abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:46:14 #1
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178877203
Originele post:

Na paar maanden en acht dates verder, heb ik het daten afgekapt met een man die ik leuk vond en eigenlijk nog steeds leuk vind. Dit vanwege zijn communicatie naar mij toe.. hij was ook steeds minder geïnteresseerd in mij dan in het begin en deed veel minder moeite om af te spreken dan ik. Ik ben dit niet gewend en ik vond het ten koste gaan van mezelf. Bij de eerste keer dat ik aangaf dat ik niet verder wilde om deze reden, kwam hij met excuses persoonlijke issues/ ziek/ griep etc. gaf het een kans en een maand later zag ik geen verbetering en heb ik het moeten afkappen voor mijn eigen belang. Je kan ziek zijn, heel naar, maar dat lijkt mij geen reden om niet duidelijk te communiceren over hoe en wat.

Ik vraag me oprecht af wat een man dan bezielt, waarom sommige moeite hebben met niet duidelijk, eerlijk en open communiceren.. zeggen dat je het heel erg leuk vindt en dan daar niet naar handelen door met een datum te komen bijvoorbeeld.

Er zullen vast ook vrouwen zijn die zo zijn, geen idee, ik heb het i.i.g. alleen bij deze man ervaren tot zover. Vandaar over mannen en hun communicatie.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:46:34 #2
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178877216
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:32 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]

Het, je wil het :')
Ik heb hét al. Maar als ik K_W tegemoet kom dan ga ik er van uit dat hij bedoelt dat men iemand wil die exclusief is en vol voor je gaat. Maar dat staat m.i. los van hoe TS overkomt.

Mijn lief gaf in het begin aan ook niet zo veel zin in teleurstellingen te hebben en daarom niet al te hard van stapel te lopen. Maar dat was wel al nadat we al er over uit waren (non-verbaal TS, mind you!) dat met elkaar zoenen en knuffelen fijn is. Ergo: de band was zowel emo als fysiek. En dat ze niet gelijk halsoverkop aan elkaar gekleeft wou leven omdat ze niet tegen een snelle teleurstelling aan wil lopen is alleen maar logisch en zo stond ik er zelf ook in. Zelfde mate van connectie en exclusiviteit als waar TS het over heeft minus het afstandelijke en onrealistische verwachtingen hebben.


quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:nogwat schreef Keep Walking het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen toch een vrouw willen die moeilijk is om te krijgen? Maar dat als je haar eenmaal hebt dat ze onvoorwaardelijk loyaal is aan jou?
Waarom gelijk dat moeilijke? Ik wordt blijer van gezellig en ongedwongen.
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:47:50 #3
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178877265
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:46 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik heb hét al. Maar als ik K_W tegemoet kom dan ga ik er van uit dat hij bedoelt dat men iemand wil die exclusief is en vol voor je gaat. Maar dat staat m.i. los van hoe TS overkomt.

Mijn lief gaf in het begin aan ook niet zo veel zin in teleurstellingen te hebben en daarom niet al te hard van stapel te lopen. Maar dat was wel al nadat we al er over uit waren (non-verbaal TS, mind you!) dat met elkaar zoenen en knuffelen fijn is. Ergo: de band was zowel emo als fysiek. En dat ze niet gelijk halsoverkop aan elkaar gekleeft wou leven omdat ze niet tegen een snelle teleurstelling aan wil lopen is alleen maar logisch en zo stond ik er zelf ook in. Zelfde mate van connectie en exclusiviteit als waar TS het over heeft minus het afstandelijke en onrealistische verwachtingen hebben.
Ik denk dat TS dus stiekem gewoon verliefd aan het worden was, maar bang is om gekwetst te worden.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:55:25 #4
215658 Trashcanman
I talk to planets baby!
pi_178877557
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:47 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Ik denk dat TS dus stiekem gewoon verliefd aan het worden was, maar bang is om gekwetst te worden.
Dat laatste sowieso maar iets van vlinders kan ik niet echt uit haar posts halen. Wel verwachtingen.
pi_178877610
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso maar iets van vlinders kan ik niet echt uit haar posts halen. Wel verwachtingen.
Ja en eisen, waarschuwingen geven. Klinkt niet echt gezellig...
  dinsdag 1 mei 2018 @ 21:57:13 #6
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178877614
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:55 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso maar iets van vlinders kan ik niet echt uit haar posts halen. Wel verwachtingen.
Mijn hypothese is dus dat TS stiekem wil dat die man nu heel duidelijk laat merken dat hij haar de moeite waard vindt en dus zijn best gaat doen. Dat hij zichzelf kwetsbaar gaat opstellen en een risico neemt om haar te bewijzen dat hij echt wel om haar geeft.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 2 mei 2018 @ 05:23:08 #7
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_178882623
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn hypothese is dus dat TS stiekem wil dat die man nu heel duidelijk laat merken dat hij haar de moeite waard vindt en dus zijn best gaat doen. Dat hij zichzelf kwetsbaar gaat opstellen en een risico neemt om haar te bewijzen dat hij echt wel om haar geeft.
Dat was na date 3 al vrees ik, maar als die vent zijn best al deed heeft zij dat zeker niet gedaan.
pi_178884067
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:46 schreef Trashcanman het volgende:

[..]

