abonnement Unibet Coolblue
pi_178893037
Wat ik zo jammer vind. Het werd bekend gemaakt dat Waylon zou gaan. Ik heb een maand mijn mond gehouden. Vond het toch wel kut.
Dan komt die week bij DWDD waarbij ik oprecht en eerlijk ging kijken of er iets van mijn smaak zou zijn. Ja, zeker. Dan kiest hij ook een prima lied.
Hij wilt met passie gaan, met kwaliteit en goeie zang. Hetgeen hij jaren doet.

En dan komt de staging. En we denken dat hij trolt.

Ik heb het echt een kans gegeven, gekeken naar de muziek en het enthousiasme, want van zijn karakter hoefde het voor mij niet.
En nu geeft hij een clownsact en egotropperig gedrag. :{

Laat maar. Ik heb het geprobeerd _O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 16:01:36 #202
163650 Greys
pi_178893041
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:00 schreef Outlaw1 het volgende:

[..]

Die Instagram post van hem, waarin hij de uitspraak 'white ass people' plaatst en er dus achterstaat. Haha, komt wel overeen met wat wij zeiden: Nederlanders zijn negatief en kunnen niet tegen verandering. En zo denkt Waylon er blijkbaar ook over :P, en dat wrijft ie er nog even in ook.
Ja want echt alleen de Nederlanders zijn negatief. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:02:28 #203
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178893055
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:27 schreef MaLo het volgende:
Insta en ik zijn sowieso geen vrienden, ik mag weer eens geen nieuwe mensen volgen. Krijg ik weer de melding: Deze actie is geblokkeerd. En dat duurt dan weer een paar dagen.

Ik heb wel gereageerd op de insta van Waylon, benieuwd of die wel blijft staan.
Staat-ie er nog? Wat heb je gezegd..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 16:02:56 #204
163650 Greys
pi_178893064
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:37 schreef Wuwwa het volgende:
Ik heb in ieder geval geleerd dat Cee en Greys zich nogal eenvoudig in hebben laten pakken door een charlatan met een cowboyhoed op.
Zo. Bedankt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178893065
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja want echt alleen de Nederlanders zijn negatief. _O-
Dat niet maar we zijn wel een negatief ingesteld volk ;)
pi_178893067
Heeft Welen nog op posts gereageerd? Ik wil nog meer fittie
pi_178893075
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:03 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heeft Welen nog op posts gereageerd? Ik wil nog meer fittie
Hij is even met Bibi bezig momentje
pi_178893078
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:00 schreef Outlaw1 het volgende:

[..]

Die Instagram post van hem, waarin hij de uitspraak 'white ass people' plaatst en er dus achterstaat. Haha, komt wel overeen met wat wij zeiden: Nederlanders zijn negatief en kunnen niet tegen verandering. En zo denkt Waylon er blijkbaar ook over :P, en dat wrijft ie er nog even in ook.
Zijn post is niet alleen gericht tegen nederlanders. Ik heb Waylon hoog zitten en ik was een van de weinigen die milder was over de act, maar hier laat hij zich niet alleen gruwelijk mee kennen, die white ass people comment is ook niet bijzonder handig... laten we het daarop houden. Dit is niet outlaw, dit is dom.
pi_178893080
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:00 schreef Outlaw1 het volgende:

[..]

Die Instagram post van hem, waarin hij de uitspraak 'white ass people' plaatst en er dus achterstaat. Haha, komt wel overeen met wat wij zeiden: Nederlanders zijn negatief en kunnen niet tegen verandering. En zo denkt Waylon er blijkbaar ook over :P, en dat wrijft ie er nog even in ook.
Hij wrijft het er niet in. Het is een kleuter die zich laat kennen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 16:05:09 #210
375570 crew  Cyan9
pi_178893093
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:00 schreef Outlaw1 het volgende:

[..]

