abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179127533
Welkom Mellow. Wat een verhaal! Gefeliciteerd met je zwangerschap :)

De mijlpaal der mijlpalen hier behaald! Misschien mama op Moederdag? :D nog 0 voortekenen overigens.

Vrijdag had ik controle bij de vk en daar iets te lang op m’n rug geleden. Door vena cava dipte de hartslag van de baby waardoor we doorgestuurd werden naar het ziekenhuis voor een ctg. Tegen die tijd was de hartslag van de baby weer normaal en die van mij ook. Ook op de ctg weer gezien dat er 0 activiteit in mijn buik gaande is wbt weeen helaas :P

Philo, hoe is het met jou?
pi_179127839
Tink, superfijn dat de nieuwe pomp beter werkt! En nu duimen dat je je hapjes eten weer makkelijk kan binnen houden.

Peace heb je een goede kinderwagen kunnen uitzoeken?

Welkom mellow! Gelukkig hebben jullie nog wel wat tijd om het allemaal klaar te krijgen voor de baby! Hier ging het ook een klein beetje zo, alleen hadden wij wel een vaste woonsituatie, hoewel daar wel veeeeel moest gebeuren. We zijn nu hard bezig om dit appartement van studentenachtighuis naar normaal volwassenenhuis om te toveren ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Gaat jullie vast ook lukken! Maar die beginperiode vond ik ook erg heftig, gelukkig went het snel!

En UD voor Vita! Yay! En nog even geduld dus.. Bijna :*

Hier 36 weken vandaag, time flies!
  zondag 13 mei 2018 @ 10:46:11 #203
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_179128166
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 23:53 schreef Feyre het volgende:
Welkom mellow! Spannend, en nu wel op zoek naar vaste woonruimte en wat meer stabiliteit of dat niet :+? Want dan staat er nog veel meer te veranderen voor jullie.

Ja, als de zomerdrukte voorbij is (ik doe festivalcatering), dan kan ik weer even ademhalen en mij eens verdiepen in zwangerschaps- en babydingen. En dan ook eens kijken of we een goedkoop nestje kunnen vinden voor in ieder geval de bevalling, kraamtijd en eventjes daarna :)
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  zondag 13 mei 2018 @ 10:54:40 #204
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_179128307
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:25 schreef Aure het volgende:
Tink, superfijn dat de nieuwe pomp beter werkt! En nu duimen dat je je hapjes eten weer makkelijk kan binnen houden.

Peace heb je een goede kinderwagen kunnen uitzoeken?

Welkom mellow! Gelukkig hebben jullie nog wel wat tijd om het allemaal klaar te krijgen voor de baby! Hier ging het ook een klein beetje zo, alleen hadden wij wel een vaste woonsituatie, hoewel daar wel veeeeel moest gebeuren. We zijn nu hard bezig om dit appartement van studentenachtighuis naar normaal volwassenenhuis om te toveren ;)
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. Gaat jullie vast ook lukken! Maar die beginperiode vond ik ook erg heftig, gelukkig went het snel!

En UD voor Vita! Yay! En nog even geduld dus.. Bijna :*

Hier 36 weken vandaag, time flies!
Dankjewel voor je vertrouwen :)

Ik vertrouw er ook wel op. Al hebben we geen geld of eigen plek, eten hebben we altijd en heel veel liefde te geven ook. Plus veel levenservaring en wijze lessen :p om door te geven. Ik denk dat een baby dat de eerste jaren allang prima vindt, en dan hebben wij nog even de tijd om te leren hoe we grote mensen worden :')
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_179128468
Welkom Mellow :W Liefde is heel belangrijk O+

Nog 20 weken *O* voor Peace. Vind het van jou toch extra speciaal om te lezen O+

Tink en Anoniem hopelijk gaat het elke dag een stukje beter met jullie :*

UD voor Vita *O* Zou wel Fijn dat de baby het nog goed deed. Niet meer te lang op je rug liggen dus!

En 36 weken voor Aure *O* Fijn dat jullie zo’n lekker nestje voor jullie baby kunnen creeeren.

Fijne Moederdag iedereen *O* O+
Ik kreeg een lief cadeautje van mijn eigen mama. O+ Mijn man denkt daar niet aan, ondanks mijn hints de afgelopen weken :+ Blijkbaar toch te subtiel gedaan :')

En voor de statistieken. Geen idee hoeveel ik ben aangekomen. Ik weeg mij niet. Tot nu toe lijkt al het gewicht wel nog netjes op mn buik te zitten.
pi_179131124
Fijne moederdag alle (toekomstige) moeders! :D

Ik ben gisteren echt enorm verrast door een supertoffe babyshower :D Had ik helemaal nog niet verwacht (net 23 weken zwanger) maar wat was het leuk! Helemaal georganiseerd door onze moeders (van mij en m'n vriend), een megauitgebreide high tea met allemaal superschattige, originele kado's. Zo blij mee! O+ En ik kon er niet over uit dat iedereen die er was dit zo lang geheim kon houden haha :P

