abonnement Unibet Coolblue
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 08:46:53 #1
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178907205
'"Outlaw In Em"
Ondersteboven Chamorro voor Hoe kun je het zo erg verpesten op Eurovisiegebied"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)

Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')

Relevante gifjes en plaatjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 7% gewijzigd door ijs_beer op 03-05-2018 09:07:43 ]
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 08:48:10 #2
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178907210
Deze reeks valt echt niet meer bij te lezen als je een dagje bent weggeweest. _O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 08:53:03 #3
87554 Cee
Welluk?
pi_178907246
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:48 schreef ijs_beer het volgende:
Deze reeks valt echt niet meer bij te lezen als je een dagje bent weggeweest. _O-
Ik wil net zeggen, ik ben van plan vandaag echt wat minder te checken maar wil wel een pleuris-alarm voor het geval er weer iets uitbreekt. ):O
pi_178907250
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:48 schreef ijs_beer het volgende:
Deze reeks valt echt niet meer bij te lezen als je een dagje bent weggeweest. _O-
Ik ben bij, maar heb (stiekem) heel veel op mijn werk meegelezen anders is het echt niet te doen nee haha :D En ik wil niks missen!

Ik krijg een klein beetje meer hoop weer. Ik ben benieuwd naar zaterdag en naar de TV beelden. Misschien valt het allemaal nog mee. Finale halen moet nog lukken toch?

Of was dit het klaagtopic :@
pi_178907252
Journalisten, fans, je weet wat ik bedoel toch :+
  donderdag 3 mei 2018 @ 08:58:40 #6
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178907295
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 00:05 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]
Tot nu toe heb ik: "9 krumpende negers can act gay" met letters over: oodoc :P
"O, o, doc, 9 krumpende negers can act gay!"

Fixed. :7
:o)
pi_178907321
Ik hou het ook echt niet meer bij.

Misschien vraagt hij Bibi wel Live op teevee ten huwelijk in de semi. Dan komt die kwalificatie wel goed. :P
pi_178907390
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:01 schreef Zen90 het volgende:
Ik hou het ook echt niet meer bij.

Misschien vraagt hij Bibi wel Live op teevee ten huwelijk in de semi. Dan komt die kwalificatie wel goed. :P
Ik had gewoon gewild dat Nederland voor top3 had meegedaan..!!!! 8)7
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 09:09:29 #9
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178907393
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:09 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik had gewoon gewild dat Nederland voor top3 had meegedaan..!!!! 8)7
Wie niet?!?!?!?!1!einz!
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178907399
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:53 schreef Momazie het volgende:

[..]

Ik ben bij, maar heb (stiekem) heel veel op mijn werk meegelezen anders is het echt niet te doen nee haha :D En ik wil niks missen!

Ik krijg een klein beetje meer hoop weer. Ik ben benieuwd naar zaterdag en naar de TV beelden. Misschien valt het allemaal nog mee. Finale halen moet nog lukken toch?

Of was dit het klaagtopic :@
Ik vind de reacties van de journalisten (of wat was het..?) die het gezien hebben zoals het op tv komt, wel erg zorgelijk :'(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178907422
Ik weet ook nu waarom Ilse destijds zoveel praatte en het woord nam, ze was gewoon bang dat Waylon iets zei wat verkeerd zou vallen. En terecht, dat blijkt nu wel ;(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:13:40 #12
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178907425
Och, "borderline qualifier" valt best mee toch?
:o)
pi_178907442
Had Roger nou nog nieuws..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:16:20 #14
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178907455
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:15 schreef GeorgeM het volgende:
Had Roger nou nog nieuws..?
Volgens mij was dat een grap, omdat ik gevraagd had om 5 minuten stilte voor ik ging slapen.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 09:17:35 #15
163650 Greys
pi_178907469
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:11 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik vind de reacties van de journalisten (of wat was het..?) die het gezien hebben zoals het op tv komt, wel erg zorgelijk :'(
En dat diegenen NL maar 1 punt gaven in de press poll. Zij hebben de camerabeelden gezien namelijk en waardeerden San Marino hoger. :{

Maar goed. Misschien gebeurt er nog een wonder. Maar dat de repetitieperiode zo loopt zoals nu had echt niemand verwacht denk ik. ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178907474
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:16 schreef Dave het volgende:

[..]

Volgens mij was dat een grap, omdat ik gevraagd had om 5 minuten stilte voor ik ging slapen.
Ach soooo
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178907485
Ik heb inmiddels alles even kunnen laten bezinken.

Het is duidelijk dat Waylon en team radicaal willen afstappen van het typische beeld dat wij in Europa hebben van country muziek en deze prachtige muziekstijl een nieuw leven in willen blazen. Er kwamen lauwe reacties vanuit het perscentrum. Die mensen zagen deze act totaaaaal niet aankomen. Net als wij. Het is alsof wij en zij al een soort van plaatje in ons hoofd hadden.

Het kan twee kanten op gaan.
Negatief: oudjes die de 60ies, 70ies en 80ies hebben meegemaakt verwachten een Live band. Zij zullen deze act wellicht niet gaan begrijpen. Hetzelfde geldt voor liefhebbers van de countrymuziek in zijn traditionele vorm; die kunnen wellicht ook niet van het vertrouwde beeld afstappen.

Positief: jongeren zien iets wat voor hen compleet ‘nieuw’ is. Het is totaal anders dan welke andere act dan ook en zij zullen (hopelijk) denken: wtf is dit? Wat gaaf. Nieuwe trends moeten gezet worden...

Het zal voor sommigen compleet de plank misslaan en anderen zullen ervan gaan houden. Hate it or love it.

Wel jammer vind ik overigens de reactie van Waylon op social media (onnodig), zijn houding op de persconferentie (iets te zelfverzekerd) en dat afblaffen van de Wiwi’s door die eikel van een Boszhard. Je ziet in het buitenland nu een erg negatief beeld ontstaan over de artiest Waylon en dat had niet gehoeven. Beetje de Wet van Murphy gevoel. Kunnen ze dat imago nog oppoetsen in een week tijd? I don’t know. ;(
pi_178907517
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:17 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat diegenen NL maar 1 punt gaven in de press poll. Zij hebben de camerabeelden gezien namelijk en waardeerden San Marino hoger. :{

Maar goed. Misschien gebeurt er nog een wonder. Maar dat de repetitieperiode zo loopt zoals nu had echt niemand verwacht denk ik. ;(
Eh dit bedoel ik ja.
God, echt..ik word weer kwaad nu (weer 3 fases terug) :(
Nederland verprutst ook altijd kansen!! Voetbal, F1, esf IK BEN KWOAAAD!!! :( :( :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:22:25 #19
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178907541
Het is misschien vooral het onnodige gedoe er om heen. Had het gehouden op: "we zijn nog niet klaar mensen, het komt goed, maar we nemen risico en kunnen daarmee laatste of eerste worden, daar zijn we ons van bewust" of iets dergelijks.
:o)
pi_178907543
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:13 schreef Dave het volgende:
Och, "borderline qualifier" valt best mee toch?
Kwalificatie gaat wel lukken. Het liedje zelf is goed genoeg.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 09:23:32 #21
163650 Greys
pi_178907560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:18 schreef Zen90 het volgende:
Ik heb inmiddels alles even kunnen laten bezinken.

Het is duidelijk dat Waylon en team radicaal willen afstappen van het typische beeld dat wij in Europa hebben van country muziek en deze prachtige muziekstijl een nieuw leven in willen blazen. Er kwamen lauwe reacties vanuit het perscentrum. Die mensen zagen deze act totaaaaal niet aankomen. Net als wij. Het is alsof wij en zij al een soort van plaatje in ons hoofd hadden.

Het kan twee kanten op gaan.
Negatief: oudjes die de 60ies, 70ies en 80ies hebben meegemaakt verwachten een Live band. Zij zullen deze act wellicht niet gaan begrijpen. Hetzelfde geldt voor liefhebbers van de countrymuziek in zijn traditionele vorm; die kunnen wellicht ook niet van het vertrouwde beeld afstappen.

Positief: jongeren zien iets wat voor hen compleet ‘nieuw’ is. Het is totaal anders dan welke andere act dan ook en zij zullen (hopelijk) denken: wtf is dit? Wat gaaf. Nieuwe trends moeten gezet worden...

Het zal voor sommigen compleet de plank misslaan en anderen zullen ervan gaan houden. Hate it or love it.

Wel jammer vind ik overigens de reactie van Waylon op social media (onnodig), zijn houding op de persconferentie (iets te zelfverzekerd) en dat afblaffen van de Wiwi’s door die eikel van een Boszhard. Je ziet in het buitenland nu een erg negatief beeld ontstaan over de artiest Waylon en dat had niet gehoeven. Beetje de Wet van Murphy gevoel. Kunnen ze dat imago nog oppoetsen in een week tijd? I don’t know. ;(
Carlo B mag echt nooit meer op tv over het songfestival praten. En dan ook nog Mikolas z'n verwonding fake noemen :X :X

Denken zulke mensen weleens 1 sec na dat in tijden als dit het direct op social media komt? Je zag het aan Evil El, die dook er meteen bovenop, wrs in de hoop dat Waylon het was die het gezegd heeft. Viel vast tegen. Maar goed, die heeft munitie genoeg helaas. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:23:45 #22
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178907561
We'll see. Ik ben al vaker verrast deze week.
:o)
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 09:23:46 #23
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178907562
Ik blijf er bij dat het overtrokken reacties zijn van de pers... het is heel anders dan zij zouden verwachten en daarom bevalt het niet. Het grote publiek weet toch niet wat er precies gaat komen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178907620
Waylon zou Waylon niet zijn als het niet verrassend (slecht / goed) wordt he. :7
Ik moest het concept even laten bezinken. Ik snap het idee van de dans nu wel een beetje. Er moet sowieso IETS om hem heen gebeuren. Visuals of iets anders. Iets verassends. Want anders worden het 3 saaie minuten met alleen hem en zijn gitaar.

Dit concept kan gewoon twee kanten opgaan. Wow wat is dit, wat gaaf. Wat anders :D of... WTF, I don’t get It 8)7
pi_178907643
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ik blijf er bij dat het overtrokken reacties zijn van de pers... het is heel anders dan zij zouden verwachten en daarom bevalt het niet. Het grote publiek weet toch niet wat er precies gaat komen.
Klopt! Minimaal 90% van de kijkers zal überhaupt het lied nog niet gehoord hebben. Die zullen sowieso wel verrast worden. De vraag is alleen... positief of negatief. :P
pi_178907650
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Kwalificatie gaat wel lukken. Het liedje zelf is goed genoeg.
Daar ben ik ook niet zo bang voor, maar we hadden in hoogste regionen mee kunnen doen voor mijn gevoel }:|
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178907715
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:28 schreef Zen90 het volgende:
Waylon zou Waylon niet zijn als het niet verrassend (slecht / goed) wordt he. :7
Ik moest het concept even laten bezinken. Ik snap het idee van de dans nu wel een beetje. Er moet sowieso IETS om hem heen gebeuren. Visuals of iets anders. Iets verassends. Want anders worden het 3 saaie minuten met alleen hem en zijn gitaar.

Dit concept kan gewoon twee kanten opgaan. Wow wat is dit, wat gaaf. Wat anders :D of... WTF, I don’t get It 8)7
Hoop wel dat er veel focus op hem ligt dmv close-ups, hij heeft de uitstraling..zag (nog) geen camera op hem (zoals bij TCL) of kunnen ze flink inzoomen..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178907731
Positief: het valt op, het is anders...

Zou tof zijn als er een nieuwe trend wordt gezet. Country music in een nieuw jasje. Alleen dat soort trends moeten vaak wel groeien.
pi_178907752
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:34 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Hoop wel dat er veel focus op hem ligt dmv close-ups, hij heeft de uitstraling..zag (nog) geen camera op hem (zoals bij TCL) of kunnen ze flink inzoomen..?
Klopt, dat is de angst van velen. Het leidt teveel af en dan ook nog die verdomde racisme kaart. Aaaarghhhh.

Maar aan de andere kant...: zoveel artiesten worden geflankeerd door dansers. Waylon moet autoriteit genoeg zijn om de aandacht op zichzelf te houden.
pi_178907761
Ik vond dat Humberto gelijk had hoor over dat racisme gedoe... Over die blessure niet maar wel over dat racisme ...
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:40:11 #31
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178907789
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:34 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Hoop wel dat er veel focus op hem ligt dmv close-ups, hij heeft de uitstraling..zag (nog) geen camera op hem (zoals bij TCL) of kunnen ze flink inzoomen..?
Het hoofd had het er over dat er veel werd in en uitgezoomd, waardoor het enigszins onrustig werd. Maar niet zo erg als Georgie 2016. Of woorden van die strekking.
:o)
pi_178907803
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:34 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Hoop wel dat er veel focus op hem ligt dmv close-ups, hij heeft de uitstraling..zag (nog) geen camera op hem (zoals bij TCL) of kunnen ze flink inzoomen..?
Camerawerk schijnt wel goed te zijn, maar door die dansers is daar bijna niets over gezegd heb ik het idee :P
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 09:42:47 #33
368283 ato
pi_178907823
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:17 schreef Greys het volgende:

[..]

En dat diegenen NL maar 1 punt gaven in de press poll. Zij hebben de camerabeelden gezien namelijk en waardeerden San Marino hoger. :{

Maar goed. Misschien gebeurt er nog een wonder. Maar dat de repetitieperiode zo loopt zoals nu had echt niemand verwacht denk ik. ;(
Ik hou de hoop vast omdat het bijna dezelfde pers poll, verleden jaar OG3NE hoog had staan.
It was amazing, good act etc.

Zij stegen daardoor zelfs in de polls. Nou ik en velen vonden het op tv tegenvallen.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:42:58 #34
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178907827
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:37 schreef Escrotterdam het volgende:
Ik vond dat Humberto gelijk had hoor over dat racisme gedoe... Over die blessure niet maar wel over dat racisme ...
Als het over dat mogelijke aanbidden (wat we overigens niet hebben gezien), eens. Als het gaat om dansers die de beste in hun vakgebeid schijnen te zijn, en toevallig donker, oneens, ook al gaat het nummer over outlaws. Die wiwi-link kan, en wil ik niet leggen.
:o)
pi_178907831
Zo. Alles bijgelezen. Wat heb ik gelachen _O- Na de eerste repeititie van Waylon zei ik uit grote frustratie dat het ESF voor mij al een beetje als afgelopen voelde. Maar daar kom ik op terug. Zit weer gewoon de livestream van Het Hoofd te kijken :P

Ik kijk er nu wat minder negatief tegenaan dan eerst. Omdat het dinsdag zo een domper was, kan het nu alleen maar beter worden imo. Top 10 zal het niet gaan worden, maar kwalificeren voor de finale wel. Maar het blijft eeuwig zonde.

Nog steeds ben ik benieuwd naar de gedachten van Cornald. Hoe hij de act dan wel in zijn hoofd zag en waardoor hij teleurgesteld werd.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 09:43:23 #36
163650 Greys
pi_178907836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:41 schreef Em31 het volgende:

[..]

Camerawerk schijnt wel goed te zijn, maar door die dansers is daar bijna niets over gezegd heb ik het idee :P
Niemand lette meer op Waylon zelf idd had ik het idee. Zonde.



:@ Ik moest grinniken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178907851
En vergeet niet dat wij Nederlanders best wel bekrompen en concervatief zijn en doorgaans niet houden van ‘anders’ (doe maar gewoon..) en niet snel van een vertrouwd beeld zullen afstappen.

