abonnement Unibet Coolblue
pi_178916991
Ik krijg er nog altijd geen Wow, dit is de grote winnaar-gevoel van. Maar ik zou ook niet meteen weten wat dan wel zou moeten winnen, dus goede kans dat de hype lang genoeg aanhoudt.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178917023
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:49 schreef Fred_B het volgende:
Ik krijg er nog altijd geen Wow, dit is de grote winnaar-gevoel van. Maar ik zou ook niet meteen weten wat dan wel zou moeten winnen, dus goede kans dat de hype lang genoeg aanhoudt.
Ik heb hetzelfde. Bij de vorige winnaars had ik aldoor wel een 'winnaarsgevoel', ook als het nummer mijn eigen smaak niet was. Hier heb ik dat helemaal niet bij, maar moet zeggen dat ik dat bij niemand heb dit jaar.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178917493
Tweede repetitie was beter dan de eerste, alhoewel ik dat looper moment in het begin echt niet goed vind. De achtergrond zangers doen de geluiden en ze gebruikt dus met andere woorden geen echte looper, wat ik wel echt jammer vind... Hopelijk veranderen ze het nog op een manier.
EDIT: Heb het herbeluisterd en haar looper werkt blijkbaar wel. Snap niet waarom die achtergrond zangers die geluidjes meezingen?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 17:19:59 #6
163650 Greys
pi_178917548
Als jouw specifieke ding als artiest een looper is, is het wel jammer als je die niet echt zou gebruiken daar. Misschien mocht het alsnog niet volgens de regels?

Ik vind het geen winnaar meer uitstralen. Wel alsnog een leuk aanstekelijk lied. Dit kon echt weleens een Francescootje gaan doen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178917637
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:19 schreef Greys het volgende:
Als jouw specifieke ding als artiest een looper is, is het wel jammer als je die niet echt zou gebruiken daar. Misschien mocht het alsnog niet volgens de regels?

Ik vind het geen winnaar meer uitstralen. Wel alsnog een leuk aanstekelijk lied. Dit kon echt weleens een Francescootje gaan doen.
Ze gebruikt wel een looper, heb niet goed geluisterd. Ik stoor mij wel aan die achtergrond zangers die meedoen met die looper geluidjes.

Ik denk (en dacht het ook nooit) niet dat Isra๋l zal winnen, waarschijnlijk zullen ze de vierde plaats halen. Achja, ik hoop natuurlijk wel dat het wint *O*
pi_178918736
Ik vind het echt een terugkeer naar een jaar of 15 terug als dit nr zou winnen. Gimmick en de hysterische gay fans.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 18:53:47 #9
163650 Greys
pi_178919050
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:38 schreef marsan het volgende:
Ik vind het echt een terugkeer naar een jaar of 15 terug als dit nr zou winnen. Gimmick en de hysterische gay fans.
Daarvoor vind ik het zelf dan weer een te modern lied. Tis wel echt van nu voor m'n gevoel en meer dan een gimmick, ondanks de kipgeluiden. Tis echt niet m'n favoriet hoor maar gimmick doet het wmb wel iets tekort. :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178919358
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 18:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Daarvoor vind ik het zelf dan weer een te modern lied. Tis wel echt van nu voor m'n gevoel en meer dan een gimmick, ondanks de kipgeluiden. Tis echt niet m'n favoriet hoor maar gimmick doet het wmb wel iets tekort. :@
Niet alleen dat kippengeluid hoor. Het nummer en de bijbehorende act. De aankleding en rijmelarij met literaire en nooit eerder vertoonde hoogstandjes waarbij toy en boy op elkaar rijmen.
Cheesy en kitsch imo.
Maar daar mogen de meningen natuurlijk over verschillen.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_178919429
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 17:19 schreef Greys het volgende:
Als jouw specifieke ding als artiest een looper is, is het wel jammer als je die niet echt zou gebruiken daar. Misschien mocht het alsnog niet volgens de regels?

