abonnement Unibet Coolblue
pi_179872920
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:16 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

Dus?
Dus of de mods, en niet één of andere random user, zouden willen kijken of dit nog binnen de policy past.
  maandag 18 juni 2018 @ 16:23:28 #52
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_179873038
quote:
7s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:17 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Dus of de mods, en niet één of andere random user, zouden willen kijken of dit nog binnen de policy past.
Waarom zou dat niet het geval zijn, denk je?
Huilen dan.
  Moderator maandag 18 juni 2018 @ 16:30:23 #53
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179873182
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 15:47 schreef clumsy_clown het volgende:
Zeg, dat topic van die dronkenlap die gepakt is achter het stuur was op zich leuk voor de popcornwaarde, maar zouden jullie er vanaf hier een blik op willen werpen? Het is gewoon duidelijk dat hij onder z'n straf uit probeert te komen. Lijkt me dat dit wat ethische grenzen overschrijdt, toch? Walgelijk ventje doet alsof hij spijt heeft, maar is meer dan bereid te liegen om onder z'n straf uit te komen.
Ik begrijp dat je het niet met TS eens bent daar, maar zover ik het zie zijn er geen dingen die te ver gaan. Op de overweging om niet de waarheid te vertellen komt hij later ook terug
pi_179892841
Waarom wordt mijn reactie met toedels weggehaald en laten jullie staan dat hij mij een leeghoofd noemt? :?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179892853
Het is sowieso bijzonder bedenkelijk dat FOK! dit soort tips en tricks voor zulke figuren om z.s.m. een rijbewijs terug te krijgen wil faciliteren, eerdaags rijdt die er nog een dood. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator dinsdag 19 juni 2018 @ 12:40:15 #56
355459 crew  noodgang
noodgang
pi_179893194
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:21 schreef FlippingCoin het volgende:
Waarom wordt mijn reactie met toedels weggehaald en laten jullie staan dat hij mij een leeghoofd noemt? :?
Het gebash op TS was na deel 1 van dat topic wel voldoende, dat hoeft niet meer (zoals ook eerder verschillende keren is aangegeven)

quote:
1s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:22 schreef FlippingCoin het volgende:
Het is sowieso bijzonder bedenkelijk dat FOK! dit soort tips en tricks voor zulke figuren om z.s.m. een rijbewijs terug te krijgen wil faciliteren, eerdaags rijdt die er nog een dood. :{
Het gaat er niet om hoe hij zo snel mogelijk weer op de weg kan zitten, maar hoe de juridische (en overige) procedures gaan in dit geval. Het is op basis van het verloop van het topic niet aannemelijk dat recidive meteen plaats zal vinden. Hij wordt dus niet geholpen om zo snel mogelijk weer onder invloed te rijden o.i.d. Ik begrijp dat dit een gevoelig onderwerp is, maar objectief gezien is het een topic met veel informatie, wat in het gunstigste geval zelfs preventief zou kunnen werken m.b.t. het rijden onder invloed.
pi_179893319
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 12:40 schreef noodgang het volgende:

[..]

Het gebash op TS was na deel 1 van dat topic wel voldoende, dat hoeft niet meer (zoals ook eerder verschillende keren is aangegeven)

[..]

Het gaat er niet om hoe hij zo snel mogelijk weer op de weg kan zitten, maar hoe de juridische (en overige) procedures gaan in dit geval. Het is op basis van het verloop van het topic niet aannemelijk dat recidive meteen plaats zal vinden. Hij wordt dus niet geholpen om zo snel mogelijk weer onder invloed te rijden o.i.d. Ik begrijp dat dit een gevoelig onderwerp is, maar objectief gezien is het een topic met veel informatie, wat in het gunstigste geval zelfs preventief zou kunnen werken m.b.t. het rijden onder invloed.
Dingen als wat die al dan niet moet verkondigen bij de rechter en psycholoog, of dat nou de waarheid is of niet, en of en voor hoe lang ie zich in welke mate van alcohol moet onthouden, mede geadviseerd door ervaringsdeskundigen geeft toch sterk de indruk dat het weldegelijk om tips en tricks gaat zoals ik schreef.

