abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_178914125
Mijn vrienden zeiden wel vaker 'je mag het eigenlijk niet hardop zeggen, maar, het beste van een relatie is dat je hem er elke nacht in kunt hangen. verder is het helemaal niet zo rooskleurig met een vrouw'.

Wie (mannen en vrouwen) is het daarmee eens?

Ikzelf heb nooit een relatie gehad. en naar wat ik allemaal heb gezien bij vrienden wil ik dit ook liever niet meer. het is altijd een verplichting en ongemak. in veel gevallen kost het ook bakken met zuurverdiende geld. uitjes vervoer kadotjes lingerie eten hotels festivals etcetera.

Het beste argument wat ik ooit van vrouwen heb gehoord is, vastigheid. Maar wat dat dan precies betekent kan een cryprograaf ook wekenlang zijn hersens over kraken.

Wat ervaar jij als prettig van het hebben van een relatie?

[ Bericht 3% gewijzigd door loginwithyournoggin op 03-05-2018 14:45:49 ]
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:39:39 #2
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178914201
Wtf? Wat voor eieren van vrienden heb je? :D

Een goede relatie is wel wat meer dan regelmatig sex hebben hoor.
pi_178914305
Het beste van een relatie is iemand dit jou door en door kent, waarbij het 100% jezelf kunt zijn zonder een (maatschappelijke) rol te moeten aannemen. Iemand die je steunt en opvangt en stimuleert en laat groeien en af en toe een spiegel voor houdt
Iemand die met je kan lezen en schrijven

Een thuis
pi_178914316
Ben jij soms Deezertje?
pi_178914598
Ik sel deze vraag onder seksualiteit. omdat hier veel mensen met losse polygame relaties, scharrels, en swingers zitten. die toch zoeken naar of al een relatie hebben. en dan vraag ik mij af, wat bezielt je dan?
pi_178914708
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:53 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Ik sel deze vraag onder seksualiteit. omdat hier veel mensen met losse polygame relaties, scharrels, en swingers zitten. die toch zoeken naar of al een relatie hebben. en dan vraag ik mij af, wat bezielt je dan?
je kunt dat zelfde gevoel bij meer mensen hebben

Scharrels vallen nou niet echt onder een serieuze relatie dus hebben er sowieso niks mee te maken
Swingers hebben de relatie met elkaar maar samen ook seks met anderen dus dat heeft er ook weer niks mee te maken
pi_178914747
Dat het risico dat je 3 maanden dood in je huis ligt voor ze je ontdekken kleiner is.
Twee inkomens.
Als je gaat trouwen kun je cadeaus vragen.
pi_178914778
Incel gespot!
Flaming and gaming..
pi_178914794
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:58 schreef Allures het volgende:

[..]

je kunt dat zelfde gevoel bij meer mensen hebben

Scharrels vallen nou niet echt onder een serieuze relatie dus hebben er sowieso niks mee te maken
Swingers hebben de relatie met elkaar maar samen ook seks met anderen dus dat heeft er ook weer niks mee te maken
Juist richt ik mij tot hen omdat ze blijkbaar naast de vele losse relaties toch weer een vaste relatie willen. Ik vraag mij af waarom dan.

Verder vind ik je eerste zin heel opvallend. weet alleen niet waarom precies. wil je zeggen dat velen gewoon polygaam zijn en niet op zoek naar die ene (1) ware?

quote:
8s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:00 schreef ProFlamer het volgende:
Incel gespot!
Ga ff elders flamen wil je.
pi_178914828
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:59 schreef LurkJeRot het volgende:
Dat het risico dat je 3 maanden dood in je huis ligt voor ze je ontdekken kleiner is.
Twee inkomens.
Als je gaat trouwen kun je cadeaus vragen.
Zijn dat serieuze gedachten bij zogenaamde singles of klets je maar wat.
pi_178914831
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:00 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Juist richt ik mij tot hen omdat ze blijkbaar naast de vele losse relaties toch weer een vaste relatie willen. Ik vraag mij af waarom dan.

[..]

Ga ff elders flamen wil je.
omdat die relatie dus je 'thuis' is
En seks is seks

Is toch leuk als je daar meer van hebt

Daarnaast doe je een beetje vaag want echt heel veel mensen die scharrels hebben willen dat 'thuis' ook wel maar hebben het nog niet gevonden
Poly en swingers hebben dat gewoon al
pi_178914832
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:43 schreef Allures het volgende:
Het beste van een relatie is iemand dit jou door en door kent, waarbij het 100% jezelf kunt zijn zonder een (maatschappelijke) rol te moeten aannemen. Iemand die je steunt en opvangt en stimuleert en laat groeien en af en toe een spiegel voor houdt
Iemand die met je kan lezen en schrijven

Een thuis
Eens met deze vrouw.
Weggegaan en opgerot
pi_178914884
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:02 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Zijn dat serieuze gedachten bij zogenaamde singles of klets je maar wat.
Er zijn vast wel singles die zo denken :Y
pi_178914930
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:02 schreef Allures het volgende:

[..]

omdat die relatie dus je 'thuis' is
En seks is seks

Is toch leuk als je daar meer van hebt

Daarnaast doe je een beetje vaag want echt heel veel mensen die scharrels hebben willen dat 'thuis' ook wel maar hebben het nog niet gevonden
Poly en swingers hebben dat gewoon al
Nou, ik raak vnl in de war door retoriek van mensen. Veel vrouwen (en mannen) beweren dat ze aan 1 partner genoeg hebben. maar ik begreep dat dus helemaal verkeerd.
pi_178914946
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:07 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Nou, ik raak vnl in de war door retoriek van mensen. Veel vrouwen (en mannen) beweren dat ze aan 1 partner genoeg hebben. maar ik begreep dat dus helemaal verkeerd.
je kunt toch ook aan 1 genoeg hebben maar het prettig vinden om meer/anderen te zien

Ik heb aan 1 koekje ook genoeg. Maar dat maakt 2 koekjes niet minder lekker of dat ik er nee tegen zeg
pi_178914960
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:02 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Eens met deze vrouw.
Oh dus als vrouwen en mannen zeggen dat ze een relatie willen of hebben betekent niet dat ze het kwa sex bij 'thuis' houden met 1 partner?

