McLaren heeft in 5 races al meer punten dan vorig jaar in het hele jaar. Dat is niet een klein stapje beter. Dat is duidelijk beter.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.
Dat klopt, maar enigszins geflatteerd. Ze zijn iets sneller op de baan, daar hadden we het over. En ook betrouwbaarder.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
McLaren heeft in 5 races al meer punten dan vorig jaar in het hele jaar. Dat is niet een klein stapje beter. Dat is duidelijk beter.
Ze zijn wel sneller met Renault. Niet veel, maar toch iets.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:52 schreef Fer het volgende:
Gasley ging best goed tot hij een stokbrood tegenkwam, die een donut aan het oefenen was.
McLaren is niet sneller met Renault, ze ontploffen alleen minder vaak.
In Baku zat Red Bull er in de kwalificatie beter bij dan in Catalunya. Door het nieuwe asfalt was het veel meer een engine circuit omdat een aantal bochten ineens makkelijk volgas zijn.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gedeeltelijk waar, maar op Barcelona met zo veel medium snelheid bochten is aero veel belangrijker. Een sterke motor is belangrijker op circuits met langzame bochten en lange rechte stukken. De Red Bull heeft prima aero en mechanische grip, dat is de reden dat men er hier redelijk dicht bij zat. Dichterbij dan in Baku, waar een sterke motor veel meer invloed heeft.
Overigens heeft dit allemaal niet zo heel veel invloed, Toro Rosso was alleen relatief goed in Bahrein ten opzichte van hun concurrenten en ze weten zelf niet eens waarom. De rest van de races doen ze mee in het achterveld, met Baku als dieptepunt. Omdat men dus minder motorvermogen heeft. In Monaco maakt het allemaal weer niets uit trouwens, dat circuit is zo langzaam dat vermogen nauwelijks invloed heeft.
[..]
Nou ja niet dus. Honda komt simpelweg power te kort. Dat is al zo sinds 2015. Ze zijn dichterbij gekomen maar de Honda is nog steeds de zwakste motor in het veld. Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.
Over topsnelheid kun je het beter al helemaal niet hebben, in Baku waren beide Toro Rossos onderaan te vinden op de speed traps.
In de race niet.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In Baku zat Red Bull er in de kwalificatie beter bij dan in Catalunya.
Nee omdat ze de banden niet op temperatuur kregen, toen ze dat wel voor elkaar hadden kon Max Hamilton bijvoorbeeld makkelijk volgen op oudere banden. En in de kwalificatie is het motorverschil door de Q3 modes van Ferrari en Mercedes groter dan in de race en toch zaten ze er in Baku iets beter bij, Catalunya is net zo goed een engine circuit geworden.quote:
Tot Hamilton de banden op temperatuur kreeg en gewoon keihard wegreed.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee omdat ze de banden niet op temperatuur kregen, toen ze dat wel voor elkaar hadden kon Max Hamilton bijvoorbeeld makkelijk volgen op oudere banden.
Dat viel wel mee, het was meer dat Ricciardo toen weer kon aanvallen bij Max waardoor ze veel tijd verloren. Aan de kwalificatie kun je sowieso beter het verschil zien omdat iedereen dan vrij baan heeft en al het beschikbare vermogen gebruikt.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tot Hamilton de banden op temperatuur kreeg en gewoon keihard wegreed.
Verbruik van de Honda is idd hoger en in de kwalificatie is het verschil tussen Honda en Renault niet zo groot.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:32 schreef Fer het volgende:
Misschien dat de Renault in de race iets zuiniger is dan Honda. Vorig jaar was het toch veel lift and coast voor Alonso, dit jaar kan hij de hele race trappen lijkt het. Op zaterdag zie ik nog niks van het team met “het beste chassis” McLaren.
