abonnement Unibet Coolblue
pi_179235296
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 06:36 schreef Globetrottertje het volgende:
Bedankt Kramerica! Dat is dan duidelijk.

In juni krijgen we nog winstdeling? Hoeveel procent was dat ook weer?

*ik heb nu de eurotekens in mijn ogen staan* 8-) *O*
Geen winstdeling. Wij noemen het liever resultaatafhankelijke uitkering. :')
Die is volgens dit artikel 2,1 procent.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 09:41:41 #202
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179235745
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 09:08 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Geen winstdeling. Wij noemen het liever resultaatafhankelijke uitkering. :')
Die is volgens dit artikel 2,1 procent.
Dat komt omdat het tegenwoordig niet alleen meer van de winst afhankelijk is maar ook van klanttevredenheid.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_179236189
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 00:14 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Inderdaad. De eenmalige uitkering is het achterstallig loon over oktober t/m december 2017, en de herberekening over januari t/m april 2018.
Kijk, nu snap ik waar alles vandaan komt. Thanks!

En ik ben blij dat nu wel overal gewoon normaal belasting af gaat

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_179243609
Combibundels is dus definitief...

Ik wens ze veel plezier met de planning. Die ze nu vaak op zaterdag al niet rond krijgen.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:15:14 #205
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179245049
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Combibundels is dus definitief...

Ik wens ze veel plezier met de planning. Die ze nu vaak op zaterdag al niet rond krijgen.
Volgens de nieuwe werkinstructie mag je de post ook niet meer lopend controleren, ivm de veiligheid. Hier gaan ze de looptijden op aanpassen. Totale verwachte besparing is 75 fte landelijk. Hier zijn de extra kosten van het hogere verloop ongetwijfeld niet bij inbegrepen. Ik ben natuurlijk maar een eenvoudige ongeschoolde arbeider, maar het komt me voor als een hoop extra moeite, voor een zeer minimale besparing. (In 2016 werkten er 23.933 mensen bij PostNL, omgerekend naar FTE, dus wat is nou 75 fte?)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_179245082
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens de nieuwe werkinstructie mag je de post ook niet meer lopend controleren, ivm de veiligheid. Hier gaan ze de looptijden op aanpassen. Totale verwachte besparing is 75 fte landelijk. Hier zijn de extra kosten van het hogere verloop ongetwijfeld niet bij inbegrepen. Ik ben natuurlijk maar een eenvoudige ongeschoolde arbeider, maar het komt me voor als een hoop extra moeite, voor een zeer minimale besparing. (In 2016 werkten er 23.933 mensen bij PostNL, omgerekend naar FTE, dus wat is nou 75 fte?)
Dat leek me ook al een zeer laag aantal inderdaad. Ik kan me vergissen hoor. Maar officieel mag je nu toch ook al niet lopend de post bekijken? Dat iedereen dat wel doet is een ander verhaal natuurlijk.
pi_179245161
Nee dat was nu volgens mij eigenlijk ook al niet de bedoeling. Daar werd ook nog op gereageerd bij dat filmpje van het vest, omdat het daar wel gedaan werd :')

Maar het is natuurlijk wel een makkelijke manier om de bezwaren mbt veiligheid aan de kant te schuiven. Verwachten ze dan ook dat je hem steeds weer in blijft klappen? Anders belemmert ie nog steeds je zicht lijkt mij, ook al zit je niet in het vest te rommelen. En als je dan toch valt, is het je eigen schuld want je zult wel lopend de post uitgezocht hebben :6
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_179245380
Hoe moet je de post dan controleren? Ik heb hier nog nooit iets over gehoord.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:34:16 #209
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179245393
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:33 schreef bmp80 het volgende:
Hoe moet je de post dan controleren? Ik heb hier nog nooit iets over gehoord.
Pas als je stilstaat voor de deur.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_179245410
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:34 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Pas als je stilstaat voor de deur.
Zouden mensen dat niet gek vinden als je bij alle deuren uitgebreid stil gaat staan?
pi_179245489
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:35 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Zouden mensen dat niet gek vinden als je bij alle deuren uitgebreid stil gaat staan?
Ik denk dat ze eerst heel vreemd naar je buidel zitten te kijken ;(
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:45:37 #212
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_179245600
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:15 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Volgens de nieuwe werkinstructie mag je de post ook niet meer lopend controleren, ivm de veiligheid. Hier gaan ze de looptijden op aanpassen. Totale verwachte besparing is 75 fte landelijk. Hier zijn de extra kosten van het hogere verloop ongetwijfeld niet bij inbegrepen. Ik ben natuurlijk maar een eenvoudige ongeschoolde arbeider, maar het komt me voor als een hoop extra moeite, voor een zeer minimale besparing. (In 2016 werkten er 23.933 mensen bij PostNL, omgerekend naar FTE, dus wat is nou 75 fte?)
veiligheid waarvan :D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:49:30 #213
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179245669
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:45 schreef Parafernalia het volgende:

[..]

veiligheid waarvan :D
Van de bezorgers. Niet dat ze oprecht bezorgd zijn, maar als er dan weer eens iemand van een trap af flikkert met allerlei blessures tot gevolg, dan hebben ze zich juridisch ingedekt. Dan kunnen ze zeggen dat je in strijd met de werkinstructie hebt gehandeld.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  vrijdag 18 mei 2018 @ 17:52:06 #214
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_179245712
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Van de bezorgers. Niet dat ze oprecht bezorgd zijn, maar als er dan weer eens iemand van een trap af flikkert met allerlei blessures tot gevolg, dan hebben ze zich juridisch ingedekt. Dan kunnen ze zeggen dat je in strijd met de werkinstructie hebt gehandeld.
ah oke trappen ja...die had ik niet in mijn wijk gelukkig
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_179246606
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Van de bezorgers. Niet dat ze oprecht bezorgd zijn, maar als er dan weer eens iemand van een trap af flikkert met allerlei blessures tot gevolg, dan hebben ze zich juridisch ingedekt. Dan kunnen ze zeggen dat je in strijd met de werkinstructie hebt gehandeld.
de 4 k vacatures moet dan vast wel mogelijk zijn :) (behalve dan degenen die het echt moeten doen)
  vrijdag 18 mei 2018 @ 19:03:22 #216
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_179246954
Waar staat dat dat combibundel doorgevoerd gaat worden. En wordt die kangaroezak dan ook verplicht?

