quote:Helmut Marko, de technische adviseur bij Red Bull, blikt in het Oostenrijkse blad Motorprofis nog eens terug op de onfortuinlijke botsing tussen Max Verstappen en Daniel Ricciardo in Bakoe. ,,Dat gevecht was eigenlijk al voorbij."
Marko geeft toe dat hij tijdens de race enkele malen dacht aan ingrijpen, maar toen was het gevecht in principe al voorbij. ,,En toen pakte Verstappen opeens de overcut, waarbij hij op de oude banden sneller was dan Ricciardo op de nieuwe banden. Dat hadden we nooit verwacht en toen laaiden de emoties opnieuw op", vertelt Marko.
,,Ricciardo begreep niet hoe het kon dat Max er opeens voor zat en wij snapten dat toen ook niet. Theoretisch gezien had hij er anderhalve seconden voor moeten zitten. Maar ja. Dat is typisch Verstappen. Als hij een mogelijkheid ziet, dan gaat hij ervoor. Dan rijdt hij tijden die eigenlijk onmogelijk zijn. Twee ronden voor zijn pitstop zei hij nog dat de banden op zijn en op het moment dat hij naar binnen moet, rijdt hij de snelste tijd in de middensector."
Marko benadrukt dat Ricciardo tijdens de race absoluut niet sneller was dan Verstappen. ,,Hij kwam dichterbij Verstappen, omdat Max achter Lewis Hamilton zat. Sterker nog, Verstappen was op dat moment van de race sneller, maar door die immense slipstream kwam Ricciardo telkens weer in de buurt."
Met twee dubbele uitvalbeurten in vier Grands Prix staat Red Bull er niet best voor in het wereldkampioenschap en dat had volgens Marko anders moeten zijn. ,,Want aan onze snelheid in de races ligt het niet."
Ben ik het ook wel mee eens. Zal vast een mooie omgeving zijn, maar de track layout is toch wel erg inspiratieloos. Maar met die Amerikaanse stedelijke layout is weinig anders te maken.quote:
Die indruk had ik ook toen ik het zag.quote:Op maandag 7 mei 2018 07:51 schreef Abdus18 het volgende:
staat die er niet een stukje achter? als ik de beelden stil zet lijkt het net of die er nog een paar meter vandaan staat. Hij lijkt in ieder geval niet exact op de plek te staan waar de auto de banden in veegt.
Nja, laten we maar hopen dat het echt zo is.....
Divebombweekquote:
Nee.quote:
quote:Op maandag 7 mei 2018 07:51 schreef Abdus18 het volgende:
staat die er niet een stukje achter? als ik de beelden stil zet lijkt het net of die er nog een paar meter vandaan staat. Hij lijkt in ieder geval niet exact op de plek te staan waar de auto de banden in veegt.
Nja, laten we maar hopen dat het echt zo is.....
GTs horen tegen elkaar te rijden.quote:Op maandag 7 mei 2018 10:22 schreef Asschen_sukar het volgende:
Ben benieuwd of hier ook een hele discussie over komt dat ze elkaar niet genoeg ruimte gaven. En wiens schuld het nu echt is.
Is formule 1 dan een beetje het voetbal onder de autosport? Vol met jankerds die geen stootje kunnen hebben.quote:
Dat dus. Treintje maken het rechte stuk op om de achterkomer te lanceren en volgende ronde vice versaquote:Op zaterdag 5 mei 2018 21:26 schreef Fer het volgende:
Ik snap ook niet waarom ze na die wheelbang niet ingegrepen hebben en die jongens samen op jacht naar Hamilton gestuurd hebben. Die zogenaamde racepace heb ik voorlopig nog geen een keer gezien.
Wagens die geen stootje kunnen hebben.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:17 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Is formule 1 dan een beetje het voetbal onder de autosport? Vol met jankerds die geen stootje kunnen hebben.
‘19 nog bredere voorvleugels :pquote:Op maandag 7 mei 2018 11:56 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wagens die geen stootje kunnen hebben.
En tegen elkaar rijden valt meer onder de categorie amateurrugby vergeleken met het echte rugby.
Haha daar zei mijn neefje van 11 ook al tijdens de race. Hoe stom moet je dan als RIC en VER dan zijn om daar niet op te komen.quote:Op maandag 7 mei 2018 11:38 schreef fathank het volgende:
[..]
Dat dus. Treintje maken het rechte stuk op om de achterkomer te lanceren en volgende ronde vice versa
"I'm better!'quote:Op maandag 7 mei 2018 12:51 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Haha daar zei mijn neefje van 11 ook al tijdens de race. Hoe stom moet je dan als RIC en VER dan zijn om daar niet op te komen.
Wat een sufkutten.
Zou ie dat zeggen omdat er blijkbaar flinke updates aankomen in Barcelona, aldus het laatste nieuws, dat hij nu ineens een bepaalde machtspositie verwacht? Lijkt me dat RBR wel wat langer mag wachten gezien de problemen vorig jaar.quote:Op maandag 7 mei 2018 08:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault wilt 15 mei weten of Red Bull wilt doorgaan met Renault motoren. In een interview gaf Christian Horner aan dat het team pas veel later een beslissing wilt nemen. Interessant.
https://www.autoblog.nl/n(...)schroeven-aan-109209
Dan is de vraag hoeveel tijd een fabrikant nodig heeft om de benodigde motoren en onderdelen te produceren. Ik weet niet of het materiaal exact gelijk is als het eigen Renault team.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:33 schreef Justevo het volgende:
[..]
Zou ie dat zeggen omdat er blijkbaar flinke updates aankomen in Barcelona, aldus het laatste nieuws, dat hij nu ineens een bepaalde machtspositie verwacht? Lijkt me dat RBR wel wat langer mag wachten gezien de problemen vorig jaar.
of Renault gaat aan Sauber leverenquote:Op maandag 7 mei 2018 13:33 schreef Justevo het volgende:
[..]
Zou ie dat zeggen omdat er blijkbaar flinke updates aankomen in Barcelona, aldus het laatste nieuws, dat hij nu ineens een bepaalde machtspositie verwacht? Lijkt me dat RBR wel wat langer mag wachten gezien de problemen vorig jaar.
Er komen updates voor de motor ism BP castrol. Laat Red Bull hier nu niets aan hebben omdat ze een samenwerking met Exxon mobil hebbenquote:Op maandag 7 mei 2018 13:33 schreef Justevo het volgende:
[..]
Zou ie dat zeggen omdat er blijkbaar flinke updates aankomen in Barcelona, aldus het laatste nieuws, dat hij nu ineens een bepaalde machtspositie verwacht? Lijkt me dat RBR wel wat langer mag wachten gezien de problemen vorig jaar.
Red Bull mag dat wel, maar Renault niet. Renault moet 15 mei bij de FIA aangeven aan wie ze gaan leveren. Dus willen ze voor die datum weten of Red Bull volgend jaar nog van hun diensten gebruik wil maken.quote:Op maandag 7 mei 2018 13:33 schreef Justevo het volgende:
[..]
Zou ie dat zeggen omdat er blijkbaar flinke updates aankomen in Barcelona, aldus het laatste nieuws, dat hij nu ineens een bepaalde machtspositie verwacht? Lijkt me dat RBR wel wat langer mag wachten gezien de problemen vorig jaar.
Vanochtend even langs de RBR factory geweest, maar weinig te beleven vanwege bank holiday ofzoiets. Wel zag ik 4 gasten lopen met 2 achtervleugels in hoezen verwikkeld.. En ze waren niet blij toen ik foto's wilde nemen, bestgeheimzinnig als ze toch al in hoezen zitten..quote:Op maandag 7 mei 2018 14:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Er komen updates voor de motor ism BP castrol. Laat Red Bull hier nu niets aan hebben omdat ze een samenwerking met Exxon mobil hebben
Als gridgirl verkleed gaanquote:Op maandag 7 mei 2018 14:41 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Vanochtend even langs de RBR factory geweest, maar weinig te beleven vanwege bank holiday ofzoiets. Wel zag ik 4 gasten lopen met 2 achtervleugels in hoezen verwikkeld.. En ze waren niet blij toen ik foto's wilde nemen, bestgeheimzinnig als ze toch al in hoezen zitten..
