abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 5 mei 2018 @ 05:36:00 #1
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178947338
Sinds kort krijg bij het openen van mijn (officieel gekochte registreerde versie) van Bandicam ineens deze melding voor m'n neus. Ik kan het aanklikken, maar het doet verder niets, het vindt ook verder niets en het laat zich niet sluiten, en maakt het gebruik van Bandicam effect onmogelijk. Weet iemand iets af van deze foutmelding? Google geeft niet zo heel veel berichtgeving hierover.

  zaterdag 5 mei 2018 @ 05:52:38 #2
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178947352
Windows 10 ;( Mag hopen dat Windows 11 weer gewoon net als 7 gaat worden.
pi_178947353
Ik zou even contact opnemen met de mensen van bandicam.

Heb je toevallig een nvidiakaart? Het schijnt dat er wat kans is op conflicten.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_178947357
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 05:52 schreef Woelwater het volgende:
Windows 10 ;( Mag hopen dat Windows 11 weer gewoon net als 7 gaat worden.
Windows 10 is hartstikke fijn. :{w

Maar Microsoft brengt in de regel om-en-om een goede en een slechte Windows uit.

Windows 3.1 *O*
Windows 95 -O-
Windows 98 *O*
Windows ME -O-
Windows XP *O*
Windows Vista -O-
Windows 7 *O*
Windows 8 -O-
Windows 10 *O*
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 06:03:44 #5
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_178947361
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 05:56 schreef Jordy-B het volgende:
Windows 10 is hartstikke fijn.
Dat ervaar ik toch anders. Paar dagen terug nog een usb-camera die niet wilde werken ivm privacy settings. Na alles toestemming te hebben gegeven deed die camera-app (die staat niet eens in de lijst om toe te staan :') ) het nog steeds niet en bleef zeuren over privacy.
In een W7 laptop gestoken en gelijk probleemloos werken natuurlijk.
pi_178952356
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 05:36 schreef TechnoCat het volgende:
Sinds kort krijg bij het openen van mijn (officieel gekochte registreerde versie) van Bandicam ineens deze melding voor m'n neus. Ik kan het aanklikken, maar het doet verder niets, het vindt ook verder niets en het laat zich niet sluiten, en maakt het gebruik van Bandicam effect onmogelijk. Weet iemand iets af van deze foutmelding? Google geeft niet zo heel veel berichtgeving hierover.

[ afbeelding ]
Ik denk dat deze melding an sich niets te maken heeft met Bandicam, maar dat om welke reden dan ook één of meer bestandsextensies aan een verkeerde applicatie gekoppeld zijn geraakt. Als dat zo is dan helpt het om de standaard bestandsassociaties te herstellen. Hoe je dat doet lees je hier (laatste post in die thread).
  zondag 6 mei 2018 @ 00:06:03 #7
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_178963234
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 05:53 schreef Jordy-B het volgende:
Ik zou even contact opnemen met de mensen van bandicam.

Heb je toevallig een nvidiakaart? Het schijnt dat er wat kans is op conflicten.
Ja, een MSI Nvidia GeForce GTX 1080ti, maar die gaf voorheen ook nooit problemen. Maar wat is je bron van je mening betreffende Nvidia kaarten die conflicten zouden geven met Bandicam?

quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:50 schreef Riparius het volgende:

[..]

Ik denk dat deze melding an sich niets te maken heeft met Bandicam, maar dat om welke reden dan ook één of meer bestandsextensies aan een verkeerde applicatie gekoppeld zijn geraakt. Als dat zo is dan helpt het om de standaard bestandsassociaties te herstellen. Hoe je dat doet lees je hier (laatste post in die thread).
Ik heb het probleem opgelost door Bandicam in z'n geheel te deinstalleren, eventuele overgebleven mappen te verwijderen, CCleaner er over heen te gooien en Bandicam opnieuw vers te installeren. Probleem opgelost. :)
Het moest wel in Bandicam zitten, want hij gaf deze melding enkel en alleen maar bij Bandicam.
pi_178966065
Behalve aan Windows kan het ook aan de leeftijd van de p.c. liggen.
Ik heb hier nog een ouwe rammelkast uit 2009 staan maar wel met Windows 10 er op.
Met een paar aanpassingen van een wizkid functioneert het nu prima nadat ik na upgraden van 7 naar 10 wat gezeik had met audio en het aansluiten van andere randapparatuur.
Maar ik doe er als veertigplusser verder niet veel bijzonders mee.

Zeker weten dat als ik hem vol stouw met allerlei nieuwigheid waar menig jongere zich mee bezig houd gegarandeerd dat ie gaat miepen. :7
  woensdag 23 mei 2018 @ 15:09:20 #9
475382 TechnoCat
Be patient or become one
pi_179338783
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 10:20 schreef Werkman het volgende:
Behalve aan Windows kan het ook aan de leeftijd van de p.c. liggen.
Ik heb hier nog een ouwe rammelkast uit 2009 staan maar wel met Windows 10 er op.
Met een paar aanpassingen van een wizkid functioneert het nu prima nadat ik na upgraden van 7 naar 10 wat gezeik had met audio en het aansluiten van andere randapparatuur.
Maar ik doe er als veertigplusser verder niet veel bijzonders mee.