Maar goed, ik heb er van gezegd wat ik vind, verwerpelijk en mijn inziens zou FOK! dit niet moeten faciliteren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_179990071
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 16:30 schreef noodgang het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je het niet met TS eens bent daar, maar zover ik het zie zijn er geen dingen die te ver gaan. Op de overweging om niet de waarheid te vertellen komt hij later ook terug
En deze dan? Weliswaar niet TS zelf maar lijkt me niet wenselijk tips uit te wisselen om de zaak doelbewust te flessen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:32 schreef Sjemmert het volgende:
Het standaard verhaal dat je gewoon aan moet houden is dat je bijna nooit drinkt, enkel op verjaardagen of speciale aangelegenheden. Die dagen drink je hooguit 3-4 biertjes, na 1 biertje voel je al effect en na die 3-4 biertjes heb je ook wel eens een kater. Als je dit consequent aanhoud en hier vanuit ook de vragen en psycholoog beantwoord is alles prima.
pi_179990161
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:22 schreef r_one het volgende:

[..]

En deze dan? Weliswaar niet TS zelf maar lijkt me niet wenselijk tips uit te wisselen om de zaak doelbewust te flessen.

[..]

En dit bericht staat niet op zich, is al vanaf deel een bezig.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 23 juni 2018 @ 14:27:22 #60
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_179990179
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:22 schreef r_one het volgende:

[..]

En deze dan? Weliswaar niet TS zelf maar lijkt me niet wenselijk tips uit te wisselen om de zaak doelbewust te flessen.

[..]

Maar in de posts eronder wordt erop ingegaan en vermeld dat het onverstandig is met motivatie waarom. Om nu de post te gaan editten of verwijderen heeft denk ik te veel invloed op de discussie.
pi_179990238
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:27 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Maar in de posts eronder wordt erop ingegaan en vermeld dat het onverstandig is met motivatie waarom. Om nu de post te gaan editten of verwijderen heeft denk ik te veel invloed op de discussie.
Feit blijft dat er aangezet wordt tot manipulatie van onderzoek met als doel een verkorte straf en dat TS hier op ingaat.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 23 juni 2018 @ 14:33:26 #62
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_179990305
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:29 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Feit blijft dat er aangezet wordt tot manipulatie van onderzoek met als doel een verkorte straf en dat TS hier op ingaat.
Van wat ik mee krijg uit het topic heeft TS oprechte spijt en is hij bereid de consequenties van zijn acties te ondergaan. De reactie waar Rinus op doelt zou misschien ge-edit moeten worden als een mod er als eerste bij was geweest, maar zoals ik al zei wordt de opvolgende discussie dan onleesbaar dus laat ik het hierbij. :)
pi_179990359
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:33 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Van wat ik mee krijg uit het topic heeft TS oprechte spijt en is hij bereid de consequenties van zijn acties te ondergaan. De reactie waar Rinus op doelt zou misschien ge-edit moeten worden als een mod er als eerste bij was geweest, maar zoals ik al zei wordt de opvolgende discussie dan onleesbaar dus laat ik het hierbij. :)
Ik zie niet in wat die geportreteerde spijt van TS er mee te maken heeft. Hij is bereid de consequenties te aanvaarde maar heeft van de OP af aan al de insteek de straf te ontlopen indien mogelijk...

