abonnement Unibet Coolblue
pi_178959460
Ik ben zithoek in tuin aan het inrichten op een plek waar het vrijwel de gehele dag schaduwrijk is.
Ik wil hier graag wat geurende planten planten.

Tips?
  zaterdag 5 mei 2018 @ 21:21:10 #2
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_178959676
Wil je kruidengeur, bosgeur of bloemengeur bijvoorbeeld?
pi_178960071
Hosta's, maar dan wel specifiek de geurende variant. Bloeitijd is een week of drie. Lievevrouwebedstro bloeit vroeg in de zomer, kan wel woekeren.

Kamperfoelie kan het ook in de schaduw, maar ik weet niet of die dan goed bloeit.
Bruidssluier doet het wel in de schaduw, maar die kan woekeren (klimplant). Verschillende clematissoorten kunnen in de schaduw.

Kruiden die het goed in de schaduw doen, zijn verschillende soorten munt, citroenmelisse en goudmelisse. Kamille is net onkruid, dus ik vermoed dat die het ook wel doet, moet je alleen wel van die geur houden.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178960717
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 21:21 schreef BasEnAad het volgende:
Wil je kruidengeur, bosgeur of bloemengeur bijvoorbeeld?
Ik vind kruidengeur lekkerder, voordeel van bloemen is dat het er mooier uit ziet.

Wat is bosgeur?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 21:39 schreef Jordy-B het volgende:
Hosta's, maar dan wel specifiek de geurende variant. Bloeitijd is een week of drie. Lievevrouwebedstro bloeit vroeg in de zomer, kan wel woekeren.

Kamperfoelie kan het ook in de schaduw, maar ik weet niet of die dan goed bloeit.
Bruidssluier doet het wel in de schaduw, maar die kan woekeren (klimplant). Verschillende clematissoorten kunnen in de schaduw.

Kruiden die het goed in de schaduw doen, zijn verschillende soorten munt, citroenmelisse en goudmelisse. Kamille is net onkruid, dus ik vermoed dat die het ook wel doet, moet je alleen wel van die geur houden.
Bedankt voor de tips, ik ga even googlen want ik ken niet al die planten. :@
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')