abonnement Unibet Coolblue
pi_178927338
Bonjour Fok(st)ers en Danny,

Het is weer even geleden maar hier ben ik weer met een niet meer dan terechte klacht (inb4 opflikkeren aandachtshoer, is dit weer een kloontje van Aberella/Oberkullie/ZarB, huh jij zou toch niet meer inloggen).

Vanmorgen ben ik in alle vroegte bij het ontwaken van de vogeltjes opgestaan. Ik ga namelijk op vakantie. Nou mag ik mezelf inmiddels wel frequent flyer noemen, en had ik dus ter voorbereiding mijn tas netjes ingepakt, alle vloeistoffen in een afsluitbare en tevens doorzichtige zak, en onderweg naar Schiphol mijn Vitamin Water detox opgedronken zodat ik de boel niet zou ophouden bij de bagage check.
Ik had expres een strak jurkje aangetrokken zodat ik niet gefouilleerd zou worden door een naar shag ruikende Ria met grijpgrage vingers.

Helaas was niet iedereen zo #ready vanmorgen.
9/11 is nu jaren geleden en inmiddels zou je denken dat iedereen weet wat hij wel en niet mee kan nemen in zijn handbagage. Niets is echter minder waar. Zo zag ik vanmorgen hele kinderwagens afstevenen op de bagage belt gevuld met flessen water, bekers Starbucks en de meest exotische Action parfummetjes. Mensen die er op het allerlaatste moment achter kwamen dat hun riem af moest en dat op hun gemakje even gingen doen. Ondertussen werd de rij groter en groter.

Maar dat is nog niet het enige, mijn tweede klacht gaat over de gate van Easyjet. Normaal vlieg ik uitsluitend met KLM of AirFrance maar die zaten last minute vol dus moest ik voor een keer met Easyjet ( :r ).
Dan kom je bij gate M, mag je 100 jaar wachten op de vloer tot je gate eindelijk bekend is en er zijn geen leuke winkeltjes om de tijd te doden.
De prijs van de vlucht compenseer je overigens weer met je koffie in de lounge (4-fucking-komma-50 euro) echt fantastisch.

Dat was het voor nu. Ik hoop dat jullie een betere ervaring hebben met de bagage belt op Schiphol. Laat je comment hieronder achter.

Au revoir :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 04-05-2018 06:57:37 ]
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 4 mei 2018 @ 06:51:39 #2
186611 Haags
pi_178927351
Vervelend, we nemen het mee naar achteren. Fijne reis toegewenst en we hopen u snel weer terug te zien!

Dat van die flessen vol water mag je trouwens meenemen tot en met de leeftijd van twee jaar van het kind.
Zonder wrijving geen glans
pi_178927354
Schiphol, altijd terechte klacht.
Easyjet, goede bonusklacht (al ben je nu wel een pauper).
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 06:54:23 #4
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_178927360
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 06:47 schreef Uberkullie het volgende:
Bonjour Fok(st)ers en Danny,

Het is weer even geleden maar hier ben ik weer met een niet meer dan terechte klacht (inb4 opflikkeren aandachtshoer, is dit weer een kloontje van Aberella/Oberkullie/ZarB, huh jij zou toch niet meer inloggen).

Vanmorgen ben ik in alle vroegte bij het ontwaken van de vogeltjes opgestaan. Ik ga namelijk op vakantie. Nou mag ik mezelf inmiddels wel frequent flyer noemen, en had ik dus ter voorbereiding mijn tas netjes ingepakt, alle vloeistoffen in een afsluitbare en tevens doorzichtige zak, en onderweg naar Schiphol mijn Vitamin Water detox opgedronken zodat ik de boel niet zou ophouden bij de bagage check.
Ik had expres een strak jurkje aangetrokken zodat ik niet gefouilleerd zou worden door een naar shag ruikende Ria met grijpgrage vingers.

Helaas was niet iedereen zo #ready vanmorgen.
9/11 is nu jaren geleden en inmiddels zou je denken dat iedereen weet wat hij wel en niet mee kan nemen in zijn handbagage. Niets is echter minder waar. Zo zag ik vanmorgen hele kinderwagens afstevenen op de bagage belt gevuld met flessen water, bekers Starbucks en de meest exotische Action parfummetjes. Mensen die er op het allerlaatste moment achter kwamen dat hun riem af moest en dat op hun gemakje even gingen doen. Ondertussen werd de rij groter en groter.

Maar dat is nog niet het enige, mijn tweede klacht gaat over de gate van Easyjet. Normaal vlieg ik uitsluitend met KLM of AirFrance maar die zaten last minute vol dus moest ik voor een keer met Easyjet ( :r ).
Dan kom je bij gate M, mag je 100 jaar wachten op de vloer tot je gate eindelijk bekend is en er zijn geen leuke winkeltjes om de tijd te doden.
De prijs van de vlucht compenseer je overigens weer met je koffie in de lounge (4-fucking-komma-50 euro) echt fantastisch.

