abonnement Unibet Coolblue
pi_178968489
quote:
‘Dader steekpartij was doodkalm, hij leek helemaal niet verward’

De man die gistermiddag bij de Haagse Hogeschool zomaar drie mensen neerstak, maakte geen verwarde indruk. Dat zegt Ali, eigenaar van eetcafé Nova waar de steekpartij begon.

,,De man is geen klant van ons. Hij zat rustig op een gemeentebankje voor de deur, aan het water,” vertelt Ali. ,,Tot hij opstond en een paar meter naar ons toeliep. Daar zat een jonge jongen gewoon wat te drinken en die man begon op hem in te steken. Het was vreselijk. Maar wat zo gek was: hij bleef doodkalm, die dader. Wij hielpen gelijk die jongen want hij bloedde heel erg."

Volgens Ali bleef de man ijzig kalm. ,,Iemand van ons ging er achteraan en riep tegen voorbijgangers: blijf bij hem uit de buurt, blijf bij die man weg! Zodat er niet nog iemand gestoken zou worden. Toch heeft hij nog twee mensen neergestoken. En hij bleef maar kalm, rustig doorlopen. Nee, ik heb hem niks horen roepen of zo. Maar dat ie verward is, wat ik lees, lijkt mij echt niet waar.”

Gevecht
De slachtoffers zijn er volgens de politie slecht aan toe, maar buiten levensgevaar. De slachtoffers lagen op drie plekken rond het water bij de Hogeschool, steeds met zo’n honderd meter ertussen. De dader liep rustig rond het water en werd uiteindelijk door de politie neergeschoten en gearresteerd. Op filmpjes van omstanders lijkt hij Allahu Akbar te roepen. De politie houdt het er vooralsnog op dat de dader een bij hun bekende verwarde man is. Hij was bekend bij hulpverleningsinstanties. De politie onderzoekt ook al zijn uitingen die op camerabeelden zijn vastgelegd.

Een ooggetuige die op straat liep, heel toevallig pal achter de 31-jarige dader, zegt ook dat de steker een kalme indruk maakte. ,,Hij wandelde rustig, met dat mes in z’n linkerhand.” Dat de man nóg twee mensen kon neersteken, kan de getuige wel verklaren. ,,Ik dacht zelf: die heeft z’n gevecht al gehad. Die heeft ruzie gehad in die lounge daar verderop, waar ze druk met dat slachtoffer bezig waren. Wist ik veel dat ie er nog twee ging neersteken. Totdat hij ineens daar bij de Consumentenbond iemand met een fiets aanviel.”

https://www.ad.nl/binnenl(...)et-verward~a2c4a95c/
Geen verwarde man maar een aanslag.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 12:55:48 ]
pi_178968609
Hij was dan ook niet verward.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
pi_178969051
Bewaar die aannames lekker voor de FP ja, kun je lekker tussen het andere domme volk zeuren.
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 6 mei 2018 @ 13:47:07 #64
199566 Dr_g0nz0
Gonzo Journalism
pi_178969173
Dus een niet moslim mag wel verward zijn maar een moslim is meteen een terrorist?
"You Took Too Much Man, You Took Too Much, Too Much."
pi_178970260
Iedereen die het voor die strontzak opneemt in plaats van voor de slachtoffers en de veiligheid in dit land moet a la minute achter zijn toetsenbord verteringen vind ik. :7
  zondag 6 mei 2018 @ 15:12:23 #66
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178970425
Het labeltje terrorist of niet vind ik niet zo interessant. Het is schijnbaar net zoals Tristan, Volkert en Karst Tates. Allemaal eenlingen met een steekje los.
Dit, dus.
pi_178970513
Natuurlijk noemen ze het een verwarde man op de NOS. Is gewoon linkse propaganda beheerst door de globalisten en de EU.

Die komen ook elk journaal met een of ander zielig item over een gemarginaliseerde groep zoals vluchtelingen, Afrikaanse vrouwen of andere bagger.