Zie mezelf al bij elke oprit die zak afdoen en tussen de autos doorhuppelen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_179247088
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:03 schreef V__L_N het volgende:
Waar staat dat dat combibundel doorgevoerd gaat worden. En wordt die kangaroezak dan ook verplicht?

Zie mezelf al bij elke oprit die zak afdoen en tussen de autos doorhuppelen.
Is een bericht op mijn werk, die "kangaroezak" wordt zoals ik het lees niet verplicht, je krijgt 4 opties...
pi_179247472
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:03 schreef V__L_N het volgende:
Waar staat dat dat combibundel doorgevoerd gaat worden. En wordt die kangaroezak dan ook verplicht?

Zie mezelf al bij elke oprit die zak afdoen en tussen de autos doorhuppelen.
rond de 190 fte weg uit vb. en er komen rond de 115fte bezorgen bij, dat denken ze tis nu al drama,
geef het een paar maanden dan is er geen hond meer,btw met hah loop je met 3 bundels
pi_179247609
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:29 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

rond de 190 fte weg uit vb. en er komen rond de 115fte bezorgen bij, dat denken ze tis nu al drama,
geef het een paar maanden dan is er geen hond meer,btw met hah loop je met 3 bundels
Drie bundels, lekker. Hier zijn nog steeds zaterdagmedewerkers(zoals ik), maar ze kunnen geen nieuwe meer vinden. Zometeen gaan ook nog de laatste zaterdagmedewerkers weg en hebben de normale bezorgers geen weekend meer met hun gezin?
pi_179247724
Vrijnemen, buiten al gekozen verlof, is hier ook vrijwel onmogelijk op zaterdag.
pi_179247807
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 19:38 schreef k0fferbak het volgende:

[..]

Drie bundels, lekker. Hier zijn nog steeds zaterdagmedewerkers(zoals ik), maar ze kunnen geen nieuwe meer vinden. Zometeen gaan ook nog de laatste zaterdagmedewerkers weg en hebben de normale bezorgers geen weekend meer met hun gezin?
ze hadden beter wat marktonderzoek kunnen doen voordat er beslissingen werden genomen :)
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 20:04:24 #222
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179247964
Toch leuk. Hoef je binnenkort voor kangoeroes niet meer naar de dierentuin
Altijd onderweg naar het avontuur
  vrijdag 18 mei 2018 @ 20:07:34 #223
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_179248013
Toch wel fijn. 2 keer zo lang gaan doen over de zelfde wijk. Ik zie een loonstijging aankomen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_179248349
Nu ben ik nog blijer dat ik heb opgezegd. Vanaf 1 juli geen PostNL meer voor mij.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 21:15:03 #227
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_179249115
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 20:07 schreef V__L_N het volgende:
Toch wel fijn. 2 keer zo lang gaan doen over de zelfde wijk. Ik zie een loonstijging aankomen.
Leuk ook voor mensen die flexibel zijn en elke dag een of twee andere wijken moeten doen. De opstakels zijn niet zo bekend en de wijk uiteraard ook niet. Dan ben je nog langer bezig.

Buiten dat. Het lijkt mij een dure grap, die duizenden kangaroezakken die geproduceerd moeten worden.
pi_179249232
Ik kijk nu al uit naar de dag dat je een combibundel hebt, én de stempassen moet scannen. Wellicht nog gecombineerd met een stapel Chinese pakketjes en wat leuke HAH.
  vrijdag 18 mei 2018 @ 21:29:12 #229
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_179249386
Mijn man zei al vanmiddag van als het onveilig wordt of veel te lastig, dan zoek je maar een ander baantje. Desnoods stop je als ze beginnen met die combibundel. En daarna maar naar een uitzendbureau.
pi_179249533
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:29 schreef Globetrottertje het volgende:
Mijn man zei al vanmiddag van als het onveilig wordt of veel te lastig, dan zoek je maar een ander baantje. Desnoods stop je als ze beginnen met die combibundel. En daarna maar naar een uitzendbureau.
Goed advies van uw echtgenoot,ik kom soms misschien wat negatief over,
maar zie het toch alsmaar minder worden voor de collega's.
Btw als je wilt werken is er echt werk zat en ook onder dak( en vaak ook op zat vrij)
Op de fb van de post staan zoveel klachten over post die men verwacht (aangegeven via app of via meldingen)dat het een schande is dat,dat niet eerst wordt opgelost.
Een zege hebben we,op een dag loopt alles vast :) en er zullen zeer zeker honderden wijken blijven staan(landelijk)
pi_179249583
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:15 schreef Globetrottertje het volgende:

[..]

Leuk ook voor mensen die flexibel zijn en elke dag een of twee andere wijken moeten doen. De opstakels zijn niet zo bekend en de wijk uiteraard ook niet. Dan ben je nog langer bezig.

