abonnement Unibet Coolblue
pi_178920532
Onlangs heeft Baldr een single opgenomen in Utopia, met videoclip.
De titel van deze song is "Oh Zomerdag" (toch?)

De opnamen op het terrein van Utopia waren waanzinnig, evenals het liedje zelf, een instant cult hit, ware het niet dat het nergens terug te vinden is.

Waar is de single van Baldr? Waarom zijn niet meer mensen enthousiast, dit is misschien wel het mooiste wat Utopia heeft voortgebracht.

Ik kan helaas geen link plaatsen, maar er wordt gedanst, wat flukse moves, en de sfeer is optimaal, wordt vervolgd hoop ik.

[ Bericht 4% gewijzigd door Za op 03-05-2018 20:12:04 ]
pi_178920799
OOOOOOOOOOOO ZOMEUWRRRRRRRRRRDAHGGGGGGGG :B

Ik heb het filmpje nodig in mijn leven _O_
SOONY
pi_178920853
Ik las braddy
Ik zwaai naar dieren.
pi_178920872
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:19 schreef DKUp het volgende:
OOOOOOOOOOOO ZOMEUWRRRRRRRRRRDAHGGGGGGGG :B

Ik heb het filmpje nodig in mijn leven _O_
Ik ook!!!

Is er al een release datum bekend? (de clip is gewoon weergaloos van wat ik er van gezien heb, Baldr _O_ is hier helemaal in zijn element, fantastisch!)
pi_178920928
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:22 schreef Geerd het volgende:
Ik las braddy
Dit is zonder keyboard -O-
SOONY
  donderdag 3 mei 2018 @ 20:29:08 #6
111260 Charmian
a little joy
pi_178921021
dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand :')
The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
pi_178921032
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:29 schreef Charmian het volgende:
dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand dansen in het zand met een drankje in m'n hand :')
Hell Yeah!!!
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 20:34:30 #8
137949 Disana
pi_178921109
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:30 schreef Za het volgende:

[..]

Hell Yeah!!!
Sublieme tekst. Helemaal niet kinderlijk ofzo.
pi_178923640
Het is Lente :B
SOONY
pi_178924566


[ Bericht 100% gewijzigd door Za op 03-05-2018 22:50:10 ]
  vrijdag 4 mei 2018 @ 13:23:39 #11
429367 DKUp
ON TOUR
pi_178933245

OOOOOOO ZOMEUWRRRRRRDAHGGGGG :B!
SOONY
pi_178934407
quote:
17s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 13:23 schreef DKUp het volgende:

OOOOOOO ZOMEUWRRRRRRDAHGGGGG :B!
WO O OH HO O, WO OH O! *O* :B

ik dacht al waar blijft deze megahit op de site van utopia. wel de kraai promoten, maar hier hoor je niets over.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
pi_178947048
"met je handen in je zak, dansen op het zand" *O* :B *O*
Leipe shit ouwe
pi_179295906
Moest lachen
Before I die, I’m going to eat a bag of unpopped popcorn. That should make the cremation a little more interesting.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')