Zeker weten dat als ik hem vol stouw met allerlei nieuwigheid waar menig jongere zich mee bezig houd gegarandeerd dat ie gaat miepen. :7
Leeftijd pc? Het is praktisch nog zo goed als nieuw, ik heb een Asus X99-A moederbord met daarop een i7-5820k hexacore processor, OC-ed naar 4,5Ghz, water gekoeld, 64GB ddr4 ram (quad speed), een Samsung m.2 512GB m.2. ssd en een GTX 1080ti en vijf 1 TB schijven in raid 0 voor videobewerking. Niet bepaald ouwe meuk. :)
pi_179338859
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 05:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Windows 10 is hartstikke fijn. :{w

Maar Microsoft brengt in de regel om-en-om een goede en een slechte Windows uit.

Windows 3.1 *O*
Windows 95 -O-
Windows 98 *O*
Windows ME -O-
Windows XP *O*
Windows Vista -O-
Windows 7 *O*
Windows 8 -O-
Windows 10 *O*
Dat is niet de volgorde, waarin microsoft Windows versies heeft uitgebracht. Verder mag je mij wel eens uitleggen, waarom 95 zo slecht was (in vergelijking met 3.1 en 98, dat DOS niet geweldig is buiten beschouwing gelaten).
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179341324
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat is niet de volgorde, waarin microsoft Windows versies heeft uitgebracht. Verder mag je mij wel eens uitleggen, waarom 95 zo slecht was (in vergelijking met 3.1 en 98, dat DOS niet geweldig is buiten beschouwing gelaten).
In het rijtje van Jordy-B staan alleen Windows versies voor consumenten, en dan klopt de chronologie wel als je je tot dit lijstje beperkt. Tel ze ook maar eens na, dan zie je waarom Windows 7 zo heet. Eigenlijk had Windows 10 Windows 9 moeten heten, maar dat vonden de marketing jongens en meisjes bij Microsoft kennelijk geen goed idee. Verder is het 'goed' of 'slecht' zijn van iets als een besturingssysteem voor een deel persoonlijke perceptie. Vóór Windows 3.0 (1990) had je trouwens Windows 1.0 (1985) en Windows 2.0 (1987) maar dat is bijna iedereen vergeten, waarschijnlijk omdat er tot in de jaren '90 op IBM compatibles (ja, zo heten ze toen) hoofdzakelijk met DOS werd gewerkt. En DOS was prima voor de hardware en de toepassingen van destijds. Je kon er relatief gemakkelijk programma's voor schrijven en direct met de hardware werken wat voor sommige toepassingen een groot voordeel is. Met een grafisch systeem als Windows is dat allemaal veel moeilijker geworden.
pi_179342009
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 15:14 schreef oranjevogel1 het volgende:

[..]

Dat is niet de volgorde, waarin microsoft Windows versies heeft uitgebracht. Verder mag je mij wel eens uitleggen, waarom 95 zo slecht was (in vergelijking met 3.1 en 98, dat DOS niet geweldig is buiten beschouwing gelaten).
Hee Pienjoo, dit topic gaat niet over windowsversies, het is alleen een opmerking om aan te geven dat een volgende windowsversie niet zaligmakend is als je naar de geschiedenis kijkt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179342028
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 17:35 schreef Riparius het volgende:
En DOS was prima voor de hardware en de toepassingen van destijds.
DOS was al achterhaald toen Bill Gates het van Tim Paterson kochtte. De enige reden waarom hij dat deed, was dat de IBM PC te zwak was om Xenix te draaien. De tijd heeft ons geleerd dat DOS slechts een product was om de tijd te overbruggen todat consumenten pc's krachtig genoeg waren om multiuser besturingssystemen te draaien. De NT kernel kun je zien als een doorontwikkeling van de fundamenten die in Xenix al gelegd waren.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_179342038
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 05:56 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Windows 10 is hartstikke fijn. :{w

Maar Microsoft brengt in de regel om-en-om een goede en een slechte Windows uit.

Windows 3.1 *O*
Windows 95 -O-
Windows 98 *O*
Windows ME -O-
Windows XP *O*
Windows Vista -O-
Windows 7 *O*
Windows 8 -O-
Windows 10 *O*
Windows 10 update1 -O-
Windows 10 update2 *O*
Windows 10 update met fix voor meltdown en spectrum -O--O--O-
-O--O-
En enzzz
pi_179342182
klaar met de windows-discussie. Help de TS of lazer op.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179342238
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
klaar met de windows-discussie. Help de TS of lazer op.
Zal je gemak maar houden
Of jij wat mee brengt met dit topic
Vlieg op of ga een modje zuigen of zo
  woensdag 23 mei 2018 @ 19:30:08 #18
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_179343098
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:29 schreef Jordy-B het volgende:
klaar met de windows-discussie.
Dit wel, die windows discussie is anders wel een topic waard maar hier niet echt op zijn plek.

En nee, enige ironie ontgaat me niet in deze :P.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen comedie.
'Goatboy is hurt by your indifference'
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=M9srplWe_QQ" target="_blank" rel="nofollow">Vrijheid</a>
[b]Dean Radin presenteert: "Science and the taboo of psi"[/b]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')