Morgen nog een keer langs, dan kijken voor een leuke pinbadge op mijn tas
Te vroeg, te laat,quote:
Het is al 19 uur raceweek.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
Te vroeg, te laat,
't is ook nooit goed
Ik had een extra dagje nodig om de drank van Bevrijdingsdag te bevrijden. Doe vanavond wel maken
EN DE BEIDE MERCEDESSEN TETSEN ERAF!!!!quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die kunnen niet ge-embed worden omdat FOM muh Liberty.quote:Op maandag 7 mei 2018 19:14 schreef JayHovah het volgende:
Ideetje om de GP Highlights van vorig jaar standaard in de OP te zetten?
Ik krijg er nog steeds een stijfje vanquote:
Heerlijk iddquote:Op maandag 7 mei 2018 20:51 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik krijg er nog steeds een stijfje van
Huh? Waaruit nog meer dan?quote:
De auto van Maxquote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:19 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Huh? Waaruit nog meer dan?
Duh! Vergeten.quote:
20% kans is erg klein. Ik zou zelf geen paraplu meenemen met die voorspelling.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 08:29 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
Regengenot
https://weather.com/nl-NL/weer/weekend/l/SPXX0234:1:SP
twitter:tedkravitz twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 08:50:49 Can’t blame Williams for trying to overturn Sirotkin’s grid penalty for Spain. New evidence will include his testimony. Trying to get Alonso a penalty might not work & unfortunate typo of Bianchi’s retired no.17 https://t.co/k0fuM6GwwQ reageer retweet
Je kan niet ontkennen dat Renault het momenteel als team niet heel slecht doet. Ze zijn nu nog aan het opbouwen maar uiteindelijk willen ze naar een WK auto toe werken.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 09:59 schreef ShaoliN het volgende:
https://www.nu.nl/formule(...)volgend-seizoen.html
Dat kan toch niet serieus zijn. Ricciardo kent onze sterke en zwakke punten. Nee hij kent alleen maar zwakke punten. Als hij niet zo’n franse pruttelmolen achterin had reed hij om het kampioenschap. (Als zn teamgenoot hem er niet afkegelt)
Het sterke punt van de Renault is imo het chassis. En daar is Red Bull in alle opzichten superieur. De performance upgrade van de motor wordt nu al enkele jaren beloofd. Eerst zien dan geloven.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat Renault het momenteel als team niet heel slecht doet. Ze zijn nu nog aan het opbouwen maar uiteindelijk willen ze naar een WK auto toe werken.
Lewis heeft ooit ook zo'n soort gok genomen met Mercedes, kijk waar die nu staat.
Mercedes is 3 jaar lang opgebouwd door der Meister. Dat hier een veelbelovend team achter zat was wel duidelijk. Voor Hamilton reden genoeg om de gok te nemen, een gok die nog briljant heeft uitbetaald ook.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:21 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Je kan niet ontkennen dat Renault het momenteel als team niet heel slecht doet. Ze zijn nu nog aan het opbouwen maar uiteindelijk willen ze naar een WK auto toe werken.
Lewis heeft ooit ook zo'n soort gok genomen met Mercedes, kijk waar die nu staat.
Dit idd.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:23 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het sterke punt van de Renault is imo het chassis. En daar is Red Bull in alle opzichten superieur. De performance upgrade van de motor wordt nu al enkele jaren beloofd. Eerst zien dan geloven.
Zolang Red Bull met Renault motoren gaan rijden blijven die voor Renault. Alleen als Red Bull overstapt naar Honda en dat blijkt tegen te vallen zou Renault voorbij Red Bull kunnen komen. Alleen zie ik ze dan nog niet voorbij Ferrari en Mercedes komen.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:41 schreef bokkepoot het volgende:
Tsja bij Mercedes en Ferrari mag ie 2e viool gaan spelen.
Ik zie Renault met hun huidige tempo nog wel een wk auto produceren. Redbull of Renault zijn zijn beste opties denk ik.
Het tempo vertekkend enigzins. Met een seconde winst ben je ipv het 8ste team zomaar het 4de of 5de team, maar het gat tussen de nr 3 en 4 lijkt alleen maar groter te worden. Renault en mclaren lijken de beste papieren te hebben om de top 3 binnen te dringen maar kijk zelf maar eens hoeveel er nog gewonnen moet worden voordat dat het geval isquote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:41 schreef bokkepoot het volgende:
Tsja bij Mercedes en Ferrari mag ie 2e viool gaan spelen.
Ik zie Renault met hun huidige tempo nog wel een wk auto produceren. Redbull of Renault zijn zijn beste opties denk ik.
quote:
Mag ze niet zonder begeleiding over straat?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
KUT! Zondag is het moederdag. De vrouw had al bedacht tegen het eind van de middag naar haar moeder, en daar blijven eten. Eind van de middag betekent in haar hoofd 15:00.
Niemand neemt het je kwalijk als je zelf rond 17.30 aan komt kakken. En anders maar wel.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
KUT! Zondag is het moederdag. De vrouw had al bedacht tegen het eind van de middag naar haar moeder, en daar blijven eten. Eind van de middag betekent in haar hoofd 15:00.
quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:58 schreef Pleasureman_Gunther het volgende:
[..]
Mag ze niet zonder begeleiding over straat?
Dan verschuif je moederdag toch een paar dagenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:00 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Ik ga mee, is mijn schoonmoeder.
Is toch niet heel gezellig als ik Ziggo Go zit te kijken. We gaan het wel even overleggen natuurlijk
Dat kan je toch wel afwenden. Zeggen dat jouw cadeau aan haar moeder is dat jij niet mee komt. Kwaliteitstijd voor moeder en dochter.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
KUT! Zondag is het moederdag. De vrouw had al bedacht tegen het eind van de middag naar haar moeder, en daar blijven eten. Eind van de middag betekent in haar hoofd 15:00.
Helaas, het cadeau is dat ze binnenkort met z'n 3en (zus er bij) uit eten gaan. En ach, ik mag mijn schoonmoeder ook wel. Ik moet alleen even die 1,5 uur GP er in weten passenquote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dat kan je toch wel afwenden. Zeggen dat jouw cadeau aan haar moeder is dat jij niet mee komt. Kwaliteitstijd voor moeder en dochter.
twitter:NobleF1 twitterde op dinsdag 08-05-2018 om 14:06:44 FIA says no to Williams' call to review Sergey Sirotkin's #SpanishGP grid penalty and other incidents. "The Stewards decide, unanimously, that there is no new significant and relevant element present, which justifies a review of any of the 5 incidents referred to in the request." reageer retweet
Ze hebben geen tv?quote:Op dinsdag 8 mei 2018 13:32 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Helaas, het cadeau is dat ze binnenkort met z'n 3en (zus er bij) uit eten gaan. En ach, ik mag mijn schoonmoeder ook wel. Ik moet alleen even die 1,5 uur GP er in weten passen
.quote:Op dinsdag 8 mei 2018 10:29 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Denk sowieso dat Honda binnenkort de bovenhand krijgt
Goed resultaat op een powertrack. Een klappertje in Australië. Geen afwijkende topsnelheden. Ik zie niet echt dat Honda momenteel achterloopt op de rest.quote:
WILquote:Op maandag 7 mei 2018 08:40 schreef spectrumanalyser het volgende:
Renault wilt 15 mei weten of Red Bull wilt doorgaan met Renault motoren. In een interview gaf Christian Horner aan dat het team pas veel later een beslissing wilt nemen. Interessant.
https://www.autoblog.nl/n(...)schroeven-aan-109209
Inmiddels datum al opgeschoven tot eind mei.quote:
Ik dacht dat de teams die 15/05/2018 deadline krijgen van de FOM.quote:
Nee denk het niet, Honda wilt 2 teams en daardoor kunnen ze ook beter ontwikkelen (daarom denk ik dat Renault RBR niet kwijt wilt als team).quote:Op woensdag 9 mei 2018 12:35 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat de teams die 15/05/2018 deadline krijgen van de FOM.
Zou RB overwegen om RB met Honda te laten rijden en TR met Renault motoren?
1 punt dankzij de SC is nu al een goed resultaat ?quote:
4de in Bahrein noem ik wel een goed resultaat.quote:Op woensdag 9 mei 2018 16:15 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
1 punt dankzij de SC is nu al een goed resultaat ?
Tot nu toe een complete outlier. Ook alleen maar omdat beide Bulls uitvielen trouwens.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:21 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
4de in Bahrein noem ik wel een goed resultaat.