Ik vind het geen winnaar meer uitstralen. Wel alsnog een leuk aanstekelijk lied. Dit kon echt weleens een Francescootje gaan doen.
Het zou kunnen. Het mist wat energie. Het is wat saaiig.
pi_178919536
Het is wel heel innovatief, ik heb nog nooit ergens in liedjes gehoord dat 'toy' en 'boy' in een rijmschema worden gebruikt.
pi_178919632
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:15 schreef Wuwwa het volgende:
Het is wel heel innovatief, ik heb nog nooit ergens in liedjes gehoord dat 'toy' en 'boy' in een rijmschema worden gebruikt.
Hou toch op man.
Maakt dropkrullen mogelijk.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 19:24:07 #14
163650 Greys
pi_178919703
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:07 schreef marsan het volgende:

[..]

Niet alleen dat kippengeluid hoor. Het nummer en de bijbehorende act. De aankleding en rijmelarij met literaire en nooit eerder vertoonde hoogstandjes waarbij toy en boy op elkaar rijmen.
Cheesy en kitsch imo.
Maar daar mogen de meningen natuurlijk over verschillen.
Oh zo. Ja ik vind het ook zeker niet goed genoeg als winnaar, vooral in dit veld met imho veel betere inzendingen.

Maar nog wel iets meer dan een gimmick. Daarbij zie ik echt een zangeres verkleed als kip bij met een echt slecht lied.

En idd. Leuk juist, andere meningen :D Niemand vindt altijd allemaal hetzelfde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 19:25:02 #15
163650 Greys
pi_178919722
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:21 schreef DropDiffuser het volgende:

[..]

Hou toch op man.
Dat is een grapje volgens mij over iemand die hier dat kwam zeggen een tijdje geleden die fan is. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178919784
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 19:25 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat is een grapje volgens mij over iemand die hier dat kwam zeggen een tijdje geleden die fan is. ;)
Het was een eerste argument om aan te tonen dat het zo'n geweldig nummer is, waardoor iedereen die aan het betoog begon dacht dat het een geweldig stukje satire was.
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 22:05:22 #17
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178923636
quote:
Wat een aandachttrekkerij. Nee, waardeloze versie.
pi_178925623
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat een aandachttrekkerij. Nee, waardeloze versie.
Aandachttrekkerij of gewoon de perfecte PR gemixt met een mooie mashup van Toy en La Forza van Estland :)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 23:30:21 #20
163650 Greys
pi_178925668
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 22:08 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Wat een aandachttrekkerij. Nee, waardeloze versie.
Ach Estland deed ook een opvallend optreden tijdens haar persconferentie en de Toppers deden ook steeds een andere uitvoering van Shine daar tijdens persmomenten (oa bigband versie).

Ik vind het wel leuk. Geen goede versie idd maar ook geen aandachttrekkerij. Doen zo veel artiesten. Leuk wel. SuRie deed ook een akoestische versie onlangs op Twitter enzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178929391
Reden dat Netta geen gebruik maakt van een echte looper: De EBU had kort voor de eerste rehearsal toch besloten om het niet toe te staan, ook als ze de looper live inzingt (rijkelijk laat wel voor dat besluit, maar het was gewoon een te grijs gebied binnen de regels). Omdat ze toch een looper-artieste is, is er een visueler apparaat ingevlogen en nemen de backings de stemmetjes over.
Bron: https://www.mako.co.il/mu(...)d4110&pId=1898243326 (mijn Hebreeuws is vrij roestig, maar dit kon ik er uit opmaken)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 10:01:26 #22
163650 Greys
pi_178929636
Ah zie daar was ik al bang voor.. Lullig. Hoewel ze dat als delegatie ook een stuk eerder goed hadden kunnen navragen natuurlijk. Zelfs wij hier vroegen ons al af of het wel mocht. Maar de EBU wist idd ook wat en wie er zou komen en had het ook zelf veel eerder kunnen zeggen. Hoera voor rotcommunicatie. -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178929739
Misschien kunnen ze pas dingen ontzeggen/verbieden als de definitieve stage-plannen worden ingeleverd, en is dat pas laat gebeurd? Maar goed, eerder/beter duidelijkheid scheppen is wel wat handiger. Of misschien was het al lang duidelijk maar wilde Isra๋l de looper-hype nog wat langer in stand houden.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 4 mei 2018 @ 10:08:27 #24
163650 Greys
pi_178929755
Zou ook nog goed kunnen ja, dat ze het al wisten.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178929756
Mwah, vind het niet lullig. Zou het wat anders vinden als anderen wel instrumenten gebruiken en dat zij het ineens niet meer zou mogen. Dan is het lullig, imo. Nu is het gewoon eerlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')