abonnement Unibet Coolblue
pi_178951278
Waarom ik dit topic plaats, dit filmpje is in Utrecht gemaakt


Heb er nog een paar met andere, maar ben dus in contact gekomen met de stations manager van Leiden CS.

En nu is het daar te krap eigenlijk voor een piano en zonder de doorstroom te beïnvloeden .

En dat klopt ook, maar ze stond open voor suggesties alleen ze wilde foto's van waar een piano zou kunnen staan.

Nu kom ik er niet meer dagelijks maar anderen vast wel.
Dus mijn vraag, als er iemand daar is en een locatie ziet waar het zou kunnen zet ff een foto neer.??

Het hoeft geen vleugel te zijn, gewoon opstaande kan ook.

Help......
Do what you love, love what you do!
pi_178951295
Voor het leuke nog eentje

Do what you love, love what you do!
  zaterdag 5 mei 2018 @ 12:55:09 #3
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_178951441
Dat wordt op Leiden CS veel te krap. Bedenk ook dat er een groep mensen omheen gaat staan. Bovendien heeft Leiden CS niet echt 'dode hoeken' waar geen doorstroom plaatsvindt, omdat overal in de tunnel winkels zijn. Ik zie die piano niet zo snel gebeuren.
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_178951551
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 12:55 schreef Faux. het volgende:
Dat wordt op Leiden CS veel te krap. Bedenk ook dat er een groep mensen omheen gaat staan. Bovendien heeft Leiden CS niet echt 'dode hoeken' waar geen doorstroom plaatsvindt, omdat overal in de tunnel winkels zijn. Ik zie die piano niet zo snel gebeuren.
Klopt en weet ik en precies het verhaal wat ik kreeg via de telefoon met de manager daar,
Maar er is vast wel een hoekje om een piano neer te zetten toch?
Geen vleugel maar gewoon een opstaande dat kost niet heel veel ruimte.

Kant LUMC werd op het NS forum aangedragen.
Do what you love, love what you do!
pi_178951580
Er is zo'n stukje met tafels om aan te eten. Misschien kan er daar eentje van weg? Dan heb je zeker plek voor een normale piano. En misschien wel voor een klein vleugeltje?

Als er dan iemand komt die heel goed speelt heeft het publiek ook plek om te staan / zitten. Misschien worden de eetkraampjes er niet blij van. Maar als er dan een publiek ontstaat kunnen die direct terwijl ze de muziek nog kunnen horen een bakje koffie bij ze kopen.

Als ik het goed heb heeft een klein vleugeltje een aparte naam. En een paar jaar terug was de NS een beetje aan het dwepen met Canto Ostinato. Dat wordt vaak uitgevoerd op zo'n klein vleugeltje.

Misschien is 1 tafel ook wel genoeg plek voor een (opstaande) piano en een Marimba? Is een beetje half maar Canto Ostinato wordt vaak gespeeld op 2 piano's en 2 marimba's. Zou ook leuk zijn om iets anders aan te bieden naast de piano.

Kan station manager van de NS ook opscheppen tegen zijn / haar collegae dat hij / zij het lekker anders doet dan enkel een vleugel.

Leuk idee!



[ Bericht 10% gewijzigd door autoknutselaar op 05-05-2018 13:08:10 ]
pi_178951606
Bij perron 1 richting hal kun je ook rechts door de poortjes is daar niet wat ruimte? Weet zo ook ff niet wat daar zit kluisjes ofzo
Ik zwaai naar dieren.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 13:07:01 #7
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_178951657
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:02 schreef autoknutselaar het volgende:
Er is zo'n stukje met tafels om aan te eten. Misschien kan er daar eentje van weg? Dan heb je zeker plek voor een normale piano. En misschien wel voor een klein vleugeltje?

Als ik het goed heb heeft een klein vleugeltje een aparte naam. En een paar jaar terug was de NS een beetje aan het dwepen met Canto Ostinato. Dat wordt vaak uitgevoerd op zo'n klein vleugeltje.

Misschien is 1 tafel ook wel genoeg plek voor een (opstaande) piano en een Marimba? Is een beetje half maar Canto Ostinato wordt vaak gespeeld op 2 piano's en 2 marimba's. Zou ook leuk zijn om iets anders aan te bieden naast de piano.

Kan station manager van de NS ook opscheppen tegen zijn / haar collegae dat hij / zij het lekker anders doet dan enkel een vleugel.

Leuk idee!
Denk dat de stationsmanager eerder op z'n dak krijgt als ie eettafels gaat weghalen voor een piano. Die dingen zitten in de spits al goed vol, en vergeet niet dat een hoop van de winkels die je op Leiden CS (en andere stations) ziet gewoon van NS zijn. Eettafels weghalen is een schot in eigen voet.

Leiden CS kan al amper het aantal passagiers in de spits aan. Ruimte vrijmaken voor een piano waar mensen dan met z'n allen stil om gaan staan is echt het allerlaatste dat ze nodig hebben. Kijk naar de andere stations met piano: Utrecht (nieuw station), Den Haag (nieuw station), Amsterdam (vernieuwd station). Zie je de trend?
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_178951679
Het is wel, de NS finacieerd die dingen dus niet.
Nu kan ik nog her en der wel wat regelen, maar het gaat in eerste instantie om de stations manager te overtuigen waar zoiets neer te zetten.

Vandaar dit topic :)
Do what you love, love what you do!
pi_178951705
quote:
11s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:07 schreef Faux. het volgende:

[..]

Denk dat de stationsmanager eerder op z'n dak krijgt als ie eettafels gaat weghalen voor een piano. Die dingen zitten in de spits al goed vol, en vergeet niet dat een hoop van de winkels die je op Leiden CS (en andere stations) ziet gewoon van NS zijn. Eettafels weghalen is een schot in eigen voet.

