abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 08:15:32 #101
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_179006027
registreer om deze reclame te verbergen
1 weekje rond de 1500 vind ik niet zorgwekkend genoeg hoor isa ;) er zijn er die structureel nog veel minder eten dan dat. Zodra ik een echte eetstoornis ontwikkel mogen jullie aan de bel trekken :+
Het is vooral even dat gesnoep weer loslaten. Dat frustreert me, want het blijft nooit bij 1 snoep.
disclaimer
  dinsdag 8 mei 2018 @ 08:17:21 #102
217702 Lonaa
Allons-y!
pi_179006043
Ik zou echt dood gaan dan. ;(
1500 is onder mn BMR :P
Op vrijdag 13 mei 2016 08:48 schreef minilot het volgende:
Lonaa is mijn Heldin der Dronken Misstappen. _O_
pi_179006298
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:15 schreef Stormqueen het volgende:
1 weekje rond de 1500 vind ik niet zorgwekkend genoeg hoor isa ;) er zijn er die structureel nog veel minder eten dan dat. Zodra ik een echte eetstoornis ontwikkel mogen jullie aan de bel trekken :+
Het is vooral even dat gesnoep weer loslaten. Dat frustreert me, want het blijft nooit bij 1 snoep.
Oh, maar ik maak me eigenlijk zelden zorgen om mensen. Alleen jou dan *) Ik zei het eigenlijk omdat je nou net niet iemand bent die lekker laag gaat zitten om snel af te vallen. Je bent de hele tijd gewoon heel goed bezig :Y En als je minder wilt snoepen, dan zou ik me dr op focussen en iets meer gezond voer eten zodat je lekker vol zit, geen honger hebt en dan ook minder zin in snoep.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_179006328
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 07:35 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

En?

Je vulling klinkt ook erg lekker trouwens.
Goedgekeurd ^O^ Prima van smaak en ook mijn man vond het lekker. Handig voor de afwisseling dus, ik gebruik verder vaak volkorenwraps, die zijn ook erg lekker. ^O^ ^O^
pi_179006360
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:17 schreef Lonaa het volgende:
Ik zou echt dood gaan dan. ;(
1500 is onder mn BMR :P
Gheh en voor mij is het mijn doelhoeveelheid. Iets er boven mag maar niet te veel of te vaak.

Wat een verschil he onderling hier :D

Straks wegen met de trainert.. ben benieuwd.. Het is een beetje een rommelige maand geweest met Berlijn en uitjes en zo.. Trendlijn is nog steeds dalende dus prima, maar die 1500 heb ik de afgelopen maand vaker en vooral verder overschreden dan me lief is :s)
  dinsdag 8 mei 2018 @ 08:42:41 #106
217702 Lonaa
Allons-y!
pi_179006380
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:41 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Gheh en voor mij is het mijn doelhoeveelheid. Iets er boven mag maar niet te veel of te vaak.

Wat een verschil he onderling hier :D

Straks wegen met de trainert.. ben benieuwd.. Het is een beetje een rommelige maand geweest met Berlijn en uitjes en zo.. Trendlijn is nog steeds dalende dus prima, maar die 1500 heb ik de afgelopen maand vaker en vooral verder overschreden dan me lief is :s)
Ik zal ook best vrij veel eten om vlot af te kunnen vallen, maar ik wil ook vooral heel graag mijn spierkracht behouden en fitter worden.
Ver verliezen en spieren bouwen is nou eenmaal een heel lastige, zo niet praktisch onmogelijke, combinatie. :P
pi_179006381
Maar ga je dat je hele leven volhouden, max 1500 per dag?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 8 mei 2018 @ 08:43:25 #108
217702 Lonaa
Allons-y!
pi_179006395
Mijn PT zei ooit dat ik naar 1600 per dag moest gaan. Dat heb ik altijd geweigerd. Ik ga niet structureel 'te weinig' eten.
pi_179006430
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:42 schreef Isabeau het volgende:
Maar ga je dat je hele leven volhouden, max 1500 per dag?
Ik hoef als het goed is niet mijn hele leven af te vallen he.. Ergens tussen 1900 en 2200 is prima vol te houden en dan ben ik (denk ik) redelijk stabiel. Gemiddelde behoefte van vrouwen staat volgens mij nog steeds op 2000 dus dat zijn heel normale hoeveelheden.