Nee hoor, Hamilton ging gewoon veel sneller rijden. Beide Red Bulls stonden ook onderaan de speed traps in de race.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, het was meer dat Ricciardo toen weer kon aanvallen bij Max waardoor ze veel tijd verloren. Aan de kwalificatie kun je sowieso beter het verschil zien omdat iedereen dan vrij baan heeft en al het beschikbare vermogen gebruikt.
Nee dat stonden ze niet. Ricciardo stond 6e bij de speedtrap en Max 12e.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, Hamilton ging gewoon veel sneller rijden. Beide Red Bulls stonden ook onderaan de speed traps in de race.
Maar bij Red Bull wordt het gebrek aan vermogen voor een groot deel goedgemaakt door goede aero en goede mechanische grip. De verhoudingen ten opzichte van vermogen zijn al een aantal jaar zo:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Renault
4 Honda
Onderlingen verschillen zijn kleiner geworden.
Oeps, ik zat bij Bahrein te kijken .quote:Op maandag 14 mei 2018 22:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee dat stonden ze niet. Ricciardo stond 6e bij de speedtrap en Max 12e.
Daar stonden ze ook niet onderaan.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeps, ik zat bij Bahrein te kijken .
In de kwalificatie stonden ze wel onderaan.
Ok never mind, ik zit duidelijk niet op te letten. Weer Baku and Bahrein door elkaar gehaald .quote:Op maandag 14 mei 2018 22:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daar stonden ze ook niet onderaan.
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat je sector 3 in Catalunya wel als goede graadmeter kunt nemen van het chassis in de langzame bochten. Sector 1 en 2 zijn ook engine sectoren geworden door het nieuwe asfalt.
Dat is dus ook de grote update van Honda straks. Zwaar verbeterde ontstekingsmethode (cilinderkop/inlaat), minder brandstof verbruik meer vermogen.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Verbruik van de Honda is idd hoger en in de kwalificatie is het verschil tussen Honda en Renault niet zo groot.
En dat klopt. Bocht 3 en 9 zijn dit jaar beiden vol gas, tenzij je iets verkloot. Max vond hem vorig jaar beter, want dan moest je met je gas spelen, nu is het gewoon klepel omlaag en gaan.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tenzij bocht 3 en bocht 9 vorig jaar niet vol gas waren en dit jaar wel.
Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.quote:
Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:quote:Nou ja niet dus. Honda komt simpelweg power te kort. Dat is al zo sinds 2015. Ze zijn dichterbij gekomen maar de Honda is nog steeds de zwakste motor in het veld. Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.
Over topsnelheid kun je het beter al helemaal niet hebben, in Baku waren beide Toro Rossos onderaan te vinden op de speed traps.
quote:
twitter:ChrisDuffBeatty twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 12:27:05 When the idea you had 2 years ago and presented to @F1/ FOM a year ago suddenly appears on an #F1 car... ? #F1Testing https://t.co/prPD4xgNi8 https://t.co/iaS6SuHN2I reageer retweet
Deze tabel gaat over Bahreinquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.
Daarmee zeg ik overigens niet dat Baku géén powercircuit is.
[..]
Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:
[ afbeelding ]
De motor is niet meer het probleem voor TR, de Honda is echt zo slecht niet meer. Na Canada (+20pk met mogelijke party mode) zitten ze er zelfs nog dichter bij.
Laagste plaats is 12. De rest is top 10 en dus beter als 50%?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
in Baku stonden ze dan ook zo goed als onderaan.
[ afbeelding ]
Toro Rosso, het ging over de Honda motor.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laagste plaats is 12. De rest is top 10 en dus beter als 50%?
Is dat "zo goed als onderaan"?
Ah excuus ik dacht dat het nog over RBR ging.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toro Rosso, het ging over de Honda motor.
