abonnement Unibet Coolblue
pi_178881763


De Braziliaantjes kenden wat opstartproblemen in de kwalificatie onder coach Dunga, maar die werd snel ontslagen waarna Tite de touwtjes in handen kreeg. Die heeft er een groot feest van gemaakt met Neymar als hoofd van het elftal en goden als Gabriel Jesus en Philippe Coutinho om hem heen. De beste linksback ter wereld Marcelo loopt er ook nog rond, wat wil je nog meer.

Costa Rica bereikte het WK in een Noord-Amerikaanse poule samen met landen als Panama en Mexico. Ik heb echt geen idee wat ik van dit elftal kan verwachten buiten keepergod Keylor Navas (Real Madrid); het enige wat ik weet is dat Celso Borges (Depor) er voetbalt, Joel Campbell (Betis) er voetbalt en ook nog altijd de Enschedese god van acht jaar geleden: Bryan Ruiz. Op het WK2014 haalden ze nog knap de kwartfinale na het overleven van een poule met Engeland, Uruguay en Italië; in de achtste finales versloegen ze Griekenland.

Zwitserland was tot de laatste(!) speeldag in haar kwalificatiegroep koploper met Portugal als mededinger. Portugal had tot dan toe alleen verloren van Zwitserland, maar had de betere cijfers. Portugal won van Zwitserland waardoor laatstgenoemde alsnog de play-offs in moest om het WK veilig te stellen. Dat lukte. Ze hebben prima spelers als Yann Sommer, Stephan Lichtsteiner, Ricardo Rodriguez, Granit Xhaka, Haris Seferovic en Xherdan Shaqiri.

Servië zal normaal gesproken de tegenstrever zijn van Zwitserland. De Serviërs overleefden een kwalificatiegroep met Ierland en Wales. Dat was nog tot de laatste speeldag spannend, maar de klasse van spits Prijovic gaf de doorslag. Servië zal het moeten hebben van een 3-5-2 waarin Aleksandr Kolarov, Nemanja Matic, Dusan Tadic en Aleksandr Mitrovic de belangrijkste spelers zijn. Er lopen nog een hoop interessante spelers rond als Ljajic, Milivojevic en Zivkovic maar die kent u waarschijnlijk niet. Stug zijn, degelijk zijn.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 03:50:51 #2
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178882147
Brazilie heeft wel weer een héérlijke voorhoede.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:40:19 #3
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_178890056
Gaat Roberto Firmino mee met de Brazilianen? Vast toch wel.
Oh.
pi_178915854
Firmino hoort in de basis
pi_178944397
Kalinigrad _O_
pi_179018113
Servië gaat sowieso de kwartfinale halen..
pi_179043353
Dat denk ik ook wel.

quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 03:50 schreef Dr.Mikey het volgende:

Brazilie heeft wel weer een héérlijke voorhoede.
Volgens mij hoor ik dat elke keer tijdens elk WK wel, alleen gezien het laatste WK is er weinig van terecht gekomen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 09-05-2018 16:16:43 ]
pi_179047883
PSG_English twitterde op woensdag 09-05-2018 om 19:25:56 After suffering a knock on his right knee during last night's @coupedefrance final, @DaniAlvesD2 underwent exams that confirmed an ACL injury. The player will be evaluated over the next three weeks before determining whether surgery is necessary. https://t.co/tUFkbQzyEL reageer retweet
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179093369
quote:
0s.gif Op woensdag 9 mei 2018 19:32 schreef Masterminded het volgende:
PSG_English twitterde op woensdag 09-05-2018 om 19:25:56 After suffering a knock on his right knee during last night's @coupedefrance final, @DaniAlvesD2 underwent exams that confirmed an ACL injury. The player will be evaluated over the next three weeks before determining whether surgery is necessary. https://t.co/tUFkbQzyEL reageer retweet
Operatie en streep door het WK.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:09:22 #10
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179159758
Convocatoria de Brasil para #Rusia2018.
POR: Allison, Ederson y Cassio.
DEF: Miranda, Marquinhos, Thiago Silva, Marcelo, Danilo, Fagner, Filipe, Geromel.
MC: Casemiro, Fred, Coutinho, Fernandinho, Paulinho, Renato, Willian, Douglas Costa
DL: Neymar, Gabriel Jesús, Firmino,Taison
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179159801
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:09 schreef Koffieplanter het volgende:
Convocatoria de Brasil para #Rusia2018.
POR: Allison, Ederson y Cassio.
DEF: Miranda, Marquinhos, Thiago Silva, Marcelo, Danilo, Fagner, Filipe, Geromel.
MC: Casemiro, Fred, Coutinho, Fernandinho, Paulinho, Renato, Willian, Douglas Costa
DL: Neymar, Gabriel Jesús, Firmino,Taison
Hoe groot is de impact van de afwezigheid van Dani Alves, denk je?
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179159843
Hoezo geen Alex Sandro??
  maandag 14 mei 2018 @ 19:18:26 #13
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179159893
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Hoe groot is de impact van de afwezigheid van Dani Alves, denk je?
Ik denk dat die gigantisch gaat zijn, om twee redenen. Niet alleen brengen zowel Danilo als Fagner echt veel minder dan Alves, maar ik denk dat Tite nu ook eerder geneigd gaat zijn om Renato Augusto (of Fernandinho) op het middenveld neer te zetten om enige zekerheid in te bouwen, terwijl het experiment met Coutinho en Willian/Douglas Costa net zijn draai begon te vinden. Ik vind Fagner wel een beter alternatief dan Rafinha, maar beide opties zijn niet echt om vrolijk van te worden. Fagner geeft je toch ook weer het idee dat Tite er een Corinthians-fetish op na laat.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:28:49 #14
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179160066
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:14 schreef PSVCL het volgende:
Hoezo geen Alex Sandro??
Filipe Luis is al jarenlang een gewaardeerde kracht en de vaste back-up van Marcelo, het zou nogal apart zijn om hem er één maand voor een toernooi opeens uit te gooien als hij gewoon fit is en op tijd is hersteld van zijn kuitbeenbreuk. Het is heel jammer voor Alex Sandro, die ik persoonlijk trouwens een stuk minder vond dan vorig jaar, maar er zijn nog wel meer linksbacks van Brazilië die aanspraak maken op een plek bij de laatste 23 en zelfs nog niet in de buurt komen van een selectie. Jorge, Guilherme Arana, Wendell, Alex Telles en Ismaily zouden bij een heleboel landen op dit wereldkampioenschap mogelijk fluitend in de basis staan.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179160105
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:28 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Filipe Luis is al jarenlang een gewaardeerde kracht en de vaste back-up van Marcelo, het zou nogal apart zijn om hem er één maand voor een toernooi opeens uit te gooien als hij gewoon fit is en op tijd is hersteld van zijn kuitbeenbreuk. Het is heel jammer voor Alex Sandro, die ik persoonlijk trouwens een stuk minder vond dan vorig jaar, maar er zijn nog wel meer linksbacks van Brazilië die aanspraak maken op een plek bij de laatste 23 en zelfs nog niet in de buurt komen van een selectie. Jorge, Guilherme Arana, Wendell, Alex Telles en Ismaily zouden bij een heleboel landen op dit wereldkampioenschap mogelijk fluitend in de basis staan.
thanks,best een logische keuze dan
pi_179160222
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Ik denk dat die gigantisch gaat zijn, om twee redenen. Niet alleen brengen zowel Danilo als Fagner echt veel minder dan Alves, maar ik denk dat Tite nu ook eerder geneigd gaat zijn om Renato Augusto (of Fernandinho) op het middenveld neer te zetten om enige zekerheid in te bouwen, terwijl het experiment met Coutinho en Willian/Douglas Costa net zijn draai begon te vinden. Ik vind Fagner wel een beter alternatief dan Rafinha, maar beide opties zijn niet echt om vrolijk van te worden. Fagner geeft je toch ook weer het idee dat Tite er een Corinthians-fetish op na laat.
Paulinho, Casemiro en dan Augusto/Fernandinho? Misschien dat ik Paulinho voetballend onderschat, maar dat is alles behalve een voetballend feestje op Fernandinho bij vlagen na.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:35:23 #17
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179160227
quote:
14s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:30 schreef PSVCL het volgende:

[..]

thanks,best een logische keuze dan
Het is wel jammer natuurlijk, want het is nu een beetje zo dat hij ''kapot'' gaat aan de diepte die Brazilië heeft wat betreft linksbacks. Als hij een Argentijn was geweest, spraken we hier over iemand die aan het einde van de rit mogelijk richting de 100 interlands zou zijn gegaan. Nu staat hij net op 10 en acht daarvan waren nutteloze oefeninterlands tegen Zweden en Australië.

Tegen de tijd dat Marcelo en Filipe Luis naar het einde van hun carrière gaan, is Sandro zelf ook de 30 alweer gepasseerd.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:37:32 #18
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179160289
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:35 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Paulinho, Casemiro en dan Augusto/Fernandinho? Misschien dat ik Paulinho voetballend onderschat, maar dat is alles behalve een voetballend feestje op Fernandinho bij vlagen na.
Hoe hij het doet weet ik niet, maar Paulinho onder Tite is een heel andere voetballer. Niet dat we dan de nieuwe Iniesta zien en dat hij de ene na de andere bal dood op zijn punt legt, maar dan is het zowaar een speler die van waarde kan zijn tegen de grote jongens in de halve finale. In de afgelopen kwalificatiecyclus vrolijk wedstrijden beslist tegen Uruguay en Argentinië met een hattrick nota bene. Had zelf enorm graag Arthur in deze ploeg gehad i.p.v. Fred.