Ik wil een nieuwe trend in Europa. Wordt hoog tijd w/ Nu de uitvoering nog... :P
pi_178907875
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:42 schreef ato het volgende:

[..]

Ik hou de hoop vast omdat het bijna dezelfde pers poll, verleden jaar OG3NE hoog had staan.
It was amazing, good act etc.

Zij stegen daardoor zelfs in de polls. Nou ik en velen vonden het op tv tegenvallen.
Ja, zou kunnen.... Je kunt het ook de andere kant op beredeneren. Als ze OG3NE al wel goed vonden (en dat viel al flink tegen) en dit niets vinden..... hoe slecht moet dit dan wel niet zijn :P
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 09:46:46 #39
163650 Greys
pi_178907889
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:44 schreef Zen90 het volgende:
En vergeet niet dat wij Nederlanders best wel bekrompen en concervatief zijn en doorgaans niet houden van ‘anders’ (doe maar gewoon..) en niet snel van een vertrouwd beeld zullen afstappen.

Ik wil een nieuwe trend in Europa. Wordt hoog tijd w/ Nu de uitvoering nog... :P
Nou even eerlijk, gezien de vele reacties was het in dit geval absoluut niet alleen 'wij Nederlanders'.

En heeft imho niks met conservatief te maken. Niks mis met modern en die dansers. Alleen niet bij dit nummer?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 09:46:51 #40
368283 ato
pi_178907890
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:22 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Kwalificatie gaat wel lukken. Het liedje zelf is goed genoeg.
Ik geloof ook absoluut nog in finale door het goede lied en goede stem. Wij kunnen het wel bv met Hongarije vergelijken die het nu( en terecht) beter doet. Maar het zijn 2 verschillende liedjes.

Nederland komt na het brave Moldavië en het voor het matig presterend Australië.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:48:00 #41
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178907920
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:44 schreef Zen90 het volgende:
bekrompen
:X Ik wil zo graag, maar ik zal me inhouden. :X
:o)
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 09:49:06 #42
368283 ato
pi_178907939
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:23 schreef ijs_beer het volgende:
Ik blijf er bij dat het overtrokken reacties zijn van de pers... het is heel anders dan zij zouden verwachten en daarom bevalt het niet. Het grote publiek weet toch niet wat er precies gaat komen.
Nu ik weer langzaam in de positieve vibes kom, sluit ik mij bij jou aan.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178907945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:44 schreef Zen90 het volgende:
En vergeet niet dat wij Nederlanders best wel bekrompen en concervatief zijn en doorgaans niet houden van ‘anders’ (doe maar gewoon..) en niet snel van een vertrouwd beeld zullen afstappen.

Ik wil een nieuwe trend in Europa. Wordt hoog tijd w/ Nu de uitvoering nog... :P
Wat is dit? _O-

Dit heeft niet zo veel met conservatief zijn te maken volgens mij. Die hele act met die dansers past in mijn ogen gewoon helemaal niet bij de uitvoering van dit lied. Leidt veel te veel af van waar het werkelijk om gaat: Waylon met zijn lied.Tenminste dat vind ik. Totaal niet authentiek. Ik ben niet bekrumpen en sta echt wel open voor Krumping ofzo.
pi_178907946
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Niemand lette meer op Waylon zelf idd had ik het idee. Zonde.

[ afbeelding ]

:@ Ik moest grinniken.
_O-
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 09:49:58 #45
163650 Greys
pi_178907951
Als ik dit zie vind ik het echt eeuwig zonde dat niemand in NL dit even bij elkaar had gemonteerd van onze geweldige sign language dame Mirjam.. Ik bedoel, had niks hoeven kosten. Haar beeld was er al namelijk. Nu doet SuRie het. Zulke dingen worden gewoon heel sympathiek gevonden. Gemiste kans van TeamWaylon / AvroTros. Ook dit lag voor het oprapen om er op social media iets mee te doen.

https://twitter.com/bbceurovision/status/991929987891695617?s=19
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178907962
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:45 schreef libranl het volgende:

[..]

Ja, zou kunnen.... Je kunt het ook de andere kant op beredeneren. Als ze OG3NE al wel goed vonden (en dat viel al flink tegen) en dit niets vinden..... hoe slecht moet dit dan wel niet zijn :P
Ja dat dacht ik ook al :@ :X maar misschien omdat de verwachtingen totaal anders waren dat de reacties ook zo extreem zijn.
pi_178907981
Ik vind het allemaal hoop houden tegen beter weten in :+ Met hoe het er nu voorstaat is iets als top 15 al erg positief ingeschat...

Finale zal er vast inzitten, maar alles minder dan top 10 is gewoon enorm zwaar onder de maat met deze artiest en nummer
pi_178907987
Toch denk ik dat Waylon, ondanks zijn koppigheid, zich wel aantrekt wat men ervan vindt. Zijn eerste reactie is het heel fel ertegenin gaan, maar ik zie hem er ook wel voor aan dat hij zich daarna achter zijn oren krabt en er wellicht iets mee gaat doen. Het is wel een perfectionist.
pi_178908012
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:50 schreef Em31 het volgende:

[..]

Ja dat dacht ik ook al :@ :X maar misschien omdat de verwachtingen totaal anders waren dat de reacties ook zo extreem zijn.
Ik moet ook nog steeds lachen om die jongen van Wiwi met de tranen in z'n ogen pratend over hun optreden.... Wat had ik een hoge verwachtingen van dat optreden toen ik dat zag, omdat hij eerst zo kritisch was. :P Het zou zelfs CATS overtreffen.... Viel dat even tegen. _O-
pi_178908027
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:51 schreef Chocoladesoes het volgende:
Toch denk ik dat Waylon, ondanks zijn koppigheid, zich wel aantrekt wat men ervan vindt. Zijn eerste reactie is het heel fel ertegenin gaan, maar ik zie hem er ook wel voor aan dat hij zich daarna achter zijn oren krabt en er wellicht iets mee gaat doen. Het is wel een perfectionist.
Dat gevoel heb ik dus ook heel sterk
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 09:53:33 #51
163650 Greys
pi_178908030
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:51 schreef Chocoladesoes het volgende:
Toch denk ik dat Waylon, ondanks zijn koppigheid, zich wel aantrekt wat men ervan vindt. Zijn eerste reactie is het heel fel ertegenin gaan, maar ik zie hem er ook wel voor aan dat hij zich daarna achter zijn oren krabt en er wellicht iets mee gaat doen. Het is wel een perfectionist.
Ik denk ook zeker dat er nog heel kleine dingetjes aangepast gaan worden. Maar de dansers gaan sowieso niet weg, dat is duidelijk uit z'n Insta bericht. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908043
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik denk ook zeker dat er nog heel kleine dingetjes aangepast gaan worden. Maar de dansers gaan sowieso niet weg, dat is duidelijk uit z'n Insta bericht. :P
Oh nee dat zeker niet inderdaad, die hoop heb ik laten varen _O-
pi_178908047
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:52 schreef libranl het volgende:

[..]

Ik moet ook nog steeds lachen om die jongen van Wiwi met de tranen in z'n ogen pratend over hun optreden.... Wat had ik een hoge verwachtingen van dat optreden toen ik dat zag, omdat hij eerst zo kritisch was. :P Het zou zelfs CATS overtreffen.... Viel dat even tegen. _O-
Hahaha ja na de semi dacht ik ook, dit was het dan? :+ Kan alleen maar meevallen nu dus, volgende week denken we: oooooooh zo érg was het ook weer niet. :D
pi_178908085


Hans :( :( Had Waylon daar waar die drummer zit gezet en er een enorme lichtshow omheen gecreëerd.
pi_178908125
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:54 schreef Em31 het volgende:

[..]

Hahaha ja na de semi dacht ik ook, dit was het dan? :+ Kan alleen maar meevallen nu dus, volgende week denken we: oooooooh zo érg was het ook weer niet. :D
Klopt, het is in ieder geval een les geweest dat we ook weer niet alles maar moeten aannemen van die lui. Alleen vind ik de eerste beelden niet erg hoopvol, dus verwacht dat ze dit keer gelijk hebben.
pi_178908130
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]

Hans :( :( Had Waylon daar waar die drummer zit gezet en er een enorme lichtshow omheen gecreëerd.
Zo frustrerend he. Je ziet allemaal dingen bij andere acts waarvan je denkt: HANS, had hier wat mee gedaan! + Dan nog onze eigen super toffe ideeën over de staging. Echt, volgend jaar moeten wij een aandeel hebben hierin :')
  donderdag 3 mei 2018 @ 09:59:02 #57
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178908134
Misschien heeft Hans per abuis de act van Waylon richting Zwitserland gestuurd, en moest ie toen iets anders verzinnen.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:04:57 #58
163650 Greys
pi_178908245
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]

Hans :( :( Had Waylon daar waar die drummer zit gezet en er een enorme lichtshow omheen gecreëerd.
Tsja. Dit inderdaad. Dan had je toch ook af geweest van het standaard country beeld met paarden en cactussen?

Er is echt veel en veel en veel te veel over nagedacht. Een act die je moet uitleggen is nooit een goede act.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908281
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]

Hans :( :( Had Waylon daar waar die drummer zit gezet en er een enorme lichtshow omheen gecreëerd.
Ja, precies, voorbeeld nummer zoveel dat passend en tof was geweest.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:07:03 #60
163650 Greys
pi_178908302
quote:
8s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, precies, voorbeeld nummer zoveel dat passend en tof was geweest.
En dit is dus ook van Hans :{
Tis echt om de haren van uit je hoofd te trekken.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908328
Wel een radiostilte bij Cornald zeg. Wat betreft het ESF.
pi_178908333
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:07 schreef Greys het volgende:

[..]

En dit is dus ook van Hans :{
Tis echt om de haren van uit je hoofd te trekken.
Niet :o :{ }:| }:| }:|
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178908359
Hans vindt het allemaal wel prima zo volgens mij, mooi wat lucratieve klusjes erbij voor meerdere landen :+ Als je daar dan toch bent.
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 10:10:46 #64
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178908360
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wel een radiostilte bij Cornald zeg. Wat betreft het ESF.
Tja. Doet ie altijd als er gedoe is... is ook niet aan hem verder
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:10:53 #65
163650 Greys
pi_178908361
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:09 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Niet :o :{ }:| }:| }:|
Ja, dat wist ik dus ook niet. Kwamen we gisteravond achter dat Hans ook Zwitserland heeft gedaan -O-

Zwitserland kreeg kennelijk z'n volle aandacht, Nederland en België had ie al vaker gedaan dus ach.. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 10:11:32 #66
368283 ato
pi_178908373
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wel een radiostilte bij Cornald zeg. Wat betreft het ESF.
Die loopt gespannen rond en hoopt dat het snel zaterdag is.
Life can be a bitch, so like it..
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:13:02 #67
163650 Greys
pi_178908392
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:08 schreef Chocoladesoes het volgende:
Wel een radiostilte bij Cornald zeg. Wat betreft het ESF.
Snap het dit keer volledig. Want wat moet je zeggen? Dat het goed ging? Dat niemand het goed vond? Die zit wrs nagelbijtend af te wachten wat Carlo B vandaag weer op tv gaat zeggen en wat Waylon vandaag weer op z'n Insta gooit. Cornald is vaak geweldig in relativeren en puin ruimen maar hier helpen momenteel even geen zes stoffers en blikken. Dus dan maar even wachten tot zaterdag denk ik. En heel hard duimen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908412
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap het dit keer volledig. Want wat moet je zeggen? Dat het goed ging? Dat niemand het goed vond? Die zit wrs nagelbijtend af te wachten wat Carlo B vandaag weer op tv gaat zeggen en wat Waylon vandaag weer op z'n Insta gooit. Cornald is vaak geweldig in relativeren en puin ruimen maar hier helpen momenteel even geen zes stoffers en blikken. Dus dan maar even wachten tot zaterdag denk ik. En heel hard duimen.
Ik denk dat Cornald koortsachtig aan het overleggen is over hoe er toch flink iets gewijzigd kan worden aan de krumpers
pi_178908420
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja, dat wist ik dus ook niet. Kwamen we gisteravond achter dat Hans ook Zwitserland heeft gedaan -O-

Zwitserland kreeg kennelijk z'n volle aandacht, Nederland en België had ie al vaker gedaan dus ach.. _O-
Misschien wilde Waylon volstrekt niet zoiets als hierboven en lekker "anders" zijn. |:(
Nou "anders" is het gehumpy krumpy zeker. :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178908436
Ik denk dat die act ook niet in het AVROTROS-budget paste
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:17:26 #71
163650 Greys
pi_178908458
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:16 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik denk dat die act ook niet in het AVROTROS-budget paste
Wat is er duurder aan Zwitserland dan denk je? Niet sarcastisch bedoeld want heb dat niet zo gevold. Maar tis toch voornamelijk licht juist? Voor mijn gevoel is hij act juist veel goedkoper :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908464
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:16 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
Ik denk dat die act ook niet in het AVROTROS-budget paste
"Hans, wil je voor twee kroketten en een pislauw biertje even een topact op de planken toveren? Meer budget hebben we niet"

- AVROTROS, elk fucking jaar.
pi_178908469
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is er duurder aan Zwitserland dan denk je? Niet sarcastisch bedoeld want heb dat niet zo gevold. Maar tis toch voornamelijk licht juist? Voor mijn gevoel is hij act juist veel goedkoper :D
Het leek alsof er vuurwerk in zat. Zag het misschien verkeerd
pi_178908472
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:13 schreef Greys het volgende:

[..]

Snap het dit keer volledig. Want wat moet je zeggen? Dat het goed ging? Dat niemand het goed vond? Die zit wrs nagelbijtend af te wachten wat Carlo B vandaag weer op tv gaat zeggen en wat Waylon vandaag weer op z'n Insta gooit. Cornald is vaak geweldig in relativeren en puin ruimen maar hier helpen momenteel even geen zes stoffers en blikken. Dus dan maar even wachten tot zaterdag denk ik. En heel hard duimen.
Ik snap het ook inderdaad, maar het is wel opvallend. Want dan hoop ik dat het ook is omdat hij er echt niet tevreden over is. Over de act. En dat zal vast wel gezien dat uit bronnen vernomen was. En dan ben ik weer benieuwd naar zijn gedachten. Heb hem hoog zitten namelijk. Oké, beetje vaag verhaal dit. :P Ik ben aan het zoeken naar hoop. Blijkbaar toch nog niet in acceptatie fase van de verwerking beland.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:18:28 #75
163650 Greys
pi_178908477
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:17 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

"Hans, wil je voor twee kroketten en een pislauw biertje even een topact op de planken toveren? Meer budget hebben we niet"

- AVROTROS, elk fucking jaar.
_O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908490
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Wat is er duurder aan Zwitserland dan denk je? Niet sarcastisch bedoeld want heb dat niet zo gevold. Maar tis toch voornamelijk licht juist? Voor mijn gevoel is hij act juist veel goedkoper :D
Ik schat ook dat het goedkoper is, maar wellicht zitten we er naast.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:20:11 #77
163650 Greys
pi_178908499
"Ja sorry Hans, de Blokker kadobon is namelijk al besteed aan de blauwe clip, dus we hebben alleen nog die kroketten en het pislauwe biertje. Ah...?"
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908510
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:18 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Ik snap het ook inderdaad, maar het is wel opvallend. Want dan hoop ik dat het ook is omdat hij er echt niet tevreden over is. Over de act. En dat zal vast wel gezien dat uit bronnen vernomen was. En dan ben ik weer benieuwd naar zijn gedachten. Heb hem hoog zitten namelijk. Oké, beetje vaag verhaal dit. :P Ik ben aan het zoeken naar hoop. Blijkbaar toch nog niet in acceptatie fase van de verwerking beland.
Maar Cornald riep ook op om op Esther Hart te stemmen
pi_178908527
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:20 schreef Greys het volgende:
"Ja sorry Hans, de Blokker kadobon is namelijk al besteed aan de blauwe clip, dus we hebben alleen nog die kroketten en het pislauwe biertje. Ah...?"
"Ik hoor net dat je alleen het pislauw biertje krijgt. De bitterballen hebben we al uitgegeven aan krumpers"
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 10:22:11 #80
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178908529
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:20 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Maar Cornald riep ook op om op Esther Hart te stemmen
15 jaar geleden...
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:22:39 #81
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178908539
Ik was zomaar uren afgesloten van Fok :o er was iets misgegaan met het aanpassen van mijn profiel :')

Maar ik ben er weer *O*

Maarrrr we weten dus dat Hans het op zich wel kan...