@ Loon: true, dat is ook lastig. Maar als ik zo veel at als jij dan kwam ik heel snel weer aan! Ik verbrand minder he.. Ik krijg die 3000+ van jou echt niet voor elkaar zonder een hele dag in de bergen te hiken of iets anders extreems :D
pi_179006438
quote:
2s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:42 schreef Lonaa het volgende:
Ver verliezen en spieren bouwen is nou eenmaal een heel lastige, zo niet praktisch onmogelijke, combinatie. :P
Bij een kcal tekort kan je alleen als beginner spieren bouwen. Bij een enorm kcal tekort is het ook dan niet mogelijk. Er zijn vast uitzonderingen in de praktijk, maar je moet nooit uitgaan dat jij toevallig de uitzondering bent.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 08:46:15 #111
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_179006442
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Oh, maar ik maak me eigenlijk zelden zorgen om mensen. Alleen jou dan *) Ik zei het eigenlijk omdat je nou net niet iemand bent die lekker laag gaat zitten om snel af te vallen. Je bent de hele tijd gewoon heel goed bezig :Y En als je minder wilt snoepen, dan zou ik me dr op focussen en iets meer gezond voer eten zodat je lekker vol zit, geen honger hebt en dan ook minder zin in snoep.
nou laat ik dan maar meteen open kaart spelen, het frustreert me gewoon even enorm dat het zo langzaam gaat. En ja, ik weet dat het niet ok is dat ik zo denk en ja, ik weet dat de trendlijn geldt maar verdorie, ik doe echt enorm mijn best en ik heb zo'n duidelijk doel, dat wil ik z graag halen. Dus ik dacht, 1 weekje wat lager zitten, kan toch weer een pond of een kilo schelen, waardoor dat doel toch weer haalbaar wordt. Dus dat ja.

Voor de rest denk ik inderdaad dat ik er wel verantwoord mee om ga. Het is ook niet zo alsof ik opteer om nu maar een week lang op geraspte komkommer te gaan leven ;)
disclaimer
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 08:46:59 #112
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_179006455
Oh en ja, ik schiet regelmatig flink omlaag. Ik schiet alleen even vaak weer flink omhoog, dus per saldo is het nul en dat vind ik kut. :')
disclaimer
pi_179006462
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:46 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

nou laat ik dan maar meteen open kaart spelen, het frustreert me gewoon even enorm dat het zo langzaam gaat. En ja, ik weet dat het niet ok is dat ik zo denk en ja, ik weet dat de trendlijn geldt maar verdorie, ik doe echt enorm mijn best en ik heb zo'n duidelijk doel, dat wil ik z graag halen. Dus ik dacht, 1 weekje wat lager zitten, kan toch weer een pond of een kilo schelen, waardoor dat doel toch weer haalbaar wordt. Dus dat ja.

Voor de rest denk ik inderdaad dat ik er wel verantwoord mee om ga. Het is ook niet zo alsof ik opteer om nu maar een week lang op geraspte komkommer te gaan leven ;)
Wat is je normale richt-hoeveelheid?
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 08:48:13 #114
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_179006471
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:47 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

Wat is je normale richt-hoeveelheid?
hetzelfde als Isa. 1800 met 2000 als max.
disclaimer
pi_179006496
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:48 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

hetzelfde als Isa. 1800 met 2000 als max.
NJa, dan snap ik wel dat het langzaam gaat.. Je bent nu meer gewicht kwijt he, dus je behoefte verandert ook. Bij mij is dat ongeveer onderhoud, even afhankelijk van beweging uiteraard. Als ik dat te lang doe gebeurt er niets meer iig..

Nu ja, dat merk ik deze maand dus :+
pi_179006524
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:46 schreef Stormqueen het volgende:

Nou wie weet geeft dat dan de mentale boost die je even nodig hebt :*

Maar per saldo ga je gewoon omlaag hoor ;) Ook al gaat het langzaam. Mijn streefgewicht haal ik denk ik pas in 2019 en heb me daar ook zo op ingesteld. Dan valt het wel mee als het langzaam gaat :+ Maar goed, jij was ook al even bezig en had een hobbelige periode in het midden :+ Die krijg ik vast ook nog. Weer.
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 08:52:55 #117
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_179006544
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:49 schreef Sunnythesun het volgende:

[..]

