abonnement Unibet Coolblue
pi_179730082
quote:
Ah joh klasse ventje.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179730099
Dus we krijgen op dinsdag en donderdag de Sander Lantinga's, Jack Spijkermannen en Victor Reiniers van deze wereld die CostaRica-Servië gaan bespreken.
pi_179730125
Die uitzendingen zonder ome Johan en ome René sla ik over.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 11 juni 2018 @ 17:56:10 #54
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179730191
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 17:50 schreef De_Kraam het volgende:
Die uitzendingen zonder ome Johan en ome René sla ik over.
Ik zet het wel op de achtergrond aan.
Oh.
pi_179730202
Koblenkotje is met het geluid op mute toch best de moeite waard?
pi_179730263
waarom beginnen ze vanavond al met uitzenden? Begin dan lekker as vrijdagavond
pi_179730278
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom beginnen ze vanavond al met uitzenden? Begin dan lekker as vrijdagavond
Stel je voor dat ze een voorbeschouwing doen. 😑.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
pi_179730292
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom beginnen ze vanavond al met uitzenden? Begin dan lekker as vrijdagavond
Anders moet RTL herhalingen van Baantjer uitzenden om dat gat na het eind van Late Night op te vullen.
pi_179730296
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:02 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Stel je voor dat ze een voorbeschouwing doen. 😑.
waarop moet je in hemelsnaam voor beschouwen de komende 4 avonden? :') Zelfs de NOS doet nog helemaal niks rond het WK
pi_179730308
https://www.ad.nl/show/wi(...)d-wel-iets~a267edf7/

quote:
Wilfred Genee: Er gebeurt altijd wel iets

VI ORANJE BLIJFT THUISWilfred Genee (50) begint vanaf vanavond aan zijn laatste klus voor RTL. De presentator die deze zomer overstapt naar Talpa, is komende vijf weken op werkdagen op de buis met VI Oranje Blijft Thuis.

Wekenlang was het de vraag: gaat het programma er eigenlijk wel komen? Er was geen naam, geen locatie, geen gasten en het belangrijkste: geen zin bij de hoofdrolspelers. ,,Ik heb er lange tijd een dubbel gevoel over gehad, maar ik heb nu wel de energie om er iets moois van te maken", zegt Wilfred Genee.

De presentator is de komende tijd iedere werkdag 's avonds op de buis met VI Oranje Blijft Thuis. Het voetbalpraatprogramma, dat vanavond begint, wordt in tweeën gehakt. Maandag, woensdag en vrijdag schuiven Johan Derksen en René van der Gijp aan en wordt er à la Voetbal Inside voornamelijk over voetbal gepraat. Het WK voetbal is immers het uitgangspunt. Op dinsdag en donderdag ontbreken zijn kompanen en doet Genee het in zijn eentje, bijgestaan door een sidekick, zoals Beau van Erven Dorens morgen. ,,Dan is het een soort Friday Move, maar dan op televisie", zegt Genee. ,,Een bizar format, zo'n tweedelig programma. Voor de kijker eigenlijk niet te volgen, maar daardoor wellicht verrassend. Ik denk niet dat dat in de geschiedenis van de televisie ooit is voorgekomen."

Genee, Derksen en Van der Gijp stopten een maand geleden met Voetbal Inside, het populaire voetbalpraatprogramma bij RTL. Ze stappen vanaf 1 augustus over naar het Talpa TV van John de Mol om het programma bij Veronica voort te zetten. De overgang van het trio ging vergezeld door veel ophef en dan moest het 'toetje' nog komen: de zomerse voetbaltalkshow die op de rol stond. Bij RTL4, terwijl de heren nota bene al rond waren bij concurrent Talpa. ,,In dat licht bezien is het tamelijk frappant en verrassend dat het programma is gekomen. Aan de andere kant: wij hebben aan RTL altijd een uitstekende werkgever gehad. Johan (Derksen) 21 jaar, ik vijftien jaar. Het probleem is dat door de lange onderhandelingen een behoorlijke tijd onduidelijk is geweest hoe we dit programma zouden doen."

