abonnement Unibet Coolblue
pi_178952452
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:49 schreef Heubach het volgende:

[..]

Verhuis jij ook naar onder volgend jaar? Ik wel met wat jongens..
Zit al een hele tijd aan de lange zijde(315) met kameraden. 307 was mooier/fanatieker maar daar zaten we altijd met zijn 2en.

Ik vind het ook wel best zo, en ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden wij krijgen op vrijdag en maandag want die zijn voor mij bijna niet te halen vanuit werk.

Dus nee ik verhuis niet naar P. :P
pi_178952641
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 13:56 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

Zit al een hele tijd aan de lange zijde(315) met kameraden. 307 was mooier/fanatieker maar daar zaten we altijd met zijn 2en.

Ik vind het ook wel best zo, en ik ben benieuwd hoeveel wedstrijden wij krijgen op vrijdag en maandag want die zijn voor mij bijna niet te halen vanuit werk.

Dus nee ik verhuis niet naar P. :P
Die maat van jou heeft een SV gehad toch?

Wat een aidsvak was dat 307 toen zeg
pi_178952644
Twee wedstrijdjes op maandag

Veel op vrijdag en een paar op zondag
  zaterdag 5 mei 2018 @ 14:16:05 #279
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178952702
FC Twente degradeerde afgelopen weekend tot grote blijdschap bij supporters van andere clubs. Volgens Paul Onkenhout heeft de club dit aan zichzelf te danken.

De redacteur van de Volkskrant vindt dat de Tukkers niet meer zo sympathiek zijn als vroeger. ''Tot de verhuizing naar het nieuwe stadion was FC Twente een sympathieke club. Dat kwam door het succesvolle elftal uit de jaren zeventig en door Eddy Achterberg, die zong dat de club eenmaal de kampioen zou zijn, wat niemand geloofde, en later door Piet Keur en Wim Balm. Het veranderde allemaal toen de Grolsch Veste op wedstrijddagen voor automobilisten van buiten de stad praktisch onbereikbaar bleek en de club onder aanvoering van Joop Munsterman megalomane trekjes kreeg. Dodelijk.''

De grootheidswaanzin onder Munsterman heeft de club de nek omgedaan. Daar is de sympathie opgehouden en overgegaan naar een superioriteitsgevoel. ''En, in de volgende fase, spandoeken met een tekst als 'Wij tegen iedereen'. Zondag werd in Arnhem, waar FC Twente met 5-0 verloor van Vitesse, een nieuw spandoek getoond, met de tekst 'De eredivisie levert in, gecondoleerd met jullie verlies.' Dan vraag je er ook om.''
er werken echt zulke domme mensen bij de "volks"krant... weer over de tekst wij tegen iedereen ... deze stamt ook al niet uit midden jaren 90 |:( |:( ... en wat heeft ons stadion er mee te maken :')
they have money for war but can't feed the poor.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 14:17:34 #281
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178952722
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:16 schreef Heubach het volgende:
Paul wie?
kweenie ... een of andere volkskrant "journalist"
they have money for war but can't feed the poor.
pi_178952758
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:09 schreef Heubach het volgende:

[..]

Die maat van jou heeft een SV gehad toch?

Wat een aidsvak was dat 307 toen zeg
:P Met hem ga ik ook niet echt meer om, al bijna een jaar niet meer gesproken. Maar hij heeft geen SV. Verder echt een prima gozer, maar ook een drugskikker, als er ongeregeldheden waren dan kon je er vanuit gaan dat hij weer ergens voorop liep. Vooral met Europese wedstrijden en uitwedstrijden.

Bij Feyenoord-uit toen dat hek plat ging had hij ook een steward van Feyenoord geslagen, ik stond in de buurt ( was recht voor onze bus ) en werd er door de ME tussenuit gehaald.. heb moeten lullen als brugman om weer met de bus naar huis te kunnen ik had echt geluk dat ik aannemelijk kon maken dat ik daar stond om de bus in te gaan en ik een simpele IT-er ben. Sindsdien eigenlijk steeds minder met hem om gegaan. :P Kan geen strafblad gebruiken.

De gozer waar jij op doelt zat een paar stoeltjes naar links van ons ja, die had volgens mij ruzie met de rest om zich heen omdat hij wilde staan. Seizoen erop stond iedereen in dat vak aangezien de rest allemaal verhuisd was. Wat een tijden ja, ook met dat paardenvolk rechts onderin 308 _O- Ook wel eens een discussie mee gehad omdat ze daar vooral zaten om rustig te wedstrijd te bekijken en dat ze niet zaten te wachten op geschreeuw.
  zaterdag 5 mei 2018 @ 14:53:48 #283
416931 yats
(non) Average Joe
pi_178953246
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:16 schreef corpsegrinder het volgende:
FC Twente degradeerde afgelopen weekend tot grote blijdschap bij supporters van andere clubs. Volgens Paul Onkenhout heeft de club dit aan zichzelf te danken.

