abonnement Unibet Coolblue
pi_179793688
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:45 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Even late reactie nog hierop; Had Cilia de Ridder zichzelf niet ook opgehangen in de gevangenis in seizoen 6?
Yep!
pi_179793861
Ik bingewatch GTST Seizoen 9 en keek net even 7 afleveringen van Seizoen 28... het is echt ongelofelijk hoe traag het gaat. Er is niet doorheen te komen. Hoe kan dit!? Vermoeiender dan Seizoen 9, dat is echt heel knap.

Vanaf de aflevering dat Tim terugkomt gaat alles bergafwaarts in hoeverre het al op een berg stond. Het is echt beschamend slecht. Lana, Loes, Q, alles... het zit als een lachwekkend gammel schooltoneelstukje in elkaar. Het is niet eens een beetje gelogen dat het enige dat beter is aan het huidige GTST het technische deel. Meer dan het filmen en de montage is het niet. Dit niveau ligt echt lager dan zelfs het kussengevecht van Arnie en Linda...
  donderdag 14 juni 2018 @ 22:29:59 #203
436222 Japepk
Padvinder
pi_179794196
Ook de kijkcijfers komen al weken niet meer boven het miljoen uit. Nu ligt heel RTL natuurlijk op zijn gat, maar in beter tijden was GTST het anker wat de hele avond redde. Die tijd lijkt voorbij en dat is echt te wijten aan de schrijvers. Ik weet zeker, de verhalen van de seizoenen 6-15 zouden nu nog steeds kijkers trekken.
't Echte en 't ware!
  donderdag 14 juni 2018 @ 23:31:05 #204
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179795604
Het probleem met de verhaallijnen van nu is dat ze aanvankelijk veel te lang duren, en daarna als een nachtkaars uitdoven. En het omgekeerde zie je ook, met de dood van Jan Maes. De verhaallijn loopt al maanden zonder dat er echt schot in de zaak was (intussen weet niemand meer wie Maes was), en is niet logisch meer.

Zie bijvoorbeeld Amir en Farah: maandenlang hebben we moeten aanhoren hoeveel Amir van haar hield, hoe geweldig ze was, enzovoorts. Op 16 maart was Farah er ineens. Amir en Farah draaiden een beetje om elkaar heen, maakten ruzie, en maakten het weer goed. En welgeteld twee maanden later was ze dood en begraven. Dat vond ik erg snel gaan voor een personage dat de maanden ervoor zo zorgvuldig was opgebouwd.

Het blijkt nu dat Lana zich al die maanden al laat intimideren door Loes. Een Aysen of Alex had Lana echt wel de bescherming kunnen bieden tegen Loes die Lana nodig zou kunnen hebben, zo intimiderend is loony Loes echt niet. Dat ze een beetje aan het stoken is tussen Bing en Nina vind ik dan wel weer vermakelijk.

En dat is een probleem dat al jaren speelt. Een maandenlang zorgvuldig opgebouwde herintroductie van Nick in één keer het raam uit. De terugkeer van Hafkamp: prima opgebouwd, en ineens een exit. Zonde.
pi_179796476
Ben ik de enige die denkt: Lana wordt vermist maar niemand heeft het over Q, die ook weg is? xDDDDD
pi_179796529
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 00:33 schreef Nathvi het volgende:
Ben ik de enige die denkt: Lana wordt vermist maar niemand heeft het over Q, die ook weg is? xDDDDD
echt hè _O-
  Hardste schreeuwer 2022 vrijdag 15 juni 2018 @ 01:16:06 #207
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179796794
Nu gaan personages weer dood leuk met wapens staan zwaaien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179802544
Misschien is het handig om niet te spoileren over de afleveringen. Voor de mensen die geen Videoland hebben bijvoorbeeld ;)
pi_179802798
quote:
0s.gif Op donderdag 14 juni 2018 16:45 schreef Nathvi het volgende:

[..]