Mijn gedachte is Coutinho tegen de mindere goden en Fernandinho/Renato tegen de grote jongens.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179160335
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:37 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Hoe hij het doet weet ik niet, maar Paulinho onder Tite is een heel andere voetballer. Niet dat we dan de nieuwe Iniesta zien en dat hij de ene na de andere bal dood op zijn punt legt, maar dan is het zowaar een speler die van waarde kan zijn tegen de grote jongens in de halve finale. In de afgelopen kwalificatiecyclus vrolijk wedstrijden beslist tegen Uruguay en Argentinië met een hattrick nota bene. Had zelf enorm graag Arthur in deze ploeg gehad i.p.v. Fred.

Mijn gedachte is Coutinho tegen de mindere goden en Fernandinho/Renato tegen de grote jongens.
Namens Barça heeft hij ook enkele 'belangrijke' goals gemaakt, dus dat is het punt niet. Meer dat hij daar eigenlijk niet op zijn plek is als type-voetballer.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 14 mei 2018 @ 19:47:45 #20
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179160591
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:39 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Namens Barça heeft hij ook enkele 'belangrijke' goals gemaakt, dus dat is het punt niet. Meer dat hij daar eigenlijk niet op zijn plek is als type-voetballer.
Nah, Paulinho is wel een van de laatste zorgen die Tite heeft. Daar komt het waarschijnlijk echt wel goed mee en ik verwacht er zelfs een heel goed wereldkampioenschap van ook. Op de een of andere manier gewoon een heel andere speler bij Brazilië. Arthur had wel iets unieks kunnen toevoegen aan deze ploeg, of Fred datzelfde brengt weet ik niet, want daarvoor zie ik hem te weinig (lees: nooit).
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179160692
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:47 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Nah, Paulinho is wel een van de laatste zorgen die Tite heeft. Daar komt het waarschijnlijk echt wel goed mee en ik verwacht er zelfs een heel goed wereldkampioenschap van ook. Op de een of andere manier gewoon een heel andere speler bij Brazilië. Arthur had wel iets unieks kunnen toevoegen aan deze ploeg, of Fred datzelfde brengt weet ik niet, want daarvoor zie ik hem te weinig (lees: nooit).
Wat zou je momenteel zeggen? Favoriet voor de WK-titel af of is dat wat kort door de bocht.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 14 mei 2018 @ 20:00:19 #22
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179160901
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:50 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Wat zou je momenteel zeggen? Favoriet voor de WK-titel af of is dat wat kort door de bocht.
Volgens mij is dat op dit moment voor elk land te kort door de bocht. Ze zijn kanshebber, zoals er wel meer kanshebbers zijn. Brazilië heeft in ieder geval de aspecten om wereldkampioen te worden. Sterke ploeg van 1 tot 23, voetballers die je over het dode punt kunnen helpen, het materiaal om op verschillende manieren te spelen en een hele, hele goede bondscoach. Tite won niet voor niets al eens de wereldbeker met Corinthians. Alleen op zijn selectiebeleid valt nog wel eens het e.e.a. aan te merken.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179160923
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Volgens mij is dat op dit moment voor elk land te kort door de bocht. Ze zijn kanshebber, zoals er wel meer kanshebbers zijn. Brazilië heeft in ieder geval de aspecten om wereldkampioen te worden. Sterke ploeg van 1 tot 23, voetballers die je over het dode punt kunnen helpen, het materiaal om op verschillende manieren te spelen en een hele, hele goede bondscoach. Tite won niet voor niets al eens de wereldbeker met Corinthians. Alleen op zijn selectiebeleid valt nog wel eens het e.e.a. aan te merken.
Ben ik met je eens. Zie ook een hoop mensen Portugal opeens uitvlakken op basis van een paar oefenwedstrijden terwijl die een bizar jonge, getalenteerde voorhoede hebben en in de breedte daarin zelfs misselijkmakend goed zijn.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 14 mei 2018 @ 20:16:02 #24
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179166923
Ook geen David Luiz :o
pi_179166934
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:10 schreef Max23 het volgende:
Ook geen David Luiz :o
Die is al maanden hevig geblesseerd.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179166943
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:11 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Die is al maanden hevig geblesseerd.
Oh, NOS vond het in ieder geval erg verrassend
pi_179166947
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 00:12 schreef Max23 het volgende:

[..]