En prima dat je het er bij laat, snap niet waarom je überhaupt reageert dan maar goed het zal wel.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zaterdag 23 juni 2018 @ 14:39:52 #64
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_179990414
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:36 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ik zie niet in wat die geportreteerde spijt van TS er mee te maken heeft. Hij is bereid de consequenties te aanvaarde maar heeft van de OP af aan al de insteek de straf te ontlopen indien mogelijk...
Tja, ik denk dat dat een natuurlijke reactie is. Ik denk dat de meesten dat zouden doen.
quote:
En prima dat je het er bij laat, snap niet waarom je überhaupt reageert dan maar goed het zal wel.
Dus jouw voorstel is dat ik als moderator maar niet inga op de berichten hier :?
pi_180000730
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:33 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Van wat ik mee krijg uit het topic heeft TS oprechte spijt en is hij bereid de consequenties van zijn acties te ondergaan. De reactie waar Rinus op doelt zou misschien ge-edit moeten worden als een mod er als eerste bij was geweest, maar zoals ik al zei wordt de opvolgende discussie dan onleesbaar dus laat ik het hierbij. :)
Alleen post #184 van Physsic heeft eronder te lijden. De rest van de discussie loopt gewoon door. Ik zie het probleem niet.

Wellicht handig om Sjemmert dan even een dm te sturen wat wel en wat niet gewenst is in WGR? Niks tegen het overgrote deel van zijn reacties, integendeel (!), maar ik zou het als mod wat zuiverder willen houden AXL, anders creëer je een hellend vlak.

Just my 2 cents.
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:39 schreef Armani XL het volgende:
Dus jouw voorstel is dat ik als moderator maar niet inga op de berichten hier :?
Ja die snapte ik ook niet.
  Moderator zondag 24 juni 2018 @ 07:49:13 #66
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_180005827
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 22:13 schreef r_one het volgende:

[..]

Alleen post #184 van Physsic heeft eronder te lijden. De rest van de discussie loopt gewoon door. Ik zie het probleem niet.

Wellicht handig om Sjemmert dan even een dm te sturen wat wel en wat niet gewenst is in WGR? Niks tegen het overgrote deel van zijn reacties, integendeel (!), maar ik zou het als mod wat zuiverder willen houden AXL, anders creëer je een hellend vlak.

Just my 2 cents.

Ik vind het juist mooi dat users elkaar corrigeren zodat wij zo min mogelijk hoeven in te springen. Dat is juist het mooie van zo´n forum.

Daarnaast slaat Sjemmert even later de spijker op z´n kop met:

quote:
1s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 13:58 schreef Sjemmert het volgende:

Je hebt zoals in TS zijn geval 1000ug/L geblazen. Je verhaal en bloed doen er niet toe, dit duid op alcohol misbruik. Of je nou zegt dat je sindsdien gestopt bent, altijd maar 3 bier drinkt en dat een uitschieter was, of vertelt dat je 1 keer in de week 8 glazen drinkt, afgekeurd word je bijna zeker.
Ik denk dat het weinig uitmaakt wat voor verhaal TS gaat ophangen.

Waren we er eerder bij geweest dan was het stukje eruit gehaald. Om dat nu alsnog te gaan doen heeft volgens mij geen meerwaarde meer.

Thx voor je 2 cents ;)
pi_180008611
quote:
3s.gif Op zondag 24 juni 2018 07:49 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Ik vind het juist mooi dat users elkaar corrigeren zodat wij zo min mogelijk hoeven in te springen. Dat is juist het mooie van zo´n forum.
Ja. Tenzij ...
quote:
Daarnaast slaat Sjemmert even later de spijker op z´n kop met:

[..]

Ik denk dat het weinig uitmaakt wat voor verhaal TS gaat ophangen.

Waren we er eerder bij geweest dan was het stukje eruit gehaald. Om dat nu alsnog te gaan doen heeft volgens mij geen meerwaarde meer.

Thx voor je 2 cents ;)
Nogal ambivalent dus, die 2 posts van Sjemmert. Of op z'n minst overbodig dan, die eerste post. Maar goed ... gedane zaken ...

Inhoudelijk ga ik me er niet in mengen.