Even late reactie nog hierop; Had Cilia de Ridder zichzelf niet ook opgehangen in de gevangenis in seizoen 6?
Ja klopt
"Purple is the last color of the rainbow colors. It means I will trust and love you for a long time"
  vrijdag 15 juni 2018 @ 23:58:33 #210
445555 GayGuy
Just your average gayguy
pi_179816516
Tot what wanneer loopt de huidige reeks nog?
  zaterdag 16 juni 2018 @ 01:43:17 #211
147457 Devil010
Dance with the Devil
pi_179818232
quote:
0s.gif Op vrijdag 15 juni 2018 23:58 schreef GayGuy het volgende:
Tot what wanneer loopt de huidige reeks nog?
Tot de laatste aflevering afgelopen is. :-)


Nog 3 weken geloof ik.
Niets is sterker dan dat ene woord: Feyenoord.
pi_179839877
Volgens mij is de cliff 6 juli.
  Hardste schreeuwer 2022 zondag 17 juni 2018 @ 00:27:13 #213
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179840040
Ze doen nu elke vrijdag een soort voor cliffhanger waardoor mensen in de war raken.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179866192
RTL 4 gaat de zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden, op 6 juli op tv, opnieuw opnemen. Hierdoor is deze aflevering niet op tijd klaar om vanaf 1 juli vooruit te kunnen kijken op Videoland. Dat heeft de zender laten weten. Het is een noodgeval, aldus RTL. “Dit jaar bleek de reeds opgenomen cliffhanger zo veel overeenkomsten te hebben met een recente gebeurtenis in het echte leven, dat RTL en producent EndemolShine hebben besloten een nieuwe zomercliff op te nemen.“
Dit om eventuele pijnlijke paralellen met de werkelijkheid te voorkomen, aldus RTL. Om welke gebeurtenis gaat het? “Uit respect voor de betrokkenen bij bovengenoemde gebeurtenis doen wij hierover geen verdere uitspraken.”

Aan de zomercliff, een van de belangrijkste momenten voor de trouwe fans, wordt elk jaar veel aandacht besteed door de makers. “De makers doen er alsnog alles aan om de GTST-fans te verrassen met een spannende afsluiter van het seizoen.”

Het zal een financiële tegenvaller zijn voor RTL en Endemol. De zomercliff van dit jaar werd aangekondigd als de duurste ooit.

Zomercliff

Het was een onrustig jaar in Meerdijk. Van de veelbesproken moord met diverse verdachten, een bruiloft met een fatale afloop, nieuwe liefdes tot aan vriendschappen waarin niet iedereen te vertrouwen bleek en de terugkomst van oud bekenden. Alle gebeurtenissen komen tot een hoogtepunt tijdens de jaarlijkse zomercliff.

Na een roerige periode met veel ups en downs, breekt eindelijk voor Aysen en Sjoerd de mooiste dag van hun leven aan. Zelfs de zus van Aysen (Nuran) en de broer van Sjoerd (Tim) zijn voor dit bijzondere moment naar Meerdijk gekomen. Op een paar belangrijke gezichten na komen de meeste Meerdijkers samen voor het huwelijk.

Het huwelijk krijgt echter een verrassende wending. Intussen gaat Loes door met haar doortrapte plannen en de pogingen om haar te ontmaskeren lopen ernstig gevaar. Loes maakt steeds meer slachtoffers en dat leidt tot een hoogtepunt in de zomercliffhanger.
speak only if it improves the silence.
  Hardste schreeuwer 2022 maandag 18 juni 2018 @ 10:20:52 #215
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_179866555
:') :') :') :') :')
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_179867036
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:06 schreef TjjWester het volgende:
RTL 4 gaat de zomercliffhanger van Goede Tijden Slechte Tijden, op 6 juli op tv, opnieuw opnemen. Hierdoor is deze aflevering niet op tijd klaar om vanaf 1 juli vooruit te kunnen kijken op Videoland. Dat heeft de zender laten weten. Het is een noodgeval, aldus RTL. “Dit jaar bleek de reeds opgenomen cliffhanger zo veel overeenkomsten te hebben met een recente gebeurtenis in het echte leven, dat RTL en producent EndemolShine hebben besloten een nieuwe zomercliff op te nemen.“
Dit om eventuele pijnlijke paralellen met de werkelijkheid te voorkomen, aldus RTL. Om welke gebeurtenis gaat het? “Uit respect voor de betrokkenen bij bovengenoemde gebeurtenis doen wij hierover geen verdere uitspraken.”