Oh, NOS vond het in ieder geval erg verrassend
https://www.transfermarkt(...)sdaten/spieler/46741

(lol)
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  dinsdag 15 mei 2018 @ 09:19:09 #29
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179170299
Als David Luiz op dit moment springlevend was geweest en elke minuut bij Chelsea zou hebben gespeeld, werd hij ook niet opgeroepen. Tite vindt hem (volgens mij terecht) niet goed genoeg. De laatste en ook enige keer dat hij gespeeld heeft of ook maar opgeroepen is, was in de zomer van vorig jaar toen Brazilië twee zeer nutteloze oefenwedstrijden speelde tegen Australië en Argentinië en er twee keer een halve B-ploeg op het veld stond.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179171322
https://instagram.com/p/BixQah8lZQO/

Geweldig filmpje met als hoogtepunt mevrouw Fagner.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 15-05-2018 10:24:08 ]
  maandag 28 mei 2018 @ 17:19:59 #31
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179450419


6.gif
Put these foolish ambitions to rest.
  Redactie Sport maandag 28 mei 2018 @ 17:52:51 #32
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179451021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 mei 2018 09:19 schreef Koffieplanter het volgende:
Als David Luiz op dit moment springlevend was geweest en elke minuut bij Chelsea zou hebben gespeeld, werd hij ook niet opgeroepen. Tite vindt hem (volgens mij terecht) niet goed genoeg. De laatste en ook enige keer dat hij gespeeld heeft of ook maar opgeroepen is, was in de zomer van vorig jaar toen Brazilië twee zeer nutteloze oefenwedstrijden speelde tegen Australië en Argentinië en er twee keer een halve B-ploeg op het veld stond.
Luiz kan er ook maar weinig van.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_179581993
Servie wint deze poule easy
pi_179584854
quote:
18s.gif Op dinsdag 8 mei 2018 17:35 schreef #ANONIEM het volgende:
Servië gaat sowieso de kwartfinale halen..
Op basis waarvan? :) Hoop het wel hoor.
pi_179584860
quote:
1-7 _O-
pi_179584863
quote:
14s.gif Op zondag 3 juni 2018 16:14 schreef Doublepain het volgende:
Servie wint deze poule easy
*O*
pi_179588675
quote:
7s.gif Op zondag 3 juni 2018 19:08 schreef Vasion het volgende:

[..]

*O*
Ik heb niet naar blessures en geselecteerden gekeken. (voordat er een autist komt die dan roept dat iemand niet meedoet)

Maar ik denk dat er wel kansen is als ze zo spelen

-------Mitrovic
Kostic--Tadic--ljajic
----Savic--Matic
Kolaov-Nasta-Ivanovic-Ruka
------Stojkovic

Dat middenveld _O_ Weet alleen niet of Prijovic beter is, maar Mitrovic blijft een fenomeen uiteraard
  Redactie Sport zondag 3 juni 2018 @ 23:47:32 #38
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179591711
Servië is 3x niks, die hebben 10 jaar lang niks gedaan met een mooie lichting, de sukkels
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Moderator maandag 4 juni 2018 @ 12:11:29 #39
8781 crew  Frutsel
pi_179597926
quote:
0s.gif Op zondag 3 juni 2018 23:47 schreef Mexicanobakker het volgende:
Servië is 3x niks, die hebben 10 jaar lang niks gedaan met een mooie lichting, de sukkels
Het kan er misschien nu een keer uitkomen... Brazilië wordt bij voorbaat 9 punten in de pocket maar qua tweede plek zou ik het niet durven te voorspellen. Zwitserland lijkt favoriet maar die kunnen ook zo met een verliespartij en twee punten naar huis worden gestuurd.
  dinsdag 5 juni 2018 @ 22:52:40 #40
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179629470
Ojee, Renato Augusto en op tijd fit geraken is meer en meer een race tegen de klok aan het worden. Tite mag nog wijzigingen toebrengen tot 17 juni. Lucas Paquetá (Flamengo), Arthur (Grêmio), Maicon (Grêmio), Rodriguinho (Corinthians) en Giuliano (Fenerbahçe) staan op het vliegveld om zijn plek in te nemen.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 juni 2018 @ 21:40:34 #41
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179662860
Met deze elf start Brazilië zondag tegen Oostenrijk: Alisson; Danilo, Thiago Silva, Miranda, Marcelo; Casemiro; Paulinho, Coutinho, Willian, Neymar; Gabriel Jesus. De kans is aannemelijk dat dit de ploeg is die Tite voor ogen heeft in Rusland. Fred is daarnaast geblesseerd geraakt om de middenveldzorgen nog wat groter te maken.
Put these foolish ambitions to rest.
  donderdag 7 juni 2018 @ 22:01:47 #42
268045 Boezeidekoe
Ik ben een tong80 fan,jij ook?
pi_179663616
Leuke pouletje, als oprecht Brazilië-hater hoop ik op Servië en Costa Rica. Maar als Brazilië faalt, zal het saaie maar degelijke Zwitserland wel profiteren.
pi_179691351
quote:
0s.gif Op maandag 14 mei 2018 19:35 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Paulinho, Casemiro en dan Augusto/Fernandinho? Misschien dat ik Paulinho voetballend onderschat, maar dat is alles behalve een voetballend feestje op Fernandinho bij vlagen na.
paulinho is t meest aanvallend van de vier. box to box speler. de anderen zijn meer controlleurs
pi_179691446
quote:
0s.gif Op maandag 28 mei 2018 17:52 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Luiz kan er ook maar weinig van.
goeie verdediger , maar maakt veel fouten door concentratieverlies. wil nog welles rechtsbuiten gaan lopen en zijn taken vergeten.terrecht thuisgelaten.