En kuddo's voor je (altijd weer) trouwe reageren ^O^
pi_180011746
quote:
3s.gif Op zaterdag 23 juni 2018 14:39 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Tja, ik denk dat dat een natuurlijke reactie is. Ik denk dat de meesten dat zouden doen.

[..]

Dus jouw voorstel is dat ik als moderator maar niet inga op de berichten hier :?
Omdat ik iets stel, en jij vervolgens over iets totaal anders begint zijnde de spijt van TS, die ik interpreteer als de spijt gepakt te zijn maar dat ter zijde, en je het houdt bij die enkele reactie in dat topic; vervolgens zeg je ik laat het er bij, waar ik dit niet als een reactie zie op wat ik schrijf.

En uiteraard is het een natuurlijke reactie de straf te willen ontlopen voor bepaalde mensen, maar dan moet FOK! dit niet willen faciliteren. Zeker als je kijkt naar praktijken zoals beschreven in dat desbetreffende topic, die tientallen onschuldige dodelijke slachtoffers per jaar maken.

P.s. hulp bij de gerechtelijke procedure heb ik geen moeite mee, het gaat echt om de meerdere reacties in het topic die gaan over het vertellen wat TS vals zou moeten verklaren, of dit nou enige kans van slagen heeft of niet.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 24 juni 2018 @ 14:59:07 #69
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180012200
Iedere vrijdag rijd ik langs de plek waar mijn toenmalige buurmeisje haar vriendinnetje in haar armen heeft zien sterven nadat ze geschept was door een dronken bestuurder die niet eens geremd heeft, 50 meter verderop voor de drempel wel, en weer door.
De meisjes waren 14 en 15 jaar, de ene is nooit ouder geworden, de bestuurder was zo laveloos dat hij thuis voor de deur in de auto zat te slapen, de politie moest hem uit de auto helpen.

Ik kots op dit soort figuren, ik heb dan ook niet in het topic gepost, want de straf kan me niet hoog genoeg zijn, en nee, ik vind dan ook niet dat hij hier geholpen moet worden zijn straf zoveel mogelijk te beperken, net zoals ik misdaden zoals die van Holleeder niet hoef te bagatelliseren, goed te praten of hij hier geholpen hoeft te worden zijn straf zo laag mogelijk te houden.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180012328
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 14:59 schreef Leandra het volgende:
Iedere vrijdag rijd ik langs de plek waar mijn toenmalige buurmeisje haar vriendinnetje in haar armen heeft zien sterven nadat ze geschept was door een dronken bestuurder die niet eens geremd heeft, 50 meter verderop voor de drempel wel, en weer door.
De meisjes waren 14 en 15 jaar, de ene is nooit ouder geworden, de bestuurder was zo laveloos dat hij thuis voor de deur in de auto zat te slapen, de politie moest hem uit de auto helpen.

Ik kots op dit soort figuren, ik heb dan ook niet in het topic gepost, want de straf kan me niet hoog genoeg zijn, en nee, ik vind dan ook niet dat hij hier geholpen moet worden zijn straf zoveel mogelijk te beperken, net zoals ik misdaden zoals die van Holleeder niet hoef te bagatelliseren, goed te praten of hij hier geholpen hoeft te worden zijn straf zo laag mogelijk te houden.
Precies, en zo zijn er waarschijnlijk veel mensen op FOK! dit dit van dichtbij hebben meegemaakt. Dan is een tips and tricks topics voor zo iemand echt een naar iets.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180012754
Het gaat hier toch niet om de moraal van het verhaal?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_180012815
-- niet gaan stoken jij --

[ Bericht 95% gewijzigd door Nizno op 24-06-2018 15:18:19 ]
  zondag 24 juni 2018 @ 15:18:18 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180012850
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:15 schreef sigme het volgende:
Het gaat hier toch niet om de moraal van het verhaal?
Wel of je iemand moet/mag helpen door hem te vertellen wat hij wel of niet kan vertellen bij een onderzoek van het CBR.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 24 juni 2018 @ 15:19:39 #74
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180012888
We helpen toch ook niet met belastingontduiking?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180012924
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:15 schreef sigme het volgende:
Het gaat hier toch niet om de moraal van het verhaal?
Ja en waar ligt de grens?

