abonnement Unibet Coolblue
pi_178945647
Tijdje terug was ik samen met m'n broertje een road trip door Namibië aan het plannen. Uiteindelijk zijn we toen ergens anders heengegaan. Inmiddels heeft m'n broertje een vriendin en gaat het niet meer gebeuren om samen met hem op vakantie te gaan.

Ik zou nog steeds graag weer eens op een roadtrip vakantie gaan, maar zou gewoon niet weten met wie. Alleen lijkt me erg saai en bovendien wordt het ook al heel snel veel te duur. Ik heb ook weleens naar groepsreizen gekeken, maar dat lijkt me dan ook weer niets. Ik ga toch liever zelf met iemand rondrijden ipv dat ik eindeloos in een bus naar één zijkant zit te kijken. Zelf roadtrippen is toch wat meer avontuurlijker en vrijer.

M'n laatste lange roadtrip was 5 weken door de VS, al weer een hele tijd terug. Vorig jaar nog een kleine week alleen door Zweeds Lapland gereden na een werkbezoek daar. Dat laatste was ook gaaf, maar een aantal dagen alleen vond ik ook wel weer genoeg. Vorig jaar heb ik ook nog een aantal maanden zelf gebackpacked door Zuid-Amerika, maar dat is door de mensen in hostels toch niet echt alleen. Op roadtrip in Namibië ga ik denk ik niet zoveel mensen tegenkomen.

Hoe en met wie kan ik zoiets gaan doen?
  Moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 13:07:39 #2
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_178951669
Zat een jaar of 20 geleden met hetzelfde dilemma. Heb toen mijn vader gevraagd. Hij wilde wel eens ver weg, maar mijn moeder niet. Werd een mooie trip langs de Maya-route. Dus misschien iets om één van je ouders mee te nemen?
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Moderator zaterdag 5 mei 2018 @ 14:29:41 #3
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_178952887
Ik heb ook meerdere reizen met mijn moeder gemaakt, naar Scandinavië en de Baltische Staten en een andere reis naar de Balkan. En anders een vriend die ook geen relatie heeft?
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_178953416
Familie? Vrienden?

En anders gewoon lekker alleen, ik vind dat af en toe wel leuk :)
Voor wat foto's, kijk hier
pi_178958693
Ouders zie ik niet gebeuren. Zal ze het toch eens direct vragen, maar zijn zijn meer van een relaxte vakantie in Zuid-Europa en verder niet te ver weg. Waarschijnlijk lachen ze het weg en nemen ze het niet eens serieus. Verder weinig contact met andere familieleden.

Heb niet bijzonder veel vrienden en zij hebben allen een relatie, sommige met kinderen. Het zit er eigenlijk nooit in om op vakantie te gaan met ze, want ze gaan niet meer dan de helft van hun vrije dagen niet met hun vriendin/vrouw op vakantie.
pi_178958909
Anders travel maatje via internet zoeken? Of alleen gaan en je reis bijvoorbeeld aanbieden op Blablacar (niet zeker over dat in Afrika ook echt werkt), maar anders gewoon via facebook proberen iemand te vinden.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
pi_179185691
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:48 schreef ITrade het volgende:
Anders travel maatje via internet zoeken? Of alleen gaan en je reis bijvoorbeeld aanbieden op Blablacar (niet zeker over dat in Afrika ook echt werkt), maar anders gewoon via facebook proberen iemand te vinden.
Zou kunnen. Iemand ervaring mee en tips waar te zoeken?

Ik heb altijd heel harde vooroordelen over dit mensen die zoiets doen, maar doe heel hard m'n best mezelf daar overheen te zetten. Ik heb zelf immers ook geen vrienden om mee weg te gaan momenteel. :')
pi_179185744
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:06 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Zou kunnen. Iemand ervaring mee en tips waar te zoeken?

Ik heb altijd heel harde vooroordelen over dit mensen die zoiets doen, maar doe heel hard m'n best mezelf daar overheen te zetten. Ik heb zelf immers ook geen vrienden om mee weg te gaan momenteel. :')
Goede introtekst voor je oproepje ;)

En die sites zijn er wel, maar weet zo even niet meer welke. Gewoon googlen op reismaatje gezocht oid.
Somebody that I used to know
pi_179185814
Gewoon hier iemand zoeken, vast animo voor :)
pi_179186442
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 22:06 schreef Schuifpui het volgende:

[..]

Zou kunnen. Iemand ervaring mee en tips waar te zoeken?

Ik heb altijd heel harde vooroordelen over dit mensen die zoiets doen, maar doe heel hard m'n best mezelf daar overheen te zetten. Ik heb zelf immers ook geen vrienden om mee weg te gaan momenteel. :')
In willekeurige reisgroepen op facebook komen regelmatig zulke berichten voorbij. Van dat er een plaatsje vrij is in de auto voor een roadtrip etc. Maar ik denk dat je voor Namibië toch iets preciezer moet gaan zoeken. Een Afrika travel groep of Namibië groep ofzo.
“Arguing that you don't care about the right to privacy because you have nothing to hide is no different than saying you don't care about free speech because you have nothing to say.”
― Edward Snowden
  dinsdag 15 mei 2018 @ 23:04:55 #11
36461 Joppy
geen colaboy
pi_179187100
Afhankelijk van je route kom je ook in Namibie echt wel mensen tegen. In Swakopmund en Windhoek zijn verschillende hostels en in de natuurparken ben je sowieso aangewezen op de campings, dus daar komen alle toeristen samen.

Maar het houdt idd niet over, en de afstanden zijn ook heel behoorlijk. Bovendien rij je ook grotendeels door woestijnachtige gebieden. Ik zou dat zelf liever niet alleen doen.

Zelf heb ik vorig in m'n eentje een stuk de kust van Zuid-Afrika afgereisd met de auto. Maar dat is weer compleet iets anders dan Namibie.
Let the beat control your body!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')