De FIA mag wel iets aan de consistentie van de topsnelheden doen... ik had namelijk ook ergens een tabelletje gezien (op hun Twitter) waar STR Honda veel hoger stond in Baku.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
in Baku stonden ze dan ook zo goed als onderaan.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon niet waar. Meer kan ik er niet van maken. Powercircuits zijn circuits met lange rechte stukken en langzame bochten. Een circuit als Barcelona is dat simpelweg niet. Heeft niets met zogenaamde natuurkunde te maken. Je kunt nog zo veel pk hebben, als je aero niet in orde is ben je gewoon traag. Kijk maar naar Williams, die teerden jaren lang op het extra vermogen van de Mercedes ten opzichte van de concurrentie maar nu dat gat er bijna niet meer is wordt de belabberde kwaliteit van hun auto echt duidelijk. In vorige jaren kon Williams een beetje meedoen in de top op echte powercircuits zoals Oostenrijk, maar totaal niet op alle andere circuits.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.
Hah, ik had ook de nodige moeite met die plaatjes . Maar ja, dit is inderdaad Bahrein, in Baku stonden ze stijf onderaan.quote:Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:
[ afbeelding ]
De Honda is nog steeds de slechtste motor in het veld. En beloftes over meer pk hebben we al honderd keer gehoord. De motor is wel het probleem voor TR, vorig jaar met de Renault waren ze sneller en hadden ze op dit punt in het seizoen veel meer punten.quote:De motor is niet meer het probleem voor TR, de Honda is echt zo slecht niet meer. Na Canada (+20pk met mogelijke party mode) zitten ze er zelfs nog dichter bij.
Honda kan zich nu focussen op extra vermogen... eerst moesten ze maar gokken of die prut body van McLaren wel genoeg koeling gaf.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Honda is nog steeds de slechtste motor in het veld. En beloftes over meer pk hebben we al honderd keer gehoord. De motor is wel het probleem voor TR, vorig jaar met de Renault waren ze sneller en hadden ze op dit punt in het seizoen veel meer punten.
In 2017 ging Honda gewoon achteruit tov 2016.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:53 schreef Fer het volgende:
De stappen die Honda maakt vanaf 2015 zijn enorm, waar de ontwikkeling van Renault soms stagneert, zeker kwa performance. Dus ik weet nog niet zo zeker of Honda de 4e motor is het najaar.
. Tja, alternatieve feiten zullen we maar zeggen. Zoals Wombcat ook al zegt het gaat met horten en stoten. Tot nu toe zijn ze gewoon zowel traag als onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:53 schreef Fer het volgende:
De stappen die Honda maakt vanaf 2015 zijn enorm
Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:02 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Honda kan zich nu focussen op extra vermogen... eerst moesten ze maar gokken of die prut body van McLaren wel genoeg koeling gaf.
Die vermogens upgrades van Renault horen we nu ook al 2 jaar aan en ze zitten nu nog steeds met dat ERS systeem uit 2016.
Ben het met Fer eens dat eind 2018 de rollen zijn omgedraaid.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar misschien moet jij je oogkleppen eens afzetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?
De 2017 (en nu 18) motor zijn compleet andere motoren, Honda heeft fouten gemaakt idd maar McLaren heeft even hard meegewerkt aan dat falen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In 2017 ging Honda gewoon achteruit tov 2016.
Ik heb ook meer vertrouwen in Honda op de lange termijn. Zit ook meer geld achter.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, maar misschien moet jij je oogkleppen eens afzetten.
[..]
De 2017 (en nu 18) motor zijn compleet andere motoren, Honda heeft fouten gemaakt idd maar McLaren heeft even hard meegewerkt aan dat falen.
Ja inderdaad. Vandaag ook weer de minste rondes gereden in Barcelona.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
Waar dat vertrouwen in Honda vandaan komt zal voor altijd een raadsel blijven .
De oil cooler van de nieuwe motor lag te dicht op een chassisdeel en raakte beschadigd, daarna hebben ze de oude motor weer erin gelegd.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vandaag ook weer de minste rondes gereden in Barcelona.
Engine stranglers zijn het ook daar in Wokingquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De oil cooler van de nieuwe motor lag te dicht op een chassisdeel en raakte beschadigd, daarna hebben ze de oude motor weer erin gelegd.
historie, mentaliteit en cultuurquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
Waar dat vertrouwen in Honda vandaan komt zal voor altijd een raadsel blijven . Maar goed, in de tussentijd doet McLaren het alweer een stuk beter.