Gelukkig hebben we ook nog media in Nederland die wel de feiten durft te benoemen.
pi_178971213
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 15:12 schreef Buitendam het volgende:
Het labeltje terrorist of niet vind ik niet zo interessant. Het is schijnbaar net zoals Tristan, Volkert en Karst Tates. Allemaal eenlingen met een steekje los.
Daarom is het labeltje terrorist wel interessant. Eenlingen of ideologisch gedreven met een doel.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_178973422
quote:
31-jarige steker Den Haag is asielzoeker uit Syrië

DEN HAAG - De 31-jarige man die zaterdagmiddag op drie mensen instak op de Leeghwaterkade in Den Haag is een asielzoeker uit Syrië. Hij had een verblijfsvergunning en woonde zeker al een half jaar in Den Haag.

De man ligt momenteel in het ziekenhuis nadat hij gisteren door agenten werd neergeschoten in zijn been. De politie stelt dat de man, die in Den Haag woont, bij haar en de hulpverleningsinstanties bekend staat vanwege verward gedrag.

Ook burgemeester Krikke van Den Haag stelde dat er geen andere signalen dan zijn verwardheid bekend zijn. Een uitvoerig onderzoek is naar de man ingesteld. Zijn woning is gisteren doorzocht en er wordt onderzoek gedaan naar de achtergronden van de verdachte.

https://www.telegraaf.nl/(...)sielzoeker-uit-syrie
Het zoveelste bewijs dat de zogenaamde vluchtelingen die hierheen komen voor opvang en veiligheid allemaal tikkende tijdbommetjes zijn. Eerst hun eigen land naar tering helpen en dat hier dunnetjes over komen doen.
  zondag 6 mei 2018 @ 18:10:38 #70
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178973474
Verklaart wel waarom hij dat mes niet weggooide toen hem dat gezegd werd, die arme man begreep het gewoon niet en werd daarna ook nog eens getaserd ;(
  zondag 6 mei 2018 @ 18:53:07 #71
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_178974309
quote:
13s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:07 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Het zoveelste bewijs dat de zogenaamde vluchtelingen die hierheen komen voor opvang en veiligheid allemaal tikkende tijdbommetjes zijn. Eerst hun eigen land naar tering helpen en dat hier dunnetjes over komen doen.
Allemaal zelfs? Dat is nogal :)
Dit, dus.
pi_178976346
Maar wat gaat er nu gebeuren? Terugsturen mag niet want Syrie, gevangenis mag niet want verward... Hmmm, ik denk dat deze meneer een paar jaartjes op onze kosten in behandeling gaat en daarna een huurwoning + uitkering krijgt aangeboden.

Politie had gewoon iets hoger mogen mikken. Afschieten die lui, wat heb je er aan.

En GroenLinks die teruggekeerde jihadisten ook welkom wil heten :N
pi_178980576
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 07:25 schreef haags_kwartiertje het volgende:

Was natuurlijk gewoon een aanslag maar wij blijven hier in Nederland lekker ontkennen.
Precies en iets zegt mij dat de naam die de Telegraaf nu heeft vrij gegeven,Malek F. (Faroud) natuurlijk weer komende week bij DWDD en Pauw als onfatsoenlijk door de gutmenschen zal worden omschreven omdat hiermee, volgens hun denkwijze,de privacy van de man is geschonden.



Hell... ik verwacht zelfs dat ze de Poiltie verwijten zullen gaan maken dat ze teveel op deze Malek hebben geschoten. (" kijk nou..hij zat gewoon op de grond, gewond.dan schiet je toch niet nog een keer.")

Maar wat ik wel interessanter vind:

Buren: niemand durfde met Malek F. in lift.

Syrische messentrekker Malek F. (Faroud) gooit inboedel uit raam en zorgde dus al eerder voor problemen.

Hoe is het in hemelsnaam mogelijk dat deze Staats gevaarlijke idioot bekend was bij instanties en men dus andermaal faalt hem of zo te beperken in zijn vrijheden dat deze aanslag voorkomen had kunnen worden.