Dat was het voor nu. Ik hoop dat jullie een betere ervaring hebben met de babage belt op Schiphol. Laat je comment hieronder achter.

Au revoir :*
Je hebt een goede bijdrage geleverd aan mijn dertiende maand :p
pi_178927363
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 06:54 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Je hebt een goede bijdrage geleverd aan mijn dertiende maand :p
Ik ben blij dat je de OP quote, anders had ik niet geweten of je het tegen mij had.
pi_178927364
#READY
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
pi_178927403
Bonusklacht: mensen die de hele boel ophouden omdat ze middenin het gangpad nog even hun koffer moeten organiseren zodat niemand naar zijn stoel kan.
pi_178927409
Wees blij dat je stroom had.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_178927412
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 06:55 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Ik ben blij dat je de OP quote, anders had ik niet geweten of je het tegen mij had.
Er komt ontlasting uit het achtereind van jouw paard. Ik dacht, ik zeg het even.
Op zondag 9 september 2018 00:02 schreef remlof het volgende:
ik ben alles behalve intellectueel.
pi_178927435
Voor de rest onterechte klacht natuurlijk. Vliegen met EasyJet en dan gaan klagen :')

Niet Privium zijn op Schiphol :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_178927436
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:08 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Wees blij dat je stroom had.
Ik heb de OP getypt op mijn iPhone, niet op mijn pc
pi_178927440
Sowieso niet op Schiphol-Oost boarden :')
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_178927443
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:11 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Voor de rest onterechte klacht natuurlijk. Vliegen met EasyJet en dan gaan klagen :')

Niet Privium zijn op Schiphol :')
Oh want passagiers van andere maatschappijen hoeven niet door de check natuurlijk. Wat dom van me he.
pi_178927506
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:11 schreef Uberkullie het volgende:

[..]

Oh want passagiers van andere maatschappijen hoeven niet door de check natuurlijk. Wat dom van me he.
Niet allemaal op dezelfde plek als waar EasyJet moet boarden nee. Dus inderdaad een beetje dom van je.
Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
  vrijdag 4 mei 2018 @ 07:25:18 #15
317039 Printerkabel
Hello darkness, my old friend
pi_178927577
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 06:54 schreef Printerkabel het volgende:

[..]

Je hebt een goede bijdrage geleverd aan mijn dertiende maand :p
Geen dank.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 07:27:55 #16
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178927618
Hoe verging de vlucht je staand, TS?
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
pi_178927636
Nou meid, wat een verschrikkelijke dag heb je al achter de rug.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 07:29:32 #18
445480 Ingolstadt
RedStratocaster
pi_178927642
Tevens. Niet vliegen vanaf het Jetcenter :')
Raken om ze te helpen herinneren dat die schat van ongekende vermogens die het van ons heeft een trigger zit om er ook iets mee te doen. - Rini Stoutjesdijk
It ain't over till ehh... till... till it's over - Erik ten Hag
  vrijdag 4 mei 2018 @ 07:29:43 #19
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_178927644
Juist als je een strak jurkje aantrekt willen ze fouilleren. Ja, dit weet ik uit ervaring.
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_178928071
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:29 schreef Id_do_her het volgende:
Juist als je een strak jurkje aantrekt willen ze fouilleren. Ja, dit weet ik uit ervaring.
Dus jij bent lesbisch, gezien je naam?
  Redactie Frontpage vrijdag 4 mei 2018 @ 08:45:12 #21
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178928538
Vitamin water detox... :')

Dat fucking vermarkten van normaal (kraan)water voor een euro of meer per flesje, en iedereen trapt erin. Beste business model ooit.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  Redactie Frontpage vrijdag 4 mei 2018 @ 08:45:31 #22
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_178928544
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:58 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]

Dus jij bent lesbisch, gezien je naam?
Of een travestiet, niet te kort door de bocht he!
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_178928584
Normaal gesproken vliegen met KLM :')
Premium prijzen betalen, maar qua service zitten ze op hetzelfde niveau als easyjet.
  vrijdag 4 mei 2018 @ 08:49:31 #24
230450 ShevaJB
Rock beat tempo 155
pi_178928585
Heel irritant inderdaad. Of die complete debielen die bij de bagagecheck constant met hun paspoort en boardingticket in de hand staan te wachten :') !!
[b]Doe'k 't now wel, doe'k 't now niet of krieg ik spiet
[/b]
[b]Op vrijdag 15 januari 2010 10:36 schreef boudemaniak het volgende:[/b]
Eindbaas ^O^
pi_178928587
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 07:08 schreef Uberkullie het volgende:
Bonusklacht: mensen die de hele boel ophouden omdat ze middenin het gangpad nog even hun koffer moeten organiseren zodat niemand naar zijn stoel kan.
Het is namelijk heel belangrijk om zo snel mogelijk te zitten zodat je op tijd bent voor het 4 uur zitten (of 2, of 6) :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')