Leiden CS kan al amper het aantal passagiers in de spits aan. Ruimte vrijmaken voor een piano waar mensen dan met z'n allen stil om gaan staan is echt het allerlaatste dat ze nodig hebben. Kijk naar de andere stations met piano: Utrecht (nieuw station), Den Haag (nieuw station), Amsterdam (vernieuwd station). Zie je de trend?
Geen zorgen ik heb haar mobiele nr, alles gaat in overleg, maar ze wil suggesties ook van waar neer te zetten.
Want opzich is ze voor het idee ook :)
Do what you love, love what you do!
pi_178951731
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:02 schreef autoknutselaar het volgende:
Er is zo'n stukje met tafels om aan te eten. Misschien kan er daar eentje van weg? Dan heb je zeker plek voor een normale piano. En misschien wel voor een klein vleugeltje?

Als er dan iemand komt die heel goed speelt heeft het publiek ook plek om te staan / zitten. Misschien worden de eetkraampjes er niet blij van. Maar als er dan een publiek ontstaat kunnen die direct terwijl ze de muziek nog kunnen horen een bakje koffie bij ze kopen.

Als ik het goed heb heeft een klein vleugeltje een aparte naam. En een paar jaar terug was de NS een beetje aan het dwepen met Canto Ostinato. Dat wordt vaak uitgevoerd op zo'n klein vleugeltje.

Misschien is 1 tafel ook wel genoeg plek voor een (opstaande) piano en een Marimba? Is een beetje half maar Canto Ostinato wordt vaak gespeeld op 2 piano's en 2 marimba's. Zou ook leuk zijn om iets anders aan te bieden naast de piano.

Kan station manager van de NS ook opscheppen tegen zijn / haar collegae dat hij / zij het lekker anders doet dan enkel een vleugel.

Leuk idee!

[ afbeelding ]
Ik ga die foto even quoten in het NS forum :)
Goed idee :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 5 mei 2018 @ 13:11:18 #11
292596 Faux.
Fan van zichzelf
pi_178951737
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:09 schreef kree het volgende:

[..]

Geen zorgen ik heb haar mobiele nr, alles gaat in overleg, maar ze wil suggesties ook van waar neer te zetten.
Want opzich is ze voor het idee ook :)
Enige dat ik je zou aanraden is om niet te veel tijd te steken in een onhaalbaar plan. Dus weet niet of je al een harde toezegging hebt, want k ken ook iemand van NS Stations en die schetst een heel ander beeld :P
Hier schreef tong80 het volgende:
Faux is een FOK!held, zoals dat vroeger Gellarboy en Brechtje waren. Users die je koestert.
pi_178951758
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:11 schreef kree het volgende:

[..]

Ik ga die foto even quoten in het NS forum :)
Goed idee :)
Weet niet of deze foto precies de huidige situatie is. Kom ook niet zo vaak op het station. Heb je een linkje naar het topic bij het NS forum?

Denk dat er op https://www.reddit.com/r/Leiden/ ook wel mensen zitten die dit leuk vinden.
pi_178951861
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:12 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Weet niet of deze foto precies de huidige situatie is. Kom ook niet zo vaak op het station. Heb je een linkje naar het topic bij het NS forum?

Denk dat er op https://www.reddit.com/r/Leiden/ ook wel mensen zitten die dit leuk vinden.
https://forum.ns.nl/op-he(...)-s-48165/index1.html
Daar begon het mee.
Do what you love, love what you do!
pi_178951976
Misschien is een van de sta tafels te vervangen door een staande piano (heet kennelijk een buffetpiano). Dan kunnen mensen het nog steeds als sta tafel gebruiken vanaf 1 kant?

Of zelfs een vleugel met op maat gezaagd tafelblad erop en krukjes er omheen? Dan kunnen er best wat mensen aan zitten. Liever niet natuurlijk, maar met weinig ruimte is het misschien een idee?

[ Bericht 28% gewijzigd door autoknutselaar op 05-05-2018 13:34:14 ]
pi_178952075
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:25 schreef autoknutselaar het volgende:
Misschien is een van de sta tafels te vervangen door een staande piano (heet kennelijk een buffetpiano). Dan kunnen mensen het nog steeds als sta tafel gebruiken vanaf 1 kant?

Of zelfs een vleugel met op maat gezaagd tafelblad erop en krukjes er omheen? Dan kunnen er best wat mensen aan zitten. Liever niet natuurlijk, maar met weinig ruimte is het misschien een idee?
hmmms moet zeggen creatief idee wel, maar in piano's gaan zagen is niet echt een optie.
Trouwens iedereen welkom om ook in het NS topic te reageren hoor.
Graag juist :)
Do what you love, love what you do!
pi_178952098
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:32 schreef kree het volgende:

[..]

hmmms moet zeggen creatief idee wel, maar in piano's gaan zagen is niet echt een optie.
Trouwens iedereen welkom om ook in het NS topic te reageren hoor.
Graag juist :)
Ik bedoelde een los tafelblad in de vorm van een vleugel wat er dan bovenop kan liggen ter bescherming. (kan ie niet meer open natuurlijk)

Misschien is er wel een laag buffet pianootje wat onder 1 van die staan tafels past? Met een haak onder het toetsgedeelte waar een inklap piano kruk aan kan hangen? Dan hoef je niks aan te passen aan het station zelf. En staat het helemaal niet in de weg als ie niet gebruikt wordt.

