abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 19 juni 2018 @ 09:17:27 #126
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179889666
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:00 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Wacht, je vindt het geen briljante coach omdat hij nu moeite heeft?
Met dit elftal heeft hij moeite ja.
Hij heeft het met Chili heel goed gedaan, maar Argentinië krijgt hij niet echt aan de praat. Naar mijn mening omdat hij gewoon niet speelt zoals je het beste kunt spelen met Argentinië.

Ik zeg ook niet dat hij een slechte coach is, maar hij is de laatste jaren wel iets te veel omhoog gepraat door de media.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_179889878
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:17 schreef Komakie het volgende:
Naar mijn mening omdat hij gewoon niet speelt zoals je het beste kunt spelen met Argentinië.
Het middenveld komt gewoon op veel van zijn gewenste facetten bij een middenvelder tekort. Het is niet voor niets dat hij wedstrijd na wedstrijd een ander systeem uitprobeert. Alles om Messi zo optimaal mogelijk te laten renderen. Het lijkt me nogal kolder om te stellen dat Sampaoli teveel een stempel op zijn elftal zou willen stellen en ''ervaren'' krachten misbruikt. Iedereen weet, inclusief Sampaoli, dat Messi het gevaarlijkst is als je hem tussen de linies van de de tegenstander aan kunt spelen. Die voorwaarden creëer je op zijn minst door een volwaardig middenveld, maar de keren dat Messi uitzakte tot op dezelfde hoogte als de controleurs om het spel te versnellen? Oneindig.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 20 juni 2018 @ 10:11:41 #128
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179914862
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 juni 2018 09:30 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Het middenveld komt gewoon op veel van zijn gewenste facetten bij een middenvelder tekort. Het is niet voor niets dat hij wedstrijd na wedstrijd een ander systeem uitprobeert. Alles om Messi zo optimaal mogelijk te laten renderen. Het lijkt me nogal kolder om te stellen dat Sampaoli teveel een stempel op zijn elftal zou willen stellen en ''ervaren'' krachten misbruikt. Iedereen weet, inclusief Sampaoli, dat Messi het gevaarlijkst is als je hem tussen de linies van de de tegenstander aan kunt spelen. Die voorwaarden creëer je op zijn minst door een volwaardig middenveld, maar de keren dat Messi uitzakte tot op dezelfde hoogte als de controleurs om het spel te versnellen? Oneindig.
Feit dat hij nu nog steeds niet zo ver is dat hij weet hoe hij moet spelen, dat geeft al aan dat hij het niet voor elkaar heeft.
Messi moet een andere rol krijgen. Aan de zijkant, zoals hij ook zo vaak bij Barcelona speelt. Dan krijgt Aguero ook iets meer ruimte en krijg je een veel betere veldverdeling. Je haalt daarmee Messi uit de drukte weg en hij neemt gelijk 2 of 3 spelers mee zodat er ook meer ruimte komt in het midden.
De laatste wedstrijd liepen Aguero en Messi elkaar meer in de weg dan dat ze elkaar ondersteunden. Zeker aangezien ze ook nog een dubbele dekking hebben en Di Maria ook nog eens aan de linkerkant diep speelde. Het leek wel pupillen voetbal. Alles op een kluitje.
Natuurlijk lag dat ook aan Ijsland, maar als je tegen een tegenstander speelt die zo verdedigend speelt, moet je juist het veld breed houden.

Speel bijvoorbeeld met Dybala achter Aguero. Die kan het spel ook versnellen. Of je laat Messi staan en zet Dybala als rechtsbuiten neer. Dat kan hij ook wel. Krijg je ook meer ruimte. Nadeel is dan wel dat je een Messi hebt die verder weg van het doel gaat spelen.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_179916339
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 10:11 schreef Komakie het volgende:
Messi moet een andere rol krijgen. Aan de zijkant, zoals hij ook zo vaak bij Barcelona speelt.
Maar Messi speelde dit seizoen als centrale spits bij Barça. Net als in de hoogtijdagen waarin Villa aan de linkerkant speelde en Pedro aan de andere kant om het spel breed te houden en Messi iedereen kon plagen tussen de linies.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179916422


