abonnement Unibet Coolblue
pi_178954602
Hallo,

Vandaag ben ik bezig geweest in de keuken, hiervoor heb ik de hoofdwaterleiding dicht moeten draaien, en heb ik zowel koud als warm water laten leeglopen.
Toen ik klaar was heb ik de hoofdwaterleiding weer opengedraait en weer koud en warm laten uit de kraan laten lopen.
Het probleem is dat er nu bijna geen water meer uitkomt op zowel koud als warm. Warm iets minder dan het koude water maar ook minimaal.

Wat ik tot nu toe heb geprobeerd:
- hoofdwaterleiding nogmaals dicht en weer compleet open gedraait, dit 5x gedaan. Dacht misschien opent er een klepje niet volledig. (Heeft geen effect gehad)
- kraan een aantal minuten open gezet, dacht misschien zit er lucht in dat het een tijdje duurd. (Heeft geen effect gehad)
- boven de kraan in de badkamer getest. (Heeft iets minder druk met warm en koud water maar wel stuk beter dan beneden)
- douche ook maar meteen aangezet. (Deze lijkt zo op het oog hetzelfde te zijn als voorheen)
- kraan in toilet beneden lijkt prima te zijn goede druk.
- alle kranen dichtgedraait en meter gecontroleerd of deze blijft draaien.(is volledig gestopt)

Heeft er iemand hier misschien ervaring mee?
Of iemand met tips.
Ik kom er echt niet meer uit.

Bedankt

[ Bericht 6% gewijzigd door Yavix op 05-05-2018 16:31:25 ]
  Moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 16:30:28 #2
1424 crew  Jimbo
Gråtrunka
pi_178954684
tvp
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_178956387
Als er één kraan is die ineens minder water geeft, dan moet je even het filtertje eruit halen en schoonmaken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178956457
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 18:09 schreef Jordy-B het volgende:
Als er één kraan is die ineens minder water geeft, dan moet je even het filtertje eruit halen en schoonmaken.
Dit, vooral omdat de douche 'normaal' gebleven is.
pi_178963459
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 18:09 schreef Jordy-B het volgende:
Als er één kraan is die ineens minder water geeft, dan moet je even het filtertje eruit halen en schoonmaken.
Zojuist de kop van de kraan gereinigd en nu werkt het weer goed.
Echt bedankt voor je hulp. Top!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')