Ik heb hét al. Maar als ik K_W tegemoet kom dan ga ik er van uit dat hij bedoelt dat men iemand wil die exclusief is en vol voor je gaat. Maar dat staat m.i. los van hoe TS overkomt.

Mijn lief gaf in het begin aan ook niet zo veel zin in teleurstellingen te hebben en daarom niet al te hard van stapel te lopen. Maar dat was wel al nadat we al er over uit waren (non-verbaal TS, mind you!) dat met elkaar zoenen en knuffelen fijn is. Ergo: de band was zowel emo als fysiek. En dat ze niet gelijk halsoverkop aan elkaar gekleeft wou leven omdat ze niet tegen een snelle teleurstelling aan wil lopen is alleen maar logisch en zo stond ik er zelf ook in. Zelfde mate van connectie en exclusiviteit als waar TS het over heeft minus het afstandelijke en onrealistische verwachtingen hebben.

[..]

Waarom gelijk dat moeilijke? Ik wordt blijer van gezellig en ongedwongen.
Omdat dat moeilijke nou juist de aantrekkingskracht is voor bepaalde mensen zo te lezen. Zie ook het koppelen aan dat ze dan wel knap moet zijn in het vorige topicdeel en dan is het ondanks de goede intenties van het niet willen "playen", gewoon een trofee.
Naast de knapheid wordt het dan ook nog gekoppeld aan cultuur en dan is het moeite doen dus niet die graadmeter voor iemand die serieus gaat voor jou als totaalpakket, maar vooral zolang ze knap is en voor een cultureel aanhoudertje. En dan moet ze zich gerustgesteld voelen dat er wel goede intenties kunnen zijn, die houden het simpelweg heus wel langer vol om niet uitgerookt te worden.

Zoals Trashcanman het omschrijft, klinkt het een stuk meer als maatwerk. Niet volhouden om het volhouden cq bewijzen, maar samen aftasten in hoeverre de basis voldoende "veilig" voelt om verder door te gaan. Dan bouw je samen iets op, wat nogal kan verschillen van het tactische vertrouwen moeten winnen voor je naar het volgende honk "mag".

quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:57 schreef Keep_Walking het volgende:

[..]

Mijn hypothese is dus dat TS stiekem wil dat die man nu heel duidelijk laat merken dat hij haar de moeite waard vindt en dus zijn best gaat doen. Dat hij zichzelf kwetsbaar gaat opstellen en een risico neemt om haar te bewijzen dat hij echt wel om haar geeft.
Dan zeg je eigenlijk dat ze een aandachtshoer is, die vooral wil merken dat hij zijn principes/haar dealbreaker aan de kant gaat zetten, zodat zij zich nu extra special kan gaan voelen omdat ie nu ineens wel tijd heeft voor meer contact die dichter bij haar gewenste frequentie zit.
  woensdag 2 mei 2018 @ 13:35:54 #9
264429 Keep_Walking
N'ja... leven gaat door
pi_178889935
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 08:46 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Omdat dat moeilijke nou juist de aantrekkingskracht is voor bepaalde mensen zo te lezen. Zie ook het koppelen aan dat ze dan wel knap moet zijn in het vorige topicdeel en dan is het ondanks de goede intenties van het niet willen "playen", gewoon een trofee.
Naast de knapheid wordt het dan ook nog gekoppeld aan cultuur en dan is het moeite doen dus niet die graadmeter voor iemand die serieus gaat voor jou als totaalpakket, maar vooral zolang ze knap is en voor een cultureel aanhoudertje. En dan moet ze zich gerustgesteld voelen dat er wel goede intenties kunnen zijn, die houden het simpelweg heus wel langer vol om niet uitgerookt te worden.

Zoals Trashcanman het omschrijft, klinkt het een stuk meer als maatwerk. Niet volhouden om het volhouden cq bewijzen, maar samen aftasten in hoeverre de basis voldoende "veilig" voelt om verder door te gaan. Dan bouw je samen iets op, wat nogal kan verschillen van het tactische vertrouwen moeten winnen voor je naar het volgende honk "mag".

[..]

Dan zeg je eigenlijk dat ze een aandachtshoer is, die vooral wil merken dat hij zijn principes/haar dealbreaker aan de kant gaat zetten, zodat zij zich nu extra special kan gaan voelen omdat ie nu ineens wel tijd heeft voor meer contact die dichter bij haar gewenste frequentie zit.
Ik zou haar geen aandachtshoer noemen. Iedereen wil zich af en toe extra special voelen. Daar is niks mis mee. Bij liefde is het ook belangrijk om extra speciaal te voelen.
To truly try means to accept God's love, his healing, to accept the world can be ugly, but your heart doesn't have to be."
  woensdag 2 mei 2018 @ 14:33:46 #10
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_178891294
TS mag zelf een deel twee openen als daar behoefte aan is.

Hier een slotje.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')