Misschien toveren ze nog goede aanpassingen voor Waylon uit hun hoeden :)
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178908560
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:22 schreef MaLo het volgende:
Ik was zomaar uren afgesloten van Fok :o er was iets misgegaan met het aanpassen van mijn profiel :')

Maar ik ben er weer *O*

Maarrrr we weten dus dat Hans het op zich wel kan...

Misschien toveren ze nog goede aanpassingen voor Waylon uit hun hoeden :)
Welkom terug :D *O*

Misschien laten ze de krumpers alleen instrumenten bespelen :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178908574
Volgens mij is het meeste budget van de avrotros opgegaan aan het bekendmakingsfilmpje ;( :+
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 10:26:45 #84
368283 ato
pi_178908582
Ik hoop dat de Krump dansers er op het eind af springen en Waylon, nog een opmerking maakt over outlaws of zo iets.
In ieder geval niet na 1.5 minuut.

Ik vind de eerste 1.5 minuut wel tof overkomen en dat vond het Hoofd ook.
Hij schrok alleen toen die dansers gingen krumpen.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 10:27:16 #85
368283 ato
pi_178908587
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:26 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij is het meeste budget van de avrotros opgegaan aan het bekendmakingsfilmpje ;( :+
Ja die was tof, had hij maar dat gebruikt op het podium.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178908601
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:26 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij is het meeste budget van de avrotros opgegaan aan het bekendmakingsfilmpje ;( :+
Volgens mij zit het budget van vorig, dit en volgend jaar allemaal in dat eeuwige gereis van Jantje met Osjien :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:28:29 #87
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178908604
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:26 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij is het meeste budget van de avrotros opgegaan aan het bekendmakingsfilmpje ;( :+
Het begon allemaal zo goed... :N
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:30:08 #88
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178908630
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:24 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Welkom terug :D *O*

Misschien laten ze de krumpers alleen instrumenten bespelen :7
Ja, of wat we al eerder zeiden en Wuwwa mooi had uitgewerkt, pas veel later gaan Krumpen, dan heb je een mooie opbouw :)

Ik ben echt weer een stuk positiever hoor. Er valt gewoon, zonder extreme aanpassingen, echt nog wat van de act te maken.

(Ook omdat ik eindelijk weer op fok kom, doet mijn humeur ook goed _O- )
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 10:31:29 #89
368283 ato
pi_178908645
Maar het budget is toch hoger? En ik neem aan dat Waylon wat geld erbij legt. Als je zo graag naar ESF wil.
En hij kan het betalen.
Life can be a bitch, so like it..
  ESF Reporter donderdag 3 mei 2018 @ 10:34:46 #90
87554 Cee
Welluk?
pi_178908696
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:26 schreef Em31 het volgende:
Volgens mij is het meeste budget van de avrotros opgegaan aan het bekendmakingsfilmpje ;( :+
100% dit. oO<
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:36:17 #91
163650 Greys
pi_178908711
Heb overigens echt niet het idee dat ie zelf reacties op Insta verwijdert hoor. Deze (goede) reactie staat er al 19 uur. Vrij bovenaan. En toch ook behoorlijk harde kritiek op hem persoonlijk.

IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908713
Hoe meer ik erover nadenk, hoe geïrriteerder ik raak eigenlijk, mede door zijn gedrag ook.
En omdat ik de diverse reactievideo's eindelijk heb kunnen kijken. Echt iedereen is verontwaardigd bijna.

Ik geloof nog steeds dat het wel wat bij zal trekken met die act. Zo koppig zal ie wel niet zijn toch? Maar dan nog.

Je bent in 2014 tweede geworden, met een briljante act nota bene. Dan weet je toch hoe het werkt? Dan weet je toch dat een goede eerste indruk goud is? Dan weet je toch dat het moet kloppen allemaal?

Maar ik ga sowieso genieten van de andere acts. He can't krump me down. w/
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 10:38:49 #93
163650 Greys
pi_178908751
Hij kan ook bijna niet meer veel dingen veranderen want dan houdt ie zich niet aan zijn eigen boodschap. Back against the wall - stand up tall. Opkomen voor wat je zelf tof vindt enzo. Soms moet je je poot stijf houden. Dat was z'n message.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178908776
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Heb overigens echt niet het idee dat ie zelf reacties op Insta verwijdert hoor. Deze (goede) reactie staat er al 19 uur. Vrij bovenaan. En toch ook behoorlijk harde kritiek op hem persoonlijk.

[ afbeelding ]
Deze vrouw weet!

Dit, 100% voor mij ook.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178908788
Ik wilde net gaan schrijven, al staat er zaterdag iets waarvan ik zeg "OMG wat fantastisch, dit is echt zooooooooooo tof geworden", ik ben een beetje uitgegeten. #hoeftnietmeer
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178908805
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:43 schreef Chocoladesoes het volgende:
Zo. Alles bijgelezen. Wat heb ik gelachen _O- Na de eerste repeititie van Waylon zei ik uit grote frustratie dat het ESF voor mij al een beetje als afgelopen voelde. Maar daar kom ik op terug. Zit weer gewoon de livestream van Het Hoofd te kijken :P

Ik kijk er nu wat minder negatief tegenaan dan eerst. Omdat het dinsdag zo een domper was, kan het nu alleen maar beter worden imo. Top 10 zal het niet gaan worden, maar kwalificeren voor de finale wel. Maar het blijft eeuwig zonde.

Nog steeds ben ik benieuwd naar de gedachten van Cornald. Hoe hij de act dan wel in zijn hoofd zag en waardoor hij teleurgesteld werd.
Is MattGod er al dan..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178908830
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 09:56 schreef Em31 het volgende:
[ afbeelding ]

Hans :( :( Had Waylon daar waar die drummer zit gezet en er een enorme lichtshow omheen gecreëerd.
NU BEN IK NOG KWOAJER :( :( :(
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178908900
En dan mensen die schrijven dat het disrespectful is dat we het niet (meteen) humpingkrumpingwhatever noemen, maar het bestempel(d)en als breakdancen.
Alsof we allemaal evenveel van elkaars hobby, interesse of werk weten.
Ik zat vroeger op jazzballet, moet iedereen dat dan allemaal kennen :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178908905
quote:
Ik maak me geen zorgen, als een man met baard kan winnen, mag dit geen probleem zijn. Ik vind het heel fijn nummer! Succes!
;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178908965
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:49 schreef Pisces29 het volgende:
En dan mensen die schrijven dat het disrespectful is dat we het niet (meteen) humpingkrumpingwhatever noemen, maar het bestempel(d)en als breakdancen.
Alsof we allemaal evenveel van elkaars hobby, interesse of werk weten.
Ik zat vroeger op jazzballet, moet iedereen dat dan allemaal kennen :')
Het zijn ook meteen de enige mensen die dat disrespectful vinden he.

De rest van de wereld vindt blijkbaar heel de act disrespectful. :')
pi_178908993
Ik word een beetje recalcitrant van jullie hoor, lieve schatten.

Toegegeven: ik heb het dinsdag op een zuipen gezet van ellende en ik ben de grootste dramaqueen alive. Maar na twee nachtjes slapen maak ik me echt zo’n zorgen niet meer.

De dansers blijven, maar hun krumping wordt ongetwijfeld beter ingebouwd (en opgebouwd).

Waylon ziet er gewoon gruwelijk vet uit in zijn pakkie. Hell: als vrouw mag je je blote tieten inclusief tepels showen, geen probleem. Maar een opvallend jasje zou belachelijk zijn? Past gewoon prima bij de act en de persoon imo.

Tuurlijk reageerde hij oerstom op zijn insta, gewoon dom. Maar hé: hij doet iets waar hij in gelooft met al zijn ziel en zaligheid en wordt compleet afgemaakt op basis van wat een aantal mensen gezien hebben en een filmpje van 40 seconden. En dan krijg je 126.000 reacties van mensen die je kapot schrijven..tis niet handig maar ik snap best dat je uit onmacht zoiets doet.

De mensen die het helemaal gezien hebben zijn types als het Bijhoofd: echte fangirls die dwepen met een act als Ogene: plastic, mierzoet en zo niet gewaagd. Logisch dat die beginnen te hyperventileren als ze vier krumpers zien.

Hoe zouden we gereageerd hebben als zij niet direct de publieke opinie dusdanig beïnvloed hadden met hun reacties? Dat vereren: zit dat er echt in zoals we nu vrezen? Ik geloof het pas als ik het zie.

Kom op liefjes. Het gaat echt meevallen!

w/
pi_178909001
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:53 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Het zijn ook meteen de enige mensen die dat disrespectful vinden he.

De rest van de wereld vindt blijkbaar heel de act disrespectful. :')
Mensen snappen niet dat het los staat van dat krumpen, al gooit hij er 4 mannen of vrouwen bij die stijldansen of de chachacha doen, dan roep ik weer hetzelfde :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178909030
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:49 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

;(
Een man met een baard is inderdaad wel een bijzonder verschijnsel.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_178909046
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Een man met een baard is inderdaad wel een bijzonder verschijnsel.
Maar hij stond iig wel bijpassend stil. Zoals je vaak bij een ballad doet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 10:57:41 #105
215495 Knutknuttsson
Rood-Wit-Rood
pi_178909053
Ik merk dat ik me er steeds minder druk om maak, gelukkig. Als het inderdaad zo gaat worden zoals het nu lijkt is het alleen wel een hele zware teleurstelling. Ik had al geen superhoge verwachtingen, maar dat juist hij met een halve circusact op de proppen komt is wel heel teleurstellend.
And the man in the back said Everyone attack and it turned into a ballroomblitz
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:00:01 #106
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178909088
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:10 schreef libranl het volgende:
Hans vindt het allemaal wel prima zo volgens mij, mooi wat lucratieve klusjes erbij voor meerdere landen :+ Als je daar dan toch bent.
Kweetnie...volgens mij is het wel een perfectionist..hij denkt volgens mij gewoon te ver door.
Het zal allemaal wel verrassend zijn, maar het had dichter bij Waylon moeten blijven en een andere sfeer moeten zijn (donker om te beginnen en dan opbouwen). Het had één geheel moeten zijn. Punt. Amen.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178909114
Outlaw in em is als lied sterk genoeg om de finale te halen. Ik zei het gisteren al, maar heel stiekem ruik ik de top 10 in de finale alweer :D , maar uit zelfbescherming parkeer ik dat gevoel. Eerst zaterdag maar afwachten en volgende week donderdag zelf maar eens beoordelen hoe het eruit ziet op beeld.

De nepmuzikanten vind ik helemaal geen gek idee. Het zijn niet van die houten harken zoals bij Joan, dat was namelijk genant. Die modellen hadden totaal geen gevoel voor ritme. Deze donkere gasten wel, dat zie je meteen wel aan hoe ze bewegen. Dat is dus geloofwaardig. Dat krumpen is nog steeds apart bij dit lied en zoals Greys en anderen zeiden: als je de act moet uitleggen, dan sta je al met 0-1 achter. Dat ze daar niet beter over nagedacht hebben... :N

Maar goed, tegelijkertijd zie ik ook wel iets in de post van ijs_beer over dat wij fans en 'journalisten' daar ter plekke een beeld hebben van hoe het MOET zijn. De kijker heeft dat straks niet. Die ziet een reeks nummers voorbij komen en heeft geen eens tijd om er zo over na te denken als wij dat doen. Natuurlijk geloof ik wel dat zodra je in het introductiefilmpje krijgt te horen dat er een countryrock lied komt er een beeld ontstaat bij de kijker, maar het kan een heel verfrissend optreden zijn op tv. De basis blijft sterk: Outlaw in em heeft een zuigende werking. Ik blijf erbij dat de mensen die van dit soort muziek houden er alsnog op zullen stemmen. Ik denk en hoop dat de schade wel meevalt. Het is alleen dat het met een andere act nog BETER had kunnen zijn imho that is! Als Waylon de hele tijd vals zou zingen, zou de schade groter zijn denk ik. Maar dat gaat niet gebeuren, of wel... :X }:|
~The present is all there is~
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:02:25 #108
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178909138
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Heb overigens echt niet het idee dat ie zelf reacties op Insta verwijdert hoor. Deze (goede) reactie staat er al 19 uur. Vrij bovenaan. En toch ook behoorlijk harde kritiek op hem persoonlijk.

[ afbeelding ]
Ik had een vergelijkbare reactie gepost, alleen veel korter :P en die staat er ook nog. 17 likes, zoveel likes heb ik nog nooit gehad op een instabericht :D
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178909179
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:01 schreef grazz het volgende:

Maar goed, tegelijkertijd zie ik ook wel iets in de post van ijs_beer over dat wij fans en 'journalisten' daar ter plekke een beeld hebben van hoe het MOET zijn. De kijker heeft dat straks niet. Die ziet een reeks nummers voorbij komen en heeft geen eens tijd om er zo over na te denken als wij dat doen. Natuurlijk geloof ik wel dat zodra je in het introductiefilmpje krijgt te horen dat er een countryrock lied komt er een beeld ontstaat bij de kijker, maar het kan een heel verfrissend optreden zijn op tv. De basis blijft sterk: Outlaw in em heeft een zuigende werking. Ik blijf erbij dat de mensen die van dit soort muziek houden er alsnog op zullen stemmen. Ik denk en hoop dat de schade wel meevalt. Het is alleen dat het met een andere act nog BETER had kunnen zijn imho that is! Als Waylon de hele tijd vals zou zingen, zou de schade groter zijn denk ik. Maar dat gaat niet gebeuren, of wel... :X }:|
Heb je een punt, ja.

Hmm, laat ik dan maar denken dat die kijker heel onnozel verrast is en denkt "wow te gek nummer, hihi, aparte dansers wel".
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178909244
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:03 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Heb je een punt, ja.

Hmm, laat ik dan maar denken dat die kijker heel onnozel verrast is en denkt "wow te gek nummer, hihi, aparte dansers wel".
Haha :D

als zelfs Pisces nog enige hoop heeft
~The present is all there is~
pi_178909301
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:06 schreef grazz het volgende:

[..]

Haha :D

als zelfs Pisces nog enige hoop heeft
Ja, als de meeste mensen het voor het eerst horen en echt in de gloria zijn, dan slikken ze die dansers als zoete koek.

Ik heb altijd ingezet op +- 10e plek in de finale. Als hij nu de finale nog bereikt, dan de 15e plek :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:11:27 #112
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178909375
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 10:56 schreef Fred_B het volgende:

[..]

Een man met een baard is inderdaad wel een bijzonder verschijnsel.
Die staging klopte gewoon.
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178909405
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:11 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Die staging klopte gewoon.
Dat. En welk pakje of baardje je dan draagt, heeft er niks mee te maken.