Tips en tricks voor pedofielen om kinderen af te zonderen?

Het gaat er om of FOK! dit soort zaken zou moeten willen faciliteren.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180013019
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Wel of je iemand moet/mag helpen door hem te vertellen wat hij wel of niet kan vertellen bij een onderzoek van het CBR.
En wáárom zou dat niet mogen? Is het strafbaar om wenselijke edoch onjuiste antwoorden te geven? Volgens mij is het enkel moreel laakbaar, en niet eens heel erg laakbaar.

Belastingontduiking is wel strafbaar. Dat is wel echt een wereld van verschil.
Pedo's een handje helpen, ook strafbaar. Een van pedo-gedrag verdacht persoon, of andere mogelijke misdadiger, helpen om z'n zaak te bepleiten zodat hij zo laag mogelijk gestraft wordt dan weer niet, dat is een belangrijk recht van verdachten. Ook als ze schuldig zijn, ook als ze spijt hebben, ook als ze toegeven schuldig te zijn en spijt te hebben.

Kom op, die grens is echt zo moeilijk niet te zien hoor.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_180013097
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:23 schreef sigme het volgende:

[..]

En wáárom zou dat niet mogen? Is het strafbaar om wenselijke edoch onjuiste antwoorden te geven? Volgens mij is het enkel moreel laakbaar, en niet eens heel erg laakbaar.

Belastingontduiking is wel strafbaar. Dat is wel echt een wereld van verschil.
Pedo's een handje helpen, ook strafbaar. Een van pedo-gedrag verdacht persoon, of andere mogelijke misdadiger, helpen om z'n zaak te bepleiten zodat hij zo laag mogelijk gestraft wordt dan weer niet, dat is een belangrijk recht van verdachten. Ook als ze schuldig zijn, ook als ze spijt hebben, ook als ze toegeven schuldig te zijn en spijt te hebben.

Kom op, die grens is echt zo moeilijk niet te zien hoor.
Dus zolang iets volgens de wet mag, moet het hier kunnen volgens jou?

https://www.rtlnieuws.nl/(...)-politiek-wil-verbod

Dit verbod is er nog niet, schijnbaar is de grens toch wat moeilijker, of vind je dat FOK! dit ook moet faciliteren?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 24 juni 2018 @ 15:26:25 #78
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_180013125
quote:
16s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dus zolang iets volgens de wet mag, moet het hier kunnen volgens jou?
Deed je ook zo moeilijk toen FOK! een heel forum over drugs had?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
pi_180013137
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-politiek-wil-verbod

Dit verbod is er nog niet zover ik weet, dus zeg het maar.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180013149
quote:
2s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:26 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Deed je ook zo moeilijk toen FOK! een heel forum over drugs had?
Nee, waarom zou ik?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_180013170
quote:
16s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:25 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Dus zolang iets volgens de wet mag, moet het hier kunnen volgens jou?
Het lijkt me in een subforum over recht toch wel een belangrijk iets om de usertjes voor te houden, dat iedereen het recht heeft zichzelf zo goed mogelijk te verdedigen.

En nee, ik ben niet zo dom om jouw stelling zo zwartwit te onderschrijven. Wat heeft het voor zin om met zo'n dooddoener aan te komen? Elke vorm van nuance platslaan?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_180013195
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Het lijkt me in een subforum over recht toch wel een belangrijk iets om de usertjes voor te houden, dat iedereen het recht heeft zichzelf zo goed mogelijk te verdedigen.