Buiten dat. Het lijkt mij een dure grap, die duizenden kangaroezakken die geproduceerd moeten worden.
Onderweg mag je niet in de post kijken,dat bepaal je toch zelf wat je doet.
Als je bij elk huis stil moet staan om dan pas actie te ondernemen ben je 12 uur pd bezig
pi_179250192
quote:
Alle methodes zijn arbotechnisch verantwoord uit de test gekomen.
Was er niet iemand van de trap gedonderd?
  vrijdag 18 mei 2018 @ 22:26:52 #233
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179250514
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 21:41 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

Onderweg mag je niet in de post kijken,dat bepaal je toch zelf wat je doet.
Als je bij elk huis stil moet staan om dan pas actie te ondernemen ben je 12 uur pd bezig
En dat is ook precies wat ze willen. Want denk maar niet dat ze echt, zoals ze in dat nieuwsbericht beweren, de looptijden gaan ophogen omdat je met dat vest langer bezig bent. Ik voorspel dat ze weer dat zelfde geintje gaan flikken als destijds met die smartphone: ze zeggen gewoon dat de volumes zo hard gedaald zijn dat ze er in september eigenlijk weer tijd af zouden halen, maar dat ze dat deze keer niet doen. En, je gelooft het niet wat een toeval, maar laat nou net de tijdsbesparing die je hebt doordat er minder post is, op de minuut (!) nauwkeurig overeen komen met de extra tijd die je nodig hebt door die combibundel. Dus die looptijden blijven exact hetzelfde, zodat je wel gedwongen wordt om toch al lopend de post te controleren, als je de tijd tenminste nog een beetje wil halen. Maar dat is dus, zoals gezegd, precies wat ze willen. Het zal ze namelijk een rotzorg zijn hoe je het doet, maar het gaat er om dat wanneer jij van de trap pleurt PostNL alle kritiek kan pareren door te zeggen dat het vest volkomen veilig is, zolang het maar volgens de werkinstructie hebt gebruikt. En dat het ongeluk veroorzaakt is doordat een medewerker de instructie genegeerd heeft. Maar wat je dus eigenlijk zou moeten doen is toch gewoon precies volgens die instructie gaan werken, en vervolgens vette uitloop schrijven. Wellicht als blijkt dat de besparing in de praktijk er totaal niet is, dat ze er weer op terugkomen. Hoewel ik bang ben van niet, want die combibundel is denk ik vooral om mensen al vast te laten wennen aan de volgende fase, waarin de kleine post op volgorde wordt gesorteerd door de SMK (zoals nu al gebeurt) en de grote post op volgorde door de SMX. Dan staan de voorbereiders straks in feite alleen nog pakketjes en wat reject te sorteren (dat handjevol voorbereiders wat er dan nog is).
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
  Redactie Frontpage / Sport vrijdag 18 mei 2018 @ 22:39:47 #234
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_179250786
en in de kersttijd komen ze er achter dat er zoveel reject is dat ze in maart nog bezig zijn om de achterstand weg te werken ;)
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_179252162
@Kramerica-Industries, de looptijden zullen inderdaad met geen minuut worden verhoogd. Hier werden bij de laatste aanpassingsronde de looptijden veelal naar beneden bijgesteld. Dat terwijl we hier toch al een tijd met die combibende werken.

Feit is dat de combibundel kut is. Ik heb sinds ik er mee moet werken veel meer last van armen en vooral mijn handen, omdat je continu je vinger tussen die bundels moet houden. Je kijkt veel meer naar beneden naar die bundels, dus kun je weer last krijgen van je nek op den duur.
Met het postvest heb je weer andere problemen.

Het meest opvallende vind ik dat ze zeggen dat het op piek- en daldagen wordt ingevoerd. Een combundel op daldagen is volkomen onzinnig. Tot die conclusie waren ze al gekomen aan het begin van de pilot en daarom werd er "ouderwets" gebundeld op woensdag en vrijdag.

Ik ben benieuwd of ze nog een bericht gaan plaatsen op mijnpostnl hierover. Zo'n bericht waar mensen een reactie onder kunnen plaatsen. Ik vermoed dat ze dat bewust niet hebben gedaan.

Ik zeg: laat de grote leegloop maar beginnen!
pi_179252561
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:36 schreef Rafierafie het volgende:

Ik ben benieuwd of ze nog een bericht gaan plaatsen op mijnpostnl hierover. Zo'n bericht waar mensen een reactie onder kunnen plaatsen. Ik vermoed dat ze dat bewust niet hebben gedaan.

Ik zeg: laat de grote leegloop maar beginnen!
Op de MZ-pagina staat al een bericht. De leegloop was al begonnen, dus we gaan een versnellinkje hoger.
pi_179257394
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:51 schreef SnawyHoulet het volgende:

[..]

Op de MZ-pagina staat al een bericht. De leegloop was al begonnen, dus we gaan een versnellinkje hoger.
Gevonden! https://mijnpostnl.mijnpo(...)viescombibundel.aspx
pi_179257516
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:49 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Van de bezorgers. Niet dat ze oprecht bezorgd zijn, maar als er dan weer eens iemand van een trap af flikkert met allerlei blessures tot gevolg, dan hebben ze zich juridisch ingedekt. Dan kunnen ze zeggen dat je in strijd met de werkinstructie hebt gehandeld.
Lijkt mij een “welles nietus” verhaal
Hoe check je of de medewerker gewoon van de trap afvalt of al traplopen de post controleert ...
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179257569
Ik zag enige tijd geleden op LinkedIn een foto van een PostNL HR dame (?) die een wijkje wegliep, maar geen commentaar wenste te geven over de omstandigheden van de bezorgers
Beetje flauw..
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
pi_179260238
er is weer een nieuwe editie uit :

https://www.rodemorgen.nl(...)015%20mei%202018.pdf
pi_179279496
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 23:51 schreef SnawyHoulet het volgende:

[..]

Op de MZ-pagina staat al een bericht. De leegloop was al begonnen, dus we gaan een versnellinkje hoger.
Het bedrijf leest hier vast mee, daarom wil ik graag laten weten dat het vooruitzicht van de 'combibundel' (eufemisme voor post die je zelf op straat nog moet samenvoegen) en het postvest de grootste reden is dat ik gestopt ben als postbezorger. Postpetje af voor collega's die er wel mee om kunnen gaan.
  zondag 20 mei 2018 @ 09:31:44 #243
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179279772
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 08:47 schreef bmp80 het volgende:

[..]

