #57
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178986350
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:14 schreef Anthonie1 het volgende:

[..]

Niet iedereen is zo wereldvreemd dat ze bereid zijn een relatie met een onbekende te overwegen als die persoon duizenden kilometers verderop woont. Dit soort shit is materiaal voor legio televisieprogramma's met een reden... Als je niet in staat bent om thuis een partner te vinden, dan moet je misschien je geld in een psycholoog of plastisch chirurg steken... :D
Iemand die juist duizenden kilometers verderop gaat "wereldvreemd" noemen. :')_!
pi_178986491
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:51 schreef Voszje het volgende:

[..]

Iemand die juist duizenden kilometers verderop gaat "wereldvreemd" noemen. :')_!
Don't feed the troll...
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 7 mei 2018 @ 11:59:04 #59
399258 niepleuje
houdt van vijgen
pi_178986497
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:58 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Don't feed the troll...
Je hebt gelijk. :@
  maandag 7 mei 2018 @ 12:10:03 #60
462263 Elpis
Goddess of hope
pi_178986744
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:47 schreef Simondedenker het volgende:

[..]

Aangezien hij er zelf ook niet naar stuurde, neem ik aan van niet.
Assumption is the mother of all fuck ups.
Ik zou dan in ieder geval voor de eerste nacht een hotel boeken.
I 'm not sure about an inner child, but I do have an inner idiot who surfaces every now and then.
pi_178986878
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:11 schreef Simondedenker het volgende:

[..]

Dat is wel een leuke opmerking, alleen is die meer van toepassing op Oostenrijk. :P
Ongevraagde tip: ga niet zo bijdehand doen op je eerste date, kunnen de meeste mensen niet handelen dat wijsneuzerige..
pi_178987086
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 03:07 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Nou, voor TS dus niet. Maar als die man het wél verwacht en avances maakt, dan kan dat best tot een vervelende situatie leiden.
Als TS hem vraagt "what do expect to get out of me visiting?" en hij antwoordt "just getting to know each other", prima. Als hij antwoordt "just getting to know each other and maybe more *wink* *wink* *nudge* *nudge*", dan weet je wel hoe laat het is. Kun je maar beter van tevoren weten.
Dat leidt alleen tot een vervelende situatie als hij een hufter is, anders zal hij goed beseffen (zoals iedereen altijd overal op een eerste date) dat het goed mogelijk is dat andere partij (nog) geen seks wil en daar normaal mee omgaan. Ik neem aan dat TS de indruk heeft dat het geen hufter is en dat er misschien een mooie liefde aan zit te komen.

Lekker van de spanning en het avontuur genieten en het daar gewoon gaan beleven zou mijn advies zijn -- ik vind van te voren gaan vissen of er evt wel of geen seks zal gaan plaatsvinden echt ontzettend suf. Bovendien is er geen enkele garantie dat ze er allebei nog hetzelfde over denken als ze daar eenmaal samen zijn, dus heeft het maar weinig zin.
  maandag 7 mei 2018 @ 12:43:00 #63
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_178987208
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:23 schreef Anthonie1 het volgende:
Ik zou het wat dichter bij huis zoeken... :D
Eigenlijk is het voor mij een vakantie. Zelfs als wordt het niks dan weet ik nog dat ik er geen spijt van ga krijgen. Het zijn sowieso maar een paar dagen mocht het toch tegenvallen.


Ja, in het land van de cote d'or bijvoorbeeld.

Kun je bij hem logeren, dan is dat natuurlijk wel mooi. En hij dan bij jullie als hij straks naar Nederland komt. Heb ook een relatie gehad met ene Sauerlaendische.. Dan ik daar heen (meestal want het is daar erg mooi) en dan weer zij naar mij. Konden ius bij mekaars ouders logeren.

Niks geworden uiteindelijk maar een heel fijne tijd.