Bedoel waarom hebben we al die door ons de belastingbetaler opgerichte hulpinstanties e.d. voor mensen die problemen kunnen veroorzaken. Zijn ze alleen om zichzelf een baan te verschaffen en niet het eigenlijke doel nl. Mensen die het hard nodig hebben te helpen en te verzorgen zodat ze geen gevaar zijn voor de samenleving?

}:|

En weer 3 onschuldigen getroffen door nalatigheid van Instanties. Wat een bananenrepubliek worden we langzamerhand met al die laksheid. En uiteraard wordt er weer niemand afgerekend voor het leed.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-05-2018 23:33:52 ]
pi_178981281
Blijkbaar schijnt dat getier hier en op andere platforms toch geholpen te hebben, de politie gaat dieper spitten en de media is ook bezig zich schoorvoetend te corrigeren en de optie van een terroristische aanslag open te houden.
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het er naar uit ziet dat de media van het ''verwarde man'' verhaal van de politie zijn uitgegaan en niet zoals eerder aangenomen uit zichzelf.
Neemt niet weg dat de NOS en de andere media nog steeds een politiek correcte rotkliek is natuurlijk. :7
pi_178981681
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 00:31 schreef Werkman het volgende:
Blijkbaar schijnt dat getier hier en op andere platforms toch geholpen te hebben, de politie gaat dieper spitten en de media is ook bezig zich schoorvoetend te corrigeren en de optie van een terroristische aanslag open te houden.
Al moet ik wel eerlijk zeggen dat het er naar uit ziet dat de media van het ''verwarde man'' verhaal van de politie zijn uitgegaan en niet zoals eerder aangenomen uit zichzelf.
Neemt niet weg dat de NOS en de andere media nog steeds een politiek correcte rotkliek is natuurlijk. :7
Het was die domme kut van een burgemeester Krikke die al minuten na het incident de verwarde man theorie de wereld in slingerde terwijl er dus veel meer aan de hand bleek te zijn. Dat is datzelfde mens die haar eigen beroving in de schilderswijk onder de pet hield omdat ze bang was dat het de gemeenteraadsverkiezingen zou beïnvloeden. Echt zorgwekkend dat dit soort incompetente idioten het tot burgemeester kunnen schoppen.
pi_178981991
De NOS is Links dat weet je toch?

Zo proberen ze aanslagen goed te praten en nog veeeel meeeer.

Als je goed leest en kijkt zie je dat de NOS totaal niet geloofwaardig is.

Dat mensen überhaupt nog de NOS volgen...

;)

Wat op het nieuws komt komt ook voorbij op Fok ;)
  maandag 7 mei 2018 @ 03:36:15 #77
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_178982097
Konden ze beter door zijn hoofd schieten.

Dit soort verwarde figuren zijn niet te helpen. Sterker nog ze lachen ons keihard uit dat we in de veronderstelling zijn ze te kunnen helpen.

Maarja na 1 jaar staat de beste man weer buiten de poorten van de gevangenis om het nogmaals te proberen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_178999609


Malek F., die zaterdag drie mensen neerstak, gebruikte drugs en dacht dat hij werd achtervolgd door een geheimzinnige organisatie. Hij zou hebben gezien dat zijn vader verdronk tijdens de vlucht uit Syrië. Dat zeggen bronnen rond de Syrische asielzoeker.

:r :{w

Heerlijk die relativering dan wel zoektocht naar een uitvlucht om de man zijn actie goed te praten.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-05-2018 21:25:02 ]
pi_179000593
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:24 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Malek F., die zaterdag drie mensen neerstak, gebruikte drugs en dacht dat hij werd achtervolgd door een geheimzinnige organisatie. Hij zou hebben gezien dat zijn vader verdronk tijdens de vlucht uit Syrië. Dat zeggen bronnen rond de Syrische asielzoeker.