Je zou zelfs aan de achterkant een plaat kunnen doen. En deurtjes aan de voorkant. Dan kunnen ze hem dicht doen in de spiits.
pi_178952152
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:35 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik bedoelde een los tafelblad in de vorm van een vleugel wat er dan bovenop kan liggen ter bescherming. (kan ie niet meer open natuurlijk)

Misschien is er wel een laag buffet pianootje wat onder 1 van die staan tafels past? Met een haak onder het toetsgedeelte waar een inklap piano kruk aan kan hangen? Dan hoef je niks aan te passen aan het station zelf. En staat het helemaal niet in de weg als ie niet gebruikt wordt.

Je zou zelfs aan de achterkant een plaat kunnen doen. En deurtjes aan de voorkant. Dan kunnen ze hem dicht doen in de spiits.
Ja :) thanks voor het meedenken sowieso, maar bedenk ook dit wordt dus niet betaald door de NS, het is sponsor voor zover ik weet.

Ik denk meer aan dit idee

Do what you love, love what you do!
pi_178952171
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ja :) thanks voor het meedenken sowieso, maar bedenk ook dit wordt dus niet betaald door de NS, het is sponsor voor zover ik weet.

Ik denk meer aan dit idee

[ afbeelding ]
Ja zou dat niet onder de statafel passen? Ik kan me voorstellen dat afsluiten in de spits interessant is voor de NS. Snap je wat ik bedoel met de deurtjes?
pi_178952301
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:39 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ja zou dat niet onder de statafel passen? Ik kan me voorstellen dat afsluiten in de spits interessant is voor de NS. Snap je wat ik bedoel met de deurtjes?
Ja snap je idee wel, maar bedenk wel dat dit dus allemaal 0 budget is ervoor. tenminste voor zover ik nu haal uit het topic van de NS hoor, weet niet dit is een plan, maar ok dan moet de NS dat eerst goedkeuren sowieso om er een piano neer te zetten.

En dat was eigenlijk de eerste vraag.
Maar zal haar bellen volgende week en dit eens voorstellen, wie weet.
Maar een schetsje of iets zou handig zijn, ik snap je idee nl wel, maar die stationsmanager wss niet.
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 5 mei 2018 @ 13:53:45 #20
370431 drakin
vurig typje
pi_178952409
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:38 schreef kree het volgende:

[..]

Ja :) thanks voor het meedenken sowieso, maar bedenk ook dit wordt dus niet betaald door de NS, het is sponsor voor zover ik weet.

Ik denk meer aan dit idee

[ afbeelding ]
denk dat die piano een beetje te prijzig is voor een station, kijk liever naar 1 bij de kringloop. Scheelt een aantal duizendjes.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_178952446
Alsjeblieft niet zeg het staat altijd al vast in de spits. :{
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178952449
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:53 schreef drakin het volgende:

[..]

denk dat die piano een beetje te prijzig is voor een station, kijk liever naar 1 bij de kringloop. Scheelt een aantal duizendjes.
Ja uiteraard plaatje voor het idee :)
wellicht is er iets met de muziekschool hier te regelen
Do what you love, love what you do!
pi_178952469
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Alsjeblieft niet zeg het staat altijd al vast in de spits. :{
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:56 schreef FlippingCoin het volgende:
Alsjeblieft niet zeg het staat altijd al vast in de spits. :{
ach in de spits gaat niemand daar op zitten want dan heeft iedereen haast
Do what you love, love what you do!
pi_178952502
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:03 schreef Geerd het volgende:
Bij perron 1 richting hal kun je ook rechts door de poortjes is daar niet wat ruimte? Weet zo ook ff niet wat daar zit kluisjes ofzo
Kluisjes en trap richting busstation, en daar is het ook aardig vol tijdens de spits.

Vind zo'n piano echt wel tof op een station maar mijn inziens is de doorstroom nu al klote.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178952534
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:00 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Kluisjes en trap richting busstation, en daar is het ook aardig vol tijdens de spits.

Vind zo'n piano echt wel tof op een station maar mijn inziens is de doorstroom nu al klote.
yup het is een probleempje daar, vandaar dit topic.
Maar er moet toch een plekje te vinden zijn ergens lijkt mij?
Do what you love, love what you do!
pi_178952561
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:03 schreef kree het volgende:

[..]

yup het is een probleempje daar, vandaar dit topic.
Maar er moet toch een plekje te vinden zijn ergens lijkt mij?
Zou je er zelf willen spelen trouwens? Op een aantal locaties van de universiteit en hogeschool staan ze ook vrij om op te spelen.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_178952592
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:05 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]

Zou je er zelf willen spelen trouwens? Op een aantal locaties van de universiteit en hogeschool staan ze ook vrij om op te spelen.
ha zie eerste filmpje, deed dat met een onbekende en was gelijk leuk.
dus ja
Do what you love, love what you do!
pi_178953136
Waarom wil je er perse een als je er zelf zo weinig bent dat je niet eens een foto kunt nemen?
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 5 mei 2018 @ 14:59:35 #29
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_178953372
Ik kom er dagelijks maar ik ga je niet helpen. Ik heb een bloedhekel aan piano spelende hipsters.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_178953829
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:48 schreef Allures het volgende:
Waarom wil je er perse een als je er zelf zo weinig bent dat je niet eens een foto kunt nemen?
Nou in Leiden ben ik meer als in Utrecht.
En ik denk dat die dingen sowieso helpen.
Natuurlijk zijn er mensen die er niet op zitten wachten, prima loop je lekker door toch?

Maar er zijn er veel die het wel waarderen.