Het bedrijf leest hier vast mee, daarom wil ik graag laten weten dat het vooruitzicht van de 'combibundel' (eufemisme voor post die je zelf op straat nog moet samenvoegen) en het postvest de grootste reden is dat ik gestopt ben als postbezorger. Postpetje af voor collega's die er wel mee om kunnen gaan.
Bij ons was het niet anders. Wij zouden er afgelopen september mee gaan werken, en er hebben toen ook veel mensen opgezegd, hoewel de uiteindelijke invoering toen is uitgesteld. En nog steeds zitten we met een structureel tekort, vooral op zaterdag, zodanig dat er weer regelmatig post blijft staan. Tot maandag, en vaak zelfs tot dinsdag, omdat hier ook het animo om op maandag te gaan lopen tot het absolute nulpunt gedaald is.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_179280796
Ik begrijp niet waarom ze dat nou nog doorzetten. Naar verluidt is er al jaren een chronisch gebrek aan bezorgers, met name in de Randstad. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd als je meer werkzaamheden naar buiten gaat verplaatsen, waardoor je nog meer bezorgers nodig hebt? Mensen die binnenwerk doen, zijn hoogstwaarschijnlijk maar mondjesmaat bereid te vinden om naar buiten te gaan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179280928
Overigens. Bij het voorbereiden geeft de inhoud van de rode bak aardig wat "stevigheid" aan een bundel. Ik heb wel eens alleen de blauwe post proberen te sorteren, maar dan moet je het steeds goed vasthouden om te voorkomen dat het aan de voorkant van je stelblok afvalt.
  zondag 20 mei 2018 @ 11:11:31 #246
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179281103
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 10:50 schreef Jordy-B het volgende:
Ik begrijp niet waarom ze dat nou nog doorzetten. Naar verluidt is er al jaren een chronisch gebrek aan bezorgers, met name in de Randstad. Dan ben je toch niet goed bij je hoofd als je meer werkzaamheden naar buiten gaat verplaatsen, waardoor je nog meer bezorgers nodig hebt? Mensen die binnenwerk doen, zijn hoogstwaarschijnlijk maar mondjesmaat bereid te vinden om naar buiten te gaan.
Het steevast aangevoerde argument is dat de bezorgers nu eenmaal veel goedkoper zijn dan voorbereiders. Maar volgens mij gaat dat al lang niet meer op. Vroeger, toen de voorbereiding grotendeels gedaan werd door postbodes in schaal 2 of 3, toen nog wel, maar die zijn al grotendeels weggesaneerd, en de nieuwe voorbereiders zitten allemaal gewoon in schaal 1. En aangezien de TOT ook flink versoberd is, verdienen ze per uur ongeveer hetzelfde als de bezorgers, namelijk iets boven het minimumloon. En van die besparingscijfers geloof ik ook niet veel. Dit is waarschijnlijk gebaseerd op de zelfde onrealistische rekenmodellen die ze altijd gebruiken. Nu al is het zo dat de officiële voorbereidingstijden bij lange na niet gehaald worden, en dat zal straks niet anders zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_179290667
Hoi iedereen. Voor ons schoolproject zijn wij aan het onderzoeken hoe wij een betere inschatting kunnen maken van de tijd van het bezorgmoment. Wij zijn daarom geïnteresseerd in het verloop van een werkdag van een bezorger. Wij willen graag de volgende dingen weten:

- Mogen jullie zelf bepalen hoe jullie de route rijden voor een dag?
- Hoe komt het dat het lastig is om in te schatten hoe laat een pakketje precies aankomt?
- Wat zijn de oorzaken van vertragingen tijdens een werkdag?
- Hoe werkt het systeem waarbij jullie bijhouden welke ritjes er moeten worden gereden?

Als laatst zou het enorm waardevol zijn als wij een interview mogen afnemen bij een bezorger. Zou iemand hiertoe bereid zijn?

Enorm bedankt!
  Moderator zondag 20 mei 2018 @ 20:54:55 #248
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_179290717
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:51 schreef nillzy100 het volgende:
Hoi iedereen. Voor ons schoolproject zijn wij aan het onderzoeken hoe wij een betere inschatting kunnen maken van de tijd van het bezorgmoment. Wij zijn daarom geïnteresseerd in het verloop van een werkdag van een bezorger. Wij willen graag de volgende dingen weten:

- Mogen jullie zelf bepalen hoe jullie de route rijden voor een dag?
- Hoe komt het dat het lastig is om in te schatten hoe laat een pakketje precies aankomt?
- Wat zijn de oorzaken van vertragingen tijdens een werkdag?
- Hoe werkt het systeem waarbij jullie bijhouden welke ritjes er moeten worden gereden?

Als laatst zou het enorm waardevol zijn als wij een interview mogen afnemen bij een bezorger. Zou iemand hiertoe bereid zijn?

Enorm bedankt!
Je kan beter bij postnl zelf inkiezen hiervoor. Sowieso zijn er volgens mij weinig tot geen pakketbezorgers hier en als je via het bedrijf gaat kom je wel bij iemand uit die je deze vragen tot in de details kan beantwoorden. ^O^
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  zondag 20 mei 2018 @ 21:38:39 #249
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_179291321
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 11:11 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

Het steevast aangevoerde argument is dat de bezorgers nu eenmaal veel goedkoper zijn dan voorbereiders. Maar volgens mij gaat dat al lang niet meer op. Vroeger, toen de voorbereiding grotendeels gedaan werd door postbodes in schaal 2 of 3, toen nog wel, maar die zijn al grotendeels weggesaneerd, en de nieuwe voorbereiders zitten allemaal gewoon in schaal 1. En aangezien de TOT ook flink versoberd is, verdienen ze per uur ongeveer hetzelfde als de bezorgers, namelijk iets boven het minimumloon. En van die besparingscijfers geloof ik ook niet veel. Dit is waarschijnlijk gebaseerd op de zelfde onrealistische rekenmodellen die ze altijd gebruiken. Nu al is het zo dat de officiële voorbereidingstijden bij lange na niet gehaald worden, en dat zal straks niet anders zijn.
De officiële voorbereidingstijden zijn dan ook onrealistisch. Hier gebruiken we nog geen codeerregel, dus het werk is nauwelijks veranderd sinds de invoering van de HSM. Andere tassen, meer pakjes, maar de werkzaamheden zijn in de basis onveranderd.