[ Bericht 10% gewijzigd door LeesFoknl op 07-05-2018 12:53:08 ]
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_178987213
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:32 schreef TruusHenk het volgende:
Lekker van de spanning en het avontuur genieten en het daar gewoon gaan beleven
Dat kan ook als je van tevoren elkaars verwachtingen kent. Mocht het dan - tegen TS' eerdere verwachtingen - toch uitlopen op seks, dan is dat natuurlijk geen probleem.
TS laat duidelijk merken dat ze er niet naartoe gaat voor seks, maar wie weet denkt die jongen wel "mooi! Dat chickie komt hier en dan doe ik mijn best haar in bed te krijgen. En als dat niet lukt, dan gaat ze terug naar Nederland en hoef ik haar nooit meer te zien", en dat strookt niet met TS' verwachtingen, dus teleurstelling met eventueel alle ellende die daarmee gepaard kan gaan.
Maar goed, TS moet lekker doen wat ze zelf wil natuurlijk :)
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178987298
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat kan ook als je van tevoren elkaars verwachtingen kent. Mocht het dan - tegen TS' eerdere verwachtingen - toch uitlopen op seks, dan is dat natuurlijk geen probleem.
TS laat duidelijk merken dat ze er niet naartoe gaat voor seks, maar wie weet denkt die jongen wel "mooi! Dat chickie komt hier en dan doe ik mijn best haar in bed te krijgen. En als dat niet lukt, dan gaat ze terug naar Nederland en hoef ik haar nooit meer te zien", en dat strookt niet met TS' verwachtingen, dus teleurstelling met eventueel alle ellende die daarmee gepaard kan gaan.
Maar goed, TS moet lekker doen wat ze zelf wil natuurlijk :)
Er zijn ook genoeg mensen die wel gewoon goed en op een waardige manier met elkaar kunnen omgaan. Just saying.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  maandag 7 mei 2018 @ 12:48:05 #66
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_178987299
Ja, als je hier als vrouw naar een man gaat denkt ie misschien ook wel aan sex. So what. Of moet je er vanuit gaan dat iedere man een verkrachter is?
Bah bah.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  maandag 7 mei 2018 @ 12:49:40 #67
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_178987330
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:43 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Dat kan ook als je van tevoren elkaars verwachtingen kent. Mocht het dan - tegen TS' eerdere verwachtingen - toch uitlopen op seks, dan is dat natuurlijk geen probleem.
TS laat duidelijk merken dat ze er niet naartoe gaat voor seks, maar wie weet denkt die jongen wel "mooi! Dat chickie komt hier en dan doe ik mijn best haar in bed te krijgen. En als dat niet lukt, dan gaat ze terug naar Nederland en hoef ik haar nooit meer te zien", en dat strookt niet met TS' verwachtingen, dus teleurstelling met eventueel alle ellende die daarmee gepaard kan gaan.
Maar goed, TS moet lekker doen wat ze zelf wil natuurlijk :)
Dit zegt vooral veel over jezelf spijkerbroek ........
Zoals de waard is ........
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_178987372
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:47 schreef ITrade het volgende:

[..]

Er zijn ook genoeg mensen die wel gewoon goed en op een waardige manier met elkaar kunnen omgaan. Just saying.
Ik zeg ook nergens dat ze niet met respect met elkaar om zullen gaan. Ik zeg alleen dat er wellicht een verschil in verwachtingen is. En het kan best prettig zijn om dat verschil van tevoren te weten. Just saying.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_178987391
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:49 schreef LeesFoknl het volgende:

[..]

Dit zegt vooral veel over jezelf spijkerbroek ........
Zoals de waard is ........
Ja, ik nodig constant vrouwen van over de hele wereld uit die ik dan opsluit in mijn kelder als seksslaaf, nou goed? :')
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
  maandag 7 mei 2018 @ 12:54:35 #70
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_178987444
Dat was in Oostenrijk. En in Amerika natuurlijk.
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
pi_178987481
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 10:43 schreef Hiddendoe het volgende:

[..]

Daar ging het niet over. Jij noemde mijn reactie seksistisch. Waarom?
Omdat jij verwacht dat een man eventjes mooi weer voor de kosten kan opdragen.
pi_178987492
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:56 schreef Deckard het volgende:

[..]

Omdat jij verwacht dat een man eventjes mooi weer voor de kosten kan opdragen.
Heb ik dus nergens beweerd.
pi_178987533
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 11:14 schreef Anthonie1 het volgende:
Als je niet in staat bent om thuis een partner te vinden, dan moet je misschien je geld in een psycholoog of plastisch chirurg steken... :D
Jij bent gauw tevreden. Zulk soort mensen moeten er ook zijn.
pi_178987540
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 12:51 schreef spijkerbroek het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat ze niet met respect met elkaar om zullen gaan. Ik zeg alleen dat er wellicht een verschil in verwachtingen is. En het kan best prettig zijn om dat verschil van tevoren te weten. Just saying.
Dus voordat jij met een vrouw gaat daten geef jij aan dat je graag aan het einde van de avond hem erin wilt hangen?
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_178987630
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 13:00 schreef ITrade het volgende:

[..]

Dus voordat jij met een vrouw gaat daten geef jij aan dat je graag aan het einde van de avond hem erin wilt hangen?
Nee.
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')