Is verplaatst naar juni / GP Canada.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef THEFXR het volgende:
vandaag is de laatste dag voor de 2019 motorkeuze
Renault heeft Red Bull Racing al tot 31 mei gegeven en RBR wil pas na de upgrades in Canada beslissen, dus het is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef THEFXR het volgende:
vandaag is de laatste dag voor de 2019 motorkeuze
denk dat ze toch voor honda gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Renault heeft Red Bull Racing al tot 31 mei gegeven en RBR wil pas na de upgrades in Canada beslissen, dus het is nog even afwachten.
Renault heeft meer historie in de F1 dan Honda. Ook meer succes gehad (meer titels, overwinningen, poles, snelste ronden, punten, podiums). En nog recent overwinningen gehaald. De laatste van Honda is van 2006. De daarvoor laatste van 1992.quote:
blijft een gok maar met Renault gaan ze het ook niet redden tot 2021quote:
Dat verhaal komt van die spaanse krant; las in een ander bericht hierover dat het artikel inmiddels niet meer online zou staan. Ofwel door druk vanuit redbull ofwel omdat het gewoon uit de duim gezogen zou zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:26 schreef Refragmental het volgende:
RIcciardo geeft alsnog de schuld aan Verstappen voor de crash in Baku.
https://www.gpblog.com/nl(...)et-mijn-schuld-.html
Zo zie je maar wat voor gehaaide kerel het is. Zijn glimlach is flinterdun en puur voor de schijn.
Roept tijdens de race in spanje dat zijn pace beter is en eigenlijk daarmee bedoelt dat ie langs max wil, waarop max reageert door van hem weg te rijden, om em vervolgens niet meer in de spiegels te zien de rest van de race.
Ricciardo was waarschijnlijk flink boos dat ie zo ontzettend op z'n plaats is gezet.
RIcciardo is een gezellige gast... zolang alles goed gaat.
Dat zou het mooiste zijn wat je je kunt bedenken ja?quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als in Monaco Ricciardo ontegenzeglijk Max van de baan afrost in een overduidelijke fout waar Max geen enkele blaam treft
Ongelukkige woordkeuzequote:Op woensdag 16 mei 2018 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste zijn wat je je kunt bedenken ja?
in Monaco heb ik liever dat Max wint, zou mooi passen in zijn ontwikkelingquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat verhaal komt van die spaanse krant; las in een ander bericht hierover dat het artikel inmiddels niet meer online zou staan. Ofwel door druk vanuit redbull ofwel omdat het gewoon uit de duim gezogen zou zijn.
Hoe dan ook neem het met een korrel zout zou ik zeggen.
Daarmee zeg ik overigens niet dat hij dit niet gezegd zou kunnen hebben, want ik zie hem er best toe in staat.
Mooiste zou zijn als in Monaco Ricciardo ontegenzeglijk Max van de baan afrost in een overduidelijke fout waar Max geen enkele blaam treft
Zie hierboven. Ik ook. Uiteraard. Was een beetje gechargeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Monaco heb ik liever dat Max wint, zou mooi passen in zijn ontwikkeling
Dat klinkt inderdaad heel interessant, van start tot finish dezelfde op kop.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ongelukkige woordkeuze
Mooiste zou zijn als Max de pole haalt en vervolgens de race wint.
En dan nog krijgt Max de schuld.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als in Monaco Ricciardo ontegenzeglijk Max van de baan afrost in een overduidelijke fout waar Max geen enkele blaam treft
Hij heeft in een interview (met Sky?) ook geïnsinueerd dat het de schuld van Max was. Daar riep hij dat hij verschillende keren de beelden had teruggekeken en het wel duidelijk was wie er schuldig was. Hij zei het niet expliciet maar het was meer dan duidelijk wat hij bedoelde.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat verhaal komt van die spaanse krant; las in een ander bericht hierover dat het artikel inmiddels niet meer online zou staan. Ofwel door druk vanuit redbull ofwel omdat het gewoon uit de duim gezogen zou zijn.