Die Instagram post van hem, waarin hij de uitspraak 'white ass people' plaatst en er dus achterstaat. Haha, komt wel overeen met wat wij zeiden: Nederlanders zijn negatief en kunnen niet tegen verandering. En zo denkt Waylon er blijkbaar ook over :P, en dat wrijft ie er nog even in ook.
Jezelf quoten is best wel triest, gast..
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178893096
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:01 schreef Aoibhin het volgende:

[..]

Ja dit _O- Heb het zelfs als ik even eten aan het maken ben bijvoorbeeld.
Ik heb geeneens tijd meer om te koken. Ik heb dus net lasagne gekocht. Ik wil niks missen. Dus oven aan. Lasagne erin...FOK!ken, tijd vergeten...brand ;(
~The present is all there is~
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:05:16 #212
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178893098
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:00 schreef Chocoladesoes het volgende:
Ik word wel dwangmatig van deze topics. Ik wil niks missen, als ik even weg ben zit ik al na te denken over wat ik allemaal mis :{
Ja ik ook, ik wil ook per se alles lezen :')
Koel en donker bewaren
pi_178893104
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:01 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja want echt alleen de Nederlanders zijn negatief. _O-
Maar wel voornamelijk valt me op. De discussie is het ook niet waard hoor, maar ik vind het van grote grote klasse getuigen dat hij doet waar hij zelf achterstaat. En niet het negatieve volk volgt.. De Instagram post vind ik wel weer een beetje onhandig. Vooral bewoording white ass people.
pi_178893105
Nielson SLOOPT WAYLON
quote:
Nielson: ’Liedje Waylon niet helemaal mijn ding’

Ondanks het wisselende succes van de laatste jaren kijkt Nederland weer reikhalzend uit naar het Eurovisie Songfestival met voor ons, volgende week, WAYLON in de hoofdrol. Aan collega NIELSON is zowel het evenement als Waylons inzending Outlaw In ’Em maar matig besteed.

Nielson sluit niet uit ooit een keer mee te willen doen aan het Songfestival.
„Het liedje is niet mijn ding”, zegt de zanger. „Het is wat meer rock-’n-roll-achtig, daar luister ik zelf niet naar. WAYLON heeft het de vorige keer op het Songfestival goed gedaan, maar toen was hij met ILSE DELANGE.”

Verbazing
Toch gaat NIELSON kijken, al is het alleen maar om – net als een groot deel van het publiek – zijn ongenoegen te kunnen uiten over de deelnemers en hun repertoire. „Ik heb het Songfestival eigenlijk altijd aan om mezelf lekker te laten gaan op Twitter. Wat mensen daar normaal gesproken bij anderen doen, doe ik eigenlijk alleen tijdens het Songfestival. Dan maak ik iedereen af.”

De Dordtenaar is met terugwerkende kracht nog steeds verbaasd over de selectie van het nummer voor Waylon, eerder dit voorjaar: „Om het publiek in De Wereld Draait Door nou vijf dagen achter elkaar een nummer te laten horen en dan niet een jury of de kijkers het uiteindelijke liedje te laten kiezen, maar dat zélf te doen... Als ik door het programma was gevraagd zo mijn album te komen promoten, dan had ik het ook gedaan hoor. Ik verwijt het hem niet echt, maar een beetje gek was het wel.”

Deelname aan het Songfestival in de toekomst sluit Nielson echter niet uit. „Maar ze zijn een weg ingeslagen waarbij Engels zingende artiesten worden gekozen. Daar pas ik wat minder goed tussen, maar als ze internationaal klinkende popmuziek in het Nederlands willen, laat ze dan maar komen!”
https://www.telegraaf.nl/(...)t-helemaal-mijn-ding
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:06:03 #215
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178893106
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:02 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Staat-ie er nog? Wat heb je gezegd..?
Ja, staat er nog. Dat ik het nummer top vind en de instapost onnodig respectloos; mensen met een andere mening zijn niet perse dom.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:06:11 #216
345170 Roger_Epiales
Beheerder vd ijs_beer fanclub
pi_178893110
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:57 schreef Guanabana het volgende:

[..]