En bovenal, het gaat me er helemaal niet om dat ik daar een show kan geven.
Juist niet, maar het is wel een middel wat mensen samen kan brengen en ook veel die het juist leuk vinden ;)
Do what you love, love what you do!
pi_178954161
Is er aan de stadskant ook niet een soort loopbrug achtig stukje? Geen idee of daar een plekje is. Maar zou wel mooi zijn als je het station inloopt en in de hoogte zit er iemand te spelen.
pi_178954205
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 15:48 schreef autoknutselaar het volgende:
Is er aan de stadskant ook niet een soort loopbrug achtig stukje? Geen idee of daar een plekje is. Maar zou wel mooi zijn als je het station inloopt en in de hoogte zit er iemand te spelen.
nou probleem is, zodra je binnen loopt is het eigenlijk 1 grote hal met aan alle kanten opgangen naar de perrons.

Buiten kan niet uiteraard. Dat in het midden lijkt nog de enige optie eigenlijk.
Do what you love, love what you do!
pi_178954637
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 15:53 schreef kree het volgende:

[..]

nou probleem is, zodra je binnen loopt is het eigenlijk 1 grote hal met aan alle kanten opgangen naar de perrons.

Buiten kan niet uiteraard. Dat in het midden lijkt nog de enige optie eigenlijk.
Ik bedoel boven. Als ik het goed heb is er een soort loopbrug vanaf het perron richting Utrecht naar de lift. Dus als je vanaf de stadskant binnen komt en naar boven kijkt.

Misschien dat daar een plekje is? Denk nooit zo druk daar maar kan het mis hebben.

  zaterdag 5 mei 2018 @ 17:44:27 #34
304935 -Miauw-
Maar ik rook niet!
pi_178956043
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 16:26 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik bedoel boven. Als ik het goed heb is er een soort loopbrug vanaf het perron richting Utrecht naar de lift. Dus als je vanaf de stadskant binnen komt en naar boven kijkt.

Misschien dat daar een plekje is? Denk nooit zo druk daar maar kan het mis hebben.

[ afbeelding ]
Naar boven lopen om piano te spelen, mwah.
Leiden is wel aardig vol ja.
With the stars as her umbrella
pi_178956880
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 17:44 schreef -Miauw- het volgende:

[..]

Naar boven lopen om piano te spelen, mwah.
Leiden is wel aardig vol ja.
Het gaat om het idee natuurlijk, kijk midden in de spits in de ochtend heeft er toch nieman tijd voor.
Maar door de dag op de wat rustigere uren wel natuurlijk ;)
Do what you love, love what you do!
pi_178957065
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 16:26 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Ik bedoel boven. Als ik het goed heb is er een soort loopbrug vanaf het perron richting Utrecht naar de lift. Dus als je vanaf de stadskant binnen komt en naar boven kijkt.

Misschien dat daar een plekje is? Denk nooit zo druk daar maar kan het mis hebben.

[ afbeelding ]
Ha nu was ik er een week geleden nog, maar heb er niet echt op gelet.
Dit is aan de stads kant dan?
Do what you love, love what you do!
pi_178957293
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 16:26 schreef autoknutselaar het volgende:

Op zaterdag 5 mei 2018 15:53 schreef kree het volgende:

[..]

nou probleem is, zodra je binnen loopt is het eigenlijk 1 grote hal met aan alle kanten opgangen naar de perrons.

Buiten kan niet uiteraard. Dat in het midden lijkt nog de enige optie eigenlij
anyaway thanks, ik heb het in het NS topic gezet als suggestie.
Zijn er nu 3 onderhand, want moet die stationsmanager overtuigen dat het wel ergens kan met foto's

Vandaar dat ik hier even de hulp vraag :)
Do what you love, love what you do!
pi_178957595
Nog eentje dan om het topic op te leuken. Blijf komen met suggesties graag :)

Do what you love, love what you do!
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:23:46 #39
370431 drakin
vurig typje
pi_178958270
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:56 schreef kree het volgende:

[..]

Ja uiteraard plaatje voor het idee :)
wellicht is er iets met de muziekschool hier te regelen
mijn piano is te koop en is dat model, 150 jaar oud, Duits merk, speelt nog goed. 500 euro en zelf ophalen in Leeuwarden.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_178958417
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:23 schreef drakin het volgende:

[..]

mijn piano is te koop en is dat model, 150 jaar oud, Duits merk, speelt nog goed. 500 euro en zelf ophalen in Leeuwarden.
Top ik heb geen budget, maar wellicht kan de NS er wat mee?
Weet niet in hoeverre ze willen bijdragen, maar hou dit topic even in de gaten dan :)
Do what you love, love what you do!
  zaterdag 5 mei 2018 @ 20:50:03 #41
370431 drakin
vurig typje
pi_178958942
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:30 schreef kree het volgende:

[..]

Top ik heb geen budget, maar wellicht kan de NS er wat mee?
Weet niet in hoeverre ze willen bijdragen, maar hou dit topic even in de gaten dan :)
ok ^O^


Ik had eerder een geïnteresseerde die hem voor de kerk wilde, maar al lang niks van gehoord.

Twee weken terug kon ik hem dus nog even gebruiken tijdens open dag van mijn winkel, had een pianist uitgenodigd te spelen die dag *O*
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
pi_178959451
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:50 schreef drakin het volgende:

[..]

ok ^O^

Ik had eerder een geïnteresseerde die hem voor de kerk wilde, maar al lang niks van gehoord.

Twee weken terug kon ik hem dus nog even gebruiken tijdens open dag van mijn winkel, had een pianist uitgenodigd te spelen die dag *O*
owh als je hem eerder kwijt kan, gewoon doen.
Voor zover ik het begreep zijn die piano's op stations allemaal donatie of gesponsord dus zou er niet op wachten.