Hoe dan ook neem het met een korrel zout zou ik zeggen.
Daarmee zeg ik overigens niet dat hij dit niet gezegd zou kunnen hebben, want ik zie hem er best toe in staat.
Mooiste zou zijn als in Monaco Ricciardo ontegenzeglijk Max van de baan afrost in een overduidelijke fout waar Max geen enkele blaam treft
Tis Monaco he; doorgaans geen spannende racequote:Op woensdag 16 mei 2018 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel interessant, van start tot finish dezelfde op kop.
Daniel is een geniepig ventje. Dat bleek vorig jaar ook al. Gefrustreerd, wat op zich wel begrijpelijk is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:05 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Hij heeft in een interview (met Sky?) ook geïnsinueerd dat het de schuld van Max was. Daar riep hij dat hij verschillende keren de beelden had teruggekeken en het wel duidelijk was wie er schuldig was. Hij zei het niet expliciet maar het was meer dan duidelijk wat hij bedoelde.
Zeker. Eerst Vettel zoek rijden, vervolgens de baas zijn over Kvyat en dan komt die snotneus kijken die heel de F1 op zn kop zet en dan moet ie ineens alle zeilen bijzetten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:10 schreef daNpy het volgende:
Gefrustreerd, wat op zich wel begrijpelijk is.
In bocht 10 in de laatste ronde wanneer Hartley Max moet voorlaten en dat Ricciardo hem vol in beiden zet en dat Gasly de race wint. /epicquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tis Monaco he; doorgaans geen spannende race
En dan de race erop Wehrlein in de 2de Toro Rossoquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
In bocht 10 in de laatste ronde wanneer Hartley Max moet voorlaten en dat Ricciardo hem vol in beiden zet en dat Gasly de race wint. /epic
wat is er nou geniepig aan, Max zal er precies zo over denken, feit blijft dat Max gewoon sneller is en hij nu moet gaan bedenken waar hij z'n carriere voort gaat zetten, dat is hoe dan ook 2e rijder als het bij een topteam is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daniel is een geniepig ventje. Dat bleek vorig jaar ook al. Gefrustreerd, wat op zich wel begrijpelijk is.
Het mooiste zou zijn als het dat nu wel is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tis Monaco he; doorgaans geen spannende race
Of een Lewis moet ineens na dit jaar denken weet je wat, ik kap er mee en ga wat anders doen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er nou geniepig aan, Max zal er precies zo over denken, feit blijft dat Max gewoon sneller is en hij nu moet gaan bedenken waar hij z'n carriere voort gaat zetten, dat is hoe dan ook 2e rijder als het bij een topteam is.
hopen op regenquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als het dat nu wel is.
Ok fair enough, 1-0 voor jouquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als het dat nu wel is.
ik was in Sao Paulo die regenrace en werd ondanks de overkapping toch nat maar dat mocht de pret niet drukken, was superquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop op 28 graden en een zonnetje. Er zit geen dak op de tribune.
Ik heb ook wel eens een heel weekend in de stromende regen gezeten op de Nurburgring met 5 graden en dat gaat snel vervelen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was in Sao Paulo die regenrace en werd ondanks de overkapping toch nat maar dat mocht de pret niet drukken, was super
Ricciardo is altijd erg sterk in Monaco ik denk niet dat hij daar zomaar zoek gereden wordt door Max.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dan nog krijgt Max de schuld.
Mooiste wat ik kan bedenken is dat Max wint en Ric nooit in de buurt komt.
Realistischer maar nog steeds mooi is dat Max voor Ricciardo eindigt ongeacht de positie.