SPOILER
  zondag 13 mei 2018 @ 14:38:30 #207
469536 DorothyGale
High hopes
pi_179132074
Waarschijnlijk heb ik wat gemist, maar heb Philomijn al een paar dagen niet gezien?
pi_179132426
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 14:38 schreef DorothyGale het volgende:
Waarschijnlijk heb ik wat gemist, maar heb Philomijn al een paar dagen niet gezien?
Voor zo ver ik weet heb je niks gemist, ik vroeg me ook al af hoe het met haar gaat.
pi_179132449
quote:
17s.gif Op zondag 13 mei 2018 13:44 schreef VKV het volgende:
Fijne moederdag alle (toekomstige) moeders! :D

Ik ben gisteren echt enorm verrast door een supertoffe babyshower :D Had ik helemaal nog niet verwacht (net 23 weken zwanger) maar wat was het leuk! Helemaal georganiseerd door onze moeders (van mij en m'n vriend), een megauitgebreide high tea met allemaal superschattige, originele kado's. Zo blij mee! O+ En ik kon er niet over uit dat iedereen die er was dit zo lang geheim kon houden haha :P

SPOILER
Wat lief O+ ziet er heel leuk uit!
pi_179132617
quote:
0s.gif Op zondag 13 mei 2018 10:06 schreef VitaBella het volgende:
Ook op de ctg weer gezien dat er 0 activiteit in mijn buik gaande is wbt weeen helaas :P

Dat hoeft niks te zeggen hoor. Zei dat apparaat bij mij ook tijdens mijn bevalling. Ze wilden mijn weeopwekkers vol omhoog gooien want ik had geen weeŽn. WeeŽn die ik voelde konden nooit effectief zijn want anders waren ze wel zichtbaar geweest op de ctg. 15 min later was dochter er :P

Succes nog even met de laatste loodjes, hopelijk heb je je baby snel O+
pi_179133273
Jaa vita de mijlpaal der mijlpalen! *O* nog heeeel even wachten tot de beeb zich aandient, hopelijk snel nu O+! Voel je je verder nog goed?

Ah mellow dat komt ook heus wel goed idd, jullie hebben nog even de tijd natuurlijk ;). Leuk, festivalcatering! Wel hard buffelen lijkt me.

VKV wat ontzettend lief! O+

Ik ben ook benieuwd naar Philo, ze verzaakt de meldplicht een beetje :P.. hopelijk is dat omdat ze al lang en breed aan het babyknuffelen is.

Enne fijne moederdag allemaal!
I have loved the stars too fondly to be fearful of the night
pi_179133283
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 14:58 schreef Songeur het volgende:

[..]

Dat hoeft niks te zeggen hoor. Zei dat apparaat bij mij ook tijdens mijn bevalling. Ze wilden mijn weeopwekkers vol omhoog gooien want ik had geen weeŽn. WeeŽn die ik voelde konden nooit effectief zijn want anders waren ze wel zichtbaar geweest op de ctg. 15 min later was dochter er :P

Succes nog even met de laatste loodjes, hopelijk heb je je baby snel O+
Oh dat vind ik fijn om te horen! :D al is 15 minuten natuurlijk wel heel snel! Dat was ook niet jouw eerste toch?

Dank je wel O+
pi_179133313
Ja feyre! Ik voel me kiplekker, alleen omdraaien in bed gaat niet zo soepel en ik ben niet zo snel. Maar what else is new right?! :P
pi_179133499
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 15:20 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Oh dat vind ik fijn om te horen! :D al is 15 minuten natuurlijk wel heel snel! Dat was ook niet jouw eerste toch?

Dank je wel O+
Haha nee mijn derde en ik hd toen ook al wel 1.5u weeŽn hoor! Maar zkh geloofde me niet :P
pi_179137754
Hier was het andersom. Ik geloofde niet dat ik weeŽn had, want er werd niks geregistreerd. De verloskundige zag wel dat het serieus was en toen had ik 5cm 8-)
pi_179138161
Mellow, welkom! Behoorlijke achtbaan zo te lezen, maar het is mijn overtuiging dat het echt al de wereld scheelt als je het sŠmen doet, en dat zit zo te lezen wel goed. Wanneer ga je naar de vk?

Philo? Wer bisto? Hopelijk lekker met je baby aan het kroelen!

Babyshower ziet er tof uit, VKV! Leuk als het ook echt een verrassing voor je is :)

UD voor Vita *O*

Hier alles ok. De 36 weken alweer voorbij, het gaat opschieten. Moest nog even ijzer laten prikken en dat was te laag (5,8 en ze willen het boven de 6,5 of liever nog 7), dus nu ijzertabletjes en die gore Roosvicee Ferro :r

Ik leef helemaal met het idee dat ze sowieso pas na de ud gaat komen, maar een vriendin zei laatst fijntjes dat ze er ook over 1,5 week al kan zijn en dat was toch even een omgwtfbbq-momentje.

