abonnement Unibet Coolblue
pi_178885203
'"Outlaw In Em"
in spiegelschrift Chinees voor "Waarom ben je een baby kameel?"'



Lyrics:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Waylon gaat Nederland op het Songfestival vertegenwoordigen met het nummer Outlaw in em.

De 37-jarige zanger maakte het nummer bekend in De Wereld Draait Door. De afgelopen dagen speelde hij vijf nummers in het televisieprogramma, de keuze viel op het tweede liedje. De zanger heeft het nummer zelf uitgekozen, na overleg met zijn team. "Je zit met een man of 7 of 8 aan tafel en iedereen heeft een mening. Ik luister naar iedereen die iets te zeggen heeft, maar uiteindelijk maak je je eigen kaarten op", zei de zanger in het programma.

Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben.
Waylon
Het liedje is in Nashville door de zanger zelf geschreven. "Het is een hernieuwde kennismaking met wie ik daadwerkelijk ben", zei Waylon. "Met dit liedje kun je eerste of laatste worden, maar je kan in ieder geval zeggen dat je je nek hebt uitgestoken."

Het nummer is hem op het lijf geschreven, vindt songfestivalkenner Cornald Maas. "Het heeft een heel duidelijk verhaal."
(bron: NOS)

Luister de 5 nummers van Waylon hier terug:
#1 Back Together
#2 Outlaw In Em
#3 The World Can Wait
#4 That's How She Goes
#5 Thanks But No Thanks :')
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178885214
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:59 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

O'GENE vond ik kwalitatief niet goed overigens. Dat wil zeggen: technisch in orde, maar verder een draak van een lied.

Ik vertrouw de vakjury's voor geen stuiver, maar da's weer een andere discussie.
Ik vind sommige jury's ook beetje vaag, maar laatste jaren zijn het wel de terechte acts die hoog eindigen eigenlijk (op wat diaspora na, maar dat maakt op 43 landen dan ook geen verschil).
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:01:22 #3
163650 Greys
pi_178885219
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

Normaal heb ik er weinig moeite mee als de NL inzending tegenvalt. Dan baal ik een half uur - of zelfs helemaal niet - en ben ik vervolgens lekker voor Portugal bv. Zoals vorig jaar. Geen centje pijn.

Echter, dit jaar hadden we voor het eerst in lange een artiest die in elk programma passioneel het ESF ging zitten verdedigen. Over Olympische Spelen. Over als artiest echt kunnen houden van dat grote podium waarop jij je ding mag doen en daar trots op moet zijn. Over elk jaar wel willen gaan.

Werd ik gelukkig van.

Daarnaast kregen we een lied dat maakte dat er hier honderden JAAAAAAAAAAA reacties kwamen. Ook voor het eerst in jaren. Vast onzin voor velen wat ik nu zeg maar dat deed mij héél veel. De tranen schoten me toen in de ogen en als ik terug denk aan die topics vol gejuich toen het nummer werd gekozen schiet ik weer vol. (Lach maar, geeft niet).

Werd ik gelukkig van.

Alles viel de goede kant op. We hebben een artiest waarvan we niet bang hoeven zijn dat ie niet goed live zingt, integendeel, we hebben een nummer waar nog nooit zo massaal positief over werd gedaan, we hebben iemand die er goed uitziet, die goed is met camera's en charisma, we hebben iemand die maanden lang op de juiste manier over het ESF sprak en we hebben Pannecoucke.

Werd ik gelukkig van.

Dan ga je het gevoel krijgen dat het alleen nog af gaat hangen van de muziekstijl-smaak van de mensen. Maar dat het sowieso goed zal zijn. Dat je er sowieso trots op kunt zijn, ondanks de smaak van de kijkers en jury.
Er was eigenlijk niks meer dat dat gevoel van trots nog zou kunnen verpesten. Ook een act niet. Want het zou dichtbij zichzelf blijven en ook qua live zang zat het in alle optredens in de tussentijd prima.

Werd ik gelukkig van.

En dan komt er een act die (voor mij!) erger is dan alles wat ik had kunnen bedenken qua worst case scenario. Een act die zo onbegrijpelijk is dat het 't goede nummer niet alleen niet omhoog lift maar zelfs omlaag haalt. Een act waar mensen massaal negatief over zijn. Een act waarvan niemand begrijpt wat hier in godsnaam gebeurd is. Een act die de aandacht compleet afleidt van alles waar we JAAAAAAAAAAA over riepen: het lied en de goede uitstraling en zang van de artiest.

De afgelopen weken/maanden had ik van binnen het 'dit kan niet meer mis gaan mensen' Jan Smit gevoel. Maar dan echt. En niet voor de winst, maar wel qua 'we gaan sowieso trots zijn en niet voor lul staan'. Op dat vlak kon het niet meer mis gaan.

En dan dit. San Marino wordt beter gewaardeerd dan NL. Alleen maar negatieve reacties vol onbegrip, niet alleen hier maar OVERAL. Zelfs mensen die eerst lyrisch waren in een video snappen niet wat hier nou ineens gebeurt en roepen 'ugh..'.

Word ik heel ongelukkig van.

Dat doet me pijn ja. En niet zo'n beetje ook. Als ik in het reactietopic lees wat men eerst allemaal voor geweldige dingen zei over onze inzending en wat daar nu van over is. Als ik denk aan onze JAAAAAAAAAAA reacties en wat daar nu van over is. Als ik denk aan hoe Waylon zich nu moet voelen van binnen ondanks de buitenkant (je maakt mij geen seconde wijs dat ie dit niet heel erg vindt). Alles.

Kortom (of langom) ja, ik heb hier veel moeite mee. Uiteindelijk heb ik volgende week gewoon een geweldige tijd in Lissabon, niemand hoeft bang te zijn dat ik het daar met m'n gevoel en humeur zal verpesten voor m'n lieve gezelschap. En morgen gaat het vast al beter. Maar het gevoel van wat had kúnnen zijn, het gevoel dat wij hier zelf als amateurs een eenvoudige en goedkope maar geweldige act hadden bedacht die het omhoog had getild, het gevoel dat we alle ingrediënten hadden met Waylon en het lied en een goed resultaat duidelijk in zicht was, dat het voor het oprapen lag, dat zal nog wel even blijven. Dat 'eeuwig zonde' gevoel. Dat 'ik BEGRIJP het niet' gevoel.

Volgende week juich ik voor Vanja. En voor Georgië. Maar als ik er aan denk hoe graag ik voor NL had willen juichen jank ik. En het interesseert me eigenlijk geen hol wie dat aanstelleritis vindt. Dat mensen in het dagelijks leven niet begrijpen hoe dit voelt omdat ze sowieso lacherig doen over het Songfestival, oké, dat begrijp ik. Zo snap ik vaak niet dat volwassen mannen kunnen huilen om voetbal. Maar mede-supporters van die voetballiefhebber zullen hem wél begrijpen. En zo hoop ik hier, tussen de ESF fans, op wat begrip voor elkaar als de één er meer of langer mee zit dan de ander. Als iemand er oprecht emotioneel van kan worden. Als iemand er letterlijk om kan janken.

En ja ik heb dit ook weer allemaal mobiel zitten typen. En ja ik zet mezelf voor lul door mezelf weer eens veel te kwetsbaar op te stellen. En ja ook niet ESF-fans kunnen dit lezen en me uitlachen. Maar het kan me niet schelen. Eerlijk duurt het langst. En wie er niet mee om kan gaan scrollt maar lekker.

Volgende week juich ik. Om het geheel dat het Eurovisie is waar we dan middenin staan. Vandaag jank ik nog even. Af en toe. Als ik oude reacties teruglees. Laat me lekker.

The end.
w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:02:05 #4
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_178885231
Met Moldavië en Australië als zekerheidjes om ons heen en daarna nog Georgië en Polen die vandaag aan gaan tonen dat ze kanshebbers zijn, zal deze act echt helemaal in het niet vallen
pi_178885240
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:02 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Met Moldavië en Australië als zekerheidjes om ons heen en daarna nog Georgië en Polen die vandaag aan gaan tonen dat ze kanshebbers zijn, zal deze act echt helemaal in het niet vallen
Gelukkig is het een song contest
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 10:03:32 #6
43556 miss_dynastie
pi_178885259
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:58 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, dat legde hij uit in zijn persconferentie. Country had volgens hem een stoffig imago (cowboys etc.), dus vandaar dat hij het probeert te veranderen en het moderner probeert te maken. Hierdoor hoopt hij country bij een groter publiek bekend te krijgen.

Idee is natuurlijk goed, maar je kan een genre niet zomaar veranderen en al helemaal niet op zo'n manier.

Je kan geen ballet danseres bij Hongarije in de act zetten en hopen dat mensen die normaal naar ballet voorstellingen gaan nu opeens op Hongarije gaan stemmen. Het is volkomen zinloos, debiel, ondoordacht en arrogant.
Je moet dingen alleen veranderen als het kan verbeteren. Bij veranderen OM het veranderen krijg je kennelijk dit... als er nou één ding is dat zijn act niet uitstraalt, is het ‘modern’... ik snap het gedachteproces oprecht niet en dat vind ik frustrerend :P
pi_178885276
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:03 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Je moet dingen alleen veranderen als het kan verbeteren. Bij veranderen OM het veranderen krijg je kennelijk dit... als er nou één ding is dat zijn act niet uitstraalt, is het ‘modern’... ik snap het gedachteproces oprecht niet en dat vind ik frustrerend :P
We weten niet wat we gaan zien tijdens zijn live optreden. Daar houd ik mij aan vast. Wat een paar van die persmannetjes vinden veeg ik mn reet mee af. Het is niet dat dat experts zijn gelukkig.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:04:35 #8
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885280
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

Normaal heb ik er weinig moeite mee als de NL inzending tegenvalt. Dan baal ik een half uur - of zelfs helemaal niet - en ben ik vervolgens lekker voor Portugal bv. Zoals vorig jaar. Geen centje pijn.

Echter, dit jaar hadden we voor het eerst in lange een artiest die in elk programma passioneel het ESF ging zitten verdedigen. Over Olympische Spelen. Over als artiest echt kunnen houden van dat grote podium waarop jij je ding mag doen en daar trots op moet zijn. Over elk jaar wel willen gaan.

Werd ik gelukkig van.

Daarnaast kregen we een lied dat maakte dat er hier honderden JAAAAAAAAAAA reacties kwamen. Ook voor het eerst in jaren. Vast onzin voor velen wat ik nu zeg maar dat deed mij héél veel. De tranen schoten me toen in de ogen en als ik terug denk aan die topics vol gejuich toen het nummer werd gekozen schiet ik weer vol. (Lach maar, geeft niet).

Werd ik gelukkig van.

Alles viel de goede kant op. We hebben een artiest waarvan we niet bang hoeven zijn dat ie niet goed live zingt, integendeel, we hebben een nummer waar nog nooit zo massaal positief over werd gedaan, we hebben iemand die er goed uitziet, die goed is met camera's en charisma, we hebben iemand die maanden lang op de juiste manier over het ESF sprak en we hebben Pannecoucke.

Werd ik gelukkig van.

Dan ga je het gevoel krijgen dat het alleen nog af gaat hangen van de muziekstijl-smaak van de mensen. Maar dat het sowieso goed zal zijn. Dat je er sowieso trots op kunt zijn, ondanks de smaak van de kijkers en jury.
Er was eigenlijk niks meer dat dat gevoel van trots nog zou kunnen verpesten. Ook een act niet. Want het zou dichtbij zichzelf blijven en ook qua live zang zat het in alle optredens in de tussentijd prima.

Werd ik gelukkig van.

En dan komt er een act die (voor mij!) erger is dan alles wat ik had kunnen bedenken qua worst case scenario. Een act die zo onbegrijpelijk is dat het 't goede nummer niet alleen niet omhoog lift maar zelfs omlaag haalt. Een act waar mensen massaal negatief over zijn. Een act waarvan niemand begrijpt wat hier in godsnaam gebeurd is. Een act die de aandacht compleet afleidt van alles waar we JAAAAAAAAAAA over riepen: het lied en de goede uitstraling en zang van de artiest.

De afgelopen weken/maanden had ik van binnen het 'dit kan niet meer mis gaan mensen' Jan Smit gevoel. Maar dan echt. En niet voor de winst, maar wel qua 'we gaan sowieso trots zijn en niet voor lul staan'. Op dat vlak kon het niet meer mis gaan.

En dan dit. San Marino wordt beter gewaardeerd dan NL. Alleen maar negatieve reacties vol onbegrip, niet alleen hier maar OVERAL. Zelfs mensen die eerst lyrisch waren in een video snappen niet wat hier nou ineens gebeurt en roepen 'ugh..'.

Word ik heel ongelukkig van.

Dat doet me pijn ja. En niet zo'n beetje ook. Als ik in het reactietopic lees wat men eerst allemaal voor geweldige dingen zei over onze inzending en wat daar nu van over is. Als ik denk aan onze JAAAAAAAAAAA reacties en wat daar nu van over is. Als ik denk aan hoe Waylon zich nu moet voelen van binnen ondanks de buitenkant (je maakt mij geen seconde wijs dat ie dit niet heel erg vindt). Alles.

Kortom (of langom) ja, ik heb hier veel moeite mee. Uiteindelijk heb ik volgende week gewoon een geweldige tijd in Lissabon, niemand hoeft bang te zijn dat ik het daar met m'n gevoel en humeur zal verpesten voor m'n lieve gezelschap. En morgen gaat het vast al beter. Maar het gevoel van wat had kúnnen zijn, het gevoel dat wij hier zelf als amateurs een eenvoudige en goedkope maar geweldige act hadden bedacht die het omhoog had getild, het gevoel dat we alle ingrediënten hadden met Waylon en het lied en een goed resultaat duidelijk in zicht was, dat het voor het oprapen lag, dat zal nog wel even blijven. Dat 'eeuwig zonde' gevoel. Dat 'ik BEGRIJP het niet' gevoel.

Volgende week juich ik voor Vanja. En voor Georgië. Maar als ik er aan denk hoe graag ik voor NL had willen juichen jank ik. En het interesseert me eigenlijk geen hol wie dat aanstelleritis vindt. Dat mensen in het dagelijks leven niet begrijpen hoe dit voelt omdat ze sowieso lacherig doen over het Songfestival, oké, dat begrijp ik. Zo snap ik vaak niet dat volwassen mannen kunnen huilen om voetbal. Maar mede-supporters van die voetballiefhebber zullen hem wél begrijpen. En zo hoop ik hier, tussen de ESF fans, op wat begrip voor elkaar als de één er meer of langer mee zit dan de ander. Als iemand er oprecht emotioneel van kan worden. Als iemand er letterlijk om kan janken.

En ja ik heb dit ook weer allemaal mobiel zitten typen. En ja ik zet mezelf voor lul door mezelf weer eens veel te kwetsbaar op te stellen. En ja ook niet ESF-fans kunnen dit lezen en me uitlachen. Maar het kan me niet schelen. Eerlijk duurt het langst. En wie er niet mee om kan gaan scrollt maar lekker.

Volgende week juich ik. Om het geheel dat het Eurovisie is waar we dan middenin staan. Vandaag jank ik nog even. Af en toe. Als ik oude reacties teruglees. Laat me lekker.

The end.
w/
-O-

Mooie post hoor Greys _O_

Zelfs ik was "fan" van Waylon geworden de afgelopen weken, maar nu heb ik toch een heel groot deel van mijn respect weer verloren. Als iemand zo omgaat met zijn muziek, vanaf dag 1 al meerdere keren liegt en eigenlijk laat zien niet te snappen waar hij mee bezig is hoeft het van mij niet meer.

Jammer.
  ESF Reporter woensdag 2 mei 2018 @ 10:05:55 #9
87554 Cee
Welluk?
pi_178885297
100% exact wat Greys zegt. Als we laatste worden dan zouden we nog trots zijn, werd al die tijd gezegd. Nu kan ik in dat geval alleen maar zeggen ‘eigen schuld, dikke bult.’
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:06:11 #10
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_178885304
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

Normaal heb ik er weinig moeite mee als de NL inzending tegenvalt. Dan baal ik een half uur - of zelfs helemaal niet - en ben ik vervolgens lekker voor Portugal bv. Zoals vorig jaar. Geen centje pijn.

Echter, dit jaar hadden we voor het eerst in lange een artiest die in elk programma passioneel het ESF ging zitten verdedigen. Over Olympische Spelen. Over als artiest echt kunnen houden van dat grote podium waarop jij je ding mag doen en daar trots op moet zijn. Over elk jaar wel willen gaan.

Werd ik gelukkig van.

Daarnaast kregen we een lied dat jij maakte dat er hier honderden JAAAAAAAAAAA reacties kwamen. Ook voor het eerst in jaren. Vast onzin voor velen wat ik nu zeg maar dat deed mij héél veel. De tranen schoten me toen in de ogen en als ik terug denk aan die topics vol gejuich toen het nummer werd gekozen schiet ik weer vol. (Lach maar, geeft niet).

Werd ik gelukkig van.

Alles viel de goede kant op. We hebben een artiest waarvan we niet bang hoeven zijn dat ie niet goed live zingt, integendeel, we hebben een nummer waar nog nooit zo massaal positief over werd gedaan, we hebben iemand die er goed uitziet, die goed is met camera's en charisma, we hebben iemand die maanden lang op de juiste manier over het ESF sprak en we hebben Pannecoucke.

Werd ik gelukkig van.

Dan ga je het gevoel krijgen dat het alleen nog af gaat hangen van de muziekstijl-smaak van de mensen. Maar dat het sowieso goed zal zijn. Dat je er sowieso trots op kunt zijn, ondanks de smaak van de kijkers en jury.
Er was eigenlijk niks meer dat dat gevoel van trots nog zou kunnen verpesten. Ook een act niet. Want het zou dichtbij zichzelf blijven en ook qua live zang zat het in alle optredens in de tussentijd prima.

Werd ik gelukkig van.

En dan komt er een act die (voor mij!) erger is dan alles wat ik had kunnen bedenken qua worst case scenario. Een act die zo onbegrijpelijk is dat het 't goede nummer niet alleen niet omhoog lift maar zelfs omlaag haalt. Een act waar mensen massaal negatief over zijn. Een act waarvan niemand begrijpt wat hier in godsnaam gebeurd is. Een act die de aandacht compleet afleidt van alles waar we JAAAAAAAAAAA over riepen: het lied en de goede uitstraling en zang van de artiest.