De kasttijden waren voorheen met gemak te halen als je de norm (250 per uur, later 300 per uur op piekdagen) wist te halen. En dan werd je dus ook aangespoord om ietsje sneller te werken, want dan kon je meer doen en daarmee meer verdienen.

Tegenwoordig staan de kasttijden (als je de tijd neemt om eens een wijkje te tellen) op een norm van 400-475 per uur, voor wat in principe hetzelfde werk is, waardoor deze schier onhaalbaar zijn. Gelukkig wordt er door de TL altijd geschermd met het "ja mensen, maakt niet uit, gewerkte tijd is betaalde tijd". Met andere woorden: je wordt niet beloond voor het werk dat je verzet, maar puur voor je aanwezigheid.

En mensen krijgen steeds meer in de gaten dat je inderdaad alleen nog maar gestraft wordt als je snel werkt, dus er zijn steeds minder mensen bereid om echt hun best te gaan doen voor de baas. Wat heeft het voor zin om op 150% snelheid te werken als dat alleen maar betekent dat je een derde tot een kwart minder loon krijgt dan iemand die rustig aan doet?
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_179292397
Vraagje, is er wat mis met de loonstrookjes?

Als ik naar de loonheffing over mijn vakantiegeld kijk is dat over 890 euro slechts 75 euro! Is dat niet een beetje heel erg weinig? :?
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  zondag 20 mei 2018 @ 23:39:39 #251
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179293465
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 22:44 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Vraagje, is er wat mis met de loonstrookjes?

Als ik naar de loonheffing over mijn vakantiegeld kijk is dat over 890 euro slechts 75 euro! Is dat niet een beetje heel erg weinig? :?
Dat lijkt me erg weinig. Dat zou ongeveer 300 euro moeten zijn.
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_179293837
https://www.hr-kiosk.nl/h(...)ing/bijzonder-tarief

Kan dit toevallig wat ophelderen?

Bij mij was dit tarief dus vorig jaar vastgesteld op 0%, wat uiteindelijk tot gevolg had dat ik nu nog 250 euro moest betalen over vakantiegeld en winstuitkering.
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_179295718
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 00:07 schreef VixenFromHell het volgende:
https://www.hr-kiosk.nl/h(...)ing/bijzonder-tarief

Kan dit toevallig wat ophelderen?

Bij mij was dit tarief dus vorig jaar vastgesteld op 0%, wat uiteindelijk tot gevolg had dat ik nu nog 250 euro moest betalen over vakantiegeld en winstuitkering.
Thnx. Heb het "probleem" gevonden.

Het 8,nogwat% wat toen ik het loonstrookje wat beter bekeek ook al opviel,
bestaat dus echt. :{
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
pi_179297335
quote:
0s.gif Op zondag 20 mei 2018 20:51 schreef nillzy100 het volgende:
Hoi iedereen. Voor ons schoolproject zijn wij aan het onderzoeken hoe wij een betere inschatting kunnen maken van de tijd van het bezorgmoment. Wij zijn daarom geïnteresseerd in het verloop van een werkdag van een bezorger. Wij willen graag de volgende dingen weten:

- Mogen jullie zelf bepalen hoe jullie de route rijden voor een dag?
- Hoe komt het dat het lastig is om in te schatten hoe laat een pakketje precies aankomt?
- Wat zijn de oorzaken van vertragingen tijdens een werkdag?
- Hoe werkt het systeem waarbij jullie bijhouden welke ritjes er moeten worden gereden?

Als laatst zou het enorm waardevol zijn als wij een interview mogen afnemen bij een bezorger. Zou iemand hiertoe bereid zijn?

Enorm bedankt!
misschien dat je binnenkort wat kangoeroe's kan interviewen :)
pi_179297366
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 00:07 schreef VixenFromHell het volgende:
https://www.hr-kiosk.nl/h(...)ing/bijzonder-tarief

Kan dit toevallig wat ophelderen?

Bij mij was dit tarief dus vorig jaar vastgesteld op 0%, wat uiteindelijk tot gevolg had dat ik nu nog 250 euro moest betalen over vakantiegeld en winstuitkering.
Snap ik gelijk waarom ik over vorig jaar, na een paar aftrekposten, zoveel geld terugkreeg. Vrees dat ik volgend jaar nu ook een aardig stukje mag bijbetalen.
pi_179297478
quote:
1s.gif Op zondag 20 mei 2018 22:44 schreef Stoplichtjuh het volgende:
Vraagje, is er wat mis met de loonstrookjes?