De redacteur van de Volkskrant vindt dat de Tukkers niet meer zo sympathiek zijn als vroeger. ''Tot de verhuizing naar het nieuwe stadion was FC Twente een sympathieke club. Dat kwam door het succesvolle elftal uit de jaren zeventig en door Eddy Achterberg, die zong dat de club eenmaal de kampioen zou zijn, wat niemand geloofde, en later door Piet Keur en Wim Balm. Het veranderde allemaal toen de Grolsch Veste op wedstrijddagen voor automobilisten van buiten de stad praktisch onbereikbaar bleek en de club onder aanvoering van Joop Munsterman megalomane trekjes kreeg. Dodelijk.''

De grootheidswaanzin onder Munsterman heeft de club de nek omgedaan. Daar is de sympathie opgehouden en overgegaan naar een superioriteitsgevoel. ''En, in de volgende fase, spandoeken met een tekst als 'Wij tegen iedereen'. Zondag werd in Arnhem, waar FC Twente met 5-0 verloor van Vitesse, een nieuw spandoek getoond, met de tekst 'De eredivisie levert in, gecondoleerd met jullie verlies.' Dan vraag je er ook om.''
er werken echt zulke domme mensen bij de "volks"krant... weer over de tekst wij tegen iedereen ... deze stamt ook al niet uit midden jaren 90 |:( |:( ... en wat heeft ons stadion er mee te maken :')
Ontkennen heeft geen zin. Jullie waren (en zijn) gewoon arrogant, mede veroorzaakt door jopie. Dat de media dat nu ook over neemt duurde even. Overigens zorgt de degradatie er wat mij betreft nu wel voor dat t ook afgedaan is.
Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
  zaterdag 5 mei 2018 @ 14:54:16 #284
357045 Grifte
Feijenoord
pi_178953257
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:16 schreef Heubach het volgende:
Paul wie?
Paul 'Almost Vintage Cumshot Compilation' Onkenhout _O_

https://www.geenstijl.nl/3780901/goed_volk_kijkt_almost_vintage/
  zaterdag 5 mei 2018 @ 15:24:03 #285
434469 corpsegrinder
Rood tot de laatste dag
pi_178953794
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:53 schreef yats het volgende:

[..]

Ontkennen heeft geen zin. Jullie waren (en zijn) gewoon arrogant, mede veroorzaakt door jopie. Dat de media dat nu ook over neemt duurde even. Overigens zorgt de degradatie er wat mij betreft nu wel voor dat t ook afgedaan is.
? je moet me nu echt uitleggen waar ik iets ontken... ik zeg alleen dat de zo goed geïnformeerde pers het weer heeft over een spandoek wat al JAREN een gebruikte tekst is .. sterker nog zo heet het BOEK van vak-p ook ( uitgegeven in 2001). de grote van ons stadion heeft er verder nog steeds weinig mee te maken .. we gingen namelijk in 2001 ook al met 30.000 man naar de kuip.. maar goed ik ontken idd alles ;)
they have money for war but can't feed the poor.
  Redactie Sport zaterdag 5 mei 2018 @ 15:32:00 #286
274204 crew  Mexicanobakker
pi_178953914
Cringe
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_178954315
“Nobody knows us we dont care!”
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 5 mei 2018 @ 16:07:13 #288
408813 crew  trein2000
pi_178954369
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:20 schreef TwenteFC het volgende:

[..]
Wat een tijden ja, ook met dat paardenvolk rechts onderin 308 _O- Ook wel eens een discussie mee gehad omdat ze daar vooral zaten om rustig te wedstrijd te bekijken en dat ze niet zaten te wachten op geschreeuw.
Dan ben je niet goed snik. Ga dan lekker thuis voor de buis zitten, of 1e ring lange zijde...
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_178954791
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:53 schreef yats het volgende:

[..]

Ontkennen heeft geen zin. Jullie waren (en zijn) gewoon arrogant, mede veroorzaakt door jopie. Dat de media dat nu ook over neemt duurde even. Overigens zorgt de degradatie er wat mij betreft nu wel voor dat t ook afgedaan is.
Ach ik vind het niet gek dat wij als Twente supporters het een verlies vinden voor de Eredivisie, noem eens een club waar de supporters niet door een gekleurde bril naar hun eigen club kijken, daarnaast snap ik ook dat het voor andere clubs een erg lachwekkende situatie is.