De afgelopen weken/maanden had ik van binnen het 'dit kan niet meer mis gaan mensen' Jan Smit gevoel. Maar dan echt. En niet voor de winst, maar wel qua 'we gaan sowieso trots zijn en niet voor lul staan'. Op dat vlak kon het niet meer mis gaan.

En dan dit. San Marino wordt beter gewaardeerd dan NL. Alleen maar negatieve reacties vol onbegrip, niet alleen hier maar OVERAL. Zelfs mensen die eerst lyrisch waren in een video snappen niet wat hier nou ineens gebeurt en roepen 'ugh..'.

Word ik heel ongelukkig van.

Dat doet me pijn ja. En niet zo'n beetje ook. Als ik in het reactietopic lees wat men eerst allemaal voor geweldige dingen zei over onze inzending en wat daar nu van over is. Als ik denk aan onze JAAAAAAAAAAA reacties en wat daar nu van over is. Als ik denk aan hoe Waylon zich nu moet voelen van binnen ondanks de buitenkant (je maakt mij geen seconde wijs dat ie dit niet heel erg vindt). Alles.

Kortom (of langom) ja, ik heb hier veel moeite mee. Uiteindelijk heb ik volgende week gewoon een geweldige tijd in Lissabon, niemand hoeft bang te zijn dat ik het daar met m'n gevoel en humeur zal verpesten voor m'n lieve gezelschap. En morgen gaat het vast al beter. Maar het gevoel van wat had kúnnen zijn, het gevoel dat wij hier zelf als amateurs een eenvoudige en goedkope maar geweldige act hadden bedacht die het omhoog had getild, het gevoel dat we alle ingrediënten hadden met Waylon en het lied en een goed resultaat duidelijk in zicht was, dat het voor het oprapen lag, dat zal nog wel even blijven. Dat 'eeuwig zonde' gevoel. Dat 'ik BEGRIJP het niet' gevoel.

Volgende week juich ik voor Vanja. En voor Georgië. Maar als ik er aan denk hoe graag ik voor NL had willen juichen jank ik. En het interesseert me eigenlijk geen hol wie dat aanstelleritis vindt. Dat mensen in het dagelijks leven niet begrijpen hoe dit voelt omdat ze sowieso lacherig doen over het Songfestival, oké, dat begrijp ik. Zo snap ik vaak niet dat volwassen mannen kunnen huilen om voetbal. Maar mede-supporters van die voetballiefhebber zullen hem wél begrijpen. En zo hoop ik hier, tussen de ESF fans, op wat begrip voor elkaar als de één er meer of langer mee zit dan de ander. Als iemand er oprecht emotioneel van kan worden. Als iemand er letterlijk om kan janken.

En ja ik heb dit ook weer allemaal mobiel zitten typen. En ja ik zet mezelf voor lul door mezelf weer eens veel te kwetsbaar op te stellen. En ja ook niet ESF-fans kunnen dit lezen en me uitlachen. Maar het kan me niet schelen. Eerlijk duurt het langst. En wie er niet mee om kan gaan scrollt maar lekker.

Volgende week juich ik. Om het geheel dat het Eurovisie is waar we dan middenin staan. Vandaag jank ik nog even. Af en toe. Als ik oude reacties teruglees. Laat me lekker.

The end.
w/
Ik vind het juist heel mooi en eerlijk geschreven!

En eens!
pi_178885307
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:05 schreef Cee het volgende:
100% exact wat Greys zegt. Als we laatste worden dan zouden we nog trots zijn, werd al die tijd gezegd. Nu kan ik in dat geval alleen maar zeggen ‘eigen schuld, dikke bult.’
Het gaat niet laatste worden. Daar is het nummer veel te goed voor. Het haalt de finale en eindigt gewoon top 10.
pi_178885312
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

Normaal heb ik er weinig moeite mee als de NL inzending tegenvalt. Dan baal ik een half uur - of zelfs helemaal niet - en ben ik vervolgens lekker voor Portugal bv. Zoals vorig jaar. Geen centje pijn.

Echter, dit jaar hadden we voor het eerst in lange een artiest die in elk programma passioneel het ESF ging zitten verdedigen. Over Olympische Spelen. Over als artiest echt kunnen houden van dat grote podium waarop jij je ding mag doen en daar trots op moet zijn. Over elk jaar wel willen gaan.

Werd ik gelukkig van.

Daarnaast kregen we een lied dat maakte dat er hier honderden JAAAAAAAAAAA reacties kwamen. Ook voor het eerst in jaren. Vast onzin voor velen wat ik nu zeg maar dat deed mij héél veel. De tranen schoten me toen in de ogen en als ik terug denk aan die topics vol gejuich toen het nummer werd gekozen schiet ik weer vol. (Lach maar, geeft niet).

Werd ik gelukkig van.

Alles viel de goede kant op. We hebben een artiest waarvan we niet bang hoeven zijn dat ie niet goed live zingt, integendeel, we hebben een nummer waar nog nooit zo massaal positief over werd gedaan, we hebben iemand die er goed uitziet, die goed is met camera's en charisma, we hebben iemand die maanden lang op de juiste manier over het ESF sprak en we hebben Pannecoucke.

Werd ik gelukkig van.

Dan ga je het gevoel krijgen dat het alleen nog af gaat hangen van de muziekstijl-smaak van de mensen. Maar dat het sowieso goed zal zijn. Dat je er sowieso trots op kunt zijn, ondanks de smaak van de kijkers en jury.
Er was eigenlijk niks meer dat dat gevoel van trots nog zou kunnen verpesten. Ook een act niet. Want het zou dichtbij zichzelf blijven en ook qua live zang zat het in alle optredens in de tussentijd prima.

Werd ik gelukkig van.

En dan komt er een act die (voor mij!) erger is dan alles wat ik had kunnen bedenken qua worst case scenario. Een act die zo onbegrijpelijk is dat het 't goede nummer niet alleen niet omhoog lift maar zelfs omlaag haalt. Een act waar mensen massaal negatief over zijn. Een act waarvan niemand begrijpt wat hier in godsnaam gebeurd is. Een act die de aandacht compleet afleidt van alles waar we JAAAAAAAAAAA over riepen: het lied en de goede uitstraling en zang van de artiest.

De afgelopen weken/maanden had ik van binnen het 'dit kan niet meer mis gaan mensen' Jan Smit gevoel. Maar dan echt. En niet voor de winst, maar wel qua 'we gaan sowieso trots zijn en niet voor lul staan'. Op dat vlak kon het niet meer mis gaan.

En dan dit. San Marino wordt beter gewaardeerd dan NL. Alleen maar negatieve reacties vol onbegrip, niet alleen hier maar OVERAL. Zelfs mensen die eerst lyrisch waren in een video snappen niet wat hier nou ineens gebeurt en roepen 'ugh..'.

Word ik heel ongelukkig van.

Dat doet me pijn ja. En niet zo'n beetje ook. Als ik in het reactietopic lees wat men eerst allemaal voor geweldige dingen zei over onze inzending en wat daar nu van over is. Als ik denk aan onze JAAAAAAAAAAA reacties en wat daar nu van over is. Als ik denk aan hoe Waylon zich nu moet voelen van binnen ondanks de buitenkant (je maakt mij geen seconde wijs dat ie dit niet heel erg vindt). Alles.

Kortom (of langom) ja, ik heb hier veel moeite mee. Uiteindelijk heb ik volgende week gewoon een geweldige tijd in Lissabon, niemand hoeft bang te zijn dat ik het daar met m'n gevoel en humeur zal verpesten voor m'n lieve gezelschap. En morgen gaat het vast al beter. Maar het gevoel van wat had kúnnen zijn, het gevoel dat wij hier zelf als amateurs een eenvoudige en goedkope maar geweldige act hadden bedacht die het omhoog had getild, het gevoel dat we alle ingrediënten hadden met Waylon en het lied en een goed resultaat duidelijk in zicht was, dat het voor het oprapen lag, dat zal nog wel even blijven. Dat 'eeuwig zonde' gevoel. Dat 'ik BEGRIJP het niet' gevoel.

Volgende week juich ik voor Vanja. En voor Georgië. Maar als ik er aan denk hoe graag ik voor NL had willen juichen jank ik. En het interesseert me eigenlijk geen hol wie dat aanstelleritis vindt. Dat mensen in het dagelijks leven niet begrijpen hoe dit voelt omdat ze sowieso lacherig doen over het Songfestival, oké, dat begrijp ik. Zo snap ik vaak niet dat volwassen mannen kunnen huilen om voetbal. Maar mede-supporters van die voetballiefhebber zullen hem wél begrijpen. En zo hoop ik hier, tussen de ESF fans, op wat begrip voor elkaar als de één er meer of langer mee zit dan de ander. Als iemand er oprecht emotioneel van kan worden. Als iemand er letterlijk om kan janken.

En ja ik heb dit ook weer allemaal mobiel zitten typen. En ja ik zet mezelf voor lul door mezelf weer eens veel te kwetsbaar op te stellen. En ja ook niet ESF-fans kunnen dit lezen en me uitlachen. Maar het kan me niet schelen. Eerlijk duurt het langst. En wie er niet mee om kan gaan scrollt maar lekker.

Volgende week juich ik. Om het geheel dat het Eurovisie is waar we dan middenin staan. Vandaag jank ik nog even. Af en toe. Als ik oude reacties teruglees. Laat me lekker.

The end.
w/
O+

Hele mooie post en heel mooi dat je je zo open durft op te stellen. Ik vind het oprecht zo jammer voor je want ik had je echt een mooie act gegund, want ik weet dat jij mij ook hetzelfde gunt voor Cyprus. :)

Ik baal er ook van want het nummer is gewoon steengoed en we hadden makkelijk de top 10 kunnen halen hiermee. Maar ja, tis niet anders. Ik hoop wel dat je nog een superleuke tijd gaat hebben in Lissabon volgende week *O*
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178885315
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het gaat niet laatste worden. Daar is het nummer veel te goed voor. Het haalt de finale en eindigt gewoon top 10.
Om de simpele reden dat er niet 10 betere liedjes zijn dan die van Waylon.
pi_178885328
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:05 schreef Cee het volgende:
100% exact wat Greys zegt. Als we laatste worden dan zouden we nog trots zijn, werd al die tijd gezegd. Nu kan ik in dat geval alleen maar zeggen ‘eigen schuld, dikke bult.’
Dat.
Ik was toch wel trots. Who cares verder.

Maar nu schaam ik me. En ik gun hem vrij weinig meer. Als een ander land er niet zoveel mee prutst, mogen ze op een betere plek eindigen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:07:56 #15
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_178885332
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:02 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Gelukkig is het een song contest
Dat wil toch niet zeggen dat we niet mogen hopen dat ons eigen land de finale gaat halen? Met deze act is de kans alweer een heel stuk kleiner geworden en daar dragen de landen om ons heen ook wel wat aan bij
pi_178885334
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Om de simpele reden dat er niet 10 betere liedjes zijn dan die van Waylon.
Het gaat niet om de liedjes. Het is geen 1960 meer. De act is ook belangrijk en voor wie het argument 'Salvador' er bij wil halen, ja hij heeft gewonnen maar er waren zat veel acts in de top 10 die gebruik maakten van een spektakel staging/act.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:08:13 #17
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178885336
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

-knip-
Ik snap je wel hoor, en ook een goede vergelijking met voetbal. Ik ken het gevoel wel, heb niets met voetbal maar wel met wielrennen; in het voorjaar van 2016 ben ik dagenlang in een kuthumeur geweest toen Steven Kruijswijk tegen een sneeuwmuur aan fietste.
pi_178885338
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:07 schreef luchtverkeersleider het volgende:

[..]

Dat wil toch niet zeggen dat we niet mogen hopen dat ons eigen land de finale gaat halen? Met deze act is de kans alweer een heel stuk kleiner geworden en daar dragen de landen om ons heen ook wel wat aan bij
Dus de act is belangrijker dan het liedje? Natuurlijk niet.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:08:31 #19
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885344
Het voelt een beetje alsof je in de WK finale staat, een penalty krijgt in de blessuretijd, die mist , en met de counter een doelpunt tegen krijgt en de WK verliest :P

Van "dit kan niet misgaan" naar "what the fuck just happened" in een paar seconden.
pi_178885346
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:08 schreef Nexum het volgende:

[..]

Het gaat niet om de liedjes. Het is geen 1960 meer. De act is ook belangrijk en voor wie het argument 'Salvador' er bij wil halen, ja hij heeft gewonnen maar er waren zat veel acts in de top 10 die gebruik maakten van een spektakel staging/act.
Conchita had ook gewoon een goed nummer. Il Volo ook, CATS ook etc etc.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:09:05 #21
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885354
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Om de simpele reden dat er niet 10 betere liedjes zijn dan die van Waylon.
Ja, want ESF staat bekend dat alleen de beste nummers winnen en alleen de beste nummers in de finale staan.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:09:08 #22
375570 crew  Cyan9
pi_178885356
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 09:35 schreef aarontje112 het volgende:

[..]

Budget bij de NPO voor programma's is vaak veel groter dan bij de commerciële omroep
Dat zou wel de kwaliteit van de meeste RTL en SBS programma's verklaren. :+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178885361
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Conchita had ook gewoon een goed nummer. Il Volo ook, CATS ook etc etc.
Ik kan zo 10 inzendingen noemen die gegarandeerd met stemmen gaan krijgen dan Waylon dus dat argument is van de tafel vriend ;)
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178885368
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:09 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ja, want ESF staat bekend dat alleen de beste nummers winnen en alleen de beste nummers in de finale staan.
De laatste jaren eindigen de betere nummers ook gewoon hoog ja. Gelukkig wel.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:10:24 #25
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178885381
Waarover heeft Waylon zoal gelogen? Dat hij alles zelf geschreven had, was een leugentje, dat heb ik nog meegekregen. Wat was er verder nog?

En ik wil Greys en ook Cee even een virtuele knuffel geven. En verdrietig zijn mag gewoon hoor. Wie er makkelijker overheen stapt heeft mazzel en gaat maar lekker in de zon zitten vandaag. Dan kunnen de verdrietigen hier hun hart luchten. :*

En weet je, misschien valt het mee en misschien komt het goed, maar de teleurstelling is er gewoon nu. Hoge verwachtingen die opeens in duigen vallen. Het maakt, denk ik, voor de verslagenheid nu niet zo veel uit hoe het straks afloopt. Er is gewoon onzekerheid ontstaan, waar je eerst vol vertrouwen was over iets. En dat is pijnlijk.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:10:28 #26
214634 luchtverkeersleider
Ready for take off
pi_178885383
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:08 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dus de act is belangrijker dan het liedje? Natuurlijk niet.
Dat zeg ik toch niet..
pi_178885386
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:09 schreef Nexum het volgende:

[..]

Ik kan zo 10 inzendingen noemen die gegarandeerd met stemmen gaan krijgen dan Waylon dus dat argument is van de tafel vriend ;)
Noem er maar 10. Ik kom op 6-7 misschien, meer niet. Er is dit jaar veel variatie, maar KWALITATIEF goede liedjes zoals in 2015 zijn op 1 hand te tellen.

Australië bijvoorbeeld. Gaat gewoon scoren, maar is het liedje goed? Nee, gewoon 100 in een dozijn nummer. Dus noem echt 10 BETERE liedjes he.
pi_178885401
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:10 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Noem er maar 10. Ik kom op 6-7 misschien, meer niet. Er is dit jaar veel variatie, maar KWALITATIEF goede liedjes zoals in 2015 zijn op 1 hand te tellen.

Australië bijvoorbeeld. Gaat gewoon scoren, maar is het liedje goed? Nee, gewoon 100 in een dozijn nummer. Dus noem echt 10 BETERE liedjes he.
Gaat niet alleen om het lied, maar om de gehele act erbij.

Tsjechië
Israël
Estland
Bulgarije
Cyprus
Noorwegen
Zweden
Oekraïne
Frankrijk
Finland
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  † In Memoriam † woensdag 2 mei 2018 @ 10:12:18 #29
43556 miss_dynastie
pi_178885412
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:08 schreef Kyran het volgende:
Het voelt een beetje alsof je in de WK finale staat, een penalty krijgt in de blessuretijd, die mist , en met de counter een doelpunt tegen krijgt en de WK verliest :P

Van "dit kan niet misgaan" naar "what the fuck just happened" in een paar seconden.
Met dien verstande dat je dan nog kunt roepen ‘konden we de tijd maar terug draaien’. Ik zag dat mensen hier ook roepen, maar feit is dat dat echt niks had uitgehaald/verbeterd. We verliezen de wedstrijd op de voorbereiding. Waarbij voor mij verlies in dit geval betekent dat we gewoon glad voor lul stonden gisteren en dat volgende week ook gaan doen, omdat Waylon niet echt ontvankelijk lijkt voor oprechte en terechte kritiek.
pi_178885416
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:11 schreef Nexum het volgende:

[..]

Gaat niet alleen om het lied, maar om de gehele act erbij.

Tsjechië
Israël
Estland
Bulgarije
Cyprus
Noorwegen
Zweden
Oekraïne
Frankrijk
Finland
Maar ik had het over betere liedjes. Jij zegt ik ken 10 betere. Nu haal je de act erbij. Nogmaals als het lied echt goed genoeg is dan is de act 20% van het hele plaatje. Is het liedje matig? Dan is de act veel belangrijker, dus jij vind Waylon matig begrijp ik?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:13:04 #31
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885420
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:10 schreef Duderinnetje het volgende:
Waarover heeft Waylon zoal gelogen? Dat hij alles zelf geschreven had, was een leugentje, dat heb ik nog meegekregen. Wat was er verder nog?

En ik wil Greys en ook Cee even een virtuele knuffel geven. En verdrietig zijn mag gewoon hoor. Wie er makkelijker overheen stapt heeft mazzel en gaat maar lekker in de zon zitten vandaag. Dan kunnen de verdrietigen hier hun hart luchten. :*
Dat hij alles zelf heeft geschreven (was niet waar)

Dat hij vijf nummers zou laten horen en Nederland mocht kiezen (hoewel ik snap dat hij terecht zelf heeft gekozen was dit gewoon een publiciteitsstunt)

Dat hij alleen op het podium zou staan (.....)

Dat zijn optreden klein en dicht bij hemzelf zou blijven. ( ....)