Als ik naar de loonheffing over mijn vakantiegeld kijk is dat over 890 euro slechts 75 euro! Is dat niet een beetje heel erg weinig? :?
ze zullen het wel verrekenen met de winstuitkering er is iets goed mis gegaan :)
pi_179297536
quote:
1s.gif Op maandag 21 mei 2018 09:55 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Snap ik gelijk waarom ik over vorig jaar, na een paar aftrekposten, zoveel geld terugkreeg. Vrees dat ik volgend jaar nu ook een aardig stukje mag bijbetalen.
het mooiste is alles wat je doet, met 52% belasten,je krijgt dan wel wat minder,
maar je kan beter wat terugkrijgen van de bd,dan dat je terug moet betalen.(terugbetalen komt vaak ongelegen)
pi_179297675
als je het hier invoert klopt het redelijk,dit is een rekentool van RAET

https://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/nettoloon.html
  maandag 21 mei 2018 @ 10:36:54 #259
109199 Kramerica-Industries
Bijdehand mannetje
pi_179298057
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:09 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

het mooiste is alles wat je doet, met 52% belasten,je krijgt dan wel wat minder,
maar je kan beter wat terugkrijgen van de bd,dan dat je terug moet betalen.(terugbetalen komt vaak ongelegen)
52? Ik denk dat 37% ruim voldoende is voor de gemiddelde postbezorger. Ik denk niet dat die boven de ¤ 68.000,- per jaar uit komt. ;)
Newman: I'm a U.S. Postal worker.
George: Aren't those the guys that always go crazy and come back with a gun and shoot everybody?
Newman: Sometimes...
pi_179298214
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

52? Ik denk dat 37% ruim voldoende is voor de gemiddelde postbezorger. Ik denk niet dat die boven de ¤ 68.000,- per jaar uit komt. ;)
ja daar zit ook wat in :)
pi_179301447
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:36 schreef Kramerica-Industries het volgende:

[..]

52? Ik denk dat 37% ruim voldoende is voor de gemiddelde postbezorger. Ik denk niet dat die boven de ¤ 68.000,- per jaar uit komt. ;)
Als ik een schatting moet maken wat ik dit jaar in totaal verdien dus ook buiten PostNL dan is dat echt niet ruim voldoende hoor. Al is het verschil tussen 34,78 of 36,55% en 45,59% natuurlijk wel een stuk kleiner dan dat rare 8,23% wat ze nu inhouden.
* Een stoplicht springt op rood, een ander op groen, in Almelo is altijd wat te doen. *
  Moderator maandag 21 mei 2018 @ 16:35:44 #262
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_179303314
Nou staat er wel leuk in het overzicht dat het loon vandaag overgemaakt wordt maar ik zie nog niks. Zal wel weer door Pinksteren komen. :(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
  maandag 21 mei 2018 @ 19:29:38 #263
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_179306769
Jup, het controle systeem van de ecb werkt vandaag niet. Dus dan kunnen banken geen geld overmaken.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
  Moderator maandag 21 mei 2018 @ 19:31:17 #264
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_179306796
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:29 schreef V__L_N het volgende:
Jup, het controle systeem van de ecb werkt vandaag niet. Dus dan kunnen banken geen geld overmaken.
Wat een onzin dat zo'n systeem niet werkt. :(
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_179307097
quote:
8s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:31 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat een onzin dat zo'n systeem niet werkt. :(
Computer willen ook wel eens vrij op feestdag... _O- :W
  maandag 21 mei 2018 @ 20:16:16 #266
289633 V__L_N
Voor altijd
pi_179307686
quote:
8s.gif Op maandag 21 mei 2018 19:31 schreef dud0r het volgende:

[..]

Wat een onzin dat zo'n systeem niet werkt. :(
Ja, maar het nieuwe systeem is pas begin 2019 klaar. Tot die tijd mag het systeem alleen draaien als er mensen aanwezig zijn om in te grijpen.

Overigens ook de reden dat je op 1 mei geen geld op je rekening ziet verschijnen.
Je hoeft geen wolf te zijn om te weten dat naast het pad de mooiste bloemen groeien
Loesje
pi_179309407
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 10:17 schreef ophaling10 het volgende:
als je het hier invoert klopt het redelijk,dit is een rekentool van RAET

https://www.berekenhet.nl/werk-en-inkomen/nettoloon.html
Ik heb even met die tool gespeeld, maar ik kom niet in de buurt van wat er op mijn loonstrook staat. Bij mij wordt in ieder geval 34,79 procent bijzonder tarief gerekend. Leuk als je dus op een bepaald bedrag rekent en daar slechts een fractie van ontvangt. :(
pi_179311462
quote:
8s.gif Op maandag 21 mei 2018 16:35 schreef dud0r het volgende:
Nou staat er wel leuk in het overzicht dat het loon vandaag overgemaakt wordt maar ik zie nog niks. Zal wel weer door Pinksteren komen. :(
Jij had toch niet verwacht dat je het voor Pinkersteren kreeg he
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 06:30:11 #269
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_179314764
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 23:07 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Jij had toch niet verwacht dat je het voor Pinkersteren kreeg he
Nee dat niet maar had ook niet verwacht dat er nog steeds van die systemen in de lucht zijn die op feestdagen niet werken omdat er menselijk backup moet zijn..
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_179314882
quote:
0s.gif Op maandag 21 mei 2018 21:29 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Ik heb even met die tool gespeeld, maar ik kom niet in de buurt van wat er op mijn loonstrook staat. Bij mij wordt in ieder geval 34,79 procent bijzonder tarief gerekend. Leuk als je dus op een bepaald bedrag rekent en daar slechts een fractie van ontvangt. :(
https://www.telegraaf.nl/nieuws/2064972/koffers-vol-vakantiegeld
pi_179315342
quote:
7s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 06:30 schreef dud0r het volgende:

[..]

Nee dat niet maar had ook niet verwacht dat er nog steeds van die systemen in de lucht zijn die op feestdagen niet werken omdat er menselijk backup moet zijn..
Ach het is nu wel binnen ;)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_179315604
Ben benieuwd of ik als oudgediende ook nog spontaan een (paar cent) nabetaling krijg voor nov-dec. of dat ik daar voor drie euro achteraan moet bellen en mijn advocaat op zetten, LOL :)
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 09:15:43 #273
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_179315876
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:17 schreef Nick-GizMo het volgende:

[..]

