abonnement Unibet Coolblue
pi_178875597
Ikben nu met een jongen op vakantie die ik al 4 jaar ken. In begin ook heel erg leuk gevonden maar daarna tijd hem niet gezien dus is dat minder geworden... Nu ben ik samen met hem een week op vakantie in een hostel en merk ik dat we best veel gemeen hebben en hem toch nog wel. Leuk schijn te vinden

Nou is dus het probleem dat na een avondje stappen ben ik Ingehaakt in zijn arm waarbij zij hand tijdens het lopen op mijn been heeft gelegen.. Later ook hand in hand gelopen.. Volgende dag gevraagd eens gevraagd of ie het erg vond.. Toen vertelde hij me dat hij het eigenlijk helemaal niet erg vond maar er wel een meisje is met wie die net een paar weken veel. Omgaat.
Hij voelde zich een beetje lullig tegenover haar om wat er was gebeurt en voelde zich dubbel doordat hij mij eerder ook leuk heeft gevonden. Nou hebben we elkaar geloof ik gefriendzoned.. Ik heb niet verteld dat ik hem leuk vond maar denk dat ik dom ben geweest. Zal ik alsnog zeggen wat ik van hem vind? Want ik heb het idee dat er misschien wel meer is dan vriendschap omdat hij het arm in arm en handen vast enz dus niet erg vond. wil mijn kansen niet verkijken zodat hij straks wat krijgt met die andere meid.

HELP
pi_178875643
Go for it.
'Correct me if i'm wrong, for I'll be quite thankful for the lesson learned.' - Author unknown, 1987
pi_178875654
Waarom is dit een spoedvraag?
pi_178875755
hand in hand lopen een probleem ? WTF ... je hebt hem niet afgezogen ofzo.
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_178876168
Ja nou Ik vind als je zoiets doet en dan hand op me been enz doe je met een reden en of omdat 't goed voelt... Maar hij ziet dus dat meisje hebben niets en toen dat gebeurd en voelde die zich heel dubbel ook omdat ie me leuk heeft gevonden. Dus dat vind ik wat raar. Ben bang dat ik er niet goed aan heb gedaan niet te zeggen dat ik 'm leuk vind
pi_178876430
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 21:15 schreef Tweakydig1 het volgende:
Ja nou Ik vind als je zoiets doet en dan hand op me been enz doe je met een reden en of omdat 't goed voelt... Maar hij ziet dus dat meisje hebben niets en toen dat gebeurd en voelde die zich heel dubbel ook omdat ie me leuk heeft gevonden. Dus dat vind ik wat raar. Ben bang dat ik er niet goed aan heb gedaan niet te zeggen dat ik 'm leuk vind
Vanavond gewoon alsnog vertellen dat je hem leuk vindt!
pi_178879670
Ja je moet gewoon zeggen dat je hem leuk vind, dan weet je waar je aan toe bent
❣ °º¤,¸🖤 ♡º💕♡💚,ø¤°º¤💛♡`°º¤,¸❣ https://bit.ly/3oMY5yM ; https://bit.ly/39EZXor ; https://bit.ly/309QhN5 ; https://bit.ly/3fUlDyP
pi_178884031
Het was gewoon gezellig en vriendschappelijk, hij vind een ander meisje leuk en jij hebt allerlei valse verwachtingen. Nou zo moeilijk is het niet. Je kan natuurlijk nog even gaan vertellen dat je hem erg leuk vind, waarna hij zegt dat hij al een paar weken met een ander meisje omgaat die hij interessant vind en al met al kom je geen stap verder.
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:04:47 #9
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178894295
Als jullie gedronken hadden was 't gewoon gezellige avond.
Nuchter.. Dan is 't miss net wat anders.

Hij voelde zich in ieder geval schuldig naar z'n date dus wss vindt hij haar wel leuker dna gewoon gezellig
pi_178894405
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:04 schreef Cue_ het volgende:
Als jullie gedronken hadden was 't gewoon gezellige avond.
Nuchter.. Dan is 't miss net wat anders.

Hij voelde zich in ieder geval schuldig naar z'n date dus wss vindt hij haar wel leuker dna gewoon gezellig
Precies. Dingen die je dronken doet tellen niet mee. Laatst nog een fietser geschept. Flinke deuk in de motorkap. Vriendin over de zeik toen ik thuis kwam. Totaal onredelijk. Ik was bezopen dus kon er niks aan doen.
  woensdag 2 mei 2018 @ 17:22:35 #11
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178894709
quote:
0s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:09 schreef autoknutselaar het volgende:

[..]

Precies. Dingen die je dronken doet tellen niet mee. Laatst nog een fietser geschept. Flinke deuk in de motorkap. Vriendin over de zeik toen ik thuis kwam. Totaal onredelijk. Ik was bezopen dus kon er niks aan doen.
Dat zeg ik niet. Maar sommigen zijn dan wel wat aanhankelijker dan anders.
Gaat erom of er dan specifiek een reden achter zit.