Maar er is vast wel wat budget denk ik. Alleen we zijn nog niet eens bij die optie.
Het eerste is, waar kunnen we een piano neerzetten, daar ben ik mee in overleg met de stationsmanager en daar was dit topic ook voor.

Maar hou het in de gaten, wie weet :)
Do what you love, love what you do!
pi_178965531
kick toch even, want moet dit echt van de week regelen daar....

Liefst zou ik nog hebben dat jullie allemaal in dat NS topic reageren ;)

maar hier kan ook, er zijn best al goede suggesties uit gekomen
Do what you love, love what you do!
  zondag 6 mei 2018 @ 09:47:35 #44
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_178965653
Ik heb geen suggesties; ik kom niet zo vaak in Leiden. Maar een mooi initiatief ^O^
Die piano's geven een leuke sfeer dus er mogen er meer komen.
Ik speel er ook wel eens op maar ik heb niet zo veel talent :@
Op donderdag 4 april 2024 19:36 schreef Aoibhin het volgende:
Verrek ja, ik zie nu ook Jezus in de aardbeien :o
pi_178965878
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 09:47 schreef Domnivoor het volgende:
Ik heb geen suggesties; ik kom niet zo vaak in Leiden. Maar een mooi initiatief ^O^
Die piano's geven een leuke sfeer dus er mogen er meer komen.
Ik speel er ook wel eens op maar ik heb niet zo veel talent :@
mjah dat is dus juist het idee, het gaat niet om talent of top muzikant, nu zie je die wel in de filmpjes.
Maar ik zie het meer als iets waar mensen samen komen.

Zie het filmpje helemaal bovenaan, rechts ben ik, die andere gast, geen idee.
Maar door die piano maakten we er toch wat leuks van.

Dat is het doel, ok maar nu die nog ook op leiden krijgen
Do what you love, love what you do!
pi_178969240
kick deze weer gewoon want het moet snel, echt as woensdag moet ik dit nl wel overleggen met de stationsmanager en dan is er een besluit of het kan.

Dan komt er trouwens een vervolg, want dan moet er nog een piano geregeld worden.
Maar dat zien we daarna wel, stap voor stap hé
Do what you love, love what you do!
pi_178973643
Kan je niet gewoon thuis piano spelen?
Vol zat op Leiden cs, is al een ramp daar.
pi_178973888
Alsjeblieft niet zeg ik heb een schurfthekel aan die kutpiano's
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_178976864
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:33 schreef renwan het volgende:
Alsjeblieft niet zeg ik heb een schurfthekel aan die kutpiano's
dan ben je 1 van de weinige n?

Loop je lekker door toch?
Do what you love, love what you do!
pi_178976983
quote:
4s.gif Op zondag 6 mei 2018 18:20 schreef Leonos het volgende:
Kan je niet gewoon thuis piano spelen?
Vol zat op Leiden cs, is al een ramp daar.
tuurlijk kan dat, maar het hele doel is juist dat er mensen samen komen die elkaar totaal niet kennen ken toch muziek maken.

en dan zijn er een paar mensen die haast hebben, lekker boeie loop je toch gewoon door?
dit is nl ook de discussie met NS

[ Bericht 0% gewijzigd door kree op 06-05-2018 23:45:27 ]
Do what you love, love what you do!
pi_178977135
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 20:42 schreef kree het volgende:

[..]

dan ben je 1 van de weinige n?

Loop je lekker door toch?
Ik kom per dag minstens 5 van die kutdingen tegen :r
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_178977279
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 20:57 schreef renwan het volgende:

[..]

Ik kom per dag minstens 5 van die kutdingen tegen :r
en dus?
loop je er langs alleen?
Do what you love, love what you do!
pi_178977307
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:04 schreef kree het volgende:

[..]

en dus?
loop je er langs alleen?
Ja dan erger ik me aan die verschrikkelijke domme kutten die denken dat ze kunnen zingen terwijl dat best tegenvalt en bij elke noot die ze eruit persen kijken alsof ze ontzettend nodig moeten schijten
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_178977380
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:04 schreef renwan het volgende:

[..]

Ja dan erger ik me aan die verschrikkelijke domme kutten die denken dat ze kunnen zingen terwijl dat best tegenvalt en bij elke noot die ze eruit persen kijken alsof ze ontzettend nodig moeten schijten
ja dat is het risico, maar over het algemeen zijn het toch mensen met talent .

Zie filmpjes begin topic\\\\
Do what you love, love what you do!
pi_178979188
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 20:47 schreef kree het volgende:

[..]

tuurlijk kan dat, maar het hele doel is juist dat er mensen samen komen die elkaar totaal niet ke nen en toch muziek maken.

en dan zijn er een paar mensen die haast hebben, lekker noeie loop je toch ggewoon door?
dit is nl ook de discussie met NS
Is een muziekschool niks voor je dan?
pi_178979860
quote:
4s.gif Op zondag 6 mei 2018 22:21 schreef Leonos het volgende:

[..]

Is een muziekschool niks voor je dan?
grappig dat je dat noemt, nl 12 jaar gehad, dus ok ik kom een eind met muziek maken zelf.

Zie eerste filmpje dus rechts.

Maar daar gaat het niet om, die dingen staan er juist om mensen bij elkaar te brengen.
En dit is er een goede manier voor, niet eens die spelen zelf, maar ook de mensen er om heen die het leuk vinden om te zien en horen.
Do what you love, love what you do!
pi_178979901
Aangezien de NS die dingen djus niet betaald is het volgende idee wel iets van de muziekschol te regelen.

Maar ok zover zijn we nog niet eens, het gaat erom kan daar ergens een piano staan dat is het eerste verhaal.