Paleis Soestdijk
Ze stonden niet te springen. ,,Nee, wat dacht je. Een programma over een WK voetbal waaraan Nederland niet meedoet. En als het dan óók nog eens niet lukt om een juiste locatie te hebben...VI Oranje was altijd op locatie. In het Kurhaus op Scheveningen had je publiek, sfeer, het strand erbij, er was van alles. Nu zouden we eerst in Grolloo gaan zitten, de woonplaats van Johan. Maar welke gast rijdt er 200 kilometer naar Grollloo?"

Ronduit enthousiast waren de drie over de volgende optie: het landgoed bij Paleis Soestdijk. ,,Konden we rubriekjes verzinnen. Johan die zijn hond uitlaat. Of dat we op zoek gaan naar de geheimen van prins Bernhard, maar helaas. Een vergunning was op korte termijn niet mogelijk. Nu zitten we in Studio 3, gewoon in Hilversum."

Wilfred Genee moet er keihard om lachen, zoals de presentator dat de laatste tijd wel meer deed. ,,Vorige week hebben we inhoudelijk zitten brainstormen. Voor het eerst. Ja, lekker op tijd, haha. Ik maak me niet druk over het volpraten van het programma. Een tijd terug moesten we twee uur volmaken. Schreeuwde iedereen moord en brand, maar moesten we het laatste kwartier nog haast maken ook. Er gebeurt altijd wel iets".

VI Oranje Blijft Thuis heeft twee rubrieken. ,,We hebben een succesvol moment van Oranje uit het verleden en we gaan, met een knipoog, op zoek naar actueel succes. Dat kan ook een Nederlandse sjoeler zijn die een toernooi in Australië heeft gewonnen."

De leiding van RTL hoeft zich geen zorgen te maken dat het trio al met het hoofd bij Talpa zit. ,,We ronden het goed af." Restricties hebben ze niet gekregen. ,,Die helpen niet. Dan wordt er júist van alles geroepen. Ik kan sowieso nooit inschatten wat er gaat gebeuren, maar we kunnen het programma niet anders maken."

Pratende over het programma krijgt Genee er 'eigenlijk best zin in'. ,,Lastig wordt het natuurlijk wel, want wie zit er te wachten op een gesprek over, pak 'm beet, Panama? Er zijn vooral in de eerste twee weken zóveel poulewedstrijden, waar gáát het dan over? Twee weken nadat we dit programma afsluiten, beginnen we bij Talpa. Opladen? Welnee. Ik heb feitelijk de mooiste baan ter wereld. Praten op een van de grootste zenders over een van de grootste toernooien ter wereld. Ik doe alleen maar leuke dingen. Soms besef je dat niet. Mij hoor je niet klagen."

Hoofdrolspeler
Genee is niet verrast door het nieuwe boek van Michel van Egmond. In INSIDE beschrijft de bestsellerauteur de gebeurtenissen achter de schermen bij Voetbal Inside. Genee is een van de hoofdrolspelers. Voor, achter de schermen én in de mails van (voormalig) RTL-directeur Marco Louwerens, die integraal in het boek staan. Hij werd 'geboren lafaard' genoemd en 'vleesgeworden triestheid'. ,,Ach", haalt hij de schouders op. ,,Je moet weten wie het zegt. Marco schiet nogal eens heen en weer in zijn frustraties. Een week later kwam hij alweer met bloemen aanzetten. Dat contrast, het is allemaal best grappig. Het is een openhartig boek geworden. Het leest lekker weg en ik heb een paar keer enorm moeten lachen. Wij wisten tot drie weken terug overigens niet eens dat het boek er zou komen. We hebben er ook niets mee te maken. Mensen zullen aan me vragen: is dit echt waar? Ja, dit is echt waar, dit is televisie, dit is de absurde wereld waarin ik leef. Ik ben niet anders gewend."
pi_179730310
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:04 schreef Evertjan het volgende:

[..]

waarop moet je in hemelsnaam voor beschouwen de komende 4 avonden? :') Zelfs de NOS doet nog helemaal niks rond het WK
Alleen vandaag is voetbalshow. Derksen en Gijp komen daarna pas vrijdag weer.
pi_179730485
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:05 schreef BobW het volgende:

[..]