Even uit mijn hoofd al 4 dingen.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:13:36 #32
375570 crew  Cyan9
pi_178885429
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Hoogstaand boekwerk.
Als je zo deelt wat je van iets vindt, daar kan ik alleen maar respect voor hebben. O+
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178885437
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

O+ Helemaal mee eens. ^O^
pi_178885446
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat hij alles zelf heeft geschreven (was niet waar)

Dat hij vijf nummers zou laten horen en Nederland mocht kiezen (hoewel ik snap dat hij terecht zelf heeft gekozen was dit gewoon een publiciteitsstunt)

Dat hij alleen op het podium zou staan (.....)

Dat zijn optreden klein en dicht bij hemzelf zou blijven. ( ....)

Even uit mijn hoofd al 4 dingen.
Dat Nederland mocht kiezen heb ik hem niet horen zeggen, maar ik kan het mis hebben. Al die andere dingen zijn logisch. Het moet een verrassing blijven.
pi_178885448
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar ik had het over betere liedjes. Jij zegt ik ken 10 betere. Nu haal je de act erbij. Nogmaals als het lied echt goed genoeg is dan is de act 20% van het hele plaatje. Is het liedje matig? Dan is de act veel belangrijker, dus jij vind Waylon matig begrijp ik?
Jij hebt het over betere liedjes maar ik zei al 'inzendingen'. Nogmaals, het lied boeit echt geen ene flikker als je een megolenstaging hebt. Ruim 75 % van de mensen thuis zitten in hun tiener/jongvolwassen jaren en die krijgen bij wijze van spreke een orgasme als het lied een perfecte staging heeft.

Die 10 gaan gegarandeerd meer stemmen krijgen dan Waylon want goed lied + goeie act
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178885458
Tuurlijk is de act wel belangrijk. Of denk je dat we tweede geworden waren in 2014 als ze alleen op een kruk hadden gezeten. :+

Nouja het is hopen dat het ze toch wat doet, deze reacties. Dat we zaterdag toch wat positiever kunnen zijn.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:15:31 #37
375570 crew  Cyan9
pi_178885464
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:06 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Om de simpele reden dat er niet 10 betere liedjes zijn dan die van Waylon.
Vind jij.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:15:36 #38
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885466
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:12 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Maar ik had het over betere liedjes. Jij zegt ik ken 10 betere. Nu haal je de act erbij. Nogmaals als het lied echt goed genoeg is dan is de act 20% van het hele plaatje. Is het liedje matig? Dan is de act veel belangrijker, dus jij vind Waylon matig begrijp ik?
Met je eens dat Waylon qua lied bij top 10 hoort, misschien zelfs top 5 en voor mij persoonlijk zelfs top 2.

Alleen is de act dermate slecht dat het ook gaat afleiden. Een act hoort een nummer te ondersteunen, hier haalt dat hele gebeuren een nummer keihard onderuit.

Een goede jury kan dit nog steeds wel waarderen en door alle kneuzigheid heenkijken, maar de televoters niet of het moet op een magische wijze geniaal uitzien straks.
pi_178885472
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:14 schreef Nexum het volgende:

[..]

Jij hebt het over betere liedjes maar ik zei al 'inzendingen'. Nogmaals, het lied boeit echt geen ene flikker als je een megolenstaging hebt. Ruim 75 % van de mensen thuis zitten in hun tiener/jongvolwassen jaren en die krijgen bij wijze van spreke een orgasme als het lied een perfecte staging heeft.

Die 10 gaan gegarandeerd meer stemmen krijgen dan Waylon want goed lied + goeie act
Die je noemde hebben (sommigen) een betere act, sommigen een redelijk lied. Ik zie geen topnummers ertussen die echt super geproduceerd zijn, behalve Israel wat een ''slimme'' productie is.

Al die liedjes die je noemde hoor je elk jaar op de radio, niks bijzonders, niks unieks.
pi_178885473
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

Normaal heb ik er weinig moeite mee als de NL inzending tegenvalt. Dan baal ik een half uur - of zelfs helemaal niet - en ben ik vervolgens lekker voor Portugal bv. Zoals vorig jaar. Geen centje pijn.

Echter, dit jaar hadden we voor het eerst in lange een artiest die in elk programma passioneel het ESF ging zitten verdedigen. Over Olympische Spelen. Over als artiest echt kunnen houden van dat grote podium waarop jij je ding mag doen en daar trots op moet zijn. Over elk jaar wel willen gaan.

Werd ik gelukkig van.

Daarnaast kregen we een lied dat maakte dat er hier honderden JAAAAAAAAAAA reacties kwamen. Ook voor het eerst in jaren. Vast onzin voor velen wat ik nu zeg maar dat deed mij héél veel. De tranen schoten me toen in de ogen en als ik terug denk aan die topics vol gejuich toen het nummer werd gekozen schiet ik weer vol. (Lach maar, geeft niet).

Werd ik gelukkig van.

Alles viel de goede kant op. We hebben een artiest waarvan we niet bang hoeven zijn dat ie niet goed live zingt, integendeel, we hebben een nummer waar nog nooit zo massaal positief over werd gedaan, we hebben iemand die er goed uitziet, die goed is met camera's en charisma, we hebben iemand die maanden lang op de juiste manier over het ESF sprak en we hebben Pannecoucke.

Werd ik gelukkig van.

Dan ga je het gevoel krijgen dat het alleen nog af gaat hangen van de muziekstijl-smaak van de mensen. Maar dat het sowieso goed zal zijn. Dat je er sowieso trots op kunt zijn, ondanks de smaak van de kijkers en jury.
Er was eigenlijk niks meer dat dat gevoel van trots nog zou kunnen verpesten. Ook een act niet. Want het zou dichtbij zichzelf blijven en ook qua live zang zat het in alle optredens in de tussentijd prima.

Werd ik gelukkig van.

En dan komt er een act die (voor mij!) erger is dan alles wat ik had kunnen bedenken qua worst case scenario. Een act die zo onbegrijpelijk is dat het 't goede nummer niet alleen niet omhoog lift maar zelfs omlaag haalt. Een act waar mensen massaal negatief over zijn. Een act waarvan niemand begrijpt wat hier in godsnaam gebeurd is. Een act die de aandacht compleet afleidt van alles waar we JAAAAAAAAAAA over riepen: het lied en de goede uitstraling en zang van de artiest.

De afgelopen weken/maanden had ik van binnen het 'dit kan niet meer mis gaan mensen' Jan Smit gevoel. Maar dan echt. En niet voor de winst, maar wel qua 'we gaan sowieso trots zijn en niet voor lul staan'. Op dat vlak kon het niet meer mis gaan.

En dan dit. San Marino wordt beter gewaardeerd dan NL. Alleen maar negatieve reacties vol onbegrip, niet alleen hier maar OVERAL. Zelfs mensen die eerst lyrisch waren in een video snappen niet wat hier nou ineens gebeurt en roepen 'ugh..'.

Word ik heel ongelukkig van.

Dat doet me pijn ja. En niet zo'n beetje ook. Als ik in het reactietopic lees wat men eerst allemaal voor geweldige dingen zei over onze inzending en wat daar nu van over is. Als ik denk aan onze JAAAAAAAAAAA reacties en wat daar nu van over is. Als ik denk aan hoe Waylon zich nu moet voelen van binnen ondanks de buitenkant (je maakt mij geen seconde wijs dat ie dit niet heel erg vindt). Alles.

Kortom (of langom) ja, ik heb hier veel moeite mee. Uiteindelijk heb ik volgende week gewoon een geweldige tijd in Lissabon, niemand hoeft bang te zijn dat ik het daar met m'n gevoel en humeur zal verpesten voor m'n lieve gezelschap. En morgen gaat het vast al beter. Maar het gevoel van wat had kúnnen zijn, het gevoel dat wij hier zelf als amateurs een eenvoudige en goedkope maar geweldige act hadden bedacht die het omhoog had getild, het gevoel dat we alle ingrediënten hadden met Waylon en het lied en een goed resultaat duidelijk in zicht was, dat het voor het oprapen lag, dat zal nog wel even blijven. Dat 'eeuwig zonde' gevoel. Dat 'ik BEGRIJP het niet' gevoel.

Volgende week juich ik voor Vanja. En voor Georgië. Maar als ik er aan denk hoe graag ik voor NL had willen juichen jank ik. En het interesseert me eigenlijk geen hol wie dat aanstelleritis vindt. Dat mensen in het dagelijks leven niet begrijpen hoe dit voelt omdat ze sowieso lacherig doen over het Songfestival, oké, dat begrijp ik. Zo snap ik vaak niet dat volwassen mannen kunnen huilen om voetbal. Maar mede-supporters van die voetballiefhebber zullen hem wél begrijpen. En zo hoop ik hier, tussen de ESF fans, op wat begrip voor elkaar als de één er meer of langer mee zit dan de ander. Als iemand er oprecht emotioneel van kan worden. Als iemand er letterlijk om kan janken.

En ja ik heb dit ook weer allemaal mobiel zitten typen. En ja ik zet mezelf voor lul door mezelf weer eens veel te kwetsbaar op te stellen. En ja ook niet ESF-fans kunnen dit lezen en me uitlachen. Maar het kan me niet schelen. Eerlijk duurt het langst. En wie er niet mee om kan gaan scrollt maar lekker.

Volgende week juich ik. Om het geheel dat het Eurovisie is waar we dan middenin staan. Vandaag jank ik nog even. Af en toe. Als ik oude reacties teruglees. Laat me lekker.

The end.
w/
Helemaal mee eens! En nee je zet jezelf niet voor lul, heel logisch om je zo te voelen na een flinke teleurstelling. Vooral omdat je er zo lang naar toegeleefd hebt. Voor mij was het ook echt een klap. En voor velen anderen hier ook. Ik vind het vaak lastig te verwoorden wat er door mij heen gaat, vooral na gisteren, maar hiermee haal je de woorden uit m'n mond.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:16:22 #41
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885480
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Dat Nederland mocht kiezen heb ik hem niet horen zeggen, maar ik kan het mis hebben. Al die andere dingen zijn logisch. Het moet een verrassing blijven.
Kom op zeg. Hij kan toch ook zeggen "ik zeg niks" in plaats van constant liegen. Je hoeft hem niet koste wat het kost te verdedigen hoor :D
pi_178885481
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:15 schreef Em31 het volgende:
Tuurlijk is de act wel belangrijk. Of denk je dat we tweede geworden waren in 2014 als ze alleen op een kruk hadden gezeten. :+

Nouja het is hopen dat het ze toch wat doet, deze reacties. Dat we zaterdag toch wat positiever kunnen zijn.
Loreen won simpel met een vage act. Al stond ze er naakt dan had ze nog gewonnen. Het punt is we weten gewoon niet wat Europa van het LIED vind.
pi_178885493
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:16 schreef Kyran het volgende:

[..]

Kom op zeg. Hij kan toch ook zeggen "ik zeg niks" in plaats van constant liegen. Je hoeft hem niet koste wat het kost te verdedigen hoor :D
Ik vind de manier waarop hij het gedaan heeft wel echt Waylon. Beetje dollen, trollen. Nu krijg je wel een buzz omdat mensen wat anders hadden verwacht. Met ik zeg niks krijg je dat niet natuurlijk.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:18:09 #44
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178885504
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:17 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik vind de manier waarop hij het gedaan heeft wel echt Waylon. Beetje dollen, trollen. Nu krijg je wel een buzz omdat mensen wat anders hadden verwacht. Met ik zeg niks krijg je dat niet natuurlijk.
Trollen laat ik liever aan Dotan over :P
pi_178885511
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:15 schreef Em31 het volgende:
Tuurlijk is de act wel belangrijk. Of denk je dat we tweede geworden waren in 2014 als ze alleen op een kruk hadden gezeten. :+

Nouja het is hopen dat het ze toch wat doet, deze reacties. Dat we zaterdag toch wat positiever kunnen zijn.
En ja we waren tweede geworden als ze op een kruk hadden gezeten. De vakjury's gaven CATS immers de award voor beste nummer en Common Linnets verkochten nog even 700.000 albums.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:18:50 #46
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_178885516
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat hij alles zelf heeft geschreven (was niet waar)

Dat hij vijf nummers zou laten horen en Nederland mocht kiezen (hoewel ik snap dat hij terecht zelf heeft gekozen was dit gewoon een publiciteitsstunt)

Dat hij alleen op het podium zou staan (.....)

Dat zijn optreden klein en dicht bij hemzelf zou blijven. ( ....)

Even uit mijn hoofd al 4 dingen.
Ah, thanks. Ja, dat is wel raar. Zelfs als het om voortschrijdend inzicht (...) zou gaan, komt het wel erg wispelturig over.
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_178885519
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:13 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dat hij alles zelf heeft geschreven (was niet waar)

Dat hij vijf nummers zou laten horen en Nederland mocht kiezen (hoewel ik snap dat hij terecht zelf heeft gekozen was dit gewoon een publiciteitsstunt)

Dat hij alleen op het podium zou staan (.....)

Dat zijn optreden klein en dicht bij hemzelf zou blijven. ( ....)

Even uit mijn hoofd al 4 dingen.
Wanneer had hij dat laatste gezegd?
pi_178885520
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En ja we waren tweede geworden als ze op een kruk hadden gezeten. De vakjury's gaven CATS immers de award voor beste nummer en Common Linnets verkochten nog even 700.000 albums.
Ik vind je dedicatie om te bewijzen dat het allemaal wel goed komt wel bijzonder.
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  ESF Reporter woensdag 2 mei 2018 @ 10:19:12 #49
87554 Cee
Welluk?
pi_178885521
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:08 schreef Kyran het volgende:
Het voelt een beetje alsof je in de WK finale staat, een penalty krijgt in de blessuretijd, die mist , en met de counter een doelpunt tegen krijgt en de WK verliest :P

Van "dit kan niet misgaan" naar "what the fuck just happened" in een paar seconden.
Jaaaa dat is het. Precies dat gevoel. :D
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:19:15 #50
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178885523
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Loreen won simpel met een vage act. Al stond ze er naakt dan had ze nog gewonnen. Het punt is we weten gewoon niet wat Europa van het LIED vind.
Dat nummer werd juist wél ondersteund door die experimentele, Kate Bush achtige act.
:o)
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:19:32 #51
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885533
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Loreen won simpel met een vage act. Al stond ze er naakt dan had ze nog gewonnen. Het punt is we weten gewoon niet wat Europa van het LIED vind.
Loreen had een nummer wat veel toegankelijker was dan dit. Act was vaag, maar geloofwaardig. Dit is vaag en ongeloofwaardig en ook nog eens een genre waar een groot deel van Europa niks mee heeft.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:19:36 #52
163650 Greys
pi_178885537
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:04 schreef Kyran het volgende:

[..]

-O-

Mooie post hoor Greys _O_

Zelfs ik was "fan" van Waylon geworden de afgelopen weken, maar nu heb ik toch een heel groot deel van mijn respect weer verloren. Als iemand zo omgaat met zijn muziek, vanaf dag 1 al meerdere keren liegt en eigenlijk laat zien niet te snappen waar hij mee bezig is hoeft het van mij niet meer.

Jammer.
Dat liegen vind ik dan zelf weer wat overtrokken. Hij kan gewoon vrij slecht met media omgaan volgens mij (en dat weet ie van zichzelf want hij zei onlangs nog in een interview dat ie altijd zo veel wil zeggen maar dingen vaak verkeerd uit z'n mond komen) en volgens mij was ie op het moment dat hij zei 'ik sta alleen op het podium' niet echt aan het liegen. Ik denk zelfs dat ie dat toen echt nog dacht. Maar dat er daarna heel veel veranderd is met Team Pannecoucke en hij geen zin had om dat allemaal uit de doeken te doen op een persconferentie. Of niet wist hoe. Dus zei hij maar dat ie loog om het geheim van de act te bewaren. Take the blame, de kortste weg.

Denk ik.
Alle artiesten liegen weleens. Alle mensen liegen weleens.

Maakt de rest allemaal niet goed. Maar ik denk ondanks alles nog steeds dat ie niet bewust mensen voorliegt en het allemaal meer dan goed bedoelt. En ja hij had dat ene nummer niet zelf geschreven. Maar wellicht hadden ze eerst een andere keuze voor de andere vier nummers om bij DWDD te doen. Er staan immers genoeg mooie andere op z'n album. En had ie dat nog in z'n warhoofd. Weten wij veel..

Als artiest en als mens vind ik hem vandaag niet minder dan eergisteren. Z'n concerten worden er namelijk niet slechter van. Z'n album wordt er niet minder goed van. Z'n keuzes voor de Eurovisie act is voor mij het enige waar ik over val. Heel erg over val. Maar ik begrijp het ook heus wel als jij in meer teleurgesteld bent dan alleen dat. :*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885541
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:19 schreef Dave het volgende:

[..]

Dat nummer werd juist wél ondersteund door die experimentele, Kate Bush achtige act.
Leidde hier enorm af in ieder geval. Leek wel alsof ze onder de coke stond :D
pi_178885542
Ik ga die donderdag kijken bij vrienden (muziekliefhebbers) die het wel elk jaar kijken maar niet zo fan zijn dat ze alle nummers weten of de repetities volgen. Ik kan nu al precies hun reacties uittekenen. ('Wat de hell! Wat doen ze nou?')
pi_178885543
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:

Volgende week juich ik voor Vanja. En voor Georgië. Maar als ik er aan denk hoe graag ik voor NL had willen juichen jank ik. En het interesseert me eigenlijk geen hol wie dat aanstelleritis vindt. Dat mensen in het dagelijks leven niet begrijpen hoe dit voelt omdat ze sowieso lacherig doen over het Songfestival, oké, dat begrijp ik. Zo snap ik vaak niet dat volwassen mannen kunnen huilen om voetbal. Maar mede-supporters van die voetballiefhebber zullen hem wél begrijpen. En zo hoop ik hier, tussen de ESF fans, op wat begrip voor elkaar als de één er meer of langer mee zit dan de ander. Als iemand er oprecht emotioneel van kan worden. Als iemand er letterlijk om kan janken.

Met voetbal hangt het van zoveel factoren af, dit is allemaal bedacht en hij gooit er met de pet naar.

Dikke kus :* , kan me de teleurstelling zo goed voorstellen, alles zag er zo góed uit vooraf -O- En wat een enthousiasme en "jaaaa" was het idd. ;(

Ik hoop dat jij en Cee gewoon helemaal ondergesneeuwd worden in het feestgedruis daar, want dat wordt volgens mij echt zo tof! O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178885547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:19 schreef Kyran het volgende:

[..]