En die liederen en kreten, tsjah, de meesten zijn al ouder dan ik ben. En ik ben 28.
Ik snap natuurlijk wel dat het in de mediawereld waar we nu in leven allemaal erg uitvergroot wordt zeker gezien we nu ook daadwerkelijk enig succes hebben geboekt even los van de manier waarop.

Een mooi voorbeeld hiervan was het hasj, coke en pillen spandoek, dat werd al gezongen toen ik op mijn 10e voor het eerst bij Twente op de tribune zat en dergelijke spandoeken hebben vaker in het stadion gehangen maar vanuit het niets wordt het een keer een groot issue wanneer Twente onder een vergrootglas ligt.

Als Roda JC begint te zingen dat ze een keer kampioen zullen worden dan vind iedereen het weer schattig. Doet Ajax hetzelfde dan zijn ze arrogant. Dat is nu eenmaal hoe de wereld werkt.

Ik kan er daarom ook niet echt wakker om liggen wat de media of andere supporters van Twente vinden. Eigenlijk vind ik het wel leuk voor ze dat ze toch nog enige amusementswaarde kunnen halen uit Twente.

En mocht Twente ooit terugkomen bij de (sub)top van Nederland dan kan je er de donder op zeggen dat men weer gaat teruggrijpen naar deze periode, het sympathieke gevoel zijn we in de rest van Nederland voor altijd kwijt. Maar dat was ook zo geweest als Joop na het kampioenschap wel gewoon een normaal beleid had gevoerd.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 mei 2018 @ 17:46:33 #290
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178956077
Hoe zit Twente qua kasstroom, kan me voorstellen als dure spelers niet snel weg zijn je al snel in de financiële problemen komt.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178956251
quote:
19s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 14:20 schreef TwenteFC het volgende:

[..]

:P Met hem ga ik ook niet echt meer om, al bijna een jaar niet meer gesproken. Maar hij heeft geen SV. Verder echt een prima gozer, maar ook een drugskikker, als er ongeregeldheden waren dan kon je er vanuit gaan dat hij weer ergens voorop liep. Vooral met Europese wedstrijden en uitwedstrijden.

Bij Feyenoord-uit toen dat hek plat ging had hij ook een steward van Feyenoord geslagen, ik stond in de buurt ( was recht voor onze bus ) en werd er door de ME tussenuit gehaald.. heb moeten lullen als brugman om weer met de bus naar huis te kunnen ik had echt geluk dat ik aannemelijk kon maken dat ik daar stond om de bus in te gaan en ik een simpele IT-er ben. Sindsdien eigenlijk steeds minder met hem om gegaan. :P Kan geen strafblad gebruiken.

De gozer waar jij op doelt zat een paar stoeltjes naar links van ons ja, die had volgens mij ruzie met de rest om zich heen omdat hij wilde staan. Seizoen erop stond iedereen in dat vak aangezien de rest allemaal verhuisd was. Wat een tijden ja, ook met dat paardenvolk rechts onderin 308 _O- Ook wel eens een discussie mee gehad omdat ze daar vooral zaten om rustig te wedstrijd te bekijken en dat ze niet zaten te wachten op geschreeuw.
Dat hele vak P bestaat toch uit volkomen mongolen. Daar wil je toch niet mee gezien worden. Alleen Ties wil dat blijkbaar. Zal ook wel een act zijn.
“There is no good and evil, there is only power and those too weak to seek it.”
  zaterdag 5 mei 2018 @ 18:00:43 #292
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_178956257
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 17:46 schreef rubbereend het volgende:
Hoe zit Twente qua kasstroom, kan me voorstellen als dure spelers niet snel weg zijn je al snel in de financiële problemen komt.
Daar hopen we op toch
  Moderator / Redactie Sport / Weblog zaterdag 5 mei 2018 @ 19:47:14 #293
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_178957583
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 18:00 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]

Daar hopen we op toch
:D
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_178958838
Rutten in ieder geval niet naar Twente
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 5 mei 2018 @ 20:54:07 #295
408813 crew  trein2000
pi_178959055
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_178959294
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 20:46 schreef Max23 het volgende:
Rutten in ieder geval niet naar Twente
Bedankt Hans
pi_178959327
Bestaat deze club nog?
pi_178959645
quote:
0s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 21:05 schreef Ciscus het volgende:
Bestaat deze club nog?
helaas wel
  zaterdag 5 mei 2018 @ 21:38:08 #299
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_178960041
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 mei 2018 21:04 schreef Heubach het volgende:

[..]

Bedankt Hans
Max23 is niet Hans
pi_178963262
:P
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')