abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:43:41 #26
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_179105340
registreer om deze reclame te verbergen
Wij waren deze week in Bretagne (800km vanuit zuid-holland) en we zaten in een hele fijne gite met hottub O+ en een paard en twee ezels die je kon voeren. Eigenaresse is Engels dus dat communiceerde extra makkelijk.
Er zijn daar veel campings met waterpark aan de kust te vinden maar daar waait flink en is het kouder dan iets het binnenland in dus we vonden deze locatie prima. We hebben ons op het noordoosten gericht nu. Bretagne is te groot om vanuit 1 locatie te bekijken. Mont Saint Michel wat officieel Normandië is was ook prima aan te rijden. Ik kan iedereen van harte de regio aanbevelen.

[ Bericht 0% gewijzigd door laziness op 12-05-2018 17:47:05 ]
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 12 mei 2018 @ 14:50:31 #27
244125 laziness
pi_179105437
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik vind het Zwarte Woud erg mooi. Colmar, Eguisheim, Rust (dagje Europapark), die regio. Daar zijn wat leuke Airbnb’s te vinden.
:Y sommerrodelbahnen te over daar ook. Je kan naar de Bodensee, Kasteel Hohenzollern of een uitstapje de grens over naar Zwitserland als je wat zuidelijker gaat zitten.
Als je iets huurt wat aangesloten is bij de hochschwarzwaldkarte dan is er heel veel gratis. Gondel de Feldberg op, groot zwembad in de regio, Steinwasserpark, boottocht over de Titisee.
pi_179105519
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:50 schreef laziness het volgende:

[..]

:Y sommerrodelbahnen te over daar ook. Je kan naar de Bodensee, Kasteel Hohenzollern of een uitstapje de grens over naar Zwitserland als je wat zuidelijker gaat zitten.
Als je iets huurt wat aangesloten is bij de hochschwarzwaldkarte dan is er heel veel gratis. Gondel de Feldberg op, groot zwembad in de regio, Steinwasserpark, boottocht over de Titisee.
En meertjes om in te zwemmen O+
Draagzak kopen of huren?
www.babydragen.eu
pi_179105692
Wij zaten afgelopen week in een huisje in Normandië. We hadden een heel fijn huisje dat alles had wat we nodig hadden en een geweldige tuin met schommel en trampoline. We deden uitstapjes naar de kust, Mont e, Bayeux, Caen en een leuk park met rodelbaan en blotevoetenpad. Aanrader!

We waren op dezelfde dag op MSM hoorde ik, laziness!
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  zaterdag 12 mei 2018 @ 15:07:43 #30
244125 laziness
pi_179105790
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 15:02 schreef miss_sly het volgende:
Wij zaten afgelopen week in een huisje in Normandië. We hadden een heel fijn huisje dat alles had wat we nodig hadden en een geweldige tuin met schommel en trampoline. We deden uitstapjes naar de kust, Mont e, Bayeux, Caen en een leuk park met rodelbaan en blotevoetenpad. Aanrader!

We waren op dezelfde dag op MSM hoorde ik, laziness!
Ik hoorde het ook. Echter zijn jullie omgedraaid wegens de drukte?

Tip van flip daarom: rond 16:00uur pas gaan. Dan is de drukte enorm afgenomen. De abdij kan je in tot 18:00uur en is open tot 19:00uur. De winkeltjes gaan wel dicht tegen 18:00uur. De bussen vanaf de parkeerplaats naar de mont rijden tot 01:00uur ‘s nachts zelfs.
pi_179106148
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 15:07 schreef laziness het volgende:

[..]

Ik hoorde het ook. Echter zijn jullie omgedraaid wegens de drukte?

Tip van flip daarom: rond 16:00uur pas gaan. Dan is de drukte enorm afgenomen. De abdij kan je in tot 18:00uur en is open tot 19:00uur. De winkeltjes gaan wel dicht tegen 18:00uur. De bussen vanaf de parkeerplaats naar de mont rijden tot 01:00uur ‘s nachts zelfs.
Dat wisten we allemaal nog niet, hebben wel meertips gehad inmiddels. Dat is dan voor de volgende de keer.