Ja ik moet vanavond weg, zal je zien dat er net iets Heel Ergs Belangrijks gebeurt en dat ik als ik thuiskom 6 topics kan gaan inhalen :P
Ik bel Waylon wel ff of hij tot vanavond wil wachten met het nieuws dat hij Bibi meeneemt het podium op waar zij aanbeden gaat worden door de dansers terwijl hijzelf ergens aan de zijkant gaat staan. :7
Reality is for people who can't imagine anything better.
--------------------------------------------------------------------
Feel free to insult me.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 16:06:13 #217
163650 Greys
pi_178893111
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat niet maar we zijn wel een negatief ingesteld volk ;)
Als je even de topics terugleest waar ie voor het nummer koos etc.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178893113
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik zo jammer vind. Het werd bekend gemaakt dat Waylon zou gaan. Ik heb een maand mijn mond gehouden. Vond het toch wel kut.
Dan komt die week bij DWDD waarbij ik oprecht en eerlijk ging kijken of er iets van mijn smaak zou zijn. Ja, zeker. Dan kiest hij ook een prima lied.
Hij wilt met passie gaan, met kwaliteit en goeie zang. Hetgeen hij jaren doet.

En dan komt de staging. En we denken dat hij trolt.

Ik heb het echt een kans gegeven, gekeken naar de muziek en het enthousiasme, want van zijn karakter hoefde het voor mij niet.
En nu geeft hij een clownsact en egotropperig gedrag. :{

Laat maar. Ik heb het geprobeerd _O-
Die man heeft iets gesnoven, ik weet niet wat, maar ik wil het na gisteren ook proberen.
~The present is all there is~
pi_178893116
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:05 schreef Cyan9 het volgende:

[..]

Jezelf quoten is best wel triest, gast..
_O-
pi_178893119
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:03 schreef Chocoladesoes het volgende:
Heeft Welen nog op posts gereageerd? Ik wil nog meer fittie
Hou op _O-
~The present is all there is~
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:06:57 #221
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178893122
Ik wil met Fok nu mijn verdriet verzuipen in de kroeg en het beregezellig hebben.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178893138
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:06 schreef Andromache het volgende:
Ik wil met Fok nu mijn verdriet verzuipen in de kroeg en het beregezellig hebben.
Wel wiskey dan he? :)
  woensdag 2 mei 2018 @ 16:08:00 #223
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_178893139
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:06 schreef Roger_Epiales het volgende:

[..]

Ik bel Waylon wel ff of hij tot vanavond wil wachten met het nieuws dat hij Bibi meeneemt het podium op waar zij aanbeden gaat worden door de dansers terwijl hijzelf ergens aan de zijkant gaat staan. :7
Of dat hij een John Ewbankje doet, net als toen met het Koningslied. 'Ik trek me terug'.
Koel en donker bewaren
pi_178893141
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:04 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Zijn post is niet alleen gericht tegen nederlanders. Ik heb Waylon hoog zitten en ik was een van de weinigen die milder was over de act, maar hier laat hij zich niet alleen gruwelijk mee kennen, die white ass people comment is ook niet bijzonder handig... laten we het daarop houden. Dit is niet outlaw, dit is dom.
Ik vind dat door de reacties die hier bijvoorbeeld staan, het bevestigt wat hij wil laten zien. De comment is niet handig, maar ik begrijp hem wel. Alleen het had veel netter verwoord kunnen worden, iets over negativiteit of zo.
pi_178893148
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 16:06 schreef Andromache het volgende:
Ik wil met Fok nu mijn verdriet verzuipen in de kroeg en het beregezellig hebben.
De zon schijnt. Tijd voor een terrasje :7
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')