Bahrain: veel rechte stukken, met een paar simpele bochten ertussen. Zonder goede motor ben je hier nergens.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:22 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tot nu toe een complete outlier. Ook trouwens alleen maar omdat beide Bulls uitvielen trouwens.
Eh, nee. Bahrein is geen power circuit. Integendeel juist, het aantal snelle bochten vereist een medium/hoge downforce setup.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:25 schreef Fer het volgende:
[..]
Bahrain: veel rechte stukken, met een paar simpele bochten ertussen. Zonder goede motor ben je hier nergens.
die moederdag gaat echt niet volledig in get teken staan van jouw afwezigheid hoorquote:Op dinsdag 8 mei 2018 12:18 schreef wolfjeamadeus het volgende:
KUT! Zondag is het moederdag. De vrouw had al bedacht tegen het eind van de middag naar haar moeder, en daar blijven eten. Eind van de middag betekent in haar hoofd 15:00.
Als je vrouw sport totaal niet interessant vindt, merk je dat wel. En dat heb ik er niet voor over. Dan maar niet livequote:Op woensdag 9 mei 2018 17:40 schreef Geralt het volgende:
[..]
die moederdag gaat echt niet volledig in get teken staan van jouw afwezigheid hoor
laffe hendrikquote:Op woensdag 9 mei 2018 18:40 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Als je vrouw sport totaal niet interessant vindt, merk je dat wel. En dat heb ik er niet voor over. Dan maar niet live
quote:Robert Kubica will take part in a grand prix weekend for the first time since 2010 on Friday after being confirmed to drive the Williams in Practice One at the Spanish GP.
The Pole was named Williams' reserve and development driver in January and will take the place of Sergey Sirotkin in the opening session at the Circuit de Catalunya.
Kubica last drove at a grand prix at the 2010 season-ending Abu Dhabi GP, three months before suffering career-changing injuries in a horrific rally crash in February 2011.
"We have Robert Kubica taking part in FP1 in place of Sergey; his first of three FP1 appearances this season," Williams chief technical officer Paddy Lowe said.
"We have a busy Friday programme and it will be interesting to get Robert's feedback on the car."
Lowe added that Williams are bringing a "reasonably significant upgrade" to their FW41 to Barcelona, the team having endured a difficult start to the 2018 season which has left them bottom of the Constructors' Championship with just four points after the opening four races.
Kubica: My best rehab is driving
Kubica last drove the FW41 at the second pre-season test at the Circuit de Catalunya, and he has also been confirmed to drive on day two of the first in-season test of 2018 which will take place in Barcelona next week.
Kubica's comeback story so far
Kubica was tipped as a future world champion during his first stint in F1 in which he claimed 12 podium finishes and won the 2008 Canadian GP.
But a one-off participation in the 2011 Ronde di Andora rally dramatically changed the course of his career as he crashed into a church wall and suffered extensive damage to his right hand, arm and leg. He underwent several hours of surgery and suffered a partial amputation of his forearm.
After slowly reintegrating himself into motorsport, Kubica started his F1 comeback trail with two test drives at Renault halfway through 2017.
While he missed out on the Renault seat, Kubica was handed a lifeline by Williams as they looked to replace Felipe Massa, with the 33-year-old first driving the 2014 car before earning an official test outing in Abu Dhabi.
Though Williams selected Sirotkin to be Lance Stroll's team-mate for 2018, Kubica was named their third driver, securing him his first full-time role in F1 since his rally accident.
Leuk zo'n weerapp, maar je hebt er in dit geval weinig aan.quote:Op donderdag 10 mei 2018 00:24 schreef Justevo het volgende:
Mijn weerapp zegt zaterdag en zondag reg0n
Wat is precies jouw definitie van 'verzonnen'? Als van iets de origine terug is te voeren tot de Griekse oudheid, is het dan ook 'verzonnen'?quote:
Griekse oudheid. Dus net zo echt en niet verzonnen als alle Griekse goden?quote:Op donderdag 10 mei 2018 09:11 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat is precies jouw definitie van 'verzonnen'? Als van iets de origine terug is te voeren tot de Griekse oudheid, is het dan ook 'verzonnen'?
En extra vleugels aan de Halo?quote:
De BMW F1.08 vond ik wel sexy.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:24 schreef zoem het volgende:
Ja dat ook. Ik ben benieuwd of andere teams volgen. Ik vind het geen smoel. Doet me denken aan de BMW F1.08 met al die vleugeltjes.
Jup.. ge-embed op Fok! is alles van imgur weer stuk.quote:
SPOILER: OP met put.re als host ipv imgurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 57% gewijzigd door #ANONIEM op 10-05-2018 11:07:27 ]
Ik heb het even gefixed; geen dankquote:
OP zou gewoon weer moeten werken nu. Zoemgod heeft mijn update erin gedrukt, die gebruikt geen imgur maar putre.quote:
Nee, werkt hier nog steeds niet.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:19 schreef CrashO het volgende:
[..]
OP zou gewoon weer moeten werken nu. Zoemgod heeft mijn update erin gedrukt, die gebruikt geen imgur maar putre.
Daarna kwamen ze met die lelijke sneeuwschuivers voor de wielen en fragiele stukjes vloer achter de sidepods.quote:Op donderdag 10 mei 2018 10:38 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
De BMW F1.08 vond ik wel sexy.
[ afbeelding ]
"
Gewoon via dropbox. Het moment dat je plaatjes overschrijft is ook de OP meteen veranderdquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Test imgur:
[ afbeelding ]
Test put.re:
[ afbeelding ]
Test eigen host:
[ afbeelding ]
Wat werkt hier van voor je?
Ik mis in dit beeld eigenlijk nog de voorraampjes en de ruitenwissertjesquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:40 schreef zoem het volgende:
Een scherper plaatje van de Ferrari halo:
[ afbeelding ]
En dit valt binnen de regels? Zijn er überhaupt regels omtrent dit soort fratsen of had de FIA dit nou echt niet kunnen bedenken? Of is dit weer de zoveelste loophole die men gevonden heeft?quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:40 schreef zoem het volgende:
Een scherper plaatje van de Ferrari halo:
[ afbeelding ]
Dropbox gaat niet werken. Die gooit een ban op je dropbox account bij een x aantal hits. En aangezien de live topics de OP ook krijgen gok ik dat binnen een uurtje dan de account op slot zit wegens overschrijding van de fupquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gewoon via dropbox. Het moment dat je plaatjes overschrijft is ook de OP meteen veranderd
Ja, dit valt binnen de regels. De FIA heeft onlangs verklaard dat de spiegels aan de halo vast mogen zittenquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:42 schreef Geralt het volgende:
[..]
En dit valt binnen de regels? Zijn er überhaupt regels omtrent dit soort fratsen of had de FIA dit nou echt niet kunnen bedenken? Of is dit weer de zoveelste loophole die men gevonden heeft?
Mede omdat het zicht op de spiegels door de Halo minder was geworden. Teams zijn toen met dat verzoek gekomen op ze erop te mogen plaatsen.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, dit valt binnen de regels. De FIA heeft onlangs verklaard dat de spiegels aan de halo vast mogen zitten
Ik heb 40¤ betaald voor de VPS die mijn stream verspreidt. Dat is alleen maar één jaar geldig en 100% zeker meer dan ik nodig heb. Daar kan ik ook wel gaan hosten eventueel.quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:42 schreef CrashO het volgende:
[..]
Dropbox gaat niet werken. Die gooit een ban op je dropbox account bij een x aantal hits. En aangezien de live topics de OP ook krijgen gok ik dat binnen een uurtje dan de account op slot zit wegens overschrijding van de fup
En het is/was een bewuste keuze om de images steeds opnieuw te uploaden. Zo blijven de oude ops ook bewaard en staat er in een baku thread niet ineens een Monaco header boven Misschien voortaan dan maar alles op mijn eigen host gooien, dat constante geneuzel met die gratis hosts wordt ik ook kriegelig van
Hello world werktquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Test imgur:
[ afbeelding ]
Test put.re:
[ afbeelding ]
Test eigen host:
[ afbeelding ]
Wat werkt hier van voor je?
De onderste 2 (put.re en eigen host).quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:33 schreef CrashO het volgende:
[..]