We hebben enorm genoten van de wandeling er naar toe, en het eindelijk zien ervan, dat wilde ik al jaren. Net als het tapijt van Bayeux. We hebben toch een prima dg gehad, en de volgende keer plannen we het anders :)
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_179108450
Ik zie al een boel tips die ik ga bekijken, dankjewel. Bretagne zijn wij samen een paar jaar geleden nog geweest, Normandië zou ook nog een idee zijn.
pi_179130510
Wij gaan over een paar weken met onze peuter, die dan net 2 is, naar Kos. We gaan in zo'n foute all inclusive, dus hoeven ons in principe niet druk te maken over eten... Maar wat moeten we absoluut mee nemen om te peuter te entertainen/verzorgen? We vliegen natuurlijk, dus zijn in die zin beperkt qua gewicht en omvang van de bagage. Sowieso wordt het voor hem voor het eerst vliegen, dus best wel spannend.

Het resort heeft iets van 5 kinderzwembaden, dus we nemen sowieso iets mee om in het water mee te spelen, en een tablet met filmpjes voor in het vliegtuig. Verder misschien nog een paar boekjes/ kleine speeltjes... Maar verder ben ik even Inspiratieloos...
  zondag 13 mei 2018 @ 13:09:52 #34
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179130655
Naar welk resort ga je, luna? Ik vond all-in op Kos heerlijk met een peuter :D.
KuikenGuppy
  zondag 13 mei 2018 @ 13:55:12 #35
78680 Nielsch
zie signature
pi_179131254
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 12:59 schreef lunamatic het volgende:
Wij gaan over een paar weken met onze peuter, die dan net 2 is, naar Kos. We gaan in zo'n foute all inclusive, dus hoeven ons in principe niet druk te maken over eten... Maar wat moeten we absoluut mee nemen om te peuter te entertainen/verzorgen? We vliegen natuurlijk, dus zijn in die zin beperkt qua gewicht en omvang van de bagage. Sowieso wordt het voor hem voor het eerst vliegen, dus best wel spannend.

Het resort heeft iets van 5 kinderzwembaden, dus we nemen sowieso iets mee om in het water mee te spelen, en een tablet met filmpjes voor in het vliegtuig. Verder misschien nog een paar boekjes/ kleine speeltjes... Maar verder ben ik even Inspiratieloos...
Wat heeft een kind nog meer nodig dan?
zie ondertitel
pi_179133914
Ik zou zorgen voor iets te eten en drinken bij het opstijgen.
pi_179137148
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:09 schreef Burdie het volgende:
Naar welk resort ga je, luna? Ik vond all-in op Kos heerlijk met een peuter :D.
Akti beach, aangeraden door een collega. Wordt ook voor onszelf de allereerste all-in vakantie ooit, dus ik heb geen idee wat er kunnen verwachten :D
pi_179137772
Wij hebben de deryan peuterbox gekocht voor op vakantie, als veilige slaap en speelplek. Hij staat nu in de woonkamer en ik leg haar overdag soms erin voor een slaapje. Kan ze vast wennen. Ik ben heel benieuwd hoe het op vakantie zal gaan!

Bestemming is nog onbekend, we gaan naar waar het goed weer is. Eerste pijlen zijn op het schwarzwald gericht, even afwachten dus wat het wordt!
pi_179138198
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 14:40 schreef Cathmar het volgende:

[..]

Misschien rond Lausanne, aan het meer van Genève? Ken Zwitserland niet goed verder, geen specifieke tips, maar dat is een prachtige regio (Heb zelf een jaar in Genève gewoond dus sweet memories).
Of Oostenrijk? De bergen in de zomer zijn ook O+ O+
Als je het over betaalbaar hebt moet je wel je eigen boodschappen meenemen in Zwitserland. Boodschappen en uit eten is daar niet echt leuk.
  zondag 13 mei 2018 @ 20:59:39 #40
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_179140608
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 17:58 schreef lunamatic het volgende:

[..]

Akti beach, aangeraden door een collega. Wordt ook voor onszelf de allereerste all-in vakantie ooit, dus ik heb geen idee wat er kunnen verwachten :D
Daar hebben wij ook gezeten, heerlijk was het O+.
KuikenGuppy
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')