Die walgelijke outfit en hoed accepteer ik nu ook gewoon.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 11:14:59 #114
163650 Greys
pi_178909432
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:02 schreef MaLo het volgende:

[..]

Ik had een vergelijkbare reactie gepost, alleen veel korter :P en die staat er ook nog. 17 likes, zoveel likes heb ik nog nooit gehad op een instabericht :D
:D

Vooral omdat degenen hier wiens reactie weg is een bericht kregen van Instagram zelf dat het tegen de regels was oid denk ik echt dat in eerste instantie al die echte Waylon-fan-accounts alles hebben zitten rapporteren wat niet hallelujah was. En hebben ze dat al snel opgegeven. Denk echt niet dat Waylon zelf iets verwijderd heeft want hij krijgt zo vaak commentaar op social media en laat ie altijd staan. Dat dan weer wel. Hij wil echt alles behalve een Dotan zijn volgens dat radio interview van vlak voor zijn vertrek :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 11:17:15 #115
163650 Greys
pi_178909489
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:13 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat. En welk pakje of baardje je dan draagt, heeft er niks mee te maken.

Die walgelijke outfit en hoed accepteer ik nu ook gewoon.
Ik was serieus al na een half uur gewend aan de outfit. Vond de eerste foto vooral stom door de zonnebril omdat ik dat echt een mega domme zet had gevonden want DE BLIKKEN.

En hoe teleurgesteld ik nog steeds ben dat uitgerekend HIJ met een soort circusact eromheen komt, degene van wie je dat als allerallerlaatste verwacht had, die uitgesproken jas vind ik dan wel weer lachen en bij hem passen.

Oh ik hoop toch zo dat het zaterdag meevalt. Maar zelfs dan zal bij mij het gevoel blijven van 'het had echt zo veel beter kunnen zijn' :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178909520
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:14 schreef Greys het volgende:

[..]

:D

Vooral omdat degenen hier wiens reactie weg is een bericht kregen van Instagram zelf dat het tegen de regels was oid denk ik echt dat in eerste instantie al die echte Waylon-fan-accounts alles hebben zitten rapporteren wat niet hallelujah was. En hebben ze dat al snel opgegeven. Denk echt niet dat Waylon zelf iets verwijderd heeft want hij krijgt zo vaak commentaar op social media en laat ie altijd staan. Dat dan weer wel. Hij wil echt alles behalve een Dotan zijn volgens dat radio interview van vlak voor zijn vertrek :P
Dit denk ik ook wel. Zal ie zelf niet gedaan hebben.
pi_178909542
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:08 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja, als de meeste mensen het voor het eerst horen en echt in de gloria zijn, dan slikken ze die dansers als zoete koek.

Ik heb altijd ingezet op +- 10e plek in de finale. Als hij nu de finale nog bereikt, dan de 15e plek :7
Houd dit vast w/

De kijkers krijgen 4x een sixpack te zien toch...dus: show that body guys, laat de vrouwtjes en de gays van de bank glijden *O*
~The present is all there is~
pi_178909578
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:17 schreef Greys het volgende:

Oh ik hoop toch zo dat het zaterdag meevalt. Maar zelfs dan zal bij mij het gevoel blijven van 'het had echt zo veel beter kunnen zijn' :{
Voor mij persoonlijk maakt het niet uit in welke maat of seconde die dansers wat doen, ik kan niks met de dansers, dus helaas zal het hem ook niet worden. -O-

Had gewoon een normaal optreden gedaan en blink uit met je lied, stem en uiterlijk. Maar ik val in herhaling :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178909594
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:19 schreef grazz het volgende:

[..]

Houd dit vast w/

De kijkers krijgen 4x een sixpack te zien toch...dus: show that body guys, laat de vrouwtjes en de gays van de bank glijden *O*
Ik ben de eerste die kwijlt bij een sixpack, maar zelfs hier... ;(

Maar ik hou het vast en zal braaf blijven hopen ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178909763
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben de eerste die kwijlt bij een sixpack, maar zelfs hier... ;(

Maar ik hou het vast en zal braaf blijven hopen ;)
~The present is all there is~
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:29:00 #121
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178909768
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:17 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik was serieus al na een half uur gewend aan de outfit. Vond de eerste foto vooral stom door de zonnebril omdat ik dat echt een mega domme zet had gevonden want DE BLIKKEN.

En hoe teleurgesteld ik nog steeds ben dat uitgerekend HIJ met een soort circusact eromheen komt, degene van wie je dat als allerallerlaatste verwacht had, die uitgesproken jas vind ik dan wel weer lachen en bij hem passen.

Oh ik hoop toch zo dat het zaterdag meevalt. Maar zelfs dan zal bij mij het gevoel blijven van 'het had echt zo veel beter kunnen zijn' :{
Hij vindt het zelf geen circusact }:|
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178909822
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:28 schreef grazz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
_O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 11:31:54 #123
368283 ato
pi_178909869
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:01 schreef grazz het volgende:
Outlaw in em is als lied sterk genoeg om de finale te halen. Ik zei het gisteren al, maar heel stiekem ruik ik de top 10 in de finale alweer :D , maar uit zelfbescherming parkeer ik dat gevoel. Eerst zaterdag maar afwachten en volgende week donderdag zelf maar eens beoordelen hoe het eruit ziet op beeld.

De nepmuzikanten vind ik helemaal geen gek idee. Het zijn niet van die houten harken zoals bij Joan, dat was namelijk genant. Die modellen hadden totaal geen gevoel voor ritme. Deze donkere gasten wel, dat zie je meteen wel aan hoe ze bewegen. Dat is dus geloofwaardig. Dat krumpen is nog steeds apart bij dit lied en zoals Greys en anderen zeiden: als je de act moet uitleggen, dan sta je al met 0-1 achter. Dat ze daar niet beter over nagedacht hebben... :N

Maar goed, tegelijkertijd zie ik ook wel iets in de post van ijs_beer over dat wij fans en 'journalisten' daar ter plekke een beeld hebben van hoe het MOET zijn. De kijker heeft dat straks niet. Die ziet een reeks nummers voorbij komen en heeft geen eens tijd om er zo over na te denken als wij dat doen. Natuurlijk geloof ik wel dat zodra je in het introductiefilmpje krijgt te horen dat er een countryrock lied komt er een beeld ontstaat bij de kijker, maar het kan een heel verfrissend optreden zijn op tv. De basis blijft sterk: Outlaw in em heeft een zuigende werking. Ik blijf erbij dat de mensen die van dit soort muziek houden er alsnog op zullen stemmen. Ik denk en hoop dat de schade wel meevalt. Het is alleen dat het met een andere act nog BETER had kunnen zijn imho that is! Als Waylon de hele tijd vals zou zingen, zou de schade groter zijn denk ik. Maar dat gaat niet gebeuren, of wel... :X }:|
Goed verwoordt en ik sluit mij bij je aan.
Maar dat laatste gaat niet gebeuren hoor, hij blijft goed zingen.
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:33:39 #124
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178909913
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:29 schreef GeorgeM het volgende:
passen.

Oh ik hoop toch zo dat het zaterdag meevalt. Maar zelfs dan zal bij mij het gevoel blijven van 'het had echt zo veel beter kunnen zijn' :{

Hij vindt
Ik denk dat hij herinnert zal worden met name om de dansers en dat maakt het toch een gimmick. Hij kan zeggen wat hij wil, maar het druist in tegen zoveel wat hij eerder zij over 'zijn soort muziek'.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 11:34:36 #125
368283 ato
pi_178909933
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik ben de eerste die kwijlt bij een sixpack, maar zelfs hier... ;(

Maar ik hou het vast en zal braaf blijven hopen ;)
*O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_178909955
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:34 schreef ato het volgende:

[..]

*O*
Ja ik doe het voor de SC-luitjes *O*
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178910014
Ik kwijl ook bij een sixpack.
Mits goed gekoeld.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 11:39:50 #128
368283 ato
pi_178910069
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:35 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja ik doe het voor de SC-luitjes *O*
Kus
Life can be a bitch, so like it..
pi_178910072
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ik kwijl ook bij een sixpack.
Mits goed gekoeld.
Op het werk staat de verwarming uit en is het te koud B-)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178910078
Ik vond zijn reactie op social media etc. ook onnodig

De act en het concept heb ik inmiddels wel redelijk kunnen laten bezinken. Eerlijk is eerlijk: met alleen Waylon, zijn gitaar en een lichtshow om hem heen wint hij het OOK niet, want dan is de act an sich niet verrassend en ‘anders’.

Hij wil een buitenbeentje zijn en dat is prima. De Conchita’s van deze wereld waren dat ook. Netta is dat ook. Zolang die dans idd maar goed wordt opgebouwd en ingebouwd en niet de aandacht van Waylon af houdt... Afwachten.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 11:40:53 #131
368283 ato
pi_178910101
Duurt lang he met Albanië, het duo uit Spanje gaan zeker elkaar kussen volgens het hoofd. *O*
Life can be a bitch, so like it..
pi_178910113
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:40 schreef Zen90 het volgende:
Ik vond zijn reactie op social media etc. ook onnodig

De act en het concept heb ik inmiddels wel redelijk kunnen laten bezinken. Eerlijk is eerlijk: met alleen Waylon, zijn gitaar en een lichtshow om hem heen wint hij het OOK niet, want dan is de act an sich niet verrassend en ‘anders’.

Hij wil een buitenbeentje zijn en dat is prima. De Conchita’s van deze wereld waren dat ook. Netta is dat ook. Zolang die dans idd maar goed wordt opgebouwd en ingebouwd en niet de aandacht van Waylon af houdt... Afwachten.
Zo'n dikke close-up dat je de dansers enkel als kabouters ziet _O_
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 11:42:48 #133
368283 ato
pi_178910160
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:40 schreef Zen90 het volgende:
Ik vond zijn reactie op social media etc. ook onnodig

De act en het concept heb ik inmiddels wel redelijk kunnen laten bezinken. Eerlijk is eerlijk: met alleen Waylon, zijn gitaar en een lichtshow om hem heen wint hij het OOK niet, want dan is de act an sich niet verrassend en ‘anders’.

Hij wil een buitenbeentje zijn en dat is prima. De Conchita’s van deze wereld waren dat ook. Netta is dat ook. Zolang die dans idd maar goed wordt opgebouwd en ingebouwd en niet de aandacht van Waylon af houdt... Afwachten.
Ik zit nu zo weer in de positieve vibe, dat ik denk dom Waylon niet meer doen.

En ook al vind ik de act totaal niet passen bij zijn liedje, toch heb ik hoop dat het op tv er goed uitgaat zien.
Life can be a bitch, so like it..
pi_178910189
En laten we idd niet vergeten dat wij, de fans, de pers en de rest van Nederland het lied al hadden gehoord. Dat schept een bepaald beeld en dan is een act als deze onverwachts. Waylon, zijn team en de Pannenkoek nemen echt een gigantisch risico. :{

Ben eerlijk gezegd heel benieuwd wat de kijkers die het lied nog niet hebben gehoord gaan vinden van het totaalplaatje op de avond zelf.
pi_178910200
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Zo'n dikke close-up dat je de dansers enkel als kabouters ziet _O_
Ja zeg, straks hebben we er wéér een boze minderheidsgroepering bij.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 11:44:46 #136
368283 ato
pi_178910233
Bijhooofd is toch wel leuk, goede combi
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 11:46:05 #137
368283 ato
pi_178910274
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ja zeg, straks hebben we er wéér een boze minderheidsgroepering bij.
Daarom staat Waylon op een verhoginkje, hij is een stuk kleiner dan zijn dansers
Life can be a bitch, so like it..
pi_178910289
Misschien tovert ie nog wel een verrassing uit z’n hoed. Die 10 seconden extra zijn er ook nog. :)
pi_178910293
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:43 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Ja zeg, straks hebben we er wéér een boze minderheidsgroepering bij.
_O- :B
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178910319
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:46 schreef Mandy040986 het volgende:
Misschien tovert ie nog wel een verrassing uit z’n hoed. Die 10 seconden extra zijn er ook nog. :)
Een wit konijn :)
pi_178910353
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:47 schreef n00biedoobiedoo het volgende:

[..]

Een wit konijn :)
Een white ass konijn. _O-
pi_178910412
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:48 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Een white ass konijn.
pi_178910490
oh jongens _O-
~The present is all there is~
  donderdag 3 mei 2018 @ 11:59:42 #144
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178910598
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:19 schreef grazz het volgende:

[..]

De kijkers krijgen 4x een sixpack te zien toch...dus: show that body guys, laat de vrouwtjes en de gays van de bank glijden *O*
Ik glij wel mee hoor, damn.
:o)
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 12:00:05 #145
163650 Greys
pi_178910610
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:46 schreef Mandy040986 het volgende:
Misschien tovert ie nog wel een verrassing uit z’n hoed. Die 10 seconden extra zijn er ook nog. :)
Het lijkt me - hoe graag ik het ook wil - zo goed als onmogelijk dat er nu alsnog iets met die 10 sec gebeuren. Want dan had ie dat echt wel gedaan in de drie doorlopen toch? :@
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 12:02:12 #146
368283 ato
pi_178910660
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Het lijkt me - hoe graag ik het ook wil - zo goed als onmogelijk dat er nu alsnog iets met die 10 sec gebeuren. Want dan had ie dat echt wel gedaan in de drie doorlopen toch? :@
Deed Douwe Bob, die 10 secondes stilte al in de eerste repetitie?
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:02:54 #147
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178910678
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Het lijkt me - hoe graag ik het ook wil - zo goed als onmogelijk dat er nu alsnog iets met die 10 sec gebeuren. Want dan had ie dat echt wel gedaan in de drie doorlopen toch? :@
Nee, dan is de verrassing er toch af? Dat wordt echt letterlijk:



En beginnen met het liedje.
:o)
pi_178910680
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Het lijkt me - hoe graag ik het ook wil - zo goed als onmogelijk dat er nu alsnog iets met die 10 sec gebeuren. Want dan had ie dat echt wel gedaan in de drie doorlopen toch? :@
De eerste run was niet te zien toch? Misschien heeft ie daar wat gerepeteerd wat hij nog geheim wil houden. Of zo.

Het is ijdele hoop, ik weet het... maar ik hoop. Ik weiger te geloven dat ie z’n nummer voor niets heeft ingekort. :)
pi_178910701
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:02 schreef Dave het volgende:

[..]

Nee, dan is de verrassing er toch af? Dat wordt echt letterlijk:

[ afbeelding ]

En beginnen met het liedje.
_O-
pi_178910713
Maar duurde zijn rehearsal 2:50 minuten? Weet iemand dat?
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:05:19 #151
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178910741
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:04 schreef Chocoladesoes het volgende:
Maar duurde zijn rehearsal 2:50 minuten? Weet iemand dat?
Nee, 8 of 20 seconden hoor ik overal.
:o)
pi_178910842
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:05 schreef Dave het volgende:

[..]

Nee, 8 of 20 seconden hoor ik overal.
_O-
pi_178910898
verkeerde topic
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:15:26 #154
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178910910
Ik snapte het al niet.
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:24:00 #155
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178911060
Na alle hektiek van de afgelopen dagen, heb ik het idee dat ik iets mis, als het langer dan 5 minuten stil is....
:o)
pi_178911234
Het schijnt dat Waylon's jas ook geen panter is, maar
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 12:33:28 #157
163650 Greys
pi_178911252
quote:
15s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:24 schreef Dave het volgende:
Na alle hektiek van de afgelopen dagen, heb ik het idee dat ik iets mis, als het langer dan 5 minuten stil is....
Hahaha we zitten nu vooral in het repetitietopic naar België te luisteren.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:34:56 #158
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178911283
quote:
11s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Het schijnt dat Waylon's jas ook geen panter is, maar
[ afbeelding ]
RIP
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 12:35:28 #159
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178911295
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:33 schreef Greys het volgende:

[..]