Of 't goed of fout is.. Is een tweede.
pi_178913477
quote:
1s.gif Op woensdag 2 mei 2018 17:22 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat zeg ik niet. Maar sommigen zijn dan wel wat aanhankelijker dan anders.
Gaat erom of er dan specifiek een reden achter zit.

Of 't goed of fout is.. Is een tweede.
Ja precies. Als je van drank aanhankelijker wordt en / of mensen doodrijd is dat niet je eigen schuld. Maar van de drank! En de drank kan geen boete krijgen want een drankje heeft geen adres. Zorg dus altijd dat je dronken bent als je mensen raakt met de auto en / of aanhankelijk doet.
pi_178913516
Gewoon je keihard laten uitwonen! En iets met punctuatie.
Flaming and gaming..
  donderdag 3 mei 2018 @ 14:06:15 #14
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_178913522
quote:
0s.gif Op donderdag 3 mei 2018 14:03 schreef autoknutselaar het volgende:
Ja precies. Als je van drank aanhankelijker wordt en / of mensen doodrijd is dat niet je eigen schuld. Maar van de drank! En de drank kan geen boete krijgen want een drankje heeft geen adres. Zorg dus altijd dat je dronken bent als je mensen raakt met de auto en / of aanhankelijk doet.
:') :')
pi_178945033
Juist ja😂 zowel ik en hij waren niet echt bezopen ofzo
pi_178945114
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 22:59 schreef Tweakydig1 het volgende:
Juist ja😂 zowel ik en hij waren niet echt bezopen ofzo
Je opende dit topic dinsdag.. heb je hem ondertussen nog verteld dat je hem leuk vindt?
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:45:51 #17
369251 Geralt
of Rivia
pi_178945871
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Tweakydig1 het volgende:
Zal ik alsnog zeggen wat ik van hem vind?
Ja
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  vrijdag 4 mei 2018 @ 23:46:10 #18
369251 Geralt
of Rivia
pi_178945876
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Tweakydig1 het volgende:
wil mijn kansen niet verkijken zodat hij straks wat krijgt met die andere meid.
Ja dus zie mn vorige reactie!
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
pi_178981661
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 mei 2018 23:05 schreef madam-april het volgende:

[..]

Je opende dit topic dinsdag.. heb je hem ondertussen nog verteld dat je hem leuk vindt?
Nog niet verteld ondertussen alweer paar dagen thuis 😖
pi_178987280
Dit klinkt als een typisch gevalletje van: ''ik-wil-hem-niet-écht,-totdat-hij-interesse-heeft-in-een andere-meid,-dan-wordt-hij-interessant-en-leuk!"' Het feit dat hij zich schuldig voelt, lijkt het erop dat hij dat ander meisje heel erg leuk vindt. Sowieso zou ik persoonlijk een man niet de luxepositie gunnen vrij en blij te mogen dubben, om uiteindelijk te kiezen tussen mij en een andere meid. Dan komt er een winnares uit? ''Zo gewonnen zo geronnen'', zou mijn oma zeggen.
pi_179136026
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 mei 2018 20:58 schreef Tweakydig1 het volgende:
Ikben nu met een jongen op vakantie die ik al 4 jaar ken. In begin ook heel erg leuk gevonden maar daarna tijd hem niet gezien dus is dat minder geworden... Nu ben ik samen met hem een week op vakantie in een hostel en merk ik dat we best veel gemeen hebben en hem toch nog wel. Leuk schijn te vinden

Nou is dus het probleem dat na een avondje stappen ben ik Ingehaakt in zijn arm waarbij zij hand tijdens het lopen op mijn been heeft gelegen.. Later ook hand in hand gelopen.. Volgende dag gevraagd eens gevraagd of ie het erg vond.. Toen vertelde hij me dat hij het eigenlijk helemaal niet erg vond maar er wel een meisje is met wie die net een paar weken veel. Omgaat.
Hij voelde zich een beetje lullig tegenover haar om wat er was gebeurt en voelde zich dubbel doordat hij mij eerder ook leuk heeft gevonden. Nou hebben we elkaar geloof ik gefriendzoned.. Ik heb niet verteld dat ik hem leuk vond maar denk dat ik dom ben geweest. Zal ik alsnog zeggen wat ik van hem vind? Want ik heb het idee dat er misschien wel meer is dan vriendschap omdat hij het arm in arm en handen vast enz dus niet erg vond. wil mijn kansen niet verkijken zodat hij straks wat krijgt met die andere meid.

HELP
Als je hem wilt, moet je ervoor gaan. Rot voor die andere meid als hij jou kiest. Het leven is kut en dan ga je dood. Maak er wat van.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')