Daarna komen we wel op vraag 2 wie zet die piano neer?
Do what you love, love what you do!
pi_178980065
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 21:07 schreef kree het volgende:

[..]

ja dat is het risico, maar over het algemeen zijn het toch mensen met talent .

Zie filmpjes begin topic\\\\
De enkeling met talent staat op YouTube ja, het overgrote deel van degene die achter zo'n piano gaan zitten had er beweger weg van kunnen blijven.

Tevens, leuk dat je het wilt. Maar in Leiden is simpelweg geen plek. Accepteer dat gewoon.
pi_178980140
In leiden is toch helemaal geen plek.
en al helemaal geen akoestiek of stilte zodat je dat ding een beetje kan horen.
pi_178980503
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:01 schreef Gutz het volgende:

[..]

De enkeling met talent staat op YouTube ja, het overgrote deel van degene die achter zo'n piano gaan zitten had er beweger weg van kunnen blijven.

Tevens, leuk dat je het wilt. Maar in Leiden is simpelweg geen plek. Accepteer dat gewoon.
euh dat laatste staat helemaal open nog he?

IK weet dat het lastig is op Leiden maar er is nog helemaal geen beslissing over nu
zie ook het NS topic, die had ik eerder gelinkt al

Ik bel van de week weer even met de stationsmanager
Do what you love, love what you do!
pi_178980552
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:05 schreef fespo het volgende:
In leiden is toch helemaal geen plek.
en al helemaal geen akoestiek of stilte zodat je dat ding een beetje kan horen.
Het hoeft niet in het midden te staan, we zoeken een plekje desnoods in een hoekje waar zoiets kan?

Maar het is idd lastig, maar daarom dit topic ook.
Er zijn nl wel een paar goeie ideeen uit gekomen
Do what you love, love what you do!
pi_178980601
quote:
1s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:01 schreef Gutz het volgende:

[..]

De enkeling met talent staat op YouTube ja, het overgrote deel van degene die achter zo'n piano gaan zitten had er beweger weg van kunnen blijven.

Tevens, leuk dat je het wilt. Maar in Leiden is simpelweg geen plek. Accepteer dat gewoon.
Nee accepteer dat niet, want het probleem was er al.
Maar alsnog ben ik in contact gebracht met de stations manager,. dus de wil is er wel
Do what you love, love what you do!
pi_178982108
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:12 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Weet niet of deze foto precies de huidige situatie is. Kom ook niet zo vaak op het station. Heb je een linkje naar het topic bij het NS forum?

Denk dat er op https://www.reddit.com/r/Leiden/ ook wel mensen zitten die dit leuk vinden.
ik heb daar geen account, maar zou zeggen voel je vrij om het even te linken :)
Do what you love, love what you do!
pi_178984110
Op dat perron aan de kant van het LUMC, goh was daar maandag en moest 5 minuten lopen naar de hal, plek zat!
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_178987027
Nou net weer even gebeld met de stationsmanager het moest snel want meeting etc.

Maar het blijkt toch wel vrij lastig te zijn.
Nu ben ik er door haar achter dat er dus ook weer een aparte commissie is die dit soort dingen regelt en daar gaat ze me mee in contact brengen.

Midden in en bankje weg halen kon niet.
Boven op die trap aan stadskant was nog een optie
Do what you love, love what you do!
pi_178987054
quote:
0s.gif Op maandag 7 mei 2018 09:38 schreef raptorix het volgende:
Op dat perron aan de kant van het LUMC, goh was daar maandag en moest 5 minuten lopen naar de hal, plek zat!
Ja maar op het perron is niet echt heel lekker voor een piano want in de wind en buiten. Het moet ergens in de hal.
Anders is die piano ook echt na een maand aan zijn eind. :)\\\

Maar maakt niet uit, blijf komen met suggesties, ik bel ze namelijk allemaal door en ik heb er nu een persoonlijke missie van gemaakt dat ik het daar voor elkaar ga krijgen ook :P
Do what you love, love what you do!
pi_179003769
ze doen net alsof er een hele oploop komt rond een piano.
Maar dat valt wel mee 9 van de 10 lopen door.

Maar ik ben zo voor dit initiatief dat ik er toch de moeite voor doe om dit voor elkaar te krijgen op Leiden CS.

Paar keer al gebeld met stationsmanager, maar we zijn er nog niet helemaal uit.
De wil is er trouwens wel.
Do what you love, love what you do!
pi_179004652
Och arm die stationsmanager :')
  dinsdag 8 mei 2018 @ 05:14:00 #69
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179004659
Arme stationsmanager inderdaad. Die zal wel denken "pfff komtie weer met zijn piano" :')

In Melbourne had je vaak in de ochtend een saxofoonspeler of soms een hele band. Erg leuk, maar ze stonden altijd voor het station in plaats van erin.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_179005982
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 05:14 schreef Maikuuul het volgende:
Arme stationsmanager inderdaad. Die zal wel denken "pfff komtie weer met zijn piano" :')

In Melbourne had je vaak in de ochtend een saxofoonspeler of soms een hele band. Erg leuk, maar ze stonden altijd voor het station in plaats van erin.
\grappig hoe jullie conclusies trekken, ik heb namelijk een paar keer met haar gebeld?
En jullie?
Do what you love, love what you do!
pi_179005994
Een paar keer in een paar dagen :') daar zit zo iemand die gewoon werk moet doen echt niet op te wachten hoor

Ik weet zeker dat als ze je nummer herkent ze eerst even moet zuchten voor ze de energie heeft op te nemen
pi_179006010
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:10 schreef Allures het volgende:
Een paar keer in een paar dagen :') daar zit zo iemand die gewoon werk moet doen echt niet op te wachten hoor