En nee, ik ben niet zo dom om jouw stelling zo zwartwit te onderschrijven. Wat heeft het voor zin om met zo'n dooddoener aan te komen? Elke vorm van nuance platslaan?
Jij begint daar zelf over dooie. :')
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 24 juni 2018 @ 15:28:33 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180013209
Ik vind iemand die creatief een paar duizend euro schenkbelating ontduikt minder crimineel dan iemand die met drank op achter het stuur stapt, zeker als het gaat om dat soort promillages.
Het is gewoon een misdadiger, wat hij gedaan heeft is net zo goed strafbaar.

Maar ik begrijp dat we iemand die op belastingontduiking gepakt is ook gewoon tips gaan geven om de straf zo laag mogelijk te houden?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180013302
quote:
16s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:28 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Jij begint daar zelf over dooie. :')
Dooie?

Nee, ik vraag waarom het niet zou mogen. Het kan niet de strafbaarheid zijn (zoals dat wél het argument is voor niet publiceren van uitleg voor belastingontduiking of hulp bij plegen van strafbare feiten). Dus: waarom zou fok het moeten verbieden? Omdat het heel erg is dat er 15-jarige meisjes worden doodgereden?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_180013312
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:28 schreef Leandra het volgende:
Ik vind iemand die creatief een paar duizend euro schenkbelating ontduikt minder crimineel dan iemand die met drank op achter het stuur stapt, zeker als het gaat om dat soort promillages.
Het is gewoon een misdadiger, wat hij gedaan heeft is net zo goed strafbaar.

Maar ik begrijp dat we iemand die op belastingontduiking gepakt is ook gewoon tips gaan geven om de straf zo laag mogelijk te houden?
Hij heeft natuurlijk geen puppy doodgeschopt.

Kan best voorstellen dat het niet wenselijk is. Maar als je nou eenmaal een fout begaan hebt, mag je best vragen wat je rechten zijn. Hij zal er sowieso niet mee wegkomen met een lage straf. Dus als hij van die kosten 4500 euro kan maken ipv 5000 euro vind ik dat je best mag vragen hoe je het het beste kan oplossen. In Nederland heb je ook recht op een advocaat, dus je mag er ook best vragen over stellen imo.
pi_180013390
quote:
16s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:20 schreef FlippingCoin het volgende:
Tips en tricks voor pedofielen om kinderen af te zonderen?
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:23 schreef sigme het volgende:
Pedo's een handje helpen, ook strafbaar.
Huh? Serieus? :? :{
pi_180013445
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:31 schreef sigme het volgende:

[..]

Dooie?

Nee, ik vraag waarom het niet zou mogen. Het kan niet de strafbaarheid zijn (zoals dat wél het argument is voor niet publiceren van uitleg voor belastingontduiking of hulp bij plegen van strafbare feiten). Dus: waarom zou fok het moeten verbieden? Omdat het heel erg is dat er 15-jarige meisjes worden doodgereden?
Omdat FOK! wel meer zaken verbeid die niet strafbaar zijn, alles wat niet strafbaar is moet niet zomaar kunnen op FOK! lijkt mij.

FOK! zou het moeten verbieden, lees niet het topic maar de tips en tricks, op basis van dat het moreel verwerpelijk is en het bijzonder triest is voor nabestaanden die op FOK! komen en zo'n topic onder ogen komen.

Ik heb ook nooit de eventuele strafbaarheid van dit soort topics aangedragen, daarom snap ik ook niet waarom je hier mee aan komt zetten.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zondag 24 juni 2018 @ 15:38:31 #88
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_180013589
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:33 schreef r_one het volgende:

[..]


[..]