Test imgur:
[ afbeelding ]
Test put.re:
[ afbeelding ]
Test eigen host:
[ afbeelding ]
Wat werkt hier van voor je?
toch gelukt om dat onding nog lelijker te makenquote:Op donderdag 10 mei 2018 11:40 schreef zoem het volgende:
Een scherper plaatje van de Ferrari halo:
[ afbeelding ]
Beetje A1GP vibe.quote:Op donderdag 10 mei 2018 15:54 schreef Asschen_sukar het volgende:
https://racingnews365.nl/(...)se-voor-de-formule-1
Ben benieuwd wat daar uit gaat komen. Zou wel briljant zijn als dit populairder wordt dan de f1.
Al zal het wel met een sisser aflopen.
A1GPquote:Op donderdag 10 mei 2018 16:19 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Beetje A1GP vibe.
Kan wel wat worden, maar denk dat het erg moeilijk is.
F1 is populair, en heeft ook veel heritage. Dat lijkt mij lastig tegen op te boksen.
spiegels okee, maar ben ook benieuwd wat ze van die grote vinnen vinden erboven...quote:Op donderdag 10 mei 2018 11:43 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ja, dit valt binnen de regels. De FIA heeft onlangs verklaard dat de spiegels aan de halo vast mogen zitten
De vleugel op de Halo van Hartley vloog eraf toch? Krijgen ze voor zoiets ook nog een boete? Dat kan zo het publiek in vliegen met alle gevolgen vandien..quote:Op donderdag 10 mei 2018 16:59 schreef Ener-G het volgende:
[..]
spiegels okee, maar ben ook benieuwd wat ze van die grote vinnen vinden erboven...
https://www.formula1.com/en/subscribe-to-f1-tv-access.htmlquote:f1We are very excited to announce that F1 TV is now live! Live every lap, race through history and get closer to the action than ever before! Link in bio for more details
Ben benieuwd of het met een VPN te kijken is, of dat ze net zo snel blokkeren als Netflix en Amazonquote:
De tering...quote:
Het tweede.quote:Op donderdag 10 mei 2018 20:10 schreef Asschen_sukar het volgende:
[..]
Ben benieuwd of het met een VPN te kijken is, of dat ze net zo snel blokkeren als Netflix en Amazon
Dat is niet waar. De Renaults waren sneller omdat ze de banden beter op temperatuur konden krijgen (ultrasoft vs supersoft). Verstappen gebruikte zijn ERS om te verdedigen tegen Sainz.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 12:45 schreef Peterselieman het volgende:
Het ging bij RB eigenlijk al mis toen Max in de beginfase een inhaalactie op Ric deed. Ze hadden hierna iets te veel van hun ERS verbruikt, waardoor ze achter de Renaults terecht kwamen en 20 seconden inleverden.
quote:Red Bull boss Christian Horner has laid into the 2019 F1 regulations tweaks and criticises the sport for “shooting itself in the foot”
Red Bull boss Christian Horner has laid into the 2019 Formula 1 regulations changes which were passed during the build-up to the Spanish Grand Prix and criticises the sport for “shooting itself in the foot”.
Horner has been the first high-profile figure to publicly slam the 2019 rule tweaks which will see simpler front wings and front brake ducts plus wider and larger rear wings with the goal of making F1 cars easier to follow closely and therefore provide more overtaking opportunities.
The Red Bull chief feels the regulation alterations have been a rushed decision based off plans afoot for the 2021 rules shake-up and feels the changes “completely conflict” with the current F1 cars. Horner also says teams will take the burden of the tweaks by having to spend “millions and millions” to redevelop next year’s concepts.
“Sometimes this sport has the ability to shoot itself in the foot,” Horner told Sky Sports F1. “The work that has been done for 2021 is all good stuff the problem is a snapshot of that has been taken and hasn’t been fully analysed and there are no proven conclusions from it.
“It has then been rushed into a set of regulations that completely conflict with existing regulations so they are now scrapping around trying to sort that out this weekend. It completely changes the philosophy of the car because the front wing will be wider and different.
“The point that the air meets the air is the front wing and that then changes everything behind it: the suspension, the bodywork, absolutely every single component. We talk about costs and being responsible but what has just been introduced is a completely new concept which will cost millions and millions of pounds.
“It was rushed after Melbourne because there was not a lot of overtaking, when has there ever been a lot of overtaking in Melbourne, and then we’ve had three great races since then.”
Horner feels alterations to circuits should have become the area of focus to improve racing having felt the past three races in Bahrain, China and Azerbaijan have all producing exciting action after the initial fears from Australia.
“Shouldn’t we be looking at the tracks and the tyre compounds and how they influence races rather than burdening the teams with what will be hundreds of millions in costs,” he said. “If you look at the nature of the circuits, long straights with big stops and hairpins like China, Baku and Bahrain they were all good races. Those types of circuits always produce good races.
“This will probably be a boring race on Sunday [in Spain] because this track even with the slowest corner into the hairpin is still pretty quick and you’ve got a fast corner going into it.
“I find it frustrating that decisions are made on zero evidence or zero conclusions on theories and the burden of costs are passed on to the teams. Is it going to guarantee closer racing, and cars following closer next year, probably not.”
The 2019 rule changes were voted through by the F1 Commission last week which is believed to have split opinions but any proposals require a majority decision rather than unanimous backing.
Als de Bulls niet eerst met elkaar geclasht hadden denk ik dat ze misschien buiten schootsafstand van de Renaults waren gebleven. Dat ze de ERS leeggetrokken hebben hielp niet mee om goed in de race te komen. Nadat ze achter de Renaults waren gekomen waren zowel Max als Dani RIC hierover bezig op de boordradio. Het duurt een aantal ronden tot het systeem dan weer hersteld is. Beetje het idee van Hamilton in Maleisië, waardoor Max hem makkelijk kon passeren.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 16:00 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat is niet waar. De Renaults waren sneller omdat ze de banden beter op temperatuur konden krijgen (ultrasoft vs supersoft). Verstappen gebruikte zijn ERS om te verdedigen tegen Sainz.
De Bulls clashten pas met elkaar toen de Renaults er al voorbij waren.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:33 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als de Bulls niet eerst met elkaar geclasht hadden denk ik dat ze misschien buiten schootsafstand van de Renaults waren gebleven. Dat ze de ERS leeggetrokken hebben hielp niet mee om goed in de race te komen. Nadat ze achter de Renaults waren gekomen waren zowel Max als Dani RIC hierover bezig op de boordradio. Het duurt een aantal ronden tot het systeem dan weer hersteld is. Beetje het idee van Hamilton in Maleisië, waardoor Max hem makkelijk kon passeren.
Max haalde Dani Ric direct na de herstart in ronde 6 in. Hierdoor verloren ze veel momentum en passeerde Sainz beiden. Ze verloren dat rondje zeker twee seconden op voorligger Bottas.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:36 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Bulls clashten pas met elkaar toen de Renaults er al voorbij waren.
Dit is onzin. De inhaalactie was in bocht 2 en ze verloren nul tijd daardoor. Nogmaals, ze reden op de supersofts en het duurde even voordat die op temperatuur waren. De Renaults reden up ultrasofts en konden alleen daardoor inhalen. Verstappen verloor energie door te vechten tegen Sainz.quote:Op vrijdag 11 mei 2018 17:46 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Max haalde Dani Ric direct na de herstart in ronde 6 in. Hierdoor verloren ze veel momentum
Die wil ik eerdaags gaan kijken. Was op zoek naar die van Senna maar kan 'm nergens meer terug kijken voor zover ik nu heb kunnen vindenquote:Op zaterdag 12 mei 2018 19:36 schreef maniack28 het volgende:
Die docu over Williams op Netflix is echt heel goed. Nooit in Frank verdiept maar wat een man zeg..
Hij was er nog ookquote:Op zaterdag 12 mei 2018 22:34 schreef ondeugend het volgende:
https://twitter.com/alo_oficial/status/995343161097707520?s=19
Alonso sommeert F1 het juichende jochie morgen naar de paddock haalt.
Goed voor elkaar, een vriend van mij is vorig jaar uitgenodigd door een zakenrelatie om daar bij Hotel de Paris champagne weg te tikken, was ook niet verkeerd aan de foto’s te zienquote:Op zondag 13 mei 2018 23:04 schreef Kreator het volgende:
Nog anderhalve week. Dan vertrek ik samen met mijn maat in zijn splinternieuwe Renault Alpine naar Monaco.
Hebben een mooie route uitgezocht, airbnb op tien minuten wandelen van het circuit en zitten aan de buitenkant bij het zwembad.