Ik weet zeker dat als ze je nummer herkent ze eerst even moet zuchten voor ze de energie heeft op te nemen
dat denk jij en je baseert het op wat?

bedoel leg het even uit dan want ik lees alles toch anders en ook op het NS forum en met persoonlijk ontact met de stationsmanager
Do what you love, love what you do!
pi_179006046
Op hoe irritant jij kunt zijn en dat je dingen niet los kunt laten en geen social cues snapt en vaak een plaat voor je kop hebt
En dat je dus in een paar dagen iemand al meerdere keren gebeld hebt over een fucking piano die nergens kan staan omdat het jou nou eenmaal zo leuk lijkt

Jij hebt niks anders te doen de hele dag. Zij wel
pi_179006084
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:18 schreef Allures het volgende:
Op hoe irritant jij kunt zijn en dat je dingen niet los kunt laten en geen social cues snapt en vaak een plaat voor je kop hebt
En dat je dus in een paar dagen iemand al meerdere keren gebeld hebt over een fucking piano die nergens kan staan omdat het jou nou eenmaal zo leuk lijkt

Jij hebt niks anders te doen de hele dag. Zij wel
ik lees toch echt wat anders als ik dit topic lees en op NS

Volgens mij moet je dan is je eigen plaat voor je kop weg halen :')
Do what you love, love what you do!
pi_179006101
maargoed kunnen we weer ontopic gaan?

Alle zeikers mogen weg blijven want dat was hier niet de vraag
Do what you love, love what you do!
pi_179006166
Ach het is voor de mods hier waarschijnlijk wel fijn dat je een keer een andere windmolen hebt gevonden :')
pi_179006282
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:28 schreef Allures het volgende:
Ach het is voor de mods hier waarschijnlijk wel fijn dat je een keer een andere windmolen hebt gevonden :')
yup die gaan je reacties denk weg halen :')

Wat zeur je nu, je zegt echt alleen dingen die je denkt, terwijl ik onderhand nl wel gebeld heb en het hele verhaal overlegd hebt.

En toch denk je het beter te weten?
Do what you love, love what you do!
  dinsdag 8 mei 2018 @ 09:06:27 #78
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_179006738
Kree je bedoelt het natuurlijk goed, maar je zegt zelf het volgende:

quote:
Nou net weer even gebeld met de stationsmanager het moest snel want meeting etc.
Alsof ze net op het moment dat jij belt naar een meeting moet. Dit is gewoon een nette manier zeggen: val me niet elke dag lastig met je piano

quote:
Maar maakt niet uit, blijf komen met suggesties, ik bel ze namelijk allemaal door en ik heb er nu een persoonlijke missie van gemaakt dat ik het daar voor elkaar ga krijgen ook
Ga je haar elke keer bellen als er suggesties komen? Dan zou het mij niks verbazen als ze binnenkort je nummer blokkeert.


Zelf vind ik het een leuk idee wat je aandraagt. Grote kans ook dat ze het zelf gaat voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Zij zullen er dan wel over beslissen.
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_179007806
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 09:06 schreef Maikuuul het volgende:
Kree je bedoelt het natuurlijk goed, maar je zegt zelf het volgende:

[..]

Alsof ze net op het moment dat jij belt naar een meeting moet. Dit is gewoon een nette manier zeggen: val me niet elke dag lastig met je piano

[..]

Ga je haar elke keer bellen als er suggesties komen? Dan zou het mij niks verbazen als ze binnenkort je nummer blokkeert.

Zelf vind ik het een leuk idee wat je aandraagt. Grote kans ook dat ze het zelf gaat voorleggen bij de desbetreffende afdeling. Zij zullen er dan wel over beslissen.
Owh dat was wek degelijk zo hoor.\
ik belde namelijk, jullie allemaal niet en dan denken het nog beter te weten?

Maargoed laat maar gaan, het ging om het idee en 90% vindt het wel leuk die pianos. en het restje die loopt maar lekker door
Do what you love, love what you do!
pi_179007824
Wat een gedegen onderzoek met je 90%

Het is ook compleet irrelevant want het gaat er niet om of mensen het willen maar of het past of niet
pi_179007877
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:17 schreef Allures het volgende:
Wat een gedegen onderzoek met je 90%

Het is ook compleet irrelevant want het gaat er niet om of mensen het willen maar of het past of niet
Even een eerlijke vraag, wat is de reden dat je hier nu steeds tegen mij in wil gaan?
Do what you love, love what you do!
pi_179007926
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:20 schreef kree het volgende:

[..]

Even een eerlijke vraag, wat is de reden dat je hier nu steeds tegen mij in wil gaan?
omdat jij een topic opent en ik het anders zie dan jij en dat een beetje is hoe een forum werkt
En dat ik medelijden heb met de arme stations dame
pi_179008053
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:23 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat jij een topic opent en ik het anders zie dan jij en dat een beetje is hoe een forum werkt
En dat ik medelijden heb met de arme stations dame
wat zie je dan anders
Do what you love, love what you do!
pi_179008103
Ik lees namelijk dit en het topic op NS en eigenlijk ben jij degene die maar zit te zeuren hoor
Do what you love, love what you do!
pi_179008129
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:29 schreef kree het volgende:

[..]

wat zie je dan anders
dat je niet 3x per dag moet gaan bellen omdat jij geen dagbesteding hebt met voorstellen waarvan al duidelijk is dat dat niks gaat worden :')
pi_179008178
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 23:35 schreef kree het volgende:

[..]

Nee accepteer dat niet, want het probleem was er al.
Maar alsnog ben ik in contact gebracht met de stations manager,. dus de wil is er wel
Welk probleem? Het enige probleem wat ik zie is dat jij een probleem maakt met je piano op Leiden... die piano projecten lopen ondertussen al jaren bij de NS, zou die 90% die het wel wilt volgens jou dan allang niet een piano hebben neergezet?