Huh? Serieus? :? :{
Maar niet zodra ze gepakt zijn en in afwachting zijn van de behandeling van de zaak kennelijk, dan is het prima om hier advies te geven om de straf zo laag mogelijk te houden, behalve als je kittens verdronken hebt.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_180013610
quote:
16s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:35 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Omdat FOK! wel meer zaken verbeid die niet strafbaar zijn, alles wat niet strafbaar is moet niet zomaar kunnen op FOK! lijkt mij.
Ben ik met je eens.
quote:
FOK! zou het moeten verbieden, lees niet het topic maar de tips en tricks, op basis van dat het moreel verwerpelijk is en het bijzonder triest is voor nabestaanden die op FOK! komen en zo'n topic onder ogen komen.
Vind ik echt overtrokken. Er lijkt mij van alles heel triest voor nabestaanden, maar een topic lezen waarin verteld wordt welke vragen je kan verwachten als je je door de procedure van betrapte alcomobilist moet gaan, lijkt me niet iets dat kost wat kost voorkomen moet worden. Zeker niet als de beschonkene niet eens iets geraakt heeft.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_180013701
quote:
1s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:38 schreef Leandra het volgende:

[..]

Maar niet zodra ze gepakt zijn en in afwachting zijn van de behandeling van de zaak kennelijk, dan is het prima om hier advies te geven om de straf zo laag mogelijk te houden, behalve als je kittens verdronken hebt.
Dus ik mag (zolang ik nog niet gepakt ben) mijn carrière als pedofiel hier gewoon tentoonspreiden en daarbij anderen van nuttige tips voorzien hoe ze het beste kleine meisjes kunnen verleiden met het oogmerk ze te misbruiken? :D

Cool *O*
pi_180013797
quote:
0s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:39 schreef sigme het volgende:

[..]

Ben ik met je eens.

[..]

Vind ik echt overtrokken. Er lijkt mij van alles heel triest voor nabestaanden, maar een topic lezen waarin verteld wordt welke vragen je kan verwachten als je je door de procedure van betrapte alcomobilist moet gaan, lijkt me niet iets dat kost wat kost voorkomen moet worden. Zeker niet als de beschonkene niet eens iets geraakt heeft.
Het ging verder dan vertellen welke vragen er gesteld zouden worden. Ik vind dat moreel verwerpelijk, en ik vind dat FOK! dit niet zou moeten faciliteren, het is aan de administrators daar een beslissing over te vellen die de moderators dan uit moeten voeren. Verder kan ik er niet veel meer van maken, fijn dat jij aan hebt gegeven dat jij dit niet moreel verwerpelijk vindt, dan kunnen ze dit ook meenemen. ^O^
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 24 juni 2018 @ 18:32:51 #92
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_180018883
quote:
16s.gif Op zondag 24 juni 2018 15:44 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Het ging verder dan vertellen welke vragen er gesteld zouden worden. Ik vind dat moreel verwerpelijk, en ik vind dat FOK! dit niet zou moeten faciliteren, het is aan de administrators daar een beslissing over te vellen die de moderators dan uit moeten voeren. Verder kan ik er niet veel meer van maken, fijn dat jij aan hebt gegeven dat jij dit niet moreel verwerpelijk vindt, dan kunnen ze dit ook meenemen. ^O^
Een topic als dit brengt uiteraard allemaal emoties naar boven bij mensen met negatieve/dramatische ervaringen in het verleden (en ja, ook bij mij), maar als moderator(s) moeten we proberen er zo neutraal mogelijk naar te kijken.

Wat voor de één moreel verwerpelijk is, hoeft dat voor een ander niet te zijn. Dat is een persoonlijke mening. Het is een grijs gebied, maar aan de andere kant is het ook precies wat een advocaat zou doen. Iemand die een overtreding of misdrijf heeft begaan wil altijd een zo laag mogelijke straf, iets waar een advocaat voor probeert te zorgen. Zou iemand daar dan geen vragen over mogen stellen op FOK? Het enige wat hij hier meer krijgt dan van een advocaat zijn de opmerkingen van hoe dom/idioot/of wat dan ook hij is geweest.

Als het topic zoveel emoties bij mensen los maakt, dan adviseer ik om het topic gewoon niet te volgen. Hoe moeilijk dat misschien ook is.
pi_180019149
quote:
3s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:32 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Een topic als dit brengt uiteraard allemaal emoties naar boven bij mensen met negatieve/dramatische ervaringen in het verleden (en ja, ook bij mij), maar als moderator(s) moeten we proberen er zo neutraal mogelijk naar te kijken.