Aan de zomercliff, een van de belangrijkste momenten voor de trouwe fans, wordt elk jaar veel aandacht besteed door de makers. “De makers doen er alsnog alles aan om de GTST-fans te verrassen met een spannende afsluiter van het seizoen.”

Het zal een financiële tegenvaller zijn voor RTL en Endemol. De zomercliff van dit jaar werd aangekondigd als de duurste ooit.

Zomercliff

Het was een onrustig jaar in Meerdijk. Van de veelbesproken moord met diverse verdachten, een bruiloft met een fatale afloop, nieuwe liefdes tot aan vriendschappen waarin niet iedereen te vertrouwen bleek en de terugkomst van oud bekenden. Alle gebeurtenissen komen tot een hoogtepunt tijdens de jaarlijkse zomercliff.

Na een roerige periode met veel ups en downs, breekt eindelijk voor Aysen en Sjoerd de mooiste dag van hun leven aan. Zelfs de zus van Aysen (Nuran) en de broer van Sjoerd (Tim) zijn voor dit bijzondere moment naar Meerdijk gekomen. Op een paar belangrijke gezichten na komen de meeste Meerdijkers samen voor het huwelijk.

Het huwelijk krijgt echter een verrassende wending. Intussen gaat Loes door met haar doortrapte plannen en de pogingen om haar te ontmaskeren lopen ernstig gevaar. Loes maakt steeds meer slachtoffers en dat leidt tot een hoogtepunt in de zomercliffhanger.
WTF...

Ook dat nog.
Naar verwachting het enige gave aan dit hele seizoen wordt gecanceld en dan ook nog zonder enige fatsoenlijke toelichting. Wat is er in godsnaam onlangs gebeurt dat zo heftig dat GTST zo'n move maakt. 85% van alle behandelde verhalen en drama's kunnen schokkend geweest zijn voor mensen die hetzelfde meemaakte, toch?

Heel bizar dit
pi_179867052
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:50 schreef SAMBAM het volgende:

[..]

WTF...

Ook dat nog.
Naar verwachting het enige gave aan dit hele seizoen wordt gecanceld en dan ook nog zonder enige fatsoenlijke toelichting. Wat is er in godsnaam onlangs gebeurt dat zo heftig dat GTST zo'n move maakt. 85% van alle behandelde verhalen en drama's kunnen schokkend geweest zijn voor mensen die hetzelfde meemaakte, toch?

Heel bizar dit
De rechtzaak rondom anne faber.
speak only if it improves the silence.
  maandag 18 juni 2018 @ 11:35:57 #218
403253 Meke
after all this time? always.
pi_179867833
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 10:51 schreef TjjWester het volgende:

[..]

De rechtzaak rondom anne faber.
Zou het niet iets recenters / nu meer in t nieuws zijn? Anne Faber loopt al vanaf oktober, dat hadden ze toch al eerder moeten constateren dan?

Misschien die Cheyenne (dat is nu iig behoorlijk prominent in t nieuws, de laatste twee weken) of zelfs het Pinkpopbusje (maar dat is wel heeel actueel)
Op woensdag 9 september 2020 20:31 schreef Fred_B het volgende:
Meke is de Hans Wiegel van FOK.
De beste mod die we nooit hebben gehad.
  maandag 18 juni 2018 @ 11:56:47 #219
35154 James1988
Schommelbotenlover
pi_179868236
De ontvoering en moord op Anne Faber is al wel een tijd geleden, maar die rechtszaak is iets vrij recents. Er zijn nu best wel wat nieuwe details naar buiten gekomen.
pi_179868798
Pinkpop lijkt me niet. Dat is een auto ongeluk en ook best wel recent. Lijkt me niet dat ze daardoor de hele cliff laten varen toch? Ik denk dat het idd iets heftigers moet zijn maarja wat dan...
  Redactie Sport maandag 18 juni 2018 @ 12:30:19 #221
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_179868842
Wtf, nu ben ik wel heel nieuwsgierig naar die cliff :')
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_179868859
Ik gok dat het gaat om het drama wat zich heeft afgespeeld bij Pinkpop. Want let wel: ze krijgen de nieuwe versie van de seizoensfinale niet voor 1 juli af, dus dat betekent dat de montage/nabewerking sowieso tot dan duurt. Normaal duurt de opnamecyclus van één aflevering (in een blok van vijf) drie/vier weken: productievoorbereiding, buitenopnames, studio-opnames en montage/nabewerking. Dus dat zou betekenen dat ze, als ze nu in allerijl scènes moeten herschrijven, de productie daarvoor opnieuw moeten voorbereiden, de nieuwe scènes moeten opnemen en die moeten invoegen in de al bestaande montage, dat ze al drie weken bezig zullen zijn.
Daarbij: het zou hier gaan om "de duurste seizoensfinale ooit", dan denk ik eerder aan spectaculaire scènes met stunts (zoals een fatale aanrijding) dan aan iemand die in de bosjes wordt gesleurd. Zeker met de belangrijkste verhaallijn (Loes die helemaal doordraait en mensen wil omleggen) in het achterhoofd.

