abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:40:38 #76
434029 KillemWieft
Freedom is scary, deal with it
pi_178890063
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:28 schreef Duveldrinker het volgende:

[..]

Laten we niet doen of die Vermeer zo goed is. Die dook ook onder elke bal door.
En ook nog eens bij elke scheet geblesseerd daar kan je toch niet op bouwen.
Zet volgend jaar Bijlow onder de lat en hou Jones als backup.
Ik zeg helemaal niks over Vermeer.

De roep om Bijlow begrijp ik niet. Laat die jongen eerst een seizoen bij een andere Eredivisieclub ervaring opdoen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:41:24 #77
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_178890079
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:40 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niks over Vermeer.

De roep om Bijlow begrijp ik niet. Laat die jongen eerst een seizoen bij een andere Eredivisieclub ervaring opdoen.
Een betere keeper heb ik geen bezwaar tegen. Jones ben ik wel weer zat
Laffe huichelaar
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:41:36 #78
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178890086
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:39 schreef timmmmm het volgende:
Bijlow vond ik nou een verademing afgelopen wedstrijd. Na twee seizoenen jones wist ik niet eens meer dat je de bal niet eerst 30 seconden vast hoeft te houden voor je er iets mee doet
En toch vind ik het bij dergelijke jonge keepers wel altijd moeilijk of je ze direct in het diepe moet gooien. Als je ziet naar degelijke stabiele keepers bij de concurrentie recent (laten we Cillessen en Zoet pakken) dan hadden die toch ook wel erg veel baat bij een tussenstap.

Onana is weer een heel apart verhaal, die liet zoals het een zwarte keeper betaamt elke bal los bij Jong Ajax en was opeens een uitstekende keeper zodra ‘ie in het eerste kwam _O-
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:41:46 #79
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178890090
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:40 schreef KillemWieft het volgende:

[..]

Ik zeg helemaal niks over Vermeer.

De roep om Bijlow begrijp ik niet. Laat die jongen eerst een seizoen bij een andere Eredivisieclub ervaring opdoen.
De roep om Bijlow komt ook omdat we anders weer een nieuwe keeper moeten halen en het dan nog maar de vraag is wanneer hij er wél in komt. Dat Jones en Vermeer niet echt een optie zijn is de meesten wel duidelijk
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:42:16 #80
262211 hhh38
Duistere driften en afgoderij
pi_178890110
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

En toch vind ik het bij dergelijke jonge keepers wel altijd moeilijk of je ze direct in het diepe moet gooien. Als je ziet naar degelijke stabiele keepers bij de concurrentie recent (laten we Cillessen en Zoet pakken) dan hadden die toch ook wel erg veel baat bij een tussenstap.
Onana is wel in het diepe gegooid en dat pakte weer prima uit
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:42:55 #81
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178890122
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:42 schreef hhh38 het volgende:

[..]

Onana is wel in het diepe gegooid en dat pakte weer prima uit
Ja zie mijn edit
VBL SC influencer
Left, right, behind
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:45:41 #82
319243 Caland
FREEJANCEES
pi_178890177
Hamer naar Zwolle (koop) is inmiddels rond.
VBL SC influencer
Left, right, behind
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 13:48:00 #83
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178890231
Gewoon met Bijlow beginnen volgend seizoen ja toch komt uit net zo feyenoord tokkie familie als Karsdorp lekker man.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_178890317
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:38 schreef timmmmm het volgende:

[..]

Je gaat volslagen voorbij aan het feit dat de trainer het wrs wel goed in zal schatten. Heeft Geertruida geen kans gegeven boven Diks/Taap. Nou dat klopt gewoon, want die halve wedstrijd was hij, volgens mij was het tegen die D-club in de Beker ook nog, gewoon absoluut niet goed genoeg.

Je loopt te kankeren dat Gio jeugdspelers geen kans geeft. Maar wellicht is daar gewoon een goede reden voor. Achahbar de verlosser, het was onbegrijpelijk dat we naar Kramer teruggrepen ipv naar Achahbar. Ondertussen te slecht voor Zwolle en pas in de Jupiler doet ie het aardig.

Woudenberg zou het allemaal wel even waar maken. Bij Heerenveen ben ik er nog niet kapot van, laat staan dat wij hem er wel bij kunnen hebben.

Malacia en Vente zijn nou twee jeugdspelers die wél kansen krijgen en gekregen hebben en die het ook min of meer waarmaken. Niet goed genoeg maar voor achter de hand kan het best. Vooral Vente is een goeie vergelijking want die kon Kramer wél passeren waar Achahbar dat niet kon.