Loreen had een nummer wat veel toegankelijker was dan dit. Act was vaag, maar geloofwaardig. Dit is vaag en ongeloofwaardig en ook nog eens een genre waar een groot deel van Europa niks mee heeft.
Ik snap je maar dat laatste is niet waar. Country is een vd meest beluisterde genres ter wereld, check Spotify maar eens.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:21:12 #57
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178885558
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Leidde hier enorm af in ieder geval. Leek wel alsof ze onder de coke stond :D
Man, je bent gewoon weer aan het trollen. Die hele act ademde 'euphoria'.

/einde
:o)
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:21:18 #58
375570 crew  Cyan9
pi_178885559
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En ja we waren tweede geworden als ze op een kruk hadden gezeten. De vakjury's gaven CATS immers de award voor beste nummer en Common Linnets verkochten nog even 700.000 albums.
Stel, je hebt gelijk over de jury hier. Dat die CATS evenveel punten zouden geven als ze op een kruk hadden gezeten. Dan heb je nog steeds de televoting, en die hadden zonder de act echt niet zoveel punten gegeven. Met als resultaat: geen tweede plek.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178885561
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:18 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En ja we waren tweede geworden als ze op een kruk hadden gezeten. De vakjury's gaven CATS immers de award voor beste nummer en Common Linnets verkochten nog even 700.000 albums.
Droom lekker verder _O-
pi_178885562
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:16 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Loreen won simpel met een vage act. Al stond ze er naakt dan had ze nog gewonnen. Het punt is we weten gewoon niet wat Europa van het LIED vind.
Hij had alleen al met uiterlijk zoveel (extra's) kunnen winnen, extra punten binnenharken, jezelf verkopen. Mooie man in mooie kleding, met zwoel haar, De Wenkbrauw. En dan staat hij daar met een pafferig smoelwerk en hoed, tacky jas, hij is net 38, come on...
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178885563
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:21 schreef Dave het volgende:

[..]

Man, je bent gewoon weer aan het trollen. Die hele act ademde 'euforia'.

/einde
Nee het leidde echt af maak geen grap. Het nummer was fantastisch natuurlijk.
pi_178885573
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:21 schreef Em31 het volgende:

[..]

Droom lekker verder _O-
Wil je zeggen dat dat niet waar is? CATS won 2 vd 3 awards? Verkochten 700.000 albums? Stonden in 30 landen in de hitparade? Een vd grootste ESF hits na Euphoria?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:22:19 #63
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885574
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:20 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik snap je maar dat laatste is niet waar. Country is een vd meest beluisterde genres ter wereld, check Spotify maar eens.
In de wereld wel en ook een genre waar ik zelf van hou, maar in Europa heeft het relatief gezien echt niet veel fans en al helemaal niet onder ESF-kijkers.
pi_178885578
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:22 schreef Kyran het volgende:

[..]

In de wereld wel en ook een genre waar ik zelf van hou, maar in Europa heeft het relatief gezien echt niet veel fans en al helemaal niet onder ESF-kijkers.
De wereld dus ook Europa.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:23:05 #65
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178885586
Aai over de bol Greys :*

Ik ben ook teleurgesteld over Wat Had Kunnen Zijn.

Maar ik voel me vandaag alweer een stuk blijer dan gisteren. Ik las in een vorig topic wat filosofische uitspraken (dat je het leven moet verdragen enzo :D ) en ik heb zelf bij een training ook wat geleerd, wat mij goed helpt bij tegenslagen:

Maak je alleen druk om dingen die je kunt beinvloeden. (Oftewel: het heeft 0,0 zin om je op te fokken over dingen waar je totaal niets aan kunt doen).

Aan de "bijzondere" act van Waylon kan ik niets doen. Oftewel, even slikken en weer doorgaan en met frisse blik vooruitkijken.

Ik snap best dat het niet voor iedereen zo werkt misschien, maar misschien heeft toch iemand die zich nog wel rot voelt hier iets aan :) .
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:23:08 #66
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885589
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:19 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat liegen vind ik dan zelf weer wat overtrokken. Hij kan gewoon vrij slecht met media omgaan volgens mij (en dat weet ie van zichzelf want hij zei onlangs nog in een interview dat ie altijd zo veel wil zeggen maar dingen vaak verkeerd uit z'n mond komen) en volgens mij was ie op het moment dat hij zei 'ik sta alleen op het podium' niet echt aan het liegen. Ik denk zelfs dat ie dat toen echt nog dacht. Maar dat er daarna heel veel veranderd is met Team Pannecoucke en hij geen zin had om dat allemaal uit de doeken te doen op een persconferentie. Of niet wist hoe. Dus zei hij maar dat ie loog om het geheim van de act te bewaren. Take the blame, de kortste weg.

Denk ik.
Alle artiesten liegen weleens. Alle mensen liegen weleens.

Maakt de rest allemaal niet goed. Maar ik denk ondanks alles nog steeds dat ie niet bewust mensen voorliegt en het allemaal meer dan goed bedoelt. En ja hij had dat ene nummer niet zelf geschreven. Maar wellicht hadden ze eerst een andere keuze voor de andere vier nummers om bij DWDD te doen. Er staan immers genoeg mooie andere op z'n album. En had ie dat nog in z'n warhoofd. Weten wij veel..

Als artiest en als mens vind ik hem vandaag niet minder dan eergisteren. Z'n concerten worden er namelijk niet slechter van. Z'n album wordt er niet minder goed van. Z'n keuzes voor de Eurovisie act is voor mij het enige waar ik over val. Heel erg over val. Maar ik begrijp het ook heus wel als jij in meer teleurgesteld bent dan alleen dat. :*
Zijn act was wel bekend en hij gaf gisteren zelf toe dat hij hier gewoon over gelogen had om het geheim te houden. Ook toen hij zei dat hij alleen zou zijn wist hij dus al dat dat niet zo was.

Het kan allemaal goed bedoeld zijn, maar het is gewoon niet netjes, keer op keer weer.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:24:03 #67
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:19 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Wanneer had hij dat laatste gezegd?
Zal vanavond even moeten opzoeken, maar wel ergens gelezen zeker weten :D
pi_178885608
Overigens dit is even interessant om te lezen!

Here are the factors I think we should consider:

for your original question, yes, there were some cases of changes between the 1st rehearsal and the 2nd rehearsal. It already happened - Netta is giving up on the looper to (apparently) have more camera focus on her.

How the songs correspond with each other- last year was a great example, between all the exaggerated performances and over-the-top stages Salvador came in with his minimal and silent song and succeed to catch everyone's attention. he wouldn't have the same effect (at least not that drastically) if the other contestants weren't that exaggerated or if there was another minimal/silent song like his. So we have to see how will that happen this year aswell. I should remind you that people thought Ieva would be forgotten between Czechia and Israel and therefore won't qualify.. but now the table turns and she's likely to snatch the 10th spot for qualification

Special case this year- Czechia. Will they be performing? I believe that Mikolas's unfortunate dismissal will have consequences on the ranking, because he was one of the most expected performances for this year, and him missing the competition will leave a vacuum, people who originally wanted to vote for Czechia will vote for the other dance songs such as Israel, Cyprus, Finland, Moldova, etc.

"The real deal" - remember Isaiah or Manel last year? they made serious mistakes in their most critical performances, which affected their success in the competition. the infamous "Italy 2017 shock" could be placed here. It's not limited to vocals only, fuck-ups in staging/lighting/camera movement could happen too.

less known factor: screen-time. Israel had that numerous times in the past- Sometimes the directors of the ESC decide to ignore some of the song actors completely and not to show them on screen at all. If I remember correctly, it happened to Israel in 2011 to 2014 (which by the way were the years Israel didn't qualify, especially 2013 in which a lot of hardcore euro-fans adored and loved the Israeli singer), the impact was that the televoters forgot about the song when they had to make their mind on their voting. I remember back then that the head of the Israeli delegation was furious because in one of the times in the total time-screen of the SF our Israel singer was shown (outside of her performance) for less than 20~30 seconds.

There's probably more factors, but you get the idea. So the 1st rehearsal, and even the 2nd rehearsal aren't anything like "the real deal". I don't know how will Waylon be affected by all those factors, but we will know soon enough.

De act kan dus nog VERANDEREN. Dit komt van ESF Reddit.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:24:20 #69
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178885611
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Wil je zeggen dat dat niet waar is? CATS won 2 vd 3 awards? Verkochten 700.000 albums? Stonden in 30 landen in de hitparade? Een vd grootste ESF hits na Euphoria?
En toch verliezen van Baardmans hè, het blijft een gotspe.
pi_178885626
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:24 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

En toch verliezen van Baardmans hè, het blijft een gotspe.
Correct maar reageer enkel op dat CATS niet gescoord zou hebben zonder die act. Dat is dus niet zo. Het had altijd gescoord.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:25:46 #71
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885645
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

De wereld dus ook Europa.
Laat maar .... je bent nu gewoon aan het trollen.
pi_178885651
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:25 schreef Kyran het volgende:

[..]

Laat maar .... je bent nu gewoon aan het trollen.
Als je alles gooit op trollen zijn we snel uitgepraat ouwe reus. Je moet niet iets roepen wat niet zo is.
pi_178885664
In 2016 deed Serhat (San Marino) ook iets totaal anders tijdens de eerste repetitie, maar dat moest hij wijzigen (van de EBU). Er werd een compleet nieuwe choreografie/lichtshow bedacht, die beter werd ontvangen door de volgers.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:27:15 #74
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178885672
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Als je alles gooit op trollen zijn we snel uitgepraat ouwe reus. Je moet niet iets roepen wat niet zo is.
Ok, zowel ik als Waylon liegen en snappen er niks van. Country is groot in Europa.
pi_178885675
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:26 schreef Wuwwa het volgende:
In 2016 deed Serhat (San Marino) ook iets totaal anders tijdens de eerste repetitie, maar dat moest hij wijzigen (van de EBU). Er werd een compleet nieuwe choreografie/lichtshow bedacht, die beter werd ontvangen door de volgers.
FINGERS CROSSED _O_ _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:27:39 #76
163650 Greys
pi_178885681
Kunnen we ajb stoppen met dingen roepen waarvan we toch nooit zullen weten wat er waar is? Niemand kan zeker weten hoe TCL waren geëindigd zonder die act. Of Conchita. Of Loreen. Echt niemand. Punt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885684
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:27 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ok, zowel ik als Waylon liegen en snappen er niks van. Country is groot in Europa.
Country is in de hele wereld groot. Dat is dus van Noord naar Zuid en van Oost naar West. Cijfers liegen niet he.
pi_178885685
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:26 schreef Wuwwa het volgende:
In 2016 deed Serhat (San Marino) ook iets totaal anders tijdens de eerste repetitie, maar dat moest hij wijzigen (van de EBU). Er werd een compleet nieuwe choreografie/lichtshow bedacht, die beter werd ontvangen door de volgers.
wat was de reden daarvan dat het anders moest?
pi_178885688
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:26 schreef Wuwwa het volgende:
In 2016 deed Serhat (San Marino) ook iets totaal anders tijdens de eerste repetitie, maar dat moest hij wijzigen (van de EBU). Er werd een compleet nieuwe choreografie/lichtshow bedacht, die beter werd ontvangen door de volgers.
Waarom moest hij de eerste repetitie wijzigen?
pi_178885692
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:27 schreef Greys het volgende:
Kunnen we ajb stoppen met dingen roepen waarvan we toch nooit zullen weten wat er waar is? Niemand kan zeker weten hoe TCL waren geëindigd zonder die act. Of Conchita. Of Loreen. Echt niemand. Punt.
Eens maar jij moet hoop hebben na mijn Reddit post _O_ _O_ Neta gaat haar act ook aanpassen!
pi_178885708
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:25 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Correct maar reageer enkel op dat CATS niet gescoord zou hebben zonder die act. Dat is dus niet zo. Het had altijd gescoord.
Aangezien jij ook alles altijd zo ongelofelijk zeker weet: 100% dat ze zonder die act niet tweede waren geworden. Het werd door de act magisch in plaats van saai. Had sowieso veel minder televote punten opgeleverd.

Maar goed, ik snap niet waarom ik toch weer reageer. De zekerheid waarmee jij alles hier beweert is echt super irritant. Het begint bijna net zo vermoeiend te worden als TheVoice4ever.
pi_178885717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:28 schreef Em31 het volgende:

[..]

Aangezien jij ook alles altijd zo ongelofelijk zeker weet: 100% dat ze zonder die act niet tweede waren geworden. Het werd door de act magisch in plaats van saai. Had sowieso veel minder televote punten opgeleverd.

Maar goed, ik snap niet waarom ik toch weer reageer. De zekerheid waarmee jij alles hier beweert is echt super irritant. Het begint bijna net zo vermoeiend te worden als TheVoice4ever.
Ik zeg toch nergens dat het 1ste,2de of 3de werd? Het had gescoord.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:29:45 #83
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178885719
Rechtop in de wind, zullen we blijven staan. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178885722
Goedemorgen, mensjes.

Had alles in bed al teruggelezen. Vervolgens lekker kalm koffie gezet om hier nu te zeggen:

Ik ben nog steeds pissed en ook, Fuck Carlo.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:31:02 #85
163650 Greys
pi_178885740
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:24 schreef Poepz0r het volgende:
Overigens dit is even interessant om te lezen!

It already happened - Netta is giving up on the looper to (apparently) have more camera focus on her.
Hoe dan? Want ze heeft de looper nodig om de regels niet enorm te breken. Of gaat ze het hele begin van haar lied niet meer doen, want stemmen op tape mogen namelijk gewoon niet. Die haalde ze uit de looper.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:31:03 #86
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178885741
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:29 schreef ijs_beer het volgende:
Rechtop in de wind, zullen we blijven staan. *O*
Daar was nog eens simpel een act voor te bedenken.

Windmachine, klaar.
:o)
pi_178885745
Waylon zijn repetitie is 19 Trending op Youtube trouwens.

Wat wel opvallend is is dat Waylon NIET gezakt is in zijn halve finale. Oftewel moet met 2 vingers in de neus naar de finale.
pi_178885750
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe dan? Want ze heeft de looper nodig om de regels niet enorm te breken. Of gaat ze het hele begin van haar lied niet meer doen, want stemmen op tape mogen namelijk gewoon niet. Die haalde ze uit de looper.
Geen idee, maar het gaat veranderen.
pi_178885758
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe dan? Want ze heeft de looper nodig om de regels niet enorm te breken. Of gaat ze het hele begin van haar lied niet meer doen, want stemmen op tape mogen namelijk gewoon niet. Die haalde ze uit de looper.
Stemmen op tape zou wel grappig zijn, want dan krijgen we een Marija Magdalena effect :+
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:32:18 #90
163650 Greys
pi_178885764
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:28 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Eens maar jij moet hoop hebben na mijn Reddit post _O_ _O_ Neta gaat haar act ook aanpassen!
Ik waardeer die post oprecht maar ik zie niet hoe het kan? Ze kan niet zonder de looper of ze gaan een grote uitzondering voor haar maken met een regel. Snap het niet.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885770
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:32 schreef Nexum het volgende:

[..]

Stemmen op tape zou wel grappig zijn, want dan krijgen we een Marija Magdalena effect :+
Ik gok dat de EBU de regels behoorlijk heeft versoepeld qua aanpassingen aan een act. HOPELIJK leest die PANCAKE ook op internet en past hij de act wat aan
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:32:48 #92
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178885772
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik waardeer die post oprecht maar ik zie niet hoe het kan? Ze kan niet zonder de looper of ze gaan een grote uitzondering voor haar maken met een regel. Snap het niet.
Backing vocal die die geluiden overneemt? Bedoel die waren er toch al?
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178885773
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe dan? Want ze heeft de looper nodig om de regels niet enorm te breken. Of gaat ze het hele begin van haar lied niet meer doen, want stemmen op tape mogen namelijk gewoon niet. Die haalde ze uit de looper.
Maar dan veranderd dus ook het nummer en dat mag dus niet
pi_178885781
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:32 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik waardeer die post oprecht maar ik zie niet hoe het kan? Ze kan niet zonder de looper of ze gaan een grote uitzondering voor haar maken met een regel. Snap het niet.
Of ze hebben de regels versoepeld want er zijn meer landen die veranderingen doorvoeren > Tsjechie bijvoorbeeld gaat GEEN flips meer doen (toch een behoorlijk onderdeel in de act) en dat mag ook.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:33:26 #95
2681 Dave
Aardig op drave
pi_178885783
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:31 schreef Dave het volgende:

[..]

Daar was nog eens simpel een act voor te bedenken.

Windmachine, klaar.
Of zoals Pannecoucke zou denken, dit moet anders. Laten we wat mime spelers inhuren, die we dan laten beginnen als backing vocals, maar halverwege de act laten we ze dan ineens uit beelden hoe moeilijk het is om rechtop in de wind te blijven staan.
:o)
pi_178885784
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:27 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

wat was de reden daarvan dat het anders moest?
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:27 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Waarom moest hij de eerste repetitie wijzigen?
Hij wilde hologrammen van danseressen gebruiken, samen met de 5 danseressen op het podium. En dat werd na rehearsal 1 tegengehouden. Daarop moest ie dus in allerijl aanpassen.
pi_178885788
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:32 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Maar dan veranderd dus ook het nummer en dat mag dus niet
Of dat deel doen ze playback of backing vocal.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:33:53 #98
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178885790
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:33 schreef Dave het volgende:

[..]

Of zoals Pannecoucke zou denken, dit moet anders. Laten we wat mime spelers inhuren, die we dan laten beginnen als backing vocals, maar halverwege de act laten we ze dan ineens uit beelden hoe moeilijk het is om rechtop in de wind te blijven staan.
_O- :D :'( :D
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178885798
Tsjechie haalt die flips eruit (ook dans) dusja lets goooo *O*
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:34:31 #100
163650 Greys
pi_178885799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:32 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Backing vocal die die geluiden overneemt? Bedoel die waren er toch al?
Ja zou kunnen. Maar dan moet je dus een danseres/backing hebben die haar aparte geluiden aan het begin exact kan nadoen. Lijkt me best lastig. :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885800
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:31 schreef Poepz0r het volgende:
Waylon zijn repetitie is 19 Trending op Youtube trouwens.