Niettemin vind ik het ergens wel chique van de makers dat ze zo te werk gaan. Want geloof me: een reshoot van een (deel van de) aflevering die al is opgenomen doen ze niet zomaar. En er zal nu op de burelen van Endemol wel consternatie zijn om alles voor 6 juli klaar te hebben.
Op woensdag 13 november 2013 20:32 schreef luftersel het volgende:
Kelder! Wat doe jij nou hier? :D
pi_179869676
Robert Alberts heeft al eens onder invloed Charlie de vernieling in gereden. 2x dezelfde cliffhanger is meh.
  maandag 18 juni 2018 @ 13:22:06 #224
418311 Claude_Viole
Loopt te kloten...
pi_179869706
quote:
0s.gif Op maandag 18 juni 2018 12:31 schreef PeterKelder het volgende:
Ik gok dat het gaat om het drama wat zich heeft afgespeeld bij Pinkpop. Want let wel: ze krijgen de nieuwe versie van de seizoensfinale niet voor 1 juli af, dus dat betekent dat de montage/nabewerking sowieso tot dan duurt. Normaal duurt de opnamecyclus van één aflevering (in een blok van vijf) drie/vier weken: productievoorbereiding, buitenopnames, studio-opnames en montage/nabewerking. Dus dat zou betekenen dat ze, als ze nu in allerijl scènes moeten herschrijven, de productie daarvoor opnieuw moeten voorbereiden, de nieuwe scènes moeten opnemen en die moeten invoegen in de al bestaande montage, dat ze al drie weken bezig zullen zijn.
Daarbij: het zou hier gaan om "de duurste seizoensfinale ooit", dan denk ik eerder aan spectaculaire scènes met stunts (zoals een fatale aanrijding) dan aan iemand die in de bosjes wordt gesleurd. Zeker met de belangrijkste verhaallijn (Loes die helemaal doordraait en mensen wil omleggen) in het achterhoofd.

Niettemin vind ik het ergens wel chique van de makers dat ze zo te werk gaan. Want geloof me: een reshoot van een (deel van de) aflevering die al is opgenomen doen ze niet zomaar. En er zal nu op de burelen van Endemol wel consternatie zijn om alles voor 6 juli klaar te hebben.
Er zijn al foto's gepubliceerd van een Aysen die vol in haar maag lijkt te worden gebeukt. Dat drama bij Pinkpop was vanmorgen vroeg gebeurd. Mij ga je niet vertellen dat die vervangende cliffhanger vanmorgen snel is opgenomen. :P

Ik heb mijn twijfels of de cliff op de zaak Anne Faber zou gaan lijken. Dat hadden ze al eerder kunnen vermijden, en grote details van die zaak waren toen al bekend. Ik verdenk een andere gebeurtenis.
pi_179869735
“Het Parool meldt dat het vermoedelijk gaat om het ongeval bij Kraanhotel Faralda op de NDSM-werf. Een bezoeker viel daar eind vorige maand vanaf de eerste etage, op zo'n twintig meter hoogte, naar beneden en overleed. De krant plaatste ook foto's van opnamen van de GTST-cast bij het kraanhotel.”

Bron: nu.nl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')