Oh, wacht, misschien is die 90% slechts 0,009% en willen de meeste reizigers gewoon zo snel mogelijk van A naar B zonder gestoord te worden door
1. Oneindig herhaalde pianodeuntjes
2. Toeristen die als een stel domme koeien er omheen gaan staan
3. Een hoop herrie als je aan het bellen bent

Dus stap alsjeblieft van je fluwelen troon en accepteer dat het gewoon een kut idee is.
pi_179008182
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:33 schreef Allures het volgende:

[..]

dat je niet 3x per dag moet gaan bellen omdat jij geen dagbesteding hebt met voorstellen waarvan al duidelijk is dat dat niks gaat worden :')
euh dat heb ik niet gedaan, sterker nog ik had een voicemail en heb pas 3 dagen later terug gebeld.

Echt verbazingwekkend hoe je zo dingen gewoon aan het verzinnen bent
Do what you love, love what you do!
pi_179008282
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:35 schreef Gutz het volgende:

[..]

Welk probleem? Het enige probleem wat ik zie is dat jij een probleem maakt met je piano op Leiden... die piano projecten lopen ondertussen al jaren bij de NS, zou die 90% die het wel wilt volgens jou dan allang niet een piano hebben neergezet?

Oh, wacht, misschien is die 90% slechts 0,009% en willen de meeste reizigers gewoon zo snel mogelijk van A naar B zonder gestoord te worden door
1. Oneindig herhaalde pianodeuntjes
2. Toeristen die als een stel domme koeien er omheen gaan staan
3. Een hoop herrie als je aan het bellen bent

Dus stap alsjeblieft van je fluwelen troon en accepteer dat het gewoon een kut idee is.
als je er last van hebt dan loop je toch lekker door?

Trouwens dit topic gaat zo niet de goeie kant op. maak er lekker ff 1 in KLB als je wil zeuren over pianos op stations.
Do what you love, love what you do!
pi_179008333
Graag weer ontopic, andere mening dan TS mag natuurlijk, maar hoeft niet persoonlijk te worden.

[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2018 10:41:46 ]
pi_179008354
Op het NS forum is het wel positief nl
Do what you love, love what you do!
pi_179008366
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:39 schreef kree het volgende:

[..]

als je er last van hebt dan loop je toch lekker door?

Trouwens dit topic gaat zo niet de goeie kant op. maak er lekker ff 1 in KLB als je wil zeuren over pianos op stations.
nee het gaat niet de kant op die jij wil :D dat is wat anders
pi_179008429
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:42 schreef Allures het volgende:

[..]

nee het gaat niet de kant op die jij wil :D dat is wat anders
nee dit topic had een onderwerp en een vraag?

Die gelezen?

Denk het niet want nu gaan we een hele discussie krijgen over wat ik eigenlijk niet vroeg.
Maak daar lekker een ander topic voor aan dan?
Do what you love, love what you do!
pi_179008482
Waarom roep je trouwens steeds dat het op het ns forum wel positief is :') daar staan ook geen bruikbare suggesties. Sterker nog, 80% van de posts zijn van jou zelf, de rest zijn filmpjes van mensen die op een piano rammen, oftopic geneuzel over de piano op Breda en misschien 2 suggesties die hier ook gedaan zijn en die al afgekeurd zijn door de stationsmanager
pi_179008507
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:44 schreef kree het volgende:

[..]

nee dit topic had een onderwerp en een vraag?

Die gelezen?

Denk het niet want nu gaan we een hele discussie krijgen over wat ik eigenlijk niet vroeg.
Maak daar lekker een ander topic voor aan dan?
Je vraagt wie er wel eens op Leiden CS komt, daar reageren users op.
Je hoeft er natuurlijk niet op te reageren mocht je dat niet willen.
pi_179008593
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:48 schreef Leonos het volgende:

[..]

Je vraagt wie er wel eens op Leiden CS komt, daar reageren users op.
Je hoeft er natuurlijk niet op te reageren mocht je dat niet willen.
ach ik denk dat het idee wel duidelijk was en prima want ik ga er wel op in en kan tegen kritiek ook wel.
Maar nu gaan we helemaal van het onderwerp af. met name de hier bovenstaande, want het enige doel daarvan is zeuren en uitlokken.

Ik vroeg om foto's voor locaties waar een piano zou kunnen staan.
En waarom ik op het NS forumm kom is omdat het daar begon,, dacht gaat hier iets sneller, maar ok
Do what you love, love what you do!
pi_179008613
En nu weer verder over de piano! ^O^
pi_179008649
quote:
4s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 10:53 schreef Leonos het volgende:
En nu weer verder over de piano! ^O^
juist :Y
Do what you love, love what you do!
pi_179008897
Waarom zou je perse daar een piano willen als er geen plek is?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_179009008
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 11:05 schreef HostiMeister het volgende:
Waarom zou je perse daar een piano willen als er geen plek is?
Het punt was juist om te kijken waar wel plek was.
En ok nu is er onderhand 1 optie. Maar die heb ik al doorgebeld met de stationsmanager.

Nu vindt ik dat niet de goeie plek opzich, maar daarom is dit hele topic hier dus.
Stel je loopt door leiden cs en denkt van, daar zou een piano kunnen staan, daar foto van dus.
Want dan kan ik die overleggen weer,

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 08-05-2018 11:11:30 (Laatste zin niet nodig) ]
Do what you love, love what you do!
pi_179009038
Enige punt waar ik kan bedenken, is bij spoor 1 boven aan de stadskant bij de kluisjes.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')