Want daar ging altijd van uit behalve bij swingers. eigenlijk is het gros vd mensen dus swinger?
pi_178915002
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:09 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Oh dus als vrouwen en mannen zeggen dat ze een relatie willen of hebben betekent niet dat ze het kwa sex bij 'thuis' houden met 1 partner?

Want daar ging altijd van uit behalve bij swingers. eigenlijk is het gros vd mensen dus swinger?
of je bent kak dom of je loopt te trollen

Nu al spijt van de tijd die ik heb genomen het ff netjes uit te typen
pi_178915004
Seks en schoonmaken.
pi_178915006
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:08 schreef Allures het volgende:

[..]

je kunt toch ook aan 1 genoeg hebben maar het prettig vinden om meer/anderen te zien

Ik heb aan 1 koekje ook genoeg. Maar dat maakt 2 koekjes niet minder lekker of dat ik er nee tegen zeg
Best storend wat je daar beweert. want ik ging door alle anti-vteemdgaan retoriek (van mannen en voornamelijk vrouwen) ervanuit dat vreemdgaan/polygamie binnen een relatie (tenzij swinger) de elfde zonde was.
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 15:11:26 #20
441859 crew  Lenny77
pi_178915010
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:09 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Oh dus als vrouwen en mannen zeggen dat ze een relatie willen of hebben betekent niet dat ze het kwa sex bij 'thuis' houden met 1 partner?

Want daar ging altijd van uit behalve bij swingers. eigenlijk is het gros vd mensen dus swinger?
Nee, het gros van de mensen is meestal monogaam en soms gaat er wel eens eentje vreemd.
Swinger zijn is iets heel anders.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_178915021
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:09 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Oh dus als vrouwen en mannen zeggen dat ze een relatie willen of hebben betekent niet dat ze het kwa sex bij 'thuis' houden met 1 partner?

Want daar ging altijd van uit behalve bij swingers. eigenlijk is het gros vd mensen dus swinger?
Dat is voor ieder natuurlijk zelf in te vullen. Sex is niet hetzelfde als een relatie nee? Staat denk ik vaak los van elkaar.
Weggegaan en opgerot
pi_178915030
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:11 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Nee, het gros van de mensen is meestal monogaam en soms gaat er wel eens eentje vreemd.
Swinger zijn is iets heel anders.
En jij zegt weer iets anders dan Allures maar bent het wel met haar eens neem ik aan.

Moeilijke materie.
pi_178915033
Oké TS, wat wil je nou horen :')
Weggegaan en opgerot
pi_178915036
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:11 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Best storend wat je daar beweert. want ik ging door alle anti-vteemdgaan retoriek (van mannen en voornamelijk vrouwen) ervanuit dat polygamie binnen een relatie (tenzij swinger) de elfde zonde was.
het gaat om de afspraak die je samen maakt en die je moet respecteren. Zie ook de omschrijving van het 'thuis' dat tast je anders aan

Wat die afspraak is, is aan de mensen die hem maken
pi_178915047
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:12 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

En jij zegt weer iets anders dan Allures maar bent het wel met haar eens neem ik aan.

Moeilijke materie.
nee die persoon zegt niet iets heel anders
pi_178915054
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:12 schreef robijntjestralendwit het volgende:
Oké TS, wat wil je nou horen :')
ik weet niet meer wat ik wil horen want ik ben in de war :D
pi_178915085
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:11 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Dat is voor ieder natuurlijk zelf in te vullen. Sex is niet hetzelfde als een relatie nee? Staat denk ik vaak los van elkaar.
Sex staat volgens jou los van een relatie tussen man en vrouw echt?
pi_178915157
Maar, wat Allures zegt. En ik ervanuit dat zij voor de vrouwen spreekt. Is dat vrouwen met een relatie (of een ring om de vinger), sex en relaties los van elkaar zien. En dat je ze best kunt 'hosselen' als je als man alles hebt wat ze leuk vinden?

Dit verschuift mijn wereldbeeld wel een beetje. Heb altijd geloofd (door tv en geklaag van voornamelijk vrouwen zelf) dat vrouwen relaties plus sex onlosmakelijk met elkaar verbinden en dat je niet buiten s huis eet zeg maar.
pi_178915186
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:18 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Maar, wat Allures zegt. En ik ervanuit dat zij voor de vrouwen spreekt. Is dat vrouwen met een relatie (of een ring om de vinger), sex en relaties los van elkaar zien. En dat je ze best kunt 'hosselen' als je als man alles hebt wat ze leuk vindt?

Dit verschuift mijn wereldbeeld wel een beetje. Heb altijd geloofd dat vrouwen relaties plus sex onlosmakelijk met elkaar verbinden en dat je niet buiten s huis eet zeg maar.
dat zei ik ja. Ik zou het testen bij je bazin/vrouw van je baas
pi_178915192
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:14 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Sex staat volgens jou los van een relatie tussen man en vrouw echt?
Het een bevestigt het ander niet, maar sluit het ook niet uit.
Weggegaan en opgerot
pi_178915216
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:18 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Maar, wat Allures zegt. En ik ervanuit dat zij voor de vrouwen spreekt. Is dat vrouwen met een relatie (of een ring om de vinger), sex en relaties los van elkaar zien. En dat je ze best kunt 'hosselen' als je als man alles hebt wat ze leuk vinden?

Dit verschuift mijn wereldbeeld wel een beetje. Heb altijd geloofd (door tv en geklaag van voornamelijk vrouwen zelf) dat vrouwen relaties plus sex onlosmakelijk met elkaar verbinden en dat je niet buiten s huis eet zeg maar.
Zoveel mensen zoveel meningen.
Somebody that I used to know
pi_178915219
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:20 schreef Allures het volgende:

[..]

dat zei ik ja. Ik zou het testen bij je bazin/vrouw van je baas
Waarom nu weer de vrouw van mijn baas :D
pi_178915232
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:20 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Het een bevestigt het ander niet, maar sluit het ook niet uit.
Ok.
pi_178915234
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:18 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Maar, wat Allures zegt. En ik ervanuit dat zij voor de vrouwen spreekt. Is dat vrouwen met een relatie (of een ring om de vinger), sex en relaties los van elkaar zien. En dat je ze best kunt 'hosselen' als je als man alles hebt wat ze leuk vinden?

Dit verschuift mijn wereldbeeld wel een beetje. Heb altijd geloofd (door tv en geklaag van voornamelijk vrouwen zelf) dat vrouwen relaties plus sex onlosmakelijk met elkaar verbinden en dat je niet buiten s huis eet zeg maar.
Ik hoef niet aan mijn vriendin te vragen of ik een keer bij de buurvrouw aanschuif zeg maar.

Een ex van mij stond daar wel voor open, maar vervolgens kreeg zei wel actie, en ik niet :(
Geloof me, dat doet pijn :)
Weggegaan en opgerot
pi_178915254
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:43 schreef Allures het volgende:
Het beste van een relatie is iemand dit jou door en door kent, waarbij het 100% jezelf kunt zijn zonder een (maatschappelijke) rol te moeten aannemen. Iemand die je steunt en opvangt en stimuleert en laat groeien en af en toe een spiegel voor houdt
Iemand die met je kan lezen en schrijven

Een thuis
Even advocaat van de duivel spelen :
En kunnen vrienden dat niet vervangen? (en dan het liefst ook een vrijgezelle vriend /vriendin, anders ben je nog niet de eerste)
Somebody that I used to know
pi_178915283
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:23 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Even advocaat van de duivel spelen :
En kunnen vrienden dat niet vervangen? (en dan het liefst ook een vrijgezelle vriend /vriendin, anders ben je nog niet de eerste)
die kunnen dicht bij komen maar vaak spelen rollen daar toch een rol en ik zou het geen echt thuis noemen
Als shit aan is, haken die vaak ook eerder af dan een partner (bij ziekte of zoiets)
pi_178915286
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:23 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Even advocaat van de duivel spelen :
En kunnen vrienden dat niet vervangen? (en dan het liefst ook een vrijgezelle vriend /vriendin, anders ben je nog niet de eerste)
Eigenlijk best een goeie vraag. Ik denk dat het fysieke contact ook belangrijk is, een knuffel, aaitje over de rug enzo.

Tevens heeft mijn vriendin me een dochter gegeven, dit zouden mijn vrienden ook niet kunnen :P
Weggegaan en opgerot
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:27:05 #38
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_178915295
Je moet onderscheid maken tussen liefde en lust. Dat zijn 2 compleet verschillende zaken.
pi_178915312
Nog een punt. wanneer een vrouw dr ring omhooghoudt om te laten zien dat ze bezet is zegt dat voor monogamie voor haar dus mischien geen ene hol.
pi_178915327
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:27 schreef mrPanerai het volgende:
Je moet onderscheid maken tussen liefde en lust. Dat zijn 2 compleet verschillende zaken.
Wat Eddie Murphy zei.

Ik neuk je beste vriendin ja maar ik hou van jou :P
Veel vrouwen koppelen die twee toch los van mekaar dus niks aan de hand.
pi_178915328
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:26 schreef robijntjestralendwit het volgende:

[..]

Eigenlijk best een goeie vraag. Ik denk dat het fysieke contact ook belangrijk is, een knuffel, aaitje over de rug enzo.

Tevens heeft mijn vriendin me een dochter gegeven, dit zouden mijn vrienden ook niet kunnen :P
een gezin vormen, op wat voor manier dan ook, is daar wel een verschil in ja
Dan ben je samen een 'unit' en dat verbind op een manier die je met vrienden niet hebt
Ook samenwonen en elkaar altijd en op allerlei momenten het dichtste bij hebben speelt ook een rol denk ik
pi_178915349
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:27 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Nog een punt. wanneer een vrouw dr ring omhooghoudt om te laten zien dat ze bezet is zegt dat voor monogamie voor haar dus mischien geen ene hol.
Ben je echt zo dom?
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178915362
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:29 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Ben je echt zo dom?
Oh nu word ik dom genoemd. de shitstorm begint even paraplu pakken.

Maar hozo noem je me dom dan. dat is precies wat Allures zegt.
pi_178915376
Als je dom doet is dat wel een reactie die je kunt verwachten natuurlijk
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:31:43 #45
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_178915380
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:28 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Wat Eddie Murphy zei.

Ik neuk je beste vriendin ja maar ik hou van jou :P
Veel vrouwen koppelen die twee toch los van mekaar dus niks aan de hand.
Maar als je een beetje respect hebt voor je partner, wat dus direct samen hangt met liefde doe je dat niet, of in overleg samen of met toestemming en dan heet dat swingen.
pi_178915417
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:30 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Oh nu word ik dom genoemd. de shitstorm begint even paraplu pakken.

Maar hozo noem je me dom dan. dat is precies wat Allures zegt.
Je verbindt dingen met elkaar die niet met elkaar verbonden hoeven worden. Iedereen die wel eens met iemand van het ander geslacht gesproken heeft snapt dit, jij blijkbaar niet. Derhalve ben je dom, of een trol.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178915443
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:31 schreef mrPanerai het volgende:

[..]

Maar als je een beetje respect hebt voor je partner, wat dus direct samen hangt met liefde doe je dat niet, of in overleg samen of met toestemming en dan heet dat swingen.
Ja, maar al die tijd toen vrouwen hun ringvinger met ring omhoog hielden. Dacht ik ok no go geen sex geen relatie. maar een ring sluit dus in feite geen extra sexpartner uit voor ze. als ze daar behoefte aan heeft. en daarom ook mijn initiele vraag. waarom dan perse een relatie en trouw zweren en dat soort rare onzin. je zweert dus alleen trouw als partner wat dus nog niets met trouw tot sex alleen met alkaar te maken heeft?

Dat wist ik niet!
pi_178915489
Kutje, schoonmaken...
pi_178915497
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:35 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Ja, maar al die tijd toen vrouwen hun ringvinger met ring omhoog hielden. Dacht ik ok no go geen sex geen relatie. maar een ring sluit dus in feite geen extra sexpartner uit voor ze. als ze daar behoefte aan heeft. en daarom ook mijn initiele vraag. waarom dan perse een relatie en trouw zweren en dat soort rare onzin. je zweert dus alleen trouw als partner wat dus nog niets met trouw tot sex alleen met alkaar te maken heeft?

Dat wist ik niet!
dat is ook meer een symbool voor 'ga weg dude'
pi_178915502
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:38 schreef hoechst het volgende:
Kutje, schoonmaken...
Wat heeft dat te betekenen.
pi_178915550
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:38 schreef Allures het volgende:

[..]

dat is ook meer een symbool voor 'ga weg dude'
Ja dat zal dan ook wel. Overigens dit is wat je vooral ziet op tv en weet ik veel waar. was niet perse op mij van toepassing hoor je hoeft niet direkt zo kattig te doen.

Alleen ik dacht dat vrouwen dan ook seksueel monogaam zouden zijn met zo'n ring maar kennelijk kreeg ik niet de juiste definitie mee van eeuwige trouw enzo. als ik dit nog wel weer meemaak dan bekijk ik de vrouwen toch echt met andere ogen.
pi_178915597
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:42 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Ja dat zal dan ook wel. Overigens dit is wat je vooral ziet op tv en weet ik veel waar. was niet perse op mij van toepassing hoor je hoeft niet direkt zo kattig te doen.

Alleen ik dacht dat vrouwen dan ook seksueel monogaam zouden zijn met zo'n ring maar kennelijk kreeg ik niet de juiste definitie mee van eeuwige trouw enzo. als ik dit wel meemaak dan kijk ik ze toch echt aan met andere ogen.
Waarom?

Wat hier gezegd wordt wil niet zeggen dat je ineens een vrijbrief hebt om bezette vrouwen lastig te gaan vallen, enkel en alleen omdat jij sociale interacties en conventies niet op goede waarde kan schatten.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_178915625
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:45 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Waarom?

Wat hier gezegd wordt wil niet zeggen dat je ineens een vrijbrief hebt om bezette vrouwen lastig te gaan vallen, enkel en alleen omdat jij sociale interacties en conventies niet op goede waarde kan schatten.
Jij noemt dat lastg vallen?

Ik noem dat nee heb je ja kun je krijgen :~
pi_178915652
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:47 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Jij noemt dat lastg vallen?

Ik noem dat nee heb je ja kun je krijgen :~
Kijk, dat dacht ik dus al. _O-
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:52:32 #55
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178915733
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:42 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Ja dat zal dan ook wel. Overigens dit is wat je vooral ziet op tv en weet ik veel waar. was niet perse op mij van toepassing hoor je hoeft niet direkt zo kattig te doen.

Alleen ik dacht dat vrouwen dan ook seksueel monogaam zouden zijn met zo'n ring maar kennelijk kreeg ik niet de juiste definitie mee van eeuwige trouw enzo. als ik dit nog wel weer meemaak dan bekijk ik de vrouwen toch echt met andere ogen.
Waarom vrouwen met andere ogen bekijken?
Getrouwd betekend dus een relatie met persoonlijke afspraken tussen haar en haar partner. Hier valt geen verdere conclusie uit te trekken dan dat.
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:53:29 #56
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178915749
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:47 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Jij noemt dat lastg vallen?

Ik noem dat nee heb je ja kun je krijgen :~
O wacht. Je bent toch wel de moeite waard om op te reageren hoop ik?
pi_178915752
quote:
2s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Kijk, dat dacht ik dus al. _O-
lastgvallen is zo negatief gesteld je denkt heel slecht over mensen blijkbaar. anderen zien het als initiatief nemen. dat wordt toch vaak geopperd hier. initiatief nemen anders heb je jezelf ermee en kom je uit je comfortzone en schuil je liever in je kelder en blablabla.
pi_178915764
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:53 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

O wacht. Je bent toch wel de moeite waard om op te reageren hoop ik?
ik gok van niet

Voelt als een syndroom kloon overigens
pi_178915793
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:36 schreef loginwithyournoggin het volgende:
in veel gevallen kost het ook bakken met zuurverdiende geld. uitjes vervoer kadotjes lingerie eten hotels festivals etcetera.
Kost bakken met geld? Wat dacht je van twee inkomens i.c.m. de vaste huislasten voor één huis. In feite kost het je dus maar de helft van als je alleen bent. En wat je overhoudt kan je besteden aan leuke dingen. Leuke dingen doen is toch leuker als je niet alleen bent (in het midden gelaten of dit met vriendin of met een vriendin/vrouw is)?
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_178915837
Wat betekent een relatie nog als het maar relatief is met een beperkte garantie of anderzijds heel rekbaar in begrip. waarom wil je het dan nog. waar hebben die vrouwen en mannen het dan altijd over. is het maar blablabla ?
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:00:22 #61
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178915878
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:58 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Wat betekent een relatie nog als het maar relatief is met een beperkte garantie of anderzijds heel rekbaar in begrip. waarom wil je het dan nog. waar hebben die vrouwen en mannen het dan altijd over. is het maar blablabla ?
Een relatie maak je met zijn 2en. Je maakt afspraken en bouwt iets op waar je je beiden fijn bij voelt.
pi_178915917
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Kost bakken met geld? Wat dacht je van twee inkomens i.c.m. de vaste huislasten voor één huis. In feite kost het je dus maar de helft van als je alleen bent. En wat je overhoudt kan je besteden aan leuke dingen. Leuke dingen doen is toch leuker als je niet alleen bent (in het midden gelaten of dit met vriendin of met een vriendin/vrouw is)?
Idealiter op papier ja. Wat ik veel heb gezien, neuh.

Ik ken een stel. de man verdient genoeg voor twee en de vrouw deed na veel thuiszitten nu parttime (part time, deeltijd) werk. Alleen als bijverdienste. Want ja zgt ze zelf, ja eigenlijk hoef ik dit niet.

Kost alleen maar geld zo'n relatie.

Die constructie is heel normaal he en niet als in het komt wel eens voor. nee het is eerder een regel dan uitzondering.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:03:42 #63
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_178915948
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:58 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Wat betekent een relatie nog als het maar relatief is met een beperkte garantie of anderzijds heel rekbaar in begrip. waarom wil je het dan nog. waar hebben die vrouwen en mannen het dan altijd over. is het maar blablabla ?
Beperkte garantie? Waarop, sex? Ook in een relatie heb je geen "recht" op sex.

quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:02 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Idealiter op papier ja. Wat ik veel heb gezien, neuh.

Ik ken een stel. de man verdient genoeg voor twee en de vrouw deed na veel thuiszitten nu parttime (part time, deeltijd) werk. Alleen als bijverdienste. Want ja zgt ze zelf, ja eigenlijk hoef ik dit niet.

Kost alleen maar geld zo'n relatie.

Die constructie is heel normaal he en niet als in het komt wel eens voor. nee het is eerder een regel dan uitzondering.
In een beetje goede relatie staat geld niet voorop. Als je dat vindt moet het het zeker niet doen. Maar samen dingen delen zijn zoveel meer waard dan die centen op de bank. Als hij belangrijk vindt dat zij gelukkig is, en zij is gelukkig als ze niet of parttime moet werken id dat toch geen issue.

[ Bericht 63% gewijzigd door mrPanerai op 03-05-2018 16:08:44 ]
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:06:10 #64
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178915992
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:02 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Idealiter op papier ja. Wat ik veel heb gezien, neuh.

Ik ken een stel. de man verdient genoeg voor twee en de vrouw deed na veel thuiszitten nu parttime (part time, deeltijd) werk. Alleen als bijverdienste. Want ja zgt ze zelf, ja eigenlijk hoef ik dit niet.

Kost alleen maar geld zo'n relatie.
Yes! 1 voorbeeld aanhalen om alle relaties aan op te hangen. Goed bezig.

Bijna alle bezigheden kosten geld btw. Met vrienden de kroeg in gaan of een hobby beoefenen wordt je ook niet rijker van.
pi_178916015
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:03 schreef mrPanerai het volgende:
Beperkte garantie? Waarop, sex? Ook in een relatie heb je geen "recht" op sex.
Ik bedoel met beperkte garantie te zeggen dat een relatie, eigenlijk geen ruk voor hoeft te stellen dus.
maar waarom willen mensen dit dan toch zo graag. Allures noemde alleen al iets met vastigheid. En dat hoor ik vaker. Maar is dat zo belangrijk?
Ben je bang om alleen in het donker te slapen ofzo?
De hele dag iemand om je heen waar je rekening mee moet houden, of weet dat die weer thuiskomt en dat je weer een masker moet opdoen. en dan die ngeschreven verplichtingen. gewoon rillingen krijg ik daarvan.
pi_178916035
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:02 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Idealiter op papier ja. Wat ik veel heb gezien, neuh.

Ik ken een stel. de man verdient genoeg voor twee en de vrouw deed na veel thuiszitten nu parttime (part time, deeltijd) werk. Alleen als bijverdienste. Want ja zgt ze zelf, ja eigenlijk hoef ik dit niet.

Kost alleen maar geld zo'n relatie.

Die constructie is heel normaal he en niet als in het komt wel eens voor. nee het is eerder een regel dan uitzondering.
Een relatie hebben gaat helemaal niet over geld.
Het gaat over liefde, gezelschap, vriendschap, partnerschap.
Iemand hebben om samen van het leven te genieten en te lijden.
pi_178916060
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:55 schreef Hojdhopper het volgende:

[..]

Kost bakken met geld? Wat dacht je van twee inkomens i.c.m. de vaste huislasten voor één huis. In feite kost het je dus maar de helft van als je alleen bent. En wat je overhoudt kan je besteden aan leuke dingen. Leuke dingen doen is toch leuker als je niet alleen bent (in het midden gelaten of dit met vriendin of met een vriendin/vrouw is)?
Hangt denk ik van je omgeving af. In mijn vriendengroep en directe collega's werken beiden en hebben beide goede inkomens (leeftijd eind 20).
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_178916061
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Ik bedoel met beperkte garantie te zeggen dat een relatie, eigenlijk geen ruk voor hoeft te stellen dus.
maar waarom willen mensen dit dan toch zo graag. Allures noemde alleen al iets met vastigheid. En dat hoor ik vaker. Maar is dat zo belangrijk?
Ben je bang om alleen in het donker te slapen ofzo?
De hele dag iemand om je heen waar je rekening mee moet houden, of weet dat die weer thuiskomt en dat je weer een masker moet opdoen. en dan die ngeschreven verplichtingen. gewoon rillingen krijg ik daarvan.
dat noemde ik niet

En ik had het juist over geen masker op hoeven. Dat is een goede relatie
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:10:37 #69
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178916087
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:07 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Ik bedoel met beperkte garantie te zeggen dat een relatie, eigenlijk geen ruk voor hoeft te stellen dus.
maar waarom willen mensen dit dan toch zo graag. Allures noemde alleen al iets met vastigheid. En dat hoor ik vaker. Maar is dat zo belangrijk?
Ben je bang om alleen in het donker te slapen ofzo?
De hele dag iemand om je heen waar je rekening mee moet houden, of weet dat die weer thuiskomt en dat je weer een masker moet opdoen. en dan die ngeschreven verplichtingen. gewoon rillingen krijg ik daarvan.
Ooooo je wil helemaal niet anderen hun definitie van een relatie weten of wat ze er fijn aan vinden. Je wil gewoon je eigen denkbeelden pushen. Zet dat dan in de TT.
pi_178916108
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:06 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Yes! 1 voorbeeld aanhalen om alle relaties aan op te hangen. Goed bezig.

Bijna alle bezigheden kosten geld btw. Met vrienden de kroeg in gaan of een hobby beoefenen wordt je ook niet rijker van.
1 voorbeeld? ja 1 voorbeeld wat meer de regel is dan uitzondering in de praktijk snappie. je snapte het wel.. je deed alleen alsof je het niet wist ;)
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:12:58 #71
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_178916172
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:10 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ooooo je wil helemaal niet anderen hun definitie van een relatie weten of wat ze er fijn aan vinden. Je wil gewoon je eigen denkbeelden pushen. Zet dat dan in de TT.
neehee... zucht. ik zie dat veel om mij heen zo'n rotconstructie. dat dat veel geld kost voor een man. fijn voor jou als jouw relatie wel alles 50-50 is. ik zie dat alleen vrijwel nkoit gebeuren.

En dat is dan een van die aspecten die ik veel zie gebeuren in de praktijk, waardoor ik denk, waarom wil je een relatie onder één dak. Waar om?
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:14:41 #73
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916180
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:18 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Maar, wat Allures zegt. En ik ervanuit dat zij voor de vrouwen spreekt. Is dat vrouwen met een relatie (of een ring om de vinger), sex en relaties los van elkaar zien. En dat je ze best kunt 'hosselen' als je als man alles hebt wat ze leuk vinden?

Dit verschuift mijn wereldbeeld wel een beetje. Heb altijd geloofd (door tv en geklaag van voornamelijk vrouwen zelf) dat vrouwen relaties plus sex onlosmakelijk met elkaar verbinden en dat je niet buiten s huis eet zeg maar.
Whut? Waarom ga je er vanuit dat zij voor "de vrouwen" spreekt?
Ze spreekt zeker niet voor mij, maar met jouw manier van denken kan ik er dus vanuit gaan dat Gordon voor jou spreekt als hij iets over relaties zegt?
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178916192
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:14 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

neehee... zucht. ik zie dat veel om mij heen zo'n rotconstructie. dat dat veel geld kost voor een man. fijn voor jou als jouw relatie wel alles 50-50 is. ik zie dat alleen vrijwel nkoit gebeuren.

En dat is dan een van die aspecten die ik veel zie gebeuren, waardoor ik denk, waarom wil een relatie, onder één dak. Waar om?
nou dan is dat niet jouw vorm en doe je het op een andere manier he
pi_178916254
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:15 schreef Allures het volgende:

[..]

nou dan is dat niet jouw vorm en doe je het op een andere manier he
Ow de vrouwen voelen zich weer aangevallen in hun vrouw-zijn ofzo en gaan katten. Ik zeg 'dat is een van de' aspecten waardoor ik niet begrijp waarom mensen dan nog een relatie willen onder één dak.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:18:38 #76
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_178916290
Heb je al eens iemand graag gezien?
pi_178916292
Vastigheid. Wat niet automatisch betekent sexueel monogaam.
Die neem ik alvast mee.
pi_178916305
Dat was geen kat, dat was een optie

Een relatie is alleen maar dat wat 2 mensen samen afspreken en er van maken
Dus kun je alles zelf invullen
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:19:19 #79
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178916307
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:17 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Ow de vrouwen voelen zich weer aangevallen in hun vrouw-zijn ofzo en gaan katten. Ik zeg 'dat is een van de' aspecten waardoor ik niet begrijp waarom mensen dan nog een relatie willen onder één dak.
En daarom ga jij je eigen weg?
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:20:14 #80
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916334
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:27 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Nog een punt. wanneer een vrouw dr ring omhooghoudt om te laten zien dat ze bezet is zegt dat voor monogamie voor haar dus mischien geen ene hol.
Als ze haar ring omhoog houdt om te laten zien dat ze bezet is heeft ze iig geen interesse in jou, ongeacht in wie ze wel interesse zou kunnen hebben.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178916336
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:18 schreef mrPanerai het volgende:
Heb je al eens iemand graag gezien?
Elke frikkin dag dat zou mij hoe dan ook gaan vervelen eerlijk gezegd.
pi_178916355
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:20 schreef Leandra het volgende:

[..]

Als ze haar ring omhoog houdt om te laten zien dat ze bezet is heeft ze iig geen interesse in jou, ongeacht in wie ze wel interesse zou kunnen hebben.
Jajajajaja onder de gordel oef ik voel em, tevree?

Maar wat ik eerder al zei ongeacht of ze mij wel of niet zitten zal ik die geste van "ik ben bezet" niet meer zien als "ik doe niets buiten mijn relatie om". dat geeft mij toch een heel andere kijk op vrouwen.
pi_178916372
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:19 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

En daarom ga jij je eigen weg?
Neehee ik ben een mgtow ofzo.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:23:09 #84
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916395
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:54 schreef Allures het volgende:

[..]

ik gok van niet

Voelt als een syndroom kloon overigens
Dat ja.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:23:21 #85
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178916398
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:21 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Jajajajaja onder de gordel oef ik voel em, tevree?
Wat is daar onder de gordel aan? Dat is een uitleg van dat gebaar.

Zoals ik al zei: je bent alleen maar je afkeer van vrouwen aan het ophoesten hier. Ergo: kuttopic, i'm out.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:24:34 #86
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916425
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:21 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Jajajajaja onder de gordel oef ik voel em, tevree?
Niks onder de gordel, gewoon duidelijk dat iemand geen interesse heeft, en in veel gevallen zal het getrouwd zijn an sich al voldoende reden zijn.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178916445
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:23 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Wat is daar onder de gordel aan? Dat is een uitleg van dat gebaar.

Zoals ik al zei: je bent alleen maar je afkeer van vrouwen aan het ophoesten hier. Ergo: kuttopic, i'm out.
Ja een uitleg ja maar direkt heel negatief naar mij toe van je bent vast niets. je kunt het toch ook opvatten als 'ik zeg dat ik getrouwd ben omdat ik niet weet hoe openminded jij bent'.
pi_178916450
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:21 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Neehee ik ben een mgtow ofzo.
Dat hebben we nu wel door. Je wil gewoon je vrouwenhaat spuien en eigenlijk niet om meningen te horen die niet stroken met de jouwe. En Allures geeft je die, maar ik kan je verzekeren dat ze niet voor alle vrouwen spreekt.
Eigenlijk best zielig, zo'n kijk op een relatie

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2018 16:28:13 ]
pi_178916499
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:26 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dat hebben we nu wel door. Je wil gewoon je vrouwenhaat spuien en eigenlijk niet om meningen te horen die niet stroken met de jouwe. En Allures geeft je die, maar ik kan je verzekeren dat ze niet voor alle vrouwen spreekt.
Nog zo iemand die alleen het slechtste ziet in anderen. zucht.

Als ik iets uitzoek dan neem ik niet op face value aan wat anderen beweren. Ik moet toch meer vragen stellen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:28:53 #90
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916500
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:21 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Neehee ik ben een mgtow ofzo.
Ik denk dat je een incel bent.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178916518
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:28 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik denk dat je een incel bent.
Je denkt wel meer ja.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:30:29 #92
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916531
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:29 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Je denkt wel meer ja.
Ik wel.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178916553
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:26 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]

Dat hebben we nu wel door. Je wil gewoon je vrouwenhaat spuien en eigenlijk niet om meningen te horen die niet stroken met de jouwe. En Allures geeft je die, maar ik kan je verzekeren dat ze niet voor alle vrouwen spreekt.
Eigenlijk best zielig, zo'n kijk op een relatie
huh? Ik heb alleen geschreven hoe poly mensen en swingers over relaties denken omdat hij daar eerst naar vroeg
Nergens gezegd dat dat de norm is of zo
pi_178916560
Als dat geworstel en op de man spelen over is gaan we weer over op het initiele onderwerp alstublieft.
pi_178916572
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:28 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Nog zo iemand die alleen het slechtste ziet in anderen. zucht.

Als ik iets uitzoek dan neem ik niet op face value aan wat anderen beweren. Ik moet toch meer vragen stellen.
Volgens mij ben jij degene die alleen het slechtste wilt zien in een vrouw.
Alle andere post waar de vrouw niet negatief eruit komt, negeer je. Je neemt alleen het negatieve mee. Zulke kijk op een relatie verdient medelijden. Nooit zal je dus meemaken hoe twee mensen het leuk kunnen hebben in een (monogame) relatie, omdat je er al bij voorbaat niet in (wil) geloven.
Blijf dan maar eenzaam je eigen weg gaan.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 03-05-2018 16:33:36 ]
pi_178916644
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:31 schreef Allures het volgende:

[..]

huh? Ik heb alleen geschreven hoe poly mensen en swingers over relaties denken omdat hij daar eerst naar vroeg
Nergens gezegd dat dat de norm is of zo
Oh dat heb ik dan verkeerd begrepen. Maar dan nog hoeft de gehanteerde definitie van relatie tussen swingers en non-swingers nietverschillend te zijn toch. Je gaf al heel duidelijk aan. Het gaat om de afspraken die je maakt binnen een relatie. Daar kunnen swinger en non-swinger over eens zijn. Sterker nog. Swingers hebben een vaste relatie dus ze denken er allemaal hetzelfde over.
pi_178916654
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:18 schreef loginwithyournoggin het volgende:
Maar, wat Allures zegt. En ik ervanuit dat zij voor de vrouwen spreekt. Is dat vrouwen met een relatie (of een ring om de vinger), sex en relaties los van elkaar zien. En dat je ze best kunt 'hosselen' als je als man alles hebt wat ze leuk vinden?

Dit verschuift mijn wereldbeeld wel een beetje. Heb altijd geloofd (door tv en geklaag van voornamelijk vrouwen zelf) dat vrouwen relaties plus sex onlosmakelijk met elkaar verbinden en dat je niet buiten s huis eet zeg maar.
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:20 schreef Allures het volgende:

[..]

dat zei ik ja. Ik zou het testen bij je bazin/vrouw van je baas
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:31 schreef Allures het volgende:

[..]

huh? Ik heb alleen geschreven hoe poly mensen en swingers over relaties denken omdat hij daar eerst naar vroeg
Nergens gezegd dat dat de norm is of zo
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:39:47 #98
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178916768
Godver, hap ik toch weer

quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:26 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Ja een uitleg ja maar direkt heel negatief naar mij toe van je bent vast niets. je kunt het toch ook opvatten als 'ik zeg dat ik getrouwd ben omdat ik niet weet hoe openminded jij bent'.
Hoe haal je dat er in vredesnaam uit?! HOE?
Ze legt alleen uit wat dat gebaar inhoudt, niets meer dan dat. Je bedenkt er gelijk een persoonlijke aanval bij.
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:42:27 #99
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178916829
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:34 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Oh dat heb ik dan verkeerd begrepen. Maar dan nog hoeft de gehanteerde definitie van relatie tussen swingers en non-swingers nietverschillend te zijn toch. Je gaf al heel duidelijk aan. Het gaat om de afspraken die je maakt binnen een relatie. Daar kunnen swinger en non-swinger over eens zijn. Sterker nog. Swingers hebben een vaste relatie dus ze denken er allemaal hetzelfde over.
Fascinerend dit...
pi_178916847
Alsof je tegen een muur praat.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:43:53 #101
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916865
quote:
17s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:39 schreef Trashcanman het volgende:
Godver, hap ik toch weer

[..]

Hoe haal je dat er in vredesnaam uit?! HOE?
Ze legt alleen uit wat dat gebaar inhoudt, niets meer dan dat. Je bedenkt er gelijk een persoonlijke aanval bij.
Dit dus, en waarschijnlijk door de "jou" in de uitleg.

Maar goed, ik heb het idee dat TS vooral wil horen dat monogamie niets voor vrouwen betekent, dan zijn er nog meer vrouwen waarbij iemand kansloos is.

Dat er ook vrouwen zijn die wel monogaam zijn en die vreemdgaan niet zouden accepteren, ook niet van zichzelf, gaat er kennelijk (liever) niet in.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 16:45:11 #102
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178916893
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit dus, en waarschijnlijk door de "jou" in de uitleg.

Maar goed, ik heb het idee dat TS vooral wil horen dat monogamie niets voor vrouwen betekent, dan zijn er nog meer vrouwen waarbij iemand kansloos is.

Dat er ook vrouwen zijn die wel monogaam zijn en die vreemdgaan niet zouden accepteren, ook niet van zichzelf, gaat er kennelijk (liever) niet in.
Dit moet toch wel bijna een oude bekende zijn?
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:46:06 #103
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178916919
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit moet toch wel bijna een oude bekende zijn?
Ik zet in op mgtow
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 16:46:55 #104
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_178916939
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:46 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik zet in op mgtow
Ja ik weet niet wie hoor, ik weet ook niet OF het daadwerkelijk zo is, maar, just a hunch..
Breitling - Instruments for Professionals
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:46:55 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916940
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:45 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Dit moet toch wel bijna een oude bekende zijn?
Ja, maar vrienden hebben klopt dan weer niet.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  donderdag 3 mei 2018 @ 16:48:14 #106
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_178916969
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:46 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik zet in op mgtow
Oh, de user.... :D
Ik dacht de lifestyle, maar daar lijkt me niets vrijwilligs aan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_178917027
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:35 schreef Hexxenbiest het volgende:

[..]


[..]


[..]

ja godsamme :') de enige keer dat ik ook aan het trillen was. Leek me wel duidelijk
pi_178917067
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:34 schreef loginwithyournoggin het volgende:

[..]

Oh dat heb ik dan verkeerd begrepen. Maar dan nog hoeft de gehanteerde definitie van relatie tussen swingers en non-swingers nietverschillend te zijn toch. Je gaf al heel duidelijk aan. Het gaat om de afspraken die je maakt binnen een relatie. Daar kunnen swinger en non-swinger over eens zijn. Sterker nog. Swingers hebben een vaste relatie dus ze denken er allemaal hetzelfde over.
nee die definitie is dus wel expliciet anders daarom noemen ze zichzelf anders

Alleen moet je dat bij nob-swingers niet ook alles op 1 hoop flikkeren
Iedereen heeft een labeltje dat ie kan gebruiken over zijn relatie en dat zegt je genoeg over hoe ze het doen en daarmee kun je nog niet poly en mono op 1 hoop gooien omdat ze beide niet swingen :')
pi_178917114
Wat het nut is van een relatie dat weet ik niet maar echte liefde is samen een mongool opvoeden..
pi_178920915
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:46 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik zet in op mgtow
Ik zet in op Sadcopter.
Tails tell tales
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 21:55:24 #111
441859 crew  Lenny77
pi_178923225
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 20:24 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ik zet in op Sadcopter.
Ik ook!
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_178923699
volgens mij is het syndroom/0906/sadcopter/crazylikethatglue, de beste vent heeft er een dagtaak aan de gefrustreerde maagd te zijn
  vrijdag 4 mei 2018 @ 00:38:13 #113
434472 Flogging
En toen was er koffie!
pi_178926534
Troll
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')