NJa, dan snap ik wel dat het langzaam gaat.. Je bent nu meer gewicht kwijt he, dus je behoefte verandert ook. Bij mij is dat ongeveer onderhoud, even afhankelijk van beweging uiteraard. Als ik dat te lang doe gebeurt er niets meer iig..
ja dat ook, hoe ik de tijd mis dat ik op 2300 kcal een kilo per week afviel _O-
Ik denk dat ik de vorige keer rond dit gewicht naar 1700 ben gegaan.
Maar dat hoeft nu ook niet pers, ik verbruik nu ook meer (dubbele fietsafstand met zwaardere fiets, dus ik kan ook meer eten).
Ben gewoon even zoekende naar wat nu de logische vervolgstap is.
disclaimer
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 08:54:39 #118
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_179006572
Wat overigens wl een fijne opstekert was, was dat ik wat nekken heb doen verrekken in mijn vavavoom dominatrix jurk dit weekend. Dan denk ik wel "gelukkig weet je niet wat er onder zit :+" maar toch streelt het wel mijn vrouwenego 8-)
disclaimer
pi_179006577
quote:
1s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:52 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

ja dat ook, hoe ik de tijd mis dat ik op 2300 kcal een kilo per week afviel _O-
Ik denk dat ik de vorige keer rond dit gewicht naar 1700 ben gegaan.
Maar dat hoeft nu ook niet pers, ik verbruik nu ook meer (dubbele fietsafstand met zwaardere fiets, dus ik kan ook meer eten).
Ben gewoon even zoekende naar wat nu de logische vervolgstap is.
Misschien een kleinere stap en dan wat langer volhouden? Op zich loop je idd nu ook nog hard, en al duurt het even voordat dat doden aan de zeik zet :P ga je daar ook energie voor nodig hebben op den duur (maar overschat dat niet, ineens bunkeren is echt onzin haha been there, done that 8)7 ).
Wat ik iig merk ik dat ik regelmatig even de balans moet opmaken om te kijken wat op dt moment bij mijn lijf past. :Y
pi_179006586
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
Wat overigens wl een fijne opstekert was, was dat ik wat nekken heb doen verrekken in mijn vavavoom dominatrix jurk dit weekend. Dan denk ik wel "gelukkig weet je niet wat er onder zit :+" maar toch streelt het wel mijn vrouwenego 8-)
_O_ _O_
Ik vond het echt een hele gave jurk! Ik baal dat dat model mij nooit past, heb er wel eens naar staan kijken.. maar is helaas kansloos.. -O-
pi_179006598
Ik heb me deze keer voorgenomen dat ik gewoon blijf op 2000 kcal per dag en ik zie wel waar dat schip strandt. Ik ben al reuze tevreden, dus wat dat betreft heb ik mijn doel al bereikt. En aangezien ik de meeste dagen de 2000 kcal toch niet aantik, kan ik zo nu en dan er wel overheen gaan. Bij een feestje of kerst en zo :7

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_179006611
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:54 schreef Stormqueen het volgende:
:D ik snap dat nakijken wel. Lekker zelfverzekerd hoofd er boven en woah O+
  Moderator dinsdag 8 mei 2018 @ 08:58:01 #123
149959 crew  Stormqueen
snelle trees
pi_179006617
Ja, dat is ook zo.
Nou zullen we dan gewoon afspreken :+ dat ik me gewoon aan mijn eetplan houd en de magnums van manlief voorlopig even negeer? :P

Eetplan vandaag:

O: 200ml volle yoghurt, halve banaan, hand aardbeien, hand bessen, 2 eetlepels muesli
T: Bakje cherrytomaatjes
L: Salade van 150 gram spinazie, 250 gram bieten, 70 gram feta
T: Ananas denk ik, en wellicht wat ossenworst :9
D: Scholfilet van de grill en pasta met gegrilde paprika-champignonsaus met roomkaas.
disclaimer
pi_179006622
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:55 schreef Sunnythesun het volgende:

Misschien een kleinere stap en dan wat langer volhouden? Op zich loop je idd nu ook nog hard, en al duurt het even voordat dat doden aan de zeik zet :P ga je daar ook energie voor nodig hebben op den duur (maar overschat dat niet, ineens bunkeren is echt onzin haha been there, done that 8)7 ).
Wat ik iig merk ik dat ik regelmatig even de balans moet opmaken om te kijken wat op dt moment bij mijn lijf past. :Y
Doden aan de zeik _O_ omg, wat een mooie combinatie maakt je telefoon er van _O_ Ik schoot in de lach O+
pi_179006625
quote:
0s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 08:58 schreef Stormqueen het volgende:
Ja, dat is ook zo.
Nou zullen we dan gewoon afspreken :+ dat ik me gewoon aan mijn eetplan houd en de magnums van manlief voorlopig even negeer? :P

Eetplan vandaag:

O: 200ml volle yoghurt, halve banaan, hand aardbeien, hand bessen, 2 eetlepels muesli
T: Bakje cherrytomaatjes
L: Salade van 150 gram spinazie, 250 gram bieten, 70 gram feta
T: Ananas denk ik, en wellicht wat ossenworst :9
D: Scholfilet van de grill en pasta met gegrilde paprika-champignonsaus met roomkaas.
Volgens mij is dat de beste tactiek uiteindelijk :Y ;)
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')