Hahaha we zitten nu vooral in het repetitietopic naar België te luisteren.
Ik had jullie inmiddels gevonden, maar kan zelf helaas niet meeluisteren.
:o)
pi_178911410
Het is rustiger omdat Poepz0r niks post :+
pi_178911547
Moet eerlijk bekennen dat de act en het hele concept en gedachte erachter voor mij ook wel even slikken was. Het is echt een groot risico.

Maar het idee en de gedachte erachter is geland en laten we maar heel hard hopen dat de dans op TV er niet rommelig en ‘distracting’ uit gaat zien. Ze hebben nog even :) Ik hoop dat lef wordt beloond. Het is iig ‘nieuw’ en nog niet eerder vertoond, maar het risico is idd wel dat kijkers er geen hol van snappen. :{

Waar ik op dit moment misschien nog het meest van baal is die verdomde racisme-kaart en het feit dat Waylon nu bij de ESF-fans wordt gezien als een geïrriteerde arrogante zak. En of dat imago nog te redden is met een paar interviews... ;(
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 12:51:05 #162
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178911727
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 11:01 schreef grazz het volgende:
Outlaw in em is als lied sterk genoeg om de finale te halen. Ik zei het gisteren al, maar heel stiekem ruik ik de top 10 in de finale alweer :D , maar uit zelfbescherming parkeer ik dat gevoel. Eerst zaterdag maar afwachten en volgende week donderdag zelf maar eens beoordelen hoe het eruit ziet op beeld.

De nepmuzikanten vind ik helemaal geen gek idee. Het zijn niet van die houten harken zoals bij Joan, dat was namelijk genant. Die modellen hadden totaal geen gevoel voor ritme. Deze donkere gasten wel, dat zie je meteen wel aan hoe ze bewegen. Dat is dus geloofwaardig. Dat krumpen is nog steeds apart bij dit lied en zoals Greys en anderen zeiden: als je de act moet uitleggen, dan sta je al met 0-1 achter. Dat ze daar niet beter over nagedacht hebben... :N

Maar goed, tegelijkertijd zie ik ook wel iets in de post van ijs_beer over dat wij fans en 'journalisten' daar ter plekke een beeld hebben van hoe het MOET zijn. De kijker heeft dat straks niet. Die ziet een reeks nummers voorbij komen en heeft geen eens tijd om er zo over na te denken als wij dat doen. Natuurlijk geloof ik wel dat zodra je in het introductiefilmpje krijgt te horen dat er een countryrock lied komt er een beeld ontstaat bij de kijker, maar het kan een heel verfrissend optreden zijn op tv. De basis blijft sterk: Outlaw in em heeft een zuigende werking. Ik blijf erbij dat de mensen die van dit soort muziek houden er alsnog op zullen stemmen. Ik denk en hoop dat de schade wel meevalt. Het is alleen dat het met een andere act nog BETER had kunnen zijn imho that is! Als Waylon de hele tijd vals zou zingen, zou de schade groter zijn denk ik. Maar dat gaat niet gebeuren, of wel... :X }:|
Het gras blijft altijd groener bij de buren, maar ben blij om deze positiviteit weer te lezen. *O* Maakt het zoveel leuker. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178911747
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:40 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het is rustiger omdat Poepz0r niks post :+
sssst :X
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 12:53:51 #164
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178911797
Vind het overigens wel jammer dat mijn reactie bij Waylon z'n instapost van gisteren of eergisteren verwijderd is: ik was niet lyrisch, maar ook niet onredelijk, imo. Jammer wel. :') Een of ander over ijverig social media hulpje zal wel bezig geweest zijn. :')
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 12:54:54 #165
368283 ato
pi_178911821
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:53 schreef ijs_beer het volgende:
Vind het overigens wel jammer dat mijn reactie bij Waylon z'n instapost van gisteren of eergisteren verwijderd is: ik was niet lyrisch, maar ook niet onredelijk, imo. Jammer wel. :') Een of ander over ijverig social media hulpje zal wel bezig geweest zijn. :')
Dat vind ik wel raar
Life can be a bitch, so like it..
pi_178911834
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:53 schreef ijs_beer het volgende:
Vind het overigens wel jammer dat mijn reactie bij Waylon z'n instapost van gisteren of eergisteren verwijderd is: ik was niet lyrisch, maar ook niet onredelijk, imo. Jammer wel. :') Een of ander over ijverig social media hulpje zal wel bezig geweest zijn. :')
Join the club. :)
pi_178911859
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:45 schreef Zen90 het volgende:
Moet eerlijk bekennen dat de act en het hele concept en gedachte erachter voor mij ook wel even slikken was. Het is echt een groot risico.

Maar het idee en de gedachte erachter is geland en laten we maar heel hard hopen dat de dans op TV er niet rommelig en ‘distracting’ uit gaat zien. Ze hebben nog even :) Ik hoop dat lef wordt beloond. Het is iig ‘nieuw’ en nog niet eerder vertoond, maar het risico is idd wel dat kijkers er geen hol van snappen. :{

Waar ik op dit moment misschien nog het meest van baal is die verdomde racisme-kaart en het feit dat Waylon nu bij de ESF-fans wordt gezien als een geïrriteerde arrogante zak. En of dat imago nog te redden is met een paar interviews... ;(
Met dat laatste ben ik het eens. Ik denk dat hij het zo echt niet bedoeld heeft.
pi_178911939
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:45 schreef Zen90 het volgende:


en het feit dat Waylon nu bij de ESF-fans wordt gezien als een geïrriteerde arrogante zak. En of dat imago nog te redden is met een paar interviews... ;(
Is niet te redden want om de zoveel tijd doet hij het weer. ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:00:04 #169
163650 Greys
pi_178911973
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 12:56 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Met dat laatste ben ik het eens. Ik denk dat hij het zo echt niet bedoeld heeft.
Racisme heeft ie duizend procent niet zo bedoeld, zelfs haters van Waylon die hem een béétje kennen weten dat zeker, maar het geïrriteerde arrogante zak gedeelte doet ie toch echt zelf. Helaas. En uiteraard ook niet expres. Maar toch. Het moet hem inmiddels toch zelf ook wel een béétje opvallen dat velen dat zo vinden overkomen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 13:02:15 #170
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178912043
Ik mis Douwe. -O-
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:04:01 #171
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178912098
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ik mis Douwe. -O-

Douwe come back!
pi_178912114
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ik mis Douwe. -O-

~The present is all there is~
pi_178912137
Wat bij mij zo posten op insta en dergelijke heeft bewerkstelligd is dat ik meer en meer #TeamIlse ben geworden. Met de kennis van nu snap ik wel waarom het niet boterde, totaal twee verschillende karakters en als Waylon dan in zo'n bui is tja dan snap ik wel dat gehaaide tante Ilse zoiets heeft: dat ken zo maar niet, moi! :+
mag het weten
pi_178912141
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:04 schreef grazz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Echt hè. Charmeurtje O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178912155
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:02 schreef ijs_beer het volgende:
Ik mis Douwe. -O-

#DouweESC2019! *O*
mag het weten
pi_178912170
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:05 schreef Joosie200 het volgende:
Wat bij mij zo posten op insta en dergelijke heeft bewerkstelligd is dat ik meer en meer #TeamIlse ben geworden. Met de kennis van nu snap ik wel waarom het niet boterde, totaal twee verschillende karakters en als Waylon dan in zo'n bui is tja dan snap ik wel dat gehaaide tante Ilse zoiets heeft: dat ken zo maar niet, moi! :+
Je hoeft niet gehaaid te zijn om daar geen trek in te hebben.

Hij is duidelijk een solo artiest. Net als Anouk, gok ik.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 13:07:19 #177
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178912197
Je kan van Ilse zeggen wat ze wil, maar ze zal nooit haar publiek afvallen of stomme dingen zeggen in de media over anderen oid. Zij is wel professioneel genoeg om te snappen dat dat niks brengt.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178912201
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:06 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Je hoeft niet gehaaid te zijn om daar geen trek in te hebben.

Hij is duidelijk een solo artiest. Net als Anouk, gok ik.
Ja, dat denk ik ook. Kan prima solo en met een band van gasten om zich heen waar het mee klikt. Maar niet met mensen die zo hun eigen ideeën hebben.
mag het weten
pi_178912279
Volgend jaar Ilse *O*
~The present is all there is~
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:11:14 #180
163650 Greys
pi_178912299
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:06 schreef Pisces29 het volgende:

Hij is duidelijk een solo artiest. Net als Anouk, gok ik.
Bij Anouk renden er zeer regelmatig bandleden weg.
Bij hem al in geen acht jaar. Sterker nog ze zijn dol op hem. En andersom. Dus dat werkt dan weer wél. Het blijft heel bijzonder hoe het werkt met die man.

En met Ilse blijf ik erbij dat ze allebei kapiteins op het schip wilden zijn en dat niet werkt. Twee ego's. Is op zich ook wel weer te begrijpen, allebei zijn ze geen types die een ander willen laten bazen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178912304
JB Meijers voor 2019!!¡!
pi_178912306
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:07 schreef ijs_beer het volgende:
Je kan van Ilse zeggen wat ze wil, maar ze zal nooit haar publiek afvallen of stomme dingen zeggen in de media over anderen oid. Zij is wel professioneel genoeg om te snappen dat dat niks brengt.
:Y
En niet zo een heethoofd.
Niet elke artiest laat zich opnaaien door reacties op internet.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178912325
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:10 schreef grazz het volgende:
Volgend jaar Ilse *O*
Zou promoten *O*
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:12:36 #184
163650 Greys
pi_178912335
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:07 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Ja, dat denk ik ook. Kan prima solo en met een band van gasten om zich heen waar het mee klikt. Maar niet met mensen die zo hun eigen ideeën hebben.
Net als heel veel dat niet kunnen.
Op zich vind ik dat dan weer geen klote eigenschap.
Zeker artiesten willen gewoon graag hun eigen ding doen en geen compromissen hoeven doen. Niks mis mee.

Alleen hij valt z'n fans af. Moet ie echt nooit nooit nooit doen. Deed ie tijdens The Voice ook al. Iets met #zeikerds tweeten ofzo.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178912393
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Net als heel veel dat niet kunnen.
Op zich vind ik dat dan weer geen klote eigenschap.
Zeker artiesten willen gewoon graag hun eigen ding doen en geen compromissen hoeven doen. Niks mis mee.

Alleen hij valt z'n fans af. Moet ie echt nooit nooit nooit doen. Deed ie tijdens The Voice ook al. Iets met #zeikerds tweeten ofzo.
Sowieso moet je een huid kweken als je bekend bent. Kom op, alsof de rest van de wereld niet shit te horen krijgt.
Wat denk je wat Justin Bieber over zich heen krijgt. _O- en dan niet over dansers maar zijn persoon en voorkomen.
En hij kiest voor het ESF. Het is geen willekeurige plaat. Hij weet dat heel NL trots wilt zijn en dus iets vindt.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:15:29 #186
163650 Greys
pi_178912409
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:Y
En niet zo een heethoofd.
Niet elke artiest laat zich opnaaien door reacties op internet.
Heethoofd buiten de camera weer wel.

*knip*

[ Bericht 13% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:36:57 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:15:31 #187
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178912411
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 08:58 schreef Dave het volgende:

[..]

"O, o, doc, 9 krumpende negers can act gay!"

Fixed. :7
Top! ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178912413
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:12 schreef Greys het volgende:

[..]

Net als heel veel dat niet kunnen.
Op zich vind ik dat dan weer geen klote eigenschap.
Zeker artiesten willen gewoon graag hun eigen ding doen en geen compromissen hoeven doen. Niks mis mee.

Alleen hij valt z'n fans af. Moet ie echt nooit nooit nooit doen. Deed ie tijdens The Voice ook al. Iets met #zeikerds tweeten ofzo.
Je eigen ding doen snap ik. Is alleen maar goed. En niet tegen kritiek kunnen ook. Zijn ook twee dingen die ik heb. Maar soms moet je alles wat je meekrijgt gewoon negeren, zeker met social media. Vooral niet gaan reageren en alles en iedereen uit de tent lokken. Da's een gevecht die je niet zal winnen tenzij je Dotan heet :+
mag het weten
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:16:48 #189
163650 Greys
pi_178912447
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:15 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

Je eigen ding doen snap ik. Is alleen maar goed. En niet tegen kritiek kunnen ook. Zijn ook twee dingen die ik heb. Maar soms moet je alles wat je meekrijgt gewoon negeren, zeker met social media. Vooral niet gaan reageren en alles en iedereen uit de tent lokken. Da's een gevecht die je niet zal winnen tenzij je Dotan heet :+
Helemaal eens :Y

Zou voor hem zelf ook duizend keer beter zijn als hij dat eens zou afleren om erop in te gaan. Hoeveel het hem ook zal doen soms. HOU JE MOND.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178912498
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:16 schreef Greys het volgende:

[..]

Helemaal eens :Y

Zou voor hem zelf ook duizend keer beter zijn als hij dat eens zou afleren om erop in te gaan. Hoeveel het hem ook zal doen soms. HOU JE MOND.
Dat.

Of samen reacties bekijken. Ipv alleen opgevreten achter je scherm op reply drukken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178912512
Waylon heeft volgens mij echt geen filter, geen gevoel voor tact. Het is volgens mij echt geen kwaaie en zijn emoties zijn ook te begrijpen, maar toch zijn er dan weer van die momenten dat ik moet facepalmen en denk 'gast, hou nou toch eens je mond' :|W
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 13:19:05 #192
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178912513
Wel ironisch voor iemand die zingt dat de wereld kan wachten. :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 13:19:48 #193
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178912533
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:18 schreef Aoibhin het volgende:
Waylon heeft volgens mij echt geen filter, geen gevoel voor tact. Het is volgens mij echt geen kwaaie en zijn emoties zijn ook te begrijpen, maar toch zijn er dan weer van die momenten dat ik moet facepalmen en denk 'gast, hou nou toch eens je mond' :|W
Beetje een autistje, net zoals Sobral. Dan kun je helemaal opgaan in iets, en dat met alle plezier en uitstekend doen, maar toch soms lomp communiceren.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:22:50 #194
163650 Greys
pi_178912609
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Beetje een autistje, net zoals Sobral. Dan kun je helemaal opgaan in iets, en dat met alle plezier en uitstekend doen, maar toch soms lomp communiceren.
Ik zie die trekjes idd ook wel een beetje. Vooral omdat ie er zelf vaak echt nul kwaad in ziet in wat ie zegt en doet. En dat komt niet nep over, hij snapt het soms gewoon echt niet wat ie nou weer gedaan of gezegd heeft. Maarrrr dat zou hij in de afgelopen jaren alsnog wel wat meer geleerd moeten hebben. Echt hoor. Of z'n manager moet daar iets aan gaan doen en een soort mediatraining ofzo gaan doen met hem. Want het verpest nogal veel voor hem. Eeuwig zonde als je zo'n goede artiest bent.

Jammer, want de laatste weken bij Pauw etc vond ik het hem juist super goed doen. Kwam geen verkeerd woord uit. Kwam heel sympathiek over daar. Vond ik.