Het gaat vooral om talent en wie goed genoeg is en niet waar iemand vandaan komt. Lijkt me bij een topclub passen. Talent inpassen is helemaal mooi, maar dan moet het wel een talent zijn.
Ik loop helemaal niet te kankeren dat Gio jeugdspelers geen kans geeft, want in de heel veel gevallen kunnen ze er ook geen reet van.
Echter Malacia is alleen maar gekomen uit pure wanhoop, want zelfs Diks heeft nog linksback Dan had hij achteraf dus helemaal niet zo goed ingeschat anders had hij hem wel eerder gebracht en Nelom van de hand gedaan. Toch? :D
Vente heeft toen Jorgensen op het kunstgras geblesseerd raakte gewoon achter Kramer op het bankje plaats mogen nemen. Pas toen Kramer het zich onmogelijk maakte door 0 inzet te tonen en Gio openlijk ging tarten door kroket te vreten in de rust was de maat vol en mocht hij (anderhalf seizoen te laat) zijn spullen pakken.

Bijlow had je ook wel wat meer speeltijd mogen geven, aangezien het in de competitie allang nergens meer over gaat. Zo´n Knoester mag wel mee op trainingskamp en legt men langer vast maar krijgt geen uiteindelijk geen speeltijd.

Zit gewoon niet echt een idee achter allemaal. Of in elk geval zo komt het niet over.
blablablabla
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:57:20 #85
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_178890422
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:41 schreef hhh38 het volgende:

[..]

De roep om Bijlow komt ook omdat we anders weer een nieuwe keeper moeten halen en het dan nog maar de vraag is wanneer hij er wél in komt. Dat Jones en Vermeer niet echt een optie zijn is de meesten wel duidelijk
Mijn voorkeur gaat uit om Vermeer te verkopen voor een jodenfooi, Jones tweede keeper en Bijlow te verhuren aan een club als Excelsior. En dan Vorm van de Tottenham Hotspur halen. Die is transfervrij.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:57:40 #86
435727 BadderHaring
Ik sla je op je bek
pi_178890428
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:41 schreef Caland het volgende:

[..]

En toch vind ik het bij dergelijke jonge keepers wel altijd moeilijk of je ze direct in het diepe moet gooien. Als je ziet naar degelijke stabiele keepers bij de concurrentie recent (laten we Cillessen en Zoet pakken) dan hadden die toch ook wel erg veel baat bij een tussenstap.

Onana is weer een heel apart verhaal, die liet zoals het een zwarte keeper betaamt elke bal los bij Jong Ajax en was opeens een uitstekende keeper zodra ‘ie in het eerste kwam _O-
En zelfs na die tussenstap waren Cillessen en (met name) Zoet nog niet op het niveau dat je wilt zien als je om titels strijdt. Zoet piekte wel enorm hoog in de CL, maar in de Eredivisie kostte hij PSV gewoon punten met al die ballen die hij door het midden wegbokste. Voordeel was wel dat dat eigenlijk het enige was wat hij (consequent) fout deed. Dan weet je waar je aan moet werken, zeg maar.

Pas vorig jaar is hij uitgegroeid tot een degelijke Eredivisiekeeper, weinig fouten op die debiele baloverdelijn na. En dit jaar is hij de Eredivisie ontgroeid.

Bij keepers duurt dat gewoon lang. Ook Onana is dit jaar teruggevallen en blijkt nog lang niet stabiel genoeg al is hij wel één van de talentvolste keepers die ik in tijden in Nederland heb gezien.

Bijlow zou ik echt een jaartje naar een middenmoot Eredivisie club sturen.
pi_178890576
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:52 schreef Elan het volgende:

[..]

Ik loop helemaal niet te kankeren dat Gio jeugdspelers geen kans geeft, want in de heel veel gevallen kunnen ze er ook geen reet van.
Echter Malacia is alleen maar gekomen uit pure wanhoop, want zelfs Diks heeft nog linksback Dan had hij achteraf dus helemaal niet zo goed ingeschat anders had hij hem wel eerder gebracht en Nelom van de hand gedaan. Toch? :D
Nee, dat gaf Caland al aan, Malacia werd na de voorbereiding juist terug gezet om dat ie totaal niet kon aanhaken.

quote:
Vente heeft toen Jorgensen op het kunstgras geblesseerd raakte gewoon achter Kramer op het bankje plaats mogen nemen. Pas toen Kramer het zich onmogelijk maakte door 0 inzet te tonen en Gio openlijk ging tarten door kroket te vreten in de rust was de maat vol en mocht hij (anderhalf seizoen te laat) zijn spullen pakken.
Wederom gelul. Vente was Kramer al eerder voorbij. Zelfs Boetius kreeg een tijd de voorkeur boven Kramer (oa. in de CL periode).