Kan. Niet. Wachten.
Gaaf man!quote:Op zondag 13 mei 2018 23:04 schreef Kreator het volgende:
Nog anderhalve week. Dan vertrek ik samen met mijn maat in zijn splinternieuwe Renault Alpine naar Monaco.
Hebben een mooie route uitgezocht, airbnb op tien minuten wandelen van het circuit en zitten aan de buitenkant bij het zwembad.
Kan. Niet. Wachten.
Klopt niet helemaal wat je zegt. Circuits als Bahrein en Barcelona zijn zeker wel powercircuits, juist de hoge snelheidsbochten waar met veel downforce gereden wordt, vereisen een beresterke powerunit, omdat de motor moet vechten tegen de gigantische downforce die de auto tegenhoudt en op het circuit drukt. De motor moet dat gevecht winnen om zo snel mogelijk zo’n bocht door te kunnen.quote:Op woensdag 9 mei 2018 17:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Eh, nee. Bahrein is geen power circuit. Integendeel juist, het aantal snelle bochten vereist een medium/hoge downforce setup.
Baku is een power circuit. Alleen maar langzame bochten en een enorm recht stuk. Waar was TR? Helemaal achteraan.
Bovendien snapt TR zelf ook helemaal niet hoe het nou kwam dat men in Bahrain genoeg snelheid had om die 4e plaats te behouden na de start.
Thanks... ik was bijna vergeten dat ik dit jaar niet op wintersport ben geweestquote:
When lambo??quote:Op zondag 13 mei 2018 23:04 schreef Kreator het volgende:
Nog anderhalve week. Dan vertrek ik samen met mijn maat in zijn splinternieuwe Renault Alpine naar Monaco.
Hebben een mooie route uitgezocht, airbnb op tien minuten wandelen van het circuit en zitten aan de buitenkant bij het zwembad.
Kan. Niet. Wachten.
En 's nachts rondjes rijden tussen de dure wagens:quote:Op zondag 13 mei 2018 23:04 schreef Kreator het volgende:
Nog anderhalve week. Dan vertrek ik samen met mijn maat in zijn splinternieuwe Renault Alpine naar Monaco.
Hebben een mooie route uitgezocht, airbnb op tien minuten wandelen van het circuit en zitten aan de buitenkant bij het zwembad.
Kan. Niet. Wachten.
Ligt er maar net aan hoeveel downforce ze moeten opofferen om die topsnelheid te halen. Haal alle aero onderdelen weg en je kunt zelfs met een gedowngrade Honda een topsnelheid rijden. Je krijgt je kar dan alleen geen bocht meer door.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:41 schreef chiren het volgende:
Volgens mij heeft de Torro Rosso al een paar keer bovenaan gestaan in de speedtrap lijstjes van topsnelheid op een circuit in een weekend. Met de motor/het vermogen zit het wel redelijk snor dit seizoen.
Wij hebben ook een supercar. Min of meer. Maar dan goedkoop. En uit frankrijk. .quote:Op maandag 14 mei 2018 09:59 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
En 's nachts rondjes rijden tussen de dure wagens:
Clio Williams.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ook een supercar. Min of meer. Maar dan goedkoop. En uit frankrijk. .
Hij is nieuw, dus er bestaat een kans dat hij de trip zonder problemen overleefd.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wij hebben ook een supercar. Min of meer. Maar dan goedkoop. En uit frankrijk. .
Gewoon een apart topic johquote:Op maandag 14 mei 2018 10:12 schreef Geralt het volgende:
Ow vergeet niet om foto's te schieten voor in dit topic
Is goed. Zal wel een paar foto's maken vd auto en de trip.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:12 schreef Geralt het volgende:
Ow vergeet niet om foto's te schieten voor in dit topic
mijn Japans is niet zo goed maar geloof je meteenquote:Op maandag 14 mei 2018 10:55 schreef SnowOokami het volgende:
Lijkt erop dat Renault toch akkoord gaat met de keuze na de Canadese GP:
https://headlines.yahoo.co.jp/hl?a=20180514-00368992-rcg-moto
En dat Honda ook wat meer tijd heeft om te kijken of ze de samenwerking van RBR wel aan kunnen.
Volgens mij was al bekend dat ze nog maar een pk of 20 achter de Renault aanlopen.quote:Op maandag 14 mei 2018 10:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan hoeveel downforce ze moeten opofferen om die topsnelheid te halen. Haal alle aero onderdelen weg en je kunt zelfs met een gedowngrade Honda een topsnelheid rijden. Je krijgt je kar dan alleen geen bocht meer door.
Die ze er in Canada dus bij krijgen.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:02 schreef chiren het volgende:
[..]
Volgens mij was al bekend dat ze nog maar een pk of 20 achter de Renault aanlopen.
Renault wel maar Honda ook?quote:Op maandag 14 mei 2018 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ze er in Canada dus bij krijgen.
Volgens mij liep Honda zo'n 15pk achter op Renault.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:27 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Die ze er in Canada dus bij krijgen.
maar de benchmark is Mercedes, hoeveel liggen ze daar nog op achter?quote:Op maandag 14 mei 2018 11:31 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Volgens mij liep Honda zo'n 15pk achter op Renault.
Honda krijgt 28pk erbij in Canada en Renault zou 15pk erbij krijgen, dan zit er nog maar 2pk verschil in (die is redelijk te verwaarlozen) maar Honda heeft al een parteh mode, Renault niet.
Enige open vragen zijn... Kan Honda er voor 2019 nog (veel) meer uitpersen? En wat zijn de plannen van Renault.
En kan de ligging van de Honda motor voordeel opleveren tov. de ligging van de Renault motor.
Ik weet evenveel als jij Maar ik gok maximaal 50pk.quote:Op maandag 14 mei 2018 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
maar de benchmark is Mercedes, hoeveel liggen ze daar nog op achter?
Gedeeltelijk waar, maar op Barcelona met zo veel medium snelheid bochten is aero veel belangrijker. Een sterke motor is belangrijker op circuits met langzame bochten en lange rechte stukken. De Red Bull heeft prima aero en mechanische grip, dat is de reden dat men er hier redelijk dicht bij zat. Dichterbij dan in Baku, waar een sterke motor veel meer invloed heeft.quote:Op maandag 14 mei 2018 00:41 schreef chiren het volgende:
[..]
Klopt niet helemaal wat je zegt. Circuits als Bahrein en Barcelona zijn zeker wel powercircuits, juist de hoge snelheidsbochten waar met veel downforce gereden wordt, vereisen een beresterke powerunit, omdat de motor moet vechten tegen de gigantische downforce die de auto tegenhoudt en op het circuit drukt. De motor moet dat gevecht winnen om zo snel mogelijk zo’n bocht door te kunnen.
Nou ja niet dus. Honda komt simpelweg power te kort. Dat is al zo sinds 2015. Ze zijn dichterbij gekomen maar de Honda is nog steeds de zwakste motor in het veld. Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.quote:Volgens mij heeft de Torro Rosso al een paar keer bovenaan gestaan in de speedtrap lijstjes van topsnelheid op een circuit in een weekend. Met de motor/het vermogen zit het wel redelijk snor dit seizoen.
McLaren heeft in 5 races al meer punten dan vorig jaar in het hele jaar. Dat is niet een klein stapje beter. Dat is duidelijk beter.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.
Dat klopt, maar enigszins geflatteerd. Ze zijn iets sneller op de baan, daar hadden we het over. En ook betrouwbaarder.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:50 schreef Wombcat het volgende:
[..]
McLaren heeft in 5 races al meer punten dan vorig jaar in het hele jaar. Dat is niet een klein stapje beter. Dat is duidelijk beter.
Ze zijn wel sneller met Renault. Niet veel, maar toch iets.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:52 schreef Fer het volgende:
Gasley ging best goed tot hij een stokbrood tegenkwam, die een donut aan het oefenen was.
McLaren is niet sneller met Renault, ze ontploffen alleen minder vaak.
In Baku zat Red Bull er in de kwalificatie beter bij dan in Catalunya. Door het nieuwe asfalt was het veel meer een engine circuit omdat een aantal bochten ineens makkelijk volgas zijn.quote:Op maandag 14 mei 2018 21:28 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Gedeeltelijk waar, maar op Barcelona met zo veel medium snelheid bochten is aero veel belangrijker. Een sterke motor is belangrijker op circuits met langzame bochten en lange rechte stukken. De Red Bull heeft prima aero en mechanische grip, dat is de reden dat men er hier redelijk dicht bij zat. Dichterbij dan in Baku, waar een sterke motor veel meer invloed heeft.
