abonnement Unibet Coolblue
pi_178971345
Het tweede belangrijkste land in de Bijbel is Tarsis dat al sinds Koning Salomo meedoet in de Bijbel. En mogelijk al sinds het einde van de Exodus. Volgens de traditie is Tarsis, Spanje of preciezer: Andalusië. Na lang puzzelen ben ik ervan overtuigd dat Tarsis Engeland is. Een inscriptie van de Assyrische koning Esar Haddon duidde op Tarsis als een groot eiland zijnde. In Ezechiël 38:13 lezen we over de de kolonies van Engeland. Net zoals Plato het continent aan de overzijde van de oceaan noemde, zo noemde Ezechiël de kolonies van Engeland, te weten, Amerika. Amerika was dus in de tijd van Ezechiel en Plato al bekend.

Jona probeerde naar Engeland te vluchten. In dat geval was de Straat van Gibraltar dus niet geblokkeerd door de modder van Atlantis, zoals Plato beweerde. Jezus verwees in Mattheüs 12:40 naar Jona. Jezus wist donders goed dat hier Engeland bedoeld werd. De afgebroken reis van Jona resoneerde op een vreemde manier met de huidige Brexit.

Als mijn stelling klopt dat was er in de tijd van koning Salomo al innig contact met Engeland. En dit niet alleen. Onze eigen geschiedenis is via Stadhouder Willem III direct verbonden met Engeland. Nederland is direct verbonden met het tweede land in de Bijbel.

http://roodgoudvanparvaim.nl/tzafon-atlantis/
pi_178971741
Aangezien Spanje een schiereiland is, kun je dat prima met elkaar verwarren. Zeker in een tijd waar zaken eerst mondeling gingen voor de schrijver het op schreef.
  zondag 6 mei 2018 @ 16:32:24 #3
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_178971748
:o
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
pi_178971846
Ezechiel 38:13 verwijst naar de eindtijd. Welk eiland met kolonies heeft een machtige zeevloot? Wie won de Falklandoorlog?
pi_178971911
Dat gezegd hebbende was de aanduiding voor eiland in de Assyrische tekst duidelijk anders dan die van een kustland of schiereiland.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')