quote:
Bijlow had je ook wel wat meer speeltijd mogen geven, aangezien het in de competitie allang nergens meer over gaat. Zo´n Knoester mag wel mee op trainingskamp en legt men langer vast maar krijgt geen uiteindelijk geen speeltijd.
Ik durf wel met zekerheid te stellen dat als we geen goede reeks hadden neergezet voor de bekerfinale we hem niet hadden gewonnen. Dus kan je wel 'uitgespeeld' zijn, goed resultaat is belangrijk voor het gevoel. Snap dus niet dat je dan maar moet gaan experimenteren.

quote:
Zit gewoon niet echt een idee achter allemaal. Of in elk geval zo komt het niet over.
Als je niet verder nadenkt dan je neus lang is kan het zo overkomen ja.
pi_178891130
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 14:04 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Nee, dat gaf Caland al aan, Malacia werd na de voorbereiding juist terug gezet om dat ie totaal niet kon aanhaken.
Interessant verhaal zeg. Het moment dat hij moest spelen stond hij er direct. Kan iemand die hele voorbereiding nou schelen, als het hele verhaal dat hij teruggezet zou zijn überhaupt waar is en in welke context we dat moeten plaatsen .

quote:
Wederom gelul. Vente was Kramer al eerder voorbij. Zelfs Boetius kreeg een tijd de voorkeur boven Kramer (oa. in de CL periode).

Wat een enorm debiel argument :D .
Als Vente Kramer voorbij was waarom stelt hij hem dan niet gewoon op maar zet hij Boetius die geeneens spits is daar neer? _O-
quote:
Ik durf wel met zekerheid te stellen dat als we geen goede reeks hadden neergezet voor de bekerfinale we hem niet hadden gewonnen. Dus kan je wel 'uitgespeeld' zijn, goed resultaat is belangrijk voor het gevoel. Snap dus niet dat je dan maar moet gaan experimenteren.
En die reeks had je niet kunnen neerzetten met Bijlow op de kool? Kan me nog wel een aardig blundertje of 2-3 herinneren van Jones in die aanloop naar de bekerfinale :D (oa uit tegen Twente)

quote:
Als je niet verder nadenkt dan je neus lang is kan het zo overkomen ja.
Als er iemand hier nou bewezen heeft geen verstand van voetbal heeft ben jij het wel. Daarom mag ik ook een prachtige UI voor je uit gaan zoeken na zondag , en niet andersom :)
Maar blijf vooral het wisselbeleid van deze trainer goedpraten. Kan je je in de winterstop weer achter de oren krabben waarom je 15 punten achter staat op Ajax en PSV :W .
blablablabla
pi_178891141
Je kunt godverdomme nog beter met Klaas over voetbal praten dan met Scrummie.
blablablabla
  woensdag 2 mei 2018 @ 14:39:46 #90
266972 govie
#Gio en VanGeel Oprotten!
pi_178891411
Als ik eerlijk ben vond ik jones zo wisselvallig dit seizoen en vermeer zo afwezig omdat hij geblesseerd en in belgie zit, dat bijlow voor volgend seizoen mijn voorkeur heeft. Die jongen heeft alles wat hij nodig heeft om niet te falen en hij is stabieler dan jones wat ik van hem heb gezien. Ik zou vorm niet halen als je bijlow hebt, ik denk zelfs dat je er op achteruit gaat met vorm.
When game is going full retard, you can only go with it. If you start going against it, if you start going half retard, you're done for!
  woensdag 2 mei 2018 @ 14:47:37 #91
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_178891560
quote:
7s.gif Op woensdag 2 mei 2018 13:45 schreef Caland het volgende:
Hamer naar Zwolle (koop) is inmiddels rond.
Hopelijk komt die gozer lekker veel aan spelen toe.
Leuk ventje.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_178891792
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 14:27 schreef Elan het volgende:
Wat een enorm debiel argument .
Als Vente Kramer voorbij was waarom stelt hij hem dan niet gewoon op maar zet hij Boetius die geeneens spits is daar neer?
Jorgenson was in de 1e helft van de eredivisie wedstrijden 5,6,7 en 17 geblesseerd/afwezig.
In wedstrijden 5,6, en 17 heeft Vente ingevallen, en in wedstrijd 7 (AZ uit) heeft Boetius gespeeld.

:')

Zoek maar na:
hier, hier en hier

Sorry Don voor het niet houden aan de topic pointer :@
To discover new counterintuitive things, boil things down to their fundamental truths and reason up from there, as opposed to reasoning by analogy. - E.M.
pi_178892106
Elan is echt de grootste debiel van dit topic _O-.
pi_178892213
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 14:27 schreef Elan het volgende:

[..]