Alleen vandaag is voetbalshow. Derksen en Gijp komen daarna pas vrijdag weer.
??
pi_179730498
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:19 schreef JanCees het volgende:

[..]

??
Derksen en Gijp komen alleen op maandag, woensdag en vrijdag en deze week alleen maandag en vrijdag. De andere dagen gaat het waarschijnlijk minder over voetbal.
pi_179730840
quote:
2s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:01 schreef Evertjan het volgende:
waarom beginnen ze vanavond al met uitzenden? Begin dan lekker as vrijdagavond
Wat moet RTL anders uitzenden nu Oembertootje weg is? Lekker Michael P. bespreken met amateurpsychologen J. Derksen en R. van der Gijp.
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 11 juni 2018 @ 18:54:19 #66
429573 KingRadler
A real Zionist
pi_179730845
wanneer begint het programma heb zelf geen RTL4 meer
pi_179730876
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef KingRadler het volgende:
wanneer begint het programma heb zelf geen RTL4 meer
21.50u
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
  maandag 11 juni 2018 @ 19:02:42 #68
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_179730981
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:54 schreef De_Kraam het volgende:

[..]

Wat moet RTL anders uitzenden nu Oembertootje weg is? Lekker Michael P. bespreken met amateurpsychologen J. Derksen en R. van der Gijp.
Dat zou genot zijn.

"Dat mannetje zat net een uitsmijtertje te eten toen hij dat meisje op die fiets voorbij zag komen. Daarna heeft hij haar HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken, ja goed hè"

;(
Oh.
pi_179730999
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou genot zijn.

"Dat mannetje zat net een uitsmijtertje te eten toen hij dat meisje op die fiets voorbij zag komen. Daarna heeft hij haar HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken, ja goed hè"

;(
Pijnlijk genoeg moest ik hier om lachen
pi_179731017
quote:
15s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:04 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]

Pijnlijk genoeg moest ik hier om lachen
Pijnlijk dat de Michael P.-watcher verstek moet laten gaan deze dagen.
Natuurlijk verliezen wij idealisten wel eens, maar ook de volgende dag komt de zon op en gaan we door met onze droom, met ons ding.
  maandag 11 juni 2018 @ 19:06:57 #71
194695 franklop
Fran knock
pi_179731030
Ah hier zijn we dus.
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_179731061
quote:
1s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:05 schreef Masterminded het volgende:

[..]

Pijnlijk dat de Michael P.-watcher verstek moet laten gaan deze dagen.
Ik heb nog intensief contact met hem. Hij maakt het goed in Altrecht.
pi_179731070
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 18:20 schreef BobW het volgende:

[..]

Derksen en Gijp komen alleen op maandag, woensdag en vrijdag en deze week alleen maandag en vrijdag. De andere dagen gaat het waarschijnlijk minder over voetbal.
Gaat het met Johan en René wel over voetbal dan?
pi_179731093
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou genot zijn.

"Dat mannetje zat net een uitsmijtertje te eten toen hij dat meisje op die fiets voorbij zag komen. Daarna heeft hij haar HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken, ja goed hè"

;(
_O-
Ciao ciao, doei doei, al het goeie.
pi_179731121
quote:
0s.gif Op maandag 11 juni 2018 19:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Dat zou genot zijn.

"Dat mannetje zat net een uitsmijtertje te eten toen hij dat meisje op die fiets voorbij zag komen. Daarna heeft hij haar HE-LE-MAAL uit elkaar getrokken, ja goed hè"

;(
Als zo'n taartje voorbij komt dan moet je happen, lekker man.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')