Geen beter duo dan deze twee. Waarbij de bald fraud Messi 'toevallig' als valse spits opstelde.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:04:31 #131
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179916902
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 11:33 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Maar Messi speelde dit seizoen als centrale spits bij Barça. Net als in de hoogtijdagen waarin Villa aan de linkerkant speelde en Pedro aan de andere kant om het spel breed te houden en Messi iedereen kon plagen tussen de linies.
Barcelona is niet te vergelijken met Argentinië.
Vroeger speelde Messi bij Barcelona centraal maar als valse spits. Er speelde niemand voor hem. Er kwamen alleen 2 spelers vanaf de zijkanten naar binnen toe wanneer mogelijk. Hierdoor kwam er ruimte. Er speelde geen spits voor hem waardoor het niet te druk werd.
Tegenwoordig speelt hij samen met Suarez in de spits, maar Barcelona speelt al lang geen 4-3-3 meer. Suarez trekt vaak weg waardoor hij ruimte voor Messi maakt.

Het is ook nog een optie om Di Maria naar het middenveld te halen, Messi centraal te laten spelen, Dybala op rechts en Aguero op links.
Di Maria kan goed op het middenveld spelen zonder dat hij te diep speelt en zo in de weg gaat lopen.
Dan krijg je een beetje een vergelijkbare situatie met Barcelona van 10 jaar geleden, maar dat is niet iets wat je er zo maar even in ramt.

Meest "simpele" versie zou volgens mij zijn om Messi naar rechts te laten schuiven, Dybala wat minder diep centraal te laten spelen met Aguero er voor en Di Maria op links.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_179917128
Gisteren was er discussie of Senegal 2018 in aanmerking zou komen voor het beste Afrikaanse WK elftal ooit. Ivoorkust 2006-2014 ging er mee lopen, maar Nigeria 1994 kan in dat aspect natuurlijk niet onbesproken blijven. Misschien wel de ploeg die relatief het dichtst richting het daadwerkelijk winnen van de Wereldbeker had kunnen gaan.

Verder geen idee of dit een logische plek is om dit te posten, maar het verhaal is te goed om niet te delen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:27:51 #133
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179917527
Met veel plezier gelezen in ieder geval. _O- Nigeriaantjes moet je kort houden.
  woensdag 20 juni 2018 @ 12:34:47 #134
328924 Frozen-assassin
STAY STRONG APPIE
pi_179917714
Wat een schitterend verhaal
  woensdag 20 juni 2018 @ 22:27:54 #135
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179932853
Het laatste nieuws uit Argentinië is dat dit het gaat worden voor Sampaoli: Caballero; Mercado, Otamendi, Tagliafico; Salvio, Masche, Enzo/Meza, Acúña; Messi, Agüero, Pavón/Meza. Ik vrees er echt enorm voor dat Argentinië morgen verliest. Sampa springt enorm van de hak op de tak; van veel te behoudend, naar veel te aanvallend. Daarmee zou hij voor de tweede keer zijn tegenstander in de kaart spelen, denk ik.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:14:22 #136
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179934128
Ik ken de redenen niet maar zonde dat zo'n speler als Dybala wissel staat.
pi_179934182
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ken de redenen niet maar zonde dat zo'n speler als Dybala wissel staat.
gewoon een kutcoach
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:18:11 #138
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179934215
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

gewoon een kutcoach
Dybala, di Maria en Icardi zouden veel landen een goede aanval vinden.
pi_179934510
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:17 schreef PSVCL het volgende:

[..]

gewoon een kutcoach
Doe toch normaal man. Je bent een vieze vuige opportunist. Hij heeft fantastisch werk geleverd bij Sevilla en Chili. Je leeft in de waan van de dag.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:37:52 #140
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_179934643
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:14 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ken de redenen niet maar zonde dat zo'n speler als Dybala wissel staat.
Dybala en Messi is als Kareem Abdul-Jabbar en Lew Alcindor: twee keer hetzelfde. Meer dan eens geprobeerd, maar nooit een succes gebleken. Me dunkt heeft Argieland meer aan Pavón, die het veld breed houdt en niet de ruimtes en gaten dichtloopt.
Put these foolish ambitions to rest.
  woensdag 20 juni 2018 @ 23:44:52 #141
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_179934735
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:37 schreef Koffieplanter het volgende:

[..]

