abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
pi_179640260
registreer om deze reclame te verbergen
Blijft toch heerlijk tegenstrijdig hoor, een lied dat gaat over het zijn van een zelfstandige sterke vrouw, dat zodra de zangeres gewonnen heeft zij naar de achtergrond wordt gedrukt door 4/5 mannen die de aandacht en credits willen opstrijken voor de camera.
Wat zijn een boel hype-volgers hier toch met boter en suiker ingetrapt.
pi_179642050
quote:
0s.gif Op woensdag 6 juni 2018 17:41 schreef Wuwwa het volgende:
Blijft toch heerlijk tegenstrijdig hoor, een lied dat gaat over het zijn van een zelfstandige sterke vrouw, dat zodra de zangeres gewonnen heeft zij naar de achtergrond wordt gedrukt door 4/5 mannen die de aandacht en credits willen opstrijken voor de camera.
Wat zijn een boel hype-volgers hier toch met boter en suiker ingetrapt.
Met het zwarte jasje aan realiseerde later dat er nog een zangeres was. :X
Life can be a bitch, so like it..
pi_179642274
Ik vond het live ook veel minder leuk overkomen dan in de clip. Dacht oprecht dat het daardoor niet zou winnen. Denk daarom ook ergens wel dat de hype geholpen heeft :@ ook bij de jury bijvoorbeeld.
pi_179642393
quote:
1s.gif Op woensdag 6 juni 2018 19:35 schreef Em31 het volgende:
Ik vond het live ook veel minder leuk overkomen dan in de clip. Dacht oprecht dat het daardoor niet zou winnen. Denk daarom ook ergens wel dat de hype geholpen heeft :@ ook bij de jury bijvoorbeeld.
Geloof ik ook hoor en ik ben het met je eens. Live vond ik het tegenvallen.
Life can be a bitch, so like it..
pi_180231007
quote:
Wat een bullshit. Hoor letterlijk geen enkele overeenkomst, alleen lichtelijk de baseline misschien maar om dan gelijk te zeggen dat het plagiaat is. :')
Being immortal is fun.
pi_180231024
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:21 schreef Nexum het volgende:

[..]

Wat een bullshit. Hoor letterlijk geen enkele overeenkomst, alleen lichtelijk de baseline misschien maar om dan gelijk te zeggen dat het plagiaat is. :')
Ik hoor het ook niet.
Snap ook niet dat ze er nu pas mee komen :D

pi_180231034
quote:
1s.gif Op woensdag 4 juli 2018 10:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap ook niet dat ze er nu pas mee komen :D

Tuurlijk komen ze er nu pas mee. Lekker wachten tot ze wint en dan meevaren op het succes door geld op te eisen. Stelletje hufters :{w

LEAVE NETTA ALONE!!
Being immortal is fun.
pi_180231289
Bij veel platenmaatschappijen werken mensen die 'nieuwe' hits opsporen en kijken of het ergens lijkt op een nummer die zij hebben uitgebracht, om zo te kijken of ze er nog een leuke vergoeding uit kunnen slaan. Met dit nieuws vraag je je af hoe vaak zulke brieven bij 'nieuwe' artiesten op de mat vallen.
Enige vergelijking met SNA zit trouwens in het viool riffje in het refrein van Toy.

[ Bericht 12% gewijzigd door Wuwwa op 04-07-2018 10:45:07 ]
pi_180232116
Ik denk niet dat het plagiaat is, maar dat zeer vergelijkbare stukje uit het refrein heeft door de herkenbaarheid natuurlijk wel voor de overwinning gezorgd van Israel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_180232151
Maar dan had dit onderstaande zeer bekende intro (hallo The Police) op het ESF ook moeten zorgen voor een overwinning voor Denemarken. :P

pi_180252095
quote:
Het tempo van beide liedjes is bijna juist hetzelfde. Maar voor de rest is er geen enkele gelijkenis op vlak van melodieŽn, tekst en dergelijke dusja... bullshit.
  vrijdag 13 juli 2018 @ 07:27:22 #214
87554 Cee
Welluk?
pi_180439934
Ze gaat over anderhalve week een optreden geven bij de Today show. :o
pi_180441122
quote:
1s.gif Op vrijdag 13 juli 2018 07:27 schreef Cee het volgende:
Ze gaat over anderhalve week een optreden geven bij de Today show. :o
Ah tof!

Nu vind ik het wel extra sneu dat Salvador vorig jaar nee moest zeggen tegen diezelfde uitnodiging wegens hart.
abonnementen ibood.com bol.com Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')