Wat wel opvallend is is dat Waylon NIET gezakt is in zijn halve finale. Oftewel moet met 2 vingers in de neus naar de finale.
Naja, daar zat ik net dus nog over nadenken. Het is natuurlijk gewoon een geweldig nummer maar het feit is wel dat die dansers enorm afleiden van het nummer. Ik merkte gisterenavond aan mijzelf dat ik tig keer het rehearsal filmpje bekeken heb maar voor mijzelf eigenlijk niet echt kon terughalen of het liedje en de zang in ieder geval goed was. Uiteraard is dat gewoon het geval maar daarmee bedoel ik te zeggen dat je door die onzin niet meer op het liedje let. Dat is niet bepaald goed.
pi_178885808
quote:
14s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:33 schreef Dave het volgende:

[..]

Of zoals Pannecoucke zou denken, dit moet anders. Laten we wat mime spelers inhuren, die we dan laten beginnen als backing vocals, maar halverwege de act laten we ze dan ineens uit beelden hoe moeilijk het is om rechtop in de wind te blijven staan.
Mag ik een topic beginnen waarin we bestaande inzendingen pannecouckifieren?
  ESF Reporter woensdag 2 mei 2018 @ 10:35:37 #103
87554 Cee
Welluk?
pi_178885810
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]


Ik hoop dat jij en Cee gewoon helemaal ondergesneeuwd worden in het feestgedruis daar, want dat wordt volgens mij echt zo tof! O+
Dat zeker, heb er echt niet minder zin in nu! Absoluut niet. Zelfs minder nerveus nu. Het hele Eurovisie wereldje is gewoon zo vaak en veel zo lief en leuk. En we gaan lachen om alles. Vooral om onszelf. O+
pi_178885818
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:34 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja zou kunnen. Maar dan moet je dus een danseres/backing hebben die haar aparte geluiden aan het begin exact kan nadoen. Lijkt me best lastig. :o
Lijkt mij dat die die geluiden toch wel kunnen? Bedoel stel Neta word ziek ofzo dan moet er ook iemand staan ofzo.
  ESF Reporter woensdag 2 mei 2018 @ 10:36:07 #105
87554 Cee
Welluk?
pi_178885821
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:35 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Mag ik een topic beginnen waarin we bestaande inzendingen pannecouckifieren?
Oh god dit vind ik fantastisch. :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:36:17 #106
163650 Greys
pi_178885823
Maar hebben jullie echt hoop dat er nog veel gaat veranderen dan na de reactie van Cornald 'dit was precies zoals het is bedacht' en Waylon die zei dat het nog maar ging om kleine dingetjes?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885829
Mensen mensen!

Tsjechie gaat zijn act aanpassen > minder dans

ER IS HOOP ER IS HOOP *O*
pi_178885837
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Maar hebben jullie echt hoop dat er nog veel gaat veranderen dan na de reactie van Cornald 'dit was precies zoals het is bedacht' en Waylon die zei dat het nog maar ging om kleine dingetjes?
Cornald riep ook; Waylon gaat alleen oftewel die trolt lekker mee. Ik weet het niet. DUIMEN!
pi_178885838
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Maar hebben jullie echt hoop dat er nog veel gaat veranderen dan na de reactie van Cornald 'dit was precies zoals het is bedacht' en Waylon die zei dat het nog maar ging om kleine dingetjes?
Ik niet. :9
pi_178885839
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:36 schreef Poepz0r het volgende:
Mensen mensen!

Tsjechie gaat zijn act aanpassen > minder dans

ER IS HOOP ER IS HOOP *O*
Zucht
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:37:46 #111
163650 Greys
pi_178885854
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:35 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Lijkt mij dat die die geluiden toch wel kunnen? Bedoel stel Neta word ziek ofzo dan moet er ook iemand staan ofzo.
Je begint vaker over 'stel die en die wordt ziek' maar als Conchita ziek was en een ander had het overgenomen was er weinig van overgebleven denk ik ;) Ondanks goed nummer en ook als een goede zanger(es) dat over had genomen. Gaat om het totaalpakket.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885868
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:37 schreef Greys het volgende:

[..]

Je begint vaker over 'stel die en die wordt ziek' maar als Conchita ziek was en een ander had het overgenomen was er weinig van overgebleven denk ik ;) Ondanks goed nummer en ook als een goede zanger(es) dat over had genomen. Gaat om het totaalpakket.
Ja natuurlijk maar ze moeten daar wel rekening mee houden toch. Kan niet zo zijn dat als de artiest niet kan dat er geen vervanging kan zijn ofzo. Natuurlijk is dat anders etc.
pi_178885871
Het is fijn dat ze waarschijnlijk nog van alles mogen aanpassen, maar ik denk echt dat Waylon hier geen gebruik van gaat maken. Die trekt zich waarschijnlijk niks aan van het commentaar en blijft bij de act...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:38:52 #114
163650 Greys
pi_178885872
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:36 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Cornald riep ook; Waylon gaat alleen oftewel die trolt lekker mee. Ik weet het niet. DUIMEN!
Dit is ook waarom ik denk dat er een tijd was dat ie echt alleen zou gaan. Geloof niet dat serieuze Cornald zich laat lenen voor trollen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885878
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:38 schreef thewalkingdeb het volgende:
Het is fijn dat ze waarschijnlijk nog van alles mogen aanpassen, maar ik denk echt dat Waylon hier geen gebruik van gaat maken. Die trekt zich waarschijnlijk niks aan van het commentaar en blijft bij de act...
Of hij trolt weer _O-
pi_178885879
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is ook waarom ik denk dat er een tijd was dat ie echt alleen zou gaan. Geloof niet dat serieuze Cornald zich laat lenen voor trollen.
Ik weet het echt niet _O-
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:39:33 #117
163650 Greys
pi_178885886
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:38 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja natuurlijk maar ze moeten daar wel rekening mee houden toch. Kan niet zo zijn dat als de artiest niet kan dat er geen vervanging kan zijn ofzo. Natuurlijk is dat anders etc.
Oké, wie gaat Outlaw zingen als Waylon ziek is volgende week denk je? Een van de dansers? :+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885887
Het zou wel wat zijn als dit 1 grote publiciteitsstunt was en bij de 2e rehearsal komen we erachter dat hij eigenlijk amper een act heeft en gewoon gaat staan en gaat zingen ala Douwe style....
freedom comes when you learn to let go, creation comes when you learn to say no.
pi_178885893
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké, wie gaat Outlaw zingen als Waylon ziek is volgende week denk je? Een van de dansers? :+
Zijn backing vocal? Die 2e stem doet?
pi_178885899
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:39 schreef Nexum het volgende:
Het zou wel wat zijn als dit 1 grote publiciteitsstunt was en bij de 2e rehearsal komen we erachter dat hij eigenlijk amper een act heeft en gewoon gaat staan en gaat zingen ala Douwe style....
Dat laatste moet hij dan ook weer niet doen :P Er mag wel swoeng inzitten zeg maar.
pi_178885901
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:35 schreef Cee het volgende:

[..]

Dat zeker, heb er echt niet minder zin in nu! Absoluut niet. Zelfs minder nerveus nu. Het hele Eurovisie wereldje is gewoon zo vaak en veel zo lief en leuk. En we gaan lachen om alles. Vooral om onszelf. O+
O+

Ik heb al zo moeten lachen om jullie EIC "avontuur". _O_ Ik hoop dat jullie (achteraf) veel gaan schrijven. En daar tot in de tenen genieten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178885903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:39 schreef Nexum het volgende:
Het zou wel wat zijn als dit 1 grote publiciteitsstunt was en bij de 2e rehearsal komen we erachter dat hij eigenlijk amper een act heeft en gewoon gaat staan en gaat zingen ala Douwe style....
Als het 1 grote stunt is dan moet er een award komen voor beste troll _O-
pi_178885906
Naja, laten we maar gewoon hopen dat hij het gewoon nog steeds goed gaat doen. Misschien verbaast het ons allemaal wel. Wie weet.

Maakt het voor mij niet ineens kwaliteit overigens hoor, mocht dat gebeuren.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:41:05 #124
163650 Greys
pi_178885913
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:39 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zijn backing vocal? Die 2e stem doet?
Die lieve verlegen Justin in een panterjas :D Ik zie het even voor me.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885917
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:38 schreef Greys het volgende:

[..]

Dit is ook waarom ik denk dat er een tijd was dat ie echt alleen zou gaan. Geloof niet dat serieuze Cornald zich laat lenen voor trollen.
Dat is idd een goeie, ik zit me ook af te vragen uit welke koker dit nu komt, die dansers bijvoorbeeld.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:41:14 #126
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178885919
Hans is toch slechts (beeld)regisseur en geen creatief producent o.i.d.? Ik hoop zo dat we ontzettend getrolld worden. Welke invloed kunnen we aanwenden om het anders te doen? Het krumpen moet sowieso weg.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178885927
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

Normaal heb ik er weinig moeite mee als de NL inzending tegenvalt. Dan baal ik een half uur - of zelfs helemaal niet - en ben ik vervolgens lekker voor Portugal bv. Zoals vorig jaar. Geen centje pijn.

Echter, dit jaar hadden we voor het eerst in lange een artiest die in elk programma passioneel het ESF ging zitten verdedigen. Over Olympische Spelen. Over als artiest echt kunnen houden van dat grote podium waarop jij je ding mag doen en daar trots op moet zijn. Over elk jaar wel willen gaan.

Werd ik gelukkig van.

Daarnaast kregen we een lied dat maakte dat er hier honderden JAAAAAAAAAAA reacties kwamen. Ook voor het eerst in jaren. Vast onzin voor velen wat ik nu zeg maar dat deed mij héél veel. De tranen schoten me toen in de ogen en als ik terug denk aan die topics vol gejuich toen het nummer werd gekozen schiet ik weer vol. (Lach maar, geeft niet).

Werd ik gelukkig van.

Alles viel de goede kant op. We hebben een artiest waarvan we niet bang hoeven zijn dat ie niet goed live zingt, integendeel, we hebben een nummer waar nog nooit zo massaal positief over werd gedaan, we hebben iemand die er goed uitziet, die goed is met camera's en charisma, we hebben iemand die maanden lang op de juiste manier over het ESF sprak en we hebben Pannecoucke.

Werd ik gelukkig van.

Dan ga je het gevoel krijgen dat het alleen nog af gaat hangen van de muziekstijl-smaak van de mensen. Maar dat het sowieso goed zal zijn. Dat je er sowieso trots op kunt zijn, ondanks de smaak van de kijkers en jury.
Er was eigenlijk niks meer dat dat gevoel van trots nog zou kunnen verpesten. Ook een act niet. Want het zou dichtbij zichzelf blijven en ook qua live zang zat het in alle optredens in de tussentijd prima.

Werd ik gelukkig van.

En dan komt er een act die (voor mij!) erger is dan alles wat ik had kunnen bedenken qua worst case scenario. Een act die zo onbegrijpelijk is dat het 't goede nummer niet alleen niet omhoog lift maar zelfs omlaag haalt. Een act waar mensen massaal negatief over zijn. Een act waarvan niemand begrijpt wat hier in godsnaam gebeurd is. Een act die de aandacht compleet afleidt van alles waar we JAAAAAAAAAAA over riepen: het lied en de goede uitstraling en zang van de artiest.

De afgelopen weken/maanden had ik van binnen het 'dit kan niet meer mis gaan mensen' Jan Smit gevoel. Maar dan echt. En niet voor de winst, maar wel qua 'we gaan sowieso trots zijn en niet voor lul staan'. Op dat vlak kon het niet meer mis gaan.

En dan dit. San Marino wordt beter gewaardeerd dan NL. Alleen maar negatieve reacties vol onbegrip, niet alleen hier maar OVERAL. Zelfs mensen die eerst lyrisch waren in een video snappen niet wat hier nou ineens gebeurt en roepen 'ugh..'.

Word ik heel ongelukkig van.

Dat doet me pijn ja. En niet zo'n beetje ook. Als ik in het reactietopic lees wat men eerst allemaal voor geweldige dingen zei over onze inzending en wat daar nu van over is. Als ik denk aan onze JAAAAAAAAAAA reacties en wat daar nu van over is. Als ik denk aan hoe Waylon zich nu moet voelen van binnen ondanks de buitenkant (je maakt mij geen seconde wijs dat ie dit niet heel erg vindt). Alles.

Kortom (of langom) ja, ik heb hier veel moeite mee. Uiteindelijk heb ik volgende week gewoon een geweldige tijd in Lissabon, niemand hoeft bang te zijn dat ik het daar met m'n gevoel en humeur zal verpesten voor m'n lieve gezelschap. En morgen gaat het vast al beter. Maar het gevoel van wat had kúnnen zijn, het gevoel dat wij hier zelf als amateurs een eenvoudige en goedkope maar geweldige act hadden bedacht die het omhoog had getild, het gevoel dat we alle ingrediënten hadden met Waylon en het lied en een goed resultaat duidelijk in zicht was, dat het voor het oprapen lag, dat zal nog wel even blijven. Dat 'eeuwig zonde' gevoel. Dat 'ik BEGRIJP het niet' gevoel.

Volgende week juich ik voor Vanja. En voor Georgië. Maar als ik er aan denk hoe graag ik voor NL had willen juichen jank ik. En het interesseert me eigenlijk geen hol wie dat aanstelleritis vindt. Dat mensen in het dagelijks leven niet begrijpen hoe dit voelt omdat ze sowieso lacherig doen over het Songfestival, oké, dat begrijp ik. Zo snap ik vaak niet dat volwassen mannen kunnen huilen om voetbal. Maar mede-supporters van die voetballiefhebber zullen hem wél begrijpen. En zo hoop ik hier, tussen de ESF fans, op wat begrip voor elkaar als de één er meer of langer mee zit dan de ander. Als iemand er oprecht emotioneel van kan worden. Als iemand er letterlijk om kan janken.

En ja ik heb dit ook weer allemaal mobiel zitten typen. En ja ik zet mezelf voor lul door mezelf weer eens veel te kwetsbaar op te stellen. En ja ook niet ESF-fans kunnen dit lezen en me uitlachen. Maar het kan me niet schelen. Eerlijk duurt het langst. En wie er niet mee om kan gaan scrollt maar lekker.

Volgende week juich ik. Om het geheel dat het Eurovisie is waar we dan middenin staan. Vandaag jank ik nog even. Af en toe. Als ik oude reacties teruglees. Laat me lekker.

The end.
w/
Deze post _O_ O+

Helemaal waar. Ik vind ook echt niet dat we ineens heel geforceerd positief moeten gaan lopen nu dan. Waarom? Sommigen van ons zijn gewoon echt enorm verdrietig nu en boos, en dat moet er dan even uit.

Ik schaam me ook gewoon echt. En ben heeeeel gefrustreerd dat inderdaad iets wat alleen nog maar voor het oprapen lag nu zó wordt vernietigd.
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
pi_178885933
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Die lieve verlegen Justin in een panterjas :D Ik zie het even voor me.
Ik snap wat je bedoelt maar het kan niet zo zijn; Oh ziek dan treden we niet op jammer! Je werkt er een heel jaar voor enz.
pi_178885938
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:41 schreef Andromache het volgende:
Hans is toch slechts (beeld)regisseur en geen creatief producent o.i.d.? Ik hoop zo dat we ontzettend getrolld worden. Welke invloed kunnen we aanwenden om het anders te doen? Het krumpen moet sowieso weg.
Hans is het creatieve brein jazeker.
pi_178885949
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:41 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is idd een goeie, ik zit me ook af te vragen uit welke koker dit nu komt, die dansers bijvoorbeeld.
Pancake natuurlijk. Het komt niet van Jan Smit denk ik _O-
pi_178885961
We hebben altijd Jantje nog als backup. Das ook een cowboy
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 10:43:21 #132
163650 Greys
pi_178885964
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

O+

Ik heb al zo moeten lachen om jullie EIC "avontuur". _O_ Ik hoop dat jullie (achteraf) veel gaan schrijven. En daar tot in de tenen genieten.
In Düsseldorf heb ik me helemaal te pletter genoten. Tranen schoten me in de ogen (gaan we weer :D ) toen ik de Eurovisie tune live hoorde in de arena. En dat was het jaar dat de 3Ja allerlaatste werden en we hebben geen seconde minder genoten. Dus dat komt wel goed. O+

(Alleen had ik daar nooit echt het gevoel bij dat het wel zou scoren en dat had ik nu wel, vandaar dat het nu een stuk meer zuur is in deze fase)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178885969
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:43 schreef Wuwwa het volgende:
We hebben altijd Jantje nog als backup. Das ook een cowboy
[ afbeelding ]
.... :D
pi_178885975
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:43 schreef Greys het volgende:

[..]

In Düsseldorf heb ik me helemaal te pletter genoten. Tranen schoten me in de ogen (gaan we weer :D ) toen ik de Eurovisie tune live hoorde in de arena. En dat was het jaar dat de 3Ja allerlaatste werden en we hebben geen seconde minder genoten. Dus dat komt wel goed. O+

(Alleen had ik daar nooit echt het gevoel bij dat het wel zou scoren en dat had ik nu wel, vandaar dat het nu een stuk meer zuur is in deze fase)
Hoeveelste denk je dat Waylon word met de act zoals die NU is? Halve of finale en hoeveelste dan?
  ESF Reporter woensdag 2 mei 2018 @ 10:45:03 #135
87554 Cee
Welluk?
pi_178885994
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:39 schreef Greys het volgende:

[..]

Oké, wie gaat Outlaw zingen als Waylon ziek is volgende week denk je? Een van de dansers? :+
Zhana van Common framework.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:46:48 #136
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178886027
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hoeveelste denk je dat Waylon word met de act zoals die NU is? Halve of finale en hoeveelste dan?
Ik denk dat we 7-10 worden in de halve finale... En dan 18-22 in de finale

En voor de repetities dacht ik 1-4 in de halve finale en 8-10 in de finale :'(
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:47:22 #137
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178886038
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:41 schreef Andromache het volgende:
Hans is toch slechts (beeld)regisseur en geen creatief producent o.i.d.? Ik hoop zo dat we ontzettend getrolld worden. Welke invloed kunnen we aanwenden om het anders te doen? Het krumpen moet sowieso weg.
Dat is dus het probleem, Hans doet ook het deel van de act waar hij geen specialist in is. (vermoedelijk) -O- Beetje delegatie heeft een stylist, choreograaf een beelregisseur, maar wij moeten natuurlijk cheap doen om het ticket van Jan Smit te kunnen bekostigen.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178886041
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:46 schreef lashatumbai het volgende:

[..]

