abonnement Unibet Coolblue
pi_179038128


Die smileys _O-
TEAM BAKSTEEN
pi_179038178

TEAM BAKSTEEN
pi_179038211
TEAM BAKSTEEN
pi_179038263

TEAM BAKSTEEN
pi_179038356




TEAM BAKSTEEN
pi_179038487

TEAM BAKSTEEN
pi_179038709
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:37 schreef magnaal het volgende:

[..]

Twee jaar vakantie en we plakken er nog een paar jaartjes vakantie aan, schijnt makkelijk te kunnen, aan Nicolien, Laura en Lot te zien...
Wat een lanterfanters allemaal..
Respect voor alle mensen, die voor dag en dauw opstaan, naar het werk gaan, om een karige boterham te verdienen en s-avonds (of andere tijdstippen) keimoe hun bed inrollen..
Ja ik maak me er best boos over..
Veel mensen posten alleen de leuke dingen op social media, en geef ze eens ongelijk. En als ze al dingen over werk posten, dan post ik ze niet altijd hier, want zit men daar hier wel op te wachten? Misschien wel?
Dit kwam gisteren bijvoorbeeld voorbij bij Jeroen, misschien wel interessant, maar aan de andere kant Gert-Jan die 50 x per dag 'weer op weg naar de volgende klus!!!' 'administratie aan het doen, moet ook gebeuren' en 'nog even afwassen' om 23:58 post wordt misschien weer vervelend?




Lau post regelmatig dingen waardoor je mag aannemen dat ze nog in de verzorging werkt. Lot volgt een opleiding maar werkt volgens mij ook gewoon nog in de Dikke Muis.
Nicoline geniet zichtbaar van het leven, maar zegt ook regelmatig aan het werk te zijn, evenals haar vriend, beiden op de laptop. Hoe dat dan precies werkt weet ik ook niet, maar daar zit echt wel meer achter dan wat gratis tips en tricks op insta. Normaal gesproken hanteert ze dit soort tarieven:



En waarschijnlijk teert het merendeel ook nog steeds op de financiën van ouders, of heeft gewoon de gave om zich niet druk te maken over schulden of verantwoordelijkheden. True, het leven is niet eerlijk. Maar je ziet niet altijd alles door die paar foto'tjes hier.
TEAM BAKSTEEN
pi_179038777


TEAM BAKSTEEN
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:37:37 #184
131703 pullup
smartie
pi_179038819
quote:
Te korte armpjes of juist een te groot waterhoofd en waarschijnlijk heeft pompoenhoofd dat gewoon allebei. Er zijn bergen op de achtergrond maar die kop zit er vrijwel geheel voor
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:37:56 #185
131703 pullup
smartie
pi_179038825
quote:
Tsjoeks stamcafe :7
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_179038917
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:37 schreef pullup het volgende:

[..]

Tsjoeks stamcafe :7
Waarom? Dat is bijna buiten de stad.
  woensdag 9 mei 2018 @ 12:45:08 #187
131703 pullup
smartie
pi_179038947
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:43 schreef Scrutinizer het volgende:

[..]

Waarom? Dat is bijna buiten de stad.
Ja tegen de Utrechtse brug aan. ik weet eigenlijk ook niet waarom hij juist daar zit maar hij doet daar al een tijdje van die pub quizzen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_179039209
TEAM BAKSTEEN
pi_179039949
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 12:29 schreef TillyB het volgende:

[..]

Veel mensen posten alleen de leuke dingen op social media, en geef ze eens ongelijk. En als ze al dingen over werk posten, dan post ik ze niet altijd hier, want zit men daar hier wel op te wachten? Misschien wel?
Dit kwam gisteren bijvoorbeeld voorbij bij Jeroen, misschien wel interessant, maar aan de andere kant Gert-Jan die 50 x per dag 'weer op weg naar de volgende klus!!!' 'administratie aan het doen, moet ook gebeuren' en 'nog even afwassen' om 23:58 post wordt misschien weer vervelend?