In Lissabon is het weer het tegenovergestelde -O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 13:23:13 #195
368283 ato
pi_178912619
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Heethoofd buiten de camera weer wel.
Oh dat geloof ik wel. Ik zie 2 kanten van haar. Dat poeslieve voor de camera's vond ik na het ESF irritant.

[ Bericht 47% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:38:27 ]
Life can be a bitch, so like it..
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:25:51 #196
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178912673
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:19 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Beetje een autistje, net zoals Sobral. Dan kun je helemaal opgaan in iets, en dat met alle plezier en uitstekend doen, maar toch soms lomp communiceren.
Maar Sobral was wel snugger genoeg om in te zien dat hij zich, mede daarom, maar beter niet met social media kon bezighouden. Liet hij aan zijn zus over, dacht ik. :7

Nu is dat voor Waylon misschien geen optie, ik weet niet of we betere reacties gaan krijgen als zijn instagram beheerd wordt door een zwangere Bibi. :@
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 13:26:06 #197
368283 ato
pi_178912679
Maar zij maakte wel een goed programma, dat veranda programma.
En zij is natuurlijk een proffesioneel artieste.
Life can be a bitch, so like it..
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 13:26:39 #198
368283 ato
pi_178912693
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:25 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Maar Sobral was wel snugger genoeg om in te zien dat hij zich, mede daarom, maar beter niet met social media kon bezighouden. Liet hij aan zijn zus over, dacht ik. :7

Nu is dat voor Waylon misschien geen optie, ik weet niet of we betere reacties gaan krijgen als zijn instagram beheerd wordt door een zwangere Bibi. :@
Bibi ging toch weer vloggen?
Life can be a bitch, so like it..
pi_178912726
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:22 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik zie die trekjes idd ook wel een beetje. Vooral omdat ie er zelf vaak echt nul kwaad in ziet in wat ie zegt en doet. En dat komt niet nep over, hij snapt het soms gewoon echt niet wat ie nou weer gedaan of gezegd heeft. Maarrrr dat zou hij in de afgelopen jaren alsnog wel wat meer geleerd moeten hebben. Echt hoor. Of z'n manager moet daar iets aan gaan doen en een soort mediatraining ofzo gaan doen met hem. Want het verpest nogal veel voor hem. Eeuwig zonde als je zo'n goede artiest bent.

Jammer, want de laatste weken bij Pauw etc vond ik het hem juist super goed doen. Kwam geen verkeerd woord uit. Kwam heel sympathiek over daar. Vond ik.

In Lissabon is het weer het tegenovergestelde -O-
Pauw is het haantje, heeft naam en veel kijkers, dus dan gok ik dat Waylon zich ook echt gedraagt :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178912776
En geef die man een goeie manager. En training. En advies.
Maar misschien wilt hij dat ook niet. Hij is ram hè. Vurig als de neten :D lastig samenwerken.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:34:49 #201
163650 Greys
pi_178912900
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Pauw is het haantje, heeft naam en veel kijkers, dus dan gok ik dat Waylon zich ook echt gedraagt :D
Vond hem daar sowieso echt ontspannen overkomen en leuk. Had een goede dag misschien ook. Nee maar ik vond hem daar over alles juist heel goed praten. "Niets dan geweldige herinneringen aan het verblijf en resultaat daar in 2014 met Ilse" en dan verder gewoon niks zeggen over hoe het daarna ging. Prima. Hij kán het dus wel als ie een goede bui heeft.

Denk dat het een vurig iemand is - wat jij idd ook zegt - die als ie zich ergens anders over opwindt (en vooral als hij zich aangevallen voelt of iemand anders een van z'n geliefde personen om hem heen aanvalt) alles vergeet over wat ie beter wel en niet kan zeggen.

Denk zelf ook nog altijd dat hij daarom een tijdje helemaal van de radar verdween na het ESF. Want hij was wrs zo boos en teleurgesteld over hoe het liep uiteindelijk dat hij wist dat er alleen maar ellende uit z'n mond en toetsenbord zou komen. En dan is dit inderdaad een betere oplossing. Zij het nogal drastisch _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913087
Het is ook lastig als je je iets aantrekt. Maar met de juiste mensen om je heen kun je daar beter mee om leren gaan. En ook met andere artiesten kun je dat toch bespreken.
Sinds ik Insta heb zie ik pas dat alle BN-ers met elkaar bevriend zijn. Of het nu sporters, acteurs of zangers zijn.
En die maken die bagger toch ook mee. Als je weet dat je die wereld achter je hebt (staan) en zij dit ook ervaren dan leer je er beter mee omgaan.

En nooit alles lezen. Hoeveel Amerikaanse actrices hoor ik bij Ellen Degeneres zeggen dat ze die 'shit' niet meer lezen. :D

Al snap ik wel dat hij nu graag meningen leest.
Maar jee, dansers, hij kon wel weten dat het niet doorsnee is en dus bijbehorende reacties.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:47:39 #203
163650 Greys
pi_178913185
Ja precies. En hij moet echt begrijpen dat NIEMAND volgens mij iets tegen die dansers zelf heeft of ze slecht vindt.. alleen dat men uitgerekend van hem had gehoopt dat hij dit alleen zou brengen. Alleen zou dragen, dit nummer, hij kán dat. Als een echte outlaw met z'n tijgerpanterpoemajas en een vette smerige vuige lichtshow, mentale onzichtbare middelvinger opstekend met z'n blikken.

Dat is dus het jammere, hij ziet het als aanval op de dansers ben ik bang. En DUS voelt ie dat ie moet opkomen voor de mensen om hem heen en voor zichzelf. En dus gaat ie blazen en uithalen.

Hoop dat Cornald hem ergens in een Lissabons stil hoekje in de zon zet, een lekker bakkie voor hem haalt en even vaderlijk met hem bespreekt dat niemand iets tegen die jongens/dansers heeft maar de mensen het juist OOK VOOR WAYLON ZELF heel erg jammer vinden dat de act zo afleidt van Waylon en het goede nummer. Dat het eigenlijk nog eerder een compliment voor Waylon is omdat iedereen vindt dat ie geen act nodig heeft en hij zelf echt genoeg is. Is eigenlijk een enórm compliment.

En ja ik snap best dat ie zich in het nauw gedreven voelt omdat hij de dansers nu onmogelijk nog naar huis kan sturen. Maar ik hoop echt dat iemand tot hem door kan dringen dat mensen juist zo veel vertrouwen in HEM hebben dat ze dus vinden dat ie dit helemaal niet nodig heeft.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913186
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Heethoofd buiten de camera weer wel.

Zoals Johan Derksen ooit zei: Ilse moet niet vergeten dat ze ook maar gewoon een schoenenverkoopstertje uit Almelo geweest is.

[ Bericht 47% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:28:24 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:49:39 #205
163650 Greys
pi_178913226
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:47 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Zoals Johan Derksen ooit zei: Ilse moet niet vergeten dat ze ook maar gewoon een schoenenverkoopstertje uit Almelo geweest is.
Zij weet het alleen voor de camera en op social media etc weer een stuk beter te verkopen/verbloemen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913233
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:47 schreef Greys het volgende:
Ja precies. En hij moet echt begrijpen dat NIEMAND volgens mij iets tegen die dansers zelf heeft of ze slecht vindt.. alleen dat men uitgerekend van hem had gehoopt dat hij dit alleen zou brengen. Alleen zou dragen, dit nummer, hij kán dat. Als een echte outlaw met z'n tijgerpanterpoemajas en een vette smerige vuige lichtshow, mentale onzichtbare middelvinger opstekend met z'n blikken.

Dat is dus het jammere, hij ziet het als aanval op de dansers ben ik bang. En DUS voelt ie dat ie moet opkomen voor de mensen om hem heen en voor zichzelf. En dus gaat ie blazen en uithalen.

Hoop dat Cornald hem ergens in een Lissabons stil hoekje in de zon zet, een lekker bakkie voor hem haalt en even vaderlijk met hem bespreekt dat niemand iets tegen die jongens/dansers heeft maar het juist OOK VOOR WAYLON ZELF heel erg jammer vinden dat de act zo afleidt van Waylon en het goede nummer. Dat het eigenlijk nog eerder een compliment voor Waylon is.
Ja dat laatste! We waren enthousiast en zagen het al helemaal voor ons. Dat is positief. Het was wat anders als heel NL zou schrijven dat hij of zijn lied niet deugt.

En dansers. Als er íets van kritiek is wat je je niet moet aantrekken :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:51:05 #207
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178913249
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:05 schreef Joosie200 het volgende:

[..]

#DouweESC2019! *O*
Douwe Bob is wel een baas, als hij nog een keer gaat hoop ik wel dat het met een beter nummer is. Slow Down was oké maar niet meer dan dat.
  donderdag 3 mei 2018 @ 13:51:44 #208
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178913259
Zo waar...

elainovision twitterde op donderdag 03-05-2018 om 12:08:37 Waylon's stubborn arrogance in the face of any and all criticism means he'll have only himself to blame when he tanks his otherwise-solid song through staging that at least questionable and at worse offensive. It's just a shame he'll be dragging the Dutch fans down with him. reageer retweet
pi_178913269
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:51 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Douwe Bob is wel een baas, als hij nog een keer gaat hoop ik wel dat het met een beter nummer is. Slow Down was oké maar niet meer dan dat.
Ooit met een nummer zoals Jacob’s Song O+ O+ O+
pi_178913286
Waylon gaat toch niet naar Cornald luisteren als die hem dingen aangeeft. Sterker nog hij gaat dan juist zijn eigen zin doordrammen. Als hij iets in z'n hoofd heeft dan gaat hij daar vol voor. Wat weet dat domme volk er nou vanaf (normaal gesproken heeft hij daar ook een punt :P).
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:53:42 #211
163650 Greys
pi_178913297
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:50 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ja dat laatste! We waren enthousiast en zagen het al helemaal voor ons. Dat is positief. Het was wat anders als heel NL zou schrijven dat hij of zijn lied niet deugt.

En dansers. Als er íets van kritiek is wat je je niet moet aantrekken :D
Het zou idd veel erger zijn als men na je repetitie zou zeggen 'vlug kan iemand nog even wat dansers of iets invliegen dat afleidt van die man want hij kan niet zingen en z'n lied is ook al kut'. Het is verdorie juist andersom _O- Iedereen zegt hetzelfde, hier en in buitenland.. het lied is zó tof, jij als zanger bent zó goed en charismatisch, je hebt dit niet nodig en sterker nog, tis zonde want het leidt af van jou en je goede lied.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913324
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Heethoofd buiten de camera weer wel.


Mijn ervaring met Ilse en Waylon is totáál andersom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 30% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:29:23 ]
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:55:35 #213
163650 Greys
pi_178913327
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef libranl het volgende:
Waylon gaat toch niet naar Cornald luisteren als die hem dingen aangeeft. Sterker nog hij gaat dan juist zijn eigen zin doordrammen. Als hij iets in z'n hoofd heeft dan gaat hij daar vol voor. Wat weet dat domme volk er nou vanaf.
Hm, weet niet. Hij noemt z'n manager waar hij gek op is ook weleens 'pops' op Instagram. Volgens mij kan hij juist wel wat met rustig en goed onderbouwd 'vaderlijk' advies. Van bv een man als Cornald die alles behalve aanvallend is. Heb niet het idee dat hij dat soort types ook als 'het domme volk' ziet.

[ Bericht 2% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:39:39 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 13:57:12 #214
163650 Greys
pi_178913358
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:55 schreef Mystikvm het volgende:

[..]

Mijn ervaring met Ilse en Waylon is totáál andersom.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal idd zeker afhangen van wat er op dat moment in levens gebeurt en in welke bui ze zijn :Y Geloof ik ook zeer zeker. Ik ben zelf de ene keer ook een prettiger persoon dan de andere keer en het zou niet meer dan menselijk zijn als het met artiesten ook zo is.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913389
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:53 schreef Greys het volgende:

[..]

Het zou idd veel erger zijn als men na je repetitie zou zeggen 'vlug kan iemand nog even wat dansers of iets invliegen dat afleidt van die man want hij kan niet zingen en z'n lied is ook al kut'. Het is verdorie juist andersom _O- Iedereen zegt hetzelfde, hier en in buitenland.. het lied is zó tof, jij als zanger bent zó goed en charismatisch, je hebt dit niet nodig en sterker nog, tis zonde want het leidt af van jou en je goede lied.
Ik heb maar een klein beetje reacties op Insta gelezen en eigenlijk schrijft ook iedereen dat. Nergens hele lelijke dingen en alles met 'je lied en jij als zanger zijn top, waarom niet een andere staging'.

Oh wacht. Die negatieve comments waren verwijderd. Dan heb ik niks gezegd :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 13:59:15 #216
249559 crew  Lavenderr
pi_178913399
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:47 schreef Greys het volgende:
Ja precies. En hij moet echt begrijpen dat NIEMAND volgens mij iets tegen die dansers zelf heeft of ze slecht vindt.. alleen dat men uitgerekend van hem had gehoopt dat hij dit alleen zou brengen. Alleen zou dragen, dit nummer, hij kán dat. Als een echte outlaw met z'n tijgerpanterpoemajas en een vette smerige vuige lichtshow, mentale onzichtbare middelvinger opstekend met z'n blikken.

Dat is dus het jammere, hij ziet het als aanval op de dansers ben ik bang. En DUS voelt ie dat ie moet opkomen voor de mensen om hem heen en voor zichzelf. En dus gaat ie blazen en uithalen.

Hoop dat Cornald hem ergens in een Lissabons stil hoekje in de zon zet, een lekker bakkie voor hem haalt en even vaderlijk met hem bespreekt dat niemand iets tegen die jongens/dansers heeft maar de mensen het juist OOK VOOR WAYLON ZELF heel erg jammer vinden dat de act zo afleidt van Waylon en het goede nummer. Dat het eigenlijk nog eerder een compliment voor Waylon is omdat iedereen vindt dat ie geen act nodig heeft en hij zelf echt genoeg is. Is eigenlijk een enórm compliment.

En ja ik snap best dat ie zich in het nauw gedreven voelt omdat hij de dansers nu onmogelijk nog naar huis kan sturen. Maar ik hoop echt dat iemand tot hem door kan dringen dat mensen juist zo veel vertrouwen in HEM hebben dat ze dus vinden dat ie dit helemaal niet nodig heeft.
Dit. Wat eeuwig zonde dat hij die dansers erbij heeft gehaald. En nee, wegsturen kan nu niet meer.
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 13:59:56 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_178913415
quote:
14s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Zij weet het alleen voor de camera en op social media etc weer een stuk beter te verkopen/verbloemen.
Eigenlijk heb ik dan liever met Waylon te doen dan met dat lieve, lieve meisje.
pi_178913437
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Hm, weet niet. Hij noemt z'n manager waar hij gek op is ook weleens 'pops' op Instagram. Volgens mij kan hij juist meer wat met rustig en goed onderbouwd 'vaderlijk' advies. Van bv een man als Cornald die alles behalve aanvallend is.
Hij zal hem misschien aanhoren, vervolgens gaat hij denk ik toch zijn eigen ding doen. Precies als met de liedkeuze. Heeft hij ook gezegd, hij wilde Cornald zijn mening aanhoren uit respect voor Cornald (en zijn kennis) en uiteindelijk kiest hij toch 'stronteigenwijs' (eigen woorden) wat hij zelf wil. Ik denk dat hij echt iets voor ogen heeft waarmee hij denkt vernieuwend te zijn wat gaat opvallen met die dansers etc en daarin geen compromissen wil sluiten (op wat kleine aanpassingen na). Dus ik hoop dat je gelijk hebt en dat hij wil luisteren naar Cornald al verwacht ik er zelf weinig van. :{
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 14:01:40 #219
163650 Greys
pi_178913441
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb maar een klein beetje reacties op Insta gelezen en eigenlijk schrijft ook iedereen dat. Nergens hele lelijke dingen en alles met 'je lied en jij als zanger zijn top, waarom niet een andere staging'.