Wat voor de één moreel verwerpelijk is, hoeft dat voor een ander niet te zijn. Dat is een persoonlijke mening. Het is een grijs gebied, maar aan de andere kant is het ook precies wat een advocaat zou doen. Iemand die een overtreding of misdrijf heeft begaan wil altijd een zo laag mogelijke straf, iets waar een advocaat voor probeert te zorgen. Zou iemand daar dan geen vragen over mogen stellen op FOK? Het enige wat hij hier meer krijgt dan van een advocaat zijn de opmerkingen van hoe dom/idioot/of wat dan ook hij is geweest.

Als het topic zoveel emoties bij mensen los maakt, dan adviseer ik om het topic gewoon niet te volgen. Hoe moeilijk dat misschien ook is.
Ja dat ben ik met je eens, maar er zijn toch ook onderwerpen die en niet strafbaar zijn en moreel zo verwerpelijk dat ze op FOK! geen plaats hebben?
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  Moderator zondag 24 juni 2018 @ 19:03:02 #94
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_180019713
quote:
16s.gif Op zondag 24 juni 2018 18:39 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Ja dat ben ik met je eens, maar er zijn toch ook onderwerpen die en niet strafbaar zijn en moreel zo verwerpelijk dat ze op FOK! geen plaats hebben?
Zeker, maar helaas verschillen jij en ik blijkbaar in dit geval van mening. Want hoewel ik je graag mijn mening geef over wat ik van de acties van de TS vindt, ben ik ook van mening dat het topic een plaats kan hebben binnen WGR, al is het alleen maar om anderen te laten zien wat hun acties voor consequenties kunnen hebben.

Ik hoop dan ook dat TS ons op de hoogte blijft houden eerlijk gezegd.
pi_180019862
quote:
3s.gif Op zondag 24 juni 2018 19:03 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Zeker, maar helaas verschillen jij en ik blijkbaar in dit geval van mening. Want hoewel ik je graag mijn mening geef over wat ik van de acties van de TS vindt, ben ik ook van mening dat het topic een plaats kan hebben binnen WGR, al is het alleen maar om anderen te laten zien wat hun acties voor consequenties kunnen hebben.

Ik hoop dan ook dat TS ons op de hoogte blijft houden eerlijk gezegd.
Oké dat kan. :)
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  zaterdag 30 juni 2018 @ 07:29:18 #96
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_180134216
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 1 juli 2018 @ 09:43:10 #97
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_180157428
quote:
We houden het in de gaten.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 4 juli 2018 @ 08:44:29 #98
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180229722
Het is wel heel triest gesteld met nieuwe topics in WGR als de modjes serieus gaan lopen modden in een flauwekultopic als deze in plaats van verplaatsen naar de prullenbak.

WGR / Collega heeft mijn baan overbodig gemaakt
The love you take is equal to the love you make.
  Moderator woensdag 4 juli 2018 @ 08:59:48 #99
1025 crew  Armani XL
Taggen heeft geen zin
pi_180229876
quote:
13s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:44 schreef Lienekien het volgende:
Het is wel heel triest gesteld met nieuwe topics in WGR als de modjes serieus gaan lopen modden in een flauwekultopic als deze in plaats van verplaatsen naar de prullenbak.

WGR / Collega heeft mijn baan overbodig gemaakt
Verschil van mening, maar ik zie niet in waarom het een flauwekul topic zou zijn.
  woensdag 4 juli 2018 @ 09:07:27 #100
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_180229954
quote:
3s.gif Op woensdag 4 juli 2018 08:59 schreef Armani XL het volgende:

[..]

Verschil van mening, maar ik zie niet in waarom het een flauwekul topic zou zijn.
Dat is precies het punt. Mooie samenvatting.
The love you take is equal to the love you make.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')