Interessant verhaal zeg. Het moment dat hij moest spelen stond hij er direct. Kan iemand die hele voorbereiding nou schelen, als het hele verhaal dat hij teruggezet zou zijn überhaupt waar is en in welke context we dat moeten plaatsen .

[..]
Lol. Oke Elan.

quote:
Wat een enorm debiel argument :D .
Als Vente Kramer voorbij was waarom stelt hij hem dan niet gewoon op maar zet hij Boetius die geeneens spits is daar neer? _O-

[..]
Oke Elan _O-

quote:
En die reeks had je niet kunnen neerzetten met Bijlow op de kool? Kan me nog wel een aardig blundertje of 2-3 herinneren van Jones in die aanloop naar de bekerfinale :D (oa uit tegen Twente)

[..]

Geen idee, ik kan niet iets bekijken wat niet is gebeurt. Natuurlijk had je het met Bijlow kunnen proberen, maar jij snapt toch ook wel (vast niet dus) dat het risico met Bijlow wat groter is?

quote:
Als er iemand hier nou bewezen heeft geen verstand van voetbal heeft ben jij het wel. Daarom mag ik ook een prachtige UI voor je uit gaan zoeken na zondag , en niet andersom :)
Maar blijf vooral het wisselbeleid van deze trainer goedpraten. Kan je je in de winterstop weer achter de oren krabben waarom je 15 punten achter staat op Ajax en PSV :W .
Ik praat niets goed, ik weerleg alleen de argumenten die jij hier neer zet en nergens op slaan, en je kan roepen wat je wil over mijn verstand van voetbal; iedere dag weer toon jij aan dat jij nog erger bent dan mijn ietwat opportunistische mening af en toe. Bovendien, als ik elke keer mijn gelijk kwam halen zag iedereen mij als de Willem van Hanegem van dit forum, dat bespaar ik jullie dus.
pi_178892222
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 14:58 schreef ace_eleven het volgende:

[..]

Jorgenson was in de 1e helft van de eredivisie wedstrijden 5,6,7 en 17 geblesseerd/afwezig.
In wedstrijden 5,6, en 17 heeft Vente ingevallen, en in wedstrijd 7 (AZ uit) heeft Boetius gespeeld.

:')

Zoek maar na:
hier, hier en hier

Sorry Don voor het niet houden aan de topic pointer :@
Voor de competitie en dan vooral invalbeurtjes ja, tegen City uit begon ie lekker met Boetius in de spits en mocht De Jorg invallen. Zat Vente niet eens bij de selectie omdat ie Youth League mocht spelen (ook erg belangrijk natuurlijk!) In het thuiswedstrijd was het gewoon Kramer die de voorkeur kreeg en mocht hij met 0-3 invallen in de 70e minuut.

Nee het is wel duidelijk dat Vente al heel snel de voorkeur genoot boven Kramer _O- ,

Giogod.
blablablabla
pi_178892388
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:12 schreef Scrummie het volgende:
Elan is echt de grootste debiel van dit topic _O-.
Aldus Scrummie. Die zichzelf constant voor lul zet door weddenschappen af te sluiten en debiele uitspraken doet waarvan elke volslagen krankzinnige zou weten dat ze nooit uit zullen komen.

Maar ga vooral door met je act.
blablablabla
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 2 mei 2018 @ 15:37:55 #97
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_178892628
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:24 schreef Elan het volgende:

[..]

Aldus Scrummie. Die zichzelf constant voor lul zet door weddenschappen af te sluiten en debiele uitspraken doet waarvan elke volslagen krankzinnige zou weten dat ze nooit uit zullen komen.

Maar ga vooral door met je act.
Na die van persie act van je sta jij er slechter op als scrummie en Klaas vrind.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 2 mei 2018 @ 15:48:19 #98
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178892799
Slechter dan Klaas vind ik wel wat overdreven
pi_178892828
quote:
10s.gif Op woensdag 2 mei 2018 15:37 schreef Dr.Mikey het volgende:

[..]

Na die van persie act van je sta jij er slechter op als scrummie en Klaas vrind.
Had er gewoon meer van verwacht qua speeltijd.
En dan nu alweer praten over stoppen terwijl je voor 1.5 jaar getekend hebt en op tv de clubicoon uithangen. RES, NON VERBA

Maar misschien blijft hij en maakt hij ons komend seizoen kampioen. Dan neem ik alles terug.
blablablabla
  woensdag 2 mei 2018 @ 15:50:51 #100
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_178892835
We kunnen vandaag trouwens alwéér een prijs pakken: wellicht kampioen van de eDivisie.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')