Ach het is nu wel binnen ;)
Klopt. *O*
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_179315898
Ik kwam deze tegen over het bijzonder belastingtarief:
https://www.logisal.nl/uitleg-tabel-bijzondere-beloningen-2018/
  dinsdag 22 mei 2018 @ 09:24:59 #275
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_179315996
quote:
17s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 09:15 schreef dud0r het volgende:

[..]

Klopt. *O*
Ik weet het nog niet. Bij de ABNAMRO is de server niet bereikbaar. |:(
  dinsdag 22 mei 2018 @ 16:40:03 #276
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_179323996
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 08:49 schreef diesnelle het volgende:
Ben benieuwd of ik als oudgediende ook nog spontaan een (paar cent) nabetaling krijg voor nov-dec. of dat ik daar voor drie euro achteraan moet bellen en mijn advocaat op zetten, LOL :)
Zet er maar een advocaat op. Maak ze maar eens bang! })
pi_179324859
Wat een dagje. Zou laat op de middag/begin van de avond gaan regenen/onweren.
Vanaf 1 uur was het prijs, tot een uur of 3, stromende regen en constant onweer.
En dan loop je eerst een uur in de volle zon, graad of 24, korte broek, t-shirt, ingesmeerd tegen de zon.
Daarna 2 uur doornat en ijskoud. Temperatuur gezakt tot 14 graden.
Vind van 1-3 niet echt laat op de middag.

Op het depot bekend gemaakt dat 30-6 mijn laatste dag is. De meeste collega's zijn blij voor me dat ik ander werk heb. Eén ander kwaad dat ik haar opzadel met nog meer werk.
pi_179325009
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef swimmie86 het volgende:
Wat een dagje. Zou laat op de middag/begin van de avond gaan regenen/onweren.
Vanaf 1 uur was het prijs, tot een uur of 3, stromende regen en constant onweer.
En dan loop je eerst een uur in de volle zon, graad of 24, korte broek, t-shirt, ingesmeerd tegen de zon.
Daarna 2 uur doornat en ijskoud. Temperatuur gezakt tot 14 graden.
Vind van 1-3 niet echt laat op de middag.

Op het depot bekend gemaakt dat 30-6 mijn laatste dag is. De meeste collega's zijn blij voor me dat ik ander werk heb. Eén ander kwaad dat ik haar opzadel met nog meer werk.
Oprecht kwaad?
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 18:26:59 #279
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_179325991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef swimmie86 het volgende:
Wat een dagje. Zou laat op de middag/begin van de avond gaan regenen/onweren.
Vanaf 1 uur was het prijs, tot een uur of 3, stromende regen en constant onweer.
En dan loop je eerst een uur in de volle zon, graad of 24, korte broek, t-shirt, ingesmeerd tegen de zon.
Daarna 2 uur doornat en ijskoud. Temperatuur gezakt tot 14 graden.
Vind van 1-3 niet echt laat op de middag.

Op het depot bekend gemaakt dat 30-6 mijn laatste dag is. De meeste collega's zijn blij voor me dat ik ander werk heb. Eén ander kwaad dat ik haar opzadel met nog meer werk.
Van je collega's moet je het hebben. :{
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_179326080
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:36 schreef Rafierafie het volgende:

[..]

Oprecht kwaad?
Zij wel ja. Is ook wel een raar mens, maar ze was echt kwaad.
pi_179326341
Wat stom zeg :o

Zou er zelf stiekem ook wel wat van balen als bepaalde mensen hier zouden vertrekken, maar ik zou ook wel blij zijn voor diegene dat ie ander werk heeft gevonden :P

Maar goed, dat heeft meer te maken met het feit dat ze amper nieuwe mensen kunnen vinden en dat in de tussentijd alles op de schouders vd flexibelen terecht komt. Daar kan een collega die vertrekt ook niets aan doen ;)
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  Moderator dinsdag 22 mei 2018 @ 19:43:59 #282
389626 crew  dud0r
Voor porno, zie sig.
pi_179326991
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 18:31 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Zij wel ja. Is ook wel een raar mens, maar ze was echt kwaad.
Schop haar. :Y
Denk eraan kinders, als je niet zondigt dan is Jezus voor niks gestorven
Keiharde porno!
pi_179327892
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef swimmie86 het volgende: De meeste collega's zijn blij voor me dat ik ander werk heb.
En nog proficiat en alvast succes en veel plezier met je nieuwe job!

Hier zou het eind van de middag gaan regenen, hagelen, onweren en weet-ik-wat, wateroverlast, code geel... het begint nu wat te rommelen.

Deze al gezien? https://www.facebook.com/(...)953931090705/?type=3
pi_179328482
@Vixen, ja, dat snap ik, zou ik ook wel hebben. En het is natuurlijk ook wel zo dat zij het moeten wegwerken zolang er niks nieuws bijkomt. Maar daar ga ik niet voor blijven als ik wat anders vind.

@Dudor, zal ik doen, laatste dag, ontslaan kunnen ze me dan toch niet meer :P

@diesnelle, dank je!
pi_179328700
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 17:29 schreef swimmie86 het volgende:
Eén ander kwaad dat ik haar opzadel met nog meer werk.
Heb je gereageerd met: "Oh, sorry... Nee dan zeg ik mijn nieuwe baan wel op, ik zou niet willen dat jij overwerkt raakt. Oei, waar was ik met mijn gedachten?" :')
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_179329123
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 21:27 schreef swimmie86 het volgende:
@Vixen, ja, dat snap ik, zou ik ook wel hebben. En het is natuurlijk ook wel zo dat zij het moeten wegwerken zolang er niks nieuws bijkomt. Maar daar ga ik niet voor blijven als ik wat anders vind.