En morgen gaat m’n grote voor het eerst wennen op de basisschool. Daarover slinger ik ook heen en weer tussen *O*, :o, ;(, O+ en :?
pi_179138242
Ja hoi! Ik plaste 2 streepjes vandaag O+
Ik gooi mezelf maar gewoon hier neer, de strepen liegen niet en we hebben niets in de hand nu. Hopelijk mag ik hier nog 8 maanden blijven O+
Dus hoi!
♥ J & S
  zondag 13 mei 2018 @ 19:24:15 #218
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_179138569
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 18:58 schreef Jentin het volgende:
Mellow, welkom! Behoorlijke achtbaan zo te lezen, maar het is mijn overtuiging dat het echt al de wereld scheelt als je het sŠmen doet, en dat zit zo te lezen wel goed. Wanneer ga je naar de vk?

Ja he, ik moet er ook echt niet aan denken om in mijn eentje een baby te krijgen. Heel veel respect wel voor mama's die dat voor elkaar boksen. Ik prijs me al enorm gelukkig dat mijn vriend de hele tijd klaarstaat om aan mijn belachelijke vreethunkeringen gehoor te geven. Net ging ie de regen in om ijs voor me te halen O+

24 mei heb ik de eerste echo. Die krijg ik vergoed omdat ik bloedde. De verloskundige zei dat het niks was om zorgen over te maken, maar is wel zo lief om het onder de noemer "checken of het wel goed gaat met de baby" te doen. Ondanks haar geruststelling vind ik het toch wel lastig, ik bloed namelijk sinds ongeveer een week elke dag. Hele mini beetjes en zonder buikkramp, dus volgens internet heel veel voorkomend, maar toch... Ik kan niet wachten tot die echo en een hartje te horen. Nu voelt het toch allemaal wat abstract, en ondanks dat het aan mijn lijf aan alle kanten te merken is en drie positieve zwangerschapstesten, merk ik dat ik toch de behoefte heb aan iemand met kennis die erkent dat ik het niet allemaal verzonnen heb :')

Is dat enigszins herkenbaar voor jullie? het gevoel dat het nog niet echt is?
  zondag 13 mei 2018 @ 19:25:04 #219
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_179138582
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:04 schreef klaprooss het volgende:
Ik gooi mezelf maar gewoon hier neer, de strepen liegen niet en we hebben niets in de hand nu. Hopelijk mag ik hier nog 8 maanden blijven O+
Dus hoi!
Gefeliciteerd :) Gaan we bijna gelijk op
  zondag 13 mei 2018 @ 19:29:44 #220
469536 DorothyGale
High hopes
pi_179138652
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 14:51 schreef VitaBella het volgende:

[..]

Voor zo ver ik weet heb je niks gemist, ik vroeg me ook al af hoe het met haar gaat.
OKee, ben namelijk sinds mijn bevalling behoorlijk dement ;)

Hopelijk is ze inderdaad met haar baby aan het kroelen :s)
  zondag 13 mei 2018 @ 19:45:43 #221
171422 LadyBlack
paint it black
pi_179138902
quote:
1s.gif Op donderdag 10 mei 2018 08:04 schreef pinquit het volgende:

[..]

O+ Sam O+
Och jemig Pinquit ik kom er net pas achter dat het mis is gegaan en dat je al bevallen bent, zat ademloos met kippenvel te lezen en nou heet t ook nog Sam..... tranen met tuiten hier, wat vreselijk dat je jouw Sammetje niet bij je kon houden ;(

Heel veel sterkte :*
E & S
pi_179139830
*O* *O* klap! Ik duim voor een mooie plakker!!

En welkom mellow *O*
pi_179139929
quote:
1s.gif Op zondag 13 mei 2018 19:04 schreef klaprooss het volgende:
Dus hoi!
Ik lurk ook weer eens mee en dan lees ik dit! O+

Nu maar gewoon blijven plakken. :*
pi_179140181
Ik duim voor je klap! *O*
pi_179143457
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 mei 2018 23:53 schreef Feyre het volgende:
Welkom mellow! Spannend, en nu wel op zoek naar vaste woonruimte en wat meer stabiliteit of dat niet :+? Want dan staat er nog veel meer te veranderen voor jullie.

Anoniempje hopelijk gaat het snel de goede kant op nu! Ben jij trouwens een kloon of niet? Ik weet het even niet meer.

20 weken mijlpaal peace! Whoop! Nesteldrang zal wel in de lucht zitten ofzo. Ik heb vriend ermee aangestoken en ben helemaal gelukkig met het werk dat hij verzet heeft :7. De toekomstige babykamer begint leeg te raken zodat er straks ingericht kan worden O+.

Ik ben stiekem best blij dat ik er nog bijna 3 weken zomervakantie tussen heb zitten voor m’n verlof, ik heb ook echt nu al weinig zin meer om te werken :@. Wel opvallend want dit heb ik bij de eerste helemaal niet gehad eigenlijk.
Ik ben een kloon ja :D maar ik switch denk ik binnekort wel naar mn eigen account, aangezien de meeste mensen het nu wel weten in mn familie en vriendenkring :D
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')