Overigens heeft dit allemaal niet zo heel veel invloed, Toro Rosso was alleen relatief goed in Bahrein ten opzichte van hun concurrenten en ze weten zelf niet eens waarom. De rest van de races doen ze mee in het achterveld, met Baku als dieptepunt. Omdat men dus minder motorvermogen heeft. In Monaco maakt het allemaal weer niets uit trouwens, dat circuit is zo langzaam dat vermogen nauwelijks invloed heeft.
[..]
Nou ja niet dus. Honda komt simpelweg power te kort. Dat is al zo sinds 2015. Ze zijn dichterbij gekomen maar de Honda is nog steeds de zwakste motor in het veld. Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.
Over topsnelheid kun je het beter al helemaal niet hebben, in Baku waren beide Toro Rossos onderaan te vinden op de speed traps.
In de race niet.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:18 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
In Baku zat Red Bull er in de kwalificatie beter bij dan in Catalunya.
Nee omdat ze de banden niet op temperatuur kregen, toen ze dat wel voor elkaar hadden kon Max Hamilton bijvoorbeeld makkelijk volgen op oudere banden. En in de kwalificatie is het motorverschil door de Q3 modes van Ferrari en Mercedes groter dan in de race en toch zaten ze er in Baku iets beter bij, Catalunya is net zo goed een engine circuit geworden.quote:
Tot Hamilton de banden op temperatuur kreeg en gewoon keihard wegreed.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:26 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee omdat ze de banden niet op temperatuur kregen, toen ze dat wel voor elkaar hadden kon Max Hamilton bijvoorbeeld makkelijk volgen op oudere banden.
Dat viel wel mee, het was meer dat Ricciardo toen weer kon aanvallen bij Max waardoor ze veel tijd verloren. Aan de kwalificatie kun je sowieso beter het verschil zien omdat iedereen dan vrij baan heeft en al het beschikbare vermogen gebruikt.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tot Hamilton de banden op temperatuur kreeg en gewoon keihard wegreed.
Verbruik van de Honda is idd hoger en in de kwalificatie is het verschil tussen Honda en Renault niet zo groot.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:32 schreef Fer het volgende:
Misschien dat de Renault in de race iets zuiniger is dan Honda. Vorig jaar was het toch veel lift and coast voor Alonso, dit jaar kan hij de hele race trappen lijkt het. Op zaterdag zie ik nog niks van het team met “het beste chassis” McLaren.
Nee hoor, Hamilton ging gewoon veel sneller rijden. Beide Red Bulls stonden ook onderaan de speed traps in de race.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:31 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Dat viel wel mee, het was meer dat Ricciardo toen weer kon aanvallen bij Max waardoor ze veel tijd verloren. Aan de kwalificatie kun je sowieso beter het verschil zien omdat iedereen dan vrij baan heeft en al het beschikbare vermogen gebruikt.
Nee dat stonden ze niet. Ricciardo stond 6e bij de speedtrap en Max 12e.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:38 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee hoor, Hamilton ging gewoon veel sneller rijden. Beide Red Bulls stonden ook onderaan de speed traps in de race.
Maar bij Red Bull wordt het gebrek aan vermogen voor een groot deel goedgemaakt door goede aero en goede mechanische grip. De verhoudingen ten opzichte van vermogen zijn al een aantal jaar zo:
1 Mercedes
2 Ferrari
3 Renault
4 Honda
Onderlingen verschillen zijn kleiner geworden.
Oeps, ik zat bij Bahrein te kijken .quote:Op maandag 14 mei 2018 22:40 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Nee dat stonden ze niet. Ricciardo stond 6e bij de speedtrap en Max 12e.
Daar stonden ze ook niet onderaan.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:43 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Oeps, ik zat bij Bahrein te kijken .
In de kwalificatie stonden ze wel onderaan.
Ok never mind, ik zit duidelijk niet op te letten. Weer Baku and Bahrein door elkaar gehaald .quote:Op maandag 14 mei 2018 22:46 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Daar stonden ze ook niet onderaan.
[ afbeelding ]
Neemt niet weg dat je sector 3 in Catalunya wel als goede graadmeter kunt nemen van het chassis in de langzame bochten. Sector 1 en 2 zijn ook engine sectoren geworden door het nieuwe asfalt.
Dat is dus ook de grote update van Honda straks. Zwaar verbeterde ontstekingsmethode (cilinderkop/inlaat), minder brandstof verbruik meer vermogen.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:34 schreef M.Melandri het volgende:
[..]
Verbruik van de Honda is idd hoger en in de kwalificatie is het verschil tussen Honda en Renault niet zo groot.
En dat klopt. Bocht 3 en 9 zijn dit jaar beiden vol gas, tenzij je iets verkloot. Max vond hem vorig jaar beter, want dan moest je met je gas spelen, nu is het gewoon klepel omlaag en gaan.quote:Op maandag 14 mei 2018 22:48 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Tenzij bocht 3 en bocht 9 vorig jaar niet vol gas waren en dit jaar wel.
Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.quote:
Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:quote:Nou ja niet dus. Honda komt simpelweg power te kort. Dat is al zo sinds 2015. Ze zijn dichterbij gekomen maar de Honda is nog steeds de zwakste motor in het veld. Zie ook McLaren die het een klein stapje beter doet dan vorig jaar.
Over topsnelheid kun je het beter al helemaal niet hebben, in Baku waren beide Toro Rossos onderaan te vinden op de speed traps.
quote:
twitter:ChrisDuffBeatty twitterde op dinsdag 15-05-2018 om 12:27:05 When the idea you had 2 years ago and presented to @F1/ FOM a year ago suddenly appears on an #F1 car... ? #F1Testing https://t.co/prPD4xgNi8 https://t.co/iaS6SuHN2I reageer retweet
Deze tabel gaat over Bahreinquote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.
Daarmee zeg ik overigens niet dat Baku géén powercircuit is.
[..]
Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:
[ afbeelding ]
De motor is niet meer het probleem voor TR, de Honda is echt zo slecht niet meer. Na Canada (+20pk met mogelijke party mode) zitten ze er zelfs nog dichter bij.
Laagste plaats is 12. De rest is top 10 en dus beter als 50%?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
in Baku stonden ze dan ook zo goed als onderaan.
[ afbeelding ]
Toro Rosso, het ging over de Honda motor.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:44 schreef daNpy het volgende:
[..]
Laagste plaats is 12. De rest is top 10 en dus beter als 50%?
Is dat "zo goed als onderaan"?
Ah excuus ik dacht dat het nog over RBR ging.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Toro Rosso, het ging over de Honda motor.
De FIA mag wel iets aan de consistentie van de topsnelheden doen... ik had namelijk ook ergens een tabelletje gezien (op hun Twitter) waar STR Honda veel hoger stond in Baku.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 15:42 schreef sasquatsch het volgende:
in Baku stonden ze dan ook zo goed als onderaan.
[ afbeelding ]
Dit is gewoon niet waar. Meer kan ik er niet van maken. Powercircuits zijn circuits met lange rechte stukken en langzame bochten. Een circuit als Barcelona is dat simpelweg niet. Heeft niets met zogenaamde natuurkunde te maken. Je kunt nog zo veel pk hebben, als je aero niet in orde is ben je gewoon traag. Kijk maar naar Williams, die teerden jaren lang op het extra vermogen van de Mercedes ten opzichte van de concurrentie maar nu dat gat er bijna niet meer is wordt de belabberde kwaliteit van hun auto echt duidelijk. In vorige jaren kon Williams een beetje meedoen in de top op echte powercircuits zoals Oostenrijk, maar totaal niet op alle andere circuits.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 13:48 schreef chiren het volgende:
[..]
Niet gedeeltelijk waar, dat is simpele natuurkunde Buiten dat zijn Bahrein en Barcelona sinds de invoer van de nieuwe aero regels en bredere banden, powercircuits geworden, vanwege dit natuurkundige feit. Motor speelt hier een grote rol, downforce kan iedereen toevoegen door meer vleugel te zetten, maar dat gaat weer ten koste van motorvermogen en bandenverbruik. Chassis en motorvermogen zijn daarom essentieel op dit soort tracks en daarom worden het powercircuits genoemd.