Oh wacht. Die negatieve comments waren verwijderd. Dan heb ik niks gezegd :')
Nee er zijn er een paar verwijderd maar niet door hem. Door Instagram omdat fangirls die liepen te rapporteren. Weet ik zeker omdat die personen een bericht van Insta zelf kregen en dat gebeurt niet als de eigenaar van het account het verwijdert zeg maar.

En er staan echt nog heel veel negatieve reacties. De fanmaisjes hebben het rapporteren opgegeven denk ik _O-

Je hebt gelijk hoor. Volgens mij vond echt 99% zonde VOOR HEM.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 14:03:03 #220
163650 Greys
pi_178913460
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:01 schreef libranl het volgende:

[..]

Hij zal hem misschien aanhoren, vervolgens gaat hij denk ik toch zijn eigen ding doen. Precies als met de liedkeuze. Heeft hij ook gezegd, hij wilde Cornald zijn mening aanhoren uit respect voor Cornald (en zijn kennis) en uiteindelijk kiest hij toch 'stronteigenwijs' (eigen woorden) wat hij zelf wil. Ik denk dat hij iets voor ogen waarmee hij denkt vernieuwend te zijn wat gaat opvallen met die dansers etc en daarin geen compromissen wil sluiten (op wat kleine aanpassingen na). Dus ik hoop dat je gelijk hebt en dat hij wil luisteren naar Cornald al verwacht ik er zelf weinig van. :{
Oh geen idee of het daadwerkelijk gebeurd is of nog gebeurt hoor. Of hij uberhaupt iemand wil spreken weet ik ook niet. Ik bedoelde dat ALS ie zich al ergens ook maar iets van zou aantrekken dat het dan van zo'n persoon als Cornald zou moeten zijn imho. Een niet-aanvallend vaderlijk type. ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913486
Nu heb ik Hongarije nog niet zien oefenen en weinig interviews gezien maar behalve het lied lijken de jongens me ook leuk. Fijne personen. En dat zorgt er dus voor dat ik na 8 jaar weer eens ga stemmen.

Alles telt gewoon mee. Eerst het lied. Maar als het nog een dikke gunfactor wordt dan grijp je naar je telefoon. Terwijl ik normaal 'stemmen, ben je gek' denk.

Nu kunnen we sowieso al niet op Waylon stemmen. Maar toch :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 14:04:46 #222
43556 miss_dynastie
pi_178913498
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:15 schreef Greys het volgende:

[..]

Heethoofd buiten de camera weer wel.


Oooooh nooit geweten, maar dit verklaart voor mij heel veel _O-

[ Bericht 45% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:30:20 ]
pi_178913507
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh geen idee of het daadwerkelijk gebeurd is of nog gebeurt hoor. Of hij uberhaupt iemand wil spreken weet ik ook niet. Ik bedoelde dat ALS ie zich al ergens ook maar iets van zou aantrekken dat het dan van zo'n persoon als Cornald zou moeten zijn imho. Een niet-aanvallend vaderlijk type. ;)
Cornald lijkt me erg prettig. Slim, warm, fijne uitstraling. Zou ik ook van alles van aannemen :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178913514
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oooooh nooit geweten, maar dit verklaart voor mij heel veel _O-
Nu #TeamNobody? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178913552
Ik heb geen melding gezien van de verwijdering van mijn bericht trouwens. Maar ik gebruik insta amper dus ik heb geen idee waar ik dat bericht zou moeten zien. Of ik heb meldingen uitstaan.

Desalniettemin denk ik ook niet dat hij ze zelf gewist heeft hoor. Lijkt me het persoon ook niet voor.
pi_178913565
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:11 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

:Y
En niet zo een heethoofd.
Niet elke artiest laat zich opnaaien door reacties op internet.
Ze is zo fake als t maar kan. Liever een heethoofd en echt, dan dat nagemaakte alles is goed van haar.
Zolang de camera draait he, dan is alles goed.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 14:09:00 #227
163650 Greys
pi_178913566
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:04 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oooooh nooit geweten, maar dit verklaart voor mij heel veel _O-
Misschien als ik haar zou ontmoeten zou ik denken 'aardige vrouw' net als Cee en ik van Waylon vonden in Amsterdam.

[ Bericht 5% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:30:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913581
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:03 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh geen idee of het daadwerkelijk gebeurd is of nog gebeurt hoor. Of hij uberhaupt iemand wil spreken weet ik ook niet. Ik bedoelde dat ALS ie zich al ergens ook maar iets van zou aantrekken dat het dan van zo'n persoon als Cornald zou moeten zijn imho. Een niet-aanvallend vaderlijk type. ;)
Klopt, heb je gelijk in. Hij heeft ook respect voor Cornald en neemt hem serieus, heeft hij meerdere keren gezegd inderdaad. Van Cornald zal hij dit soort dingen wel degelijk sneller aannemen dan van wat lui op social media. Of dat dan weer wat oplevert is nog maar de vraag, maar van hem zal hij de opbouwende kritiek vast beter oppakken.

Ik verwacht wel dat ze binnen de Nederlandse delegatie nog een bespreking hebben gehad na de rehearsals, dus wie weet of het nog wat oplevert. :)
pi_178913591
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:09 schreef Greys het volgende:

Misschien als ik haar zou ontmoeten zou ik denken 'aardige vrouw' net als Cee en ik van Waylon vonden in Amsterdam.
Hmmm, ik kan veel van waylon vinden, maar aardige vrouw is nooit bij me opgekomen ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:31:14 ]
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 14:10:38 #230
163650 Greys
pi_178913597
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:10 schreef marsan het volgende:

[..]

Hmmm, ik kan veel van waylon vinden, maar aardige vrouw is nooit bij me opgekomen ;)
Oh dat staat er idd heel krom :D :@ _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178913622
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Oh dat staat er idd heel krom :D :@ _O-
Begreep wel wat je bedoelde hoor,maar vond het er juist wel grappig staan.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 14:12:17 #232
163650 Greys
pi_178913631
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Cornald lijkt me erg prettig. Slim, warm, fijne uitstraling. Zou ik ook van alles van aannemen :Y
Ja. Ook omdat het iemand is die niet gaat zitten slijmen bij iedereen maar wel echt gewoon een mening heeft. Hij weet het alleen vaak gewoon heel goed en fijn over te brengen. Dat is een kunst _O_
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 14:13:03 #233
43556 miss_dynastie
pi_178913644
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:09 schreef Greys het volgende:

Misschien als ik haar zou ontmoeten zou ik denken 'aardige vrouw' net als Cee en ik van Waylon vonden in Amsterdam.
Ik geloof je ook echt hoor :Y
Daardoor kan ik je mening een stuk beter plaatsen :)

quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:05 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nu #TeamNobody? :D
Nee. Nog steeds team Ilse ;)

[ Bericht 26% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:32:07 ]
pi_178913689
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:13 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Nee. Nog steeds team Ilse ;)
Oké dat moet (mag) je uitleggen. Mag ook via DM. Ben benieuwd :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178914098
quote:
Maas: "Iedereen roept vaak dat we eens iets met grote dj's moeten doen. Daar is heus wel moeite voor gedaan. Maar die zijn te druk, hebben er weinig mee te winnen, of vinden de nationale eer klaarblijkelijk niet genoeg.

De commissie is nu al bezig met lijstjes voor 2020. Van Waylon was al jaren bekend dat hij wilde: vrij snel na Kopenhagen 2014 hing zijn manager aan de telefoon, zegt Dekker. "Maar ik vond dat we niet te snel op hem moesten teruggrijpen. Wel vond ik het iets stoers hebben. Dat je tweede bent geworden en nog een keer wil, dan speel je alles of niets."

"Mijn persoonlijke smaak is niet van belang", zegt Cornald Maas. "Het gaat om haalbaarheid. Of artiesten kans maken. Waylon vonden we allemaal de beste optie, omdat hij als vocalist niet zal teleurstellen. En hij is eigenzinnig.Het draait steeds meer om het verhaal. Om een eigen stijl." Het winnende nummer van vorig jaar, de fado-ballade 'Amar pelos dois' van de eigenzinnige Portugees Salvador Sobral is hier een goed voorbeeld van.

Waylon doet sowieso geen interviews met de geschreven pers. Hij laat het bij een statement: alleen de winst telt, na die tweede plek zou al het andere aanvoelen als verlies.

"Bij het nummer van Douwe Bob zaten we allemaal direct op één lijn. Bij Waylon was dat anders", zegt Dekker. Er was dit jaar geen duidelijke voorkeur binnen de commissie, bevestigt Maas. "Het belangrijkste is dat de artiest het nummer weet te brengen. En dat had Waylon het meest met 'Outlaw in Em'. De tekst is hem op het lijf geschreven." "Mensen kiezen voor een duidelijk verhaal. Daarom was het het beste om te gaan voor het nummer waarbij Waylon het meeste gevoel heeft. Want gemiddeld goed is niet goed genoeg. Het is veel beter een risico te nemen. Je nek uitsteken. Daar staat Waylon voor."

https://www.trouw.nl/cult(...)s-of-niets~aae93fe9/
~The present is all there is~
  Moderator donderdag 3 mei 2018 @ 14:40:47 #236
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178914234
eindelijk eens wat meer inzicht in hoe ze te werk gaan
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178914250
Maan kunnen door dit bericht hopelijk afstrepen
pi_178914278
2020?! volgend jaar staat al vast dus? :P
pi_178914320
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:42 schreef Em31 het volgende:
2020?! volgend jaar staat al vast dus? :P
Ik hoop op iets eigenzinnigs
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:44:33 #240
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178914333
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:42 schreef Em31 het volgende:
2020?! volgend jaar staat al vast dus? :P
:o)
  Vis een optie? donderdag 3 mei 2018 @ 14:44:41 #241
70532 loveli
N
pi_178914336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:42 schreef Em31 het volgende:
2020?! volgend jaar staat al vast dus? :P
Maan, Vincenzo, Ronnie Flex en nog een paar van dat allemaal tegelijk. 2020 sturen we weer iets leuks. Zonder dansers.
crap in = crap out
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:44:42 #242
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178914340
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:34 schreef grazz het volgende:

[..]

Mooi stuk.
Fijn ook, een beetje inkijk in het proces. ^O^
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178914365
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:42 schreef Em31 het volgende:
2020?! volgend jaar staat al vast dus? :P
Hopen dat dat dus niet Maan is. Anders zal ik haar of die commissie op mijn eigen full moon moeten trakteren.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_178914368
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:44 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Brrr...
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178914384
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:44 schreef Dave het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
:{ :{ :{ :{ :{
pi_178914395
Trouw noemt het krumpen 'breakdance' :')
pi_178914410
Of nog erger

  donderdag 3 mei 2018 @ 14:47:06 #248
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178914411
Ja mensen, hij is niet voor niets zo stil, hij is gewoon alvast bezig met z'n act voor volgend jaar.
:o)
pi_178914439
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:47 schreef Em31 het volgende:
Of nog erger

[ afbeelding ]
Horror :X
pi_178914448
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:40 schreef ijs_beer het volgende:
eindelijk eens wat meer inzicht in hoe ze te werk gaan
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178914461
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:47 schreef Dave het volgende:
Ja mensen, hij is niet voor niets zo stil, hij is gewoon alvast bezig met z'n act voor volgend jaar.
o|O
~The present is all there is~
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:51:00 #252
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178914505
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:47 schreef Dave het volgende:
Ja mensen, hij is niet voor niets zo stil, hij is gewoon alvast bezig met z'n act voor volgend jaar.
Meer dansers, meer krump, meer afleiding, meer alles. *O* :P
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
pi_178914543
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:51 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Meer dansers, meer krump, meer afleiding, meer alles. *O* :P
Krumppp3 (Ja sorry voor de krumpgrap)
pi_178914572
Kortom, geen Garrix-, van Buuren-, Tiesto-, Afrojack-productie volgend jaar, je zou zeggen dat ze wel genoeg meuk op een plank hebben liggen, gooi er een aparte stem bij en laat dat individu de afgevaardigde worden.
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:53:53 #255
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178914593
quote:
10s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:52 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Krumppp3 (Ja sorry voor de krumpgrap)
O god, dat gaat gewoon gebeuren vrees ik. _O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:58:48 #256
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178914725
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:47 schreef Greys het volgende:

Hoop dat Cornald hem ergens in een Lissabons stil hoekje in de zon zet, een lekker bakkie voor hem haalt
Oh god vind dit zo lief bedacht O+

(en ja, ik ben nog maar hier met bijlezen)
Koel en donker bewaren
pi_178915105
Ze hebben dus al iemand voor 2019. Dotan heeft wat dingetjes afgezegd...
1+1=2
pi_178915118
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:15 schreef Wuwwa het volgende:
Ze hebben dus al iemand voor 2019. Dotan heeft wat dingetjes afgezegd...
1+1=2
Zou wel dom zijn om hem te sturen
pi_178915155
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:15 schreef Wuwwa het volgende:
Ze hebben dus al iemand voor 2019. Dotan heeft wat dingetjes afgezegd...
1+1=2
Damn ik heb wel gedacht hoor, moet je je voorstellen dat hij had toegezegd voor dit jaar. Hadden we echt een probleem gehad nu _O-
pi_178915184
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zou wel dom zijn om hem te sturen
Naja, hij zet mss wel wat mensen/bots in om her en der wat te stemmen voor hem.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_178915196
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:20 schreef marsan het volgende:

[..]

Naja, hij zet mss wel wat mensen/bots in om her en der wat te stemmen voor hem.
Stuur Kensington lekker of Davina Michelle die nu ontzettend populair is dankzij de Amerikaanse zangeres PINK.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 15:22:19 #262
43556 miss_dynastie
pi_178915229
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:15 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Oké dat moet (mag) je uitleggen. Mag ook via DM. Ben benieuwd :D
Met alle respect voor de ervaringen van Greys, zijn de ervaringen van mensen die ik persoonlijk ken die met haar gewerkt hebben meer zoals mystik beschrijft :)

Het lijkt me überhaupt wel lastig als bekend persoon. Jij hebt gewoon een rotbui en that’s it, anderen maken een rotbui van dé Ilse de Lange mee en dat blijft tien jaar later nog hangen, want bekend persoon :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:41:04 ]
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:26:08 #263
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178915285
Is 't al 19.00u?
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:28:18 #264
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178915320
quote:
5s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:26 schreef Dave het volgende:
Is 't al 19.00u?
Nee. Is er dan iets?
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:29:11 #265
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178915333
Wat is er dan? Kan wel weer iets nieuws gebruiken c_/
Koel en donker bewaren
pi_178915336
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Stuur Kensington lekker of Davina Michelle die nu ontzettend populair is dankzij de Amerikaanse zangeres PINK.
Die Davina kent niemand meer volgend jaar.

Goede zangers/zangeressen sturen is nooit ons probleem geweest. Het gaat altijd mis met het nummer danwel de act. Laat ze eens iemand sturen die gewoon al een totaalplaatje in het hoofd heeft. En die niet nog een liedje moet schrijven met het Songfestival in het achterhoofd. Of zich in bochten denkt te moeten wringen om op te vallen.