Je wil compleet verbranden?quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop op 28 graden en een zonnetje. Er zit geen dak op de tribune.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb altijd op Lauda willen lijken.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb altijd op Lauda willen lijken.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb altijd op Lauda willen lijken.
Waarschijnlijk kun je ESPN wel ontvangen op Cuba toch?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik zit op Cuba tijdens de GP van Monaco /
Ik heb sterk het vermoeden dat ik niet de kans krijg om die te gaan kijken
Gelukkig bestaat er nog iets wat gebruik maakt van een lange reeks letters en cijfers.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik zit op Cuba tijdens de GP van Monaco /
Ik heb sterk het vermoeden dat ik niet de kans krijg om die te gaan kijken
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedtequote:Op woensdag 16 mei 2018 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er nog iets wat gebruik maakt van een lange reeks letters en cijfers.
Die Amerikaanse sportzenderquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:38 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ESPN wel ontvangen op Cuba toch?
In een kroeg moet dat toch wel te zien zijn lijkt me die hebben meestal wel alle sportzenders.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedte
[..]
Die Amerikaanse sportzender
Of gewoon een hele slechte kwaliteit code regelen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedte
[..]
Die Amerikaanse sportzender
Die ja die zend tegenwoordig de F1 uit in de VS maar goed... beter dan niks.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedte
[..]
Die Amerikaanse sportzender
Misschien is er de laatste 12 jaar heel wat veranderd, maar kan het me niet herinneren. Daarbij nu niet in de buurt van een grote stadquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In een kroeg moet dat toch wel te zien zijn lijkt me die hebben meestal wel alle sportzenders.
Mja, dat zou kunnen, voor de zekerheid zal ik wel even Ace op de tablet zetten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon een hele slechte kwaliteit code regelen.
Cuba != VS, verre vanquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die ja die zend tegenwoordig de F1 uit in de VS maar goed... beter dan niks.
achquote:
Dat was tot voor kort onmogelijk op Cubaquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedte
ESPN zendt de race integraal van Sky F1 zonder reclames uit. Niet zo " " dus, zouden meer landen moeten doen....quote:[..]
Die Amerikaanse sportzender
Sorry, ik had het Amerikaanse gedeelte dik gedrukt moeten maken. Op Cuba heb je niet heel veel Amerikaans. Heck, ik moet zelfs GPS uit zetten op de telefoon schijnt. (die gaat dus echt wel weer aan als we gaan wandelen in een nationaal park)quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ESPN zendt de race integraal van Sky F1 zonder reclames uit. Niet zo " " dus, zouden meer landen moeten doen....
Wie weet, misschien zijn ze wel zo tof in het hotel. Zou wel cool zijn om in het Spaans Max de GP van Monaco te zien winnen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ach
http://tsmsportz.com/f1/tv-channels-broadcasting-formula-1/
Maar op de zender "F1 Latin America" kan je dus F1 kijken op Cuba.
Niet ESPN idd.
Terwijl hij daarvoor eerst Sainz en Alonso eruit heeft gebeuktquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:56 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Sorry, ik had het Amerikaanse gedeelte dik gedrukt moeten maken. Op Cuba heb je niet heel veel Amerikaans. Heck, ik moet zelfs GPS uit zetten op de telefoon schijnt. (die gaat dus echt wel weer aan als we gaan wandelen in een nationaal park)
[..]
Wie weet, misschien zijn ze wel zo tof in het hotel. Zou wel cool zijn om in het Spaans Max de GP van Monaco te zien winnen.
Het liefst natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2018 15:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Terwijl hij daarvoor eerst Sainz en Alonso eruit heeft gebeukt
ik neem dat artikel met een korrelzout.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:14 schreef truthortruth het volgende:
https://www.elconfidencia(...)ri-mercedes_1563734/
Naar ventje die zich verschuilt achter lachen.
Aan de andere kant heeft RIC op Sky ook nogal opzichtig later doorschemeren dat hij vindt dat hem geen blaam treft.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ik neem dat artikel met een korrelzout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |