abonnement Unibet Coolblue
pi_178908407

Bij aanschaf van mijn S9 heb ik deze cover gekregen maar ik gebruik een viewcover dus deze is overbodig. Nog helemaal nieuw in verpakking, mag voor 17,50 opgehaald worden (Nieuwerkerk ad IJssel) of voor 20 euro wordt ie verzonden.
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
pi_178976732
Verkocht
May you never steal, lie or cheat. But if you have to steal, then steal away my sorrows. If you have to lie, then lie with me all the nights of our life. If you have to cheat, then cheat death because I don't want to live a day without you
  Moderator woensdag 16 mei 2018 @ 16:35:50 #3
5023 crew  Geckoo
Good news everyone
pi_179200554
quote:
0s.gif Op zondag 6 mei 2018 20:38 schreef LordLynx het volgende:
Verkocht
Voor de volgende keer :9B ik sluit hem nu

quote:
0s.gif In het V&A Feedback topic staat het volgende geschreven:

Hi,
je product is verkocht maar je topic is nog open! Je kan het melden in het topic maar het is sneller (en vooral makkelijker) als je een TR (topic report) plaatst. Hierdoor zien wij als moderators dat er iets moet gebeuren vanuit het overzicht zonder elk los topic te hoeven lezen. Dit scheelt ons heel veel lees werk ;) :9B

Dit doe je door in je topic op het icoontje warnbig.png te klikken. Eventueel kan je ook een post in je topic plaatsen om hem onder de aandacht te brengen.
Gebruik je de mobiele site dan staat er Rapporteer rechtsboven het invoerveld.
Klik hier voor een voorbeeld

Bedankt voor je hulp alvast! :9B en happy posting!
Professor Hubert Farnsworth: Shut up friends.
My internet browser heard us saying the word Fry and it found a movie about Philip J. Fry for us. It also opened my calendar to Friday and ordered me some french fries.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')