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Lau post regelmatig dingen waardoor je mag aannemen dat ze nog in de verzorging werkt. Lot volgt een opleiding maar werkt volgens mij ook gewoon nog in de Dikke Muis.
Nicoline geniet zichtbaar van het leven, maar zegt ook regelmatig aan het werk te zijn, evenals haar vriend, beiden op de laptop. Hoe dat dan precies werkt weet ik ook niet, maar daar zit echt wel meer achter dan wat gratis tips en tricks op insta. Normaal gesproken hanteert ze dit soort tarieven:

[ afbeelding ]

En waarschijnlijk teert het merendeel ook nog steeds op de financiën van ouders, of heeft gewoon de gave om zich niet druk te maken over schulden of verantwoordelijkheden. True, het leven is niet eerlijk. Maar je ziet niet altijd alles door die paar foto'tjes hier.
^O^ True, je hebt mij even de oren gewassen :) sorry.... Is ook omdat Utopia een vakantieoord is om u tegen te zeggen en dan klagen de bewoners nog... Een beetje frustrerend als je 50 jaar gewerkt hebt en nu eindelijk van een AOWtje mag genieten. Dus ik ben gewoon een frusti... Sorry allen :@
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:55:00 #190
119225 Poison-Ivy
Poison-Ivy
pi_179040285
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 09:31 schreef pullup het volgende:

[..]

Er is een reden dat iedereen daar zo lang mogelijk bleef plakken.Een rap groeiende bankrekening.
Die heeft voorlopig nog wel wat te spenderen
Ho ff serieus...jij denkt dat die bankrekeningen doorgroeien met een verblijf in luilekkerland Utopia?
Het lijkt me niet dat een UWV je uitkering doorbetaald hoor...of een bijstand lekker doorbetalen zonder sollicitatieplicht.dat zou niet eerlijk zijn tegenover de mensen die hard bezig zijn werk te vinden. Jij lekker geen kosten maken voor eten en drinken en alles sparen...haha dat is pas utopia
En heb je wel een baan ....lijkt me niet dat ze je loon doorbetalen?

Dan leg mij eens uit hoe dat doorgroeit...... ;) c_/
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:57:04 #191
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_179040337
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  woensdag 9 mei 2018 @ 13:59:58 #192
131703 pullup
smartie
pi_179040415
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:55 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ho ff serieus...jij denkt dat die bankrekeningen doorgroeien met een verblijf in luilekkerland Utopia?
Het lijkt me niet dat een UWV je uitkering doorbetaald hoor...of een bijstand lekker doorbetalen zonder sollicitatieplicht.dat zou niet eerlijk zijn tegenover de mensen die hard bezig zijn werk te vinden. Jij lekker geen kosten maken voor eten en drinken en alles sparen...haha dat is pas utopia
En heb je wel een baan ....lijkt me niet dat ze je loon doorbetalen?

Dan leg mij eens uit hoe dat doorgroeit...... ;) c_/
Ze krijgen gewoon een behoorlijk loon per maand daar en hebben inderdaad geen kosten verder :Y
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
pi_179040424
quote:
1s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:55 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

Ho ff serieus...jij denkt dat die bankrekeningen doorgroeien met een verblijf in luilekkerland Utopia?
Het lijkt me niet dat een UWV je uitkering doorbetaald hoor...of een bijstand lekker doorbetalen zonder sollicitatieplicht.dat zou niet eerlijk zijn tegenover de mensen die hard bezig zijn werk te vinden. Jij lekker geen kosten maken voor eten en drinken en alles sparen...haha dat is pas utopia
En heb je wel een baan ....lijkt me niet dat ze je loon doorbetalen?

Dan leg mij eens uit hoe dat doorgroeit...... ;) c_/
Inwoners krijgen een maandelijke vergoeding voor de vaste lasten.
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:06:48 #194
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_179040553




Met schoonvader


Schoonmoeder


Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
  woensdag 9 mei 2018 @ 14:17:24 #195
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_179040747
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_179042237
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 13:39 schreef magnaal het volgende:

[..]

^O^ True, je hebt mij even de oren gewassen :) sorry.... Is ook omdat Utopia een vakantieoord is om u tegen te zeggen en dan klagen de bewoners nog... Een beetje frustrerend als je 50 jaar gewerkt hebt en nu eindelijk van een AOWtje mag genieten. Dus ik ben gewoon een frusti... Sorry allen :@
Snap ik, geeft niet ^O^ En het zijn vaak ook gewoon echt een stel frustrerende lamzakken die hier voorbij komen. :D
TEAM BAKSTEEN
pi_179042243
TEAM BAKSTEEN
pi_179042356
TEAM BAKSTEEN
pi_179043466
TEAM BAKSTEEN
pi_179043617
quote:
:') _O-

:B meer!
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')