En alsjeblieft geen Kensington. Die zijn net zo overrated als Dotan. (En ja, ik weet dat ze veel shows uitverkocht hebben in het buitenland, maar dat heeft Jan Smit ook om maar iemand te noemen).

En ontsla de commissie (minus Cornald) en zet daar gewoon mensen neer die verstand hebben van de muziek van nu en die niet zijn vastgeroest aan hoe het festival vroeger was.

God, wat mis ik Anouk.
pi_178915348
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee. Is er dan iets?
Tijd voor Max begint dan
~The present is all there is~
pi_178915390
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Met alle respect voor de ervaringen van Greys, zijn de ervaringen van mensen die ik persoonlijk ken die met haar gewerkt hebben meer zoals mystik beschrijft :)

Het lijkt me überhaupt wel lastig als bekend persoon. Jij hebt gewoon een rotbui en that’s it, anderen maken een rotbui van dé Ilse de Lange mee en dat blijft tien jaar later nog hangen, want bekend persoon :P
Oh ja, dat laatste.
Ook zoiets als "Ik kwam Gerard Cox tegen, hij was lang niet zo leuk als in de serie met Joke" :')
Altijd lachen, altijd leuk en altijd vriendelijk zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Greys op 04-05-2018 00:41:26 ]
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178915397
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:29 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Die Davina kent niemand meer volgend jaar.

Goede zangers/zangeressen sturen is nooit ons probleem geweest. Het gaat altijd mis met het nummer danwel de act. Laat ze eens iemand sturen die gewoon al een totaalplaatje in het hoofd heeft. En die niet nog een liedje moet schrijven met het Songfestival in het achterhoofd. Of zich in bochten denkt te moeten wringen om op te vallen.

En alsjeblieft geen Kensington. Die zijn net zo overrated als Dotan. (En ja, ik weet dat ze veel shows uitverkocht hebben in het buitenland, maar dat heeft Jan Smit ook om maar iemand te noemen).

En ontsla de commissie (minus Cornald) en zet daar gewoon mensen neer die verstand hebben van de muziek van nu en die niet zijn vastgeroest aan hoe het festival vroeger was.
Davina gaat 99% zeker een internationaal platencontract tekenen dus maak je daarover geen zorgen. Wel iemand met een bijzonder stemgeluid. Kensington is goed in zijn genre zoals U2 dat ook is (ook die hebben veel dezelfde soorten nummers, Kensington ook). Kensington verkoopt heel Europa uit, Jan Smit komt niet verder dan Duitsland :')
pi_178915415
Voor Kensington zou ik een inzamelingsactie houden als dat nodig was :')
Die gaan echt nooit. En dat is prima.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178915431
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:33 schreef Pisces29 het volgende:
Voor Kensington zou ik een inzamelingsactie houden als dat nodig was :')
Die gaan echt nooit. En dat is prima.
Ik vind het wel knap dat ze zelfs Polen, Ukraine etc gewoon uitverkopen als Nederlandse band.
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:35:54 #272
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178915449
Tomtidom.
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:36:41 #273
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178915459
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:28 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Nee. Is er dan iets?
Nee, ik meende me te herinneren dat er gisteren geopperd werd dat het na 19.00 stil was.
:o)
pi_178915475
Maar de pers vind dit dus 60 punten waard? :') Dit is toch nog rommeliger als Waylon?

pi_178915476
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Davina gaat 99% zeker een internationaal platencontract tekenen dus maak je daarover geen zorgen. Wel iemand met een bijzonder stemgeluid. Kensington is goed in zijn genre zoals U2 dat ook is (ook die hebben veel dezelfde soorten nummers, Kensington ook). Kensington verkoopt heel Europa uit, Jan Smit komt niet verder dan Duitsland :')
Waylon heeft ook een internationaal platencontract, dus dat zegt echt helemaal niks over de kansen op het ESF. Maar je mist mijn punt geloof ik.
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:37:46 #276
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178915477
quote:
6s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:36 schreef Dave het volgende:

[..]

Nee, ik meende me te herinneren dat er gisteren geopperd werd dat het na 19.00 stil was.
_O-
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 15:44:24 #277
163650 Greys
pi_178915583
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:22 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Met alle respect voor de ervaringen van Greys en haar baas, zijn de ervaringen van mensen die ik persoonlijk ken die met haar gewerkt hebben meer zoals mystik beschrijft :)

Het lijkt me überhaupt wel lastig als bekend persoon. Jij hebt gewoon een rotbui en that’s it, anderen maken een rotbui van dé Ilse de Lange mee en dat blijft tien jaar later nog hangen, want bekend persoon :P
Je (men/algemeen) hoeft ook niet te geloven of je er iets van aan te trekken hoor. Geen punt. En het was niet één ervaring. Meerdere mensen en meerdere momenten in meerdere jaren. Maar ieder z'n ding en gevoel erbij. ^O^ Ik zal haar daardoor iig nooit meer zien als het lieve zachte onschuldige buurmeisje zoals ik haar altijd zag. :D

[ Bericht 3% gewijzigd door Greys op 03-05-2018 16:07:51 ]
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 15:45:04 #278
163650 Greys
pi_178915593
Ik stond anderhalf uur vast voor een ritje van tien minuten dus sorry voor late reactie :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178915596
Verkeerde topic :P
pi_178915624
quote:
18s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik stond anderhalf uur vast voor een ritje van tien minuten dus sorry voor late reactie :D
Greys wat vind jij ervan dat Israel zoveel pers punten kreeg met een hele matige act? Lijkt mij wat hypocriet van de pers. Nederland zeken ze af, maar haar act is misschien nog slechter _O-
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:48:48 #281
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178915646
sha la lie sha la la, het gaat niet uit mijn kop.
:o)
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 15:48:54 #282
43556 miss_dynastie
pi_178915651
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Je hoeft me ook niet te geloven hoor. Geen punt. En het was niet één ervaring. Maar ieder z'n ding. ^O^
Ik zeg juist dat ik je wél geloof en dat doe ik ook. Maar dat doet toch niks af aan het feit dat ik mensen ken met andere ervaringen en dat voor mij jouw ervaringen geen reden zijn om naar teamnobody te switchen. Ik maak je niet voor leugenaar uit...
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:49:05 #283
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178915654
quote:
18s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:45 schreef Greys het volgende:
Ik stond anderhalf uur vast voor een ritje van tien minuten dus sorry voor late reactie :D
Oh, dat ken ik heel goed.
Ritje wat maar 20 minuten hoeft te zijn, 2 uur later ben je eindelijk thuis. :')
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 15:49:52 #284
163650 Greys
pi_178915674
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Oh, dat ken ik heel goed.
Ritje wat maar 20 minuten hoeft te zijn, 2 uur later ben je eindelijk thuis. :')
Vrachtwagen ging door de middenreling op de a12. Ik was bijna thuis. :( Veel gewonden denk ik. Brrrr.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 15:51:34 #285
163650 Greys
pi_178915712
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:48 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik zeg juist dat ik je wél geloof en dat doe ik ook. Maar dat doet toch niks af aan het feit dat ik mensen ken met andere ervaringen en dat voor mij jouw ervaringen geen reden zijn om naar teamnobody te switchen. Ik maak je niet voor leugenaar uit...
Je was me voor. Zie m'n edit die ik in de tussentijd net deed aan die post omdat mobiel en haast en kwam niet goed over. Ik bedoelde met 'je' meer algemeen, dat niemand me op zich hoeft te geloven en wie het wel gelooft hoeft zich er niks aan aan te trekken. Verklaart alleen hopelijk wat meer dat ik haar niet meer als één en al onschuld zie zoals ik eerst wel deed. :P
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:51:50 #286
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178915717
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Vrachtwagen ging door de middenreling op de a12. Ik was bijna thuis. :( Veel gewonden denk ik. Brrrr.
https://nos.nl/artikel/22(...)bij-zevenhuizen.html
Koel en donker bewaren
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:51:53 #287
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178915720
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Vrachtwagen ging door de middenreling op de a12. Ik was bijna thuis. :( Veel gewonden denk ik. Brrrr.
https://www.nu.nl/binnenl(...)twagen-vangrail.html
:o)
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:52:03 #288
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178915725
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:49 schreef Greys het volgende:

[..]

Vrachtwagen ging door de middenreling op de a12. Ik was bijna thuis. :( Veel gewonden denk ik. Brrrr.
Oh, bah. :{
Nou ja, je moet maar denken Liever anderhalf uur wachten dan iets eerder vertrokken zijn en precies daar gereden hebben op het moment van het ongeluk. :X
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  † In Memoriam † donderdag 3 mei 2018 @ 15:52:43 #289
43556 miss_dynastie
pi_178915739
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:51 schreef Greys het volgende:

[..]

Je was me voor. Zie m'n edit die ik in de tussentijd deed. Ik bedoelde met 'je' meer algemeen, dat niemand me op zich hoeft te geloven en wie het wel gelooft hoeft zich er niks aan aan te trekken. Verklaart alleen hopelijk wat meer dat ik haar niet meer als één en al onschuld zie zoals ik eerst wel deed. :P
Verklaart het zeker, maar dat had ik al gezegd. Ik schrok echt even van je post, maar met je in algemene zin kan ik het beter duiden.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 15:53:53 #290
163650 Greys
pi_178915762
quote:
Ah. Brrr. Ik ging om twee uur weg en ben normaal binnen tien minuten thuis. Maar zo ver om moeten rijden is niet zo erg vergeleken met de schrik en verwondingen van de slachtoffers. Het zag er heel akelig uit :{ ;(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 15:55:04 #291
163650 Greys
pi_178915783
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:52 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Verklaart het zeker, maar dat had ik al gezegd. Ik schrok echt even van je post, maar met je in algemene zin kan ik het beter duiden.
Ja sorry. Had gewoon even moeten wachten met hier lezen en reageren met alle chaos en net uit de auto, zat nog zes dingen tegelijk te doen en ging te kort en snel omdat ik ook repetities wilde teruglezen waardoor het idd leek alsof ik vond dat jij zelf me niet geloofde. Excuus :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178915788
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:30 schreef Pisces29 het volgende:
En geef die man een goeie manager. En training. En advies.
Maar misschien wilt hij dat ook niet. Hij is ram hè. Vurig als de neten :D lastig samenwerken.
Ben ook een ram. Dus misschien daarom dat ik wel dingen herken en niet zo gek vind :P En toch hé als je toch je sterke en zwakke punten kent (zelfkennis is alles als BN'er) moet je je juist focussen waar je kracht ligt.

En bij Waylon is dat niet met vrolijk gezicht pers en fans van antwoord voorzien als ie in een not amused bui is. Heb ik ook niet. Dan zwijg ik liever, want maakt niet uit wat je zegt: het komt toch verkeerd over. Dus bek houden en let it goooooooo houding werkt dan het beste :Y
mag het weten
  donderdag 3 mei 2018 @ 15:55:30 #293
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178915790
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 13:58 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb maar een klein beetje reacties op Insta gelezen en eigenlijk schrijft ook iedereen dat. Nergens hele lelijke dingen en alles met 'je lied en jij als zanger zijn top, waarom niet een andere staging'.

Oh wacht. Die negatieve comments waren verwijderd. Dan heb ik niks gezegd :')
Hebben ze niet een planB..? Ik dacht dat ik dat iemand hoorde zeggen gisteren, bij Boulevard ofzo..
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178915812
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:55 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Hebben ze niet een planB..? Ik dacht dat ik dat iemand hoorde zeggen gisteren, bij Boulevard ofzo..
Er is altijd een plan B in verband met calamiteiten. Dus stel zanger raakt geblesseerd of dansers etc.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 15:58:14 #295
163650 Greys
pi_178915836
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:47 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Greys wat vind jij ervan dat Israel zoveel pers punten kreeg met een hele matige act? Lijkt mij wat hypocriet van de pers. Nederland zeken ze af, maar haar act is misschien nog slechter _O-
Ik vind haar act niet echt slecht hoor. Smaken verschillen. Dus een discussie hierover in het Waylon topic lijkt me sowieso niet handig want ieder z'n ding. Pers houdt kennelijk van andere dingen/lied :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178915849
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:58 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik vind haar act niet echt slecht hoor. Smaken verschillen. Dus een discussie hierover in het Waylon topic lijkt me sowieso niet handig want ieder z'n ding. Pers houdt kennelijk van andere dingen/lied :)
Of pers is hypocriet en vind dat het sowieso moet winnen, whatever happens. Ik vind de act niet slecht ,maar erg rommelig en er gebeurd bijzonder weinig.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 16:00:56 #297
163650 Greys
pi_178915889
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:59 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Of pers is hypocriet en vind dat het sowieso moet winnen, whatever happens. Ik vind de act niet slecht ,maar erg rommelig en er gebeurd bijzonder weinig.
Ja dat heb je al zes keer gezegd dus was al duidelijk. ^O^
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178915911
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:00 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja dat heb je al zes keer gezegd dus was al duidelijk. ^O^
Ja maar dan kunnen we dus concluderen dat de pers niet eerlijk beoordeeld toch? Als ze bij de een over de staging beginnen en bij de ander niet (want ze willen dat dat wint) dat lijkt mij niet helemaal eerlijk.
pi_178915930
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:53 schreef Wuwwa het volgende:
Kortom, geen Garrix-, van Buuren-, Tiesto-, Afrojack-productie volgend jaar, je zou zeggen dat ze wel genoeg meuk op een plank hebben liggen, gooi er een aparte stem bij en laat dat individu de afgevaardigde worden.
Jammer. Terwijl Maas dus wel goed meekrijgt wat de wensen zijn bij de vocale groep ESC fans hier en elders :D Want hoe lang roepen we idd niet: stuur een DJ gemixt met een goede zangeres. Maargoed 2020 dan maar.

Dance is niet mijn ding, heb niks met DJ'S. Maar als land zijn we daar groot in. Doe er dan iets mee. Zeker als zulke moderne fratsen als Loreen gewoon aanslaan. Of die andere act die meer ging om de animatie on stage dan het nummer zelf van Zweden. (Ben zijn naam kwijt) Simpel, eenvoudig, catchy. Goed genoeg voor het ESC.

Maar nee zoiets kan niet geregeld worden. Want ze zijn te druk. Alsof artiesten als Anouk, Ilse/Waylon en Douwe dat niet zijn _O-
mag het weten
pi_178915933
quote:
1s.gif Op donderdag 3 mei 2018 15:55 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja sorry. Had gewoon even moeten wachten met hier lezen en reageren met alle chaos en net uit de auto, zat nog zes dingen tegelijk te doen en ging te kort en snel omdat ik ook repetities wilde teruglezen waardoor het idd leek alsof ik vond dat jij zelf me niet geloofde. Excuus :)
Ik hou er zo van dat ik je regelmatig zie schrijven dat je tien dingen tegelijk doet. Ik herken dat zo :D
En ik wil ook altijd typen zodra ik iets lees. Door die mobiel kan dat nu. Vroegâh moest je thuis echt op Fok! plaatsnemen achter je pc :')
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 3 mei 2018 @ 16:03:29 #301
163650 Greys
pi_178915945
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 16:01 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja maar dan kunnen we dus concluderen dat de pers niet eerlijk beoordeeld toch? Als ze bij de een over de staging beginnen en bij de ander niet (want ze willen dat dat wint) dat lijkt mij niet helemaal eerlijk.
Kan je wmb nul conclusies uit trekken. Ik zie ook weinig mis met de staging van Netta. En mijn winnaar is het echt niet. Maar pers ziet de camerabeelden en dat ziet er kennelijk goed uit dan denk ik. Vraag het ze :) Wij weten het niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')