Hah, ik had ook de nodige moeite met die plaatjes . Maar ja, dit is inderdaad Bahrein, in Baku stonden ze stijf onderaan.quote:Ook niet waar, sterker nog, Verstappen en de rest van de Renaults stonden steevast onderaan op de spreedtraps in Baku, TR hing ergens rond het midden:
[ afbeelding ]
De Honda is nog steeds de slechtste motor in het veld. En beloftes over meer pk hebben we al honderd keer gehoord. De motor is wel het probleem voor TR, vorig jaar met de Renault waren ze sneller en hadden ze op dit punt in het seizoen veel meer punten.quote:De motor is niet meer het probleem voor TR, de Honda is echt zo slecht niet meer. Na Canada (+20pk met mogelijke party mode) zitten ze er zelfs nog dichter bij.
Honda kan zich nu focussen op extra vermogen... eerst moesten ze maar gokken of die prut body van McLaren wel genoeg koeling gaf.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 16:25 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De Honda is nog steeds de slechtste motor in het veld. En beloftes over meer pk hebben we al honderd keer gehoord. De motor is wel het probleem voor TR, vorig jaar met de Renault waren ze sneller en hadden ze op dit punt in het seizoen veel meer punten.
In 2017 ging Honda gewoon achteruit tov 2016.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:53 schreef Fer het volgende:
De stappen die Honda maakt vanaf 2015 zijn enorm, waar de ontwikkeling van Renault soms stagneert, zeker kwa performance. Dus ik weet nog niet zo zeker of Honda de 4e motor is het najaar.
. Tja, alternatieve feiten zullen we maar zeggen. Zoals Wombcat ook al zegt het gaat met horten en stoten. Tot nu toe zijn ze gewoon zowel traag als onbetrouwbaar.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 17:53 schreef Fer het volgende:
De stappen die Honda maakt vanaf 2015 zijn enorm
Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:02 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Honda kan zich nu focussen op extra vermogen... eerst moesten ze maar gokken of die prut body van McLaren wel genoeg koeling gaf.
Die vermogens upgrades van Renault horen we nu ook al 2 jaar aan en ze zitten nu nog steeds met dat ERS systeem uit 2016.
Ben het met Fer eens dat eind 2018 de rollen zijn omgedraaid.
quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, maar misschien moet jij je oogkleppen eens afzetten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:23 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Word je betaald door Honda ofzo om dit soort dingen te zeggen?
De 2017 (en nu 18) motor zijn compleet andere motoren, Honda heeft fouten gemaakt idd maar McLaren heeft even hard meegewerkt aan dat falen.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 18:30 schreef Wombcat het volgende:
[..]
In 2017 ging Honda gewoon achteruit tov 2016.
Ik heb ook meer vertrouwen in Honda op de lange termijn. Zit ook meer geld achter.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 19:42 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Nee, maar misschien moet jij je oogkleppen eens afzetten.
[..]
De 2017 (en nu 18) motor zijn compleet andere motoren, Honda heeft fouten gemaakt idd maar McLaren heeft even hard meegewerkt aan dat falen.
Ja inderdaad. Vandaag ook weer de minste rondes gereden in Barcelona.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
Waar dat vertrouwen in Honda vandaan komt zal voor altijd een raadsel blijven .
De oil cooler van de nieuwe motor lag te dicht op een chassisdeel en raakte beschadigd, daarna hebben ze de oude motor weer erin gelegd.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:14 schreef franklop het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Vandaag ook weer de minste rondes gereden in Barcelona.
Engine stranglers zijn het ook daar in Wokingquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:56 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
De oil cooler van de nieuwe motor lag te dicht op een chassisdeel en raakte beschadigd, daarna hebben ze de oude motor weer erin gelegd.
historie, mentaliteit en cultuurquote:Op dinsdag 15 mei 2018 20:13 schreef Fir3fly het volgende:
Waar dat vertrouwen in Honda vandaan komt zal voor altijd een raadsel blijven . Maar goed, in de tussentijd doet McLaren het alweer een stuk beter.
Is verplaatst naar juni / GP Canada.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef THEFXR het volgende:
vandaag is de laatste dag voor de 2019 motorkeuze
Renault heeft Red Bull Racing al tot 31 mei gegeven en RBR wil pas na de upgrades in Canada beslissen, dus het is nog even afwachten.quote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:14 schreef THEFXR het volgende:
vandaag is de laatste dag voor de 2019 motorkeuze
denk dat ze toch voor honda gaanquote:Op dinsdag 15 mei 2018 22:18 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Renault heeft Red Bull Racing al tot 31 mei gegeven en RBR wil pas na de upgrades in Canada beslissen, dus het is nog even afwachten.
Renault heeft meer historie in de F1 dan Honda. Ook meer succes gehad (meer titels, overwinningen, poles, snelste ronden, punten, podiums). En nog recent overwinningen gehaald. De laatste van Honda is van 2006. De daarvoor laatste van 1992.quote:
blijft een gok maar met Renault gaan ze het ook niet redden tot 2021quote:
Dat verhaal komt van die spaanse krant; las in een ander bericht hierover dat het artikel inmiddels niet meer online zou staan. Ofwel door druk vanuit redbull ofwel omdat het gewoon uit de duim gezogen zou zijn.quote:Op woensdag 16 mei 2018 09:26 schreef Refragmental het volgende:
RIcciardo geeft alsnog de schuld aan Verstappen voor de crash in Baku.
https://www.gpblog.com/nl(...)et-mijn-schuld-.html
Zo zie je maar wat voor gehaaide kerel het is. Zijn glimlach is flinterdun en puur voor de schijn.
Roept tijdens de race in spanje dat zijn pace beter is en eigenlijk daarmee bedoelt dat ie langs max wil, waarop max reageert door van hem weg te rijden, om em vervolgens niet meer in de spiegels te zien de rest van de race.
Ricciardo was waarschijnlijk flink boos dat ie zo ontzettend op z'n plaats is gezet.
RIcciardo is een gezellige gast... zolang alles goed gaat.
Dat zou het mooiste zijn wat je je kunt bedenken ja?quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als in Monaco Ricciardo ontegenzeglijk Max van de baan afrost in een overduidelijke fout waar Max geen enkele blaam treft
Ongelukkige woordkeuzequote:Op woensdag 16 mei 2018 10:02 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat zou het mooiste zijn wat je je kunt bedenken ja?
in Monaco heb ik liever dat Max wint, zou mooi passen in zijn ontwikkelingquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat verhaal komt van die spaanse krant; las in een ander bericht hierover dat het artikel inmiddels niet meer online zou staan. Ofwel door druk vanuit redbull ofwel omdat het gewoon uit de duim gezogen zou zijn.
Hoe dan ook neem het met een korrel zout zou ik zeggen.
Daarmee zeg ik overigens niet dat hij dit niet gezegd zou kunnen hebben, want ik zie hem er best toe in staat.
Mooiste zou zijn als in Monaco Ricciardo ontegenzeglijk Max van de baan afrost in een overduidelijke fout waar Max geen enkele blaam treft
Zie hierboven. Ik ook. Uiteraard. Was een beetje gechargeerd.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:03 schreef Tarado het volgende:
[..]
in Monaco heb ik liever dat Max wint, zou mooi passen in zijn ontwikkeling
Dat klinkt inderdaad heel interessant, van start tot finish dezelfde op kop.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:02 schreef Geralt het volgende:
[..]
Ongelukkige woordkeuze
Mooiste zou zijn als Max de pole haalt en vervolgens de race wint.
En dan nog krijgt Max de schuld.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Mooiste zou zijn als in Monaco Ricciardo ontegenzeglijk Max van de baan afrost in een overduidelijke fout waar Max geen enkele blaam treft
Hij heeft in een interview (met Sky?) ook geïnsinueerd dat het de schuld van Max was. Daar riep hij dat hij verschillende keren de beelden had teruggekeken en het wel duidelijk was wie er schuldig was. Hij zei het niet expliciet maar het was meer dan duidelijk wat hij bedoelde.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:00 schreef Geralt het volgende:
[..]
Dat verhaal komt van die spaanse krant; las in een ander bericht hierover dat het artikel inmiddels niet meer online zou staan. Ofwel door druk vanuit redbull ofwel omdat het gewoon uit de duim gezogen zou zijn.
Hoe dan ook neem het met een korrel zout zou ik zeggen.