:r :{w

Heerlijk die relativering dan wel zoektocht naar een uitvlucht om de man zijn actie goed te praten.
Typische politiek correcte uitvlucht om maar niet te hoeven benoemen dat de islam het onderliggende probleem is.
pi_179000867
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:24 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Malek F., die zaterdag drie mensen neerstak, gebruikte drugs en dacht dat hij werd achtervolgd door een geheimzinnige organisatie. Hij zou hebben gezien dat zijn vader verdronk tijdens de vlucht uit Syrië. Dat zeggen bronnen rond de Syrische asielzoeker.

:r :{w

Heerlijk die relativering dan wel zoektocht naar een uitvlucht om de man zijn actie goed te praten.
Noth-nothing to do with Islam!
  maandag 7 mei 2018 @ 23:53:50 #81
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_179003651
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
  dinsdag 8 mei 2018 @ 02:19:39 #82
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179004418
quote:
15s.gif Op maandag 7 mei 2018 21:24 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]

Malek F., die zaterdag drie mensen neerstak, gebruikte drugs en dacht dat hij werd achtervolgd door een geheimzinnige organisatie. Hij zou hebben gezien dat zijn vader verdronk tijdens de vlucht uit Syrië. Dat zeggen bronnen rond de Syrische asielzoeker.

:r :{w

Heerlijk die relativering dan wel zoektocht naar een uitvlucht om de man zijn actie goed te praten.
:r ingefluisterd door zijn advocaat zeker.

Het zou me dan ook niks verbazen als hij er met een fopstraf vanaf komt. Want in Nederland mag je doen alsof de straat jouw islamitische slachterij is.

Maar owee als familie van het slachtoffer straks wraak neemt. Dan is de wereld te klein en weet men niet hoe snel benoemd moet worden dat het een racistische daad met voorbedachte rade is (en daarmee de straf vele malen hoger uiteraard).

[ Bericht 0% gewijzigd door Maikuuul op 08-05-2018 02:34:18 ]
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_179004622
quote:
1s.gif Op maandag 7 mei 2018 22:04 schreef MAHL het volgende:

[..]

Noth-nothing to do with Islam!
klopt

Zo ja ,bewijs het maar
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 8 mei 2018 @ 06:15:23 #84
186611 Haags
pi_179005217
Vandaag zal wel bekend worden dat het toch een aanslag was.
Zonder wrijving geen glans
pi_179005398
Waarom blijft de politie doorschieten als de dader al gewond op de grond ligt?
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 8 mei 2018 @ 06:47:23 #86
186611 Haags
pi_179005405
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 06:45 schreef quirina het volgende:
Waarom blijft de politie doorschieten als de dader al gewond op de grond ligt?
Waarom niet? Zo'n Mongool kan je niet vaak genoeg door de klote schieten.
Zonder wrijving geen glans
pi_179005495
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 06:47 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Waarom niet? Zo'n Mongool kan je niet vaak genoeg door de klote schieten.
Van mij had de politie hem door z’n kop mogen schieten.. maar ja dat mag ik eigenlijk niet zeggen zeker.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 07:08:38 #88
451823 crew  Plompzakker
HAAAAAAA!
pi_179005511
Drugsgebruik zou een verzwarende omstandigheid moeten zijn.
Dat is het in het verkeer ook
Deze user is best OK als je hem normaal aanspreekt via DM.
pi_179005888
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 03:40 schreef PSVCL het volgende:

[..]

klopt

Zo ja ,bewijs het maar
Hij riep Allahu Akbar tijdens zijn daad?
  dinsdag 8 mei 2018 @ 23:28:37 #90
407635 warp995
Tussen neus en lippen door
pi_179030874
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 21:32 schreef Limoentjuh het volgende:
Als het willekeurige slachtoffers zijn dan lijkt het mij niet om een terroristische daad te gaan. iedereen had door deze man neergestoken kunnen worden, moslim joods, blank of zwart, man of vrouw.

Komt bij mij niet als terroristisch over
Dus iemand die met een busje over de stoep gaat rijden pikt volgens jou willekeurig zijn slachtoffers uit? Net als de zelfmoordterrorist in de metro?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')