Ik denk dat we 7-10 worden in de halve finale... En dan 18-22 in de finale
Wow ok.

Ikzelf vertrouw op de bookmakers in de halve (daar staat hij 2e/3e) en finale top 10 (jury vooral).
pi_178886049
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:47 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

Dat is dus het probleem, Hans doet ook het deel van de act waar hij geen specialist in is. (vermoedelijk) -O- Beetje delegatie heeft een stylist, choreograaf een beelregisseur, maar wij moeten natuurlijk cheap doen om het ticket van Jan Smit te kunnen bekostigen.
Alsof Jan Smit zoveel kost, hou op hoor. We hebben 200.000 euro waar het 1 tot 2 miljoen zou moeten zijn. Maarja AVROTROS _O_
pi_178886067
Bij deze doe ik ook even een duit in het zakje wat betreft die rehearsal. Het was ook niet wat ik gedacht had, maar ik vond het ook niet zo erg als gesuggereerd werd. Die verhoging was wel tof, dat headbangen van die dansers ook. Als die dansers er wat natuurlijker uit zouden zien met hun bewegingen, zou het al wat minder cringe zijn, denk ik. Ik lees dat Waylon gelogen heeft over dingen. Dat is zeker waar, maar hij doet eigenlijk ook wat hij gezegd heeft, namelijk iets doen wat je niet bij het genre verwacht. En, ja, het is wat vreemd, maar ik snap het ergens wel een klein beetje. Als ie full on country cowboy was gegaan, had ie ook commentaar gehad. (Heb je NL weer met die country). Ergens zou ik het wel humor vinden als ie ons in de zeik neemt en hij de tweede rehearsal gewoon iets anders doet, maar als hij het zo houdt, dan so be it. Het is in ieder geval anders dan de rest. Over anders gesproken, Lordi was dat ook toch? Ik weet niet of die goed ontvangen werd de eerste rehearsal? Weet iemand dat? Anyway, het nummer is nog steeds cool, de act zal straks best meevallen, en ik denk dat het allemaal uiteindelijk wel hoedkomt (ja, woordgrapje). Sorry voor de wat lange post. :)
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:48:58 #141
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178886068
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:48 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Alsof Jan Smit zoveel kost, hou op hoor. We hebben 200.000 euro waar het 1 tot 2 miljoen zou moeten zijn. Maarja AVROTROS _O_
1 miljoen lijkt me dan wel weer heel veel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:49:11 #142
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178886072
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:36 schreef Greys het volgende:
Maar hebben jullie echt hoop dat er nog veel gaat veranderen dan na de reactie van Cornald 'dit was precies zoals het is bedacht' en Waylon die zei dat het nog maar ging om kleine dingetjes?
Nee, is hij te koppig voor.
pi_178886080
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:48 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

1 miljoen lijkt me dan wel weer heel veel.
Veel? Je gaat met een team van 20-30 man etc en een regisseur etc. Dat alleen kost al 50-100.00 euro incl verblijf, vluchten etc. 200.000 euro is echt een peuleschil.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:50:10 #144
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178886083
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hans is het creatieve brein jazeker.
Het grappige is dat dit in een theateromgeving of een clip wel had kunnen werken. Ik ben altijd degene die het hardst roept dat je tegenwoordig live een videoclip moet opvoeren op het ESF. Zie Goodbye to Yesterday, Mans Zelmerlöw, CATS, e.v.a. Maar dan moet je het ook helemaal doen, en de krumpers op geen enkel moment in hetzelfde shot hebben als Waylon. Een apart zijverhaal vertellen met het beeld zeg maar. En dat lijkt niet te gebeuren. De krumpers worden gelijkgeschakeld aan Waylon door hetzelfde soort podiumpje, het naar hem toebuigen etc. Nooit samen in een shot, dan geef ik er nog wat voor.

Wat betreft Metallica moet ik dan altijd denken aan de fantastische clip van Turn the page. Ik had serieus ook zoiets verwacht qua show/dans, schaars geklede vrouwen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178886098
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:01 schreef Greys het volgende:
Over waarom het me zo veel doet. Ziel en zaligheid en eerlijkheid en billen bloot en wie het niet wil lezen slaat het maar over.

Normaal heb ik er weinig moeite mee als de NL inzending tegenvalt. Dan baal ik een half uur - of zelfs helemaal niet - en ben ik vervolgens lekker voor Portugal bv. Zoals vorig jaar. Geen centje pijn.

Echter, dit jaar hadden we voor het eerst in lange een artiest die in elk programma passioneel het ESF ging zitten verdedigen. Over Olympische Spelen. Over als artiest echt kunnen houden van dat grote podium waarop jij je ding mag doen en daar trots op moet zijn. Over elk jaar wel willen gaan.

Werd ik gelukkig van.

Daarnaast kregen we een lied dat maakte dat er hier honderden JAAAAAAAAAAA reacties kwamen. Ook voor het eerst in jaren. Vast onzin voor velen wat ik nu zeg maar dat deed mij héél veel. De tranen schoten me toen in de ogen en als ik terug denk aan die topics vol gejuich toen het nummer werd gekozen schiet ik weer vol. (Lach maar, geeft niet).

Werd ik gelukkig van.

Alles viel de goede kant op. We hebben een artiest waarvan we niet bang hoeven zijn dat ie niet goed live zingt, integendeel, we hebben een nummer waar nog nooit zo massaal positief over werd gedaan, we hebben iemand die er goed uitziet, die goed is met camera's en charisma, we hebben iemand die maanden lang op de juiste manier over het ESF sprak en we hebben Pannecoucke.

Werd ik gelukkig van.

Dan ga je het gevoel krijgen dat het alleen nog af gaat hangen van de muziekstijl-smaak van de mensen. Maar dat het sowieso goed zal zijn. Dat je er sowieso trots op kunt zijn, ondanks de smaak van de kijkers en jury.
Er was eigenlijk niks meer dat dat gevoel van trots nog zou kunnen verpesten. Ook een act niet. Want het zou dichtbij zichzelf blijven en ook qua live zang zat het in alle optredens in de tussentijd prima.

Werd ik gelukkig van.

En dan komt er een act die (voor mij!) erger is dan alles wat ik had kunnen bedenken qua worst case scenario. Een act die zo onbegrijpelijk is dat het 't goede nummer niet alleen niet omhoog lift maar zelfs omlaag haalt. Een act waar mensen massaal negatief over zijn. Een act waarvan niemand begrijpt wat hier in godsnaam gebeurd is. Een act die de aandacht compleet afleidt van alles waar we JAAAAAAAAAAA over riepen: het lied en de goede uitstraling en zang van de artiest.

De afgelopen weken/maanden had ik van binnen het 'dit kan niet meer mis gaan mensen' Jan Smit gevoel. Maar dan echt. En niet voor de winst, maar wel qua 'we gaan sowieso trots zijn en niet voor lul staan'. Op dat vlak kon het niet meer mis gaan.

En dan dit. San Marino wordt beter gewaardeerd dan NL. Alleen maar negatieve reacties vol onbegrip, niet alleen hier maar OVERAL. Zelfs mensen die eerst lyrisch waren in een video snappen niet wat hier nou ineens gebeurt en roepen 'ugh..'.

Word ik heel ongelukkig van.

Dat doet me pijn ja. En niet zo'n beetje ook. Als ik in het reactietopic lees wat men eerst allemaal voor geweldige dingen zei over onze inzending en wat daar nu van over is. Als ik denk aan onze JAAAAAAAAAAA reacties en wat daar nu van over is. Als ik denk aan hoe Waylon zich nu moet voelen van binnen ondanks de buitenkant (je maakt mij geen seconde wijs dat ie dit niet heel erg vindt). Alles.

Kortom (of langom) ja, ik heb hier veel moeite mee. Uiteindelijk heb ik volgende week gewoon een geweldige tijd in Lissabon, niemand hoeft bang te zijn dat ik het daar met m'n gevoel en humeur zal verpesten voor m'n lieve gezelschap. En morgen gaat het vast al beter. Maar het gevoel van wat had kúnnen zijn, het gevoel dat wij hier zelf als amateurs een eenvoudige en goedkope maar geweldige act hadden bedacht die het omhoog had getild, het gevoel dat we alle ingrediënten hadden met Waylon en het lied en een goed resultaat duidelijk in zicht was, dat het voor het oprapen lag, dat zal nog wel even blijven. Dat 'eeuwig zonde' gevoel. Dat 'ik BEGRIJP het niet' gevoel.

Volgende week juich ik voor Vanja. En voor Georgië. Maar als ik er aan denk hoe graag ik voor NL had willen juichen jank ik. En het interesseert me eigenlijk geen hol wie dat aanstelleritis vindt. Dat mensen in het dagelijks leven niet begrijpen hoe dit voelt omdat ze sowieso lacherig doen over het Songfestival, oké, dat begrijp ik. Zo snap ik vaak niet dat volwassen mannen kunnen huilen om voetbal. Maar mede-supporters van die voetballiefhebber zullen hem wél begrijpen. En zo hoop ik hier, tussen de ESF fans, op wat begrip voor elkaar als de één er meer of langer mee zit dan de ander. Als iemand er oprecht emotioneel van kan worden. Als iemand er letterlijk om kan janken.

En ja ik heb dit ook weer allemaal mobiel zitten typen. En ja ik zet mezelf voor lul door mezelf weer eens veel te kwetsbaar op te stellen. En ja ook niet ESF-fans kunnen dit lezen en me uitlachen. Maar het kan me niet schelen. Eerlijk duurt het langst. En wie er niet mee om kan gaan scrollt maar lekker.

Volgende week juich ik. Om het geheel dat het Eurovisie is waar we dan middenin staan. Vandaag jank ik nog even. Af en toe. Als ik oude reacties teruglees. Laat me lekker.

The end.
w/
_O_
:*
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:52:01 #146
213134 crew  Momo
WLR en ESF hooligan
pi_178886108
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:48 schreef Mandy040986 het volgende:
Bij deze doe ik ook even een duit in het zakje wat betreft die rehearsal. Het was ook niet wat ik gedacht had, maar ik vond het ook niet zo erg als gesuggereerd werd. Die verhoging was wel tof, dat headbangen van die dansers ook. Als die dansers er wat natuurlijker uit zouden zien met hun bewegingen, zou het al wat minder cringe zijn, denk ik. Ik lees dat Waylon gelogen heeft over dingen. Dat is zeker waar, maar hij doet eigenlijk ook wat hij gezegd heeft, namelijk iets doen wat je niet bij het genre verwacht. En, ja, het is wat vreemd, maar ik snap het ergens wel een klein beetje. Als ie full on country cowboy was gegaan, had ie ook commentaar gehad. (Heb je NL weer met die country). Ergens zou ik het wel humor vinden als ie ons in de zeik neemt en hij de tweede rehearsal gewoon iets anders doet, maar als hij het zo houdt, dan so be it. Het is in ieder geval anders dan de rest. Over anders gesproken, Lordi was dat ook toch? Ik weet niet of die goed ontvangen werd de eerste rehearsal? Weet iemand dat? Anyway, het nummer is nog steeds cool, de act zal straks best meevallen, en ik denk dat het allemaal uiteindelijk wel hoedkomt (ja, woordgrapje). Sorry voor de wat lange post. :)
Wie weet! Maar als hij dan toch deze act écht wilt houden, laat dan op z'n minst het aanbidden weg. Dat kan namelijk écht niet en staat niet in lijn met het liedje. Overigens gaan mensen dit alleen maar verkeerd interpreteren. Dus als er dan écht één klein dingetje toch verandert mag worden van Waylon, dan op z'n minst dit.
pi_178886131
quote:
Die Denen hebben lekker een broek van de Primark aan en een shirt van de Zeeman. Lekker man :')
pi_178886155
Alles samengevat in één tweet :+

eurovisionisbae twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 21:44:08 Literally all Waylon needed to do was stand there with his guitar and take his top 10 placement and he hires breakdancers? I just reageer retweet
pi_178886170
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:55 schreef Em31 het volgende:
Alles samengevat in één tweet :+

eurovisionisbae twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 21:44:08 Literally all Waylon needed to do was stand there with his guitar and take his top 10 placement and he hires breakdancers? I just reageer retweet
Sorry maar dat past totaal niet bij het nummer. Daar staan met een gitaar en het nummer spelen? Nummer heeft wel wat meer nodig.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:56:33 #151
467241 lashatumbai
Russia goodbye.
pi_178886178
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:55 schreef Em31 het volgende:
Alles samengevat in één tweet :+

eurovisionisbae twitterde op dinsdag 01-05-2018 om 21:44:08 Literally all Waylon needed to do was stand there with his guitar and take his top 10 placement and he hires breakdancers? I just reageer retweet
:'( :'( :'( Weer een jaar wachten! :|W
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:56:43 #152
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178886182
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:55 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

Shawn kan het bedacht hebben stond in eerdere post. Hij is van de hiphop en daar schijnt krumping wel aardig bekend te zijn
Nee, slim. Hip Hop gozer een acht bij een county rock nummer laten verzinnen.

What can possibly go wrong ....
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 10:56:46 #153
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178886187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Sorry maar dat past totaal niet bij het nummer. Daar staan met een gitaar en het nummer spelen? Nummer heeft wel wat meer nodig.
Ik ben het voor de verandering eens een keer helemaal met je eens. _O_
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 10:57:39 #154
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178886201
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Sorry maar dat past totaal niet bij het nummer. Daar staan met een gitaar en het nummer spelen? Nummer heeft wel wat meer nodig.
Zelfde stage, met een echt drumstel, gewoon echte bandleden, lekker jammen. Dat is alles wat het nodig had.
pi_178886205
Nee wat hij nu doet, dat past gelukkig wel.

Niet het punt van de tweet ook.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:58:20 #156
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178886208
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Sorry maar dat past totaal niet bij het nummer. Daar staan met een gitaar en het nummer spelen? Nummer heeft wel wat meer nodig.
Nou ja, glitter, vuur, belichting, kom je al een heel eind mee. Een band is niet nodig.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178886222
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:56 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Sorry maar dat past totaal niet bij het nummer. Daar staan met een gitaar en het nummer spelen? Nummer heeft wel wat meer nodig.
Ik ben het hier ook mee eens. :)
Dat staan/zitten met een gitaar hebben we al genoeg gedaan.
  woensdag 2 mei 2018 @ 10:59:30 #158
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178886227
Bulgarije is zo hoogdravend nog niet met het Common Framework vergeleken met de manier.waarop.dit verkocht wordt. :{
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178886230
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:57 schreef Em31 het volgende:
Nee wat hij nu doet, dat past gelukkig wel.

Niet het punt van de tweet ook.
Daarom doet ie het ook zo, denk ik. Juist omdat het niet past.
pi_178886240
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:58 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nou ja, glitter, vuur, belichting, kom je al een heel eind mee. Een band is niet nodig.
Ik had het volgende in mijn hoofd:

Grote gescreende gitaar op de grond

Camerashot gaat langzaam naar achteren (naar de bovenkant van de gitaar bij de snaren) > verhoging waar Waylon op staat met zijn cape en hoed en op het moment dat het refrein begint vuurwerk en die muzikanten staan er ook.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:00:35 #161
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178886251
Ik snap het al. Wat nog nooit vertoond is is zo'n zekere topper bewust volledig verknallen.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178886271
En wij het Common Framework maar uitlachen met hun 'vergezochte act'.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:02:02 #163
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178886283
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:00 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik had het volgende in mijn hoofd:

Grote gescreende gitaar op de grond

Camerashot gaat langzaam naar achteren (naar de bovenkant van de gitaar bij de snaren) > verhoging waar Waylon op staat met zijn cape en hoed en op het moment dat het refrein begint vuurwerk en die muzikanten staan er ook.
Nah iets te veel CATS misschien. Ik denk dat het nummer wel wat korte shots achter elkaar kan gebruiken en niet 1 continushot
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178886303
Het Hoofd werd weer gevraagd over de staging van NL. Hij zegt hoe meer hij erover nadenkt, hoe meer hij er oké mee is. Hij vindt het dapper dat Waylon risico neemt.
pi_178886308
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:02 schreef Andromache het volgende:

[..]

Nah iets te veel CATS misschien. Ik denk dat het nummer wel wat korte shots achter elkaar kan gebruiken en niet 1 continushot
Ik bedoel het niet als CATS. Lastig uit te leggen zoiets haha.

Waylon op een verhoging met aan de linker en rechter kant vuurwerk wat naar de zijkanten spuwt dat idee. Muzikanten staan onder hem nog steeds en bewegen gewoon mee etc. Meerdere shots lijkt mij prima.
pi_178886311
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:02 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het Hoofd werd weer gevraagd over de staging van NL. Hij zegt hoe meer hij erover nadenkt, hoe meer hij er oké mee is. Hij vindt het dapper dat Waylon risico neemt.
Waar haalt hij de positiviteit vandaan? Need me some of that. :D
pi_178886319
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:02 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het Hoofd werd weer gevraagd over de staging van NL. Hij zegt hoe meer hij erover nadenkt, hoe meer hij er oké mee is. Hij vindt het dapper dat Waylon risico neemt.
Als het zo blijft dan heeft Waylon in ieder geval 1 ding voor elkaar gekregen > Buzz, iedereen praat erover ;) Negatieve reclame is ook reclame.
pi_178886333
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:03 schreef Limoniume het volgende:

[..]

Waar haalt hij de positiviteit vandaan? Need me some of that. :D
Daar hebben de meeste Nederlanders sowieso last van. Alles afzeiken.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:04:33 #169
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_178886339
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:03 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik bedoel het niet als CATS. Lastig uit te leggen zoiets haha.

Waylon op een verhoging met aan de linker en rechter kant vuurwerk wat naar de zijkanten spuwt dat idee. Muzikanten staan onder hem nog steeds en bewegen gewoon mee etc. Meerdere shots lijkt mij prima.
Ja nu begrijp ik je beter. Fijn. Ja. Ik stem voor een Paint-topic waarin je zelf Waylons act maakt.
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_178886346
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:04 schreef Andromache het volgende:

[..]

Ja nu begrijp ik je beter. Fijn. Ja. Ik stem voor een Paint-topic waarin je zelf Waylons act maakt.
Ik en paint HAHAHAHA _O-
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 11:05:17 #171
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178886358
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:04 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik en paint HAHAHAHA _O-
Much Poep. Very zor.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 11:05:33 #172
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178886362
sorry. :@
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178886398
Waylon gaat ons positief verrassen let op *O* *O*
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:09:03 #174
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178886432
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:02 schreef Chocoladesoes het volgende:
Het Hoofd werd weer gevraagd over de staging van NL. Hij zegt hoe meer hij erover nadenkt, hoe meer hij er oké mee is. Hij vindt het dapper dat Waylon risico neemt.
Lief Hoofd O+
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178886436
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:07 schreef Poepz0r het volgende:
Waylon gaat ons positief verrassen let op *O* *O*
We zijn de enigen denk ik, maar dat gevoel heb ik ook. *O*
pi_178886440
Iemand op Instagram:

eurovisionsongcontest.nlWe kunnen wel gaan zeuren op de dansers/muzikanten, maar we weten natuurlijk ook nog niet wat het camerawerk en de lichten straks gaan doen. De manier waarop "calm after the storm" uiteindelijk overkwam op beeld heeft toch wel voor de meeste stemmen gezorgd.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 11:10:38 #177
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178886467
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:07 schreef Poepz0r het volgende:
Waylon gaat ons positief verrassen let op *O* *O*
That's the spirit. *O*
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178886481
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:10 schreef ijs_beer het volgende:

[..]

That's the spirit. *O*
Ja zon rasartiest komop zeg _O_ ^O^
pi_178886536
Je maakt mij ook niet wijs dat hij geen verontwaardiging verwacht had. Beetje provoceren. Grijnzend bij de persconferentie. Als een outlaw. *O*
pi_178886547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:13 schreef Mandy040986 het volgende:
Je maakt mij ook niet wijs dat hij geen verontwaardiging verwacht had. Beetje provoceren. Grijnzend bij de persconferentie. Als een outlaw.*O*
Hij neemt heel dat festival in de zeik heerlijk
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:14:41 #181
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178886558
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:13 schreef Mandy040986 het volgende:
Je maakt mij ook niet wijs dat hij geen verontwaardiging verwacht had. Beetje provoceren. Grijnzend bij de persconferentie. Als een outlaw. *O*
Het kan een act zijn, maar dergelijke acts werken doorgaans niet. Beetje het Silvia Night-idee.
pi_178886564
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:14 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij neemt heel dat festival in de zeik heerlijk
In z’n luipaardjas. *O*
pi_178886573
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Het kan een act zijn, maar dergelijke acts werken doorgaans niet. Beetje het Silvia Night-idee.
Act werkte bij Conchita goed. Met dat verontwaardige gezicht bij 12 punten, wat een farce was dat zeg :r
pi_178886607
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Het kan een act zijn, maar dergelijke acts werken doorgaans niet. Beetje het Silvia Night-idee.
Dit! Ik moest gisteren nog aan haar denken. :')
pi_178886644
Dit is wel waar natuurlijk (reactie van iemand):

Waylon toon aan op meerdere vlakken dat Europa/Eurovisie altijd stiekem binnen de lijntjes moet. Super om zo outlaw te tonen. Schijt aan de regels en hoe “het hoort”.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:18:56 #186
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178886654
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:15 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Act werkte bij Conchita goed. Met dat verontwaardige gezicht bij 12 punten, wat een farce was dat zeg :r
Ander soort act.

Maar dat Conchita een farce was ben ik zeker met je eens.
pi_178886670
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:18 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ander soort act.

Maar dat Conchita een farce was ben ik zeker met je eens.
Zoals die reactie hierboven al zegt; Dus ESF wil niet veranderen en alles moet binnen bepaalde lijntjes. Heerlijk dat Waylon daar enorme schijt aan heeft.
pi_178886672
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:14 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Het kan een act zijn, maar dergelijke acts werken doorgaans niet. Beetje het Silvia Night-idee.
Misschien, maar dat hoeft niet zo te zijn. Laat hem maar lekker niet in het plaatje passen. Wat in het verleden niet werkte, kan nu misschien voor een verrassing zorgen.


Of we gaan af, maar dat risico wilde hij altijd al nemen.
pi_178886699
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 10:41 schreef Andromache het volgende:
Hans is toch slechts (beeld)regisseur en geen creatief producent o.i.d.? Ik hoop zo dat we ontzettend getrolld worden. Welke invloed kunnen we aanwenden om het anders te doen? Het krumpen moet sowieso weg.
Mwah, Waylon zei gister bij Humberto iets van dat de dansers er ook even in moest komen, voor hun de eerste keer, etc. Niks waarvan ik denk dat het een grap is ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178886700
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:19 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Misschien, maar dat hoeft niet zo te zijn. Laat hem maar lekker niet in het plaatje passen. Wat in het verleden niet werkte, kan nu misschien voor een verrassing zorgen.

Of we gaan af, maar dat risico wilde hij altijd al nemen.
Ik heb 1.000 keer liever DIT dan al die landen die een standaard liedje sturen met aardige act wat je ieder jaar ziet. Durf eens buiten de lijnen te kleuren en dat doet Waylon. Waylon WIL juist dat het ESF verandert en niet zo blijft zoals het is.
pi_178886705
Poepz0rGod ouwe ESF Hooligang.
pi_178886717
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:20 schreef Zipportal het volgende:
Poepz0rGod ouwe ESF Hooligang.
Zipportal ouwe reus _O_
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:21:25 #193
163650 Greys
pi_178886720
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:09 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand op Instagram:

eurovisionsongcontest.nlWe kunnen wel gaan zeuren op de dansers/muzikanten, maar we weten natuurlijk ook nog niet wat het camerawerk en de lichten straks gaan doen. De manier waarop "calm after the storm" uiteindelijk overkwam op beeld heeft toch wel voor de meeste stemmen gezorgd.
De hele press room heeft de camerabeelden al gezien hoor. Net als bij TCL destijds en op dat moment schoten ze omhoog. Nu exact het tegenovergestelde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178886722
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:09 schreef Poepz0r het volgende:
Iemand op Instagram:

eurovisionsongcontest.nlWe kunnen wel gaan zeuren op de dansers/muzikanten, maar we weten natuurlijk ook nog niet wat het camerawerk en de lichten straks gaan doen. De manier waarop "calm after the storm" uiteindelijk overkwam op beeld heeft toch wel voor de meeste stemmen gezorgd.
Welnee, het nummer is gewoon prachtig en uniek op dat moment. Staging was de kers op de taart, maar met een slecht lied was je geen tweede geworden.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178886737
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:21 schreef Greys het volgende:

[..]

De hele press room heeft de camerabeelden al gezien hoor. Net als bij TCL destijds en op dat moment schoten ze omhoog. Nu exact het tegenovergestelde.
En de hele press room was daarover positief van wat ik lees althans. De shots heeft nog niemand gezien buiten een paar mensen van de pers.
pi_178886747
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:21 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Welnee, het nummer is gewoon prachtig en uniek op dat moment. Staging was de kers op de taart, maar met een slecht lied was je geen tweede geworden.
Eens. Waylon heeft een goed lied dat dan weer wel.
pi_178886775
Iemand zei op het songfestival blog;

Heeft iemand de touringbus van Waylon gezien? Normaal neemt hij altijd zijn band mee. Waar zijn ze?
pi_178886799
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:21 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zipportal ouwe reus _O_
Is het ESF nog wat?
pi_178886806
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:24 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Is het ESF nog wat?
Dikke prima ^O^
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:25:09 #200
163650 Greys
pi_178886814
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:22 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

En de hele press room was daarover positief van wat ik lees althans. De shots heeft nog niemand gezien buiten een paar mensen van de pers.
Nee. De hele press room vond het onbegrijpelijk. Kijk even naar de video's van degenen die daar allemaal zaten. Alle persmensen die na de eerste repetitie van TCL lyrisch waren vinden dit eeuwig zonde.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178886817
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:23 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zo debiel is de act niet. Je overdrijft behoorlijk.
Omschrijf jij dan eens wat je ziet bij dat optreden? Ik vind het er ook absurd uitzien, zeker met wat Greys zegt "hij wilde dat het terug ging naar de muziek".
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178886827
Change always raises eyebrows. :)

(Nee, ik ben Waylon niet).
pi_178886844
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Omschrijf jij dan eens wat je ziet bij dat optreden? Ik vind het er ook absurd uitzien, zeker met wat Greys zegt "hij wilde dat het terug ging naar de muziek".
Het is wel belangrijk dat men snapt dat de act met de tekst te maken heeft. Ik zie een super coole Waylon met stoere muzikanten. Die dansers hoeft voor mij ook niet, maar het is niet ondoordacht ofzo.

Waylon trouwens op 15 in de finale en 5de in de halve.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 11:26:45 #204
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178886852
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:19 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zoals die reactie hierboven al zegt; Dus ESF wil niet veranderen en alles moet binnen bepaalde lijntjes. Heerlijk dat Waylon daar enorme schijt aan heeft.
Welke lijntjes heeft hij precies schijt aan dan?
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:27:11 #205
163650 Greys
pi_178886860
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:25 schreef Mandy040986 het volgende:
Change always raises eyebrows. :)

(Nee, ik ben Waylon niet).
En in dit geval terecht, als uit alle landen alleen maar negatieve reacties komen. Een act die je nummer omlaag haalt iov versterkt is gewoon een prima reden tot wenkbrauwbewegingen.

Oh jongens, wenkbrauwbewegingen. Those were the days.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178886862
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:26 schreef Kyran het volgende:

[..]

Welke lijntjes heeft hij precies schijt aan dan?
Welke denk je? Je standaard 13 in een dozijn liedje (Australië, Tsjechië etc) en je standaard act die je zoveel ziet.
pi_178886870
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:27 schreef Greys het volgende:

[..]

En in dit geval terecht, als uit alle landen alleen maar negatieve reacties komen. Een act die je nummer omlaag haalt iov versterkt is gewoon een prima reden tot wenkbrauwbewegingen.

Oh jongens, wenkbrauwbewegingen. Those were the days.
Negatieve reclame = ook reclame. Je creeert buzz ;) Buzz is nooit slecht.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:28:07 #208
163650 Greys
pi_178886877
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is wel belangrijk dat men snapt dat de act met de tekst te maken heeft. Ik zie een super coole Waylon met stoere muzikanten. Die dansers hoeft voor mij ook niet, maar het is niet ondoordacht ofzo.

Waylon trouwens op 15 in de finale en 5de in de halve.
Stoere muzikanten die niet weten hoe je drumstokken en een gitaar vasthoudt. _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178886886
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:26 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Het is wel belangrijk dat men snapt dat de act met de tekst te maken heeft. Ik zie een super coole Waylon met stoere muzikanten. Die dansers hoeft voor mij ook niet, maar het is niet ondoordacht ofzo.

Waylon trouwens op 15 in de finale en 5de in de halve.
Nee, zonder de dansers is het ook best oké :D (alles behalve van wat ik had gehoopt, maar ik vond de clip al niks, zijn outfit al niks, zijn verschijning de laatste tijd al niks, etc., ik verwachtte amper nog iets). Maar die 4 donkere dansers laat hij staan en het is toch absurd. ;(
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178886887
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:28 schreef Greys het volgende:

[..]

Stoere muzikanten die niet weten hoe je drumstokken en een gitaar vasthoudt. _O-
Dat is te oefenen zoals Waylon al aangaf. Dat zijn dingen die wel beter moeten ja, eens.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 11:28:59 #211
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178886897
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Welke denk je? Je standaard 13 in een dozijn liedje (Australië, Tsjechië etc) en je standaard act die je zoveel ziet.
Dit is juist een relatief standaard act. Dansende negers om je heen, nou poe poe uniek hoor. Ze passen niet bij het liedje, ze bewegen niet zoals een band hoort te bewegen.

Nummer keuze ben ik het mee eens, maar ook Hongarije doet dit, dus ook niet bijzonder.
pi_178886903
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:28 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee, zonder de dansers is het ook best oké :D (alles behalve van wat ik had gehoopt, maar ik vond de clip al niks, zijn outfit al niks, zijn verschijning de laatste tijd al niks, etc., ik verwachtte amper nog iets). Maar die 4 donkere dansers laat hij staan en het is toch absurd. ;(
Je bent erg negatief > standaard Nederlander. Wat dat betreft moeten wij een voorbeeld aan Amerikanen nemen. Die aanbidden zowat al hun muzikanten en wij kankerstralen hier wat af man man.
pi_178886908
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:28 schreef Kyran het volgende:

[..]

Dit is juist een relatief standaard act. Dansende negers om je heen, nou poe poe uniek hoor.

Nummer keuze ben ik het mee eens, maar ook Hongarije doet dit, dus ook niet bijzonder.
Ik vind de act juist helemaal niet standaard en onder de act versta ik ook kleding, performance etc.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:30:04 #214
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178886924
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:13 schreef Mandy040986 het volgende:
Je maakt mij ook niet wijs dat hij geen verontwaardiging verwacht had. Beetje provoceren. Grijnzend bij de persconferentie. Als een outlaw. *O*
Dit ja
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:30:28 #215
163650 Greys
pi_178886936
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:27 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Negatieve reclame = ook reclame. Je creeert buzz ;) Buzz is nooit slecht.
Mag je van mij denken. :)

Maar stop nou ajb met uitlatingen zoals bv dat de hele press room positief was. Hou het bij waarheden. Ze waren zonder uitzondering juist negatief.

Ik waardeer positieve instellingen, graag zelfs, maar onware onjuiste uitspraken maken dat niemand dat serieus neemt. Zonde en jammer.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178886959
Op hoofdlijn kan negatieve publiciteit voor onbekende producten eerder een positief effect hebben, omdat het bijdraagt aan awareness en omdat er sprake kan zijn van het mere exposure effect.

Als dit het plan was van Waylon dan 1 woord geniaal.
pi_178886971
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:29 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Je bent erg negatief > standaard Nederlander. Wat dat betreft moeten wij een voorbeeld aan Amerikanen nemen. Die aanbidden zowat al hun muzikanten en wij kankerstralen hier wat af man man.
Ik heb niks met Amerikanen dus sugarcoaten is idd niet mijn ding :+

Nee, ik heb het lang voor me gehouden, maar alles wat hij af kon breken, dat deed hij ook echt.
Zelfs die foeilelijke outfit, man oh man zeg. Bril half op de neus, lelijke hoed, tijgerprint. Zelfs dát liet ik dan maar gaan, want "het lied is prima, zijn zang is prima, het is een echte artiest, bladiebla". O+
Komt ie met 4 donkere jongens, die eromheen dansen.

Waar is Waylon met "ik hou het klein jongens, het draait om muziek" gebleven?
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:32:13 #218
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178886982
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:20 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Mwah, Waylon zei gister bij Humberto iets van dat de dansers er ook even in moest komen, voor hun de eerste keer, etc. Niks waarvan ik denk dat het een grap is ;(
Ik hoorde Waylon toch ook zeggen dat hij niet tevreden was..?
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178886998
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb niks met Amerikanen dus sugarcoaten is idd niet mijn ding :+

Nee, ik heb het lang voor me gehouden, maar alles wat hij af kon breken, dat deed hij ook echt.
Zelfs die foeilelijke outfit, man oh man zeg. Bril half op de neus, lelijke hoed, tijgerprint. Zelfs dát liet ik dan maar gaan, want "het lied is prima, zijn zang is prima, het is een echte artiest, bladiebla". O+
Komt ie met 4 donkere jongens, die eromheen dansen.

Waar is Waylon met "ik hou het klein jongens, het draait om muziek" gebleven?
Daarom breekt ook niemand internationaal echt door. Misschien anders benaderen. Die mensen doen hun best weet je wel. Waylon wilde het nooit klein houden. Past ook TOTAAL niet bij een rock nummer. Das hetzelfde als ACDC met Thunderstruck op een stoel performen.
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 11:33:14 #220
351614 crew  ijs_beer
ijskoud de lekkerste
pi_178887012
Racistisch ook nog eens. He hebben we die kreet ook weer gehad. Mozes kriebel.
Op donderdag 15 juni 2017 16:53 schreef Cyan9 het volgende:
IJsbeer is inderdaad officieel cute. :D
Op donderdag 30 juli 2020 16:27 schreef Guanabana het volgende:Houdt @:ijs_beer een beetje van ouder? En dan niet 40 jaar ouder, maar laten we zeggen bijvoorbeeld, iets van 5 jaar ouder?
pi_178887013
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:32 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Ik hoorde Waylon toch ook zeggen dat hij niet tevreden was..?
Maar hij komt toch niet straks alleen op het podium met een te gekke staging? Puntjes op de i zetten, dat bedoelt hij, neem ik aan.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178887030
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:33 schreef ijs_beer het volgende:
Racistisch ook nog eens. He hebben we die kreet ook weer gehad. Mozes kriebel.
Cyprus is ook sexistisch!

Gek zeg daar hoor je WIWI niet over. Wat een nerds mijn god. Waar zijn de mannelijke dansers bij Cyprus? #MeToo
pi_178887032
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:32 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Daarom breekt ook niemand internationaal echt door. Misschien anders benaderen. Die mensen doen hun best weet je wel. Waylon wilde het nooit klein houden. Past ook TOTAAL niet bij een rock nummer. Das hetzelfde als ACDC met Thunderstruck op een stoel performen.
Dat is prima, dan pakt hij alsnog GROOTS uit, maar doe dat dan lekker rock & roll style en niet 4 dansers. :N
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178887043
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is prima, dan pakt hij alsnog GROOTS uit, maar doe dat dan lekker rock & roll style en niet 4 dansers. :N
Dat laatste eens natuurlijk.
pi_178887067
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:33 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Zijn toch vooral Engelsen met 1 Amerikaan? Althans import Amerikaan?
Idd, dr was er 1 in t midden die zei dat-ie amerikaan was, maar klonk niet zo en duidelijk 1 engelsman en een schot
pi_178887068
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:34 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Diezelfde wiwi’s vonden OG3NE’s staging fantastisch he. _O-
Diezelfde WIWIS hoor je niet over Cyprus (treden zonder mannen op sexisme! :D ) Logisch het zijn zelf halve vrouwen natuurlijk :')
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 11:35:33 #227
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178887069
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:34 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dat is prima, dan pakt hij alsnog GROOTS uit, maar doe dat dan lekker rock & roll style en niet 4 dansers. :N
Dit. Ik was het sowieso nooit eens met alleen op podium staan. Het had best gewerkt en een top 10 was het waarschijnlijk ook wel geweest, maar nummer vraagt om meer.

Alleen "meer" was niet 4 dansende clowns.
pi_178887091
Van die Alesia Michelle ga je ook nog flink op je falie krijgen, en die is normaal gesproken welbespraakt en niet hysterisch.
Die kreeg gisterochtend eerst van Kanye West te horen dat de slavernij een keuze was, dus die was al wat cranky. Krijg je in de middag donkere outlaws die taseraanvallen krijgen erbij.
pi_178887110
Ik ben benieuwd wat Hongarije gaat doen. Ik gok op "gewoon lekker rocken". Iets dat wij ook hadden kunnen doen :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178887113
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:36 schreef Wuwwa het volgende:
Van die Alesia Michelle ga je ook nog flink op je falie krijgen, en die is normaal gesproken welbespraakt en niet hysterisch.
Die kreeg gisterochtend eerst van Kanye West te horen dat de slavernij een keuze was, dus die was al wat cranky. Krijg je in de middag donkere outlaws die taseraanvallen krijgen erbij.
Beste wat je kunt doen is die persoon aankijken en doorlopen. Geen aandacht aan besteden.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:37:28 #231
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178887121
Die jas vond ik op de eerste foto verschrikkelijk, maar kwam op bewegend beeld eigenlijk prima uit. Die springveren die voor dansers door moeten gaan kwamen voor mij totaal niet lekker over op beeld, leidden af van het nummer en van de zanger.
Het is jammer dat je weinig zag van Waylon's natuurlijke charisma en sexappeal.
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178887124
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben benieuwd wat Hongarije gaat doen. Ik gok op "gewoon lekker rocken". Iets dat wij ook hadden kunnen doen :+
Hongarije klinkt zo hysterisch. Dit lijkt nieteens op rock :r Ik ben een rocker maar Hongarije mag het woord rock niet gebruiken hoor godsamme _O-
pi_178887160
Ik hoor alsmaal ‘als hij dit doet.... dan top 10’.
Waylon ging nooit voor een top 10 plek. Als hij hiermee afgaat, dan gaat ie af. Zo niet, dan niet, maar hij doet gewoon wat hij wil.

En dat rascisme zie ik er ook niet in, en zo zal hij het ook niet hebben bedoeld. Dat maken anderen er altijd gauw van. (Of hij deed het expres, om te provoceren, bedenk ik me net).
pi_178887187
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:37 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hongarije klinkt zo hysterisch. Dit lijkt nieteens op rock :r Ik ben een rocker maar Hongarije mag het woord rock niet gebruiken hoor godsamme _O-
Tussen een hoop commerciële ellende (sorry mensen, en nee ik heb nog niet alles gehoord) vind ik dit erg aangenaam.

Welke landen vind jij tof? :D
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178887197
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:39 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik hoor alsmaal ‘als hij dit doet.... dan top 10’.
Waylon ging nooit voor een top 10 plek. Als hij hiermee afgaat, dan gaat ie af. Zo niet, dan niet, maar hij doet gewoon wat hij wil.

En dat rascisme zie ik er ook niet in, en zo zal hij het ook niet hebben bedoeld. Dat maken anderen er altijd gauw van. (Of hij deed het expres, om te provoceren, bedenk ik me net).
Ergste is nog dat die nichten van wiwiblogs er een probleem van maken, maar over Cyprus hoor je ze dus niet. Is dat dan niet hetzelfde? Die neemt enkel vrouwen mee #MeToo niet zo slim.
pi_178887204
Wij hebben het grootste dans-gedeelte ook niet gezien he... Als ze echt met z'n allen om hem heen gaan staan, met hem op het hoge platform, en hem zo aanbidden is het gewoon echt niet slim
pi_178887219
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:40 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Tussen een hoop commerciële ellende (sorry mensen, en nee ik heb nog niet alles gehoord) vind ik dit erg aangenaam.

Welke landen vind jij tof? :D
Ik vind dit jaar heel zwak. Wel heel gevarieerd! Maar dit is geen 2015.

Vind niemand echt tof, ja Waylon omdat ik heel erg van die stijl houd.
pi_178887226
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:40 schreef Majkool het volgende:
Wij hebben het grootste dans-gedeelte ook niet gezien he... Als ze echt met z'n allen om hem heen gaan staan, met hem op het hoge platform, en hem zo aanbidden is het gewoon echt niet slim
Dan moet Cyprus ook aangepakt worden, wel zo eerlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:42:13 #239
163650 Greys
pi_178887235
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:39 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik hoor alsmaal ‘als hij dit doet.... dan top 10’.
Waylon ging nooit voor een top 10 plek. Als hij hiermee afgaat, dan gaat ie af. Zo niet, dan niet, maar hij doet gewoon wat hij wil.
"Ik zie dit als de Olympische Spelen. Ik heb zilver en ga nu voor goud. De semi is een formaliteitje".
Klonk dat als iemand die nooit voor een top tien ging ja? Echt?

quote:
En dat rascisme zie ik er ook niet in, en zo zal hij het ook niet hebben bedoeld. Dat maken anderen er altijd gauw van. (Of hij deed het expres, om te provoceren, bedenk ik me net).
Ik zie het ook niet. Maar expres doen om te provoceren is sowieso dommer dan dom. Met zoiets.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178887236
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:39 schreef Mandy040986 het volgende:
Ik hoor alsmaal ‘als hij dit doet.... dan top 10’.
Waylon ging nooit voor een top 10 plek. Als hij hiermee afgaat, dan gaat ie af. Zo niet, dan niet, maar hij doet gewoon wat hij wil.

En dat rascisme zie ik er ook niet in, en zo zal hij het ook niet hebben bedoeld. Dat maken anderen er altijd gauw van. (Of hij deed het expres, om te provoceren, bedenk ik me net).
Ik kan geen andere reden bedenken. Maar ik hou me aanbevolen als iemand het denkt te weten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178887238
Als ik de beelden van de repetitie terugkijk, erger ik mij het meeste aan het pak. Dat in combinatie met dat blauwe licht. Dat is het eerste wat ik zie. Het vloekt echt imo. En daarnaast erger ik mij ook aan de dansers.

Moet wel zeggen dat ik minder chaggerijnig ben dan gisteren en vanmorgen. Ik kijk nu de livestream van Het Hoofd en dat is goede afleiding :P
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:42:34 #242
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178887249
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:33 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Maar hij komt toch niet straks alleen op het podium met een te gekke staging? Puntjes op de i zetten, dat bedoelt hij, neem ik aan.
Een mens mag hopen
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178887254
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik vind dit jaar heel zwak. Wel heel gevarieerd! Maar dit is geen 2015.

Vind niemand echt tof, ja Waylon omdat ik heel erg van die stijl houd.
Dus als je een land moet opnoemen waar je naar uitkijkt, dan is er niks? -O-
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178887256
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

"Ik zie dit als de Olympische Spelen. Ik heb zilver en ga nu voor goud. De semi is een formaliteitje".
Klonk dat als iemand die nooit voor een top tien ging ja? Echt?

[..]

Ik zie het ook niet. Maar expres doen om te provoceren is sowieso dommer dan dom. Met zoiets.
Maar waarom hoor je die wiwi gasten niet over Cyprus dan in de tijd van #MeToo? Is dat omdat ze zelf half verwijfd zijn? Andere reden kan ik niet bedenken.
pi_178887258
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:42 schreef GeorgeM het volgende:

[..]

Een mens mag hopen
True ;)
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_178887269
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dus als je een land moet opnoemen waar je naar uitkijkt, dan is er niks? -O-
Exact. Meeste van de liedjes vind ik mwa mwa. Niks speciaals ofzo. Wel aardig maar geen uitschieters.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:43:29 #247
163650 Greys
pi_178887271
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ergste is nog dat die nichten van wiwiblogs er een probleem van maken, maar over Cyprus hoor je ze dus niet. Is dat dan niet hetzelfde? Die neemt enkel vrouwen mee #MeToo niet zo slim.
Heb je überhaupt enig benul waar #MeToo over gaat?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178887284
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:40 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ergste is nog dat die nichten van wiwiblogs er een probleem van maken, maar over Cyprus hoor je ze dus niet. Is dat dan niet hetzelfde? Die neemt enkel vrouwen mee #MeToo niet zo slim.
Nou, bij Waylon ligt het er wel wat dikker bovenop, maar dan nog. :)
pi_178887294
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:43 schreef Greys het volgende:

[..]

Heb je überhaupt enig benul waar #MeToo over gaat?
Ja jij ook? Gaat ook over de gelijkwaardigheid tussen man en vrouw. Niet echt van toepassing op Cyprus dus. Het gaat niet alleen over aanrandingen etc.
pi_178887308
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:41 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Hij is gestegen naar 15. Wel opletten schoonheid :+
Dat is hij niet. Waar kijk jij?
pi_178887330
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Ik heb niks met Amerikanen dus sugarcoaten is idd niet mijn ding :+

Nee, ik heb het lang voor me gehouden, maar alles wat hij af kon breken, dat deed hij ook echt.
Zelfs die foeilelijke outfit, man oh man zeg. Bril half op de neus, lelijke hoed, tijgerprint. Zelfs dát liet ik dan maar gaan, want "het lied is prima, zijn zang is prima, het is een echte artiest, bladiebla". O+
Komt ie met 4 donkere jongens, die eromheen dansen.

Waar is Waylon met "ik hou het klein jongens, het draait om muziek" gebleven?
Wat is er specifiek erg aan die donkere dansers?
pi_178887337
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Chocoladesoes het volgende:

[..]

Dat is hij niet. Waar kijk jij?
16 nu

  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:46:22 #253
163650 Greys
pi_178887353
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:44 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ja jij ook? Gaat ook over de gelijkwaardigheid tussen man en vrouw. Niet echt van toepassing op Cyprus dus. Het gaat niet alleen over aanrandingen etc.
Hoe dúrfde Og3ne met alleen vrouwen op een podium te gaan staan! Bah!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178887370
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe dúrfde Og3ne met alleen vrouwen op een podium te gaan staan! Bah!
Die hadden geen dansers ofzo he _O- Zou een grap geweest zijn.
pi_178887387
Wat een kut topic zo zeg.
pi_178887392
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

16 nu

[ afbeelding ]
dat gaat over top 10 noteringkans
pi_178887394
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:46 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoe dúrfde Og3ne met alleen vrouwen op een podium te gaan staan! Bah!
Hoe durft waylon zich door zwarte mannen te laten aanbidden?

Tomato tomahto.
pi_178887397
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:47 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:

[..]

dat gaat over top 10 noteringkans
Dat is toch ook het belangrijkste?
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:48:15 #259
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178887402
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:45 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

16 nu

[ afbeelding ]
Ik word niet goed van die top 10 trouwens :') Allemaal van die middelmatige popmeuk in de top 10. Noorwegen, Zweden, Australië, kom op.

Estland kan dit maar beter winnen, anders word ik chagrijnig.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 2 mei 2018 @ 11:48:21 #260
163650 Greys
pi_178887405
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:46 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Die hadden geen dansers ofzo he _O- Zou een grap geweest zijn.
Je lult en je weet het. En je mag je eigen tijd ermee verdoen hoor maar de mijne niet meer. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_178887409
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik word niet goed van die top 10 trouwens :') Allemaal van die middelmatige popmeuk in de top 10. Noorwegen, Zweden, Australië, kom op.

Estland kan dit maar beter winnen, anders word ik chagrijnig.
Echt he? 2015 was zooooooooooooooooooooooooooooo goed en dan dit, wat een poep
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:48:37 #262
115121 Arizona
The Grand Canyon State
pi_178887411
Ach, heeeeel misschien komt het toch nog goed, of in ieder geval beter.
Jullie weten nog hoe in paniek we waren dat hij misschien TWCW ging kiezen als liedje. Dat het er toch aardig op leek dat het NIET Outlaw ging worden.

En dat kwam ook goed *O*

Nu lijkt het erop dat de act in de soep gaat lopen, maar ook dit kan nog hard meevallen.

Burgers, Houdt Moed :7
I'm gonna love you 'til the heavens stop the rain
I'm gonna love you 'til the stars fall from the sky
For you and I
pi_178887418
Ik heb ook het gevoel dat Nederlanders erg negatief zijn en niet tegen iets nieuws kunnen. Niet tegen iets van verandering kunnen en ik vind dit forum en deze reacties een voorbeeld en verduidelijk van mijn visie. Ben het eens met poepz0r. Ik hoop en ik weet dat Waylon de act blijft vasthouden en zich niks aantrekt van de negativiteit. Hij had dit waarschijnlijk ook wel verwacht, want Nederland ja..
pi_178887427
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Je lult en je weet het. En je mag je eigen tijd ermee verdoen hoor maar de mijne niet meer. :D
Nee even serieus. METoo gaat over de gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen. Ze kankeren op de dansers van Waylon (misschien terecht) maar over de dansers van Cyprus dan weer niet, want dat valt in hun straatje. Gelijke monniken gelijke kappen of geldt dat nu ineens niet?
  Moderator woensdag 2 mei 2018 @ 11:49:29 #265
375570 crew  Cyan9
pi_178887432
Tijd om dit topic tijdelijk te negeren. Ik heb nog nooit zoveel onzin bij elkaar gehoord in korte tijd.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_178887435
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:48 schreef MaLo het volgende:
Ach, heeeeel misschien komt het toch nog goed, of in ieder geval beter.
Jullie weten nog hoe in paniek we waren dat hij misschien TWCW ging kiezen als liedje. Dat het er toch aardig op leek dat het NIET Outlaw ging worden.

En dat kwam ook goed *O*

Nu lijkt het erop dat de act in de soep gaat lopen, maar ook dit kan nog hard meevallen.

Burgers, Houdt Moed :7
Eens. Ik geloof erin. *O*
pi_178887457
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:49 schreef Mandy040986 het volgende:

[..]

Eens. Ik geloof erin. *O*
Anders laten we Gerard Joling naar Duitsland vliegen en die gaat massaal stemmen. Die vind die outfits om te gieren zo heerlijk _O_
pi_178887461
Waylon is en blijft een artiest, de act is (EINDELIJK..) eens uniek: ik zie het goed komen!
  Moderator / Redactie Sport woensdag 2 mei 2018 @ 11:51:03 #269
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_178887465
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:48 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ik word niet goed van die top 10 trouwens :') Allemaal van die middelmatige popmeuk in de top 10. Noorwegen, Zweden, Australië, kom op.

Estland kan dit maar beter winnen, anders word ik chagrijnig.
Hongarije _O_ Krijgt van mij wel wat stemmen in ieder geval. En als je kijkt naar alle pop meuk zooi die stemmen van elkaar gaat jatten kan het nog best hoog eindigen. Estland inderdaad ook.
pi_178887487
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:42 schreef Greys het volgende:

[..]

"Ik zie dit als de Olympische Spelen. Ik heb zilver en ga nu voor goud. De semi is een formaliteitje".
Klonk dat als iemand die nooit voor een top tien ging ja? Echt?

[..]

Ik zie het ook niet. Maar expres doen om te provoceren is sowieso dommer dan dom. Met zoiets.
Het klinkt als iemand die voor de winst gaat, bedoelde ik. Rustig aan. Ik bedoel het niet verkeerd. :)
pi_178887489
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:49 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Nee even serieus. METoo gaat over de gelijkwaardigheid tussen mannen en vrouwen. Ze kankeren op de dansers van Waylon (misschien terecht) maar over de dansers van Cyprus dan weer niet, want dat valt in hun straatje. Gelijke monniken gelijke kappen of geldt dat nu ineens niet?
Ben je klaar met je gebral of niet? Je slaat onzin uit.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:52:07 #272
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178887491
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:51 schreef Kyran het volgende:

[..]

Hongarije _O_ Krijgt van mij wel wat stemmen in ieder geval. En als je kijkt naar alle pop meuk zooi die stemmen van elkaar gaat jatten kan het nog best hoog eindigen. Estland inderdaad ook.
Ja ik ben natuurlijk ook voor Hongarije, maar ik heb niet de illusie dat die gaan winnen :P

Van alle landen die in de top 10 worden genoemd bij de bookmakers, vind ik Estland duidelijk de beste.
pi_178887492
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:50 schreef Greys het volgende:

[..]

Hoi kloon! O+
En ja al die negatieve buitenlandse reviews zijn ook stiekem Nederlanders.

Dag _O-
Nederlanders staan erom bekend die negatieve eruit te pikken. Ik zie ook positieve reacties, ook van buitenlanders dusja.
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:52:15 #274
476221 GeorgeM
1963-2016
pi_178887498
Mocht Waylon nog iets aan gaan passen, zou ik me kunnen voorstellen dat hij de dansers hem niet meer laat aanbidden (ik neem aan dat hij die reacties ook wel meekrijgt), maar dat is ook het enige denk ik (naast wat andere kleine dingetjes), gezien zijn koppige/eigenwijze instelling..
Apart from some of the videos and haircuts, I don't think I've made any wrong moves.
George Michael
pi_178887506
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:52 schreef Wuwwa het volgende:

[..]

Ben je klaar met je gebral of niet? Je slaat onzin uit.
Punt gemaakt. Dezelfde onzin als die boys van wiwiblogs _O_
pi_178887515
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:52 schreef DecoAoreste het volgende:

[..]

Ja ik ben natuurlijk ook voor Hongarije, maar ik heb niet de illusie dat die gaan winnen :P

Van alle landen die in de top 10 worden genoemd bij de bookmakers, vind ik Estland duidelijk de beste.
Ik stem nooit op favorieten. Meer kans voor ons _O_
pi_178887529
Wat hebben sommige hier een bord voor de kop zeg en wat een onwetendheid. Als je echt denk dat dat is waar #MeToo over gaat... :') Mijn god.

Ga ook maar even dit topic vermijden.
pi_178887544
Bijhoofd: I don't get the criticism about Waylon's rehearsal

En nee ik stel niet steeds de vragen over Waylon in die chat :P
  woensdag 2 mei 2018 @ 11:53:50 #280
260796 DecoAoreste
aka Aleimon Thimble
pi_178887547
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 11:53 schreef Poepz0r het volgende:

[..]

Ik stem nooit op favorieten. Meer kans voor ons _O_
De enige landen waar ik uit principe nooit op stem zijn Azerbeidzjan, Rusland en in het verleden Turkije. Voor de rest stem ik gewoon op mijn favoriet.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')