[ Bericht 0% gewijzigd door thrillainmanila op 10-06-2018 13:38:28 ]
pi_179691500
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 juni 2018 14:12 schreef thrillainmanila het volgende:

[..]

paulinho is t meest aanvallend van de vier. box to box speler. de anderen zijn meer controlleurs
Dat weet ik.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 11 juni 2018 @ 10:09:45 #46
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179723353


Hoeveel wedstrijden nodig om tot tien interlandgoals te komen. Alô Mãe. coool.gif
Put these foolish ambitions to rest.
  dinsdag 12 juni 2018 @ 07:27:57 #47
308538 Piebe
Van alle markten thuis.
pi_179739237
Brazilië kwartfinale.
Zwitserland achtste finale
Ja ja
  Moderator dinsdag 12 juni 2018 @ 08:42:04 #48
8781 crew  Frutsel
pi_179739885
Ik blijf d'r bij: achter Brazilië is alles mogelijk. Costa Rica werd gisteren redelijk van de mat gespeeld door België maar dat zegt me niet zoveel...
  woensdag 20 juni 2018 @ 20:18:07 #49
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179927991
Alisson; Danilo, Thiago Silva, Miranda, Marcelo; Paulinho, Casemiro, Coutinho; Willian, Gabriel Jesus, Neymar
Put these foolish ambitions to rest.
  vrijdag 22 juni 2018 @ 15:57:00 #50
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179969264


BRASIL CARALHOOOO.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_179969794
Costa Rica naar huis
Een zinnig woord is nimmer zinnig zonder woorden eromheen.
Een zinnige zin is dus ook nooit helemaal alleen.
  maandag 25 juni 2018 @ 00:44:41 #52
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180026275
BrazilStat twitterde op maandag 25-06-2018 om 00:03:11 BOOM!Douglas Costa will be out between 2 to 3 weeks according to Globo.The worst part is that Brazil doctor Rodrigo Lasmar is DOUBTFUL that Costa played vs Costa Rica while ALREADY being injured, and finished the game without telling anyone. Doctor say this was big mistake. https://t.co/yhb5Ib4zHh reageer retweet
BrazilStat twitterde op maandag 25-06-2018 om 00:08:39 The World Cup final is in 20 days. If Douglas Costa does take 3 weeks to recover, he is in practice out of the rest of the tournament and wouldn't play any game even in the event that Brazil advances through.Big big blow. reageer retweet
BrazilStat twitterde op maandag 25-06-2018 om 00:17:23 So basically, Douglas Costa delivered the assist to Neymar while already being injured, according to Brazil's doctor. Willian failed to do anything relevant in three halves of football, but that's that folks. reageer retweet
De rest van het WK tegen Willian aankijken :'(

quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 20:18 schreef Koffieplanter het volgende:
  maandag 25 juni 2018 @ 00:53:50 #53
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180026463
Wist ik al. Coutinho op rechts, geen probleem. Kwartfinale is pas over twee weken.
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 25 juni 2018 @ 01:00:26 #54
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180026570
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 00:53 schreef Koffieplanter het volgende:
Wist ik al. Coutinho op rechts, geen probleem. Kwartfinale is pas over twee weken.
Ik verwacht altijd wat duiding van onze Zuid-Amerika kenner :)

Maar aangezien jij vast het best op de hoogte bent mag je dat soort nieuws best met ons delen.
pi_180026832
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 01:00 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Ik verwacht altijd wat duiding van onze Zuid-Amerika kenner :)

Maar aangezien jij vast het best op de hoogte bent mag je dat soort nieuws best met ons delen.
Schandalig dat ie dat niet eerder heeft gedaan.

Weg ermee, doe uit dat licht.
pi_180030750
Als Brazilië straks al in de achste finale tegen Duitsland aan de bak kan en die kans is aanwezig kunnen ze de koffers al gaan inpakken.
  maandag 25 juni 2018 @ 10:53:53 #57
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_180031049
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:34 schreef Cherni het volgende:
Als Brazilië straks al in de achste finale tegen Duitsland aan de bak kan en die kans is aanwezig kunnen ze de koffers al gaan inpakken.
De Duitsers inderdaad.
AZ
ALKMAAR
  maandag 25 juni 2018 @ 10:59:28 #58
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180031123
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 00:44 schreef hhh38 het volgende:
BrazilStat twitterde op maandag 25-06-2018 om 00:03:11 BOOM!Douglas Costa will be out between 2 to 3 weeks according to Globo.The worst part is that Brazil doctor Rodrigo Lasmar is DOUBTFUL that Costa played vs Costa Rica while ALREADY being injured, and finished the game without telling anyone. Doctor say this was big mistake. https://t.co/yhb5Ib4zHh reageer retweet
BrazilStat twitterde op maandag 25-06-2018 om 00:08:39 The World Cup final is in 20 days. If Douglas Costa does take 3 weeks to recover, he is in practice out of the rest of the tournament and wouldn't play any game even in the event that Brazil advances through.Big big blow. reageer retweet
BrazilStat twitterde op maandag 25-06-2018 om 00:17:23 So basically, Douglas Costa delivered the assist to Neymar while already being injured, according to Brazil's doctor. Willian failed to do anything relevant in three halves of football, but that's that folks. reageer retweet
De rest van het WK tegen Willian aankijken :'(

[..]

Willian is een goeie voetballer maar geen rechtsbuiten, Coutinho ook niet dus lijkt me niet de beste optie
pi_180031223
Tja waarom hebben ze Malcom niet geselecteerd?

Was die geblesseerd? Zou een prima optie zijn geweest al rechtsbuiten. Nu selecteren ze een Costa die al geblesseerd aan het toernooi begon.

Maar goed heb mij niet zo verdiept in de selectie.

[ Bericht 12% gewijzigd door Cherni op 25-06-2018 11:31:12 ]
  maandag 25 juni 2018 @ 12:09:08 #60
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180032435
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 10:59 schreef Tarado het volgende:

[..]

Willian is een goeie voetballer maar geen rechtsbuiten, Coutinho ook niet dus lijkt me niet de beste optie
Coutinho heeft de halve kwalificatie op rechtsbuiten gespeeld, met succes moet ik erbij zeggen. Ik denk dat dat überhaupt het plan was Tite, om tegen de grote jongens een extra middenvelder op te stellen. Dat deed hij ook in de wedstrijden tegen bijvoorbeeld Uruguay, Argentinië, Engeland, Duitsland and so on. Zeker nadat Dani Alves geblesseerd is geraakt, want je kunt er wel vanuit gaan dat de topploegen Danilo/Fagner op gaan zoeken.

Douglas Costa heeft het hem wel moeilijk gemaakt met zijn invalbeurten tegen Zwitserland en Costa Rica, maar het lijkt me dat Plan A nu weer in werking gaat treden.
Put these foolish ambitions to rest.
  Moderator maandag 25 juni 2018 @ 12:31:31 #61
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_180032980
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:09 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Coutinho heeft de halve kwalificatie op rechtsbuiten gespeeld, met succes moet ik erbij zeggen. Ik denk dat dat überhaupt het plan was Tite, om tegen de grote jongens een extra middenvelder op te stellen. Dat deed hij ook in de wedstrijden tegen bijvoorbeeld Uruguay, Argentinië, Engeland, Duitsland and so on. Zeker nadat Dani Alves geblesseerd is geraakt, want je kunt er wel vanuit gaan dat de topploegen Danilo/Fagner op gaan zoeken.

Douglas Costa heeft het hem wel moeilijk gemaakt met zijn invalbeurten tegen Zwitserland en Costa Rica, maar het lijkt me dat Plan A nu weer in werking gaat treden.
Maar wie dan op de plek van Coutinho?
  maandag 25 juni 2018 @ 12:32:38 #62
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180033006
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:09 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Coutinho heeft de halve kwalificatie op rechtsbuiten gespeeld, met succes moet ik erbij zeggen. Ik denk dat dat überhaupt het plan was Tite, om tegen de grote jongens een extra middenvelder op te stellen. Dat deed hij ook in de wedstrijden tegen bijvoorbeeld Uruguay, Argentinië, Engeland, Duitsland and so on. Zeker nadat Dani Alves geblesseerd is geraakt, want je kunt er wel vanuit gaan dat de topploegen Danilo/Fagner op gaan zoeken.

Douglas Costa heeft het hem wel moeilijk gemaakt met zijn invalbeurten tegen Zwitserland en Costa Rica, maar het lijkt me dat Plan A nu weer in werking gaat treden.
OK wist ik niet van Coutinho :) ik vind Willian ook een goeie speler maar blijkbaar voelt hij zich daar niet zo happy aan de buitenkant
  maandag 25 juni 2018 @ 12:33:20 #63
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180033013
quote:
1s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:31 schreef Slobeend het volgende:

[..]

Maar wie dan op de plek van Coutinho?
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 25 juni 2018 @ 12:40:03 #64
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180033130
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:33 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hoe gaat het eigenlijk met het herstel van Fred? Of is dat überhaupt geen optie voor de basis?
  maandag 25 juni 2018 @ 12:45:57 #65
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180033219
quote:
0s.gif Op maandag 25 juni 2018 12:40 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Hoe gaat het eigenlijk met het herstel van Fred? Of is dat überhaupt geen optie voor de basis?
Fred traint al weer volop mee, maar het lijkt me sterk dat hij überhaupt minuten gaat maken dit wereldkampioenschap - of het moet tegen Servië zijn bij een ruime voorsprong of zo. Hij heeft pas twintig minuten gespeeld in de twee jaar dat Tite er nu zit. Renato Augusto daarentegen is geen zweer gewaardeerde kracht van Tite.

Ik ben ab-so-luut geen fan van Renato Augusto, maar je kunt niet ontkennen dat hij waarde heeft en af en toe betrap je jezelf erop dat je hem in bepaalde wedstrijden toch wel mist. Augusto, Casemiro, Paulinho was het middenveld waar Tite een enorm gedeelte van de kwalificatie mee heeft afgewerkt. Het liep toen wel behoorlijk als een trein moet ik zeggen. 0-3 in Ecuador, 1-2 in Colombia, 5-0 tegen Bolivia, 0-2 in Venezuela, 3-0 tegen Argentinië, 0-2 in Peru, 1-4 in Uruguay, 3-0 tegen Chili..
Put these foolish ambitions to rest.
  maandag 25 juni 2018 @ 12:47:47 #66
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_180033251
Heb me trouwens vergist, want Renato Augusto deed helemaal niet mee tegen Duitsland. Toen speelde Fernandinho naast Paulinho en Casemiro, zou ook een goede optie kunnen zijn.
Put these foolish ambitions to rest.
pi_180070598
Stel dat Duitsland morgen tweede wordt in de poule. Zou Brazilië dan gaan voor de 2e plek zodat ze Duitsland ontlopen?
  Redactie Sport dinsdag 26 juni 2018 @ 23:46:29 #68
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180070805
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:33 schreef mrbombastic het volgende:
Stel dat Duitsland morgen tweede wordt in de poule. Zou Brazilië dan gaan voor de 2e plek zodat ze Duitsland ontlopen?
Dat kunnen ze niet. Zwitserland wel.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 juni 2018 @ 08:33:35 #69
131800 Tarado
capô de fusca
pi_180074565
PremLeaguePanel twitterde op woensdag 27-06-2018 om 07:23:04 The way Paulinho constantly avoids offering himself as a passing option is infuriating & makes #BRA build-up way too predictable+easy to defend.He's completed just 28 passes per game,in RussiaCoutinho completed 75 per game despite playing further forwardFred deserves a start. https://t.co/gotRZbsOB3 reageer retweet
wat steun voor mijn mening over Paulinho
  woensdag 27 juni 2018 @ 08:47:15 #70
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180074722
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:46 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat kunnen ze niet. Zwitserland wel.
:?
pi_180074748
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 juni 2018 23:33 schreef mrbombastic het volgende:
Stel dat Duitsland morgen tweede wordt in de poule. Zou Brazilië dan gaan voor de 2e plek zodat ze Duitsland ontlopen?
Nee, die willen juist wraak voor vier jaar terug :)
  Redactie Sport woensdag 27 juni 2018 @ 08:55:06 #72
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180074799
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 08:47 schreef hhh38 het volgende:

[..]

:?
Brazilië kan niet echt op de tweede plaats spelen. Zwitserland kan dat veel gemakkelijker.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 juni 2018 @ 09:19:07 #73
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180075050
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 08:55 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Brazilië kan niet echt op de tweede plaats spelen. Zwitserland kan dat veel gemakkelijker.
Je hebt gelijk. Denk alleen dat ze dat niet gaan proberen, als Costa Rica per ongeluk wint kunnen Servië en Brazilië allebei door volgens mij.
  Redactie Sport woensdag 27 juni 2018 @ 10:23:47 #74
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180075873
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 09:19 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je hebt gelijk. Denk alleen dat ze dat niet gaan proberen, als Costa Rica per ongeluk wint kunnen Servië en Brazilië allebei door volgens mij.
Ligt er maar net aan. Zwitserland zal in ieder geval niet vol op de winst spelen, een gelijkspel is genoeg en geeft bovendien (waarschijnlijk) een gunstiger schema
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 juni 2018 @ 10:25:30 #75
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180075900
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan. Zwitserland zal in ieder geval niet vol op de winst spelen, een gelijkspel is genoeg en geeft bovendien (waarschijnlijk) een gunstiger schema
Als het loopt zoals verwacht is het schema wel heel scheef ja _O-

  woensdag 27 juni 2018 @ 10:27:29 #76
44745 Ixnay
On The Hombre
pi_180075922
Waarom 2e willen worden om Duitsland te ontlopen en vervolgens tegen Mexico te moeten?

Ik denk niet dat dat veel makkelijker wordt als ik beide teams tot nu toe zie.
  woensdag 27 juni 2018 @ 10:31:20 #77
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180075970
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:27 schreef Ixnay het volgende:
Waarom 2e willen worden om Duitsland te ontlopen en vervolgens tegen Mexico te moeten?

Ik denk niet dat dat veel makkelijker wordt als ik beide teams tot nu toe zie.
Mexico vliegt er wel altijd uit in de achtste finale
  Redactie Sport woensdag 27 juni 2018 @ 10:59:38 #78
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180076349
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:25 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Als het loopt zoals verwacht is het schema wel heel scheef ja _O-

[ afbeelding ]
Met dit schema gaat voetbal thuiskomen
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180076393
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 10:59 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Met dit schema gaat voetbal thuiskomen
Ik hoop dat je aan het dollen bent, want zo overtuigend is Engeland niet geweest. Nee, ook die 6-1 was niet overtuigend.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Redactie Sport woensdag 27 juni 2018 @ 11:04:19 #80
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180076418
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:02 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Ik hoop dat je aan het dollen bent, want zo overtuigend is Engeland niet geweest. Nee, ook die 6-1 was niet overtuigend.
Ik vind Engeland ook niet overtuigend maar met dit schema maken ze best kans
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_180076452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind Engeland ook niet overtuigend maar met dit schema maken ze best kans
Spanje haalt gewoon de finale met dat schema jij indekker.
You're Fucking Out, I'm Fucking In
  woensdag 27 juni 2018 @ 11:08:17 #82
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180076454
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind Engeland ook niet overtuigend maar met dit schema maken ze best kans
Een halve finale moet mogelijk zijn, maar dan hoop ik toch dat Spanje of Kroatië het eindstation is.
pi_180076492
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:04 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Ik vind Engeland ook niet overtuigend maar met dit schema maken ze best kans
Dat lijkt mij niet. Het is makkelijk en simpel om Spanje te bashen, maar die landen hebben tegenstand gehad en weten waar ze momenteel staan. Ja, hun defensie komt tekort maar wanneer Koke op het middenveld komt te spelen zou dat al een hoop schelen.

Wat weten we van Engeland? Ze hebben tegen Panama en Tunesië gespeeld en komen donderdag België tegen in een compleet debiele setting. Wat heeft Engeland in de basis staan op het middenveld? Henderson en Loftus Cheek op het moment, dat is alles. Stelregel 1: op het middenveld wordt 9 van de 10 keer een wedstrijd gewonnen of verloren.

Hoe kan je tegen ploegen wiens sterkte op het middenveld ligt, serieus gaan verwachten dat je wel even het voetbal thuis laat komen? Als het ze lukt, ga ik wel met de fiets naar IJmuiden, op de boot met DFDS Seaways naar Newcastle en stippel ik een fietsroute uit naar de woonplaats van Southgate.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Redactie Sport woensdag 27 juni 2018 @ 11:11:03 #84
274204 crew  Mexicanobakker
pi_180076494
quote:
16s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:08 schreef KennyPowers het volgende:

[..]

Spanje haalt gewoon de finale met dat schema jij indekker.
Spanje heeft een loodgieter nodig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  woensdag 27 juni 2018 @ 11:18:11 #85
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180076576
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:10 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Als het ze lukt, ga ik wel met de fiets naar IJmuiden, op de boot met DFDS Seaways naar Newcastle en stippel ik een fietsroute uit naar de woonplaats van Southgate.
_O_
pi_180076626
Dit is dus in het geval van een eindzege voor Engeland. Voor alle duidelijkheid.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  Moderator woensdag 27 juni 2018 @ 11:23:48 #87
362868 crew  Slobeend
of all places
  woensdag 27 juni 2018 @ 11:24:10 #88
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_180076645
quote:
10s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:22 schreef Masterminded het volgende:
Dit is dus in het geval van een eindzege voor Engeland. Voor alle duidelijkheid.
Je solliciteert nu wel heftig naar een crosspost in het Schoen Opeten topic
pi_180076671
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juni 2018 11:24 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Je solliciteert nu wel heftig naar een crosspost in het Schoen Opeten topic
Het was ook meer een overdrijving om te stellen hoe onwaarschijnlijk ik het acht. Geenszins van plan om het te gaan doen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_180076679
It's. not. coming. home.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')