Dybala en Messi is als Kareem Abdul-Jabbar en Lew Alcindor: twee keer hetzelfde. Meer dan eens geprobeerd, maar nooit een succes gebleken. Me dunkt heeft Argieland meer aan Pavón, die het veld breed houdt en niet de ruimtes en gaten dichtloopt.
Dank voor de duiding.
pi_179934774
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:14 schreef showtimer het volgende:
Gisteren was er discussie of Senegal 2018 in aanmerking zou komen voor het beste Afrikaanse WK elftal ooit. Ivoorkust 2006-2014 ging er mee lopen, maar Nigeria 1994 kan in dat aspect natuurlijk niet onbesproken blijven. Misschien wel de ploeg die relatief het dichtst richting het daadwerkelijk winnen van de Wereldbeker had kunnen gaan.

Verder geen idee of dit een logische plek is om dit te posten, maar het verhaal is te goed om niet te delen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
genoten
pi_179935390
Westerhof :D
pi_179935836
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:30 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Doe toch normaal man. Je bent een vieze vuige opportunist. Hij heeft fantastisch werk geleverd bij Sevilla en Chili. Je leeft in de waan van de dag.
Fantastisch werk geleverd bij Sevilla? Da viel ook wel mee

[ Bericht 0% gewijzigd door PSVCL op 21-06-2018 04:32:55 ]
  donderdag 21 juni 2018 @ 04:04:28 #145
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_179936603
quote:
0s.gif Op woensdag 20 juni 2018 23:30 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Doe toch normaal man. Je bent een vieze vuige opportunist. Hij heeft fantastisch werk geleverd bij Sevilla en Chili. Je leeft in de waan van de dag.
Chili, ja. Sevilla, fantastisch gaat wat ver.

Maar ik blijf er bij dat het ene team de andere niet is en hij gewoon niet bij dit elftal lijkt te passen. Hij lijkt er steeds meer een potje van te maken.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  Redactie Sport donderdag 21 juni 2018 @ 09:50:09 #146
274204 crew  Mexicanobakker
pi_179938699
quote:
10s.gif Op woensdag 20 juni 2018 12:14 schreef showtimer het volgende:
Gisteren was er discussie of Senegal 2018 in aanmerking zou komen voor het beste Afrikaanse WK elftal ooit. Ivoorkust 2006-2014 ging er mee lopen, maar Nigeria 1994 kan in dat aspect natuurlijk niet onbesproken blijven. Misschien wel de ploeg die relatief het dichtst richting het daadwerkelijk winnen van de Wereldbeker had kunnen gaan.

Verder geen idee of dit een logische plek is om dit te posten, maar het verhaal is te goed om niet te delen. :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bananenrepubliek genot
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  donderdag 21 juni 2018 @ 15:35:08 #147
131800 Tarado
capô de fusca
pi_179944392
RoyNemer twitterde op donderdag 21-06-2018 om 15:33:59 Mario Kempes, World Cup winner in 1978 with Argentina: "There's only a plan A, there's missing a plan B and a plan C. Plan A is give the ball to Messi, close your eyes and hope something happens." Via La Gazzetta dello Sport. https://t.co/jSG29efo6q reageer retweet
  Moderator donderdag 21 juni 2018 @ 21:52:59 #148
245701 crew  naatje_1
Naatzipiraat
pi_179954008
Argentinië is eruit, denk ik
Hier schreef Aoibhin het volgende: Beter autist in de kist dan een feestje gemist w/ *O*
pi_179954238
bye bye argentinie
pi_179954317
Nigeria wint van Ijsland en Laatste wedstrijd wint Kroatie op zeker en Argentinie van Nigeria
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')