@Dudor, zal ik doen, laatste dag, ontslaan kunnen ze me dan toch niet meer :P

@diesnelle, dank je!
Als dat mens gewoon NEE leert zeggen als de planning belt over een extra wijk, zou ze ook gewoon blij voor je kunnen zijn.
Zulke collega's kun je prima missen. Misschien is ze stiekem gewoon jaloers.
pi_179329482
Gelijk heb je hoor, ik zou me daar zeker ook niet door tegen laten houden :D

Hier zijn ook mensen die geen nee zeggen inderdaad, en de mensen die wel nee zeggen/bezwaar worden volgens mij al snel gezien als zeikerds }:|
Ook zijn er bij ons veel mensen die wel heel graag weg willen maar niet kunnen, dus misschien is die collega ook wel een tikkeltje jaloers idd :P
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  woensdag 23 mei 2018 @ 06:52:27 #288
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_179333031
Wat een raar mens! Haar probleem!

Hartstikke fijn joh, je nieuwe baan. Wat ga je doen?
pi_179333401
quote:
0s.gif Op dinsdag 22 mei 2018 18:31 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Zij wel ja. Is ook wel een raar mens, maar ze was echt kwaad.
die is misschien niet zo ambitieus als jij bent(jaloezie)
pi_179341740
quote:
13s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 16:07 schreef Sebastiaan92 het volgende:
Combibundels is dus definitief...

Ik wens ze veel plezier met de planning. Die ze nu vaak op zaterdag al niet rond krijgen.
wie een rotdag heeft/ of heeft gehad moet voor de gein eens onder het nieuws kijken bij de post,
wereldse reactie's op het vest, m.a.w. het wordt niet met open armen ontvangen :)
  woensdag 23 mei 2018 @ 18:16:51 #291
69438 Bebop
Space Cowboy
pi_179341980
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 mei 2018 17:17 schreef Sebastiaan92 het volgende:

[..]

Dat leek me ook al een zeer laag aantal inderdaad. Ik kan me vergissen hoor. Maar officieel mag je nu toch ook al niet lopend de post bekijken?
Vroeger moest je eerst naar de bus lopen en daar pas de post bij elkaar rapen. Dat was in ieder geval de officiële werkwijze. En toen hebben ze een jaar of wat geleden besloten om de looptijden in te korten, omdat iedereen de post tijdens het lopen al doorbladert, dus het lijkt me niet dat er momenteel een officieel verbod is op bladeren tijdens het lopen.

Straks met het postvest komt dat verbod er wel, omdat er anders geen gehoor gegeven wordt aan de bevindingen van de OR dat het postvest ronduit gevaarlijk is. Reken echter niet op enige handhaving.

Je moet straks gewoon stoïcijns stilstaan en vervolgens bijplussen totdat je duim blauw ziet.
I think it's time we blow this scene. Get everybody and their stuff together
Ok, 3..2..1.. Let's Jam.
pi_179342033
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:02 schreef ophaling10 het volgende:

[..]

wie een rotdag heeft/ of heeft gehad moet voor de gein eens onder het nieuws kijken bij de post,
wereldse reactie's op het vest, m.a.w. het wordt niet met open armen ontvangen :)
Ik zag op FNV Postbezorgers ook jubelende verhalen.... niet dus. Zie: combi nee!
pi_179342042
zijn er meer mensen die dus niet de extra COA afgesproken bedragen hebben gehad? Bij ons op het filiaal niemand dus.... lijkt me tijd de bond in te schakelen...tevens hoe kan dat?
  donderdag 24 mei 2018 @ 09:55:10 #294
451613 Globetrottertje
globetrottertje
pi_179352087
Hier wel en zelfs een bericht met uitleg. Dit zou toch landelijk geregeld moeten zijn.

Ik zou er zeker achterheen gaan. Maar eerst bij admi en/of teamleider. En vragen om opheldering.
pi_179353650
quote:
0s.gif Op woensdag 23 mei 2018 18:16 schreef Bebop het volgende:

[..]

Vroeger moest je eerst naar de bus lopen en daar pas de post bij elkaar rapen. Dat was in ieder geval de officiële werkwijze. En toen hebben ze een jaar of wat geleden besloten om de looptijden in te korten, omdat iedereen de post tijdens het lopen al doorbladert, dus het lijkt me niet dat er momenteel een officieel verbod is op bladeren tijdens het lopen.

Straks met het postvest komt dat verbod er wel, omdat er anders geen gehoor gegeven wordt aan de bevindingen van de OR dat het postvest ronduit gevaarlijk is. Reken echter niet op enige handhaving.

Je moet straks gewoon stoïcijns stilstaan en vervolgens bijplussen totdat je duim blauw ziet.
je kan ook gewoon +30 intypen ipv 30*+ te doen.
pi_179356201
quote:
1s.gif Op donderdag 24 mei 2018 09:55 schreef Globetrottertje het volgende:
Hier wel en zelfs een bericht met uitleg. Dit zou toch landelijk geregeld moeten zijn.

Ik zou er zeker achterheen gaan. Maar eerst bij admi en/of teamleider. En vragen om opheldering.
ik ben juist erg happy dat mijn TL 3 weken met vakantie is!!! Maar goed morgen maar eens even bij de vervangende om uitleg vragen, maar volgens mij hebben meerdere mensen dat al gedaan en komt er geen uitleg, prutsers
pi_179358173
quote:
1s.gif Op woensdag 23 mei 2018 06:52 schreef Globetrottertje het volgende:
Wat een raar mens! Haar probleem!

Hartstikke fijn joh, je nieuwe baan. Wat ga je doen?
Dank je! Ik ga in een supermarkt werken.
pi_179361600
quote:
0s.gif Op donderdag 24 mei 2018 16:03 schreef swimmie86 het volgende:

[..]

Dank je! Ik ga in een supermarkt werken.
dat is ook hard werken,alleen ligt het geld wat hoger
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')