Daarmee zeg ik overigens niet dat hij dit niet gezegd zou kunnen hebben, want ik zie hem er best toe in staat.
Mooiste zou zijn als in Monaco Ricciardo ontegenzeglijk Max van de baan afrost in een overduidelijke fout waar Max geen enkele blaam treft
Tis Monaco he; doorgaans geen spannende racequote:Op woensdag 16 mei 2018 10:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat klinkt inderdaad heel interessant, van start tot finish dezelfde op kop.
Daniel is een geniepig ventje. Dat bleek vorig jaar ook al. Gefrustreerd, wat op zich wel begrijpelijk is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:05 schreef Rockefellow het volgende:
[..]
Hij heeft in een interview (met Sky?) ook geïnsinueerd dat het de schuld van Max was. Daar riep hij dat hij verschillende keren de beelden had teruggekeken en het wel duidelijk was wie er schuldig was. Hij zei het niet expliciet maar het was meer dan duidelijk wat hij bedoelde.
Zeker. Eerst Vettel zoek rijden, vervolgens de baas zijn over Kvyat en dan komt die snotneus kijken die heel de F1 op zn kop zet en dan moet ie ineens alle zeilen bijzetten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:10 schreef daNpy het volgende:
Gefrustreerd, wat op zich wel begrijpelijk is.
In bocht 10 in de laatste ronde wanneer Hartley Max moet voorlaten en dat Ricciardo hem vol in beiden zet en dat Gasly de race wint. /epicquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tis Monaco he; doorgaans geen spannende race
En dan de race erop Wehrlein in de 2de Toro Rossoquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:12 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
In bocht 10 in de laatste ronde wanneer Hartley Max moet voorlaten en dat Ricciardo hem vol in beiden zet en dat Gasly de race wint. /epic
wat is er nou geniepig aan, Max zal er precies zo over denken, feit blijft dat Max gewoon sneller is en hij nu moet gaan bedenken waar hij z'n carriere voort gaat zetten, dat is hoe dan ook 2e rijder als het bij een topteam is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:10 schreef daNpy het volgende:
[..]
Daniel is een geniepig ventje. Dat bleek vorig jaar ook al. Gefrustreerd, wat op zich wel begrijpelijk is.
Het mooiste zou zijn als het dat nu wel is.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Tis Monaco he; doorgaans geen spannende race
Of een Lewis moet ineens na dit jaar denken weet je wat, ik kap er mee en ga wat anders doen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat is er nou geniepig aan, Max zal er precies zo over denken, feit blijft dat Max gewoon sneller is en hij nu moet gaan bedenken waar hij z'n carriere voort gaat zetten, dat is hoe dan ook 2e rijder als het bij een topteam is.
hopen op regenquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als het dat nu wel is.
Ok fair enough, 1-0 voor jouquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het mooiste zou zijn als het dat nu wel is.
ik was in Sao Paulo die regenrace en werd ondanks de overkapping toch nat maar dat mocht de pret niet drukken, was superquote:Op woensdag 16 mei 2018 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop op 28 graden en een zonnetje. Er zit geen dak op de tribune.
Ik heb ook wel eens een heel weekend in de stromende regen gezeten op de Nurburgring met 5 graden en dat gaat snel vervelen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:53 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik was in Sao Paulo die regenrace en werd ondanks de overkapping toch nat maar dat mocht de pret niet drukken, was super
Ricciardo is altijd erg sterk in Monaco ik denk niet dat hij daar zomaar zoek gereden wordt door Max.quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:04 schreef Refragmental het volgende:
[..]
En dan nog krijgt Max de schuld.
Mooiste wat ik kan bedenken is dat Max wint en Ric nooit in de buurt komt.
Realistischer maar nog steeds mooi is dat Max voor Ricciardo eindigt ongeacht de positie.
Je wil compleet verbranden?quote:Op woensdag 16 mei 2018 10:34 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik hoop op 28 graden en een zonnetje. Er zit geen dak op de tribune.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb altijd op Lauda willen lijken.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb altijd op Lauda willen lijken.
quote:Op woensdag 16 mei 2018 11:18 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb altijd op Lauda willen lijken.
Waarschijnlijk kun je ESPN wel ontvangen op Cuba toch?quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik zit op Cuba tijdens de GP van Monaco /
Ik heb sterk het vermoeden dat ik niet de kans krijg om die te gaan kijken
Gelukkig bestaat er nog iets wat gebruik maakt van een lange reeks letters en cijfers.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:37 schreef wolfjeamadeus het volgende:
Ik zit op Cuba tijdens de GP van Monaco /
Ik heb sterk het vermoeden dat ik niet de kans krijg om die te gaan kijken
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedtequote:Op woensdag 16 mei 2018 13:40 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Gelukkig bestaat er nog iets wat gebruik maakt van een lange reeks letters en cijfers.
Die Amerikaanse sportzenderquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:38 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kun je ESPN wel ontvangen op Cuba toch?
In een kroeg moet dat toch wel te zien zijn lijkt me die hebben meestal wel alle sportzenders.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedte
[..]
Die Amerikaanse sportzender
Of gewoon een hele slechte kwaliteit code regelen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedte
[..]
Die Amerikaanse sportzender
Die ja die zend tegenwoordig de F1 uit in de VS maar goed... beter dan niks.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedte
[..]
Die Amerikaanse sportzender
Misschien is er de laatste 12 jaar heel wat veranderd, maar kan het me niet herinneren. Daarbij nu niet in de buurt van een grote stadquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:45 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
In een kroeg moet dat toch wel te zien zijn lijkt me die hebben meestal wel alle sportzenders.
Mja, dat zou kunnen, voor de zekerheid zal ik wel even Ace op de tablet zetten.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of gewoon een hele slechte kwaliteit code regelen.
Cuba != VS, verre vanquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:47 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Die ja die zend tegenwoordig de F1 uit in de VS maar goed... beter dan niks.
achquote:
Dat was tot voor kort onmogelijk op Cubaquote:Op woensdag 16 mei 2018 13:43 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Moet je wel internet hebben, met een beetje goede bandbreedte
ESPN zendt de race integraal van Sky F1 zonder reclames uit. Niet zo " " dus, zouden meer landen moeten doen....quote:[..]
Die Amerikaanse sportzender
Sorry, ik had het Amerikaanse gedeelte dik gedrukt moeten maken. Op Cuba heb je niet heel veel Amerikaans. Heck, ik moet zelfs GPS uit zetten op de telefoon schijnt. (die gaat dus echt wel weer aan als we gaan wandelen in een nationaal park)quote:Op woensdag 16 mei 2018 14:51 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
ESPN zendt de race integraal van Sky F1 zonder reclames uit. Niet zo " " dus, zouden meer landen moeten doen....
Wie weet, misschien zijn ze wel zo tof in het hotel. Zou wel cool zijn om in het Spaans Max de GP van Monaco te zien winnen.quote:Op woensdag 16 mei 2018 13:53 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ach
http://tsmsportz.com/f1/tv-channels-broadcasting-formula-1/
Maar op de zender "F1 Latin America" kan je dus F1 kijken op Cuba.
Niet ESPN idd.
Terwijl hij daarvoor eerst Sainz en Alonso eruit heeft gebeuktquote:Op woensdag 16 mei 2018 14:56 schreef wolfjeamadeus het volgende:
[..]
Sorry, ik had het Amerikaanse gedeelte dik gedrukt moeten maken. Op Cuba heb je niet heel veel Amerikaans. Heck, ik moet zelfs GPS uit zetten op de telefoon schijnt. (die gaat dus echt wel weer aan als we gaan wandelen in een nationaal park)
[..]
Wie weet, misschien zijn ze wel zo tof in het hotel. Zou wel cool zijn om in het Spaans Max de GP van Monaco te zien winnen.
Het liefst natuurlijkquote:Op woensdag 16 mei 2018 15:07 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
Terwijl hij daarvoor eerst Sainz en Alonso eruit heeft gebeukt
ik neem dat artikel met een korrelzout.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:14 schreef truthortruth het volgende:
https://www.elconfidencia(...)ri-mercedes_1563734/
Naar ventje die zich verschuilt achter lachen.
Aan de andere kant heeft RIC op Sky ook nogal opzichtig later doorschemeren dat hij vindt dat hem geen blaam treft.quote:Op woensdag 16 mei 2018 15:16 schreef SnowOokami het volgende:
[..]
ik neem dat artikel met een korrelzout.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |